- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Dany007: Kiakasztó frissítések
- ldave: New Game Blitz - 2025
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Fűtés és hűtés klímával, napelem segítségével
- [K2]: A vagyonvédelmi rendszerszerelővé válás rögös útja
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- KRTLPC: Ki és hogyan élt túl? Volt ám fennakadás
-
LOGOUT
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
h1n1_900 #16599 üzenetére
Katalizátoros kipufogó, nem sok értelme van kivenni, kivenni kell rá nyitott kiput és azzal jobb lesz. Nem tudom, fater ment vele hosszabb távokat (munkába), neki 50km/h bőven elég, afölött már szinte szédül, szóval ilyen végsebességes, gyorsulgatós témában nem tudok semmit sem mondani.
#16602 h1n1_900: Egy teljesen gyári is ki tud lőni, főleg így hogy csak a 2.0-ás turbodiesel az ellenfele.
-
h1n1_900
senior tag
válasz
Tothgera30 #16598 üzenetére
Ha a fojtást kiveszem jobban is fog gyorsulni vagy csak a végsebesség nő? Anno a roxiban egyszerre vették ki.
-
válasz
h1n1_900 #16596 üzenetére
Az jó, 2006-os, ahogy írtam. A többi privibe.
#16597 h1n1_900: Olyan 9500-10000 körül pörög ki, de én fater max. 7000 körül forgatja, tehát nem igazán van szétpörgetve, még a fojtás is benne van a kipufogóban, Mivel ugyan az mint a Runner, ezért ez egyértelmű, és tényleg csak az idomokban különbözik.
-
h1n1_900
senior tag
válasz
Tothgera30 #16595 üzenetére
Erősen gondolkozóba estem. Milyen évjárat?(megvan írtad 2006-os) Illetve mennyi km van benne? Bár ez inkább pü-be kéne.
-
válasz
h1n1_900 #16592 üzenetére
Ezzel én is így vagyok, sajnos a legtöbb ilyen-olyan kókány lelakott állapotú, vagy mert nem törődnek vele, vagy azért mert nem vitték normális szervizbe. Végül is az enyémmel volt anno egy kis gond mikor megvettem, de csak azért mert nem cseréltek ki benne pár dolgot amit már régen ki kellett volna, de hát ott állt a garázsban, forgalomból kivonva (Svájc, tulajdonosának meg nagy motor dukált, így mikor elhozattam akkor először jól is ment mint a rakéta, azután kreccs, megadta magát. Éppen tudtam hogy nagy gond nem lehet vele, mert látszott hogy vigyáztak rá és törődtek vele, életében egyszer csúsztak bele, ez látszik az oldalán, viszont szerviz matrica rajta van (tehát nem egy olasz utcán élt életet jellegű robogó volt), mindig minőségi olajat kapott és 98-as benyát (nálunk inkább becsusszan a 95-ös, mert drága). Elvittem egy megbízható szervizbe, ahová a kocsit hordom, és a tulaj robogó szervizzel kezdte anno, ott volt jó sokáig, mert nem volt idejük rá (sok autó és motor állt ez előtt is, talán közvetlen előtte egy Malaguti Madinsont szedtek apró darabkákra), végül kicseréltek ezt azt, jól le is húztak anyagilag (pl.: csak egy hűtővíz csere 2500 Ft, összeszerelés-szétszerelés (idom) 20000 Ft) de most olyan mint egy Doxa. Adtak rá garanciát, vettünk bele hiper szuper olajat és azóta csak megy és megy. A szerelő srácnak egy SR Factory-ja volt, ő több mint 45 ezer km-t tolt bele, annyit bökött hogy "csak jó olaj kell bele és a levegőszűrő ne legyen redvás, aztán kimegy a világból". Eladó ha megfizetik, mert hívnak páran, de vannak érdekes ajánlatok, pl.: múltkor "egy rendszám nélküli nagyrobogó (X-max) csere (de papírok megvannak)", azután "asszonynak venném, de csak 200-ért", meg persze "havernak ilyen van, nagyon megy nekem is kell, 220-ért elvinném" ajánlatok vannak bőven és már kicsit elegem van belőlük. Tehát fogalmazzunk úgy hogy nem mindenáron eladó, de ha megfizetik (240k), akkor vigyék.
-
g@bo
nagyúr
válasz
Tothgera30 #16591 üzenetére
-
h1n1_900
senior tag
válasz
Tothgera30 #16591 üzenetére
Egyre jobban izgat a moci. Sajnos nincs sok az eladó vagy ha van, nem ismerem az előéletét. Ezek a befecskendezősök meg elég érzékenyek a karbantartásra ha jól tudom. Tudsz esetleg neten mutatni 1-2 jó állapotút? Esetleg a tiéd/tiétek nem eladó?
-
válasz
h1n1_900 #16588 üzenetére
Míg forróság volt és a szíj is jó volt benne, illetve friss görgő, akkor 84km/h volt, most már esedékes a szíj + görgő csere, mert eléggé kopottak, így be nem melegszik, erőteljes gyorsulnál (csak álló helyzetből) amíg rá nem fog a kuplung, addig van egy pici hangja (mint ha csúszna a szíj), így hidegben 77km/h-t gurultam vele, de nem nyeleztem le, csak simán mentem, mert a hűtővíz nem megy fel középállásig míg nyáron igen, ezért nem is húzom neki. Egy Malossi Multivar 2000-et megérdemelne és hozzá illő görgőt illetve kuplungrugókat, akkor jobban menne és jobban gyorsulna, a fogyasztás pedig nem változna.
-
h1n1_900
senior tag
válasz
Topiccsendőr #16589 üzenetére
Majd kiderul. Szerencsere meg garis az auto...
-
h1n1_900
senior tag
válasz
Tothgera30 #16587 üzenetére
Ez jol hangzik. A roxi ebben a hidegben siman benyal 5litert
Mennyit tud menni az nrg? -
-
h1n1_900
senior tag
Anyam tegnap sikeresen lemeritette a kocsiban az akksit. De csont uresre. Nyitva maradt az ajto es 2napig nem ment az auto kozelebe. A kis belso lampak meg szepen leszivtak az akkut. Volt imatkozas, hogy tulelje az akksi. Megbikaztuk nagynehezen beindult aztan egy 20km kocsikazas utan olyan volt mint az uj. Bar majd meg kiderul mennyire tett ez jot neki. 77A az akku ha jol sejtem vagy 74A
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Tothgera30 #16574 üzenetére
Manapság használatos felitatott savas gondozásmentes akkuk nem szeretik, ha lemerülve vannak hagyva. Azonnal fel kell tölteni, különben szulfátosak lesznek. Sokkal többet kibírnak, mint a régebbi aksik ilyen szempontból, de ha egyszer mélykisütöd vége lesz.
Ha jól tudom a világítás külön tekercsről megy, nem akkuról. -
h1n1_900
senior tag
válasz
Tothgera30 #16583 üzenetére
Igy mar világos. Enyém ha jól sejtem 2000-es. Van berugokar is meg lámpa kapcsoló is. A képen milyen motor van? Illetve mennyit eszik egy ilyen átlagban és ha huzod neki?
Hibákért elnézést iPad átírják a szöveget néha...
-
válasz
h1n1_900 #16576 üzenetére
A miénk 2006-os, ettől az évjárattól azt hiszem kötelezővé tették hogy a tompított állandóan égjen, tehát kapcsoló sincs amivel lekapcsolnám, mint a régebbi robogókon/motorokon. Igen ám, de ez nyáron még ment napi 5-10km-t, vagy kétnaponta egyszer ugyanennyit. Már ősszel csak egy utcával odébb járogattam vele, most pedig már heti egyszer van ez meg. Itt pedig önindító van, mivel PureJet (befecskendezős).
Tessék, ez az:
-
DigitXT
félisten
válasz
runner 125 #16581 üzenetére
Úgy értem, hogy sokat járt vele.
-
DigitXT
félisten
válasz
runner 125 #16577 üzenetére
4 év alatt? Nem kímélte...
-
válasz
runner 125 #16575 üzenetére
Nekem is, hát még 06-os, szóval...
-
h1n1_900
senior tag
válasz
runner 125 #16577 üzenetére
Jaja. Bár nyáron simán indul önindítóval is de télen ebben a reggeli -5c ban nem sok esélyt látok, hogy beindul
-
h1n1_900
senior tag
válasz
Tothgera30 #16574 üzenetére
Nekem éjjel nappal megy a tompított. (kötelező ugyebár)
De ha jól tudom még a gyári akksi van benne és soha nem volt rátöltve. Esetleg kiszedve amikor volt valami csinálva a motoron. Bár napi 20km-t megyek így tud töltődni. Meg ebben a hidegben inkább berúgom mert önindító reggel is csak forgatta-forgatta...Reggel 10km, délután 10km.
Most nézem banner akksi van benne. -
runner 125
nagyúr
válasz
Tothgera30 #16574 üzenetére
..nagy a gyanúm, h sokat már nem fog kihúzni az az akku.
-
válasz
PLaci58 #16571 üzenetére
Ebből még sohasem volt kiszedve, az tuti.
#16572 runner 125: Szerintem ki lesz szedve és néha rátöltök...
#16573) h1n1_900: Nem volt teljeen feltöltve csak félig, a hideg megszívta, fater 5 percre dugta rá, és önindítóval indította kb. 4-5* míg aznap használta. Másnap reggel még adott neki a hideg és tekerni már nem bírta. Most sincs teljesen feltöltve, szóval majd egyszer fel lesz és akkor öröm van bódottá. Generátor meg minden okés rajta, tavasszal átnéztek és cseréltek minden szír-szart, bár mondjuk állandóan ég a tompított, az is adhat neki rendesen.
Nálam 45-50km/h-nál pont a kezemre megy a hő a vízhűtőről, szóval jó dolog, bár persze ez hidegben okés, mert többet nem megy az ember, nem akar megfagyni, nyáron meg tök mindegy. Bár haver mondta egyszer mikor mellette mentem motorral, ő meg bringával tekert, hogy nagyon tolja rá a hőt (volt 40C nyár közepén, akkor a víz is tuti meleg volt). -
h1n1_900
senior tag
válasz
Tothgera30 #16570 üzenetére
Akksi dolog érdekes. Nem tölt eleget a generátor? Nekem toppon van
Az a fúvóka akkor ott nagyon jól kitalált dolog
-
PLaci58
addikt
válasz
Tothgera30 #16570 üzenetére
Az akksit érdemes télre kivenni és fagymentes helyen tárolni, időnként feltölteni).
Én azt hittem azok a rácsok a hangszórókat takarják
-
válasz
runner 125 #16568 üzenetére
Kis zümi Runner, szép... Lassan az NRG-t is el kellene rakni, majd november elején le is rakom, de lehet előtte feltöltöm az aksiját, mert eléggé le van merülve és nem bír tekerni.
#16569 h1n1_900: Igen, és mindkét oldalt van. Runner-nél lábra fúj, NRG-nél pedig kézre.
-
h1n1_900
senior tag
válasz
runner 125 #16568 üzenetére
Abból a nyílásból a hűtőtől érkezik a meleg?
-
runner 125
nagyúr
Van egy kis kínai vázas robogónk is, annak a kézikönyvében az áll, hogy "max terhelhetőség csomaggal együtt 90kg."
Hidd el, h nem 100kg-ra vannak optimalizálva ezek a _kis testű_ robogók. Pláne egy 4 ütemű.
Nem arról beszélek, h 100kg-san már nem lehet ráülni, hisz kicsit sem lenne diszkrimináció, de alapvetően a tesztelések során, 100%-ig biztos vagyok benne, h 70kg körüli fazonra 'állítják be'._
Ma lemostam a Runner-t, elrakom téli pihenőre.
-
DigitXT
félisten
A nagydarab (s kemény: ízirájder, öcsém!) férfiember ne 50-es robogót vegyen.
Vagy ha igen, akkor vállalja a következményeit. A 4T 50-es egy 70 kg-os ember
alatt is ugyanolyan gyenge, de az egész csomagnak jobb a lóerő/tömeg aránya.
Lehet csinálni valamilyen motoros jogsit, és beruházni egy nagyobb gépre. Vagy
ugye a 2T 50 is képes kepeszteni: de ha nyelezed, akkor nem eszik keveset.Nézd meg pl. runnert a 2T 180-as robijával: azt mondja, az már megy valahogy.
(Mondjuk szerintem a Nexus 500 is tudott annyit, csak más árkategóriában.)
-
g@bo
nagyúr
válasz
runner 125 #16565 üzenetére
miért? egy férfiember 70-100kg. 60 az göthös. a nők 160 cm magasság mellé kb 50 kilók, 170+ cm magasság mellé nem ritka a 60-70.
én is voltam 63 kg a 195 centi magasság mellé, amúgy szánalmas kinézettel, hogy 2 téglával jártam, hogy ne fújjon el a szél.
és most sem vagyok dagadt...... -
h1n1_900
senior tag
válasz
Tothgera30 #16563 üzenetére
Lesz az tuti. Beszéltem faterral. Hétvégén visszük át a házhoz. Aztán először takarítás majd szétkapjuk és jön a lista...
-
-
h1n1_900
senior tag
válasz
Tothgera30 #16561 üzenetére
Huhú.
Most jut eszembe nekünk van egy. Vékony kerekes és asszem vagy elöl vagy hátul van csak teleszkóp. Télen fogjuk kipofozniSajnos vagy 15éve áll. Szerencsére garázsban. Minden alkatrésze megvan. Szerintem teljesen szét lesz szedve+kitisztítva...
-
válasz
DigitXT #16557 üzenetére
Eh, már megint. Meghoztátok a kedvem egy jó kis 210-eshez, csak nehogy vegyek még egyet. Bár, most már Piaggio Ciao kellene, az még nem volt, meg hát jól menne az NRG Power mellé.
#16559 h1n1_900: Ha jól be van lőve akkor 2-3 literrel tényleg elmegy, de ugye viszont 40km/h-tól többet ne várjon senki, illetve 70kg felett már picit sír a gép, szóval 100kg-os pilóta inkább fogyjon vagy vegyen nagyobbat.
-
g@bo
nagyúr
válasz
runner 125 #16549 üzenetére
100 kg felett....
azért frankó, hogy azt elfelejtik leírni, hogy a 2L/100 egy 75 kilós felnőttre vonatkozik, utána minden +kiló + 0,04 dl benya.
digit, ne alázz...
nem arról volt szó, hogy az 50ccm etióp sofőrőknek lett fejlesztve.
-
DigitXT
félisten
válasz
Tothgera30 #16556 üzenetére
-
-
DigitXT
félisten
válasz
Tothgera30 #16554 üzenetére
És 100 kg-os pilóta alatt az sem megy, max. ha maga is tekeri.
-
-
DigitXT
félisten
válasz
Gergello #16551 üzenetére
Nem muszáj elfelejteni, csak inkább nagyobb köbcentitől
lehet elvárni, ha nincs folyton kihajtva a lelke szegénynek.
(Szerintem egy 125 4T is elmenne 3L körül - az meg már
megy is valahogy, legalábbis egy 50 4T-hez képest tuti...)Szerk: mondjuk az, hogy (relatíve) nagy a cipelendő pilóta,
ráadásul elvárás az alacsony fogyasztás, szinte bizonyos,
hogy a teljesítmény rovására megy. A három feltétel (értsd
ne egyen sokat, menjen dinamikusan, elvigyen nagy súlyt)
együtt szerintem elég nehezen kielégíthető - ha egyáltalán.Szerk: le kell dobni 20-kg-ot, mindjárt jobban bírja a gép.
Biztos többet érne, mint egy 70-es henger, vagy valami... -
Gergello
addikt
válasz
runner 125 #16549 üzenetére
El kellene már felejteni ezt a 3 litert.
-
válasz
runner 125 #16549 üzenetére
Egy befecskendezős talán (akkor csak Piaggio és PureJet), de csak gyárilag, mondjuk talán 3,5 litert tudtam letolni a torkán, főleg hideg miatt is lehet, illetve hogy megyek 70km/h körül is. Fater 90-95kg, mondjuk ő 50-55km/h-nál beállítja mint a vasszöget, úgy megvan a 2 liter, se több, se kevesebb.
-
g@bo
nagyúr
válasz
runner 125 #16542 üzenetére
jah, picit körbejártam a kérdést, és be kell látnom, hogy a 4t kis fogyi/sebesség terén bajnok, ez van. eddig nem motoroztam, nekem a kis fogyasztás volt a lényeg, de az de oké mert 3L alá nem megy.
ez esetben nagy kerekű 2t kellett volna, aprilia sportcity, v piaggio typhon. ( ezek is kínaiak...)
amúgy is lerugdosták az elégedettségi szintem, eddig vigyorogtam, hogy kínai összeszerelés de legalább olasz blokk a piaggio zip, de a szervizes leszólt, hogy ez tiszta kínai szar, a kymco agility 4t is jobb, mert az tajvani..
és tény, pl az illesztések/munka minősége azonnal látszik, a kymco javára.
-
runner 125
nagyúr
válasz
DigitXT #16544 üzenetére
Pedig a 400-as Maja-k is frankók, de nyilván ezeket első sorban nem városba szánták, viszont meg kell hagyni, h annó a Nexus-szal nekem nem jelentett gondot a sorok melletti előre haladás. Két gázfröccs volt és nyílt a sor.
Az olajat 4t robi - pláne sportkipufogóval hajlamos csipegetni.Visszatérve a 400-as Maja-ra, egyik legjobb barátomnak és kollégámnak olyan van. Azt hiszem 2007-ben vette újonnan, lassan 70.000km lesz benne neki, nulla olajfogyasztás.
Meg kell hagyni, h iszonyú kímélően jár vele, a gyári szíj is elment neki vagy 50.000-et, de ettől függetlenül is látni, h nagyon egyben vannak. -
DigitXT
félisten
Nem sebességre van, meg hogy tuningold... El lehet vele ketyegni
"kicsi pénzből", aztán ennyi. Nekem a bérelt Sym Mio 50 (4T) alig
evett többet 2L-nél, pedig én sem vagyok kis darab... Ideiglenesen
tök jó volt, de értelemszerűen olyat nem vettem volna: azzal jártam
a rutinpályára, motoros oktatásra, aztán meglett a jogsi, jöhetett a
nagyobb gép, amiben már valami erő is szorult (SYM VS125).Mondjuk kezdhettem volna még nagyobbal is, de annyit tudtam rá
kiköhögni akkor: a Majával viszont már nagyjából elégedett vagyok.
Kicsit eszi az olajat, de amúgy elég jól megy, 3.8-cal beéri, tisztán
városi használatban: ha "spórolósan" mennék, akkor lehet, hogy le
lehetne szorítani 3 közelébe is...(Nem tudom, mi legyen majd a
következő: 250 az nem lenne olyan nagy lépés, a 400-as meg már
elég böszme méretben - meg nem olcsó mulatság megvenni sem.)Ha továbbra is csak város, akkor nagyobb méret nem célszerű, ez
sem kicsi már, szűkebben álló autók közé nem megyek be vele.
Igazából az lenne zsír, ha a Majában lenne kicsivel több paci.
Mindenesetre egyelőre biztos megtartom, jövőre műszaki esedékes.Szerk: na, látom közben már megelőztek.
-
runner 125
nagyúr
Nézd, szerintem előtte mindenki leírta, h a 40t 50 nem a teljesítményéről híres. El lehet vele érni egy kisebb fogyasztást, pláne egy 60kg-s pilóta alatt, de alapvetően soha nem fogod azt érezni rajta, h "hubammeg, ez tol". Még a nagyobb hengertől sem fog megindulni úgy, h érezd benne a kraftot.
Egy dolgot tudok javasolni; ha valóban ennyire kevésnek érzed, add el, majd vegyél egy 50-es 2t-t, vagy csinálsz jogsit és nagyobbat.
De ráverni 100.000ft-ot tök értelmetlen.
-
g@bo
nagyúr
válasz
h1n1_900 #16540 üzenetére
volt hogy engem is, de utolértem, és kinyitottam az ajtót ( persze előtte megnéztem, nem e 1 500 kilós gyökszi ül bent ) volt vernyákolás.......
na, végre egy normális szerelő. 80-as polini öntöttvas hengerszett. aszongya, cserélhetjük, de mivel a motor fordulatszáma nem nő, csak az ereje, nem lesz gyorsabb a verda, ha cseréljük a kuplungot, variátort, hátsó áttétet mondogatott, akkor jó esetben +15-20k többlet lesz, mindegy munkadíj és egy tonna alkatrész mellet, kb. +100k lenne.
hehe, 4T (50 ccm) egy szopi.
-
h1n1_900
senior tag
Volt egy kis problemam reggel... leszoritott egy f@sz. Raadasul le is fagytam. Megy el a motor telire. Fagyos az ut is vagy 5x megcsusztam.
-
PLaci58
addikt
válasz
Brogyi #16531 üzenetére
Nem kekeckedni akarok, mert különösebben nem érdekel, de az 5/1990-es Köhém rendelet érvényben van már elég régen. Magyarul szabálytalanul közlekedik minden robogó, amelyiknek nincs az alvázába beütve a Magyarországon előírt CM50 jelzés.
Ha azt a 2008-as írást megnézed, abban benne van, hogy a már üzemben levő robogókat 2011-ig kell felrendszámozni. Lassan lejár az időA hatóságnak csak az ellenőrzés a feladata. Januártól szedhetik be a büntiket. Tudomásom szerint már van olyan RK, ahol kiadták az utasítást a CM50 ellenőrzésére
-
DigitXT
félisten
Én is gondolkodtam, mert van thermobéléses cuccom, de emlékszem, hogy tavaly kézmelegítő+téli kesztyű kombóban is fázott a kezem 2-3 fokban, most meg még fent sem volt a kézmelegítő, és szinte fagypont... Hirtelen hűlt le az idő na: előbb-utóbb úgyis bérletet kellett volna vennem, pár nap meg már mit sem számít. Azért ha lesz megint 5-6 fok reggel, nem kizárt, hogy lesz még gurulás: nem biztos, hogy pénteken volt idén utoljára.
-
DigitXT
félisten
válasz
Topiccsendőr #16534 üzenetére
Egy kollégám még hóban is tolta tavaly, igaz kisebb testű géppel,
amit ha kell, simán megfog "csúszkálás" közben is: idén nagyobb
gépre váltott, kíváncsi vagyok, mikor teszi le. (Én azt hiszem ma,
mivel 0 fok van, az meg nem begyere. Szép tiszta az idő amúgy,
de valahogy nincs kedvem Bibendumnak öltözni, és begurulni.)
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Tothgera30 #16533 üzenetére
Nem.
Végig lehet tolni a telet, persze fel kell öltözni. -
válasz
Topiccsendőr #16522 üzenetére
Akkor városban télen marad a buszbérlet? Nem tudom. Én robogót azért veszek/van/volt mindig mert ez egyfajta hobbi hogy hétvégén csapok vele egy kört, de csak jó időben, esőben nem hozom ki. Van amelyik motornak málhás öszvér szerepet szán az élet és munkába viszi gazdáját, vagy boltba jár vele.
#16523 dave93: Ezt nem is mondtam, de nagy auto (pl.: 2000cc) + motor helyett városba tökéletes.
#16525 h1n1_900: Egyértelmű, azzal lelhet elketyegni 3 literrel.
#16526 h1n1_900: Ott valami gond lehet fejben. Pedig úgy tudom szép kis Runner volt, de most már ingyen se kéne! Hová raknám a sisakomat/tárcámat/papírokat?
-
h1n1_900
senior tag
De, hogy néz már ki? Mondjuk 97-es a gyerek... Mekkora akksi van ezekben? 4A? Hát nem lesz hosszú életű.
-
h1n1_900
senior tag
-
h1n1_900
senior tag
Ha már lupó akkor dízel
-
g@bo
nagyúr
válasz
Tothgera30 #16521 üzenetére
hmm, lupo nem is rossz. [link]
amúgy jégen, nyirkos úton mindenkinek elkél a szerencse...
-
dave93
őstag
válasz
Topiccsendőr #16522 üzenetére
Nem is beszélve arról, hogy nem 200k egy jó Lupo
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Tothgera30 #16521 üzenetére
naigen, de ha dugó van egyfolytában, a lupo sem 3l-t eszik. állva pöfögve minden sokat eszik autóban is.
Ezért vesznek továbbra is sokan robogót. -
válasz
runner 125 #16519 üzenetére
Ez is olyan dolog, ahogy nézzük, pl. téli időszakban robogózni életveszélyes, aki nem ezzel keresi a kenyerét, ne tegye. Mert én inkább vennék VW Lupo-t főleg városi, mindennapi közlekedésre (de fó járgánynak is tökéletes lehet két fő számára), az télen is okés, míg egy robogó csak nyáron és tavasszal biztosságos, ősszel és kora tavasszal pedig csak gyakorlott pilóta kezében van rendben.
-
Gergello
addikt
válasz
runner 125 #16519 üzenetére
Amíg be nem jön ezekre is a rendszám és a legkülönbözőbb illeték.
-
mokus1
addikt
El is ment a Focus egy délután alatt
-
runner 125
nagyúr
válasz
h1n1_900 #16514 üzenetére
Használd a keresőt, minden héten megkérdezi valaki.
Erre nincs válasz, mivel aki egy minimálisan is érdekelt a témában, hangról hallja, h nem 50 köb egyik sem.
Nálam 200ccm alatt a motor csak 2t, de ez én vagyok.
125-össel 4 liter alatt simán el lehet járni, nekem a 180-as eszik 4,2-t, de ez egyben van teljesen, noh és gyári.A nyolcadliteres 100 körül, a 180-as 130-at tud.
De. A Runner-ekkel nagyon hamar be lehet fürödni, pláne az olcsóbb darabokkal. Egy komplett felújítás 100k+ munkadíj nélkül.
-
h1n1_900
senior tag
válasz
runner 125 #16512 üzenetére
Értem
Melyiknél kisebb a lebukás veszélye?
Runner 125 2T vagy 4T ?
Illetve fogyasztásilag sokkal jobb a 4T? Illetve mennyit tud kb menni? -
PLaci58
addikt
válasz
h1n1_900 #16510 üzenetére
Már bevezették
[link] Egyelőre felfüggesztették a végrehajtást a részletek kidolgozásának idejére.
A segédmotoros kerékpár fogalma nem csak az 50 ccm alattit jelenti!
pl. személy szállítására nem alkalmas, tehát a 2 üléses robogók eleve kiesnek.5/1990 Köhém rendelet 19 paragrafus :
"(3) A két- és háromkerekű segédmotoros kerékpár azonosítási jele a jármű vázába beütött CM betű és a hajtómotor cm3-ben meghatározott hengerűrtartalmát jelző szám. E jelet csak a gyártó, forgalmazó, illetőleg a közlekedési hatóság ütheti be. Segédmotoros kerékpár ilyen jelzés nélkül a közúton nem közlekedhet."Anno a Verhovinába be kellett üttetni a CM50 jelzést a vizsgabázison. Nekem megvolt
-
runner 125
nagyúr
-
dave93
őstag
válasz
h1n1_900 #16506 üzenetére
Tudtommal ha nem eredeti forgalmija és kivonója van a motornak akkor lehetetlen legálisan rendszámoztatni, még a fénymásoltat se fogadják el.
Ja és még egy javaslat: Ha Pestre szeretnéd a Runnert vagy olyan településre ahol sok a rossz minőségű út, akkor azt a zsíros, fordított teleszkópot is felejsd el szerintem. Nekem 180as Runnerem volt, ilyen telóval és tapasztalatból mondom hogy szétrázza a seggedet egy rosszabb úton, nem erre való
mod3: Sajnos be fogják, ez csak idő kérdése. Az Európai országok többségében már be van vezetve, és gondolj csak bele, ez is egy jó kifogás pénzszedésre. Ha minden robogós befizet pár ezer forintot a rendszámra, komoly összeg gyűlik össze.
-
dave93
őstag
válasz
Topiccsendőr #16504 üzenetére
Nem beszélve arról, hogy papír nélkül különösen nem ajánlott venni 125ös motort. Így nem lehet rendszámoztatni később se, ha esetlegesen bevezetik az 50esek rendszámoztatását ezek a motorok mennek a kukába. Ma már az emberek többsége olyan motort vesz csak, aminek legalább a külföldi papírjai megvannak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Tőzsde és gazdaság
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- OLED TV topic
- TCL LCD és LED TV-k
- BestBuy topik
- Formula-1
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
- LG 48C2 - 48" OLED EVO - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - A9 Gen5 CPU
- Azonnali készpénzes GAMER / üzleti notebook felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- BESZÁMÍTÁS! ASRock Z370 i7 9700KF 16GB DDR4 512GB SSD RX 7600 XT 16GB ZALMAN I3 NEO ADATA 600W
- Azonnali készpénzes INTEL CPU NVIDIA VGA számítógép felvásárlás személyesen / postával korrekt áron