Hirdetés
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- Asszociációs játék. :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Grand Theft Auto V - Látványosságok és érdekességek tárháza egy helyen!
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Digitális Állampolgárság Program
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
nagyúr
Egyáltalán nem alap. Különböző fékezési stratégiák vannak... Attól, hogy egy elektromotor éppen lassítja a rollert, nincs garancia arra, hogy ezzel tölti az akkut. (Leginkább azért, mert saját erőből trükkös vezérlés nélkül egyszerűen nem képes nagyobb BEMF-et előállítani, mint a mindenkori akkufeszültség, szóval ha nem emelünk rajta mesterségesen, az akku felé semmiképp nem fog folyni áram.)
Ahogy az utánad szóló írta a visszatöltés valóban kevés extra hatótávolságot ad, és amúgy mellékhatása, hogy terheli a vezérlőt.
Tuning rollereknél érdekesebb ez.(Természetesen a legjobb, ha egy analóg fékkarral szabályozható, mert akkor nincs az a hülye hatás*, hogy veszélyesen ránt a legkisebb fékkar mozdulatra is... Sajnos, analóg fék bemenetek viszonylag kevés vezérlőn elérhetők. Ja és nem, nem működik mindig mellette a tárcsafék is, hiszen egy e-fék már azonnalosan tud reagálni, míg a fékpofának előbb oda kell érnie a féktárcsához, és utána is az összeszorítás mértékének függvényében veszi ki a részét a fékezésből, így elérhető egy olyan e-fék/tárcsafék kombó, ami tényleg csak "nagy fékezésnél" dolgoztatja a mechanikus féket, ezzel kímélve a kopó alkatrészeket, de persze nem kímélve az akkut, vezérlőt: elég komoly áramokkal lehet nagyot fékezni, s az ehhez megfelelő feszültség nagy sebességnél bizony rendelkezésre is áll. Csak legyen akku, ami felveszi ezt az áramot... Ezzel vissza is kanyarodhatunk oda, hogy a visszatöltős fékezés tele akkunál egyáltalán nem működik. Viszont HA olyankor is tud fékezni a roller, akkor valamit épp másképp csinál... (Van olyan, amikor egy bazi nagy ellenálláson fűtik el a fékezéskor keletkező energiát. Van amikor csak parasztba' elfűtik a kábeleken.Azok meg néha megolvadnak.)*: ha meg ennek elkerülésére alacsonyra állítod a max erejét, nem fog akkor sem, amikor nagyon kéne. Szóval olyan ez, mint minden más: csak ésszel használandó!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Filmgyűjtés
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Asszociációs játék. :)
- Autós kamerák
- PlayStation 3
- Politika
- Akvarisztika
- alza vélemények - tapasztalatok
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest