-
LOGOUT.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #15897 üzenetére
Ezeket már nekem is kellene, de majd tavasszal...
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
róland
veterán
-
Haart
addikt
válasz runner 125 #15892 üzenetére
Nem maga a motor árára gondoltam hanem az alkatrészeik árára
-
róland
veterán
válasz mocsanisi #15890 üzenetére
Ez nem teljesen mérvadó.
Motowell OF3 adott méretben nyomja a fejem tetjét (minimum kényelmetlen), míg az OF4 az arcomnál nagyon passzentos.
Ráadásul szemüveggel kell próbálnom.
(Tegnap már ott tartottam, hogy OF3/4 amennyiben megfelelő méretet találok. De nem találtam.)
http://logout.hu/cikk/mi_is_az_a_htpc/teljes.html; Három emeleten át egy teljes liftrapszódiát játszik!
-
róland
veterán
válasz runner 125 #15889 üzenetére
Még ha egy bolt lenne.
Itthon 4 boltot jártam végig, s jó párat felhívtam telefonon. (Ahol voltam több sisakra mondták, hogy tudnak hozni, aztán a rendesebbek akkor közölték, hogy mégsem, amikor megrendeltem volna, máshol felvették a rendelést, s heteket vártam.)
Közben más boltok meg a egjelölt típusokra "esküdtek", hogy az mennyire jó.
http://logout.hu/cikk/mi_is_az_a_htpc/teljes.html; Három emeleten át egy teljes liftrapszódiát játszik!
-
runner 125
nagyúr
Az árat most nehogy nekem kelljen megnézni. hasznaltauto.hu
De alapvetően, ha normális olajat kaptak és 6000-enként cserélték, a szíjon és a görgőkön kívül nem kell más motorikus szervizt csinálni rajtuk. Ha, teheted 20-25.000km alattit keress.
Nekem a Nexus 3 év alatt nulla hibát produkált. Szíjat cseréltem, meg görgőt (meg persze párszor olajat.)
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Haart
addikt
válasz runner 125 #15889 üzenetére
Alkatrész ellátottság és árban sincs különbség? Mert talán az sem elhanyagolható.
-
runner 125
nagyúr
Jah bocs, elsiklottam felette. Abba az sajnos nem fér bele.
Őszintén, teljesen mind1. Az általad felsoroltak mind strapabíró gépek, egyedül az import és a lelakott példányokat kerüld.
róland
Te most egy árva boltba futkosol be mindig, h van-e x y vagy z sisak, s folyton azt mondják lesz, de mégsincs?! Hagyd őket ott a 'icsába.
Tele van a' internet online motoros boltokkal, rendeld meg - méretben meg típusokat illetően sincs sok különbség, szal' más típus alapján is be tudod lőni.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Haart
addikt
válasz runner 125 #15887 üzenetére
Írtam a keretet ami kb 400k.
-
runner 125
nagyúr
Felteheted, de szinte biztos vagyok benne, h ideirányítanak.
Egyébként a keretet nem írtad. Ha, már ekkora kategóriában gondolkodsz, én bátran ajánlom az 500-as Nexust. Bár, pakolhatóság szempontjából nem ez a nyerő - de, egy doboz és megoldva. Viszont nagyon jól megy, és van megjelenése.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
DigitXT
nagyúr
Ezekkel nincs tapasztalatom, de pl. egy kollégámnak van Burgman:
ő állítja, hogy el lehet vele menni a sorok között, én meg nézek ki a
fejemből, hogy hogyan, ha egyszer akkora, mint egy kisebb tank...!
Baromi jól pakolható persze ennek következtében: teljes felszerelés
befér az ülés alá, még csak külön sisaktartó doboz sem kell rá LOL.
Jó, igazából a sorok között haladásnál a szélesség a lényeg, abban
lehet, hogy nem olyan gáz a "burgonya", de hosszú, mint a disznó*.
(Persze hát valamit valamiért - kis motorban nincs nagy csomagtér.)Én mondjuk a 400-as Majára neveznék be legközelebb, ha kinövőm
a 180-ast. (Erőben már most el tudnék viselni erősebbet, de amúgy
méretben meg nem kéne nagyobb, mert ezzel is alig lehet parkolni.)
Esetleg az X9-es: állítólag az is f*sza. Amúgy van itt a topikban vki,
akinek van egy Madisonja. Meg is van: esetleg kérdezd meg őt is...*: tudom, a disznó nem hosszú, illetve attól függ, nade hagyjuk.
-
Haart
addikt
Hi kérnék itt a tapasztalt kollégáktól némi tanácsot, lehet motorvételre adom a fejem, a lényeg az hogy lehessen bele pakolni valamelyest, ezért elsősorban valami 250 vagy 400cc körüli robogót néztem ki. Kérdés hogy melyik gyártó milyen fajtája lenne az aminek nincs nyűgje. És kb 400k körül legyen az ára. Nézegettem:
- Piaggo x9-et
- Suzuki Burgman-t
- Honda Jazz-t
- Malaguti Madison-t
- Yamaha Majesty-tKérjem írjátok le ezekkel van-e valakinek tapasztalata és hogy ki mire szavaz melyik a jobb vétel.
Előre is köszönöm -
róland
veterán
Caberg és IXS bukósisakokról mit lehet tudni?
(Úgy tűnik nincs se AGV, se Lazer. )
http://logout.hu/cikk/mi_is_az_a_htpc/teljes.html; Három emeleten át egy teljes liftrapszódiát játszik!
-
g@bo
nagyúr
válasz runner 125 #15879 üzenetére
xenon izzó motorba? nem eszik sokat?
-
runner 125
nagyúr
válasz PLaci58 #15878 üzenetére
Ok, én ezt is értem, viszont azt észrevettem a Nexus-nal is, h a xenon után
sokkal "erősebb" megjelenése lett az úton, s alig jöttek ki elém."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
PLaci58
addikt
válasz runner 125 #15866 üzenetére
Ahhoz kamionnal kéne közlekedned, hogy ne kanyarodjanak ki eléd
Autó elé is simán kikanyarodnak. Ha hátulról méssz neki, akkor már te vagy a hibás.
Amúgy elég nehéz megállapítani a másik sebességét egy pillantással.
A távolságot nézik nem a sebességet.ui. autópályán közlekedtél 110-el ?
Szerintem az 50-esek nem a kigyorsítások miatt esznek sokat, hanem, hogy tökig gázzal járnak velük. Olyan ez mintha egy autóval állandóan 6-7 ezres fordulattal járnának.
[ Szerkesztve ]
"Nincs végzet, csak ha magad is bevégzed!"
-
mokus1
addikt
válasz runner 125 #15876 üzenetére
Előjött élete 4. évében az első hibája. Megállt a fordulatszámmérő Minden más műszer megy csak az megállt valamiért :S
-
mokus1
addikt
Szép gép nagyon tényleg gyönyörű állapotban van. Tegnap láthattalak vele? Nem néztem az állapotot csak láttam a színét az is ilyenvolt ha jól emlékszem. Hegyaljára kanyarod(ott)(tál) fel vele.Én meg egyenesen
-
runner 125
nagyúr
Nem, szebb. Most már teljesen karcmentes, hibátlan állapotú. Feltételezem, h nem sok ilyen fut már.
Itt látszik, h milyen kis sérülés volt rajta, gyári színkód alapján újrafújattam.
Illetve itt van a többi kép.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
g@bo
nagyúr
válasz runner 125 #15872 üzenetére
patent cucc.... ez most is ilyen állagú?
-
mokus1
addikt
válasz runner 125 #15866 üzenetére
Neked milyened van hogy ennyit eszik? Mármint milyen Runner ? Nevedből alapján a 125ccmre tippelek de a reg időd alapján bármi lehet
-
r-chee
őstag
Én most nagyjából számolgattam csak, 8,2L gyütt ki. Asszem úgy másfél hete vettem észre egy kis fogyasztásbéli emelkedést, egyidőben azzal, hogy a középmély hangtartományból valamiért átment a motorom pattogós-repesztős hangba.
Ma készíttem egy kis hangfelvételt menet közben, majd feltotlom valahová. Hallani rajta, mintha nem egyenletesen járna a motor. De még mindig nem kukkantottam be a karbiba, mióta új a gép. Elvileg 80-as fúvóka van bent, alapjárati nemtom, maradt-e a gyári. Van amúgy egy olyan érzésem, hogy sok naftát kap a motor (légszűrőházban is közepes túlzással "áll" a benzin"). Asszem majd konzultálnom kell szerelő sráccal, mert csak úgy suttyomban nem merném pl. azt megcsinálni, hogy kisebb főfúvókát rakok be, vagy szétállítgatom a karbit, mert nem akarom besütni a dugattyút.
Nagyobb lejtőkkel is lett tapasztalatom, még pedig az, hogy ha nem húzom neki a gázt (fékezés közben ugyebár...), hogy megmaradjon min. 5E-res fordulat, akkor sík terepre érve akkorát ránt finoman gyorsuló gázadásra is a motor, mintha szét akarna szakadni (gondolom ékszíj áll ennek a hátterében).
Origin (BF3, BF4) nick: r-chee *** BFBC2 game nick >> r-chee [HUN] --- Logout blog bejegyzéseimnél >> BFBC2 és Battlefield 4 PH! játékosnévsor és magyar szerverek listája
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #15868 üzenetére
Mondjuk ha én hatom akkor max. 3 literből simán megvan, és akkor húzom neki. Mondjuk fater is megy 60 körül, szóval van amelyik olyan tempóban is eszik 4 litert, én mentem vele 80-at is többször, és a fogyasztáson annyira nem létszik, maximum olyan fél literrel ehet többet.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
runner 125
nagyúr
válasz Tothgera30 #15867 üzenetére
Jah, hát papi tempóban, teszkós szatyorral a kormányon el lehet járni annyival. De erre elég lenne neki egy Babetta is.
Egy 2t 50-es robogó normál (az-az tempós kigyorsítások mellett) használat során annyival nem éri be.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #15866 üzenetére
Fater 2-2,5 literrel járkál vele .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
runner 125
nagyúr
válasz r-chee #15865 üzenetére
70-esből is van jó pár kategória, de egy 70-es vas 17,5-es karbival, egy közepes teljesítményű kipufogóval 4 - 4,5litert eszik.
A 2,5 mese, annyival még egy 50-es 2t sem éri be.
_
Ma tekertem egy kört a Runner-ral.
Tapasztalat; a vezetési élményt nem firtatom többet, egyszerűen vaddisznó és hosszú távon 4,2 a fogyim, városban 5, viszont ma tapasztaltam a "kis test" hátrányát, ugyanis 110-es tempónál úgy kikanyarodtak elém kétszer is mellékútról, mint a huzat.
Az egyik dicséretére váljon, h miután kikanyarodott, már érezte, h hiba volt és teljesen lehúzódott - tudtam is előzni, de a másiknál bele kellett fékeznem.Megoldás lehet erre a folytonos refivel járás, vagy ismételten xenon.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
r-chee
őstag
Neten olvasgatva a 70-es hengerszettel, sportkipufogóval felszerelt robogók szinte kivétel nélkül 2,5-4 liter között fogyasztanak. Ez csak nekem tűnik meseszerűnek...?
Origin (BF3, BF4) nick: r-chee *** BFBC2 game nick >> r-chee [HUN] --- Logout blog bejegyzéseimnél >> BFBC2 és Battlefield 4 PH! játékosnévsor és magyar szerverek listája
-
PLaci58
addikt
válasz barack1997 #15863 üzenetére
Akksi, töltés rendben van?
Át kell nézetni azt a motort rendesen.
A benzinszintet egy úszó figyeli a tankban. Azt meg tudod talán nézni, hogy mozog-e rendesen. Vagy az akadt fel, vagy elektromos hiba.[ Szerkesztve ]
"Nincs végzet, csak ha magad is bevégzed!"
-
barack1997
senior tag
Nagyon megijedtem, hogy nagy a gond. Amúgy a km-óra se megy vissza 10-re (10-ről indul gyárilag) csak egy picit föléje.A benzinszint mutató fennakadt mindíg telit mutat teljesen porzó tankkal is.
-
PLaci58
addikt
válasz barack1997 #15860 üzenetére
Kattog, visít, zúg = nálam inkább csapágy gondnak tűnik, rosszabb esetben fogaskerék.
"Nincs végzet, csak ha magad is bevégzed!"
-
barack1997
senior tag
Sziasztok! Nagy gondjaim vannak runnerel. Tegnapelőtt kaptam meg a jogosítványt, aznap elmentem suliba vele,semmi gond. Másnap semmi gond,de ma észrevettem,hogy furcsa kattogó-reszelő-visító hangok jönnek a motorból,olyan mint ha nem lenne a végáttételbe olaj, vagy szét lenne hajtva. A motorba 14900 km van, az eladó azt mondta megkímélt állapotú. Én sem hajtottam szét a motort. Az eladóval beszéltem, jövő kedden megnézi a motort.
Mit tegyek, ha tényleg átb@szott ? Anyámék azt mondták,ha átvert minket visszaköveteli a pénzt és nem lesz másik motorom.[ Szerkesztve ]
-
mokus1
addikt
válasz jasszer #15858 üzenetére
Fullgázon mész ott ömlik a benzin! Nekem egy 200ccmes 4 ütemű ha nem csavarom akkor eljárok 2,8-al is eddig ez volt a legkevesebb amit elértem. Amúgy 3,1-3,2 között szokott lenni.Itt van benne egy két erősebb húzatás de amúgy 70-90 között megyek valahol és ez így a motornak se megterhelő.Legtöbb ami bezabált az 3,8 volt nekem. Itt folyton nyeleztem többször 140 felé billentem bár ez városba nem jött sokszor. Viszont van egy 2 ütemű 50ccm-es mocim is.Azt adom is el majd novemberben megbízható gép de sokat kajál 3,5-3,7et eszik folyton. Nem az érték a sok hanem az hogy a runnerel élvezet motorozni ezzel meg kínszenvedés bár nagyon jól lehet döntögetni és többet is eszik.
-
-
jasszer
őstag
Sziasztok. Normalis hogy egy negyutemu 100-as robi (SYM Mio, 80 kg az egesz) nyelgazon (80-85 km/h) 4 litert eszik 100-on? A nyelgaz itt nem nyelezest jelent, hanem hogy fouton tenyleg a vegsebesseggel megyek, mindig.
Apokalipszis? Ezeknek?!
-
priti
addikt
válasz runner 125 #15850 üzenetére
Szerk.: Ez tetszik, kár hogy többe kerül, mint a motorom
[ Szerkesztve ]
Hardverlesen
-
róland
veterán
válasz runner 125 #15829 üzenetére
Hajlok az AGV-re. Ha tudnak méretet hozni belőle, s szemüveggel is jó, akkor az lesz.
Másik kedvenc a Lazer Be-Bop.
Harmadik a Lazer Bora Mantra. (Ezt biztos tudnak hozni, s jó is, mert másik mintával próbáltam.)
http://logout.hu/cikk/mi_is_az_a_htpc/teljes.html; Három emeleten át egy teljes liftrapszódiát játszik!
-
Debilon
addikt
válasz runner 125 #15850 üzenetére
ok, megértettem
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
runner 125
nagyúr
Nem áll szándékomban senkivel fennhangon beszélni, de az elmúlt pár napban kb ötödször írom le, h 20-25k alatt TELJESEN MINDEGY mit vesz az ember, mivel ez mind belépő kategória!
86 millió gyártó van ebben a kategóriában, különbséget lehetetlen tenni.Vedd azt amelyik kényelmesebb, praktikusabb, vagy szimplán szebb festése/jobban tetszik, vicc nélkül.
..és bocs.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Debilon
addikt
szintén sisak kérdés, jön a hűvös és szeretnék egy zárt sisakot venni a nyitott mellé
LS2 sisakokról mi hír van?
konkrétan ezt néztem ki:
LS2 Single MonoSuzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
Tothgera30
Ármester
Jó pár évig nézegettem ilyen motorokat, sőt haveri körben is megfordult ilyen-olyan. Én is PJ NRG Power-t vettem faternak, szóval én azt mondom hogy normális áron itthon szinte beszerezhetetlen egy épkézláb példány (mondjuk lehet túl kritikus vagyok).
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
g@bo
nagyúr
válasz Tothgera30 #15845 üzenetére
a rutinos.....
-
runner 125
nagyúr
Jah ok, elkerülte a figyelmem, akkor bizony felejtős és a km állás is vicc.
Köszi.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #15843 üzenetére
Mert #15836-ban Sátán44 írta hogy Olaszból hozták. A fényezés teteje még el is megy, mármint a szürke rész, az talán lehet gyári, de erre esküdni nem mernék, az alja tuti nem, szürke-piros kombó meg 99-es évjáratú. Tehát egy szó mint száz akkor vagy a műszerfal nem eredeti a fényezés igen, a matricák nem, és akkor 99 körüli. Vagy a műszerfal eredeti, a fényezés nem és 2005-ös vagy 2003-as. A légszűrő, rendszámtáblatartó és a kipufogó jó kis csapda, a kereskedőknél általában van egy kiló, azután egy gyors fényezés rá és mehet a motor az apróba. A rendszámtábla tartót bontóból vagy aukciós portálról is lehet venni, akár ülés is, és akkor újra sem kel húzatni, gyári pufó meg Miánhoz van bőven, mivel F12-re is ilyet raktak, könnyű szerezni. Szerintem értsünk egyet abban hogy a linkelt hátrom motor közül bármelyik ezerszer jobb választás.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
őstag
válasz runner 125 #15843 üzenetére
A tulaj mondta, hogy olasz import: [link]
"Már beszéltem a tulajjal és azt állítja valós km van benne, motorikusan hibátlan,de olaszból behozott."[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz Tothgera30 #15838 üzenetére
Miből gondolod, h olasz import?
..és a fényezés? Gyári matricák vannak rajta végig. Ha, fényezve van 100 esetből 1x veszi meg a gyári - pláne az ilyen összetett, nagyobb matricákat.
Nem azt mondom, h no1 vétel, csak nem értem mi alapján beszélted le róla.
Gyári kipufogó, gyári légszűrő, gyári rendszámtartó van rajta, Aerox-nál ez mindenképpen plusz pont.
mod.
Viszont a 3 robogó tényleg szép, amit linkeltél.
Nyilván már fotókról is szebb állapotúak, mint ez az Aerox, noh de akkor is.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
-
r-chee
őstag
Lenne nékem egy olyan kérdésem, hogy a mostani NGK BR9ES gyújtógyertyámon (a gyári hengerhez tartozó Champion RN2C helyettesítője) megfelelő a gyári 0.8mm-es gyertyahézag, vagy kissé állítsam lefelé? Egyáltalán milyen hézagtartományban lehet használni?
Nem tudom, köze van-e a gyertyának hozzá, de hidegen nem úgy viselkedik a gép a 70-es hengerrel, mint a gyárival. Hogyismondjam, olyan remegősnek érzem (nem a motor rázkódik), nagyobb fordulaton melegen pedig mintha kis mikroakadások lennének, lehet hallani a motoron, mintha néha-néha kihagyna vagy nemtudom. Fordulatszámon, pillanatnyi sebességen nem érződik semmi, csak kicsit fura néha a motor.Origin (BF3, BF4) nick: r-chee *** BFBC2 game nick >> r-chee [HUN] --- Logout blog bejegyzéseimnél >> BFBC2 és Battlefield 4 PH! játékosnévsor és magyar szerverek listája
-
Tothgera30
Ármester
válasz Sátán44 #15839 üzenetére
Ezt én mindenképp kihagytam volna, még lehet hogy a műszerfal is cserés volt, illetve a berúgókar sem eredeti. Ismerősömnek egy 2001-es van, ugyan olyan színben, fekete-sárga matricákkal, fekete kipufogó hővédővel, fekete deknivel, és még a régebbi műszerfallal, az eredeti mert első tulajtól vette aki Yamaha márkaszervizbe hordat, igaz talán 350k-t kértek le érte 5-6 évesen.
Én ezeket megnézném: Gyárias, Kipuff csere, Egész jónak néz ki.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Sátán44
addikt
válasz Tothgera30 #15838 üzenetére
Köszönöm tanácsod, akkor hívom is és további sok sikert kívánok neki az eladáshoz
Kis bohóccal is lehet nagy cirkuszt csinálni... :-)
-
Tothgera30
Ármester
-
Sátán44
addikt
Ezt megérné megvenni? Már beszéltem a tulajjal és azt állítja valós km van benne, motorikusan hibátlan,de olaszból behozott. Így vezetett szervízkönyve nincs. Mit szóltok hozzá?
Kis bohóccal is lehet nagy cirkuszt csinálni... :-)
-
DigitXT
nagyúr
válasz runner 125 #15829 üzenetére
Jah, nekem is rendesen rá kellett költeni a Majára, mire azt mondhattam, hogy megbízható, jó motor lett. Amilyen állapotban a megvételekor volt: nem kellett volna megvenni, csak hát ezt nem tudhattam, szerelőt meg nem vittem magammal, hogy ránézzen. Gondoltam elég, hogy szervizből veszem: én naiv.
-
g@bo
nagyúr
válasz runner 125 #15831 üzenetére
netes cikk, valami papa 30k kilómétert szaggatott a kymco 4t vel, ott irták a szelephézagot. nem örültem neki, hogy ilyen sűrűn kellene, de akkor jó. már 120 km et beletettem a verdába 1 hét alatt... hihetetlen, hogy mindenki előz, és türköl.
nekem tetszik a 4t, 50-55 el megy folytással, baromi jó. húz rendesen. a fogyasztásra leszek kiváncsi.
" - rendszeres, 2000 kilométerenkénti olajcsere
- 5000-ként szükséges egy új gyertya, (a gyár 3000 km után kontrollt ír elő)
- 5000-ként a szelephézagot is egységesen 0,04mm re állítjuk kipufogó és a szívó szelepnél is, a motor hideg állapotában 35 fok alatti helység hőmérsékletnél.
"[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz runner 125 #15829 üzenetére
Gyá, kora van, 'city' helyesen, noh mindegy.
g@bo
Ki mondta ezt?
Dehogy kell 5000-enként szelephézgagot állítani, jó lesz 20-30.000-enként is.
5000-enként az olajat cseréld majd le.Eh, jól megnőtt a Typhoon is, bár nekem nem tetszik.
Azok után, h vásároltál már robogót felesleges azon túrázni, h jobban jártál-e volna ezzel.
..én vallom, h 180ccm alatt csak a 2t, de mindenkinek más igényei vannak."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
g@bo
nagyúr
válasz róland #15828 üzenetére
of3 nekem bevált.
mi a véleményed a 4 ütemünél, tényleg 5000 km enként kell szelephézagot állittatni a szervizben? vagy van a kötelező ( 1000 5000.. ) , és megy a gép amig kell.
ezt [link] 389k ért odaadták volna, de 2 ütemű, v jobb lett volna? kevesebb gond, de nagyobb étvágy.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz mokus1 #15827 üzenetére
Esetleg még a Majesty / Leonardo vonal, bár azokkal könnyű befürödni, pláne az import példányokkal.
róland
A sorrendet te magad állítottad fel, egyértelműen ezek közül az AGV-k a legjobbak.
Nekem a "Cytilight" szimpatikus lenne.
mod.
Ráadásul van benne napszemüveg, vedd azt.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
róland
veterán
A kinézett sisakok:
Motowell OF3
Motowell OF4
Lazer Bora Mantra
Lazer Be-Bop Tweed - a nagy kedvenc
Lazer Tempo GL
Lazer Rider Dragon
AGV Citylight
AGV Blade monoA Motowellek kivételével mind 30k körüli.
Melyik a legjobb ár/érték arányú?
http://logout.hu/cikk/mi_is_az_a_htpc/teljes.html; Három emeleten át egy teljes liftrapszódiát játszik!
-
mokus1
addikt
Milyen olyan robogó van még ami van olyan megbízható mint a Runner? És megy is úgy mint ez a 200-as.
-
g@bo
nagyúr
válasz runner 125 #15819 üzenetére
megvan a lánc. sajna a 140-es nem éri át a motortestet / lábnál / + oszlop... nemtudom, a hátsókerék rögzitése biztonságos?
-
PLaci58
addikt
válasz runner 125 #15819 üzenetére
És nem utolsó sorban jobban kilátni belőle
Zártban még egy cigit sem lehet elszívni
Ráadásul az csak arra jó, hogy baj esetén ne tudják levenni az ember fejéről.Igazából én nem tulajdonítok olyan nagy jelentőséget a bukó árának.
Legyen megfelelő méretű, kényelmes, legyen benne rendes bélelés. A külső burkolat manapság úgyis mindegyiknél üvegszálas. Belül meg hungarocell és szivacs. A drágábban legfeljebb a bélés minőségibb anyagból készül.
Az agyrázkódástól mindegyik megvéd. Másra meg nem jó.
Használtan nem szabad venni !
Funkciószerű használat után kötelező cserélni !
Nem azért mert karcos lesz, hanem mert a belső rugalmas anyagok sérülnek, összenyomódnak.[ Szerkesztve ]
"Nincs végzet, csak ha magad is bevégzed!"
-
runner 125
nagyúr
válasz róland #15809 üzenetére
Szerintem 'átlag felhasználásra' bőven korrekt egy nyitott Lazer bukó is.
..én alapvetően tempósan, de ésszel vezetek. Zárt (nyitható) bukóm volt mindigis, de, ha ilyen kategóriájú gépem lenne biztosan nyitottat vennék. Könnyebb le/felvenni, kisebb - jobban elfér, jobban szellőzik, egy szóval praktikusabb."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
g@bo
nagyúr
válasz róland #15814 üzenetére
nekem fojtással 50-et megy a zip, nekem elég, de az 1000 es szerviznél tuti kikapatom az összes fojtást...
amugy urak, 4 ütemű verdánál a szelephézagot 5000 km enként ellenőriztetni kell, ennyire kényes?
DigitXT, bringával is elütnek, és ott nincs lóerő... ésszel kell közlekedni, és engedni a sok tahót haladni, majd lehet a pirosnál becsulázni az ablakán.
[ Szerkesztve ]
-
mocsanisi
senior tag
válasz DigitXT #15816 üzenetére
Sokan tartják hogy egy sportmotor még veszélytelenebb is mint egy robogó, mert ha gáz van akkor van benne erőtartalék, nem csak fékezni lehet, nagyobbak a kerekei, jobban észreveszik. Ugyan nem sokszor ültem nagyobb motoron, az is 125-ös 2T sport volt, de valahogy osztom ezt az álláspontot...
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
DigitXT
nagyúr
válasz vicces #15815 üzenetére
esésnél a robin meg fogja védeni az ütéstől
Egy városi használatot megnézve: miért gondoljátok, hogy a robogó
"kevésbé veszélyes", mint a sportmotor? Sokszor nem is a motoros
kottázza el a dolgot, hanem az az autóvezető, aki telibeveri... És az
előtte nem fogja kérdezni, hogy motoros, vagy robogós-e az illető.Szó se róla, mindenki olyan bukót vesz, amilyet akar... Én azt az
elvet vallom, hogy "nem kell elesni": körültekintőnek kell lenni, meg
minden - kivédeni mások hibáit, és akkor van esélyed a túlélésre.Ettől függetlenül ha beütne a krach, akkor örülnék, ha minden cucc
rajtam lenne, ami számít: gerincprotit ezért mindig hordok, sisakból
sem veszek gagyit. (Bár ami most van, már öreg, majd cserélnem.)Sajnos a nagy melegben sokszor hiányos védőöltözékben megyek,
mert egyrészt úgy kényelmesebb (tudom, gyenge érv), de ha a nap
miatt halálra izzadok, akkor mindjárt dekoncentráltabb is leszek, az
meg a közlekedésben gáz... Szóval kicsit ellentmondva magamnak:
az, hogy valaki robogózik, vagy motorozik, bizonyos helyzetekben*
pont ugyanazt jelenti, tehát ugyanolyan jó védőfelszerelés indokolt.
(Jó, azért ne kezdjen mostantól mindenki "full bőrben" robogózni.)*: nem beleértve azt, amikor a rövidgatyás, pólós, papucsos ember
egykeréken "közlekedik" az M3-as bevezető szakaszán (majdnem
felkenődve közben a betonfalra, ill. előtte a mellette haladó autóra).
Bár egykerekezni egyes robikon is "szokás", szóval a fene tudja. -
addikt
oszom én is ezt a véleményt. nekem cross bukóm van, konkrétan ez : a fekete. dobtam bele egy oakley "siszemcsit". robógózni a városba hibátlan. tökéletesen szellőzik, nem párásodik. a napellenző nekem is pótolhatatlan. állkapocsvédelem: maximális
elsősorban én mindenkinek ezt ajánlom.van még egy ilyenem is. na ez nagyon szép, nagyon jó, de csak hűvösebb időben / télen szoktam erőltetni. nincs napellenző, párásodik, ha elfelejtem kinyitni a szellőzőket. és igazából ez a kupak nem is robogón érzi jól magát...
egyébként sztem kb mindegy milyen bukót vesz. alsókategóriás bukó esésnél a robin meg fogja védeni az ütéstől. a 4T-n pláne..
volt szerencsém egy 12000 forintos gagyi bukóval betont fejelni. nekem semmi bajom, a bukó egy kicsit viseltes lett.. szerencsémre:)
-
róland
veterán
Próbáltam az OF3-at is, de nem jött be. Inkább az OF4.
Eddig nagyon elégedett vagyok a motorral.
Köszönöm Runner125 és a többiek "rábeszélését", hogy ha újat veszek akkor ne adjam alább, mint a Kymco.
Sajnos a fojtást csak 1000 km után veszik ki. Kipufogó-tuning nincs, a fojtás a variátorban van. Szerencsére gyárilag jár hozzá a fojtatlan variátor-hüvely, s a nagyobb főfúvóka.Érdekes tapasztalat, hogy mikor átadták a motort, akkor a hátsó féknek elég nagy holtjátéka volt, de a 300 km-es szervizen ezt beállították.
S így a 300-as szerviz után kicsit fürgébbnek tűnik a motor, jobban reagál a gázadásra.Nem tudom Kymco négyütemű sajátosság-e, hogy hidegindítás után kb. 1 percig járatni kell üresben a motort, különben a gázadásra fuldokol. (Nekem pont elég annyi, míg kitolom a kertkapun, becsukom magam mögött az ajtót s már roboghatok is. )
http://logout.hu/cikk/mi_is_az_a_htpc/teljes.html; Három emeleten át egy teljes liftrapszódiát játszik!
-
mocsanisi
senior tag
válasz róland #15809 üzenetére
Az mind1 milyen motoron ülsz ha elcsapnak... Veszélyes üzem a robogózás, talán veszélyesebb mint pl. 250-esen ülni. Kisebb kerekek, ha gáz van nem tudsz gázt húzni csak fékezni, stb. Megéri rendesen beöltözni még robogóhoz is
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
Mawyx
őstag
válasz róland #15809 üzenetére
Én csakis [enduro sisakot] tudok elképzelni magamnak a napellenző miatt. Mivel a baseball sapimat se vagyok hajlandó letenni szinte sose, kell a silt. A crossokon nincs plexi, az enduron van. Gyorsaságikon nincs napellenző, esetleg belül napszemüveg, de az nekem kevés.
Egy Grexem volt, de párásodott és egy februári éjszakán a balesetin kötöttem ki mert addig igazgattam a fejemen menet közben, hogy fejreálltam mint a jancsiszög akkor nem volt viccesEgy nő gondjait amúgy sem megoldani kell, hanem meghallgatni./Eastman/ | Ami árammal működik, vagy rá lehet tenni egy számítógép tetejére, az informatikusi munka :)
-
g@bo
nagyúr
válasz runner 125 #15807 üzenetére
300k volt a motor, és vadi új piaggio. nem parázom, de jobb félni....
[ Szerkesztve ]
-
róland
veterán
válasz runner 125 #15807 üzenetére
Valahogy ez a second hand világ nem jött be nekem.
Egy Kymco Agility 50 4T-hez kell bukósisak. (Kora) tavasztól (késő) őszig akarok motorral közlekedni, naponta átlag 8 km-nyit.
Nincs "A" kategóriás jogosítványom, s közeledve a 40-hez nem is tervezem annak megszerzését.
Ezek ismeretében keresek sisakot.
Römer az általam választott színben és méretben nem kapható, importőr se tudja, hogy mikor érkezik belőle.
Grex-ből nincs "M"-es a környéken, s próba nélkül nem merek megrendelni egyet sem.
Motowell OF4-et nézegettem.
Lazer Bora-t próbáltam méretben, viszont nem volt színben megfelelő. (Ezt azonban tudnak rendelni, s talán jövő hét közepére lenne sisakom.) - Még ezt a Lazer Be-Bop Tweed-et néztem, ami árban megfelelő lenne.Boltban ajánlották a Tornado (lengyel), JET, Shiro sisakokat.
Ezek közül kellene választanom.
Szerintetek melyik lenne jó választás?
http://logout.hu/cikk/mi_is_az_a_htpc/teljes.html; Három emeleten át egy teljes liftrapszódiát játszik!
-
DigitXT
nagyúr
válasz runner 125 #15807 üzenetére
Ha mondjuk egy ~50K-s motorra rárak egy ~50K-s láncot, akkor már
nem is a láncot flexelik szét, hanem inkább a motor kerekét.
(Szerk: és csak az a kérdés, hogy a láncot, vagy a motort viszik?)[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
Túlparázod a dolgot.
Első sorban mindig a motor típusát és értéket kell nézni. Nem emlékszem mennyiért vetted, de egy ~ 150k-s, ritka, nem olyan eladható robogóért nem fog akkorát kockáztatni, h nekiálljon szétflexelni a nyílt utcán. Általában a kelendő robogókat lopják. Nem akarok hazabeszélni, de a Runner tipikusan ilyen.
Nyugodtan vedd meg, jobb vétel nem lehetne.
róland
A Lazer egy alsó-középkategória.
De, épp' fentebb volt róla szó, 30k-ért már kapni 1-2 éves újonnan 80-100k-s sisakokat, amelyeknek kimosható a bélése! Ég és föld, de ahogy érzed.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
róland
veterán
válasz runner 125 #15788 üzenetére
Köszönöm!
Ezt a Lazer Bora Mantra-t néztem ki 29.200,- Ft-ért.
A boltban ajánlottak még JET és Shiro sisakokat. Azok milyenek? (Úgy tűnik Grex-ből nincs már M-es a környéken, az L-es viszont "pörög" a fejemen.)
A Motowell OF4 nagyon alsó kategória?
http://logout.hu/cikk/mi_is_az_a_htpc/teljes.html; Három emeleten át egy teljes liftrapszódiát játszik!
-
g@bo
nagyúr
válasz runner 125 #15801 üzenetére
a szipus nem, a gyakorlott flexes meg este levágja, bármelyiket.... esetenként még nappal is.
-
motorace
tag
válasz runner 125 #15801 üzenetére
Értem és köszönöm a válaszod!Így most már tuti cserés!
Még annyit kérdeznék hogy a Formulába kell vajon motor olaj valahova?A benzinen kívül gondoltam!?motorace felhasználónak 19 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon!
-
runner 125
nagyúr
Nézd, a tolvajok is ismerik a márkákat, egy ABUS-nak nem fog nekiesni a sarki szipuscigó, mert annyi esze van, h tudja esélytelen.
Bőven jó lesz.
motorace
Olvass és értelmezz. Fentebb írtam le, idézem.
"Itt láthatod h néz ki. A tiéd is hasonló, a lényeg: a jelen esetben karbon lapkáknak tökéletesen kell zárniuk a membrán házhoz, illetve értelemszerűen cserés, ha le van törve valamely sarka.
Karbi levesz, szívócsonk levesz, és alatta lesz a membránház.""Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Google Pixel topik
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen széket vegyek?
- 3D nyomtatás
- Mindent vitt az iPhone az ünnepi időszakban
- KAÜ/Ügyfélkapu – már elérhető a kétfaktoros hitelesítés
- Napelem
- További aktív témák...