-
LOGOUT.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
g@bo
nagyúr
hi
kinéztem magamnak egy Vespa et4 125 -ös mocit, ( 215.000 pénz) 1998-as. 50-es papírozás megoldható, 9000km van elvben benne. olasz papírok, forgalmi, kivonás, adásvételi.... este megnézem milyen.
tipp, javaslat, ötletekért igen hálás lennék.
a cucc: [link]
-
devanam
csendes tag
na valaki?????????
Sziasztok! Valaki segítsen plíz. Sfera 50ccm-em menet közben elkezd rángatni, majd le is áll. 1-2 perc várakozás után pöcre indul. Ez random szokott előfordulni. Van, hogy 50km után sem csinálja ezt, van, hogy 2km után már elkezdi. Mi az oka, mit cseréljek benne?
Köszi!!! -
róland
veterán
válasz runner 125 #15581 üzenetére
Így ha megjön a héten a megrendelt Römer, akkor az lesz.
Amennyiben nem, úgy megnézem a GREX-et.(Átlag napi 4+4 km-nyit motorozok. Az autó ekkora távon nem érte el az üzemi hőmérsékletét.)
http://logout.hu/cikk/mi_is_az_a_htpc/teljes.html; Három emeleten át egy teljes liftrapszódiát játszik!
-
runner 125
nagyúr
válasz Gergello #15593 üzenetére
Sárga.
mod.
Most nézem használtautón is, ezt a sárgát biztosan gyorsan el fogják vinni, ugyanis ennyiért kb. rendszám nélküli kissé lelakottakat árulnak.
Pláne, ha azt nézzük, h a forgalomba helyezés mindent összevetve 120-130k egy ilyenre.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Gergello
addikt
válasz runner 125 #15592 üzenetére
Forgalmiba milyen szín van írva?
-
runner 125
nagyúr
válasz Gergello #15591 üzenetére
Teljesen ugyanez.
Az egyik legszebb összeállítás szerintem a sárga-grafit ( / mattfekete, kinek h tetszik).Kkorrekt vételnek tűnik, pláne h rendszámos. Noh és 125-ös lévén 4 littyó alatt eszik.
Ezek a típusok - pláne a megkímélt darabok - manapság már ritka számba mennek. Mivel szedik a lábukat, sokan elkezdik a minél nagyobb teljesítmény érdekében piszkálni, amivel hamar végük lesz. A fotók alapján totál gyári rajta minden.
Városban is sokan megnézik, pedig nincs nagy hangja, nem egykerekezem vele, csupán tiszta és szép.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Gergello
addikt
runner125, neked is ilyen a fényezésed?
-
priti
addikt
válasz mocsanisi #15587 üzenetére
12 fölött? Az igen. Remek. Gondolták küldjük ki a 12 éves gyereket a BMX-el a főútra hagy hulljon a férgese mi? Én azt nem értem, hogy akkor meg mit szívóznak ilyeneken hogy 50-es vagy 125-ös a robogó? Akkor kapcsolják azt is életkorhoz, ha meg elkapják a kiscsákót a 125-össel le kell ereszteni az első kereket aztán told haza kisfiam. Mi is toltuk vagy hazáig vagy a kútig, ami közelebb volt és még mindig itt vagyok. Rendőr jött meglátott minket már vigyorgott Edzés megvolt. Nem is mertünk sokat lenni a városban, csak földúton.
Persze amennyi földút megmaradt mára itt a környéken azt nem tart sokáig bemotorozni... szegény srácok
[ Szerkesztve ]
Hardverlesen
-
addikt
válasz mocsanisi #15587 üzenetére
szintén is. kerékpárral lehet tekerni főúton, nem csak amsterdamban
valami olyasmi rémlik, hogy ha van kerékpárút csak akkor nem lehet.
erről jut eszembe:
smkp-al viszont semmi esetre se hajtsatok kerékpárútra, mert azt nem szabad.
smkp-al városban, jah faluban illetve főúton lehet közlekedni, legnagyobb megengedett sebesség pedig a bűvös 45km per stunde!persze én sem jönnék zavarba ha esetleg elhúznék 80 km/h körül a trafipax elött.
ugyebár nincs rendszám.
ha elllógtam nem tudnak megbirságolni.
erre ha jól emlékszem még nem volt példa és remélme nem is lesz, mert azzal csak haragitanám a rendőröket a robogósokra.
nyélgáz mindenhol nálam, de azért résen vagyok.:)
-
priti
addikt
válasz vicces #15585 üzenetére
Az szóba sem kerül, mert a felhajtók miatt kerülő nekem. Én a 2-es Főúton megyek kb. 1-2km-ert Dunakeszi meg Göd között. Én úgy emlékszem, hogy ez szabálytalan, de se nekem se a bringásoknak nem szól a rendőr, pedig bringával tuti tilos főúton közlekedni, erre tisztán emlékszem. Aztán most például Dunakeszi nyert 140 millát EU pályázaton kerékpárútra, erre felfestették a kerékpárutat a kettes szélére a pénzt meg lenyúlták, szóval én már régen feladtam, hogy ez hogy van. Kvázi a kerékpárút felfestésével most kötelezik a bringásokat, hogy ott közlekedjenek ahol régen tilos volt.
Hardverlesen
-
addikt
te az 2/a az igazából egy lebutitott autóút..
bár véltem felfedezni, ha jól emlékszem a dunakeszik - m0 szakasz tényleg autóút. 110km/h autóval a megengedett legnagyobb sebesség. a többi szakasz le van 90-ezve táblákkal..
smkp-ral te elvileg oda az életbe nem hajthatsz fel......
mellesleg én is szoktam 50-essel nyomni "maratoni" távot
vác-patak-city között, ha épp nem kell vinni semmit nagymuternak, nem autóval, hanem robogóval megyek. kb 70 km oda-vissza. pikk-pakk meg lehet járni.
de volt rá példa, hogy begurultam még pestre a délután 2. felében és miután elintéztem a dolgomat, egy kicsit a pesti "fun-robogózásnak" hódolva múlattam az időt amig teljesen meg nem untam. majd elindultam vissza vácra[ Szerkesztve ]
:)
-
priti
addikt
válasz mocsanisi #15582 üzenetére
Te én nemtom, én 11 éve szereztem a jogsit, ráadásul akkor se smkp-ra hanem autóra, szóval nem az smkp-ra vonatkozó szabályok megtanulására koncentráltam. Akkor nekem ezt tanították, se lovaskocsi, se traktror. De smkp max 45km/h vagy mi van itt legújabban ha jól tévedek, akkor ez nem volt, én ilyen limitre nem emlékszem, mindegy a lényeg hogy két település között meg ugye lakatlan területen aprónyit többel lehet menni főúton 45-nél ha tábla nem tiltja, szóval némi logikát felfedezek a dologban, de lehet hogy azóta ezt kivették és mostmár lehet vágtatni főúton lovaskocsitól kezdve robogóig mindennel. Ha nem lehet is megyek, mert máshol nem tudok szóval annyira nem kavar fel hogy utánanézzek.
Hardverlesen
-
g@bo
nagyúr
válasz runner 125 #15580 üzenetére
jó, de egy aprilia sportcity 50 4t is 399000.... annyira nem kicsi a piaggio zip. csak kinai....
-
runner 125
nagyúr
-
runner 125
nagyúr
300 szerintem sok egy kistestűért.
Felhozhatnám újra az enyémet példának.
Mostani vegyes fogyasztásom 400km-en mérve 4,2-re jött ki. ..és ez 180 2t."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
priti
addikt
Én lemegyek a vonal, meg az aszfalt széle közé teljesen a főúton. Sajna van egy 1-2km-es szakasz amikor nem tudok máshol menni a telekre menet, mert nincs más út párhuzamosan a két település között. Csak a 2/A elkerülő lenne, de az méggázosabb robogóval, meg a felhajtók helye miatt kerülő is lenne, nem is kicsi. Ez a "picit beljebb megyek" dolog már akkor elvérzik nálam, amikor elindulok, mert ha nagyon megkapargatom a gesztenyét már élből szabálytalan vagyok, mert elméletben smk-val nem is lehetne főúton menni, így hiába anyázok, amikor jön a 19 éves hülyegyerek a tuning romhalmazával, (ami attól tuning, hogy feltett rá egy kályhacsövet, meg egy hatszor görgőzött felnit agyonkopott pernegyvenes gumákkal) jön mint a barom, elkezdt domb alján előzni a semmieszű, persze a felénél meglátja hogy jönnek szembe, nyom egy satut, már mászik fék közben a sitthordója mert el van készülve a futómű (mire megvette már hárman tk-ra törték, de megvette, mer' jó az még meg izé vtech és az jó, csak kicsit rohad a küszöbnél) persze a fékmunkahengere is oda van. Aztán ha ezt túlélem akkor meg még rám is húzza a kormányt, mert megijed hogy a satufék közben a felező felé sodródott, jól ráránt, mert vezetni meg nem tud arról hogy én meg ott vagyok e vagy nem mellette adott pillanatban fogalma sincs.
Hardverlesen
-
DigitXT
nagyúr
Na most úgy gondolom tőlem senki nem menjen el 20cm-rel
Alapvetően egyetértek az igényeddel, de sajnos a KRESZ szerint
benne van a pakliban, hogy az egy nyomon haladó járművet, pl. a
kétkerekű motorkerékpárt, vagy (a topikba illően) a segédmotoros
kerékpárt megelőzik sávon belül - ugyanis ez teljesen szabályos.Veszélyesnek veszélyes, de attól még szabályos.Lenne - én sem
szoktam ezért soha "nagyon lehúzódni", inkább a sáv közepe felé
tartok. Más kérdés, hogy általában én előzöm az autókat, nem ők
engem, mivel sokan a pöcök 50-nek élnek (ami valójában <45).Teszem hozzá, én egy 180-as, elég nagy testű robogót hajtok. De
azért egyszer volt olyan vicces nőci, aki gondolta, hogy bebújik a
sávomba mellém... (Mondom a sávomba!) Csak hát épp volt ott
egy szép gödörkombináció, amit épp szlalomozva abszolváltam...
Volt nagy fékcsikorgás, én meg csodálkoztam, hogy ezt hogy?
(Előtte ugyanis nem jött mögöttem senki -> nagy tempóval kellett
megérkeznie egy elég hülye helyen: Erzsébet híd, pesti hídfőnél.)Ugyan olyan értékű jármű vagyok a kresz szempontjából.
Ja, de bizonyos szempontból mégsem, mert pl. te nem előzhetsz
autót sávon belül, még ha erre a hely adott is volna, csak "fordítva"
lehetséges a dolog. Persze ez nem túl logikus megkülönböztetés,
de attól még igaz. Viszont legalább a buszsávot használhatod, és
a piros lámpánál is előre mehetsz - utóbbit próbálja meg az autós!
(Előbbit sajnos szokták, és még nekik áll feljebb, ha van valami...) -
mdk01
addikt
válasz Topiccsendőr #15568 üzenetére
Az nagyon határeset, de nekem elég volt az a 40km egyszer és utoljára. Tudod amíg 2kocsi van a családba és nem vagyok rákényszerülve addig csak úgy hobbiból nem megyek ekkora távot.
Ha nem lenne kocsi az más téma, de így túl veszélyes nekem , nem mellesleg sztem egyik 50ccm robogót sem ekkora távra tervezték. Már maga a fogyasztás sem egy baráti ilyen távon full gázzal. Tied mennyit eszik/evett? -
mdk01
addikt
Én nem igazán szoktam lehúzódni. Nem a sáv közepén megyek hanem a külső nyomvajúba. Ennek két oka van. Az egyik ami írtál is, hogy ott a legszarabb az út +szemét a másik hogy ha lehúzódok a vonalra, akkor a mögöttem lévő autósba felkeltem a vágyat hogy elmenjen mellettem, mindezt úgy hogy mind a ketten ugyan abab a sávban vagyunk. Na most úgy gondolom tőlem senki nem menjen el 20cm-rel pláne egy kamion ne, mert az még be is szippanthat maga alá. Szépen várj aki míg lesz egy 100m-es szakasz ahol kis gázzal bőven ki tud kerülni. Ugyan olyan értékű jármű vagyok a kresz szempontjából.
-
mdk01
addikt
válasz Topiccsendőr #15567 üzenetére
Köszönöm.
Még nem volt időm megbontani hogy pontosan az a cső ami a motor aljáig megy és nincs a végén semmi sem, pontosan honnan indul. Megbontom aztán megnézem.
Azért kérdeztem mert hátha ez alapján is tud vki okosat mondani, aztán megbontom és meglátjuk mi lesz.
A baj az a szakikkal hogy becsületeset nem ismerek és tök laikusként vinném oda mindenkihez aztán meg csak nyújtja a kezét mindenki és azt sem tudom mit csinált.
Köszönöm még egyszer még biztosan jövők. -
addikt
Üdv
Mitől lehet az egy Simson S51-es motoron, hogy húzom a gázt, megy kb 57-el és érzem hogy menne még tovább is, de ott elkezd ingadozni, mintha valami leszabályozna (nem akarok többel menni feltétlenül, de azért zavar a dolog, mert akad mikor ép jól jönne) -
priti
addikt
válasz Topiccsendőr #15568 üzenetére
Majd 90-el az út közepén a teljes sávban a stresszmentes aszfalton meg az út szélén azért ég és föld motorozni, de megy ennyit az a Peugeot? Ha megy akkor nem szóltam, de ha nem akkor még egy jó út szélén is lehet tök szar végigmenni, mert nem takarítják például és tele van gajjakkal a széle meg hasonlók... más az amikor állandóan előzgetnek meg más amikor teljes értékű járműként saját helyed, sávod van végig.
Hardverlesen
-
Topiccsendőr
addikt
Ha a benzinszivattyú vákuumcsövéről beszélsz, hogy folyik, akkor az nagyon nem jó. Az a forgattyúsházból szívja a vákuumot, ha lyukas, akkor folyik, falsot szív, és a pumpát sem működteti rendesen.
El kéne vinni egy szakihoz, mert nem mindegy hogy kötöd be az új vákuumcsövet. Ha a forgattyúsházból kivert olaj fel tud gyűlni benne, ugyanúgy nem fog működni a benzinpumpád, holott minden jó.Explosión de dos tiempos
-
priti
addikt
válasz PLaci58 #15562 üzenetére
13 évesen letekertünk Dunakesziről Perőcsénybe, szvsz, az totál más. Ahhoz semmi fej nem kell, csak fizikailag fáradsz el. Mentünk az út szélén, egymással dumáltunk, a szobi körforgalomtól kezdve gyér forgalom volt eleve, nem is kerülsz gyakorlatilag olyan forgalmi helyzetbe ahol figyelni kell, néha egy-egy kereszteződésen kívül, tekersz az út szélén és nézelődsz, szellemileg szinte pihentető. Motorral meg egyfolytában észnél kell lenni. Széllökés, nyomvájú, gödör, visszapillantó, a többi droid letol nem tol, előz nem előz, tudsz e az út szélén menni vagy nyomvájú miatt felfutsz egy hullám élére emiatt vagy teljesen lelassítasz vagy kénytelen vagy beljebb menni. A rohadt rovar pofánvág, berepül a sisakba vagy zárt rostéllyal szétfő a fejed, a kamion felveri a port, apró kavicsot, megfejeled, tüdőzöd, nyeled a dízelt mert lassan hagy el a 600 éves ifa és hasonló sitthordók. Elkészül a hátad, lezsibbad a segged, vállad, karod zsibbad. Ez nettó szenvedés.
Bringán tekersz emiatt a vérkeringés is más stb... lehetne mondani szakadásig.[ Szerkesztve ]
Hardverlesen
-
Tothgera30
Ármester
válasz DigitXT #15564 üzenetére
A forgalomra rátérve én sem szívesen mennék hosszabb távon, szembe süt a nap, nem figyelnek oda és sok egyéb hülyeség mert valjuk be autóban nem úgy figyel oda az ember (én is néha állítom a magnót vagy a pillantót, stb.), ma kikanyarodott elém egy Nissan Almera, szerencsére meg tudtam állni, illetve lassítani, pedig észrevett, de gondolta hogy gyorsabb (pedig jöttem 60-70 körül). Mikor rávillantottam, még ő volt felháborodva, elengedni is alig akart, azután beelőztem és végig tapadt rám, előttem meg ment egy ilyen Microcar szerű diesel kisgép (bírom őket), egy nyugdíjas házaspár ült benne, gondolom nem versenyezni akartak, ezért mikor lehetőségem volt be is előztem őket, erre mögöttem az Almera utánam eredt. Pedig egy kopaszodó 50-es csávó ült benne, biztos hogy láttam már az illetőt, de hogy annyira nem nőtt be a feje lágya, mikor látta hogy én sietek, ezért mentem 70-80 körül íves kanyarban is, de ezt ő is megpróbálta, persze autóval nehezebb, ahol én elférek Marika néni meg Pista bácsi (akik kerékpáron tolják), és Zsiga bátyó Ladája között, ott már a fent említett kopaszodó fazon nem. Mikor egy bicaj után lelassítottam (nem fértem el a szembejövő autótól, inkább lassítottam), néztem a pillantóba hogy csak belén ne jöjjön hátulról. Amit meg még észrevettem hogy nem azt nézik hogy te hogy közeledsz, merre mész, hanem a MOTORT nézik, öregeknél MOTOR + PILÓTA kombó játszik! Nagyon komoly, biztosan próbálják kitalálni hogy kinek a fia/lánya/stb. ül a motoron és milyen motor ez. A múltkor is megrohamozott pár 40-50-es férfi a postánál hogy mondjam már el nekik milyen motor ez, mert ők is ilyet akarnak, persze általában ha a postára megyek a akkor sietős, most is onnan jöttem, még délután megyek Nyíregyre (na nem motorral).
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
DigitXT
nagyúr
válasz PLaci58 #15562 üzenetére
Ez a régmúlt fiatalságomat juttatja eszembe. Hol volt akkor kocsi.
És hol volt akkor még olyan forgalom az utakon, mi ma?
Szvsz picit veszélyesebbé vált a közlekedés az évek során.
20-30 kilométert ma is leteker simán az ember, de mondjuk
kamionoktól, és baromarcú autósoktól hemzsegő úton már
meggondolja, hogy megéri-e a kockázatot... A 250 km meg
nem kicsit több, hanem sokkal több, ráadásul aznap vissza
is akar jönni, ami 2x250-et jelent, az meg már brutális lehet
egy seggel a kis robogón, dög melegben. Ja, azt írja reggel
megy: ha 5-kor elindul, akkor is min. 10-11 lesz, mire odaér.
Ki fog készülni, képletesen szólva "felforr az agyvize". Azért
kíváncsian várom a beszámolót a "flúgos futamról"... -
PLaci58
addikt
válasz Killing #15541 üzenetére
Menjél nyugodtan.
Ez a régmúlt fiatalságomat juttatja eszembe. Hol volt akkor kocsi. Bicikli, jó esetben komár vagy riga. Biciklivel is letekertünk simán 20-30 kilométert. Ma már robival meggondolja az ember, hogy ilyen messzire elinduljon
Mi is mentünk a Balcsira 60-70 km-t. Jó dili volt. Mondjuk nem egyedül indultunk el. A motorral bármi lehet
A 250 km kicsit több. A motor valószínűleg birni fogja."Nincs végzet, csak ha magad is bevégzed!"
-
devanam
csendes tag
Sziasztok! Valaki segítsen plíz. Sfera 50ccm-em menet közben elkezd rángatni, majd le is áll. 1-2 perc várakozás után pöcre indul. Ez random szokott előfordulni. Van, hogy 50km után sem csinálja ezt, van, hogy 2km után már elkezdi. Mi az oka, mit cseréljek benne?
Köszi!!! -
g@bo
nagyúr
válasz Tothgera30 #15557 üzenetére
akkor érdemes ráugrani? / kínai....... összeszerelés/ 300k ért jó.
amúgy a hirdetésekben / képes motor jófogás használt autó / a jó cuccok pl 2007 2008 2009... es mocik, pik pak elkelnek, és nem occón.
-
salieri.
őstag
Sziasztok!
mi lehet a problema Scaram nem ad szikrat!Gyertya nem regi kb 2000 km-t mentem vele.
Hol folytassam a keresgelest? -
Tothgera30
Ármester
Én felhívnám a kereskedőt, mondanám neki hogy "x" nap ott vagyok és kipróbálom addig üzemelték be. Lehet csak a karbit kellett volna belőni, vagyis ebben biztos vagyok. Az akksi nem sok vizet zavar, ha azt mondogatta.
#15550 slynevem: Először be kell indítani, utána majd bejáratod, nemde? Vagy a kereskedő menjen vele 500km-t hogy bejáródjon?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
mdk01
addikt
válasz Killing #15525 üzenetére
Ne haragudj de ez sztem sem normális.
Én lementem egyszer Székesfehérvárról, Balatonvilágosra egy Aprilia Are51-el de egyszer volt és utoljára. Pedig az csak 40km és 70-80km/h tud menni. Én lent voltam kb egy óra alatt, de elég volt bőven. Maga a sebesség sem túl nagy és egy hosszabb egyenesbe olyan mintha állnál és engem még idegesített is. Az ülés nagyon kényelmes de elég volt még így is 40km át. A többi járműről nem is beszélve hogy mennyire xar mikor elmegy melleted egy kamion. Én vezettem már több száz kilométert kocsival egy seggel, meg 11éve folyamatosan vezetek napi szinten,de robesszal egy ekkora táv nem hogy veszélyes, hanem egyenesen hülyeség és nem normális.
Abba bízok hogy csak szopatsz minket. -
g@bo
nagyúr
válasz slynevem #15550 üzenetére
elindult, röfögött kicsit, és leállt. nem volt benne akku... meg elvileg vadi új.
ettől függetlenül, made in china. egy fórumban olvastam, igaz 2007 es post volt, ahol a kinait szidták, ez is elvette a kedvet. gondoltam, meglesem máshol is, mit árulnak. a padlólemeznél /műanyag../ fura, hogy az alsó eláll a felsőtöl, nem zár, passzos. a homloklemezt egy fekete csavar tartja, ékeskedik a fronton, de elvben ez ilyen. -
róland
veterán
válasz runner 125 #15543 üzenetére
Grex vagy Römer?
http://logout.hu/cikk/mi_is_az_a_htpc/teljes.html; Három emeleten át egy teljes liftrapszódiát játszik!
-
-
g@bo
nagyúr
senki nem vesz szivesen használt cuccot, ha megyek vele, más nem veszi meg, mert "használt". ezt mondták. de zárás előtt 1 perccel már hajlottak némi próbára, fura, 300k azért nem kevés....... oké, akciós cucc, de azért csak megnézném mit veszek.
egy 10 ropis cipőt is felpróbálok, jó e... nem otthon nyavajgok hogy a bal szorit, de sebaj, olcsó volt.
szóval ott toporzékoltam 17 től 18h ig, addig fűtött, mien okés az ár, nekem találták ki, mondogathattam, hogy röffennék azé egyet, de nem. 18 órakor kapott egy fél lityi krafot, próbálták berúni /akku kiszedve/ de nem ment. eljöttem, hogy alszom rá... tetszik, de igy necces vásárolni.
-
g@bo
nagyúr
válasz runner 125 #15535 üzenetére
elmentem ma meglesni a mocit, **** piaggio zip 50 4t. kegyetlenül tukmálta a kereskedő utolsó darab volt, 1,8 km el az órában. az istennek se akarta beüzemelni, mondom mennék vele 20 métert, hogy húz, valami.
tetszetős a gép, kinyitottam az ülését, " piaggio ..... guanghzou made in china " ójes. mind ott készül?
mivel nem próbálhattam ki, nem mertem megvenni, záróra előtt 2 percel előkerült egy benzines kanna, de nem röffent be a gép a berugó karra. az ár baró a többiekhez képes, 300k, 2 év garral.
nemtom mitévő legyek.
kép a cuccról: [link]
-
priti
addikt
válasz Killing #15525 üzenetére
Sűrűbben állj meg és ne a megtett km szerinti rendszerességgel, hanem magadra figyelve. Fejben nagyon el fogsz fáradni. Ekkora időtartamban folyamatosan forgalmi helyzetben lenni nagyon fárasztó. Ha nem vagy hozzászokva nem tudsz ennyit monoton koncentrálni. Más az amikor ismerős helyen egész nap ide-oda rohangálsz a motorral. Egy zombi leszel, mire odaérsz. Ha nem csináltál még ilyet rövidebb távval kezd. Ez így motorral nagyon veszélyes, nagyon könnyen hibázol, ha kimerült vagy. Amikor lementem Dunakesziről (BP-től északra)Orfűre (Pécshez közel) BP-n keresztül kocsival magam is meglepődtem, hogy elfáradtam. Megálltunk egy kv-ra nem sokkal az út vége előtt és amikor indultam a parkolóból lefulladtam. Életemben nem fulladtam le soha, egyszerűen zokni voltam már és alig vártam, hogy legyünk már ott, pedig én kocsiban ültem, így a zaj nem terhelt annyira, de téged az is fog. Aznap vissza is jönni ... horror. Más az amikor az ember fuvaros és hozzá van ehhez szokva, az agy is olyan, mint az izom. Edzeni kell ahhoz, hogy az ilyen specifikus terheléseket könnyen vegye.
Hardverlesen
-
runner 125
nagyúr
-
kkrisi
senior tag
esetleg erről mi a véleményetek?
-
-
mdk01
addikt
2x
[ Szerkesztve ]
-
mdk01
addikt
Nincs vkinek ötlete a problémámra?
-
Killing
addikt
A kedvetekért készítek beszámolót, és lesz 1-2 fotó is.
Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
Killing
addikt
Veszélyes, tudom. Persze hogy az. A vizsgabiztos is így vált el tőlünk anno. Kis távon is veszélyes, csak itt nagyobb távon vagyok kitéve neki, amúgy pedig a hajnali órákban megyek, akkor még nincs akkora forgalom.
Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
Killing
addikt
-
Killing
addikt
válasz DigitXT #15527 üzenetére
Felfoghatjuk egy modernkori Iron Man versenynek is, amúgy 5 óra alatt kényelmesen lent vagyok.
Lehet példát venni a mopedrallysokról is, Szeged-Budapest táv, szar robogókon, motorokon, betonút nélkül, és mégis megcsinálják.
Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
DigitXT
nagyúr
válasz Killing #15525 üzenetére
Ez valami modern kori Iron Man verseny akar lenni?
Értelme ennek nem sok: jó 10 óra utazás, és... Mit
is akarsz Balatonföldváron csinálni, hogy "megéri"?Szerk: szvsz nem a moci döglik majd a 30+ foktól,
hanem a vezetője... Pláne, ha megáll, és nem lesz
menetszél. A motoros ruhája felforralja az agyvizét.[ Szerkesztve ]
-
Killing
addikt
No, szombaton nekivágok a Balatonföldvárnak a kis peugeot-tal.
Reggel megyek, este jövök.
Szeged-Balatonföldvár-Szeged, egy 50-es robesszal 1 nap alatt, nem lesz semmi az biztos, majd 500 km.
Ha 100-150 km után pihenőt tartok akkor nem lesz túlhajtva ilyen melegben, ugye? Vagy sűrűbben álljak meg?[ Szerkesztve ]
Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
Sátán44
addikt
válasz runner 125 #15523 üzenetére
a jó vételek hipp-hopp elkelnek
Tapasztalom a tegnapi belinkelésedből már 2 kilőve.
Kis bohóccal is lehet nagy cirkuszt csinálni... :-)
-
runner 125
nagyúr
válasz Sátán44 #15517 üzenetére
Külső alapján tip top, és ne feledd, ez Runner, nem erox. Muhhaha.
Egyébként az első gumi szinte tuti nem gyári, de még ha 20.000 is van benne 2 kilóért megérheti.
De nézd meg a hátsót is - ez mind jó alkualap, ugyanis 4000km alatt max a Gixerről lehet lehajtani a gummákat, egy 50-esről kizárt.Azt ne feledd, h nem kell sokat szarozni. Menj el, nézz meg 1-2-t és fizess, mert a jó vételek hipp-hopp elkelnek.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz kkrisi #15497 üzenetére
Sisaknál elsődleges a biztonság. Ahogy fentebb is írták, ennyiért nagyon belépőt kapni, amire én nem bíznám az életem.
Minőségi (Nolan, Schubert, AGV, Suomy, stb) sisakra egyszer kell pénzt kiadni, és az jó ideig örök darab.
Egyébként a sötétített plexi este halál, ezt vedd figyelembe."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
danntora
tag
Hali!
Ha a levegőcsavart állítva nem nagyon változik a fordulatszám az lehet attól hogy gyári motorban 17,5-es a karbi és a szűrő egy piros Malossi filter? Ugyanis meleg időben nem szeret egy rúgásra elindulni, nem lehet hogy túl sok anyagot kap? -
mdk01
addikt
válasz Sátán44 #15517 üzenetére
Lehet vmi kiscsajé volt és évi 500km rakott bele aztán feleslegessé vált. Én sem mentem többet egy évben, mert csak úgy volt és néha használtam, de volt mellette kocsi is.
Amúgy féktárcsa sokat elárul. Kérdezz rá burkoltan hogy volt e már cserélve vagy vmi hasonló burkolt de nem túl átlátszó kérdéssel érdeklődj utána.
Sztem jó kis gépek ezek is amúgy.[ Szerkesztve ]
-
Sátán44
addikt
Erről mi a véleményetek? Az hogy ennyi km van benne, abban nem hiszek.
Gilera Runner 50 LCKis bohóccal is lehet nagy cirkuszt csinálni... :-)
-
mdk01
addikt
Hali!
Jó régen jártam erre fele.
Keresek még Area51-re első lámpabúrát.Továbbá olyan gondom van hogy egész télen kint volt a robesz az udvarba letakarva rendesen.
Aztán most hogy letakarítottam és vettem bele új aksit be akartam indítani. Be is indult de nem pörög fel rendesen. Fullra van húzva a gáz de 1mp/5röfenéssel megy és ha elengedem a gázt akkor lefullad. Ami még jellegzetes jelenség és iylet még nem tapasztaltam(bár nincs nagy tapasztalatom) hogy ha jól emlékszem az AC pumpából megy egy lefolyó(de inkább túlfolyó) cső a motor aljához és jelenleg most azon folyik(igen folyik) ki a benzin miközbe pöfékkel lassan és néha kihagy egy-egy robbanás.
Én így hozzá nem értőként azt gondolom hogy nem jut el annyi benzin a karburátorig mint kellene.Apámat megkérdeztem véleményezze az esetet és közölte hogy télire nem szoktak benzint hagyni a motorba mert hogy leülepedik a motor (karburátor) réseibe és eltömít bizonyos járatokat. Biztos igaza van de nem tudom most hogyan tovább.Mi a véleményetek mit csináljak?
Köszönöm
Üdv.
-
őstag
válasz Tothgera30 #15512 üzenetére
Na látod ez az. Nálunk is van egy 50es NRG itthon, ugyanez a fordított teleszkóp, mint a runneré volt, az mégis teljesen jó, a runneré meg mindig is kemény volt, mint az állat. Viszont ezt többek mondták, hogy az összes fordított runner teleszkóp ilyen, kegyetlen jót lehet vele kanyarodni, de kátyús úton meghal.
-
priti
addikt
válasz Topiccsendőr #15509 üzenetére
Persze, nyilván itt hajszálnyi különbségekről beszélünk. Gondolom ha nem a CDI-ben lenne a fojtás a japcsi motorokban igazából nem sok értelme lenne kicserélni, kb. semmi. Kérdés hogy a fojtás technikai megoldása mennyire rontja a teljesítményt 0-60 között is. Száz video-t láttam, ahogy a Daytonával elfekteti a km órát a motor, szóval a fojtás biztos hogy a CDI-ben van, de láttam olyan CV50-et is youtube videon, ami nem állt meg ugyan 60-nál, de sokkal lassabban érte el a 60-at, mint az enyém, szóval már vége volt szerintem nagyon és ha azt veszem hogy abban 10000km volt, az enyémben meg 15000 van és a blokkomra fél doboz karbitisztítót ráfújtam, mire le mertem szedni a szívócsonkot annyi dzsuva volt rajta, tehát nem nyúltak hozzá, abból azért látszik, hogy a CDI cseréje után megy ugyan 75-80km/h-val a motor, de elég rövidtávon ki lehet nyírni a blokkot.
Én amúgy eleve szkeptikus vagyok az olyan típusokkal szemben, amik gyárilag mennek 80-90-eket, mert nincsenek csodák, ha ötvenes akkor ötvenes. Mondhat bárki bármit, azt bizony pörgetni kell ilyen végsebességhez és ami pörgős az sosem lesz tartósabb annál mint ami nem, hiába vizezik be.Hardverlesen
-
Tothgera30
Ármester
válasz dave93 #15511 üzenetére
Szerintem zsíros. Ez érdekes, az NRG Powerben is zsíros van és mozog rendesen, ha az első fékkel erősen fékezel úgy összemegy hogy szinte hozzáér az első idom a kerékhez. Szerintem csak újra kellet volna zsírozni, meg előtte ugye rendesen kitakarítani.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
őstag
válasz Tothgera30 #15501 üzenetére
Köszi, és ezeknek milyen az első telója? Volt Runnerem, aminek ugyanez a fordított teleszkópja volt elöl és egy rázósabb úton szétrázta az agyamat, annyira kemény volt elől, szinte semmit nem mozgott.
-
Topiccsendőr
addikt
Nem a szikrától lesz környezetbarátabb, az karbibeállítás. Előgyújtás 2ütemnél nem olyan fontos, mint 4 ütemnél, azzal se lehet sok lóerőt hozni a konyhára.
Versenymotorok sokkal szegényebb keverékkel mennek, azokhoz kell versenytrafó meg a társai, de a gyári bőven jó a viszonylag magas fordulatokhoz. Gyári hengerhez, gyári beállításokkal parasztvakítás a malossi trafó és satöbbi. Még a hetvenes vashengerhez is.Explosión de dos tiempos
-
priti
addikt
válasz Topiccsendőr #15502 üzenetére
Nem beszéltem a boltossal, csak neten láttam, hogy hírdet. Egyébként nem a Daytona CDI-től nő a motor teljesítménye, hanem a gyáritól csökken. Előbbinél a teljesítmény, utóbbinál a károsanyagkibocsátási norma elérése a cél. Nincsenek csodák, ez csak egy gyújtáselektronika. Egyébként nem lepne meg, ha trafót is kéne cserélni egy ilyenhez, állítólag nem, de hiszi a piszi. A gyárival magas fordulaton szerintem kisebb lehet a szikra.
Hardverlesen
-
Bling95
őstag
Még mindig nemjó a robesz
Rájöttünk hogy azért akad meg a berugókar mert hiányzott a karnál az alátét meg a zégergyűrű. Orvosoltuk a problémát. Na mostmár azt elértük hogy nem ragad meg a kar és beindul a motor. Viszont valami iszonyatosan reszel. Amikor még régen lehetet indítani akkor nemreszelt semmi szóval itt valami új probléma lehet. De egyszerűen nem jövünk rá mi és miért ér össze. mintha a berugó "mechanizmus" érne hozzá a motor felöli oldalhoz.
Azt meglehet csinálni hogy felrakom a deknit , berúgom és utána leveszem? mennyire biztonságos ilyet tenni? Szerelőig nem merek elmenni vele mert tényleg nagyon reszel....
Aztán a másik: Melegen eltűnik az alapjárat ( ez egy régebbi gond) , és pl egy lámpánál huzogatnom kell a gázt mert kül leáll. Plusz utána nehezebb is beinditani amig lenem hül.
Milehet? Karbit kéne kipucolni vagy mi? Alapjárati csavart feltekertem a legnagyobbra , hidegen pörög mint állat melegen ugyanugy leáll.Szóval szopok a motorral rendesen mitnemondjak, valamelyik dologra ötlet valakinek?
-
DigitXT
nagyúr
Általában külföldről behozott motoroknál van ez: ezeknek még soha nem volt magyar papírja, szóval még egy regadó is befigyel, és az "első" műszaki drágább is, mint egy "sima". Szerintem 20-30 helyett nyugodtan számolj 70-80-at, mire rendszám lesz a motoron, és forgalmi a zsebedben. Persze ez ccm és évjárat függő (ahogy az átírásnak is vannak ccm függő költségei).
[ Szerkesztve ]
-
Mawyx
őstag
válasz Tothgera30 #15501 üzenetére
Mit jelent a le lehet műszakiztatni ezeknél a hirdetéseknél? Annyi mintha le lenne járva a műszakija, tehát elviszi az ember vizsgahelyre és 20-30ezer Ft-ért lesz friss műszakija? Vagy ami még soha nem volt műszakiztatva mert kismotorként volt, azzal mást is kell csinálni?
Egy nő gondjait amúgy sem megoldani kell, hanem meghallgatni./Eastman/ | Ami árammal működik, vagy rá lehet tenni egy számítógép tetejére, az informatikusi munka :)
Új hozzászólás Aktív témák
- KAÜ/Ügyfélkapu – már elérhető a kétfaktoros hitelesítés
- Napelem
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Interactive Brokers társalgó
- Írók: a Meta tudta, hogy jogvédett könyvekkel tréningezik az AI-t
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Milyen széket vegyek?
- EAFC 25
- RC modell földön, vízen, levegőben
- Apple Watch
- További aktív témák...