Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#19001) Peaceliker válasza Dino69 (#18998) üzenetére


Peaceliker
őstag

Első pár km félelmetes bármin ami dupla motoros :DDD
De aztán hamar megszokja az ember és hamar kevés is lesz(lehet) ;]
Ami még dupla motor mellett szól. Sokkal stabilabb. Zero 10x nél kapcsoltam egyszer ki az első motort, mert érdekelt. Szép stabil futásból botrányosba váltott, minden felé ment csak egyenesen nem... És az erő... Nem fele tűnt el, hanem sokkal több, ahogy írta fentebb kolléga is.

"Oh my Goa'uld!"

(#19002) Casseius válasza DigitXT (#19000) üzenetére


Casseius
tag

150e szállítással és vámmal a 2 motor ha minden igaz + újrakábelezés+csapágyak+hőszenzorok+ferrofluid így első körben.

Miért Xiaomi? Igazából szentimentális vagyok ezek szerint, ez az első rollerem és szeretem ezt a gépet és jó ránézni h mit sikerült belőle kihozni, annak ellenére is h sokkal olcsóbb és könnyebb lett volna alapból venni mondjuk részletre pl egy Nami-t, vagy az új Ninebotot.
A balesetnek egy hozadéka volt, vettem magura mt5e féket és amint képes leszek újra vezetni első utam egy motoros boltba lesz venni egy protektoros inget :DDD
Nem, nem cipelős egyáltalán, talán 10x volt lecsukva másfél év alatt.
De igen, egy hobbit nem kell neked se magyarázni amennyi ideje építed a szörnyedet :P

[ Szerkesztve ]

Don't Worry, Be Happy

(#19003) Peaceliker


Peaceliker
őstag

Kipróbáltam félmarkos gázkart.
Adagolásra és stabilitásra tényleg ez a legjobb. Kvázi mechanikus tempomat is tud lenni :)
Kényelmesnek nekem talán nem ez a legjobb de lehet csak szokni kell a fogást majd. Nekem mutató ujjas marha kényelmes, abba is elég keveset ránt bele az ember szar úton (gyengébb kisebb gépnél az ilyen nem érdekes, de nagyobb gépen fontos) de azzal az első fék nagyon gázul érhető el.
És amúgy is hiszek abban, hogy első fék is kell, de warriornál meg főleg, mert hátulja nagyon hamar csúszik, és csak kis tempós lightos tempóra elég csak a hátsó.
Szóval mutató ujjas ezért felejtős. Hüvelyk ujjas se nem kényelmes se nem stabil. Pici úthiba és már rángatja az ember, ez meg kapargat elől, nem mókás... Szóval most pár 100 km t bele rakok ebbe a gázkarba :))

"Oh my Goa'uld!"

(#19004) Thunderzolee válasza Casseius (#18999) üzenetére

És beleépíted a Xiaomiba?
Jesus.
Hogy hullna szét mittudomén a kormánycsapágynál... azt megjön e az eszed. :D

[ Szerkesztve ]

Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)

(#19005) Casseius válasza Thunderzolee (#19004) üzenetére


Casseius
tag

A kormány megerősítésén erősen gondolkozom hogy lehetne megoldani de arra még csak ezt találtam ami élhető lehetne, esetleg kiöntetni cnc-ztetni az egész kormányrudat titániumból vagy 12.9 acélból :D :D

Don't Worry, Be Happy

(#19006) DigitXT válasza Casseius (#19002) üzenetére


DigitXT
félisten

egy hobbit nem kell neked se magyarázni
Ez így van. Én is húztam az égbe az első* rollerem, de itt elengedtem.
Persze egyesek szerint még meg is érdemeltem az esést, mert tuning
roller fúj-fúj, de aztán árnyaltam a képet, hogy itt szimplán elrozsdált
a villa, így idő kérdése volt, hogy teljesen gyári állapotában széthullik.

Annyiban volt igaza a kritikának, hogy egy ismert szar konstrukciónál
a leendő baleset súlyossága növekszik a sebességgel arányosan.:R
(És ami 25 km/h-ra lett méretezve, annak a 35 oké, 45 talán: a 60 már
nem életbiztosítás, de 100? Körülményes módja az öngyilkosságnak...
Nekem eszembe nem jutott 50 fölé menni vele... A "szörny" is korlátos
volt 45-nél, viszont ott teljesen stabil, így megkockáztatom az 50+-t...
Ami esetleg 60 lesz lejtőn. De nem 100, és ez nagyon nem mindegy.:N
Tudom, hogy lehet egy disznó vassal is lassan menni, csináltam eleget
eddig, és fogom a jövőben is. De ha SOKKAL többet tud, mint amit jól
lehet használni, az adott szituációban inkább hátrány, mint előny. Pl. a
Wolf King GT is olyan, hogy elvarázsol a teljesítmény és pikk-pakk már
60 fölött mész. Bárhol. És ez nem mindig jó. Ami egy rossz mozdulatra
képes bármikor elforgatni az első kereket az konkrétan életveszély...:(
A magam részéről az első motor teljesítményét korlátozni fogom, s ezt
neked is javasolnám, továbbá bármi lesz, PMT gumi alá többé ne add.)

*: valójában az első példány ment vissza gariba pár nap után...:))

[ Szerkesztve ]

(#19007) Peaceliker válasza DigitXT (#19006) üzenetére


Peaceliker
őstag

Erre az első keresked dologra ráerősítenék.
Warrioe x ugye "csak" 60v meg 1100W (x2) de már ez is elég könnyen elveszti az első kerék a tapadást. És egy egyenes, aszfaltos úton így gyorsítani amikor picit picit kapar néha nem gáz. De pont emiatt estem be majdnem egy autó elé (nyilván nem akarok csak a gépre kenni, nekem is f@szt kellett oda mennem úgy), mert szar úton picit rántottam (nyomtam) gázon eleje elkapart, ki is csúszott, csak aztán megjött a tapadás, futóműve meg hihetetlen stabil így összeszedtem vagy ő magát...egy gagyibb futóművel tuti taknyolás lett volna belőle.
Pedig ez 36 kilós gép és erősen orrnehéz. Amikor cipelem ki-be (hideg miatt ilyenkor nem műhelyben lakik) érzem. Én is 90 kiló+ vagyok felszerelésben (ami egylőre inkább csak egy sisak), elől is állok ahogy lehet, nyakba benne van a cipőm orra, deknin állok, nem hátul legtöbbször hátsó lábbal is...és mégis kapirgál, sokszor úgy hogy nem várnám.
Ehhez képest az a xiaomi erősebb lesz és könnyebb. Eddigi tapasztalatok alapján marha para lesz :Y

"Oh my Goa'uld!"

(#19008) Thunderzolee válasza Casseius (#19005) üzenetére

Legalább cserélted volna le G30-ra, az annyival robosztusabb, ahogy pont itt egyel feljebb DigitXT kolléga írta, 25 helyett 35-40-el még elmehet egy Xiaomi, de 50-60-100-al már messze nem a tűréshatáron belüli erők érhetik az alkatrészeket.

Amúgy mekkora a hatótávod?
Nálad is úgy van, h amíg tele az akksi, addig száguld, de 80% alatt már veszít erejéből?
Én kb 3-4-5 naponta töltöm csak, addig merül le 50-60% közelébe (24500mAh), ez kb napi 5-10km.
Szoktam is gondolni rá, h de jó lenne, ha tegnap feltöltöttem volna, és tele lenne az akku, mikor sietnék, de csak lassabban éri el a forgalom tempóját, mert már 60%-on van csak.
Ezért jobb ez a nagyobb roller, mert nagyobb akksi fért bele. Pláne ha 21700-as cellákból állna az akkupack.
Így nem feltétlenül kell naponta tölteni.

Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)

(#19009) Thunderzolee

facebook.com/1000825/videos/582563240116661

Kutyusos-rolleres

Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)

(#19010) Peaceliker válasza Thunderzolee (#19008) üzenetére


Peaceliker
őstag

Nekem az a fura, hogy warriorban van először, hogy nem nagyon érzem ezt, hogy merül és gyengül. Nyilván de, mert akku végén csak 60at tud 65 helyett. De azért ez nem akkora difi, mint pl zero nál volt hogy 58 helyett 40 :DDD
És az sem lehet az ok, hogy nagy az akku mert 21ah. Az sem hogy nem eszik sokat, mert de 6-8v ot esik a fesz padlóra. Fizikailag nem értem. Hacsak nem az, hogy a 65 azért 65 töltve, mert limitálva van és az amúgy több lenne :F

"Oh my Goa'uld!"

(#19011) Thunderzolee válasza Peaceliker (#19010) üzenetére

De-de, valószínűleg így van, limitálva lehet. :K

Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)

(#19012) Peaceliker válasza Thunderzolee (#19011) üzenetére


Peaceliker
őstag

Ajjajj... Akkor ebből vezérlés csere projekt lesz valamikor ;]

"Oh my Goa'uld!"

(#19013) INGJOKE


INGJOKE
veterán

Mai tapasztalat: 11 kerből indulva szinte végig bicikli úton kb 7,5 km az első kerületbe 7,5 fél (lehet pár száz méterrel több, mint 15 km nem pont azon az úton mentem amit a Google tervez biciklivel) 100%-król indulva végig 25 tempomattal ahol a forgalom engedte. Most 69%-on áll az aksi. Visszafelé kelenföldön a biciklis feljárón elég durva emelkedő is van. Szerintem nem rossz a kis pro 2-től. Meg vagyok vele elégedve. Igaz 4 satu volt közben, mert pl a menetrendszerűen közlekedő busz se adta meg az elsőbbséget a bicikli úton. (nagy járművekre visszatérve) Az normális hogy satunál valamelyik oldalra kitőr a hátulja?

(#19014) Casseius válasza DigitXT (#19006) üzenetére


Casseius
tag

A magam részéről az első motor teljesítményét korlátozni fogom, s ezt
neked is javasolnám, továbbá bármi lesz, PMT gumi alá többé ne add.)

VESC-en hál istennek csak egy gombnyomás bekapcsolni a kipörgésgátlást, és már nincs is kaparás, igen első motor 5A-al kevesebbre van állítva.
PMT alap lenne most is, monorim motorok előtt az volt, a bibi az hogy a monorim motorokra nem illeszkedik a PMT ezért lett Tuovt, de új motornál nyilván nem lesz ilyen probléma szóval megy is fel a 10x3 városi darab.

Amúgy mekkora a hatótávod?
Nálad is úgy van, h amíg tele az akksi, addig száguld, de 80% alatt már veszít erejéből?

Nem szoktam figyelni h mennyivel megyek konkrétan, úgyis érzem. de szerintem folyamatosan veszít az erejéből.
Télen 85 +menetfelszerelés ami +10 kg úgy 50 km körül lehet a táv, nyáron gondolom 60 lesz

Don't Worry, Be Happy

(#19015) Peaceliker válasza INGJOKE (#19013) üzenetére


Peaceliker
őstag

Blokkol, így igen. Gumi nem olyan ügyes, hogy egyenesen csússzon :DDD

"Oh my Goa'uld!"

(#19016) Peaceliker válasza Casseius (#19014) üzenetére


Peaceliker
őstag

Még mindig ámulok ezeken a hatótávokon. Nekem télen 21ah val 22km után már nem sok volt benne, 3as fokozatban már be is esett a fesz 53v alá :U
Igen jó hatásfokú motorok vannak most benne úgy fest.
Kíváncsi leszek új motorokkal hogy alakul majd :)

"Oh my Goa'uld!"

(#19017) hdman


hdman
őstag

Nyomja valaki Wolf King GT-vel?

Sopron city :)

(#19018) Reggie0 válasza INGJOKE (#19013) üzenetére


Reggie0
félisten

Esos idoben meg az elso kerek is ki tud torni, ha fekezed.

A kelenfoldi emelkedon szerencsere nem kell vegigmenni a tetejeig :)

(#19019) INGJOKE válasza Reggie0 (#19018) üzenetére


INGJOKE
veterán

Nem. Egyszer kipróbáltam, de a fenti részen annyira fos az út, hogy az első alkalommal kijövök. Elindulok felfelé a One-t megkerülni és irány Őrmező. :)

(#19020) Reggie0 válasza INGJOKE (#19019) üzenetére


Reggie0
félisten

Jaja, en is arra jarok, de en megyek tovabb borsre.

(#19021) DigitXT válasza hdman (#19017) üzenetére


DigitXT
félisten

Én sajnos nem, csak egy próbakörre futotta, de nagy élmény volt.:R

(#19022) INGJOKE válasza Reggie0 (#19020) üzenetére


INGJOKE
veterán

Rollerral? :DDD

(#19023) bkiky01


bkiky01
senior tag

Joyor S8-al, vagy S10-el van valakinek tapasztalata? G30-at váltanék..

(#19024) gergo5991 válasza Revolit (#18982) üzenetére


gergo5991
őstag

azert ilyen sulyos serulesekhez is eleg anti-tehetsegesnek kell lenni.. szerintem ezek eletukben nem ultek biciklin, a rollerozasrol is csak annyit tudnak hogy raallok es nyomom a gazt huzom a feket. Fogtam mar meg bicajjal 50 felett szalakorlatot, es nem vegeztem korhazban.. estem mar bicajjal meterekrol a foldre rosszul sikerult ugras akkor is csak egy 2 euros nagysagu bordarabot kellett kivagni a labambol de semmi tores vagy durvabb..szoval szerintem ezek mint a hulyek allanak a rolleren mint egy darab szar, olyan hogy lendulet, sulypont helyezes, esetleg picit az elejet megemelni bukkanok elott meg csak eszukbe se jut. szerintem en amilyen szar aszfalton repesztek 30 al, ezek az emberek 10 el megolnek magukat. De minnel tobb ilyen kepet latok, mindig beszaraszt es motorosokat megszegyenito felszerelest akarnek venni.. de az a bokatoreses kep is rolleren szerintem az keptelenseg.. nem birom elkepzelni hogy mit csinalhatott hogy nyitott bokatorest szenvedett, elvegre ha esel lerepulsz a rollerrol akkor nemigen a labad fogod ennyire szetbaszni, es nem is a bokadat.. es kb ugy nez ki mintha valami hidraulikos geppel akarnak letepni a labat..azok a keztoresek is.. vagy oreg volt es csontritkulasos vagy en nem ertem,, meloban szazkilos targyakat is cipelunk neha neha, ha azt a sulyt elbirja az csuklom akkor az alkarom is, ezek meg full felbe torik egy esestol.. szoval ez nagyon hihetetlen szamomra.. elhiszem mert ott a kep meg mindig de WTF

(#19025) Tomi13


Tomi13
aktív tag

Sziasztok!

Ninebot G30P vagy Kugoo M4 Pro?
Nagyjából ugyanannyiba kerülne külföldi rendeléssel.
Ilyenkor mennyire necces a garanciális ügyintézés?
DHGate vagy Geekbuy oldalon vannak.

[ Szerkesztve ]

(#19026) DigitXT válasza gergo5991 (#19024) üzenetére


DigitXT
félisten

A lehető leggusztustalanabb dolog egy balesetet szenvedett embert a
sérülései alapján megítélni (sőt elítélni), mindezt olyan érveléssel, hogy
neked mekkora szerencséd volt néhány komolyabb balesetnél. Agyrém.

Gondolom szerinted a Tour de France indulók is mind nyeretlenkétéves,
"biciklit soha nem látott" emberek, akik bár tudnak 60 km/h-val tekerni,
de amilyen szerencsétlen hülyék esni már nem tudnak. Ezért törik néha
szarrá magukat akár egy edzésen. Megjegyzem, csak ránéztem a linkre,
nem volt gusztusom végig mazsolázni, hogy hihető-e az adott sérülés...

Annyit azért tudok, hogy motoron pl. könnyű elég csúnya bokasérülést
összeszedni, mikor az ember a megcsúszásnál (rossz) reflexből letalpal:
nem véletlen, hogy a motoros csizmák boka védelme fontos paraméter.

Ui: ezzel véletlen sem akarom sugallni, hogy szerintem motoros csizmát
kéne venni egy rollerre, hiszen az nem arra való, viszont ha csak papucs
van az emberen, akkor ne akarjon határon/lapon fordulni semmivel.:W

Illetve ha motoros tempót diktál közúton, vagy versenyző a pályán, úgy
mindig annak megfelelően öltözzön. Markánsan meg kell különböztetni
az olyan vasak használatát, amik 25 km/h fölött nem képesek menni az
olyanoktól, amelyek a 100 km/h-t is elérik. Jelenleg rollernek hívunk kb.
mindent, teljesítménytől függetlenül, esetleg pálcika névvel kicsinyítjük
azt, ami eredetileg az elektromos roller volt, miközben a tank rollereket
is bárki megvásárolhatja, és egy szál f.szban csapathat velük a Körúton.

Szerintem szórakoztató egy ilyen verseny (nézőként is), csak nagyjából
annyi köze van a sima rollerezéshez, mint a MotoGP-nek a Babettához.
Nem kell sokáig nézni, hogy látsszon, milyen felszerelés van rajtuk.:R
És valahogy a MotoGP-vel nem az SMKP-kat akarták népszerűsíteni.:D

Egy kontrollált statikus terhelést meg nem lehet egy kontrollálatlan, és
abszolút dinamikus becsapódáshoz hasonlítani... Amikor egy vezető az
elkerülhetetlen baleset előtt kézzel kitámaszt, utólag jön rá, hogy szart
sem ér, mert akár egy tonnás terhelés érte a kezét. Nem véletlen, hogy
a biztonsági övre van bízva ilyenkor a dolog és nem a kapaszkodásra...
Amit meg az öv sem fog(hat) meg, arra találták ki a HANS rendszert.:K

[ Szerkesztve ]

(#19027) hdman válasza DigitXT (#19021) üzenetére


hdman
őstag

Nálam már 700 km-es a próbakör :N imádom!

Sopron city :)

(#19028) DigitXT válasza hdman (#19027) üzenetére


DigitXT
félisten

Meg tudlak érteni, baromi jó vas.:D Mondjuk egy kipörgésgátlót el
tudnék viselni az első keréken. De amúgy a váz és az ereje kiváló...

Casseius #19014: meggyőztél, rendeltem egy VESC-et én is.:))

(#19029) Casseius válasza DigitXT (#19028) üzenetére


Casseius
tag

Kíváncsi leszek a véleményedre, tényleg embertelenül sok beállítási lehetőség van rajta, annyi viszont h amikor megjön csavarozd szét és nézd meg h az logic boardon vannak e forrasztási maradványok (Solder balls) mert az néha van rajtuk és shortolhatja, leégetheti az egészet.

Don't Worry, Be Happy

(#19030) Peaceliker válasza Casseius (#19029) üzenetére


Peaceliker
őstag

pontosan melyik típus ajánlott VESC ből?
Nagyon kattogok rajta én is :))

"Oh my Goa'uld!"

(#19031) Casseius válasza Peaceliker (#19030) üzenetére


Casseius
tag

Én Spintendet vettem az újabb verziósból, vannak hibái de ár/érték arányban talán a legjobb, és jó a garis ügyintézés is ha baj van.
Legolcsóbb talán Flipsky, azt már alin is be lehet rendelni, de ott voltak random vezérlő megsülések azt hanyagolnám, a többi meg már embertelen erősségű gépekhez van és mocskosul drágák is (trampa, kelly, tronic)

[ Szerkesztve ]

Don't Worry, Be Happy

(#19032) Peaceliker válasza Casseius (#19031) üzenetére


Peaceliker
őstag

Köszi! :R
Ezekre az árakra még jön áfa, igaz?

"Oh my Goa'uld!"

(#19033) Casseius válasza Peaceliker (#19032) üzenetére


Casseius
tag

Szállítási díj+vám, rendelés után chaten kérd meg őket h alacsonyabb áron jelentsék be az árut, akkor a vám lényegesen kevesebb lesz ha nem pont a te csomagod veszik ki h ellenőrizzék tüzetesebben.

[ Szerkesztve ]

Don't Worry, Be Happy

(#19034) PociAti válasza gergo5991 (#19024) üzenetére


PociAti
senior tag

Nem emlékszem a konkrét számra, de egy felmérés szerint a rollerbalesetek 80-90%-a bérrolleren történt, jellemzően az éjszakai, hajnali órában, ittas állapotban.

(#19035) Reggie0 válasza INGJOKE (#19022) üzenetére


Reggie0
félisten

Persze.

(#19036) Reggie0 válasza gergo5991 (#19024) üzenetére


Reggie0
félisten

Ilyen bokatorest siman ossze lehet hozni gordeszkaval is. Lehet valamit trukkozni probalt a delikvens.

(#19037) Aaron14 válasza PociAti (#19034) üzenetére


Aaron14
őstag

V. kerületben dolgozom, a munkahelyemről pont rálátok a Deákra és az Erzsébet térre is. A bérrolleresek nagy százaléka erre külföldi és napközben még egész normálisan közlekednek, de estére megbolondulnak. Múltkor láttam egy Lime rollerest, aki keresztberakott még 3-4 másik Lime rollert a sajátján és úgy vezetett az autók között…

Szerintem ha az ember odafigyel, nem ad mindenhol padlógázt (25 km/h), esőben a fémfelületeken nagyon lassan halad át vagy inkább áttolja a rollert (pl.: villamos sínek) és rendszeresen karbantartja, akkor is előfordulhatnak esések, de minimalizálhatja azokat. Nekem a két év alatt csak 1 volt, akkor is pici horzsolásokkal megúsztam.

Tudni kell a roller korlátait és lehetőség szerint nem bemenni az autótengerbe.

Sony KD-55XF9005 - MacBook Pro M1 Pro 14” - iPhone 15 Pro 128GB

(#19038) PociAti válasza Aaron14 (#19037) üzenetére


PociAti
senior tag

Aki 3-4 Lime rollert keresztbe rakott a sajátján, az jó eséllyel Juicer volt (más szóhasználat szerint Ranger, Watcher, Hunter vagy Fleet Supporter).
Olyan személy, aki az elektromos rollerek feltöltésével foglalkozik. Alap elképzelés szerint gépjárművet használnak erre a célra, de ez nem mindenkinél és nem minden esetben rentábilis opció.
https://lime.bike/juicer.

(#19039) INGJOKE


INGJOKE
veterán

A feleségem azt mondta, hogy névnapomra kapok tőle egy bukósisakot. Nem gondoltam, hogy ennyibe fog kerülni. :DDD
Kinéztem az itteni ajánlás alapján a Cratoni C-Maniac. Arról tudtok valami képet mutatni, hogy mérjem le a fejem, hogy jó méretet vegyek? Valahol Bp-n fel lehet ilyet próbálni boltba? :)

(#19040) Casseius válasza INGJOKE (#19039) üzenetére


Casseius
tag

Vannak olcsóbbak is azért, én ezt néztem pl ki magamnak, és elég sok extra is van benne a cratonihoz képest [link]
Mondjuk kérdés mivel használod, sima 30-al való közlekedésre csak nyáron használva a Cratoni is jó, de 40 feletti közlekedéshez esésekhez már gyenge az anyag, télen meg mindent is átfúj rajtad vele, beépített szemüveg meg mocskosul hasznos a bogárinvázió ellen :D

[ Szerkesztve ]

Don't Worry, Be Happy

(#19041) ρσгτσ válasza INGJOKE (#19039) üzenetére


ρσгτσ
őstag

Bili még simán jó lehet próba nélkül, de szerintem full face az így elég necces téma. Egyrészt a sok fajta, eltérő fejszerkezet miatt. Másrészt meg van amikor méreten belül sem teljesen azonos. Szóval mindenképp ajánlott a próbálás.

Visszaküldéssel lehet játszani olyankor, ha erre nincs lehetőség, de érdemes megnézni erről a részleteket a bolt oldalán.

Egyébként ahogy Casseius is írta, kifejezetten jobb időre való sisakok a korábban említett szellős Cratoni -k.

[ Szerkesztve ]

ZX Spectrum - Commodore 64

(#19042) DigitXT válasza INGJOKE (#19039) üzenetére


DigitXT
félisten

Minden boltban fel lehet próbálni a sisakot, ha van raktáron, és
nem csak lehet, hanem egyenesen ajánlott: fejkörméret alapon
csak egy amolyan közelítő méretet lehet belőni, azt sajnos nem,
hogy az adott sisak passzol-e a fejformádhoz. (Szorosnak is kell
lennie, de közben nem szabad szorítania: nehéz elsőre eltalálni.)

(#19043) Somatom válasza Casseius (#19040) üzenetére


Somatom
veterán

Az egyik egy bringás, a másik meg egy motoros bukó. 420gr vs. 1630gr.

[ Szerkesztve ]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#19044) Casseius válasza Somatom (#19043) üzenetére


Casseius
tag

Igen, azért írtam h függ mire, és milyen viszonyok között használja.
Nekem most is másfél kilós Cross sisakom van, nem igazán zavar a súlya de persze kinek mi.

[ Szerkesztve ]

Don't Worry, Be Happy

(#19045) INGJOKE válasza Casseius (#19040) üzenetére


INGJOKE
veterán

Xiaomi pro 2 max 25km/h.
Ehhez keresek sisakot és a 30-32.000 a maximum amit erre költenék, de csak ha indokolt az összeg.
Nem kell motoros sisak, csak egy sima állvédővel. Napi szinten fogok 90%-ban bicikli úton közlekedni a forgalomba kb 8km-t. Nyilván a cég fizet BKV bérletet is, de azt csak esőben használnám. :)
Ehhez keresek egy jó sisakot.

(#19046) Casseius válasza INGJOKE (#19045) üzenetére


Casseius
tag

Akkor Downhill sisak kell, ez kicsit több mint amit megadtál de legalább megbízható márka

Don't Worry, Be Happy

(#19047) INGJOKE válasza Casseius (#19046) üzenetére


INGJOKE
veterán

Milyen cuccok ezek? A Cratoni-t a honlap szerint raklap helyen árulják Bp-n, de van olyan hely ami a keresője szerint semmit nem tart a márkából. Ez a Oneal-t meg egy magyar bolt árulja kb a 11 kertől kb a legmesszebb. Előre be kell jelentkezni hozzájuk, hogy fel tud próbálni. :DDD

(#19048) torogyuri


torogyuri
aktív tag

E-roller vásárlás előtt állok még csak most kezdtem el olvasgatni a témában. Munkába járáshoz használnám ha lehet télen-nyáron az alábbiak szerint:
1,5 km roller+vonat+2,5 km roller és ez visszafelé is minden nap. Az aszfalt normális minőségű és az útszakasz sem dombos. Max 200-at szánnék rá.
3. emeleten lakok ha tölteni akarom akkor ide kell felcipelnem a pincerekeszből.
Milyen márkák/típusok jöhetnének szóba?
Milyen jellemzőket kell leginkább szem előtt tartani (szervizháttér, hatótáv stb?)

(#19049) Aaron14 válasza torogyuri (#19048) üzenetére


Aaron14
őstag

Ugyanebben a felállásban használok egy Xiaomi Pro 2-őt két éve. Csak ajánlani tudom. Cipelni könnyű, viszonylag nagy a hatótávja, télen-nyáron használható minden gond nélkül.

Sony KD-55XF9005 - MacBook Pro M1 Pro 14” - iPhone 15 Pro 128GB

(#19050) Thunderzolee válasza torogyuri (#19048) üzenetére

Ezek a márkásabb pálcikarollerek, így már eligazodsz:

Xiaomi - 8.5"-os kerék
Essential.........250W 20km max 20km/h
1S....................250W 30km
Mi 3 Lite..........300W 20km (dobfék)
Mi 3.................300W 30km
Pro 2...............300W 45km
Pro 4...............350W 55km (10"-os)
Tömlős gumik
Tárcsafék hátul

Segway - 10"-os kerék
F sorozat:
F25.............250W 20km
F30.............300W 30km
F40.............350W 40km
Tömlő nélküli, "defekttűrő zseléréteges" gumik
Tárcsafék hátul

D sorozat:
D18.............250W 18km
D28.............300W 28km
D38.............350W 38km
Tömlős gumik
Dobfék hátul

Max sorozat:
G30............350W 65km
G30LE........350W 45km
Tömlő nélküli gumik
Dobfék elöl
Hátsókerék-hajtás

Az árakat az árukeresőn meg tudod nézni.
Hatótáv életszerű használattal általában kb a 2/3-a a feltüntetettnek, ezzel számoljál.
A 10"-os kerekű rollerek jobban csillapítják az úthibákat.
A dobfék is teljesen jó fék, amiatt nyugodtan lehet választani dobfékes rollert, nem sokkal rosszabbak, mint a tárcsafékesek.
A belső gumi nélkülieknél egy hibafaktorral talán kevesebb van, (az nem tud előfordulni, h a nem megfelelő keréknyomás miatt a belső gumi kidörzsölődik a külsőhöz hozzáérve).
Emelkedőkön a nagyobb akksis jobban megy mint a kisebb akksis.
Lengéscsillapítót lehet utólag szerelni rájuk, ha szükséges. (Sharkset, Monorim)

Milyen jellemzőket kell leginkább szem előtt tartani (szervizháttér, hatótáv stb?)

Ezeket érdemes figyelembe venni:
Hány kiló vagy?
Mekkora hatótávra lenne szükséged?
Emelkedőkön is fogod használni, vagy szinte csak teljesen sík terepen?
Jó minőségű aszfaltozott bicikliúton fogod használni, vagy rossz úton?
Mennyit költenél rá? Vagy minél kevesebbet?

De egyrészt ezekre már válaszoltál, másrészt nálad a súly lesz a legfontosabb sztem.

Mi 3 Lite, Mi 3, esetleg Pro 2
Illetve F30, D28, F40, D38 - de ezek már nehezebbek.
(250W-os rollert én ma már nem vennék.)

Ami a szervízhátteret illeti, ha nem noname klón rollert veszel, akkor a Xiaomi, Segway rollerekhez van alkatrész, de defekten kívül nemigen jellemző a meghibásodás.
10-15ezer km-re vannak tervezve, azért azt napi ~10km-el évekig tart elérni.
Használtat is kereshetsz, rengeteget hirdetnek kevés km-el, akár még 1-2 év garival az új áraknál jóval kedvezőbb áron.

[ Szerkesztve ]

Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.