meg annyit nem is spórolsz ha más kerékhez hasonlítod. én a hivatalos kugoo kerékkel néztem egybe, hogy az 10 ezer környéke. akkor már inkább 5 ezerrel több és etwow legyen (ha esetleg valamiért ki kell cserélni)
f3rdzs0
meg annyit nem is spórolsz ha más kerékhez hasonlítod. én a hivatalos kugoo kerékkel néztem egybe, hogy az 10 ezer környéke. akkor már inkább 5 ezerrel több és etwow legyen (ha esetleg valamiért ki kell cserélni)
f3rdzs0
Hi all!
Ha Gearbest-en veszek egy M365 Pro-t, akkor arra itthon vonatkozik a xiaominal a garancia?
Írtátok, hogy a Lime prémiumabb roller, mint mondjuk az "olcsó" Kugoo.
Ez konkrétan miben érződik? A minapi bosszankodásom ellenére ma is
toltam egy kisebb karikát. És nem tudok szabadulni a gondolattól, hogy
ez tök jó buli. Azon kívül, hogy szórakoztat, jóval gyorsabb, mint gyalog.
Ha és amennyiben a felfújhatós kereket preferálom, mik az alternatívák?
(Azon kívül, hogy a Kugoo-ra is fel lehet varázsolni azt a 15K-s kereket.)
Szóval ha legalább egy Lime-szintű roller érdekel, az mennyibe fájna?
Teszem hozzá, rugózása annak sincs semmi, csak a gumikerék csillapít
valamelyest, inkább hajaz a Xiaomi-ra, mint a Kugoo-ra... (Viszont láttam
egy tesztet, ahol szubjektíve jobbnak/stabilabbnak gondolták az M365-öt
mint pl. a Ninebot-ot. Ami komplett felfüggesztéssel rendelkezik. Hiába?)
Szerk: ja és egy észrevétel a fékről. Két ujjal vagyok rajta megszokásból.
Hát az ide kevés (motoron bőven jó): egyszer kellett volna jobban fékezni,
rácsuktam a másik két ujjamra a fékkart, és maradt a rollerről lelépés.
Gyökketőnél kellett volna lassítani, szóval baj nem volt belőle, de azért jó
tudni, hogy így limitált a fékhatás, ha meg az ember "rámarkol", s erősen
befogja vele az első kereket, akkor jöhet a perec. Miért nem hátsó fékes?
Tudom, ha az megcsúszik, azzal szintén lehet fetrengeni. Nem egyszerű:
motoron pl. kombinált fék van, az a hátsó mellé finoman fékezi az elsőt is.
[ Szerkesztve ]
Tegnap megjelent a Ninebot ES1 tesztje, melyben leírják és nem első alkalommal, hogy mennyibe kerül.. A cikk végén, ha meg szeretnéd vásárolni ott a direkt link (nyilván nekik hasznos bevételes referral linkkel), melyben az cikkben említett 97k helyett, 150k-s ár szerepel és sold out ofc. Mindenhol máshol rákeresve közelítve sincsen 100k körüli ár hozzá.. Ötlet?
Szezonban eleg nehez rollert venni. Amugy szerintem az ES1 nem igazan jo vetel. Akkor mar inkabb a Xiaomi vagy a Kugoo, szerintem.
Nem
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
Szerintem ez a 150-200 ezres kategória már legalább. Az itthoni Lime-ok is tök fapados rollerek, de amilyen igénybevételnek vannak kitéve ez ne is csoda. Nekem még mindig nem sikerült megfejteni miféle gyártó csinálhatja ezeket. A kijelzője ES2 meg hogy vastag a kormányrúd, rúgózás csak elöl, illetve nincs motorfék csak tárcsa.. Talán valamilyen Joyor variáns lehet. Viszont ebben a kategóriában én már olyat keresnék aminek mindenképpen van valami felfüggesztése, én hamarosan veszek rollert, eleinte a lehető legolcsóbban akartam kihozni, most meg ott tartok hogy 200k alatt biztosan nem úszom meg.
Ez tuti jó csak bazi drága.
Anno mi a BMX-en vágtuk le a fékkarokat, "kétujjasra" Én is két ujjal fékezek minden eszközömön, a motortól a rollerig. A Yedoo rolimon is "megkurtítottam" a fékkarokat)
Gergő-Budapest
szerintem az ES1 pont hogy 100k körüli roller. jól össze van rakva, de gyengébb mint a többi 100k roller, szóval 150et nagyon nem ér.
amúgy szerintem a mostani rollerek közül csak a 100k az ami megéri, ha csak minmálisan használja az ember és nem akar semmi extrémet csinálni velük. 100k felett nagyon romlik az ár/érték arány
más: szerintem ma vállalkozó kedvű leszek és kipróbálom 10km-en az etwow kereket a kugoon.
ez már tipikusan az a táv, ahol nem mondanám hogy kényelmes rollerezni, de ma kíváncsi vagyok
f3rdzs0
ez már tipikusan az a táv, ahol nem mondanám hogy kényelmes rollerezni
Na most elbizonytalanítottál, én pont azért vennék, mert elegem van mindenféle közlekedési opcióból és pont 10km-re van a munkahely.
Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbálom a lehető leghosszabbra nyújtani.
Ha az út normális szerintem nem gáz a 10km, én minden nap 12 teszek meg (2x6).
10km nem sok, legalább is számomra. Persze megfelelő roller kell hozzá ami nem ráz szét testileg, szervileg, lelkileg
Az ellenség? Ő is kötelességtudó volt, akár te. Vajon mi volt a neve? Honnét jött? Valóban gonoszság ült a szívében? Miféle hazugságok sodorták ily távol az otthonától? Maradt volna inkább odahaza...,békében. A háború mindnyájunkkal végez.
Nálam a 10"-os kerék, rugóstag elöl/hátul, féktárcsák..stb számítanak leginkább. Meg egy legalább 48v/15a akkupakk.
Az ellenség? Ő is kötelességtudó volt, akár te. Vajon mi volt a neve? Honnét jött? Valóban gonoszság ült a szívében? Miféle hazugságok sodorták ily távol az otthonától? Maradt volna inkább odahaza...,békében. A háború mindnyájunkkal végez.
ha normális a táv persze. de én a halálomon szoktam lenni az Ecseri és Határ út között, ahol 10-20 centi széles lyukak vannak a járdán és a szervíz út az Üllői mellett se jobb.
annyira nem volt vészes, és ha lesz még ilyen napom, akkor valszeg jövök vonatozás helyett ezzel. de ha van alternatíva (nekem a vonat az), akkor nem preferálom ezt. főleg hogy nem tudok mindenhol kényelmesen jönni.
egy biciklis közben lekiabált hogy miért nem a járdán megyek. úgy volt megoldva a bicikli út, hogy néhol úton felfestve de néhol gyönyörűen elkülönítve. azért nem vettem észre hogy jön mert mint később láttam, ő csak az utat használta, sose fordult le az elkülönített részre. így azért nehéz észrevenni. van benne némi irónia hogy pont ilyenért szól, főleg hogy normális tempóban mentem, amivel előzgettem a biciklisek többségét addig.
amúgy 36V-ra ment le 38 perc alatt 2/5 töltöttségre 10km-en (etwow hátsó kerékkel)
szerk: (#2363) BITBOYS 10km-en nekem kicsit az is jön hozzá, hogy azért 40 percig aszalódsz a napon, ami nem fun
[ Szerkesztve ]
f3rdzs0
Hétvégén kipróbálok elvileg egy Kugoo S1-et: ha az felbír menni azon az úton amin járni szoktam (egészen meredek), akkor nekem az is jó lesz.
Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbálom a lehető leghosszabbra nyújtani.
Tudom, erre írtam ha jó az út abszolút nem gáz. Ha viszont az felejtő, mármint az ilyen kis rollerek.
f3rdzs0: Igen oda már inkább Kugoo G-Booster kellene neked.
10km 40 perc? Az kemény azért, én megörülnék, nekem 6km 15 perc, OXO-val lesz 8...
[ Szerkesztve ]
azon már a G-Booster se menne el
ahol járda van ott nem tudok csapatni, plusz a kerék miatt csak 85%-on mentem.
de amit te írsz ahhoz nagyon ideális körülmények kellenek (pl nem sok kereszteződés és normális utak)
[ Szerkesztve ]
f3rdzs0
Dehogynem annak jó a felfüggesztése.
Igen, nekem így van végig majdnem szerencsére.
[ Szerkesztve ]
Ecseri és a határ út között érdemes inkább a zágrábi utcában menni, alacsony a forgalom és jó az út. Ott én simán lent mentem az úton a rollerrel. Bringával is arra szoktam menni.
9-10 km nekem is 40 perc volt, hiába mentem sok helyen az úton, annyi a lámpa, gyalogos, magas padka, jobbkezes, hogy képtelenség jelentősen jobbat menni. Biciklivel is 30-35 perc legalább forgalomban, pedig azzal 35-38-at is megyek és csak az úton.
Sima roller pedig 50 perc.
[ Szerkesztve ]
Hifiman fejhallgatóhoz keresek ballanced kábelt
Az durva. Nekem 4,7 km 11 perc lefelé, 14-15 felfelé.
Kétfajta ember van. Kerüld mindkettőt!
Belvárosban 2.5km negyed óra sokszor :S kb BKV is ennyi
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
hát nekem 8-10 perc reggel a vonathoz, főképp járdán (nem max sebesség) 2kmt megtenni. a busz is ennyi lenne de ahhoz meg ki kell sétálni és rohadt ritkán jár. szóval ezzel sporolok időt. vonat után meg igazából nagyjából ugyanannyi a roller mint a villamos, szóval ott már csak a móka kedvéért van a roller (időt nem vesztek az a lényeg)
(#2371) stellaz:
oh tényleg. gondoltam is rá mikor terveztem az utat, de mire az Ecserihez értem rég elfelejtettem. ott annyira szarul vannak a bicikli utak megoldva sajnos :(
f3rdzs0
Eleve a gyártóról tudni kell, hogy gyenge minőségű barkácsgépeket gyárt.
Új Letöltés - A friss hírek és letöltések paradicsoma: https://ujletoltes.hu
Nekem is ennyi az átlagsebességem az Oxelo Town 7 Xl-el
Új Letöltés - A friss hírek és letöltések paradicsoma: https://ujletoltes.hu
nekem azzal 2km inkább olyan 15 percre jött ki, szóval nem nagy a különbség. viszont pont azért váltottam, mert annyira rossz volt az út, hogy rúgtam egyet és elnyelte az összes létező energiát és alig gurult
amúgy persze ehhez az is hozzá jön, hogy fogynom is kell rendesen, szóval az extra 10kg amit visszaszedtem magamra az elmúlt másfél évben nem segíti a helyzetemet
f3rdzs0
Én azért maradtam a hagyományos rollernél, mert egész nap ülő munkát végzek és nem akarom magamtól elvenni azt a napi 40-45 perc mozgást, amit munkába járáskor teszek meg.
Én télen is az Oxelo Town 7XL-el megyek dolgozni és ellentétben az elektromos rollertől, ezen nem fázok
Új Letöltés - A friss hírek és letöltések paradicsoma: https://ujletoltes.hu
Én is visszaváltottam hagyományosra. Jó az.
Hifiman fejhallgatóhoz keresek ballanced kábelt
Ma rájöttem, hogy ez azért beállítás kérdése is. Amivel ugyanis ma mentem,
az "harapott" két ujjal is, cserébe nem is volt nagyon adagolható, de legalább
fogott. Lehet mégsem hülyeség a Kugoo motorfékje, feltéve, hogy adagolható,
és hogy elég jól kézre esik, legalább lehet rendesen fogni a kormányt.
Alwares: köszi a választ. Hát igen, példánya válogatja, elég zörgőssárkányok.
Meg mondjuk gumikerék ide vagy oda, a térkő azért csúnyán átjön rezgésben.
És meg is fékezi az ilyesmi, olyan 22 km/h volt a Top Speed. Aszfalton már
félelmetes 24-et is tudott... Teszem hozzá, ezeken a vasakon ez bőven elég.
Szerk: csak akkor éreztem úgy, hogy mehetne jobban, mert így kicsit mobilis
útakadálynak érzem magam, amikor konkrétan az út szélén mentem.
[ Szerkesztve ]
Már egész gyakorlott vagyok defekt javításban, egy hónapon belül két hátsó is volt. Felnit kicsit szétcsesztem, de utoljára tízen pár évesen csináltam ilyet
A poén az, hogy gyárilag selejtes a belső az adott kerékben, egy szép vágás mentén jelentkezett a hiba, külső behatás nem érte a gumit.
Az ellenség? Ő is kötelességtudó volt, akár te. Vajon mi volt a neve? Honnét jött? Valóban gonoszság ült a szívében? Miféle hazugságok sodorták ily távol az otthonától? Maradt volna inkább odahaza...,békében. A háború mindnyájunkkal végez.
Helo. Én 52 évesen kattantam rá a rollerre, vmelyik cégnél voltam munkaúgyben és volt ott a lomtárban egy órát hajtottam kb a kollégám kicsit sem nézett hülyének. Igazából ügyintézéshez , ide oda futkosáshoz ideális lenne, kocsiba is befér hátra, a kerékpártól valami miatt irtózom. Szóval olyasmire gondoltam, ami elektromos és olcsó, nagy igényeim nincsenek..a vigor féle es09 power assistos árban teljesen jó /36900- huf/, bár pontosan nem tudom mit takar a rásegítés a gyakorlatban, nevezhető e ilyenformán csak elektromosnak, de ha nem esik két nap alatt szét és funkcionálisan sem tragikus, tudom ennyiért nincsen csoda, lehet beruházok egyre. Itt Győrben annyira nem elterjedt de egyre többet látni rollerezni idősebbeket is.
[ Szerkesztve ]
Pár hete egy 70 éves bácsival beszélgettem, neki egy E-Twow-ja volt.
Szerintem szánj rá többet, és egy Kugoo-t vegyél, Győrben van jó szervizes is.
Elektromost felejtsd el 90e alatt. Csak szívni fogsz vele. Nem véletlen, hogy a normális felnőtt mechanikus rollerek is 50 körül kezdődnek.
Nem a zsebében akarunk turkálni, de ha veszel egy szart, csak szívni fogsz vele. A kolléga által ajánlott Kugoo, hacsak nem 100 kiló felett vagy és nem ütöd-vágod, egész strapabíró.
[ Szerkesztve ]
Huh, sejtettem, hogy ennyiért nincs normális, lehet hogy igazatok van sőt biztos, mert nyilván nálam jobban otthon vagytok a témában...igazából tudnék többet szánni rá, de jelenleg erre nemigen akartam többet, kösz szépen mindenesetre mindkettőtöknek, megfontolom..
Azért még így is szedi a lábát szépen az OXO hogy vissza van véve rendesen a vezérlője.
Mai jogi ramazuri
Baromira ritkán igazoltatnak rendőrök… olyannyira, hogy az utolsóra még a 90«-es évek végén, Berettyóújfaluban, éjjel került sor.
Nos mióta ide költöztem Hajdúszoboszlóra, tudom, hogy a kukások khmm... Aztán eljött a ma este… jó lendülettel kanyarodtam ki a Nádudvari útra, a Tescohoz igyekezvén. Szembe jött egy rendőrautó, ahol láttam, hogy kifelé integetnek nekem, hogy húzódjak le.
Oké, hátranézek, hogy jön e mögöttem valaki… látom, hogy senki, szóval a kocsiban ülő feltünően kékes színben pompázó egyének tényleg nekem jeleztek. Hmm, világítás be van kapcsolva, bukósisak van rajta, láthatósági mellény nem kell, de van nálam.
Biztos rutin. Megállok… kiszállnak, jó estét kívánnak, majd a csóka aki leintett aktívan érdeklődik, a papírok után, mint műszaki… na mondom magamban, ezt beszívta, mert kerékpárnak minősül, mivel 240W-os a motorja. Közben érdekli, hogy mókoltam e rajta valamit, vagy ez így jött ki a „szalonból”, illetve honnan vettem?! Szerintem műszakilag rendben van?
Mondom – higgadtan neki –, hogy kerékpárnak minősül. Azt mondja ez ránézésre is robogó, meg van reflektor is rajta. Kerékpáron ilyen nincs. Mondom bevihetjük futópadra, és nem fogja elérni a 300W-ot sem, nemhogy átlépni.
Erre idézi nekem ezt: „– A KRESZ előírásai értelmében kerékpár egy olyan, legalább kétkerekű jármű, amelyet emberi erő hajt, és ezt legfeljebb 300 W teljesítményű motor segíti. Alapvetően tehát az adott jármű közúti közlekedésre való alkalmassága e teljesítmény határ figyelembe vételével történik. “
Mondom neki, ott van rajta a pedál felszerelve. Azt mondja látja, de azt is látta, hogy nem tekerem, hanem önerőből megy… Ezen a ponton eszembe jutott, hogy Ó baszus ha láttál volna pár órával a 350W-os motorteljesítményű rollerrel amint hol járdán, hol meg lakott területen kívül mentem Ja és a Roller hivatalosan nincs a Kreszben definiálva, mármint az elektromos roller nincs…
Aztán csak előjött, hogy miért is állított meg. Nos a „Robogón” gyárilag kék ledek világítanak. Megkérdezi, tudja, hogy kiknek a járműve világíthat kéken?! Mondom, várjon rákérdezek: hatósági járművek?! Igen azt mondja … hol vettem?! Jön a kérdés. Mondtam, hogy Berettyóújfaluban melyik boltban… Közben nézi a személyimet. Azt mondja Berettyóújfaluban lakik? Mondom már nem, csak még az új lakás nincs a telekönyvnél teljesen átírva, folyamatban van… Azt mondja, most jó utat kíván, de legközelebb nem szeretné meglátni, hogy kék leddel járőrözöm
Hajdúszoboszló!
[ Szerkesztve ]
Na BP-esten szerencsére ennyire nem unatkoznak, mint itt is írtam nemrég 2 biciklis rendőrrel beszélgettem erről, tök jó fejek voltak, és mondták bárhol használhatom nyugodtan.
Berettyóújkfaluban sem volt semmi bajom. Az a baj, hogy ezek most tuti megjegyezték a képem
Egyébként azt fogom csinálni az S1 Pro-nál, ha meglátom a hatósági járművet, fék, és szépen lábbal rollerezek
Én naponta 5 mellett elmegyek minimum.
De nem értem amúgy, mi világított kéken?
[ Szerkesztve ]
nekem se volt még velük semmi. pedig volt hogy úton mentem velük szemben mert nem volt kedvem járdán menni és kicsi volt a forgalom.
mondjuk valamelyik nap a kispesti rendőrség előtt mentem el és rászaladtam egy csatorna fedelre ami baromi hangos volt. a kocsiban pont mellette matatott valamit egy rendőr és rohadtul megijedt és bazmegolt egyet :D
f3rdzs0
Az általam ismert kresz szabályozás járda használatot engedne, bár az öntudatos kerékpárosnál csak az öntudatos gyalogos rosszabb, egyik azt hiszi a kerékpárút, a másik hogy a járda csak az övé...ebben persze van is valami ha a száraz kreszt vesszük..illetve hát csak játszótéren, kötött pályán lehetne rollerezni..Ebből is látszik, hogy a szabályozás egy kissé elavult.
[ Szerkesztve ]
Egyiket cseréld le pirosra, és tegyél rá egy indexrelét, úgy lesz "autentikus".
Szerk: amúgy viccen kívül, még ha SMKP is lenne, akkor arra milyen műszaki?
[ Szerkesztve ]
van benne ráció, mert az már segédmotoros kerékpárnak minősül. így jogsit, bukósisakot kérhetnek szerintem. kötelező biztosítást is elvileg, csak gondolom rollereknek nincs alvázszámuk.
Főleg ha azt nézem, hogy egy roller üléssel nem sokban különbözik egy burkolat nélküli robogótól.
Hifiman fejhallgatóhoz keresek ballanced kábelt
Több országban van már úgy hogy 300-500W-tól (nem tudom pontosan) 4000W-ig segédmotorkerékpár szabályozásban vannak.