Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Notebookok  »  Gaming notebook topik (kiemelt téma)

Hozzászólások

(#24801) Darth_Revan válasza Jocikablack (#24788) üzenetére


Darth_Revan
veterán

Az ugye megvan hogy 4 mag egyszerre történő terhelésenel a 7700hq gyárilag max 3.4 ghz-en üzemel?

[ Szerkesztve ]

(#24802) Jocikablack válasza Darth_Revan (#24801) üzenetére


Jocikablack
tag

Nem tudtam. Valóban laikus vagyok. Köszönöm :)

(#24803) Tigerclaw válasza Jocikablack (#24802) üzenetére


Tigerclaw
nagyúr

Én alapból veszek hozzá +2 év garanciát.

Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

(#24804) Jocikablack válasza Tigerclaw (#24803) üzenetére


Jocikablack
tag

Valószinűleg az én gépemmel van a gond. Elég sok tesztet megnéztem komolyabb terheléssel. A CPU mindenhol 88-98 C körül dolgozik, a GPU 80-86C körül, és zökkenőmentesen megy a game. Egyébként nagyon bejön a gép. Nehéz döntés. Vagy a szervíz, és akkor már elesek az elállás jogától, vagy elállni. Az a gond, ha a fórumtársakkal megcsinálnák a hűtést, és utólag kiderül hogy hardver probléma van, akkor szívni fogok :(

(#24805) kreten67 válasza Tigerclaw (#24803) üzenetére


kreten67
senior tag

Én azon csodálkozom,hogy egyáltalán szándékodban áll a vásárlás miután olvasod,hogy betegágy a gép hűtése :F ?

(#24806) Darth_Revan válasza Jocikablack (#24804) üzenetére


Darth_Revan
veterán

A magas CPU hőmérsékleted oka:
1) gyenge gyári paszta
2) a ventilátorok nem pörögnek maxon

Más
Minden nap nézem az Acer bolt oldalát és a Helios 500 megjelenése mindennap +1 napot csúszik. Jún 15- én indult, most 28-nal tartanak :DDD

[ Szerkesztve ]

(#24807) kentucky válasza Jocikablack (#24804) üzenetére


kentucky
őstag

Küldd vissza, hidd el az a leggyorsabb.

(#24808) Muerte válasza Darth_Revan (#24801) üzenetére


Muerte
Topikgazda