Hirdetés

2024. május 10., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#22375) bexinho23


bexinho23
őstag

Sziasztok!

A Nike.com-tól (mobilappból) rendeltem július közepén egy Air Max utcai cipőt. Hollandiából küldték a csomagot és hamar meg is érkezett. Elégedett voltam a termékkel, noha a két cipőn a belső lábrésznél, ahol a talp és felső rész össze van illesztve, a ragasztások nem egyenletesen voltak. Egyiknél masszívan fogott, másiknál kis mozgatásra apró lyukakat láttam. Szerencsére ez a mai napig nem változott.

Azonban ma először vettem észre, hogy a nagy esős időben, a légtalp belső falán vastag pára jelent meg. Hamar rájöttem, hogy a légtalp falának és a gumitalp találkozásánál (a jobb végénél), egy apró pontban nyomás hatására sziszeg és jön ki a vízpára. Na most ez meglepő számomra, mert nagyon vigyázok rá, pár hetente áttörlöm a cipőt, mosni nem mosom, sportra nem használom, csak munkába járok, tűző napra nem teszem ki száradni, csak a lakásban szárad a cipőknél (nem radiátoron!).

Biztos vagyok benne, hogy ez garanciás kör lesz, vagy legalábbis szeretném érvényesíteni. Ugyanis egy 120 euros cipőtől nem ezt várná az ember 3 hónapot követően (2020.július végén vettem).

Tudna valaki segíteni, hogy hivatalos oldalról rendelt Nike termék garanciával kapcsolatban hol tudom felvenni a kapcsolatot az illetékesekkel? Magyar képviselet intézkedik ilyen ügyben? Mi az eljárás? Kinek mi a tapasztalata? Digitális számlám van, meg minden, amit emailben kaptam.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.