Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#21376) Chal válasza LuckyL (#21375) üzenetére


Chal
addikt

Ferdítesz, és tényként közölsz meg nem történt dolgokat. Semmit nem próbáltam kikényszeríteni, kérdéseket tettem csak fel a kereskedőnek. A jog azt mondja, hogy műszaki kérdés, tehát műszaki illetőségű szakemberek hivatottak dönteni a kérdésben, illetve vitás kérdésben műszaki szakvéleményt kiállítva lehet jogi útra terelni egy ilyen ügyet.

Ennek semmi köze ahhoz, hogy a kereskedőnek a supply chain sajátosságai miatt mi lenne a jó, illetve milyen szabályok közé van szorítva a beszállítója által, kivéve ha azok a szabályok műszaki okokból lettek meghatározva és ez alá is támasztható.

de mint látjuk nem tudod kikényszeríteni

Na és mutasd már meg, hogy te ezt hol látod. Mert én sehol, és nem is fogom. Ugyanis ahhoz kellene szereznem egy szakvéleményt, majd a DAS-t megkérni hogy menjen neki az Alzának. Szerinted megjavítanák e a kontrollert a gép nélkül csupán egy fenyegetőző, szakvéleményt lobogtató ügyvédi megkeresés után?

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.