Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1551) B-L-A-C-K válasza B-L-A-C-K (#1535) üzenetére


B-L-A-C-K
titán

Meg persze, ragasztva van, én szikével szedtem szét, a csavar tartó részei törtek le, szivaccsal kitömtem ideiglenesen, és szigetelővel oldalt összeragasztottam. Várok sötétített fóliát, akkor akarom normálisan megcsinálni majd. Szivacsot kiszedem majd, szilikonnal beragasztom, és összeragasztom vele, illetve a kábelre csatlakozót teszek majd, ne kelljen szétvagdosni a kábelt megint majd ha baj van vele.

(#1552) Tin


Tin
veterán

na tegnap lejartam a kugoo-val a melos utamat rendesen, elkerulve a macskakoves reszeket. odafele fele uton emelkedo van, 1-2 reszen eleg durva szintkulonbseg rovid tavon, ott labbal rugtam rajta parat, egyszerubb, de a 10-15% koruli emelkedoket siman vette. visszafele az ut elso fele annyit lejtett, hogy azt figyeltem, hogy a tempomat is felesleges, egyszeruen ha hagyom kigurulni, siman 15 felett megy ugy is. es ahogy neztem, kigurulasnal is van minimalis visszatoltes.
a fekje tok erdekes. egyreszrol nagyot harap, es tenyleg nem a legjobban adagolhato, de nagyobb sebessegrol azert boven kell neki fekut. lejton pedig gyakorlatilag meg se lehet allitani, de szerencsere egesz jol lassithato. figyelni kell forgalomban nagyon, szerintem egy elem ugro gyerek vagy egy kifordulo ajtonal nem igazan lehet veszfekezni. a labfeket nem probaltam mondjuk.

BLACK, leragasztottam ilyen foliaszalaggal en is a roller elejet, a hatso lampa vezeteket, a vezerlot a toltocsatlakozonal, hogy a froccseno viz ne jusson be konnyen. en mondjuk alul a hatso rugonal keresztbe is ragasztottam a szalagbol, igy most a rugo is majdnemhogy "zart", igy szerintem esoben nem lesz nagy gond, persze a rendes szigeteles jobb, de sima froccseno viz ellen ez is boven ved. azt figyeltem, hogy az enyemen hatul mar ki volt nyomva szigetelovel, gondolom a vasarloi visszajelzesek alapjan jobban odafigyelnek a gyartasnal.

ami meg erdekes, hogy 42V-rol eljutni 37V-ig nem tart sokaig, kb 2-3km, es utana szinte vegig a 33-36V regioban tanyazik a roller, neha amikor megallok, kicsit feljebb kuszik, amikor nagyobbat fekezek, vissza is tolt, van, amikor meg olyan, mintha nem is merulne, pedig siman nyelgazon megyek sik talajon.

tegnap is kerek 13 km-t mentem, 3.5 ora alatt toltotte fel teljesen a rollert. valoszinu elmenne tobbet is, de nem akarom kinozni, meg igazabol felesleges is, nem jarok annyit vele.

(#1553) B-L-A-C-K válasza Tin (#1552) üzenetére


B-L-A-C-K
titán

Az a ragasztó szalag a rugónál biztos le fog jönni.

(#1554) Tin válasza B-L-A-C-K (#1553) üzenetére


Tin
veterán

persze... pont azert raktam fel, hogy megnezzem, hogy mennyit bir.

(#1555) B-L-A-C-K válasza Tin (#1554) üzenetére


B-L-A-C-K
titán

Én ha megjönnek a fóliák szétszedem az egész hátsó részt, lezsugorcsövezem végig a kábeleket, plusz a lámpa kap egy ilyen csatit (ez is full zsugorcsöveze lesz), úgy akarok megcsinálni hogy ne kelljen már hozzányúlni többet.

(#1556) f3rdzs0


f3rdzs0
senior tag

ti tudtok valami olyan hátsó kereket a kugoora ami jó, nem csak a gyári? xiaomi kerék például odaférne (akár a gyári akár a nem felfújható)

f3rdzs0

(#1557) B-L-A-C-K válasza f3rdzs0 (#1556) üzenetére


B-L-A-C-K
titán

Mi bajod a kerékkel?

Más mindenkinek: Ma meg is volt az első 100km...:)

[ Szerkesztve ]

(#1558) B-L-A-C-K


B-L-A-C-K
titán

Volt alkalmam az előbb kipróbálni egy E-twow Booster V-t, ami ugye az én Kugoo S1-em eredeti változatát.
A Kugoo az első rollerem, 120km-t tettem bele eddig, szóval nagy viszonyításom rollertémában nincs. Ez az E-twow azért érdekelt nagyon, mert úgyis váltok majd jövőre komolyabbra, és jó alternatíva lehet.
Minőségben tényleg lehet érezni az eltérést, de nem annyira egetrengetően. Az E-twow-nak is lötyög kicsit a kormánya úgy mint a Kugoo-nak, viszont menet közben semmi hangja nincs, enyémnek azért kis motorhang hallható + kis nyikorgás, de ott tényleg semmi. Míg a tulaj elmondása szerint 35km-t simán elmegy az E-twow, enyém csonton 18km-t. Szóval már ebben is nagy előny, viszont van akinek ez nem számít, mint pl nekem sem, mivel 5-5 km-t megyek vele naponta, és melóhelyen is tudom tölteni. Ami nekem igazán lényeges lett volna, az a sebesség, videókat néztem 35-36tal tud menni az E-twow, ami az én 28km/h-ámhoz képet azért már nagy előny. 93 kg vagyok jelenleg és 36-ot alattam is ment, viszont az a 36 valójában nem 36 a Kugoohoz képest sajnos... Mikor 28-cal ment az enyém, az már 34-et mutatott, szóval sokat csal az órája, azaz 2-3km/h-val tud csak többet, ami azért nem nagyon számottevő. Illetve a Kugoo jobban is gyorsul...

Az már viszont más téma hogy a Kugoo lehet szétesik hamar majd, az E-twow meg ~10 ezer km-eket eltud menni nagyobb gond nélkül, de így első benyomásra nekem csalódás volt, 4x-es árat számomra jelenleg nem ér. Egy szezont lepróbálok még nyomni a Kugooval, de ha nagyobb baja nem lesz, szerintem nem az E-twow lesz az utód, de ki tudja...:)

(#1559) Tin válasza B-L-A-C-K (#1558) üzenetére


Tin
veterán

köszi a leírást, főleg a kugoo-hoz hasonlítva. amúgy csak 3x annyiba kerül.

szóval azt tudja, amit a kugoo, csak nem esik szét. érdekes. ezen sem hiszem, hogy szerkezetileg esne szét, veszel újat, akkor is 3 év után tartasz ugyanott. azt hittem, az etwow olyan mint az álom, kényelmes rugózás, nagy nyomaték, hasít mint az állat, és a világból kimegy....

(#1560) B-L-A-C-K válasza Tin (#1559) üzenetére


B-L-A-C-K
titán

Kugoo 87 ezer, E-twow 350 ezer hivatalos helyen, hivatalos garival, ami 4x annyi.

(#1561) Tin válasza B-L-A-C-K (#1560) üzenetére


Tin
veterán

nekem a kugoo 290€ volt, az etwow meg 950€ szóval itt nem igaz a négyszeres ár, de teljesen mindegy is, főleg hogy aliexpresst hasonlítasz hivatalos garival.
a lényeg, hogy nem annyival jobb. viszont ha a váza ugyanaz, érdekes lehet, vajon mitől kerül sokkal többe? merthogy ha megnézed, az első-hátsó kerék, az akkupakk és a vezérlők külön-külön megcsíphetők 200€ körül, de akkor az ember már nem tököl, vesz egy újat.
most már tényleg kíváncsi vagyok, miben tudhat annyival többet az etwow.

amúgy gondolkoztál esetleg a harmadik testvéren, a zoom stryderen? tőlem ez 999€-s áron van ingyenes szállítással, de elvileg magyarországról 2 hete még valami 209e Ft volt ára. és ez elvileg minőségi darab.

[ Szerkesztve ]

(#1562) djadji válasza B-L-A-C-K (#1560) üzenetére


djadji
senior tag

Auert a kugoocal 28cal.nyomulva egy kicst se erzem azt, higy barcsak gyorsabb lenne... sztem eleg ez egy rolleren. Autoval is alig a duplaja megengedett (50).

En vettem.felfujhato kereket hatra mert sztem az a razas-zakatolas - macskakoszivas legfobb oka, higy jatso lerek kokemeny es keskeny. De meg nem.jott meg. De ki akarom cserelni en is a hatso fakereket...

http://djadji.fw.hu

(#1563) B-L-A-C-K válasza Tin (#1561) üzenetére


B-L-A-C-K
titán

Váza nem biztos ugyan az, pl napokban volt aki rendelt, és eltört neki, bár az anyaghibás volt.

Nekem a következő olyan lesz ami minimum 35-40nel tud menni valósan, mert amúgy nincs értelme lecserélni.

djadji: Nekem már kevés a 28, kereket biztos nem cserélem le, engem nem zavar, az viszont idegesítene ha defektet kapnék, amúgy az E-twow sokkal komfortosabb ebből a szempontból, teljesen más a gumija.

[ Szerkesztve ]

(#1564) B-L-A-C-K válasza B-L-A-C-K (#1563) üzenetére


B-L-A-C-K
titán

Ja annyi lemaradt hogy a srácnak 2 lehetőséget ajánlottak fel, vagy visszaküldi és javítják, vagy küldenek egy csere alkatrészt, utóbbit választotta, szerintem korrektek.

(#1565) Tin


Tin
veterán

Ninebot ES MAX

érdemes megnézni a következő modelljüket. nem éppen hordozható, de sokkal kényelmesebb.

(#1564) B-L-A-C-K: korrekt. kínai gyártás, anyaghiba lehet. amúgy nem hiszem, hogy komolyabban előfordulna ez. de mondom ha évente rendelsz egyet 300€-ért, ugyanott vagy, mint az 1000€-s. és 3 évnél tovább az se hiszem hogy bírja.

[ Szerkesztve ]

(#1566) B-L-A-C-K válasza Tin (#1565) üzenetére


B-L-A-C-K
titán

Én inkább ilyesmibe gondolkodom majd.

(#1567) Tin válasza B-L-A-C-K (#1566) üzenetére


Tin
veterán

láttam már ennek valami klónját amivel a csávókám 100-al repesztett, de ezek már 30 kilósak.

amúgy azt mondod, hogy kevés a 25 km/h, pedig az rohadt sok. egyszer tanyálsz vele, vagy nem tudsz lefékezni, és nagyon súlyosan meg lehet szívni. ez nem bicaj, azon is nagyobb az esélyed. nem véletlenül itt is 20km/h-ra tervezik a limitet, és szerintem bőven elég az is.

értem, hogy a nagyobb sebesség nagyobb flash, de szerintem a 15-20 is bőven elég. ahova nem, mert akkora a táv, oda meg már eleve egy robogó kell. kb az is ennyi, csak százszor kényelmesebb.

(#1568) Tin


Tin
veterán

na éppen ma szavazták meg németországban az engedélyezést: 14 éves kor felett, járdán tilos, max 20 km/h, nem kell jogsi vagy sisak, de típusengedély és biztosítás igen. úgyhogy ez itt most rövid úton legalizálódik és gondolom elözönlik az utcákat itt is a rollerek.

(#1569) B-L-A-C-K válasza Tin (#1567) üzenetére


B-L-A-C-K
titán

Most nézem van E-Twow Monster (V2 2019), ez 45-50km/h-t tud, ami ténylegesen ~37km/h, ez már jó is lenne.

(#1570) djadji válasza Tin (#1565) üzenetére


djadji
senior tag

Erdekes ez a ninevot max. Ugy fest mint egy xiaomi. Ezek szerint a ninebot is eldobja a kormanyba rakott akksi megoldasat? Igy mar nekem nem tetszik annyira.

Nekem az tetszik ebben a olcso rollerban higy hordozhato. Ha nagyobb, nehezebb az mar inkabb robogo. Nem tudom bevinni a kocsmaba, nem tudom folvinni a lepcson, stb. Szoval en ugy erzem az mar tul nagy lenne nekem, fizikailag, a suly, merete... sztem ez pont jo nekem. Persze kinek mire kell...

http://djadji.fw.hu

(#1571) Tin válasza djadji (#1570) üzenetére


Tin
veterán

szerintem ez ketté fog válni hamarosan, már most látszik a tendencia. az egyik súlyra és hordozhatóságra menő könnyített, 6-7 kilós, karbonvázas modell lesz kis hatótávval (10-15 km max), ami gyakorlatilag a tömegközlekedéshez kínál alternatívát. például
a másik pedig a kocsival bemész a városhatáron vagy kerülethatáron lévő P+R parkolóig, kiveszed, szétnyitod, és begurulsz a melóhelyre, majd vissza a kocsihoz. vagy akár otthonról egyenesen melóba és vissza. itt a hatótáv és a sebesség a fontosabb, a hordozhatóság és a szuperkicsire csukhatóság nem annyira. nekem pl. tök jó hogy összecsukható, de itt van lift, szóval tök felesleges csukogatni, még melóban is be tudom állítani az irodába úgy, hogy nincs útban. erre meg példa ez a ninebot es max (ami amúgy a Xiaomi tulajdona)

(#1572) Dr.Zoo


Dr.Zoo
senior tag

Béláim az úrban, megérkezett a levegős hátsó kerék.
Most jöttem haza Sopronból, így ma nem ígérem, hogy beszerelem.

Szerk.:

L-faster eladótól, 05.08.-án rendeltem, 21.9 dodó volt, Kugoo S1 hátsó tengely benne van az árban.
AliExpress.

[ Szerkesztve ]

"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."

(#1573) djadji válasza Dr.Zoo (#1572) üzenetére


djadji
senior tag

Bakker. Én kevesebért vettem valamivel, de nincs hozzá tengely. A terveim szerint majd készítek hozzá egyet. Remélem menni fog. Ha deszerelted én nagyon várom a beszámolót!!!

http://djadji.fw.hu

(#1574) Dr.Zoo


Dr.Zoo
senior tag

Nem bírtam ki, beszereltem.
A tengely egy sapka kaki, a hozzá adott csavar nem jó semmire.
Csináltam pár videót.

[link]

[link]

Kb. 5 bar-ra kellett fújni, hogy ne legyen lapos, a sebességből kicsit vissza vesz.
Cserébe megszűnt a hátsó kerék pattogása, nagyon kényelmes.
Új tengelyt fogok esztergáltatni bele.

[ Szerkesztve ]

"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."

(#1575) B-L-A-C-K válasza Dr.Zoo (#1574) üzenetére


B-L-A-C-K
titán

Videóból nem derült ki jobb vagy rosszabb lett, mondj valamit bővebben.

(#1576) Dr.Zoo válasza B-L-A-C-K (#1575) üzenetére


Dr.Zoo
senior tag

Épp szerkesztettem a hsz-t... ;]

Szerk: egyértelműen jobb lett

[ Szerkesztve ]

"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."

(#1577) B-L-A-C-K válasza Dr.Zoo (#1576) üzenetére


B-L-A-C-K
titán

28-cal mentél, azt írtad visszavesz a sebességből, többel ment alattad előtte?

(#1578) Dr.Zoo válasza B-L-A-C-K (#1577) üzenetére


Dr.Zoo
senior tag

Odafelé lejtőn mentem, visszafelé dombnak.
A gumira 2 bár van írva, annyira fújva tök lapos. 5 bar-ra fújtam fel, így viszonylag kemény, de visszavett a végsebességből szerintem.
Majd csinálok egyenes úton is teszt videót.

"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."

(#1579) mandras81 válasza Dr.Zoo (#1578) üzenetére


mandras81
senior tag

Keményebb gumi visszavenni nem tud a sebességből. Bátor (vakmerő, inkább ez a jó szó) vagy 28-cal menni, ráadásul egy kézzel. Csatlakozom egy előttem szólóhoz, a 15-20 km/h is határeset biztonság szempontjábol egy elektromos rollerrel.

(#1580) Tin válasza B-L-A-C-K (#1577) üzenetére


Tin
veterán

enyém nem megy annyit, óra szerint. nekem az 1-es 15, a 2-es 20, a 3-as 25 km/h. 3-asban néha 26-al is megy, persze vízszintesen, lejtőn megy többet is. de emelkedőn nem.

amúgy ma 20-21 fok volt, tehát ideális, 16 km-t mentem vele, nagyrészt 2-es fokozatban, mert nekem valahogy ez kényelmesebb, meg ugye itt ez a limit, és nem akarom megszívni. valahogy 20-nál még nem zavaró az ellenszél, 25-nél már zajosabb, zavaróbb. és időben elhanyagolható a különbség, viszont 2-esben a fék is stabilabb. néha, amikor jól belátható hosszú egyenes volt, mentem 3-asban is. a végén 35.7V-al tettem le, 2 kocka volt még az akku visszajelzőn. szerintem simán elmegy így 20 km-t, de akár felette is. arra jöttem rá, hogy sokszor egyszerűbb hagyni kigurulni, főleg lejtőn, mert egyrészt vissza is tölt, másrészt lendületből sokszor simán ugyanúgy megvolt a 15-20km/h rásegítés nélkül, viszont távot lehet így nyerni szépen.

a felfújható gumi jó ötlet LENNE az első defektig. viszont ha valaki rendelne ilyen lyuggatott gumit, majd számoljon be róla. talán ez finomabb mozgást tesz lehetővé, mint a gyári, de még sincs defektveszély.

(#1579) mandras81: na, közben írtam a hsz-t, de akkor nem csak én gondolom így. én is sokkal biztonságosabbnak érzem az úttesten és bicikliúton (itt csak ott szabad) közlekedést 20-al. így még simán lehet reagálni ha történik valami.

[ Szerkesztve ]

(#1581) B-L-A-C-K válasza Tin (#1580) üzenetére


B-L-A-C-K
titán

Nekem jó, sík úton, nem nagy szélben 27-28 mindig megvan (ez az utazom is végig majdnem melóba menet), úgy hogy ruhában táskával 95 kiló vagyok.
Én csak 3-as fokozatban használom.

Én ezt a gumi témát lekakilom, hátsó rugó is full keményemre van állítva.

[ Szerkesztve ]

(#1582) Tin válasza B-L-A-C-K (#1581) üzenetére


Tin
veterán

tudom, én meg mondjuk 100 kiló vagyok ruhában, de nekem az első pillanattól nem megy 25 fölé.

na meg is van, manualban leírtak szerint. bekapcsolod a rollert, majd a két baloldali gombot lenyomva tartod 3 mp-ig, menübe belépsz. balról a második gombbal tudsz lépkedni, a 02-es érték nekem 25 km/h. neked mi?

(kilépni a bal oldali gombbal lehet)

(#1583) B-L-A-C-K válasza Tin (#1582) üzenetére


B-L-A-C-K
titán

Lusta vagyok már megnézni, de fejből is tudom.

1-esbe 15km/h
2-esbe 25km/h
3-asba 28km/h (ha állóhelyzetbe felemelem, 33km/h-ig pörög).

25 az kevés 3-asba szerintem, haverom 60 kiló alatta is 28-at megy, meg alattam is 3-asba.

(#1584) Tin válasza B-L-A-C-K (#1583) üzenetére


Tin
veterán

ez a Set02 beállítás a globális maximális sebességet állítja függetlenül a sebességfokozattól. nekem ez 25km/h-ra be van állítva, és annyit is megy. érdekelt volna, hogy neked mi van beállítva.

nekem amúgy 1-esben 15-öt, 2-esben 20/21-et, 3-asban 25-26-ot tud.

[ Szerkesztve ]

(#1585) B-L-A-C-K válasza Tin (#1584) üzenetére


B-L-A-C-K
titán

Na megnéztem, nekem is 25 volt beállítva, de ha le, ha feljebb vettem (és le is okéztam, balról 2. gomb hosszan), ki bekapcsoltam, de maradt 33 a max minden esetben 3-asban.

Amúgy tudod a menüben mi mit jelent még, az érdekelne. Ha fel lehetne kicsit húzni azt se bánnám.

[ Szerkesztve ]

(#1586) Tin válasza B-L-A-C-K (#1585) üzenetére


Tin
veterán

felemelve a kereket nekem is 33-at megy, de terhelve csak 25-26-ot. szerintem egyszerűen ennyit tud, lehet, hogy az enyém akkujai nem olyan jók, viszont amúgy bírja a távot. a hozzá adott manualban benne van minden infó. a közepe felé. de innen is letöltheted.

(#1587) B-L-A-C-K: én is ezt gondolnám. de mint látod, mégis. próbáld meg lejjebb venni, hogy lassul-e:)

[ Szerkesztve ]

(#1587) B-L-A-C-K válasza Tin (#1586) üzenetére


B-L-A-C-K
titán

De ha 25 a globál max akkor nem is kellene felpörögni 33-ig a keréknek, hanem csak 25-ig.

Szerk:

Nem működik sehogy sem, 33-ig megy nekem max.

Köszi a leírást, mondjuk semmit nem lehet állítani aminek lenne is értelme.

[ Szerkesztve ]

(#1588) Tin válasza B-L-A-C-K (#1587) üzenetére


Tin
veterán

arra is gondoltam még, hogy lehet, hogy simán megy annyit a roller, csak a sebességvisszajelzése nem az igazi, ezt persze max gps-el tudom ellenőrizni, és fogom is legközelebb. mert semmi nem utal arra, hogy lassú lenne, viszont az tény, hogy 15, 21 és 26 a plafon sebességem a 3 üzemmódban, és mindenki szerint többnek kéne lenni. és frankón 100 kiló vagyok, tehát nem a +5 kg miatt.

(#1589) B-L-A-C-K válasza Tin (#1588) üzenetére


B-L-A-C-K
titán

Én néztem telefon GPS sebességmérővel, elég reálisat mutat, szóval jól mér. 350 ezer forintos E-twow viszont sokat csal mint írtam, de ez tényleg nem.

Igen, nem az a + kiló nálad a bibi. Próbáld meg hogy a rugókat sokkal feszesebbre veszed hától (az anyát kell csavarni a rugó felé), mivel ha 100 kilóval ráállsz semmi rugózása nem lesz hátul, mivel egyből csontig lemegy, ha feszesebbre veszed meg gyorsulhatsz is, én ezzel nyertem 1km/h-t.

(#1590) Tin válasza B-L-A-C-K (#1589) üzenetére


Tin
veterán

á nem, még így is kemény, dehogy akarok még keményíteni rajta. főleg, hogy itt a limit 20km/h, és nem hiszem, hogy lakott területen többel akarnék menni. van pár hátsó bicikliút ami jól belátható, ott lehet gyorsabban menni, de többet ér a komfort, mint a sebesség. majd lemérem a napokban sík terepen rendesen mennyit tud, és ha nem lesz jobb, írok az eladónak, hogy wtf.

(#1591) B-L-A-C-K válasza Tin (#1590) üzenetére


B-L-A-C-K
titán

Látom nagyon rá vagy állva erre a 20km/h szabályra, valahogy nem tudom elképzelni hogy ha 20 helyett 25-26tal mész ki a túró foglalkozna majd vele...:)

(#1592) Tin válasza B-L-A-C-K (#1591) üzenetére


Tin
veterán

ez nem Magyarország. itt betartják a szabályokat. mindenki. az Audi Q8-asok is. és nem dudálnak le, ha a 30-es táblánál 30-al mész, mert mindenki annyival megy. a Porschék is. és nem azért, mert látja őket a kamera vagy sem, hanem mert ez a szabály.

(#1593) B-L-A-C-K válasza Tin (#1592) üzenetére


B-L-A-C-K
titán

Jó de itt nem az van hogy van 100 helyett miért nem 200-zal mész, hanem 20 helyett 25tel, kvázi semmi jelentősége.

(#1594) Tin válasza B-L-A-C-K (#1593) üzenetére


Tin
veterán

értelek, de nem ez a lényeg, ez egy tök más gondolkodás. autópályán amúgy mehetsz 300-al is... a törvény még nem lépett életbe, de elvileg típusengedély is kell majd a rollerre, remélem a gyártó megszerzi (nyilván meg fogja), meg biztosítás is.

kiszámoltam, nem egész 4 km nekem melóba az út, 2p-et nyernék rajta 25-el, ha végig lehetne annyival menni. de nem lehet, mert az emelkedőn nem tudja, plusz lassítás, stb. az, ha nem csak annyira a szél, és biztonságosabban érzem a haladást-fékezést, többet ér, mint az a(z elvileg) két perc.

(#1595) Dr.Zoo válasza Tin (#1592) üzenetére


Dr.Zoo
senior tag

Mi mikor fogunk ide eljutni....
Tegnap voltam kint Ausztriában, ott is tök nyugi van. Ha 8 percig vár hogy ki tudjon menni biztonságosan a stop táblánál, akkor vár türelemmel.

"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."

(#1596) Dr.Zoo válasza mandras81 (#1579) üzenetére


Dr.Zoo
senior tag

Puhább a gumi.
Eddig tömör volt hátul, most fújt van.
Nem mertem kőkeményre fújni, így azt éreztem, hogy lassabban halad.

"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."

(#1597) djadji válasza Dr.Zoo (#1596) üzenetére


djadji
senior tag

Bár nekem csak tervbe van a hátsó fújt gumi, de én is úgy tippelem, hogy valamit lassítani fog rajta. Nyilván, nagyobb a tapadása, mint a tömör "kőkerék"-nek. A járdán ha van ilyen vakokat segítő csíkozás, ami kidudorodik a járga síkjából.. az megvan? ha azon akarsz átmenni kis szögben, úgy csúszkál a hátulja a kemény tömör gumival, mint a fene. DE félelmetesen csúszkál azon a sárga térkövön is, ami sima. Ha kicsit nedves, csúszik a hátulja mint állat. Eleje nem annyira, az a gumi valahogy puhább.

Én úgy számolom (összevonva a sebességes hozzászólásokat is), hogy ha 28 helyett (nekem ennyi volt a max) csak 25-tel, esetleg 23-mal megy, de nem zörög, nem csúszik, (és nem rázza a akkupakkot se) akkor az nekem simán belefér.

Defekt: Én bringázok vagy 30 éve, de egyszer se volt defektem. Hazaérve, másnapra leeresztett, de nem az úton fújt ki alattam, akkora lyukat még nem kaptam. Másrészt, az első defekt után (terveim szerint) rakok bele defektgátló szalagot. Az nagyon jól működik álítólag. Ja és vannak a defekt megelőző folyadékok is. PLusz az a cucc, amivel a kocsi defektet is meg lehet oldani... (még nem kellett használnom.. de elvileg az is működik...)

[ Szerkesztve ]

http://djadji.fw.hu

(#1598) Tin válasza B-L-A-C-K (#1589) üzenetére


Tin
veterán

na délelőtt lemértem egy sík szakaszon jó burkolattal.

valóban megy alattam is 26-27-et, ha kicsit összehúzom magam, 28-at is 3-as fokozatban, amikor még rendesen fel van töltve az aksija. közepes töltésnél már inkább csak 25-öt megy, ezért emlékeztem erre. 2-esben 22-23, 1-esben 17 körül megy alattam, feltöltve, és párral kevesebbet közepesen merült akkuval. szóval tévedtem.

eddig a deknin leghátra álltam, ha középen állok és emiatt ott a súlypont, kb. 1-el többet megy. valószínű ennyit számít a súlyeloszlás is.

ma végig csak 3-as fokozatban csapattam, délelőtt 10-kor még nem járkáltak kint sokan, és fenntartom, amit korábban mondtam: ez túl sok. egyszerűen zavar a huzat a füleimnél, ami 20-nál még nem vészes, teljesen tolerálható, de 5-el többel menve már baromi zavaró. arról nem is beszélve, hogy 2-esben sokkal kevésbé kínozza az aksit is. és biztonságosabbnak érzem a rollert is.

gps-es telós alkalmazással is lemértem az egyes fokozatokat, hosszú kifutással, hogy pontos legyen a mérés. tényleg minimálisan csal, felfelé, nagyjából 3/4 km/h-t. ez lehet simán kerekítés is. hosszra egészen pontosan 12.2 km-t mutatott a roller, miközben gps alapján 11.8 km-t mentem. 3%-ot csal tehát felfelé, ez 25-nél pont 3/4 km/h. elég jól be van lőve!

[ Szerkesztve ]

(#1599) B-L-A-C-K


B-L-A-C-K
titán

Na vettem egy másik rollert is, kicsit komolyabb mint a Kugoo....

Tin: Na akkor csak rendbe van a tiéd is. :)

(#1600) Tin válasza B-L-A-C-K (#1599) üzenetére


Tin
veterán

de cuki:)

te mivel tisztítod a rollert? simán nedves rongy, vagy slaggal?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.