Egyik új Motor sikeresen a helyére került
[ Szerkesztve ]
Don't Worry, Be Happy
Brutál jó... Ebben aztán széles a mágnes. Mennyire van középen?
Ez vmi nagyon aftermarket hátsó felfüggesztés: befogó átmérő?
Szerk: jól látom, hogy szétszedhető felni? Belsővel használod akkor?
Szerk2: tényleg 10' 000W a felirat, vagy nem tudok olvasni?
Ha előbbi, akkor azt barokkos túlzásnak érzem: kábelek olvadnának.
[ Szerkesztve ]
Persze, en is 36-al kezdtem, most a 43-44 jon be , de tenyleg azon is mulik, hogy tobbnyire milyen minosegu uton jarsz. Ja, meg az okosok azt is mondjak, hogy pl vizes uton sokkal csuszosabb a kemenyebb. Probalgasd magadnak, mert ez egy olyan kerdes, amire ugysem kapsz valaszt Az altalam legnagyobbra tartott hozzaertok is kepesek ezen vitatkozni a kulonbozo forumokon, semmi egyetertes, ugyhogy javaslom az arany kozeputat! Abban biztos vagyok, hogy minel kevesebb kemeny utest kap a roller a tul kemeny gumiktol, annal kesobb jonnek majd ki azok a hibak, amik elobb utobb ugyis kijonnek, csapagyak...stb. De van akit ez peldaul nem erdekel .
[ Szerkesztve ]
Üdv mindenkinek!
Segítséget kérnék gumiköpeny ügyben! Az M4 pro terepgumija passzol a sima M4-re? Ahogy keresgélek a számok szerint jó lehet. Valaki esetleg ezt már meglépte?
Előre is köszi
Ha ugyanolyan felni, akkor természetesen igen. (Annyi lehet még, ha a
gyártó belenyúl a villa méretekbe, és adott szélesebb / magasabb gumi
csak az adott kialakítás mellett fér el... De mivel ritkán szokták ennyire
kicentizni, nem használnak extrém gumikat, szvsz biztos rárakható.)
Gyorsan rákeresve 10x3" van rajtuk: ez egy tök általános méret, lásd a
kolléga előbb berakott képét. Szuperül tapadó radiál gumiban is létezik.
Amúgy 80/65-6" néven is lehet találni kompatibilis gumit ilyen felnire.
De ha nem kifejezetten terepezni akarsz, én nem raknék rá terepgumit,
max. ilyen átmenetit, ami ide is jó, meg oda is. (Amin nagyon rücskös,
az aszfalton nem lesz annyira jó.) Ja és ha olyan a felnid, akkor rögtön
tubeless gumira érdemes váltani! Sokkal kisebb az esély a defektre, ill.
sokkal kisebb nyomáson is biztonsággal működik, azaz kényelmesebb.
Ami meg nem kifejezetten tubeless, azt nem érdemes annak erőltetni...
Ui: FLJ gyári gumimérete 80/60-6. Na annál volt gond a 80/65-tel, mivel
az egy magasabb oldalfalú gumi, ezért beleért a sárhányóba: ilyeneket
végig kell gondolni, de azonos méreten belül nem szokott gond lenni.
(Mondják, hogy a Pro gumija szélesebb. De mit mondanak a számok?)
Szerk: ha minden igaz 10x2.5" a sima M4, magyarán picit keskenyebb
a futófelülete, de az átmérője ugyanakkora. Kompatibilis a 10x3-mal.
[ Szerkesztve ]
Konyk felfüggesztés, ukrán iparos munka, alap Xiaomi motorhoz illetve kerèkhez lett tervezve eredetileg
Karikázott rész a másik oldalon lenne eredetileg belülről illeszkedve a vázhoz, meg lettek cserélve hogy kivulről illeszkedjenek és ki lett spacerrel toldva kicsit, szinte teljesen középen van.
10 inch 1000w 60v-on csak az egyes le lett kaparva még az előző tulajnál aki nèmetben használta.
Belsővel lett felrakva és igen szètszedhető.
[ Szerkesztve ]
Don't Worry, Be Happy
Ok köszi. Igen én is köztest keresnék nem csak terep, de nem mindíg aszfalt. Viszont sok földes út. Csak kicsit elvesztem a számokban. A gyári gumival úgy jártam hogy az egyik oldala kiugrott!! a felniből!! Úgy néztem elszakadhatott a merevítő szál ilyet még nem is láttam.
Nem rosszindulatból, de két dolgot helyre tennék. Először is van Kugoo márkaszervíz, csak ott kell megvenned, azért offolom mert nem reklámozni akarok: https://kugoomagyarorszag.hu/. (vitát sem szeretnék nyitni, hogy mennyire megbizható vagy nem, meg nem is érdekkel). Második apró kiegészítés Az OKAI Neon Lite nem 8", hanem 9" öngyógyító kereket kapott. Saját tapasztalat hogy amit venni akarsz arról néz meg minél több videót, mert sok minden kiderül teszt alatt. pl: A D28-nak konkrétan életveszélyesen gyenge a féke. Persze nem kell a gyalogosok között 10-nél gyorsabban menni és akkor nem gond, de én meg nem venném a videó után. Viszont az Okai Panther piszkálja a fantáziámat.
[ Szerkesztve ]
https://rollerezz.blogspot.com/
Ezeket már biztos láttad:
A 4 baron, (vagy akár 5) használt roller az jó, mert nagyobb a hatótáv, nehezebben lesz defektes, de minden rezdülést átad az útról (nemcsak az utasnak, hanem az elektronikai áramköri elemek forrasztásainak is) kanyarokban a tapadás (bedöntve) nem valami megbízható.
A belsőt 2-2.2bar környékén kezdi kidörzsölni a külső gumi, szóval attól azért nem kell tartani, h ha nem 4 bar fölé fújjuk a kereket, akkor mindenképpen ártunk neki.
3-3,5-öt szoktam mondani, bár 3 környékén úthibákon könnyebb defektet kapni, ezért a többség 4-re szokta fújni.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
Ilyenkor azért irigyellek, hogy ilyen közel a megoldás. Na nem baj,
nekem is megvan már a 40-es mágneses motor, 2 db, névleg 1200W
de a tiédet elnézve gyenge lesz, hiszen neked van vagy 60+ mágnes.
Talán idén nyáron már gurulni fog. (Kolléga hülyéskedett, hogy hóban
azért nem menne tesztelni, aztán csak elröppent azóta egy év, LOL.)
Érdemesebb valami minőségi gumit venni, a nagyon kínaival bármi lehet...
Persze a legvalószínűbb úgy lerúgni, hogy túlterheled, megpadkázod, stb.
Nem a reklám helye, de van olyan vadiúj félterep gumim, amit linkeltem...
Na, az nem megy szét. Nagyon merev cucc. Csak nem használom, mert
én is PMT-re váltottam a tapadás miatt, de több kW-os géphez, kell is.
Mennyire számít márkaszerviznek? Csak a tisztán látás végett.
Attól, mert valami szóegyezés van a weboldal címében, attól még senki nem lesz hivatalos márkaszerviz, vagy hivatalos forgalmazó.
Ezt írják a honlapjukon: "Márkafüggetlen szervízszolgáltatásunk keretein belül elektromos rollerek és kerékpárok javítását vállaljuk ..."
És a 2021-ben alapított céget takarja a weboldal: Simon és Podest Kft., és a céginformációs oldalak alapján alig pár milliós forgalmat bonyolítottak le az elmúlt években.
Az email címük elég amatőr: kugoomagyarorszag@gmail.com
Érzésem szerint ez csak egy független szerviz, amely weboldala elnevezésébe felvette egy gyakran meghibásodó, szervizigényes roller nevét.
Alapnap tök jó, köszi!
↪ PlayStation játékok / PS Plus előfizetés - olcsóbban - akár több ezer forint kedvezménnyel!! https://bit.ly/hardverapro-psn-gift-cards-by-gardaai
azt hozzá kell tenni, hogy a Gen2 motor annyiban jobb még hogy az szinte teljes lemerülésig tudja a 30km/h -t míg a gen1 motor max sebessége csak 27-28 kb 90%-os töltöttségig.. utána 25.. majd szépen lemegy 22-23 ig.
Enyém motoros sisak, amit Te néztél az meg bicajos sisak. Enyém lehet kicsit overkill rollerre, de úgy voltam vele hogyha 70nel megyek akkor nem tudok eléggé biztonságosan felöltözni, úgyhogy legyen amit amúgy is nagyobb terhelésre terveztek, abból nem lehet baj. Enyémben van sisakrostély + pinlock és beépített napszemüveg, talán ezek és a motoros felhasználási terület az, ami miatt drágább
De, "szabályos" E -ről volt szó, meg arról, hogy nem akarjuk hekkelni. Tehát 25Km/h. Eddig 30Km volt a legtöbb, amit egy töltéssel mentem. Annak a végén még tudta a 25 -öt. Viszont, 100+ -os vagyok és hegyen lakok. Hálás vagyok azért a plusz nyomatékért.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
Az én rollerem esetében nem így van!
Gen2 motor, gen1 kinézet. 50%-os aksinál 27-28 km/h a max sebesség.
rasti rusti
ez nem hekkelt. a gen2 motor az ilyen alapból. próbálj ki egy g30P-t
én nem éreztem semmilyen diffit gyorsulásban, hogy annyira nyomatekos lenne a gen 1.
nekem is gen1 van most.. G30E csak átváltottam USA régióra, ezért tud menni 27-28 at kb 90%-os akkuig.. utána szépen vissza vesz. de van tempomatom és 0 ról indulás
de elképzelhető hogy sok múlik melyik szoftver verzióval van használva.. nem tudom.. az 1.7 óta kevesebb a nyomaték, mint amikor megvettem és akkor 1.5 volt rajta
[ Szerkesztve ]
elvileg 5% vagy 10% -ig tudnia kellene a 30 at. de lehet ez függ a szoftver verziójától is
Úgy értettem a hekkelést, hogy megnyitod a szoftvert. A G30P nekem nem opció, mert nincs hozzá EU megfelelési igazolás. Az meg nekem kellett a német rendszámhoz, biztosításhoz. Így is mákom volt, hogy nem vették észre, vagy nem tudták a 20Km/h vs 25Km/h különbséget.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
Legújabb szoftver van rajta.
rasti rusti
Nekem csak pálcika rollerem van 25km/h-val hasít, akkor nekem elég lesz a biciklis sisak is. Napszemüveget sajátot hordok, azt ki fogom próbálni, hogy azzal együtt fel lehet-e venni és a fülemben elfér még a bt füles is. Ezekre szűkségem van.
Nekem sima G30 II van... az csak belenyúlással tud többet 25-nél vagy elég a régióváltás?
iPhone 13 Pro 128GB / MacBook Air M2/ Seiko Samurai / Fujifilm X-T30 / Mazda RX-8
Akkor azért..
elég a régió váltás. utána már az új szoftverben benne lesz neked is a tempomat meg a 0 ról indulás is.
de csak egyszer válts régiót és csak USA-ra.
csak mert volt valaki aki összevissza váltogatott aztán németben ragadt és onnan már nem is lehet elváltani.
[ Szerkesztve ]
Ehhez kell valami speciális app vagy a gyári appban tudom ezt megtenni?
iPhone 13 Pro 128GB / MacBook Air M2/ Seiko Samurai / Fujifilm X-T30 / Mazda RX-8
scooterhacking utility. androidos app-al lehet.
Ilyet próbált már valaki névleges 500 Wattos motor (duplája M365 nek)
Monorim 48v 500w 10inch Motor Hub for Xiaomi M365/es/Pro/Pro2 Mi3
aliexpress:
[link]
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
Magában a motorcsere semmit nem ér, utána kell menni vezérlővel stb.
Szerk: ja és a satöbbi itt mondjuk komplett 48V akkura váltást is takar...
(Egy olyan motor, ami adott tempót tud 48V-on, 77%-át tudja csak 36V-on.)
[ Szerkesztve ]
A Ninebot F2 Plus és F2 Pro között mik a különbségek?
Én eddig csak az első felfüggesztést vettem észre.
Megéri szerintetek az F2 Pro a Plus-hoz képest a felárát?
Vezérlőn hogyan kell utána menni? Köszi!
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
Hát erre inkább a linkelt kolléga, és az ő átalakítása tud választ adni.
Mondjuk tavaly ilyenkor még egész pálcikaroller-szerű volt, amit csinált.
Mennyi a felár?
A lengéscsillapító nélküli rollerekhez 40-50k külön egy lengéscsillapító. Ha ennél kisebb a felár megérheti. Én biztos a Pro-t venném.
Elvileg a max power 900W, 800W helyett és 22 fokos lejtőt képes megmászni 20 helyett, valamin van benne egy akusztikus hangszoró, ami lopásnál tud jelezni illetve indexelésnél leszel hallhatóbb ha bekapcsolod.
PSN: sirarcheer
Alzában 25e FT a különbség.
PSN: sirarcheer
Ennyi különbségnél én biztosan a Pro-t venném.
Na most már tényleg fejezd be idén, nem is tudom hogy bírod hogy ennyi ideje készül
zoltanz
Nem igazán tudom ajánlani azt a motort, ott kezdődik hogy csak 48v-os aksival lesz különbség, gyárival csak dísz, és ahogy DigitXT írta vezérlőt is cserélni/erősítettni kell hozzá.
[ Szerkesztve ]
Don't Worry, Be Happy
Értem. Köszi a gyors választ.
Ha csak az a cél hogy erősebb, nyomatékosabb legyen. Nem a végsebbeség akkor számít?
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
48v-os aksi nélkül keveset fog dobni maga a motor, a magasabb nyomatékhoz inkább erősebb vezérlő kell első körben, ha csak picivel erősebb kell azt talán még szoftveresen is meg lehet oldani, de nőni fog a fogyasztásod is, gyorsabban merül majd a gép
[ Szerkesztve ]
Don't Worry, Be Happy
Ne vegyél ilyen motort.
Egyrészt Aliról ez pont kockázatos, egyáltalán nem biztos, h egy Monorimet fognak küldeni, inkább csak valamit, ami hasonlít hozzá.
Másrészt ennyiért van 1000Wattos normális kerék is. Én se vettem pont ezért Monorimet, mert nem ad annyi többletet, amennyibe kerül.
Amit pedig írtak itt feljebb, az így van, ha maradsz a 36V-os rendszernél, akkor nem ad hozzá szinte semmit.
Mi a terv? Mit akarsz a rollerrel? Mihez kell a nagyobb motor?
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
Vezérlőt ki, vezető sávok erősítése (van 100 videó yt on), custom fw fel, akku ki, 48v akku helyére és örülés lesz... Egy kis ideig, aztán megszokod és nemsoká 2x1000v 84v lesz a gép
"Oh my Goa'uld!"
Most komolyan. Szerintem nem kellene elmagyaráznom a márkaszervíz működését. Felveszi a kapcsolatot, megegyeznek, a gyártótól kap eladnivalót, alkatrészt mind ezt jóval olcsóbban és cserébe javítja a termékeit garancián belül. Meg utána is. Hogy a cég éppen Simon és x kft, vagy kiskutya kft az tök mindegy. Az email meg lehet kis@jozsi is. Hogy mást is javít, ha nincs benne a szerződésbe kit érdekkel. Én mindig úgy kötöttem szerződést a sörökre, hogy mellette más sör is lehessen csapon és mégis egyedi márka árusító hely voltam, táblákkal, napernyőkkel. Sok ezer ilyen kis biznisz van kishazánkban és jééé mégis márkaszervizek. De tök mindegy. Van ilyen hely akkor ne mondjuk hogy nincs.
https://rollerezz.blogspot.com/
Most komolyan. Azért mert szerződés alapján több sört is árulhatsz, akkor a járművel szervizelése is pont ilyen egyszerű folyamat? Sörhöz is kell szerelési útmutató, diagnosztikai szoftver, vagy hivatalos garanciális igazolás arról, hogy a sört megfelelően töltötted ki? Nehéz analógiát találni márkaszerviz és sörcsapolás között.
Köszi a segítséget. Szerintem a Pro lesz akkor.
Még a Ninebot F65I-t nézem, de talán annál is jobb a Pro nem? Annak nagyobb a súlya és nincs első lengéscsillapító. Akksija jobb lenne mondjuk.
[ Szerkesztve ]
Hello!
Ezt a rollert néztem ki: Kaabo Mantis 10 Dual
Azt látom van belőle v1 és v2 változat (2022 modell újdonságai: széles gumik, félhidraulikus fékek, kulcsos indítás, áttervezett kapcsolók, megerősített kormányszerkezet, új motorok, IPX5 vízállóság.).
Találtam pár aliexpress-es linket, de nem tudom melyik lehet a v2.
link 1, link 2
Amelyiknél azt írja, hogy v2, ott a képen nincs kulcs.
Vagy esetleg más ötlet honnan lenne érdemes megvenni?
Köszi a segítséget.
gyerekemelőlvittedelakarácsonyiajándékát :DD, iPohne 20 Pro Ultra Max
V4 körül járunk, beszélnek össze vissza
2022 esen van lámpa, duda tán index. Full hidraulikus a fék. De már előzőn is. Kb v1 en bolt félhidros de abban még a dió is szar, könnyen törik.
[link] ez korrekt eladó és gép
Ja ezt linkelted te is, szal második link
[ Szerkesztve ]
"Oh my Goa'uld!"
F2 pro idei megjelenés. az F65-öt nem ismerem, de pár oldalt megnézve a lengéscsillapító hiánya mellett még a motor is gyengébb benne.
PSN: sirarcheer
Azért van abban valami pikáns, hogy sikerül kiválasztani az Mi3-at, erre eltűnik a boltokból, és kizárólag a szürke színű, vagy a Lite változat kapható - illetve most látom itt-ott még akad belőle, konkrétan más árkategóriában..
Lehet, hogy mégis a segway féle D28 lesz belőle, hátha abból van még.
Ugye jól gondolom, hogy abból a D28 az újabb verzió, és az van a legközelebb az Mi3-ashoz?
F2 Pro-t már sok helyen beárazták 240e-re. Az F2 Plusnál az Iponnál gyári garit adnak rá, most akkor van hivatalos szervize a Segway-nek?