-
LOGOUT.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
titán
válasz Tothgera30 #58398 üzenetére
Persze ez ok. Kivancsi lennek az 50 ezer+ km alatt hanyszor csereltek blokkot. Darabjaiban persze.
En abbol indulok ki, hogy el fog majd romlani, mert minden elromlik elobb-utobb. Akkor viszont sokkal nehezebb kihamozni hogy mi a gond, foleg a ketutemu injektoros bonyolult. Legalabbis aki szerelovel eddig beszeltem mind ezt mondta. Namost jol leszivod magad, mire megtalalod a hibat, aztan masodszor meg mikor megveszed az alkatreszt hozza. Ossze sem lehet hasonlitani egy ezer eves, bevalt, igenytelen technikaval. Termeszetesen az injektoros finomabban jar, kevesebbet fogyaszt, amig mukodik, addig nagyon jo. Ha nem szamitana penz, csak injektoros motort vennek, addig marad a karbi es a leghutes.
Engem itt mar az agyverzes kerulgetne: [link]
[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
Ettől annyira nem félek, ha pedig baja lenne, vannak idehaza nagy PureJet guruk, és ne keverjuk a DiTech-el, mert egészen más (ahogy legtöbb szerelő szokta - pl.: ...12k km-t futott SR főtengelycsapágyát mutogatta, de a motorba ránézésre is volt már 45-50k km). Ilyen alapon a 12 éves autónak már rég be kellett volna adni a kulcsot. Ahogy nézem 52636 futott km-rel is léteznek még ilyen motorok, az nekem még 20-30 év .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
mumtaz
senior tag
válasz korcsillio #58396 üzenetére
Mi? Ok. A tank a Jetforceon lent van, tehát a mezei benzincsap ugrik, így marad a szivattyú.
Karbi kell persze. Szívócső alakítás.
ECU van benne. Az vezérli a gyújtást is?
A többi hogy van megoldva?Azért kérdezem, mert agyalok azon, hogy renberakom a Speedfighton, amit még kell és eladom. Bár most is megy, de nagyon tetszik a jetforce.
-
titán
válasz Tothgera30 #58393 üzenetére
De el fog romlani, kerdes, hogy mikor. Na akkor fogsz akkorat szivni, mint a haz.
ludsimon Nem tudom, hogy lehet-e. Illetve mindent lehet, csak kerdes, hogy megeri-e esszeru keretek kozott.
[ Szerkesztve ]
-
titán
válasz runner 125 #58391 üzenetére
Szep moci.
Jol nez ki ez a gilera, de a rosseb venne befecskendezos motort. Itt a kozelben nem javitanak ilyet, a motor szallitasat meg nem tudom megoldani.
[ Szerkesztve ]
-
titán
-
Motaba78
addikt
Sziasztok, mostanaban vennek 50-es robeszt.
Kerdesem lenne csak en latom ugy, hogy kb 50-80e ft-al tobbe kerulnek a robogok mint mondjuk tavaly?Mik az ajanlottak jelenleg?
Kinezettek aprilia sr 50, piaggio nrg, gilera runer.
Ezek kb a le nem strapaltak mo-n vasaroltak 2008tol kb mibe fájnak?
Talatam patika allapotut keves garantalt km-el de az ara 400+ ezer forintba fájna. Ez mondjuk egy runner (750be vette szamlasan)
Ezek realis arak? Vagy en maradtam le az arakkal?
Koszi a valaszt. -
huszi.gyb
senior tag
-
Pete55555
addikt
válasz 2thletme2day #58383 üzenetére
lejárt szavatosságú motorolajat
Van szavatossága ????
A föld alatt rohad millió x évig.... szerintem sz*rd le ami rá van írva
[ Szerkesztve ]
...Szeretem leracsniztatni...
-
NeAndrew
csendes tag
Sziasztok!
Munkábajárásra (napi 2x 12km) szeretnék egy robogót venni. Olvastam néhány cikket a témában. Arra jutottam hogy 2 ütemű kell mert az fürgébb és nagyobb is a végsebbéssége. Az egyik kérdésem: robogókból nincs valami használt bolt valami olyasmi mint alfa notebookjai, megbízható azt kapja az ember amiért fizet? A másik pedig mennyit érdemes költeni rá, milyen típust érdemes venni ami könnyen továbbadható lehet nem jön be ez a motoros téma. (200-300 ezerig mennék el max de ha 80-ért is van olyan ami elég nekem akkor nem akarok fölöslegesen pénzt kidobni.)
Köszönettel,
András -
2thletme2day
őstag
Mivel járhat az ha lejárt szavatosságú motorolajat töltök a motorba? Annyit csökkenhet a viszkozitás egy év alatt, hogy gyorsabban kopjon tőle a motor? Ma vettem Motul olajat a gépbe, bele is töltöttem több mint fél litert. Aztán később nézem a lejárati dátumot: 29.04.14 Az én értelmezésem szerint ez tavaly lejárt... Vagy lehetséges hogy 2029-ig lenne használható? De akkor nem 14.04.29 nek kéne lennie a dátumnak? Lehet holnap visszaviszem a maradékot, hogy mégis mi ez...
-
Redneck
nagyúr
válasz ferko0726 #58379 üzenetére
Ha jó műszaki állapotban van, és 200 km alatt 2x vagy 3x megálltok akkor nem lehet gond. 75-85 kényelmesen elég és a motort sem gyilkolja. Én 220 km-ről hoztam fel az 50-es Aprilia RS-t és 2x vagy 3x álltam meg
Kicsit kevertem, azt hittem ez 14,6 lóerő. Látom hogy 11. Nem túl acélos de leküzdhető vele a túra komótosan. Tanulópénznek jó lesz! Legközelebb CBR/CBF szintű blokkost kell venni ha 125 4T.
[ Szerkesztve ]
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
ferko0726
tag
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne hogy most készülünk a párommal egy kis motortúrára egy Honda CG 125 -el.
Két napos túra lenne napi 200 km motorozás, összesen 400 km.
Lehet hogy kicsit láma a kérdés amiért előre is elnézést kérek.
A 125 ccm egyhengeres, léghűtéses motor fogja bírni kettőnk alatt a "kiképzést"?
Én és a párom együtt 135 kg vagyunk, plusz vinnénk magunkkal kb. 10 kg cuccost, így összesen 145 kg, 2 nap alatt 400 km.
Ha valakinek volt már hasonló kategóriájú motorral kb. ekkora távú túrája 2 személlyel szívesen veném a tapasztalatait....
Azt már tudom hogy hosszú távon igen kényelmetlen (igen fapados a cg) tud lenni, így kb. 40-50 km-ként nem árt egy kb. 20-30 perces pihenőt tartani embernek és motornak egyaránt.
Illetve még az lenne a kérdésem hogy - ennek a "csodamotornak" a végsebessége egy fővel kb. 105 km/h, akkor - 2 személlyel mi az a végsebesség amivel még el lehet utazni hogy ne főjön meg a motor?
Egy kb. 75-80 km/h -s sebesség még belefér, már próbáltuk (kb. 40 km-es távon) és működött is de ekkora távon még nem, és ebben is kíváncsi lennék a tapasztalatokra!
Köszönöm előre is! -
ludsimon
veterán
válasz huszi.gyb #58375 üzenetére
Amit el akarnak vinni azt el is fogják.
Csak a gyorsaságon múlik minden, ha 5 perc átvágni a zárat és annyi időn belül kimész érte mert jelzett a kütyü vagy csak elsétálsz mellette közben hívod a rendőröket és addig kiszúrod az első kerekét egy jó csavarhúzóval.. Menekülni se sokáig fognak. Vannak frappáns ötleteim.De aki ennyire felszerelt tolvaj az nem is hiszem fényes nappal fog lopni motort hanem éjszaka. Kisebb a lebukási esély.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Redneck #58372 üzenetére
Én most riasztós tárcsazárral védem a motort. Éjjelre azt rakom fel, néha másik tárcsazárat is, plusz lánc, plusz takaró ponyva. Ha valaki elkezdi bontogatni, sípol legalább egy kicsit... Viszont HA majd lesz egy kis tuningra pénzem, megy bele egy immos riasztó.
www.dongosofor.hu
-
droving
aktív tag
Felteszem még egyszer a kérdésem , mert nem nagyon reagált senki.
Van itt olyan hobbi motoros akinek volna egy pár perc ideje két pofa sör mellet , meghallgatni a motorom ?
Csak pár jó tanácsra lenne szükségem a problémám kiderítéséhez.
Aki vállalkozna rá bp 10.kerület közelében , az kérem jelezze.
droving felhasználónak 145 pozitív értékelése van a fórumon!
-
Redneck
nagyúr
A lakatokat, láncokat gyorsan lekapják. A profik GSM zavaróval mennek ha kell egy motor. Minél összetettebb védelem annál jobb. Kitaláltam egy riasztót, lehet megcsinálom a panelt. Ha beválik szabadalmaztatom és betegre keresem magam. A topikba járóknak ingyen adom.
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
Upo
addikt
válasz Silverr #58352 üzenetére
Nekem a gyertya csinált ilyent, ráadásul kicsavarva ha teszteltem akkor szikrázott is. Vettem újat, az is csinálta, de írták hogy manapság elég vacakok a gyertyák úgyhogy még egyet vettem és azzal stabilan működik már egy ideje.
Blogom: https://logout.hu/blog/upo/index.html | "Az átlagember alvásigénye még 5 perc"
-
titán
Ez igy van sajnos. Annyibol viszont mindenkeppen jobbak ezek a zarak, hogy egy sima par ezer forintos lakatot egy nyisszantassal levagnak, ezeket meg fureszelik 8-10 percig. Szerintem annyival meg lehet biztosabba tenni a dolgot, hogy egy riasztot betesz az ember valahova, vagy esetleg olyan jealdo, ami a telefonunkra jelez. Ezek a spybike cuccok is nagyon jok: [link]
----------------------------
Silverr Szerintem gyujtas problema lehet. Probald meg azt mindenkeppen, hogy mikor nem indul, szedd ki a gyertyat es nezd meg szaraz-e, de akarmilyen is, egy fecskendovel spriccelj egy kis benzint a hengerbe. Tedd vissza a gyertyat es probald elinditani. Ha beroffenik 1-2 masodpercre, akkor uzemanyag problema, ha nem csinal semmit, akkor gyujtas.
Vagy masik, hogy huzd le a szivocsovet es ott spiccents be neki. Ekkor ha poffenik parat, akkor nem kap uzemanyagot, ha semmit sem csinal, akkor gyujtas felol kell elindulni. Gyertya, pipa, kabel, gyujtotrafo, gyujtoegyseg, alaplap, forgoresz.
[ Szerkesztve ]
-
2thletme2day
őstag
válasz ludsimon #58351 üzenetére
Nem vagy semmi ember... Hónapok óta arról szól a topic, hogy mindenféle szerelési dologban kéred az emberek véleményét, tanácsát mit hogyan csinálj, mi lehet a rossz, hogy lehetne megcsinálni erre valaki segítséget kér és te meg elküldöd szervizbe. Ha nem tudsz hasznos tanácsot adni miért kell egyáltalán hozzászólni ahhoz amihez nem értesz? Ha meg értesz hozzá akkor tanácsot kéne adni neki nem elküldeni a szervizbe...
[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
válasz Silverr #58348 üzenetére
Milyen moci?
Én már megtanultam, hogy motoron bármi lehet.
Olyan amire amúgy nem is gondolsz, hogy összefüggésben lehet vele, úgyhogy ha nem szeretnél vele sokat tökölni szerintem vidd el egy szervizbe. Ott legalább a munkára kapsz garanciát és ha nem jó visszaviszed.[ Szerkesztve ]
undefined
-
Redneck
nagyúr
válasz body007 #58347 üzenetére
Miatta is annyit kapsz mint egy rendes emberért. Nem éri meg.
Videó, rendőrséget hívni, járőrt megvárni. Max ha dumálnak hogy nem tudnak küldeni hozzáteszed hogy "lehet hogy a tulaj megsérült, innen nem tudom megállapítani" Ha el akar hajtani óbégatni kell hogy csődület legyen. Ha többen vannak és sehol senki, r@baszt@l... Más tulajdonáért nem biztos hogy megérnéa trauma vagy a koporsó. Persze ehhez kell vér!Ha nem gázos arc (mondjuk nem tudhatod hogy egy 65 kilós kiscsávó mennyire tud verekedni) és egyedül van, akkor megkérdezni hogy was machen Sie? Ha a kulcsot hagyta el akkor nem stresszeli egy 107 tárcsázás.
[ Szerkesztve ]
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
Silverr
aktív tag
Ötleteket várok, szerintetek hol keressem a hibát ha a robogó beindul de pár másodperc múlva megáll és nem lehet beinditani egy darabig. Ha áll egy ideig azután indul és ugyanezt eljátsza végtelenségig. Pár hónapja már volt ilyen de akkor a hibajelenség egyszerüen magától eltünt. Nekem már nincs ötletem mit nézzek mert egyszerüen szinte mindent átnéztem
-
addikt
Pontosan, ez a magyar "mentalitás". Legtöbben lesz@rják ha mellettük törnek fel egy autót, vágnak le lakatot. Ezzel sajnos nincs mit tenni. Egy jó lakat annyiban segít, h nem áll neki bárki kinyitni, hameg nekiáll lelassítja a dolgot - addig talán visszaér az ember és hátba vághatja egy fél téglával...
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
Upo
addikt
A drága abus-t is simán elvágják.
Régebben meg láttam olyan videót hogy BPesten fényes nappal nekiálltak bringazárat vágni, senki egy szót sem szólt, csak mentek tovább. A fűrészelősnek sem, a végén már poénból kipróbálták fél méteres erővágóval is, senki se szólt egy szót se, továbbmentek. Nem találom most hirtelen a videót, talán a youtube-n volt az is.
Úgyhogy lehet bizakodni hogy nyilvános helyen hagytam lezárva, de nem 100% az sem.Szerk: Itt egy videó, de nem ezt kerestem, abban több eset is le van videózva rejtett kamerával, de ez is mutatja az érdektelenséget, nem érdekli az embereket hogy mit csinál a tolvaj.
[ Szerkesztve ]
Blogom: https://logout.hu/blog/upo/index.html | "Az átlagember alvásigénye még 5 perc"
-
titán
válasz mumtaz #58341 üzenetére
Nekem sosem allna kint ejszaka a motor sehol. Csak nappal hagynam itt-ott ahova megyek vele es az sem lenne elhagyatott hely. Amugy nem is tudom mit var az ember, mert minden zarat ki tud nyitni a megfelelo ember, csak ido kerdese. Az azert erdekes, hogy egy zarszakertonek is 4 perc kellett ehhez a lakathoz: [link]
Szerintem ha a kuplungod csuszna, az latszodna a feluleteken, meg lenne uvegesedve.
[ Szerkesztve ]
-
korcsillio
addikt
Akku jó,leszedtem az injektort és rádugtam úgy(hibakód törlés után) és akkor is ezt produkálja.
Lehet köze ehez az egészhez hogy a kilométeróra jeladó kábel elszakadt?(már visszakötöttem de akkor sem változott).
Visszagondolva,lemostam a motrot és kb.1km tudtam menni vele utána jött elő ez a jelenség,de azóta eltelt jópár nap azóta kiszáradhatott ha be is ázott valami.[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz korcsillio #58342 üzenetére
Már néztem múltkor is. Ha akku rendben, akkor kicsi eséllyel lehet szemre megmondani, bár nekem az is hihető lehetőség, hogy ha hibakódra fut (injektor hiányában biztosan, nekem is megvolt ) akkor nem fecskendez be több benzint,mert tudja hogy nincs mivel.
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
korcsillio
addikt
Üdv.
Nem tudja esetleg valaki a megoldást?
Help! -
mumtaz
senior tag
Szerintem a záraknál a minőség azoknak számíthat igazán, akik éjszakára az utcán tárolják a bringát, vagy napközben olyan helyre járnak rendszeresen, amerre kevés ember járkál.
Ha én itt Pesten valami általános helyen járok, és csak egy biciklizárral lenne lezárva, akkor is nyugodt lennék, mert tuti, hogy nem állnak neki ott leszedni. Ellenben, hogy éjszaka az utcán áll - teljesen mindegy, mivel van lezárva és tettem ki mellé elég kaját a pitbullnak -, nem vagyok nyugodt. Bár áll itt a ház előtt egy Typhoon is, amivel 2 hónapja nem mozdult senki és semmihez sincs kikötve, mégsem vitte el senki. Valamikor félig volt rajta ponyva is, de a szél lefújta róla, aztán el is tűnt.------------------------------------------------------------------------------------------------------------
frigoo: Én is kiváncsi vagyok, milyen lesz. Már mondhatni inkább arra számítok, hogy végre jó lesz, mert most nem az. Mondjuk a kínai variótól az is teljesítmény, hogy az anno történt görgőleolvadás után - amikor szakadt a szíj és deformálódott a nyomólap, valamint levált a varió felületéről a krómozás - még működik és teszi a dolgát. Bár igaz, hogy már akkor sem volt az igazi a történtek után, meg a gyári varióm nyomólapja van bebarkácsolva. De eddig még megy. 1570km van benne a barkácsolás óta.Egyébként a hengerben és csapágyakban meg mindenben ennyi van, amit március környékén a "nagy" felújításkor bele raktam. Sőt, a gariban cserélt vízpumpa is túl van az 1190km-en.
Az egyetlen baj a rendelt varióval, hogy kapott értesítő email-be 2-3 hetet írt a srác. :-(
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
body007: Tudom, hogy ez ilyen, viszont sokkal inkább idegesítő, hogy sokkal alacsonyabb fordulat kell neki. Ha viszont odarántok, akkor érezni, hogy nagyon felkúszik a fordulat és valahogy meg van az az érzésem, hogy ilyenkor baromira megcsúszik a kuplung. Néha meg egyáltalán nem pörög fel, csak erőlködik. Ez főleg hidegebb időben van (pld.:reggel)[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz mumtaz #58337 üzenetére
Sehogy nem tudtam rájönni, miért lehet alacsonyabb fordulaton is tartani ugyanazt a sebességet - ezt nem értem miért baj... "felvált" hátul, "levált" elől és nem kell akkora fordulat ugyanahhoz a sebességhez mint mikor gyorsítasz. Nálam is olyan, h ha nulláról indulok (és tépem neki) pörög max-on, elengedem 50-nél és mikor újra elkezdem húzni már nem kell, h örülten pörögjön az 50 tartásához. Vagy nem értem mit nem értesz
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
titán
válasz runner 125 #58336 üzenetére
Eppen azon gondolkodtam kozben, hogy amit a videon latunk, hany ember tudja megcsinalni. Szerintem csak kepzett zarszakertok es akik ezzel foglalkoznak. Persze ha egy ilyen segit a tolvajoknak, akkor peched van, de kicsi az eselye. Ezt leszamitva, nem hinnem, hogy nekiallnak az utcan kinyitni egy komolyabb zarat.
-
mumtaz
senior tag
Na megelégeltem. Sehogy nem tudtam rájönni, miért lehet alacsonyabb fordulaton is tartani ugyanazt a sebességet, mint magasabb fordulaton. Tényleg, mintha csúszna a kuplung. Harang teljesen jó. A kuplung gyakorlatilag még gyári. Ugyebár a varióm sem állt a helyzet magaslatán. És úgy éreztem, hogy rengeteg energia - és benzin - megy veszendőbe.
Ezért megrendeltem ezt a variószettet és ezt a kuplungot. Polini cuccal szerintem nem lövök mellé, pláne ilyen szettben szerintem jó lesz. A kuplung meg biztos nem lesz szarabb, mint a gyári lehetett új korában.Szerintetek?
-
runner 125
nagyúr
Bármilyen zárrol találsz olyan videót amin elvágják, az ABUS a zarszerkezet minősége miatt javasolt első körben, emellett tényleg masszivabbak a sodronyaik, legalább az alkalmi tolvajokat hamarabb elriasztja mint egy kommersz kínai lakat.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
máyköl
veterán
válasz huszi.gyb #58332 üzenetére
Komolyan tragédia, ami itt megy...
Pont Ludsimon próbál helyretenni itt valakit a topikban? Az, aki két hete itt nagy érzelmek mellett kijelentette, hogy ő aztán nem fog többet ide írni? Két hétre rá meg mint valami vén motoros f@sz, kioszt valakit azzal az agyontuningolt egyhónapos sz@rával? Mert 25 évesen 50es robogót kell tuningolni apucival.Áhh, hányni tudnék tőle attól itt megy. 50 kommentből 3 az ami értelmes, és érdemes az elolvasásra, a többi csak a szófo..sa ennek a...
-
huszi.gyb
senior tag
válasz ludsimon #58315 üzenetére
Itt az ideje, hogy abbahagyjam az olvasást... Ludsimon a vén 50ccm tuner megmondja a frankót... Azért a kinek nagyobb az arca versenyben élmezőnyből rajtolhatnál te is.
Miért fáj neked, ha havi 5k-t kiad pluszba benzinre egy 50 4T-hez képest?
Mert neki futja rá? Esetleg az fáj, hogy jobban ki tudna lőni, mint te?Micsurin: Ha szűkös a keret, nézz meg sok gépet, és a legjobb állapotút vedd... Ha annyira szűkös a keret, és jó a robogótól a gyorsaságiig bármi, arra se szűrj... Sok munka lesz vele, mire találsz normálisat, de azzal tudsz motorozni.
Öregebb 125-ös gépeket lehet olcsón kifogni, de akkor benne van a pakliban, hogy neked is kell szerelned...
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
Micsurin
nagyúr
Köszi , másik topikba még lesz 1-2 kérdés.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
kcsa
veterán
válasz Micsurin #58328 üzenetére
Nem akartam nagyon rábeszélős stílusban nyomni, de robogó párti vagyok ha ingázásról van szó: automata kényelme megfizethetetlen, van minimális időjárás elleni védelem is, és csomagtér is (szerencsés esetben vízálló).
Mondjuk jó felé nézegetsz, relatíve ajánlott típusok amennyire tudom. Grand Dink is jó lehet még, ha ocsmányságán túl tudod tenni magad, pont emiatt olcsó, és ezért nem hülyegyerekek vették
BTW ahogy DigitXT mondja: nagyobb sebességhez/távhoz nagyobb test előny.
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
DigitXT
nagyúr
válasz Micsurin #58303 üzenetére
Én is 178 vagyok... már évek óta. A Maja csak azután pici,
hogy megszoktál egy nagyobbat (Mondjuk a Malát).
Én voltam vele Balcsin is (egyszer!), teljesen jól motorozható.Ami viszont biztos, hogy ha városhatáron kívülre is kell, akkor
nagyobb test határozottan előnyös - kényelmesebb! Amúgy a
robogó fenntartása tényleg úri muri tud lenni... főleg ha veszel
valami olcsót, amin mindig elromlik valami. (4T is szlapálhatja
az olajat - ha kopott -, de a hangját valóban nehéz überelni.)Ui: egy időben jártam kocsival (szüleimé volt) egyetemre, mert
mekkora menőség (+a lustaság): eltankoltam 3 bérlet árát/hó?
DE ilyenkor másképp gondolkodik az ember, mint 30+ évesen,
s ez nem feltétlen baj. Ha motorozni akarsz, és van rá keret,
akkor szerintem fogsz is: az így nyert idő kb. megfizethetetlen!Plusz bennem az tartja a lelket, már évek óta, hogy ha melóba
indulok, akkor nem a BKV-n kell zötyögni, ill. szórakozok is.
Majdnem egy évet jártam BKV-val, de köszönöm, többet NEM!
(Sokkal több idő, sokkal többet voltam beteg, bele lehet őrülni.)Ui: városon belül azért néha fent lehet akadni a kocsikon, mint
pl. ezen a 6x-os tempóra felgyorsított videón 0:33-nál látható...
(Tökéletes motor nincs. Ha kicsi az a baj, ha nagy, az a baj.
Ha sokat eszik az a baj. Ha meg nem megy akkor az a baj.)Szerk: de nem találok tesztet pl a majáról vagy madisonról
Nekem volt/van mindkettő, de nem akarom már offolni a témát:
ha gondolod, kérdezhetsz bátran. Az igazság odaát van.[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz ludsimon #58325 üzenetére
De NEM csak Bp-n járkálnék
@kcsa: köszi , akkor egy maja vagy madison lesz szerintem kis sportnak nem láttom értelmét arra amire nekem kéne.[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
kcsa
veterán
-
ludsimon
veterán
válasz Redneck #58317 üzenetére
Arról a 2-3 emberről beszélsz aki folyamatosan osztja az észt (és nem veszi észre magát, hogy hangyányit sem érdekel a véleményük, mert szememben nullák [az elmúlt pár hét eseményei miatt]?) a saját véleményük/szemszögük alapján?
Az aztán a mindenki!A véleményem nem változott egy hangyányit sem. Budapesten belül elég az 50-es ingázni, aki túrázni vagy nagyobb 50km feletti útra vesz motort az Honda CB500F. Fater Honda CB500F-et nézegeti nagyon. Nekem is nagyon tetszenek, jó nyomatékosak alul, nem kell városban pörgetni, alacsony fordulaton is elmegy.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
Micsurin
nagyúr
Nem a spórolás a cél , csak ti nem akarjátok ezt észre venni (már bocsi) itt arról szó sincs , csak a motora most jelenleg a percben nekem nincs többem , a benzin stb azt már írtam a sulis részét apám álja, de mivel 50-50 a megállapodás a motor árában , így ez behatárol , meg az A1-t is csak most kezdtem el (ma voltunk a Spuriban beiratkozni ) Én szeretnék majd motorozni , és a sulib járást is megoldani vele , utóbbi miatt inkább kacsintok a robogók fele , , csomag tér , kényelmesebb , de nem találok tesztet pl a majáról vagy madisonról. Meg az sem mindegy , hogy 5:45 vagy 6:30 (a 20-30 percet tippeltem a lényeg beérjek 7:30-ra és ne "hajnalban" keljek.)
" (ami ugye nem is a tiéd )" emiatt gondolkodtam a kérdés feltevésében... Volt egy tippem , hogy kapok egy ilyet is de mivel apám sokat jár motorozni (apumnak van egy 250-es foresightja , és most épp MP3-at akar venni lassan napok kérdése ) volt már róla szó , hogy ha meglenne lelehetne menni 2.-en pl a Tatai tóra
szvsz apa fia program de nem offolok[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
kcsa
veterán
válasz Micsurin #58322 üzenetére
Mondom összejöhet. De ha nincs bérlet, akkor is cumi lesz egy esős napon. De inkább egy esős héten Ha meg van bérlet, nincs spórolás.
Őszintén megmondom, ha a spórolás a cél, tanulóként felejtsd el a 125-ös pénztemetőket. Ha belefér a költségvetésbe (ami ugye nem is a tiéd ) akkor lehet élvezkedni.
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
Micsurin
nagyúr
Persze , egy kérvény az igazgatónak elvileg , és lehet róla szó , egy 10 perc alatt azért eltudok készülni
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
kcsa
veterán
válasz Micsurin #58310 üzenetére
"kellek". Többször is. Lyaly.
Mindenesetre tudom hol van az a szakközép, ha szerencséd van még be is érhetsz oda az általad vázolt idő alatt, ha öt perc alatt elkészülsz reggel. És nem esik az eső, vagy nincs extrém dugó. A kettő ráadásul általában együtt jár, hogy garantáltan szarrá ázzál.
Udvarba tanulóként beállhatsz? Mert ha nem, én biztosan nem hagynám az épület előtt, még ha lebetonoznám se. Nem az a környék.
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
ludsimon
veterán
válasz horvathkrisz #58318 üzenetére
ja az már 3-4 éves, de ok.
Nem kell magázni, nem azért írtam.. Érti mindenki, nem kell a fölösleges vita.[ Szerkesztve ]
undefined
-
Redneck
nagyúr
válasz ludsimon #58315 üzenetére
Tudod miért vettem kismotort? Az emberekről és a közlekedési cégektől akartam függetlenedni. Kevesebb stressz még ha többe kerül is. A diák meg tudja szívni ha késik vagy kimarad egy járat. Plusz 45 perc alvás pedig sok.
Szerk:
Igen tudom hogy van kedvezmény. Majd télen igénybe veszi.ludsimon: te vegyél vissza, két hete még emberszámba sem vettek itt!
[ Szerkesztve ]
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
Bambalazs
senior tag
válasz ludsimon #58315 üzenetére
Én mikor fiatal voltam
hehe mostantól magázzuk önt, kérem?
(#58317) Redneck
És milyen sokat is számít ez a fajta függetlenség. Minap haverom szólt, hogy igyunk meg egy sört és menjek bkv-val a város másik végébe... Nincs az az isten! De van alkoholmentes sör!
[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
-
Micsurin
nagyúr
válasz ludsimon #58311 üzenetére
Vissza veszek , elnézést , nem az első vagy aki jelzi De város-város , fótról a 2/A-n 20 perc alatt lennék bent , 50ccm nem mert akkor Dunakeszinek kéne mennem , és ény motorozni is szeretnék
Redneck: Szóval akkor az ott eldöntendő
Dexar007: 960ft a havi Volán kiegészítő , és 5.600 a BKK Budapest bérlet . Igaza van@ludsimon: a moci 50% én állom vételkor is , a jogsi 50% is , a fék betéttek , gumi is az én számlámra menne. És ha egy évig mindig 5:45-kor kelsz és 5 körül érsz haza , az nem éppen kellemes ha mindenhol 1 órát tudnál faragni
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Dexar007
veterán
válasz ludsimon #58309 üzenetére
Mondjuk napi 70-re erösen meggondolnam azt a 50 4T-t.Nekem itt a varosban meg elmegy,de eddig max 5 km-es turara mentem vele,amiota hazahoztam.Erre meg oke,de a duplajara mar nem megyek vele,mert megöszülök mire odaerek.Aztan pedig lehet szamolgatni,hogy sporolunk havi szinten 7 ezer forintot,de cserebe ott hagyunk havonta 48 orat a robogon.Ennyi erovel el lehet menni + 1 hetig dolgozni,es akkor zsebbol kifizeted a különbözetet.
Give me your cum,bull!
-
Redneck
nagyúr
válasz ludsimon #58309 üzenetére
Cbr 125 2,5-3L között fogyaszt. Volánbérlet nem BKK diák.
Ruhánál pedig nem csak a márka a lényeg. Anyaghasználat és kialakítás a legfontosabb. Meg a védelem szintje.
Szájkaratét privátban, bunyót a parkolóban ha lehet kérni!
[ Szerkesztve ]
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
Micsurin
nagyúr
válasz ludsimon #58309 üzenetére
Apám napi szinten motorozik lassan 10 éve Ő mondta , hogy Shoxnál alább nem is adná , ezért az utolsó kérdésem feljebb. És nem érted a lényeget , figyelj , Bolyai Műszaki Szakközép (info , imádom) 7:30 az első óra , Fóton lakom , 1 óra busz meg M3 metro , 6:21-esel járok , 5:45-kor kellek , ezt nem akarom , motorral 6:30-kor kellnék. Kényelmesebb lenne , és motorozni is akarok , nem csak suliba járni , és valahol elkellene kezdeni nem csak 24 évesen , vagy nem jól okoskodom ? .)
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
ludsimon
veterán
válasz Micsurin #58306 üzenetére
Csak előre mondom készítsd fel szüleidet milyen összegre számíthatnak! Ők azt gondolják gondolom havi 6-8k havi szinten.
Nem tudom most mennyi a volán bérleted, de napi 70kmel számolva és jóindulatú 3,5L-es fogyasztással (2T)2,45L naponta
12,25L hetente
49L havonta ami egy átlagárral számolva havi 18000Ft...Inkább nézz valami 50cc 4T-t. Azzal 2L körül eljársz.
Az is 28Liter üzemanyag ami 11000Ft körüli összegre jön ki.Nem hiszem a diákbérleted ami max 5k űberelni tudnád bármivel is! Szerintem addig használd ki amíg diák vagy, utána már nem fogod tudni.
Egyéb.
Sétáltam a boltba és pont ahogy sétálok a járdán mellettem robbant le egy 50cc robogó, amit azért meg kell hagyni, hogy iszonyatosan össze volt tákolva és nagyon tropa állapotban volt. Visszafelé sétálva már telefonos segítséget kért.Nagyon megsajnáltam szegényt.
Pont mellettem. Ennyire bevonzom mostanában a rosszat.undefined
-
Micsurin
nagyúr
Köszi a válaszokat , nyár végén ha meg lett vagy nem az A1 azért még beböfentek ide
Még annyi , eddig Shox kabátot (4 évszakos) és Nox sisakot néztem mind 2ből a közép kategória. Az elfogadható minőség ? (kabát , térd védő , sisak , kesztyű egyéb kell még ? )
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz ludsimon #58304 üzenetére
min 60 , durván 70 , benzin az szüleim által finanszírozva (csak anem suliba járás , "magán célú" motorkázás nincs álva) kopó alkatrész , fék betét , bovdenek , gumik meg kijönnek diák melo stb.
Na tudod te ki volt 7 éves 15 van , 12-ben regisztráltam , ha most vagyok 16-17 közt akkor matek
@Redneck: Köszi , akkor nyáron az A1 mellé besúvasztok egy Mekkit is
De még mindig nem tudom sport vagy robogó , mert tetszeni pont annyira tetszik pla CBF mint egy Mala
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
ludsimon
veterán
válasz Micsurin #58303 üzenetére
Az üzemanyagot is bele kell kalkulálnod, hogy minimum 2x annyira jön ki mintha volán bérletet vennél mivel diák vagy.
És akkor nem beszéltünk még az egyéb karbantartásokról.Basszus hogy öregszek!
7 éves voltál mikor regisztráltam a fórumra. Én meg akkor 15.[ Szerkesztve ]
undefined
-
Micsurin
nagyúr
válasz Bogyó bá' #58299 üzenetére
Ami az én álmom azok hamar szét mennek , és még 8 év , addig meg nem akarok napi 1 órát utazni a suliba míg mocival 20-25 perc (volán nem áll a helyzet magaslatán)
@DigitXT: GrandDink nekem tetszik , apámnak az volt a Honda előtt én vagyok 75kg , ő egy tízessel több , neki volt 120 a vége , az bőven jó , a Mala meg tetszik annak is 90-100 közt az utazója kb (tippre) maja tetszik , de képeken pici , 178cm vagyok és még nővök szóval a méret is számítana. és a 4T preferálom (a hangja jobb na , nem szlapálja az olajat) nekem ha 200-300 közt motorikusan JÓ de fényezésre ótvar , az tökéletes , nyári melo , aztán moci szét kap irány a fényező.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
Új hozzászólás Aktív témák
- SSD kibeszélő
- CES 2025: ITX-es Cooler Master minitorony, minimalista dizájnnal
- EA Sports WRC '23
- Milyen széket vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- KAÜ/Ügyfélkapu – már elérhető a kétfaktoros hitelesítés
- További aktív témák...