Új hozzászólás Aktív témák

  • PociAti

    őstag

    válasz GoodSpeed #28669 üzenetére

    A harmadik szerviz látogatás után úgy is cserélik elképzelés szerintem akkor bukik, ha a hibát nem sikerült reprodukálni.
    Eleinte arra gondoltam, mi van ha helytelen (szokatlan) használatból ered a hiba?
    Aztán eszembe jutott, mi van ha valaki csak bekamuz valami meghibásodást, pl. hogy néha leáll a rollere, hátha ezzel szeretne valamit elérni? Mondjuk cserét, vagy visszatérítést egy kifutott modell esetében.

    Egy videóval a szervizes is le tudja fedni magát a központ felé, hogy nem feleslegesen cseréli ki a vezérlőt, vagy más komponenst. Hibát illetően egyes ügyfelek amúgy hajlamosak rendkívül pontatlanul (félrevezetően) fogalmazni, ezzel cseppet sem könnyítik meg a munkájukat.

    Persze a másik oldal sem különb. "Jól van az úgy, ha nyekereg, mindegyik ezt csinálja."
    "A gumi csere a felni összekarcolásával jár. Máshogy nem lehet leszedni. Amúgy is ilyen volt már előtte."

Új hozzászólás Aktív témák