- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Meggyi001: Nyilvános wc-k.....még mindig hiánypótló...
- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- Meggyi001: Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
LOGOUT
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
mokus1
addikt
válasz
runner 125 #15997 üzenetére
Hát tartják az árukat nagyon.Bár most van fent egy 365-ért pár napja csodálkoztam is hogy még mindig fent van.
-
kkrisi
senior tag
Hali!
Nem tud valaki erzsébeten, vagy körülötte lévő kerületekben (kispest, soroksár, pestimre) egy jó, megbízható motorszervízest?
Köszi!
-
runner 125
nagyúr
Egyébként ahogy nézem piszok drágák ezek az új 200-asok. Rendszám nélküli is ilyen 500k környékén árulják őket.
A komoly, h kicsivel többért kapni már 2004-es Nexus-t.
-
mokus1
addikt
válasz
runner 125 #15995 üzenetére
Tervbe van véve mert majd szeretnék valami 600as speedmotort mondjuk ez távlati terv.
Mert úgy az igazi -
mokus1
addikt
válasz
runner 125 #15992 üzenetére
Élvezetesen motorozok hidd el. Sőt rendőr mellett se baszakszom de azért ha 90-100 helyett 130al tépnék el az árpád hídon gyanítom már a sebesség miatt is jönnének
Persze teljesen igazad van hogy nem így az igazi ezt én is tudom.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
mokus1 #15991 üzenetére
Ja az más, nekem 2004-es körüli elég lenne, vagyis árban még drágák az ujjak. Tegnap néztem pont volt egy jó 2004-es 4t ár alatt sürgősen eladó sportkipufogóval, tuning mentes 175 ezerért...
Képen elég pöpec volt, mondjuk ettől függetlenül lehet volt baja de megnéztem volna. Csak mára már el is kelt...
runner 125: Én is kicsit fostam már mikor kezdtek rám szállni...Faterom motorjával is járkáltam párszor, azt meg nem is élveztem mert a zsarukat hesszeltem feszt. (Motor Suzuki Burgman 650-es)
-
runner 125
nagyúr
válasz
mokus1 #15989 üzenetére
Tipikus önigazolás.
Eddig szerencséd volt, vajon később is az lesz?!Te sem és más sem - mivel tapasztaltam - nem tudod elmagyarázni, h ez jó és frankó így motorozni. Badarság.
Nem lehet úgy - pláne egy 200-assal, amiről messziről lerí, h nem 50-es - biztonságosan, élvezettel menni egy ilyen géppel, h egyfolytában a jardot figyeled, elengedsz minden fehér autót, ráfékezel ha rendőr jön szemben. ..Aztán jön a gyomorgörcs, ha motorosrendőrrel találkozik az ember..., stb.
S, akkor még nem volt szó az esetleges balesetről, amiben könnyen elővesznek hibásnak, ha kiderül a turpisság - még, ha nem te okoztad, akkor is.Éppen elég barom van az utakon, akiket _ ki kell védeni_ , nem még erre is figyelni.
Ilyenekre nekem nincs gondom. Múltkor is elmentem bnőmért, felpattant, aztán mentünk hozzám. Városban utolértem egy rendőrautót, figyeltek a tükörben, mint állat, körforgóban mögém jöttek és ennyi volt.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
runner 125 #15988 üzenetére
Hát anno átnéztem, kompressziója nagyon jó volt, kuplung, ékszíj, variátor, görgök is rendben voltak, sőt nagyon is ment, inkább a használattal voltak a bajok, mert nem nagyon lehetett megállni vele hogy szépen menjél...
mokus1: Engem anno (egy kis városban) már kp-m vizsgára akartak küldeni, mert nem tetszett nekik hogy az órába miért van írva 160 ha 50-es...
De utána eladtam szóval nem foglalkoztam a témával. De most Bp-re költöztem, és rájöttem ez lenne a legjobb közlekedési eszköz megint. Mondjuk itt azért ahogy látom nem is nagyon igazolgatnak mint kis városokban.
-
mokus1
addikt
válasz
B-L-A-C-K #15987 üzenetére
Engem jó párszor állítottak már meg 200asal. Persze akkor nem nyeleztem és nem 100al mentem amikor mögöttem villogott az autó... és hamar leállítom mert a hangja túl szép egy 50eshez. De amúgy korrektek megnézik a papírokat és elengednek sosem volt belőle bajom.
Gondolom ha 120al villog mögötted az autó az elég para azért.
Egyszer megmondom őszíntén elmenekültem mert a vácin hajnalba nem akartam kis utcába körbe menni hanem át a vácin a másik irányba mert üres volt az út pecchemre a sarkon ott volt a sün. Felcsapta a villogót én meg nyeleztem és angyalföldi lakótelepen szépen eltüntem...
Mindent összevetve szerintem ha ésszel közlekedsz el tudsz járni vele 100 fölött nem igen húzom városba... Bár az ésszerűség és a 100 nem fér össze de nem tudok vele lassabban menni -
runner 125
nagyúr
válasz
B-L-A-C-K #15984 üzenetére
Rémlik.
..nézd, a teljes képhez az hozzátartozik, h a 2t motornál a fogyasztás nagyban függ a használattól és a motor kopottságától.
Régebben már írtam, a 180-as Runner olyan szinten fojtott gyárilag (még ilyen teljesítmény mellett is), h az valami borzasztó. Az elsődleges fojtás, h az 50ccm-essel megegyező méretű membránja. (!) Illetve a hengerfejen is elkövettek mindent a teljesítmény visszafogása érdekében. - Eltolt gyertyakép, alacsony sűrítés.
Az-az, a gyár mindenképpen a tartósságot és az alacsony fogyasztást helyezte előtérbe, de természetesen a gázt kapcsolóként használva ezt is ki lehet nyírni - ,s a piacion lévők 90%-a ki is van. Ezért van az h 7 litert eszik nulla kompresszióval, kotyogós főtengellyel.Pl. Egü fórumon egy srác 180-asa eddig 5,5 körül evett, dugattyút cserélt és 4,2 jött ki neki is.
..illetve itt az én példám is, miért hazudtolnám meg saját magam?!
Remélem az enyém lesz az első megbízható példa, h bizony, ha megkímélve használják a 2t-t akkor kiviszi az embert a világból.A fordulat viszont tévhit, ugyanis kb 500 rpm-mel a 200-as 4t többet forog, mint a 180 2t.
-
B-L-A-C-K
titán
Bp-en hogy viszonyulnak a rendőrök a Runnerekhez, mármint ha 180/200-ast 50-es pappírral használják? Tapasztalata van ezzel valakinek?
-
mokus1
addikt
válasz
runner 125 #15983 üzenetére
Csak város.De pl a körúton jó ha nem lökik fel 50el és tartósan tud 70-80at menni bár ahogy nézegetem a teszteket tudja.Megprobálom erre fele súlykolni bár ezek azért nem gyorsulnak úgy.
-
válasz
runner 125 #15983 üzenetére
Normális állapotukba még fojtással is mennek 80km/h-t. Az NRG (lényegében ugyan azt mint az "új" Runner) úgy hogy benne van a fojtás a kipufogóban 84km/h körül muzsikál, 9,5-10 ezres fordulaton. Viszont a karbis benyeli a 4 litert, mivel állandó fordulatszáma 7-8 ezer körül ingadozik, nagyobb gázon 9 ezernél húz igazán, de ott a 2.0-ás autók tekinthetőek csak ellenfélnek. A befecsis viszont eljár 2-2,5 literből, talán most hogy otthon voltam és hidegen járkáltam vele, illetve sokan indítóztam, belenyalhatott a 3 literbe.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
runner 125 #15978 üzenetére
Nekem anno 180-asom volt (2T), egy malossi variátor volt benne, ezen kívül amúgy tuning mentes volt de 4 literből sosem jöttem ki inkább 6-7.5 (városba, mivel csak ott használtam) Mondjuk nem volt olyan hogy egyszer sem húztam volna tövig a gázt ha ráültem...
140-145 km/h volt a vége.
Majd lehet beruházok egyre nemsokára, de inkább már 4T-t veszek 180-ast vagy 200-ast, tudom lomhább de tovább elmegy mint egy 2T, meg nem eszik annyit, igaz nem is pörög annyira...
-
runner 125
nagyúr
-
mokus1
addikt
válasz
runner 125 #15981 üzenetére
Hát igaz.Az 50es runnerok milyenek ezek az újabbak?
Ezek a kódszámok hol vannak a motorok?
Igen így ez után eléggé furcsáltam a dolgokat hogy ez nem 200as volt az tuti inkább 125 vagy vmi nagyon legyopált 200as talán. -
runner 125
nagyúr
válasz
mokus1 #15979 üzenetére
Más kérdés, h az ilyen 50-esnek adagoltakat én meg sem nézném, de Ti tudjátok.
..csak azért írtam, h linkeld be, mert óriási kamusorozat megy a Runner-eknél, pláne a felsőbb köbösöknél.
Pl. ez is egy 180 VXR és nem 200.
Volt még egy is, amit kiemelve hirdettek 2004-es 200-asnak, és frankón 2001 körüli 180-as volt az is. De, már valszeg valakit átqrt vele.
Ezek alapján könnyen beazonosítható.
ZAPC14000 Runner 50
ZAPC362000 Runner50
ZAPC361000 Runner 50 Purejet
ZAPM07000 Runner 125 FX 2T
ZAPM08000 Runner FXR 180 2T
ZAPM24000 Runner VXR 200 4T
ZAPM242000Runner VX 125 4T
ZAPM241000 Runner VXR 180 4T -
mokus1
addikt
Esetleg erre [link]
probáljam terelni igaz 50-es... Hogy megy egy ilyen kis 50es runner? Erről semmi tapasztalatom sincs. -
mokus1
addikt
válasz
runner 125 #15978 üzenetére
Egyenes futás abszolut rendben volt.Ha már álló helyzetben kézzel megmozgattam és látható volt az imbolygás.
De legjobban tényleg a motor volt gyenge.Mintha 125ös lett volna de esküszött az eladó hogy 200as. Teljesen érezhető volt a 2 motor közti különbség erőben aminek nem szabadott volna.Igazából nem volt semmi sem kopottas Külsőre rendben volt. Csak a motor és a a hátulja hogy mozog.óó a 4,2 az csodás érték én ilyen 5,5-7 literekről hallotam ami azért nem kevés.
Árban az már sok. 250-300 körül keresgélek neki.Hazafele kicsit túrázgattam hazafele és eddig még soha nem mentem úgy 150km-ert egybe úgy rendesen kihasználva a képességeket mikor megálltam meglepődtem elkezdett pörögni a hűtőventilátor soha se kapcsolt még be
-
runner 125
nagyúr
válasz
mokus1 #15973 üzenetére
A fordulatot a gyertya alá kötött jeladóval méri, így könnyen beszerelhető.
_
A 200-asnál nem feltétlen szabad ennyire érezhetően imbolyognia, mivel ott már dupla rugóstaggal ül a blokk a vázban. Egyenesfutása milyen volt?
Kérdés mennyit futhatott.
Az olajat pl. nyugodtan ellenőrizheted úgy, h egy fehér papírra a tiédből mintát veszel, majd abból is, és tökéletesen össze lehet hasonlítani a színét. - De, előtte nyilván kérdezd meg mikor volt rajta olajcsere. Így egyszerre kiderül a turpisság.Runner-nél tipikus arra utaló jel, h minimum 40.000km-t futott már, az a markolat erős kopottsága. Össze tudod hasonlítani a bal oldalival. Illetve a lámpakapcsoló (és a többi kapcsoló) kopása is erre utalhat.
Mielőtt megvesztek valamit, azért ide linkeld be.
..nekem nem véletlenül van 180-asom.
Vegyes fogyasztása 4,2 liter - de folyton érezteti veled a nyomatékot. Szóval, ha vegyesben eljársz 3 literrel a 200-assal (100-110-es utazó), akkor én azt mondom, h nekem megér + 1 litert a 180 2t.Az egyetlen egy bökkenő csupán, h ebből kifogástalant, gyárit már gyakorlatilag esélytelen találni.
Ezt tegnap rakták fel, színben ugyanolyan, mint enyém. Bár ez még fotókról is karcosnak tűnik és az anagy FOX matrica is sérülést takar.
-
mokus1
addikt
Esetleg még a 180as 2T-s mi a vélemény? tudom kibaszott erős
De megbízhatóság, úgy tudom a fogyija több egy literrel talán mint a 200asé?
-
mokus1
addikt
Néztem egy Runnert. 2004es 200as.
Az enyémmel mentem el.Nyitott kipuff van rajta így jó hangja van csak borzasztó hangos.
Na hibákról: imbolyog a hátulja elvileg runner betegség és szilentekkel orvosolható a hiba.
a motor nem ugrik akkorát mint nekem. Azonos távolságon gyorsulásra érezhetően lomhább számottevően. Azonos szakaszon én 70-75re gyorsulok az belekostol talán az 50-55be. És mintha nem tudna felpörögni a motor.
Milyen hibákat rejthet a motor?nemtudtam meghallgatni csörög zörög-e mert a kipuff elnyomja. Görgők tuti csere nekem így érzésre.gyanítom a vezérlés is eléggé kilehet. Még mi lehet a hiba a leírtak alapján? -
mokus1
addikt
válasz
runner 125 #15971 üzenetére
Szóval a régebbi Runnerekbe is van bekötési pont a fordulatszámmérőhőz? És érzékelő is
? Nem tudom hogy műkődik ez.
-
mokus1
addikt
válasz
runner 125 #15971 üzenetére
Én nem viccelek
156ot rajzolt ki
Kellett egy kis lejtő is neki de 140-145öt önerőböl hozza. 2 személlyel léptünk 135öt
Persze ezt az óra méri nem tudom mennyit csal de ennyit ír ki
Akkor az a lényeg hogy keresgélhet benne bátran. -
runner 125
nagyúr
válasz
mokus1 #15970 üzenetére
Blokk ugyanaz teljesen, a hátsó áttétel más a nagyobb felni méret miatt.
160? Az 'icsa, az én 180-asomnak 200 a vége.
..hagyjuk már, h menne 160-at egy 200-as 4t, kizárt.
Jó, ha a valós vége 120km/h.Lehet, Koso a neve, 35k környékén mozog, de nagyon búcsús desing, rikító kék és kamukróm páros.
-
mokus1
addikt
Unokatesóm szeretne egy robogót magának.Enyémet ismeri ilyet szeretne csak sajnos nem fér be a keretbe neki.(2007-es vxr 200ccm runner) Viszont egész jó áron vannak 2002-2005ös vxr runnerok. Még a régebbi dizájnal.
Mi a különbség dizájnon kivül? Motor, gyorsulás, tapadás, futómű, megbízhatóság.Azt néztem totalbike népítéleten hogy 130nál ennek vége van nekem ez kevésnek tűnik mert ez lépett 160at is óra szerint. Esetleg lehet ezekbe olyan szép, minőségi műszerfalat szerelni ami méri a fordulatszámot is? Esetleg újabat valahonnan szerezni és olyat belerakni? Köszi a segítséget. -
kkrisi
senior tag
Nekem egy Suzuki CP 50 robogóm van, és az az igazság, hogy sikerült valahogy utána néznem mi lehet a gond, és sokan azt mondják, hog karbit ki kellene pucolni, meg az olajat is lecserélni, vagy átlötykölni, mert ha eldugul akkor meg cumi van mert megszorul.
Annyit kérdeznék tőletek, hogy esetleg valaki tudna iránytani, hogy merre találom a karburátort és szakmailag hogy szedjem szét? Imerős mondta, hogy nem egy nagy meló főleg ezene a vason ami nekem van én is meg tudom csinálni. De azért kérnék segítséget!
Mert annyira nem vagyok otthon a motorok témában, ezért fordulok hozzátok!
-
válasz
mocsanisi #15962 üzenetére
Remélem meglesz, ha csak ott járkálnak vele, akkor lehet az "eltulajdonító személy" (direkt nem írok semmi csúnyát) továbbadta valakinek. Ismerősöm apjáék jártak egy hete úgy hogy vettek egy K2-es Benellit a 60+ éves papának, erre kiderült hogy lopott a motor, így vissza is ment a motor, a pénz meg odalett. Sajnálom őket, mert szegény bácsinak jó lett volna hogy elmenjen vele a boltba, ide-oda, mindig láttam 30-40km/h körül furikázott vele.
ui.: Ma reggel beröffentettem a kisgépet, és érezhetően hideg van már neki (Purejetnél hallani az alapjáratán hogy alig épül fel ha csak úgy hagyom ketyegni, azután 2-3 kisebb gázfröccs után már beáll é szépen ketyeg), menni kell vele 2-3km-t míg rendesen bemelegszik, tehát nemsokára el lesz tárolva télre.
-
kkrisi
senior tag
válasz
runner 125 #15964 üzenetére
értem. köszi megnézem. Viszont elég sokat rógtam már rajta, nem vártam, hogy 3. pöccenjen be de vagy 50x rűrúgtam és semmi
megnézem a gyertyát
-
kkrisi
senior tag
sziasztok!
Egy olyan problémával fordulnék felétek, hogy adott egy 90 évjáratú suzuki robogó, és most kb egy éves állás után nem akar beindulni
Egy évvel ezelőtt, meg pöccre/önindítóval/ berúgással meg elsőre indult. Akksi az tropa lett, tehát maradt a berúgás! Benya volt benne, olaj meg majdnem maxig van, és semmi ://
Nem tudnátok pár tanácsot adni, mit tegyek nézzek át rajta?Előe is köszi!
-
mocsanisi
senior tag
Ma látták a robogóm a Dózsa suli környékén, szóval megkérnék mindenkit, hogy járjon nyitott szemmel 15. kerületbe, illetve káposztásmegyeren. Köszi
A motoron még mindig nincs világítás valószínüleg.
-
apóka
aktív tag
válasz
jasszer #15959 üzenetére
Szívesen!
Keresem, hogy mit kéne.
Az nem derült ki számomra, hogy marad ez a sisakon
Ha jól látom a digó hirdetését, nem postázza hozzánk.....viszont másik termékét meg igen. Megkeresem az olaszul tudó ismerősömet (sajnos Írországba tanul), írjon neki. Engem másik terméke is érdekelne, de erre is kíváncsi lennék. -
apóka
aktív tag
-
jos3ph
tag
válasz
runner 125 #15955 üzenetére
Hűtése jó, lapát rajta van, a fogyasztást nem néztem még meg, de nem tűnik soknak, ha a tankolásokat nézem, és hogy mennyit megyek vele. Más ötlet?
-
jos3ph
tag
válasz
runner 125 #15953 üzenetére
Automata
-
jos3ph
tag
Sziasztok! Van egy Yamaha robogóm, régi kistestű. Az van vele, hogy hidegen a motor aszfaltot szaggat, egy kerékre ugrik, de ha belemelegszik, ami kb 10-15 perc folyamatos haladás, akkor meg azt csinálja, hogy lassan reagál az indulásra. Utána megy úgy ahogy szokott, csak például lámpánál már nem úgy harap. Ez mitől lehet? Karbit már szétszedtem, kitakarítottam. Mi lehet még a gond, mit nézzek meg?
-
runner 125
nagyúr
válasz
róland #15950 üzenetére
Először hideg vízzel leveret, utána vödör meleg vízben valamiféle szappan (mi Amway-t használunk), puha ronggyal lehet mosni, majd szárazzal áttörölni. Tükröt - plexit ablaktisztítóval...
..én évek óta így csinálom. Max a felniket kefézem, mivel azokhoz nehezebb hozzáférni.
-
róland
veterán
Ki, hogyan tisztítja a robogóját? Nagyon autóhoz vagyok szokva, a gyári leírás - szappanos víz - pedig nem tűnik túl hatékonynak.
-
g@bo
nagyúr
lenyomtam a 300 km-t a piaggio zip-el, azt kell mondjam, egyre jobban megy.
mivel tökighúzva gyorsitok, 2,5+ L lett a fogyi...
és hajlamos vagyok közlekedésnél is cibálni a gázt, eszetlen dolog, majd ha kiveszik a fojtást, jobban érzem a végét, hogy 50, ne húzd tovább, elég ennyi.
ma sikerült a lánc lakat kombinációt bevágni az ülés alá és klikk, bezártam......... mák, hogy előtte szétkaptam a csomót, pótkulcs kulcs megoldásra..
-
Sandrew
őstag
válasz
kovacsroli #15947 üzenetére
A gumin? Elmész egy gumishoz
-
kovacsroli
senior tag
Sziasztok!
A robogómon beesett a hátsó szelep és sehogy nem tudok rajta segíteni, pedig elég jól megizzasztott. Szervízben legközelebb 27-re lehet időpontot kapni, viszont addig használnom kell! Mit lehet vele tenni?
Köszönöm!
-
mocsanisi
senior tag
válasz
runner 125 #15945 üzenetére
Hajrá hajrá, én nagyon ráizzítottam magam a témára, jelenleg a pénzkeresési fázis fog érvénybe lépni
Tavasz végén már a seggem alatt akarom tudni a kis méregzsákot
-
Fimol 2T kenőanyagot hol lehet kapni jó áron, Szolnokon pl ?
MOL benzinkúton van, de a neten nézve sokkal olcsóbb, és kipróbálva ezt a MOL-ost nem kicsit csökkent a fogyasztásom -
mocsanisi
senior tag
Sajnos. Másik topicban írtam, amint lehet átülök nagymotorra. Kissportmotorokról lebeszéltek, mondván mind amortizálva van, nem éri meg stb.stb. Jelen állás szerint ZX6R-eket nézegetek, olyan 1-2 éven belül szeretném megvenni. E mellé csapnék még vezetéstechnikai oktatást na meg nagyon vigyázva közlekednék. De ez még a jövő zenéje
-
Gergello
addikt
válasz
runner 125 #15937 üzenetére
Hogyne lenne?
Aki csak társasház udvarában tudja tartani, mint én tudtam, oda elengedhetetlen. Ha a kezdetektől lett volna benne, akkor ki sem lopták volna belőle a CDI-t egy éjszaka...
Az érzékenység állítható a távirányítóról, a hangerő az elég volt, de talán azt is lehetett potméterrel állítani. Akksit mint írtam nem szívta le.
-
Sandrew
őstag
válasz
runner 125 #15937 üzenetére
Tuti megoldás egy vonat égkürtje a sisaktartóba
-
Zár alatt ilyen dolgot értek, ez a hátsó keréken, a takaró pedig azért kell mert a körülményeket is merve jól jön. Tehát van mellette 5-6 kerékpár, amik nem kis értékűek és azt az itt lakó "tolvajok" jobban el tudnák adni, szóval ha le van takarva, nem piszkálják, mert inkább elvisznek 2-3 könnyebben mozdítható bringát. Viszont ez szinte egyenlő a nullával, mivel ez külön helyiségben van, zárva, kutya őrzi, motor kulcsa máshol, tehát nehéz ellopni.
-
g@bo
nagyúr
válasz
Tothgera30 #15927 üzenetére
zár alatt mit értesz? pl hátsó keréken lánc? letakarás mit oszt?
mocsanisi, részvétem.... éljen hungary.
-
Sandrew
őstag
válasz
Tothgera30 #15922 üzenetére
-
r-chee
őstag
Ma végre eljutottam arra a pontra, hogy már csak egyszer kell hozzányúlnom a hajtáshoz, és faxán be lesz lőve az indulás (is)
. Konkrétan az új kuplungomon (Stage6) kell állítanom egy-másfél osztást a rugóelőfeszítésen, s békénhagyhatom a deknit, már úgyis unja az állandó lecsavarozgatást
.
Belekukkantottam karburátorba, s 80-as főfúvóka van benne (lehet csak azért ez, mert ez volt a legnagyobb, amit adtam szerelő srácnak, hogy ha nincs neki, legyen mit berakni az új hengerhez
), s maradt a gyári 32-es alapjárati fúvóka.
Ezek nem lesznek kevesek 70-es henger mellé, úgy értem alapjáratban megelégszik az új hengerem annyival, mint a gyári 50-es, illetve 9-11(12?)E-res fordulat mellett megfelelő a 80-as főfúvóka?Szerk.: Észrevettem amúgy, most hogy normális kuplungom van, más lett a motor (kipufogó)hangja menet közben, s alábbhagyott az a pattogós-repesztős lidércnyomás
.
üdv.
-
Gergello
addikt
válasz
Tothgera30 #15929 üzenetére
Nekem úgy loptak ki alkatrészt a motorból, hogy (gondolom legalább) ketten elhúzták a ház végébe, ott már ráértek "szerelni". Lánc volt rajta, de nem volt mihez kötni.
Riasztó nélkül nem szabad az utcán tárolni. Utána egyből be is szereltettem.
-
válasz
mocsanisi #15928 üzenetére
Huh, az sem semmi. Én max. a posta előtt szoktam otthagyni a gépet ha otthon vagyok, de az is maximum 10-15 perc. Berakom a telefonfülke mellé, ott nem igazán látni és hűvösben is van, tehát ott jó hely, ha visszaviszem akkor fedett tárolóban van, letakarva, zárva és a tároló is bezárva.
-
mocsanisi
senior tag
válasz
Tothgera30 #15927 üzenetére
Fényes nappal vitték el, mert reggel még ott volt. Zár nem volt rajta, mert ott nem volt hova kötni :S
-
-
mocsanisi
senior tag
válasz
Tothgera30 #15922 üzenetére
Zárt vasajtó, és lépcső között volt. Vagy bejöttek valahogy a vasajtón, vagy megfogták 2-3-man, felvitték a lépcsőn, és egy másik ajtón ami csak belülről nyílik, azon ki. Reménykedek hogy meg lesz, de sok esélyt nemlátok rá :S
-
ch003067
addikt
Sziasztok !
Azért megbüntethet a rendőr, ha kék színű SMD-s LEd-et teszem a motor alá ?
-
válasz
Sandrew #15919 üzenetére
Nah, jó lesz az, akkor használgasd és meglátod hogy hogy fog duruzsolni.
#15920 mocsanisi: Huh, elég kellemetlen hogy elvitték. Remélem meglesz, bár sajnos általában nem kerülnek elő. Ezét én Bp-re nem vennék Jog-Dio-tól drágábbnak tűnő motort, főleg ha kint hagyom az utcán.
-
mocsanisi
senior tag
Helló mindenki!
Ma ellopták Bp. 15.ker.-ből az Aprilia Sr 50-emet, amivel szoptam jó sokat, végre jó volt, erre vitték. Ha valaki találkozik vele, az hívjon fel, vagy keressen meg akármilyen módon. Rendőrségen a feljelentés meg lett téve, ha esetleg látjátok valamelyik hirdető oldalon, értesítsetek légyszíves.
Kép1
Kép2
Kép3
Kép4 -
Sandrew
őstag
válasz
Tothgera30 #15918 üzenetére
Na közben kicsit kérdezősködtem édesapámtól, mert amikor leszedtem a burkolatot megnézzem mi a baj az óránál, pár fül javítva"müanyagozva" volt.. Akkor tette el a garázsba amikor 15-el nekiment városba az előtte lévőnek itt tért vissza autóra. Kicsit megtört az eleje a kormánycsapágy is itt sérülhetett meg.
Igen vadonat újonnan.
A víz csere természetesen megvolt. Szerintem gyári lesz a karbi mivel csak a fojtások lettek kiszedve anno.
Dekni-t leszedtük és szépen kitakarítottuk (féktisztitó sprével) mert tiszta por volt belül gondolom ahogy kopott a régi szíj és szórta szét magát amit ki is cseréltettünk. Az önindítón a fogaskerekek olyanok voltak mint az új. Ismerősnek ugyan ilyen aeroxa van együtt vette apámmal anno majd átszereljük az önindítót és ha az övével jó lesz akkor más gond van.
Fogyasztást úgy mértem egyébként, hogy tankoltam odáig ahol a betöltőnyílásnál van egy műanyag keret és miután mentem 100km-t rátankoltam ugyan addig.
Ja igen műszerfal. Akkor ment el a víz hőmérséklet amikor a hungárián belementem egy akkora hupliba, hogy majdnem eltört a gerincem. Utána nem volt kép és félig lecsúszott a kábel. A víz amúgy vagy 70c-nál van (középen) vagy felette egy pálcával.
Viszont a lámpával kell valamit csinálnom mert most este elmentem egy körre és jóformán nem világít. Csak akkor ha távolságira teszem akkor világít magam elé. Szerintem még a gyári izzó van benne és lehet, hogy fordítva
Képeket majd rakok fel ha lemosom mert iszonyat poros lesz attól ha megállok a suli előtt. Ráadásul tegnap még rá is esett a porra pár csepp eső. Na elég csúnyán néz ki
-
válasz
Sandrew #15913 üzenetére
Lenne egy 50-es aeroxom. 99-es évjárat akkor vette édesapám majd 2001-től 2010-ig garázsban állt leponyvázva. Kiváló állapotban van és 5800Km van benne. (2000-t tettem bele) - Újonnan vette? Akkor egy szép gyári állapotú robogó lehet. Pár képet lökhetsz róla!
Mire kell figyelnem ennél a mocinál, illetve mi a reális végsebessége?
Most sík úton 85km/h ra képes óra szerint. Folytások már nincsenek benne. - A reális végsebesség az 80km/h körül alakulna. Töltesd úja a vizet benne, fagyállót rakj bele, a vízpumpát cserélted ki mert azóta lehet már elöregedett, másra nem igen kell, a többi kopó alkatrész csere majd előjön.Fogyasztása amikor óvatosan jártam vele 2,5lityire jött ki. Most városban járok legfőképp a váci úton ahol tartom a forgalom tempóját 70-75-el így 3.5liter volt a max. De inkább 3,2ból el lehet vele járni. - Ha gyári 12mm-es karbi van rajta akkor elhiszem, de amúgy többet szoktak enni, a 3,5liter általában megvan.
Mint mondtam új banner aksi van benne viszont alapjáraton elhalványul egy picit a lámpa. Ez mitől lehet? - Ez 2T, mivel alapjáraton keveset tölt ezért szerintem érhető hogy nem ad le akkora töltést.
Illetve az önindító csak forgat és nem indít. Megbikáztuk akkor sem indult. Viszont 1 max 2 rúgásra még 1hét állás után is indul. - Lehet hogy az önindítónál a fogaskerék kopott el, vagy valami hasonló, egy szerelőhöz vigyétek el, átnézi.
Ti milyen olajat használtok? Én Repsol 2T-t vettem az Oszcar-nál 1500Ft volt 1L
Illetve a gyertyát érdemes lenne megnézni? Mióta megvan a motor a gyári van benne és kemény 9év állás után is beindult 15-20 rúgásra. Igaz iszonyatosan füstölt. - Én is azt töltöm. Gyertyát mindenképpen cserélj benne, szép őz barna lesz ha jól be van lőve.Ma pedig amikor jöttem hazafelé a digitális vízhőfok mérő egyszer csak lement teljesen 0-ra azaz eltűnt a kijelzés. Ennek mi lehet az oka? Lecsúszhatott egy kábel? - A digit műszerfalas Aerox betegség, ha jól gondom ez az amikor van a kis sebességmérő és mellette egy sárga körben egy digit kijelző, akkor annál általában a kábel le szokott csúszni vagy kontakt hibás lesz, mindezt a kátyúknak lehet megköszönni. Ezt a műszerfalat nem is igazán szeretik, ezért a 2000-es évek elején meg is szüntették és visszatértek az analóghoz.
-
jasszer
őstag
-
apóka
aktív tag
válasz
jasszer #15915 üzenetére
Nem komoly vas, csak Scara 50....de öreg vagyok már és nyafogós.
Munkába és haza, max napi 8km. Esetleg kicsit több, ha intéznivalóm lenne. De úgy saccolom, hogy november közepétől február közepéig nem fogok menni (kockázatos a csúszós út miatt).
Termo kabát már van, nacit most akarok venni.Tucano Urbano lábmelegítőről most csúsztam le a vaterán
-
jasszer
őstag
Hát attól függ...
Én anno a naked Suzuki GS500-zal nyomtam végig egy telet, utána meg Scara 50-nel, ebből az előbbihez jobban fel kellett ugye öltözni. Ha nem töltesz órákat a hidegben, akkor annyira nem para, de szerintem kézmelegítő és kesztyű együtt. (most az igazi télre gondolok, 0-tól lefelé)
Ezen felül leszigszalagozott sisak, vagy olyan ami patent módon zár mindenhol, pinlockos plexivel. Full arcos thermo maszk legalább (nálam a nyak a kritikus pont), thermos kabát és nadrág, alsóöltözet és réteges öltözés, duplazokni, csizma, vagy robihoz Tucano Urbano lábmelegítő. Asszem nem hagytam ki semmit.
MOD: Ha nincs kézmelegítő, akkor minimum a dupla kesztyű. Egyszer késő ősszel felmásztam Dobogókőre átmeneti kesztyűvel, mentem egy közepes tempót lefelé motorfékkel, aztán jött a meglepetés hogy az adrenalin elfeledtette hogy elfagytak az ujjaim és nehezen tudtam megállni.
-
Sandrew
őstag
Sziasztok!
Lenne egy 50-es aeroxom. 99-es évjárat akkor vette édesapám majd 2001-től 2010-ig garázsban állt leponyvázva. Kiváló állapotban van és 5800Km van benne. (2000-t tettem bele)
Amit eddig cseréltem:
Gyújtáskapcsoló (nem csinált semmit)
Első-Hátsó (gumik berepedeztek)
Variátorszíj
Aksi (meghalt)
KormánycsapágyakMire kell figyelnem ennél a mocinál, illetve mi a reális végsebessége?
Most sík úton 85km/h ra képes óra szerint. Folytások már nincsenek benne.Fogyasztása amikor óvatosan jártam vele 2,5lityire jött ki. Most városban járok legfőképp a váci úton ahol tartom a forgalom tempóját 70-75-el így 3.5liter volt a max. De inkább 3,2ból el lehet vele járni.
Mint mondtam új banner aksi van benne viszont alapjáraton elhalványul egy picit a lámpa. Ez mitől lehet?
Illetve az önindító csak forgat és nem indít. Megbikáztuk akkor sem indult. Viszont 1 max 2 rúgásra még 1hét állás után is indul.
Ti milyen olajat használtok? Én Repsol 2T-t vettem az Oszcar-nál 1500Ft volt 1L
Illetve a gyertyát érdemes lenne megnézni? Mióta megvan a motor a gyári van benne és kemény 9év állás után is beindult 15-20 rúgásra. Igaz iszonyatosan füstölt.Ma pedig amikor jöttem hazafelé a digitális vízhőfok mérő egyszer csak lement teljesen 0-ra azaz eltűnt a kijelzés. Ennek mi lehet az oka? Lecsúszhatott egy kábel?
-
jasszer
őstag
válasz
runner 125 #15911 üzenetére
Nem be fúj, hanem át.
Ismerem a kínálatot, igyekeztem is a lehető legjobban védő, minőségi cuccot megvenni, de van amikor ez is kevés. Élőben csak egyszer láttam ilyen cuccot, nem tudom mivel volt rögzítve. Valóban idiótán néz ki, de ha választani kell a fázás és a jó megjelenés között...
MOD: Hogy valami kézzelfoghatóbbat kérdezzek: a nagyobb 125/250-es robik plexije milyen szélvédelmet biztosít? Mert ha az is sokat lefogna, akkor valszeg érdemesebb volna vennem egyet a SYM Mio 100 helyett télire...
-
jasszer
őstag
válasz
runner 125 #15909 üzenetére
Úgy képzeld el, mintha a sisak alján lenne egy kötény, körben, ami levehető, így a szél nem közvetlenül a bőröddel érintkező felületet fújja, hanem van egy plussz réteg. A mostani maszkom is a nyakam aljáig ér, de akármilyen jó is a menetszél átfújja már 0-5 fok körül is. De asszem hülyén fogok meghalni már, sosem fog kiderülni hogy mi a neve ennek. (nem egy elterjedt dolog, az tény)
-
jasszer
őstag
válasz
runner 125 #15907 üzenetére
Nem egészen, maszkom van, hasonló pamut és ennél jóval komolyabb thermo is (olyan 5 rugó volt anno), de télen még az sem elég... Én konkrétan a sisakra húzható cuccra gondoltam.
-
jasszer
őstag
Nem tudjátok véletlenül hogy hogy hívják (angolul volna a legjobb) a sisakokra rakható "bugyit", amit futárok szoktak télen hordani hogy ne fújjon be alá a szél?
Új hozzászólás Aktív témák
- Lian Li HydroShift LCD 360R/TL AIO vízhűtés eladó!
- Telefon felvásárlás!! Honor 400 Lite, Honor 400, Honor 400 Pro
- Bomba ár HP X360 11 G5 - Intel N4020 I 4GB I 128GB SSD I 11,6" HD Touch I Cam I W11 I Garancia!
- Bomba ár! Dell Latitude 5320 - i5-1145G7 I 16GB I 256SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- HUAWEI MateBook 13 2020 - Kijelző nélkül - I7-10510U - 16GB - 512GB SSD - Win11 - MAGYAR
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest