Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#11001) Kowi84


Kowi84
aktív tag

Sziasztok!

Abban tudnátok segíteni, hogy milyen rollert érdemes venni egy 185cm magas és 100kg (+/- 5kg) súlyú "fiatal" embernek, amin nem néz ki teljesen hülyén?
Alapvetően munkába járásra kéne, ami oda-vissza kb. 7 km, ebben van emelkedő is.
Mivel Isten Szekszárdot nem vízmértékkel teremtette, ezért inkább dombvidéki használat lenne a jellemző. Az nem hátrány, ha akksiját nem kell mindennap töltőre tenni amikor hazaérek a melóból, mert egy úttól is kifingik.

A keretet nem tudom belőni, mert fogalmam sincs, hogy ezeknek az igényeknek megfelelő (és ajánlható!) járgány mennyinél kezdődik...

Köszönöm előre is a segítséget!

(#11002) Dave™ válasza Kowi84 (#11001) üzenetére


Dave™
nagyúr

Legutóbb facebookon olvastam hasonlót, hogy milyen hülyén néznek ki felnőtt férfiak e-rolleren, akkor sem értettem, most sem. Ha nem lábbal hajtós rózsaszín rollerben gondolkozol, szerintem nem fog hülyén kinézni. Nekem Xiaomi Pro 2 van, az eddig mindenhol felment, de én csak 75kg vagyok, így az érdemi részét passzolom.

(#11003) Reggie0 válasza Kowi84 (#11001) üzenetére


Reggie0
félisten

Nekem S1 plus 2*9-10 km-re van, viszont en munkahelyen is toltom es otthon is, minden nap. Ennek karcsubb az akksija, csak 7.5Ah, viszont elvileg 120kg-ig jo. Egy Pro2-ben viszon 12.4Ah van, azzal eleg csak ottohon tolteni, viszont az csak 100kg-ig jo.

[ Szerkesztve ]

(#11004) jagertibi válasza Dave™ (#11002) üzenetére


jagertibi
aktív tag

95 kilósan és 46 évesen szerinted mennyire érdekel ki mit gondol rólam mikor pár forintos költségből el gurulok melózni :D mondjuk a G30 nem egy mini roller. De szerintem nem kell foglalkozni azzal hogy ki mit szól.

(#11005) lehella válasza Kowi84 (#11001) üzenetére


lehella
senior tag

A korábban említett Pro 2, kicsit customosított firmwarrel szerintem vinni fogja a dombos részeket is. Én Buda külső részén kénytelen vagyok a "húzott" módban használni, hogy ne álljon meg alattam, egyébként teljesen jó.
Hétvégén megvolt a Velencei tó kör is, simán végigvitte 18km/h-s átlagsebességgel. Egyedül Pákozdon okozott gondot neki a fagyizó előtti emelkedő, aki nem ismerné: meredek és rövid utca.

www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"

(#11006) Dave™ válasza lehella (#11005) üzenetére


Dave™
nagyúr

Xiaomi Pro 2-vel van valakinek hosszabb távú tapasztalata? Mennyi km után kell cserélni a gumikat vagy az akkut kb? Illetve mi lehet a reális élettartama? Bízom benne, hogy bele lehet tenni egy 8-10e km-t.

(#11007) PociAti válasza Dave™ (#11006) üzenetére


PociAti
senior tag

Többször előkerült már ez a téma. Annyit vállalnak, hogy 500 teljes töltési ciklus alatt is még legalább 70%-os lesz az akku. Használat módjától és számolási módszertől függően elég tág határok között mozog az érték, de tippen szerint 15.000 km körül lehet a reális élettartama.
"Cyclical lifetime: 500 charging cycles with power maintained above 70%"

Külföldi csatornákon (fórumokon) találkoztam már 10k hatótávot megtett Xiaomikkal. Ez normál használat alapján kb. 5-10 év lehet. Ennyi idő alatt nagyjából leamortizálódik a jármű, de ha azt vesszük, hogy szinte fillérekbe kerül az üzemeltetése, biztosan behozta már az árát.
Az abroncsnál hasonló a helyzet. Sok múlik a testtömegen, útszakaszon, közlekedési szokásokon, de ha nincs defekt, akkor ez sem számít jelentős költségnek. Szervizköltség általában elhanyagolható, tuningolásra, feldíszítésre többet szokás költeni.

(#11008) Dave™ válasza PociAti (#11007) üzenetére


Dave™
nagyúr

Az akkuról ezt én is olvastam, de nem teljesen egyértelmű, hogy hogyan van számolva (én naponta kétszer töltöm, mindig kb. 40%-ról tele), mert van aki teljes ciklust említ, van aki pedig sima töltésit. A gumikról sem találtam semmi használhatót, hogy pl. 5000km után kell cserélni, vagy 10000... A 10k km nekem másfél év alatt összejöhet, a fórumon láttam már 365-öst 4000+ km-rel, ezért gondoltam, hogy lehet gyakorlati tapasztalat is, itthon is.

(#11009) lehella


lehella
senior tag

Tegyük fel, hogy benne van 15.000km a rollerünkben. Érezzük, hogy az akkumulátor már rég nem tud annyit, mint új korában, mondjuk cserélnénk. Úgy láttam, ilyen 50.000 forint körüli összegért már van. Ha új lesz benne az akku, akkor utána mondjuk megint tudna 15.000 km-t? A defektekről ne beszéljünk most, mi a helyzet a vezérlő egységekkel, milyen lehetőségek vannak, hogy ne legyen gtk a járgány, vagy lábbal hajtós 14 kilós játékszer belőle pár év múlvára?

www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"

(#11010) Reggie0 válasza Dave™ (#11008) üzenetére


Reggie0
félisten

Teljes ciklus.

#11009 lehella: Igen, ha mas hibaja nem lesz.

[ Szerkesztve ]

(#11011) -v- válasza Dave™ (#11008) üzenetére


-v-
addikt

[link] ebben jól össze van foglalva.
Meg itt is [link] csak ez német :D be kell dobni gugli translate-be.

[ Szerkesztve ]

(#11012) PociAti válasza lehella (#11009) üzenetére


PociAti
senior tag

Majd 15.000 km körül térjünk vissza rá, hogy mennyire éri meg egy 150-160k-ról kb. 50-70k-ra leamortizálódott rollerra 50k-t rákölteni. (Addigra valószínűleg kisebb, nagyobb sérülései is lesznek már.)

Az átlagfizetésekhez viszonyított ára a Xiaomi Proval egyénértékű rollernek várhatóan tovább fog mérséklődni. Saját célból én nem generáloztatnám újra a gépet, biztosan újat veszek majd helyette. A mostani ha sokat veszítene piaci értékéből, akkor megtartom magamnak esős napokra, illetve téli járműnek jó lesz.

(#11013) Dave™ válasza PociAti (#11012) üzenetére


Dave™
nagyúr

Szerintem ez attól is függ, hogy egyébként milyen állapotban van. Ha nincs semmi komolyabb baja, akkor ennyit teljesen megérhet a plusz 2-3 éves élettartam. De ha a fenti akkus linket veszem alapul, 60% DoD-vel (nekem ez a jellemző) 1500 ciklus után is még 70% körüli állapotban van, vagyis napi két töltéssel is 750 nap, ami mondjuk minimum 3 év. A Pro 2 pedig még 70%-kal is elégséges lehet, bár az már kicsit talán necces az esetemben, de majd meglátjuk 2-3 év múlva, mi a helyzet. Nálam 4000 km után már nullszaldós a roller :)

(#11014) Kowi84


Kowi84
aktív tag

Nagy nehezen sikerült leszűkíteni az igényeimnek megfelelően az e scooter kínálatot.

Szerintetek az Mi Scooter 3 vagy inkább a Pro 2?
Árban kb. ugyan az a kettő, nincs számottevő különbség.
A Pro 2 erősebb motor, nagyobb aksi, viszont "régebbi" kiadás. Az Mi 3 újabb, több apró fejlesztéssel, javítással. Gyengébb akksi és motor, bár fejlesztett akksi vezérlő.

Szóval van mindegyik mellett érv, de segítsetek dönteni. Melyiket válasszam?

(#11015) Joshi válasza Kowi84 (#11014) üzenetére


Joshi
titán

Én azt választanám amelyik erősebb(nyomaték) illetve nagyobb a hatótávja.

ui.: még érdemes szemügyre venni a Ninebot mártkát is (ők gyártják a Xiaominak is a rollereit).

[ Szerkesztve ]

(#11016) Joshi


Joshi
titán

Sokan megkerestek privátban, hogy hol vettem a rollert Szép-kártyára. Akik esetleg jövőre szeretnének szabadidős terméket venni, azoknak jó hírem van, ugyanis a kormány meghosszabbította a zsebek összevonását 2022. szeptember végéig. Ez egyébként a 2021.11.09. M1 Híradóban volt (23:50-től).

[ Szerkesztve ]

(#11017) Dave™ válasza Kowi84 (#11014) üzenetére


Dave™
nagyúr

Szerintem egyértelműen Pro 2. A két legfontosabb ponton jobb: teljesítmény és akku.

(#11018) R a y válasza Kowi84 (#11014) üzenetére


R a y
senior tag

Pro 2! A mi scooter 3-at nem is értem, ennyi pénzért.

Ha olyan releváns találatokat akarsz látni, mint amilyeneket a 2000-es években kaptál, akkor használd a Yandex-et. ~ Pro Bono Publico ~ | Ephesians 6:10-18 |

(#11019) GeoPhoto


GeoPhoto
tag

Hello,

Ki az aki nézte már, hogy mennyire csalnak a sebességmérők ezeken a rollereken? Sokat bringáztam és most vettem egy Eleglide S1 plus rollert és kicsit karcsúnak tűnt a végsebessége.
Összenéztem Strava-val és szerintem a kiírt 25 helyett kb. csak 20-al megy és itt nincs ismert lehetőség hackelni :(

Ettől eltekintve masszív cucc, és nem volt annyira drága, csak ez azért így nem szimpatikus.

Üdv.

(#11020) DigitXT válasza GeoPhoto (#11019) üzenetére


DigitXT
félisten

Kugoo S1-eken kalibrálható az óra. 8.0-ra van rakva gyárilag, mert az a névleges
kerékméret, de valójában inkább 7.6-tal mér pontosan, de a Pro gumival 7.4 a jó.

Ha pontosat akarsz, akkor le kell mérni, és utánaállítani a kalibrációt. Már ha az
adott vezérlő felajánl ilyen lehetőséget. S1-nél sem tökéletes a dolog, hiszen ha
akkora tempót mész, amire a gyártó nem gondolt, ott már hajlamos csalni. Oké,
nem kell sokra gondolni, ilyen 46 km/h körül ír 48-at, vagy valami hasonló...:R
Gyárilag kb. 28 km/h volt a vége, szóval abszolút nem számított ez a tartomány.

Szerk: egyébként a gumikopással is változik a "csalás" mértéke... Ami mondjuk
a mért távolságon feltűnőbb. Sebességre nem kritikus, hogy 25, vagy 26 km/h a
valós (kivéve, ha a rendőr majd trafipaxozik a bicikliúton), de távra inkább zavaró,
ha útvonalterv szerint már ott kéne lenned, ám a valósában párszáz métert téved.

Van aki szerint ez belefér, én meg úgy voltam vele, hogy ha tudom, hogy mennyi
az adott táv, akkor a roller is lesz kedves annyit mérni - így ahhoz kalibráltam be.
(Ilyenkor jó esetben a sebességmérés is jó... Autó/motor esetében ez nem igaz,
mert ott tökéletesen tisztában van a számítógép a megtett távval, de a sebesség
mindig kicsit fölé lesz becsülve, nehogy amiatt hajts gyorsan, mert pontos, hehe.
Ha viszont pontosra hekkeled a sebességjelzést, akkor távolságban fog csalni...)

nincs ismert lehetőség hackelni
Szerk2: az a mutatóujjas gázkar nem ajánl fel beállítási lehetőségeket?:))
Valami olyasmi rémlik, hogy egyszerre nyomd a bekapcsoló és mode gombokat.

Szerk3: amúgy a bérrollerek is megállnak kijelzett 25-nél, mert (leendő!) szabály
az szabály, de valójában azok sem mennek annyival, inkább csak 22 km/h valós.

[ Szerkesztve ]

(#11021) GeoPhoto válasza DigitXT (#11020) üzenetére


GeoPhoto
tag

Köszi a választ!

Ja, át tudom kalibrálni a szervíz menűben, hogy a jó értéket mutassa, de azt nem, hogy valóban elérje a 25km/h-t. Meg igen, abban is igazad van, hogy ha egy adott távra megyek és az óra szerint már rég ott kellene lenni akkor az gáz.

Na, mindegy akkor kicsit több időt kell szánni az utazásra, de legalább kevésbé veszélyes. Rásegítéses bringák is azért nem tetszenek, mert 25-ig ha akarok akkor simán elmegyek erőből, de néha jobb lenne mondjuk egy 30-at tolni tartósabban, az meg már kb 20 éve nincs meg.

[ Szerkesztve ]

(#11022) Reggie0 válasza GeoPhoto (#11019) üzenetére


Reggie0
félisten

Nekem a Kugoo S1 plus sokat csal. Ha setalva tolom magam mellett 7-et mutat. A masik viszont kevesebbet, mint amivel megyek. Ha egymas mellett megyunk egyforma sebesseggel, akkor 10-15% van a ketto kozott.

(#11023) DigitXT válasza GeoPhoto (#11021) üzenetére


DigitXT
félisten

Ez nagyon off, de ha a végsebességet szoftveres korlát miatt nem éri el, akkor
azon azért "segíthet", ha meg van bolondítva a kalibráció. Mintha pont ez ilyen
rásegítéses bringások tudnának ezzel játszani, kitolva a rásegítést ~30-ig...:K

(#11024) Joshi válasza GeoPhoto (#11021) üzenetére


Joshi
titán

A lényeg az, hogy a roller 25km/h sebességet mutat, de a Strava meg csak ~20km/h-t? És miből gondolod hogy a Strava jól mér?

Nekem van e-bike-om is, de a Schimano motornál van hack lehetőség amit én alkalmazok is.

(#11025) Reggie0 válasza DigitXT (#11023) üzenetére


Reggie0
félisten

Ebringanal az elso kereknel levo magneses impulzusjeladot szoktak trukkozni egy egyszeru elektronikaval, ami elnyel minden masodik impulzust, igy azt hiszi, hogy fele annyival megy.

(#11026) GeoPhoto válasza Joshi (#11024) üzenetére


GeoPhoto
tag

Google maps is azt mondja kb, mint amit a Strava is mért. De ahova mentem oda sokat jártam bringával is és feltűnt, hogy nagyon sok lesz az amit mutat.

Ez ugye egy olcsóbb cucc, nem hiszem, hogy valaki foglalkozna bütykölésével. Illetve pont egy magyar srác nézegette a youtube-on, de ő sem talált tuning opciót.

(#11027) dzsidzsas válasza GeoPhoto (#11019) üzenetére


dzsidzsas
aktív tag

Esegway 500 volt nekem mutató újjas, az sokat csalt, 10"-ról 9"-ig kellett csökkenteni a kerékméretet, hogy jól mérjen. Xiaomi nem csalt, ott kb jó volt a menet.

[ Szerkesztve ]

https://rollerezz.blogspot.com/

(#11028) Kowi84 válasza Joshi (#11015) üzenetére


Kowi84
aktív tag

És ezek a ninebot-ok mennyire jók? Minőségben, hol vannak mondjuk a Xiaomihoz képest?
Melyik az a modell ami kb. tudja a pro2 szintjét?

(#11029) Joshi válasza Kowi84 (#11028) üzenetére


Joshi
titán

A Xiaomi nem gyárt rollert, minden Xiaomi rollert a Ninebot gyárt. :K Szóval ugyan olyan a minősége. :))

Itt találsz összehasonlító videót, de úgy általában ajánlom a specifikációk összehasonlítását. ;)

[ Szerkesztve ]

(#11030) balintka válasza Kowi84 (#11028) üzenetére


balintka
addikt

Jók. Nekem az E45 van, elégedett vagyok vele.

(#11031) Joshi


Joshi
titán

Ha volt már akkor sorry. Link

(#11032) lehella


lehella
senior tag

Xiaomi portable air pump most 39,99$ áron megvehető a Banggoodon, ha valakit érdekelne kuponnal: [link] BGDBU36

www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"

(#11033) Joshi válasza lehella (#11032) üzenetére


Joshi
titán

(#11034) gergo5991 válasza lehella (#11032) üzenetére


gergo5991
őstag

ez az ujabbik verzió? csakmert 33 euróért már itthon is kapható SK-ban..

(#11035) lehella válasza Joshi (#11033) üzenetére


lehella
senior tag

Nagyjából azért 14-15 ezer között van itthon, mire kézbe kerül.

gergo5991: az jó ár, kár hogy nem tudtam korábban :) Fura, hogy Alin meg társai oldalakon is ilyen 50$ környékén áll meg.

www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"

(#11036) Joshi válasza lehella (#11035) üzenetére


Joshi
titán

EMAG és ExtremeDigital nagyobb településeken van, én is EMAG-tól vettem személyes átvétellel a Győr Plazában.

(#11037) PociAti válasza lehella (#11035) üzenetére


PociAti
senior tag

Én is 13k alatt vettem idehaza, és ebben a szállítás is benne volt. Árukereső árdiagramja alapján augusztus végén 10.890 Ft-ba került, egyszerűbb garanciális ügyintézés sem utolsó szempont.
Azért ha látsz valami jó akciót, nyugodtan posztold.

(#11038) kisspepe


kisspepe
tag

Sziasztok

Ismerősömnek van egy Xiaomi Essential rollere. A hátsó sárvédőn van egy gumi borítású akasztó, ahova összecsukáskor a csengő akad be. A gumi borítás kezd szétmenni. Ilyet valahol lehet-e kapni sárvédő nélkül? Vagy csak gumi borítást rá a régi helyett? Kerestem, de nem tudom hogy hívják, és hogyan keressek rá. Roller alkatrészek között csak hátsó sárvédővel együtt találtam ilyet.

Előre is köszönöm a segítséget.

(#11039) nantu


nantu
csendes tag

Üdv Mindenkinek! KUGOO S1 hátsó kereket szeretnék cserélni. Van-e olyan kompatibilis vagy átalakítható kerék ami levegős vagy kicsit szélesebb abroncsos, akár esetleg fékkel ellátott? Már unom hogy "driftelek" nedves úton a virsli gumival és a hirtelen megállás sem öröm a 100+ kilómmal. :((

(#11040) Sirtaky


Sirtaky
csendes tag

Üdv! Xiaomi Essential rollerre Motronic első rugóstagot érdemes venni? Illetve + akkut amit a meglévő alá lehet beszerelni . Jól osszedolgozik a gyárival?

(#11041) ultio válasza kisspepe (#11038) üzenetére


ultio
senior tag

Szerintem ez jó hozzá.

rasti rusti

(#11042) kisspepe válasza ultio (#11041) üzenetére


kisspepe
tag

Köszönöm

(#11043) DigitXT válasza nantu (#11039) üzenetére


DigitXT
félisten

A fék kicsit bonyolítja a dolgokat. Direktben érdemes E-Twow kereket rakni bele,
ugyan rohadt drága, de nem olyan rideg műanyag, így jobb lesz a tapadásod.:K
(Cserébe szarabbul gurul: volt, aki azért vett inkább gyárit, mert a végsebessége
a béka segge alá esett az adott gumival...) Levegősben is van viszonylag vékony
"babakocsi kerék", ami annak okán, hogy rendes gumi, vmivel jobban tapad(hat).
De érdemben nem szélesebb, defektet lehet vele kapni, és ami a fő baja (szvsz),
hogy nagyon vékony tengely van benne, s a csapágyméret miatt nem cserélhető:
100+ kiló alá biztos nem ajánlanék ilyen kereket (mondjuk Kugoo S1-et sem).:N

200x50-es felfújhatós kereket bele lehet erőszakolni, ezt keményre fújva jól gurul.
Viszont azért necc, mert az S1 hátsó villájába hajlamos beleérni az ilyen széles
gumi, és megszorul, csak távtartókkal lehet működésre bírni: anno flexeltem egy
12-es tengelyből picit szélesebbet. Az megnyomta 1 mm-t a villát, és úgy jó volt.

A fent felsorolt háromféle opció egyike sem tartalmaz féket... Ebből a 200x50-es
pneumatikus kerékből lehet kapni dobfékes verziót. Én is szemeztem vele, de a
gyári hátsó villába biztos nem rakható be, de az S1 Pro hátsó villájába beférhet...
Ami kompatibilis a sima S1-gyel, de valamivel szélesebb: elő is túrom a képeket.

Szerk: meg is van... (A hivatkozott Raptor gumi 200x60-as, ami még szélesebb.
De persze nem azért kellett az az utolsó villa, hanem mert dobfékes + motoros
hátsó kerekem volt, annak meg már akkora tengelye volt, hogy csak így fért el.)
Magában fék nélküli agymotoron kis reszelgetés után még éppen elforgott.:R

[ Szerkesztve ]

(#11044) Kowi84


Kowi84
aktív tag

Használ itt valaki Ninebot F40-et? Tapasztalat, vélemény? Alkatrész mennyire van hozzá, ha esetleg hozzá kell nyúlni?
Most nagyon úgy néz ki, hogy mégis inkább ez lesz a Xiaomi pro 2 helyett. Szimpatikusak a 10-es kerekek, és a 120 kg terhelhetőség se rossz a nagy átlag 100-hoz képest. Csak tartok attól, hogy nem annyira tucat mint a Xiaomi és így a kiegészítők/alkatrészek sem annyira elterjedtek...

(#11045) -Skylake-


-Skylake-
addikt

Helómindenki

Teoretikus kérdés. Nincs ilyen rollerem még, viszont már annyit Lime-ozok, hogy egyszerűen már megérné inkább sajátot venni. Nekem leginkább az lenne most a kérdésem hozzátok, hogy látom a sok 5000 wattos duál motor szörnyet ilyesmit , nekem nem ez kellene, DE nem is az mint mondjuk a Xiaomi roller. Kb 93-95 kiló vagyok és valami olyasmi lenne a cél, hogy nem akarok én száguldozni meg semmi , de olyan rollert szeretnék ami normál (nem extrém , sima) emelkedőn is könnyedén felvisz (amire gondolok a ott a Lime ilyen 6-9km/h sebességgel visz fel a saját mérője szerint) és sima egyenes úton meg egy picit többet tud mint egy Lime ami 25km/h , mondjuk ilyen 30-32-35 környékén.

A kérdésem igazából az, hogy single vagy dual motort lenne érdemes néznem és az, hogy csak így nagyon kb , de hány wattos roller felelne meg ennek az igénynek ? Kb mit lenne érdemes nézni teljesítményben ami ezt így magabiztosan tudja , de többet nem ? Tényleg nem kell több. :R

"Those who would shave the beard for pussy deserve neither the beard or the pussy." - Ben Franklin, probably

(#11046) DigitXT válasza -Skylake- (#11045) üzenetére


DigitXT
félisten

Erre a felhasználásra elég egy motor. De az legyen 1000W körül...
A dupla motor igazából a gyorsuláshoz tesz sokat hozzá. Meg ha
komolyabb emelkedőn akarsz menni nagy tempót.... pl. 2x1000W.

Teoretikusan erre is elég lenne 1x2000W, de nem nagyon lehet az
átlagos roller motorokat ilyen teljesítmény szinten üzemeltetni.:N
Mármint rövid szakaszon kibírja... de hosszú távon simán leolvad.

Amúgy nem tudom, hol láttál "sok" 5000W szörnyet. Azért nem az
a legelterjedtebb teljesítményszint.:D A legtöbb két motoros roller
megáll 2-3kW körül, annál több normál közlekedésre nemigen kell.

Nagyon sok watt ugyanis csak akkora sebességnél számít, ami az
átlagos 10" kerekeken eleve életveszély. Léteznek Dualtron tankok,
ilyen számokkal, de szerintem sem hétköznapi közlekedésre valók.
(Én is névleg 2x1200W rollert használok, amit csúcsban meg lehet
küldeni 4000W fölött is, egy-egy gyorsuláshoz, de le tud ettől égni.)

Ui: a 10kW fölötti rollereket abszolút nem tudom hova tenni.:))
Gondolom full bőrben/motoros ruhában, autóúton, 90 km/h-val...:U
Tök jó: az első kátyúig. Bármelyik SMKP sokkal, de sokkal nagyobb
kerekeken gurul, valószínűleg sokkal nagyobb menetsabilitással.:K

[ Szerkesztve ]

(#11047) Reggie0 válasza DigitXT (#11046) üzenetére


Reggie0
félisten

"Ui: a 10kW fölötti rollereket abszolút nem tudom hova tenni."

electric scooter championship: [link]

(#11048) DigitXT válasza Reggie0 (#11047) üzenetére


DigitXT
félisten

Oké, versenyfelhasználásnál a világ összes kW-ja sem elég, ám ott van
utcára (?) a Dualtron Thunder II: tényleg nem tudom, az kinek jó vétel...
Csak azért néztem meg, hogy megáll-e az állításom, hogy 2-3 kW körül
vannak-e.:D Ebben listában a legtöbb ilyen: 2x800, 2x1000W, 2x1200W

[ Szerkesztve ]

(#11049) Reggie0 válasza DigitXT (#11048) üzenetére


Reggie0
félisten

Amiert 600 loeros utcai autokat arulnak: van aki megveszi :)

[ Szerkesztve ]

(#11050) 3ndru_1 válasza Kowi84 (#11044) üzenetére


3ndru_1
újonc

Heló,

miután oda-vissza szétolvastam a topicot, ilyet rendeltem cirka 1 hónapja, aliról, lengyel raktárból 170e volt. (lényegében pro2 ár) Eddig belement 100km, nekem baromira bejött, de azt hozzáteszem hogy vasággyal vagyok 65 kiló, így velem mindenhova repül. Mivel ez a jelöletlen model (F40 simán) így 30km/h a vége, ami GPS szerint 28-29, ami azért elég jó. Egy feltöltéssel fogalmam sincs mennyit megy el, eddig max 22km volt, amit mentem vele egy töltéssel, ilyenkor 30-40% maradt még az akkuba - de mivel hideg volt az elmúlt időszakban, a töltöttség kijelzés eléggé ugrál (meleg szobában 40%, kiviszem, akkor meg 30, de ez nem meglepő) - Érzésre 25-28km gond nélkül benne van csutka gázzal és az én terhelésemmel.

Két hátránya van: az egyik a hátsó fék, ami a szokásos féloldalasan nyomott tárcsa, picit nyikorog, a másik pedig hogy az első agymotornál lényegében csak a xiaomi air pump feje megy csak normálisan rá a szelepre - azt mondjuk már korábban vettem.

Amúgy én full ajánlom, a xiaominál szerintem jobb (főleg ha kereket kell cserélni, nekem kb. ez döntötte el, ezen sokkal kényelmesebben kiszedhető, ha kell), és hát elvileg ugyanaz a cég...

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.