Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] [plevips:] Építkezünk 3. rész (2024)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Askformore
senior tag
Szia!
Köszönöm a választ. Felhívtam már őket telefonon, ahonnan egy e-mail címre irányítottak, ahova le kellett írnom a hibát. Hosszas levelezés után, annyit írtak, hogy vigyem be a boltba. Bevittem, ott pedig 5 másodperc után mondta az illető, hogy nem tud segíteni. Ezután folytattam velük a levelezést, nem túl szép hangnemben (minek küldtek be a boltba, ha nem tudnak segíteni??), amikor is azt írták, hogy "szeretnék begyűjteni a terméket saját költségen GLS futárszolgálattal", mint később kiderült, el akarták küldeni ők maguk szervizbe. Eközben viszont felhívtam egy DELL szervizt, és mivel a monitorra háztól házig gari van, felajánlották, hogy küldenek futárral egy cseremonitort. Ezt leírtam az Alzának e-mailen is, illetve még azt is, hogy ha a cseremonitor is problémás lesz, utána jelentkezem náluk, és "begyűjthetik" további vizsgálatok céljából.. Most itt tart a story.