Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#21130) Askformore válasza Superhun (#21129) üzenetére


Askformore
senior tag

Szia!

Köszönöm a választ. Felhívtam már őket telefonon, ahonnan egy e-mail címre irányítottak, ahova le kellett írnom a hibát. Hosszas levelezés után, annyit írtak, hogy vigyem be a boltba. Bevittem, ott pedig 5 másodperc után mondta az illető, hogy nem tud segíteni. Ezután folytattam velük a levelezést, nem túl szép hangnemben (minek küldtek be a boltba, ha nem tudnak segíteni??), amikor is azt írták, hogy "szeretnék begyűjteni a terméket saját költségen GLS futárszolgálattal", mint később kiderült, el akarták küldeni ők maguk szervizbe. Eközben viszont felhívtam egy DELL szervizt, és mivel a monitorra háztól házig gari van, felajánlották, hogy küldenek futárral egy cseremonitort. Ezt leírtam az Alzának e-mailen is, illetve még azt is, hogy ha a cseremonitor is problémás lesz, utána jelentkezem náluk, és "begyűjthetik" további vizsgálatok céljából.. Most itt tart a story.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.