Hirdetés

2024. május 31., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#18837) #72042496 válasza chazseisyll (#18834) üzenetére


#72042496
törölt tag

Vannak képernyőmentéseim és fórumos posztjaim arról, hogy a törés (egy kis helyen megpattant előlapi üveg) előtt megvoltak ezek a hibák. De az igaz, hogy a sérülés miatt a biztosítással voltam kénytelen élni, így ez lényegtelen is.

Közben hivatalos útra tereltem (Fogyasztóvédelem), meglátjuk, mi lesz.

Nem tudok azonosulni a gondolattal, hogy nekem kellene méltányossági kérelmet írnom csak mert nem tetszik, hogy anno 35 ezer forintot kifizetve most leadhattam egy működő telefont, hogy két hónap után visszakapjak egy leváló hátlapú téglát.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.