Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  Projektor topic (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:03:45

LOGOUT.hu

Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.

A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#18201) c4 válasza lajthabalazs (#18197) üzenetére


c4
őstag

Ember tervez, társadalom végez... :)
Karácsonyi vásárlátogatás végén a nőknek be kellett ugrania egy kávézóba. Míg az utcán várakoztam, 2 barátnőt figyeltem a kirakatban. 10 percig fel sem emelték a szemüket a telóról, egy mondatot váltottak és nyomták tovább. Leugrottak egy kávéra... :DDD Még azt sem zárnám ki, hogy egymással kommunikáltak a francbúkon.

[ Szerkesztve ]

(#18202) gabika1969


gabika1969
aktív tag

Sziasztok!
Már hónapok óta olvasom a topic-ot és eddig csak sóvárogtam egy vetítő után. Most úgy tűnik, hogy sikerül megvegyük. BenQ W1070 gépet tervezek, vászonra kb. 150,000-170.000 marad. A vászont még nem döntöttem el. Ezzel kapcsolatban még szeretnék segítséget kérni.