Hirdetés

2024. május 25., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#18754) bucihost válasza Pécsi gyerek (#18753) üzenetére


bucihost
senior tag

Szia.

A garancia jegy kitöltésre került? Meg lett hosszabbítva rajta a gari idő?
Ha nem akkor tudod bármivel igazolni azt hogy mettől meddig volt ott? Ha nem akkor lehet ez a rész bukó... :(

Amúgy cserét nem kérhetsz sajnos még. Ugyan így vagyok én is extreme digitallal. 2 hónapig volt oda a telefon,de rosszabb lett mint volt.
Én is cserét kértem. Közölték nem lehet, csak ha a szerviz megítéli cserésnek a telefont.
Fogyasztó védelemmel beszéltem, azt mondták küldjem vissza még 1 javításra, de előtte vetessek fel velük egy elégedetlenségi (vagy milyen) jegyzőkönyvet, hogy mi volt a gondom a szervizzel / bolttal.
Valamint írassam bele azt is, hogy ha lehet akkor törekedjenek a törvényben leírt 15 napos szerviz időre, plusz amennyiben a kövi szerviz is eredménytelen lesz abban az esetben elállok a szerződéstől, és kérem a cserét vagy a teljes vételárat.

Kb ugyan ez lesz szerintem nálad is.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.