Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  Projektor topic (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:03:45

LOGOUT.hu

Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.

A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#17751) xtremetuning válasza madgie (#17750) üzenetére


xtremetuning
addikt

:DDD

...ha belekezdtél a high-endbe, vess keresztet, mert sosem lesz vége.. :) ......... és ezt mástól nyúltam, de nagyon igaz : 'Tegnaptól őszinteséget fogadtam. Azóta nincsenek barátaim...'

(#17752) Spuri2000 válasza AVhelper (#17689) üzenetére


Spuri2000
senior tag

Trapézkorrekcióval csodákat lehet kihozni a gépből! Nekem ez sikerült W1070-en!

(#17753) Norbi 72 válasza Turbo73 (#17728) üzenetére


Norbi 72
veterán

Nem,a W5000-ről beszéltünk. :U

(#17749) Pá Nekem 1.0-ás vászon van az 1070-eshez,de eljátszottam a gondolattal,mivel van bőven fényerő,milyen lenne egy 0.8-0.9-es vászonnal.A helyedben megnézném valahol,ha lehet.

[ Szerkesztve ]