Hirdetés
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Asszociációs játék. :)
- Itt az új LOGOUT!
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Vissza a jövőbe film Peabody fészere baki.
- VodkaTV kiegészítő Kodira
- Rap, Hip-hop 90'
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- leslieke farmerzsebe
- Szólánc.
-
LOGOUT.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tothgera30
Ármester
válasz kkrisi #14796 üzenetére
Én nagyon nem ajánlom ezt a 125/50ccm dolgot, de látom a láncos vezérlés alatt 4T-t értesz, tehát én vennék egy Kymco Agility-t ami 50ccm-es, rakatnék rá egy 79ccm-es hengert, jelen estben egy Naraku Racing szettet, ha még több pénzem lenne akkor egy 89-esbe is mernék áldozni. De ha te 125ccm-est akarsz, akkor szintén Kymco Agility, csak 125ccm-ben, de én műszakiztatnám.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
runner 125
nagyúr
válasz kkrisi #14796 üzenetére
A tempós 125-ösök két üteműek, amiken egyértelműen látszik a ccm (méret, hang, stb). Azt nem érdemes bejátszani, mivel ha megfognak csúnya bírság lehet belőle.
Amiről szó volt nemrégiben: én max. egy ilyen 100-as Scarabeo-t vállalnék be, mivel ez pont annyival erősebb, h a szél nagy plexivel nem fog vissza nagyon csúnyán. De efölé szerintem nem érdemes menni, csak rendszámmal és jogsival."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz kkrisi #14799 üzenetére
De, te miféle láncról beszélsz?
1 kivételével (első szériás Derbi GP1 50ccm) összes robogó szíj hajtású. Talán valami őskövület (90-es évek elején gyártott) Honda robogók láncosak, de azoknál a Babettával megegyező "váltó" van.
Formula két személyes, nézd meg még egyszer.
A lengőkar egyedi, de fennáll a veszélye, h széthullik. Illetve bontottat gyakorlatilag esélytelen beszerezni."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz kkrisi #14802 üzenetére
Hi!
Először is írj árat, h mennyit szánsz rá, anélkül nehéz ajánlani.
Lánc maximum egy 4t robogóban van, viszont a hajtást az is szíjjal továbbítja.
Én nem preferálom az 50-es speedmotornak hazudott két kerekűeket. Egyik sem a tartósságáról híres, iszonyúan kell pörgetni őket, h menjenek. Mellette drágák.
Nah meg a hangjuk is amolyan igazán idegtépő.
_
Ma próbáltam a gumikat, más motort kaptam. Nagyon jól tapadnak, elégedett vagyok vele.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
DigitXT
nagyúr
válasz kkrisi #14802 üzenetére
Ne keverjük már a vezérlést a hajtással, pls.
olyat ajánlatok, amin elférünk 2-en is
Rendszám nélküli 50-es robogóra felültök ketten, azonnal lekapcsolnak.
Ha ilyen terveid vannak, akkor min. 125-öst nézz + rendszám + jogsi.tudja szedni a lábát rendesen
Ugyanerre igazak a fentiek: nagyobb motor kell, az majd szedi a lábát 2
emberrel is, de egy 50-estől (két emberrel) nem tudom, mire számítasz.néhány vízhűtéssel van szerelve
Igen, és ezek általában erősebbek is, mint a léghűtéses társaik. De ez
nem jelenti azt, hogy egy levegőssel rosszul járnál, vagy bármi.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz kkrisi #14808 üzenetére
görögben volt, h egy 50 apriliát úgy béreltünk, h nem volt jogsim, és 3-an ültünk rajta
Csak gratulálni tudok. (Neked is, az utasaidnak is, és a kölcsönzősnek is.)
Ha most rosszmájú akarnék lenni, akkor mondhatnám, hogy nézd meg hol
tart most Görögország - ha már azzal jössz, hogy "mi az ami itt nem tilos".Runnernek momentán egy 180-as Runnerje van. Rendszámmal, jogsival.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
runner 125
nagyúr
válasz kkrisi #14808 üzenetére
200k környékén már van Yamaha Aerox, Aprilia SR is, ezeket is nézd meg.
Első sorban Mina vagy Piaggio blokkos robogót keress, utána a Kymco.
A 125-ös Formula jó móka, abból a szempontból, h egy sor 2-es 2t motor dolgozik benne, nah de csak egyszer kelljen valamit cserélni benne... Addig jó, míg nem produkál semmi rendelleneset, utána gyakorlatilag tökéletes szobadísz.
Nem mellesleg az a blokk egy átdolgozott Morini, ami sajnos soha nem a tartósságáról volt híres.Malaguti-k is jó alternatívák. Első hsz.-ban össze van szedve nagyjából minden, - ha esetleg mész nézni érdemes előtte elolvasni.
Ahogy DigitXT is írta, ez egy 180-as 2 ütemű Runner.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
DigitXT
nagyúr
válasz kkrisi #14835 üzenetére
Mármint a DT50? Az fasza kis gép: unokatesómnak volt (10-15 éve). Régi szép idők: ma már nem csinálnék olyan butaságot (!), hogy jogsi nélkül, sisak nélkül, ketten a főúton... Viccen kívül: gyerekként nem gondoltam át, hogy ez milyen gáz, meg mekkora balhé lehet belőle. Később legalább egy jó sisakot vettem, meg a B jogsi megszerzése után már teljesen legálisan vezethettem. Ill. addigra már az sem volt jellemző, hogy ketten mennénk egy motoron, és főleg csak terepeztünk a gépekkel, szóval minimális közút volt csak a karikáinkban. Nem állatkodtunk, meg ilyenek (mondjuk egy ilyen gyenge motorral nem is lehetett nagyon). Szerk: ja igen, ez Yamaha volt.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz kkrisi #14845 üzenetére
Egyrészt a Leonardo nem kistestű, másrészt nincs belőle 50-es, szóval
mivel az a sün nem annyira hülye, azonnal levágja majd, hogy itt bizony
okirat-hamisítás tényállása forog fenn, nem beszélve az engedély nélküli
vezetésről: cumi. (Amúgy használd a keresőt. A teljesség igénye nélkül
néhány HSZ: #6214, #6451, #12929 S egy vélemény is, ha már kérded.)https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
Tothgera30
Ármester
-
runner 125
nagyúr
válasz kkrisi #14845 üzenetére
A Leonardo az egyik legfeltűnőbb 4t robogó.
Baxom nagy blokk, hátul dupla felfüggesztés (egyik 50-esen sincs dupla!), és a 4t hang, legalább olyat keresnél, amiből van 50-es verzió is, de ebből pont nincs.
De, persze Te fogod használni.
Brogyi
Continental ContiTwist Sport az abroncsok típusa.
_
Felejtsétek el az "50-es papírokat", egy 50-esnek nincs papírja. Egy árva adás-vételi elég hozzá, amit akár a sarki trafikban megírhatok egyedül.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Tothgera30
Ármester
válasz kkrisi #14857 üzenetére
Azt hogy nagy test kicsi köbcenti. Tehát ilyen. Nagyobb köbcentiset nem vennék, alvázszámból kiderül, meg csak rá kell nézni a blokkjára, illetve attól hogy az eladó úgy hirdeti és már jó ideje fenn van abból számomra az eset le hogy nem használja mert a rendőrök elkapták és szóvá tették (először még lehet nem büntetik meg) / ő is látja hogy jóval nagyobb mint egy 50-es, de marketing szöveggel eladja / nem hiába drágább az 50-es, mivel azt legálisan használod, a többi nagy köbcentist valószínűleg meg már megfogták. Én neked azt ajánlom hogy vegyél egy 50-est, gyűjts egy 70-es hengerszettre és rakasd össze, akkor kevés az esély rá hogy lebuksz és még aránylag fog is menni.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
-
Debilon
addikt
válasz kkrisi #14862 üzenetére
bár nem engem kérdeztél, de 4T 50 olyan 2-2,5 liter körül azért megáll
2T meg 2,5-3,5 szerintem2T Super 9-esem van és nem nyélen járva vele (óra szerint 55 körül) 2,7 az átlag, ha tépem (GPS szerint 63 a vége) akkor 3,1-3,3
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
Tothgera30
Ármester
válasz kkrisi #14871 üzenetére
Persze, több külföldi országban 50-es motorral ketten közlekednek. Az egün van hozzá pár alkatrész.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz kkrisi #14876 üzenetére
Szívesen. Mondjuk példának hoznám az általad említett Aeroxot, hát ahhoz képest rohadt kényelmes, mármint egy személynek. Persze az Aerox-ra egy ember ül az bőven elég, az NRG-n még kettőnek is van hely, de a hátul ülőnek egészen kemény az ülésrésze. Mondjuk a Runner PJ így megy, persze ugyan ez az NRG is, a miénk talán kicsivel lassabb mert a gyári kipufogóban még benne van a fojtás és nincs rajta semmilyen elektronikai módosítás (pl. sportprogram), de jó ez így, fater 50-60-tól többet nem megy vele, így is 6-7 ezret fordul.
#14878 Gergello: Azért annyira nem lóg az le, én szinte nyújtott lábbal motozom (jobb napjaimon 184cm vagyok), persze egyhuzamban még nem mentem vele 30km-nél többet, de ebben a nagy melegben elég ez is. Nagyobb a lábtere mint az SR50R/Factory-nak, meg az Aeroxnak.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz kkrisi #14887 üzenetére
Az új szériás Drink ilyesmi lenne gyárilag, a Grand Drink is így mehet, mert a motorjuk ugyan az. A Malossi kitt-es gépről semmit sem tudok mondani. Nekem volt olyan hog a szerelő azt mondta hogy ezeket a gyári főtengelyre rakják, az még elbír 5-6 ezer km-t és utána kamperc, ha meg versenyfőtengely, hengerszett, Multivar, kipu, csapágyak, tömítések, kuplung, görgők, rugók, végáttétel, szíj, meg minden kell hozzá akkor már több mint 100k van rá költve, és az már nagyon nem éri meg.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
runner 125
nagyúr
válasz kkrisi #14891 üzenetére
Ez az 50-es robogó közel 130kg! Szerinted mit fog csinálni benne az az 50-es blokk? Egy ekkora felépítményhez még a 125-ös motor is kevés, nem egy 50-es.
Ha, nézzük pl. a 180-as Runner-em, ez 116kg és 21 ló és még így is azt mondom elférne benne több is.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
mocsanisi
senior tag
válasz kkrisi #14908 üzenetére
Arra nem gondolsz hogy ha törik a motor a biztosító megnézi, és akkor már ott a baj...
Amúgy ma lemostam a motort, nagyon retek volt már
KÉP 1
KÉP 2
KÉP 3
KÉP4
Szórakoztunk kicsit hogy nézne ki más színben
KÉP 1
KÉP 2"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
Tothgera30
Ármester
válasz kkrisi #15095 üzenetére
Leginkább a blokk mérete, és a dekni.
#15096 kpal: Egy ilyen vizes kis 50-es, ha rendesen van használva és tényleg nem volt ölve, akkor 25-30 ezer km-eket elgurul bontás nélkül. A befecskendezősök elvileg többet. Viszont ezeket sajnos nagyon ölik, így általában kint belehajtanak 20-25 ezer km-t, mikor megáll leadják bontóba, a magyar dealer, behozza, visszatekeri, felújítja és eladja ára fölött. Ezért a megkímélt motoroknak nincs értékük. Én is Aeroxot nézegettem, de sajnos egy normális sem volt, így inkább mást vettünk faternak. Itt ajánlom a digitális km órásat, mert azt nehezebb visszatekerni, pl. Pigi NRG-nél szinte lehetetlen, egy kereskedő azt mondta hogy karbisnál még elmegy, mert ott műszerfalat cserél, de fecsisnél már nem tudja. Vigyázat, Aprilia SR Factorynál már más a helyzet, azt sok hülyepulya vette és ott gyújtáskapcsoló-műszerfal-kulcs-elektronika cserével oldják meg. Aeroxból meg Karsainál volt egyténlyeg szép mtorka a múltkor, egy eredeti Fiat replika, persze 2006-os, minden eredeti volt, alvázszám, idomok, festés, stb. Végig szervizelve, és 300k-ért el is vitték egy héten belül, mert annyira ritka az ilyen.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
PLaci58
őstag
válasz kkrisi #15212 üzenetére
Kinek a csicsa (ha már másképp nem megy a csajozás ), kinek a megbízhatóság.
Nem csak a Suzuki-k ilyenek. Az én Peugeot-m is pöccre indul, pedig 1990-es gyártmány és keveset eszik. Akkor még beletették az anyagot. És nem akarják ellopni, otthagyhatom bárhol"Nincs végzet, csak ha magad is bevégzed!"
-
runner 125
nagyúr
-
priti
addikt
válasz kkrisi #15238 üzenetére
Én erről beszéltem Ezzel elindulsz rendszám nélkül BP-n, tuti kiszednek, nem gáz mert aztán hangjáról meg egyébről belátják hogy ötvenes, csak érted, bazi nagy szívás lehet minden nap elmagyarázni a rendőrnek, hogy azért nincs rendszámom mert ez egy segédmotor te szerencsétlen
Hardverlesen
-
runner 125
nagyúr
-
Tothgera30
Ármester
válasz kkrisi #15421 üzenetére
A Yamaha XT és a Honda XR lényegében ugyan az a motor. Mindkettőn egy 125ccm-es egyhengeres szelepes 4T erőforrás dolgozik, ha jól be van lőve akkor nagyon sokat elmegy mindkettő. Részletezni ezen nincs mit, startbíró igásló mindkettő, szinte 1:1-ben megegyenek, bár az "új" XT később jött a piacra, nekem az mégis jobban bejön.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Mawyx
senior tag
válasz kkrisi #15423 üzenetére
Szerintem a kreszt biztos le kell tenni, eü-t meg nem, legalábbis nekem így volt, bár már nem emlékszem mennyi idő telt el a kettő között nekem.
Egy nő gondjait amúgy sem megoldani kell, hanem meghallgatni./Eastman/ | Ami árammal működik, vagy rá lehet tenni egy számítógép tetejére, az informatikusi munka :)
-
Mawyx
senior tag
válasz kkrisi #15426 üzenetére
Az lesz a legkevesebb, ne aggódj.
A kresz meg más kategória, le kell tenni a motoros kreszt.Úgy tűnik eü csak egyszer kell: "Az eü vizsga minden esetben kell, de csak az első megszerzett jogsihoz. Tehát ha már van valamilyen jogsid, amihez le kellett már tenned az egészségügyi vizsgát, akkor második jogsinál már nem kell újra vizsgáznod, így ennek költségeit nem kell kifizetni." [link]
[ Szerkesztve ]
Egy nő gondjait amúgy sem megoldani kell, hanem meghallgatni./Eastman/ | Ami árammal működik, vagy rá lehet tenni egy számítógép tetejére, az informatikusi munka :)
-
Mawyx
senior tag
válasz kkrisi #15428 üzenetére
Dehogy kell végigmenni Ha elmúlt valaki 21éves, akkor mehet a korlátlan A-ra, egyből mehet ezres mocival is. Ha nincs semmi jogsija, akkor kell eü, meg ugye alapból kell kresz, rutin meg forgalmi.
Ha nem múlt el 21éves, akkor A1 kategória, ez 125cm3-ig jó, KW nincs meghatározva, ez lökettérfogtot ad meg.
vagy
A korl jogsi meg pont nem ad meg lökettérfogatot, hanem max 34LE (ez nem tudom hány KW, át kéne váltani).
Ha 2éves megvan az A1 vagy Akorl valakinek, akkor szintén lehet menni Akorlátlanra, aminek se lökettérfogatbeli se teljesítménybeli korlátja nincs.[ Szerkesztve ]
Egy nő gondjait amúgy sem megoldani kell, hanem meghallgatni./Eastman/ | Ami árammal működik, vagy rá lehet tenni egy számítógép tetejére, az informatikusi munka :)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest