- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bitpork: Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- Fogkefe: elektromos vagy manuális?
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- sziku69: Szólánc.
- Aggregátor gondjai, örömei, és elmélkedései
Aktív témák
-
!Overdose!
őstag
A versenyzők vasárnapi nyilatkozatai Melbourne-ből
Giancarlo Fisichella: (12) "Nagyon csalódott vagyok a kiállásomnál elkövetett hibám miatt. Egyszerűen összezavarodtam a tavalyi év miatt, amikor mindig az utolsó helyen voltunk a boxban, tehát túlszaladtam, így vissza kellett tolni a helyünkre. Igazán szomorú vagyok emiatt, mert úgy vélem, jó eredmény érhettünk volna el. Mindazonáltal leszűrhetünk némi pozitívumot erről a versenyről. Képesek voltunk felvenni a harcot a többiekkel, és az autót is jónak éreztem a versenyen. Már igazán várom Malajziát."
-
7Heads Drago
veterán
Ausztrál Gp részletesen
Az látszik hogy a Ferrari legjobb ideje 1,28:220. És ez Nico Rosberg 1,27:706 elméleti legjobb idejétől elég messze van.
Hamiltoné pedig 1,28:979, ami a Ferraritól is messze van.
Alonso 1,28:326
KERS ide v agy oda Kubica (1,27:912) és Heidfeld (1,28:234) között azért van különbség. És minden szektorban. -
JJános
addikt
válasz
hunnylander #36692 üzenetére
Vettel már bizonyított. Még akkor is ha ma forrófejű volt.
Az vesse rá az első követ, aki nem próbálta volna tartani a helyét. Sajna összehozták Kubicával. Hami is csinált, és fog csinálni hasonló dolgot, és nem azért mert éretlen, hanem azért, mert ízig-vérig ég bennük a győzni akarás.
Lehet, hogy ez sok ponttól fogja őket megfosztani, de ettől szimpatikusak. -
neduddki
nagyúr
HI!
lato meg az sok kapok:- )))
amugy jo verseny vot erdemes megnezni?udv
neduddki
-
V.L.
aktív tag
"A Brawn, a Toyota és a Williams egyedi diffúzort épített, amelyek legalitása megkérdőjelezhető. A vetélytársak úgy vélik, hogy körönként több tizedmásodperces előnyt jelent a szabály szó szerinti értelmezése. Az FIA technikai képviselője, Charlie Whiting legálisnak minősítette az elemeket, de egyes csapatok jelezték, hogy fellebbezni fognak Ausztráliában.
A Red Bull tanácsadója Helmut Marko azt kifogásolta, hogy a Renault egy évvel ezelőtt nem kapott engedélyt arra, hogy hasonló diffúzort építsen, és bejelentette, hogy amennyiben a nevezett csapatok sikeresen teljesítik a gépátvételt, óvni fognak.
A csapatok között is van különbség. Míg a Toyota diffúzora egy az egyben megfelel a szabálynak, a Brawn kihasználta a pontatlanságokat.
Amennyiben a vetélytársak óvnak, a három versenybíró dönt. Ezt (a döntést) ugyanakkor az érintettek megfellebbezhetik. Ha a Brawn, a Toyota és a Williams versenyzőit diszkvalifikálják, az FIA Fellebbviteli Bírósága mondja ki az utolsó szót.
A Fellebbviteli Bíróság azonban leghamarabb csak a Maláj Nagydíj után ülhet össze, így – kizárás esetén – csak ezt követően lesz hivatalos a bajnokság állása."
-
hunnylander
őstag
válasz
7Heads Drago #36689 üzenetére
Vettelnek most kell majd bizonyítania, az élen sokkal nagyobb a tét és a nyomás, ez nem egy STR a középmezőnyben, ahol az esélytelenek nyugalmával kocsikázhat.
-
-=Sziszi=-
aktív tag
Mi lesz még itt? Truli sárga zászló, Brawn difi kizárás. Lehet a végén Hami nyeri a futamot.
-
7Heads Drago
veterán
válasz
hunnylander #36682 üzenetére
Én nem a konkrét esetre reagáltam, hanem arra hogy Vettel még zöldfülű. Nem szó szerint, de kb ezt szűrtem le a hsz-ből. Szerintem Vettel bizonyította már hogy tud valamit. Már csak egy első soros autó kellene neki és év végén garantált lenne neki az első 3 hely a VB-ben.
Ezt az SC-t illetve Barchinak a kamikaze akcióját én sem értem? Ilyen mértékű segítségnek ritkán lehetünk tanúi. Remélem meg fogják ezt is óvni. (Hamilton szépen halad felfelé a dobogón, lehet hogy fel is ér?) -
Peat;)
veterán
Egyébként Toyota, Williams, Ferrari, Mclaren, Renault nagyon együtt van, a Brawn, Red Bull, Bmw amik előrébb. Valaki javul pár tizedet már megy a nagy kavarodás, aki jobban fejleszt év közben az lehet a nyerő, bár a Brawn tényleg messze van eléggé.
JJános, én egyszer utánaolvastam, hogy a Ferrari előtt miket csinált Barika. Most hogy ilyen autó van alatta és tuti nincs csapatsorrend egyáltalán nem biztos, hogy nem veri el Buttont idén. Így pedig erősen esélyes még a vb-re is. Én neki drukkolok
Brawnon belül. Button egyébként nagyon sokára nyert pedig megvolt alatta a technika már előbb is. Teljesen hasonló a két pilóta karrierje igazság szerint.
-
mrlujoak
veterán
A 3-ik helyen befutó Trulli elől is legalább annyian estek ki, arról nem beszélve, hogy a második helyen befutó Rubens is így kapta a dobogós helyezést.
A McLaren eltervezett kasztnival ilyen helyen több, mint szép. Ennek örülök nagyon.Sőt, olvasom, hogy vizsgálják Trulli 3-ik helyét, mert sárga alatt előzött...
Szal, rajtról valaki videót tud linkelni? thx
mrlujoak
-
JJános
addikt
-
V.L.
aktív tag
Vitatkoztok itt össze vissza, hogy ki hibázott, elfért volna nem fért volna el.
Nekem az mondjátok meg, hogy miért szabálytalan az első 3 helyezett diffúzora? Ha az áprilisi tárgyaláson helyben hagyják a többi csapat fellebbezését ,akkor az első 3 megtarthatja az elért eredményét vagy elveszik tőlük? -
sekli
addikt
hú, ha szegény Palik a nemzetisport meg a blikk mellé még egy kefírt is ígér a Hondának...
anyám...
-
hunnylander
őstag
válasz
7Heads Drago #36677 üzenetére
Beszéld meg a németek szakkomentátorával. Lewist akkor meg is büntették, pedig nem is ért Kimihez.
Most nézd meg Barrichello miket művelt nem is egyszer, mikor lesz a hátrasorolás?
Ja és az SC-vel miért volt az a nagy késés? Ja, hogy Button nyerhessen, Bernie nem kicsit nyal Bransonnak és a Szűz Brawnnak.
-
7Heads Drago
veterán
-
Jhonny06
veterán
És mekkora pofájuk volt a Ferrarisoknak, öröm volt nézni, komolyan..
-
hobizoli
nagyúr
válasz
MPowerPH #36676 üzenetére
A szalagkorlat is a palya resze, Kubicad meg is probalta azon at is nyomni. A gravitacioban sem kell hinni, csak az akkor is mukodik.
Na mi van, csak nincs meg az elobb fennen hangoztatott 1 autonyi helyed, es inkabb megmaradsz a "hitben", meg "szakkomentatarok" velemenyeben? Azok is kb, mint magyarok, ok is azok....allitolag. Ott a Lauda is mondott akkora faszsagokat regen, pedig o meg F1-t is vezetett anno
De pl ezen a csucsszintu logika vonalan tovabbhaladva, a 10Mrd legy sem tevedhet, ugyhogy a szarnak is jo ize lehet. Hajrahobizoli
-
-=Sziszi=-
aktív tag
Tényleg van értelme veszekedni, hogy ki a hibás? Egyszerű tipikus versenybaleset. Csak a munkájukat végezték. Az a dolguk, hogy megpróbáljanak minél előrébb végezni és ezért kockáztatni kell. Szerintem maguk az érintettek is túl vannak az eseten erre itt megy a vita
-
7Heads Drago
veterán
válasz
hunnylander #36650 üzenetére
Na ezt nem kellett volna. Tartok tőle Hamiltontól is láttunk már hasonlót. Csak egyet mondok: Belgium
És szerintem egyformán hibás volt mindkettő. -
-
D@ni88
addikt
csak 4en?
[én többet számoltam]
-
zolynet
veterán
jó verseny volt a kommentároktól eltekintve (mit össze Mindárdizott a szerencsétlennye, áhhh) Sajnáltam Rosberg-et h úgy elfogyott a végére. Lágy gumi kuka!
Vettel
Button
Ferkákat csak lesajnálni tudom
Trulli
Buemiszépen ment Ő is
a kis Piké meg összeszarta magát, vicc -
hobizoli
nagyúr
válasz
MPowerPH #36667 üzenetére
Jelold, nyusziful. A videon 1:10-nel ertek ossze eloszor, amikor Vettel felig a kerekveton frdul, minden azutan mar ennek a kovetkezmenye. Kiskutyafaszat sem eredekli, miert ertek ossze utana mar 1:12-nel megint, mar ott mar egy ok-okozati osszefugges van vmivel korabbrol.
hobizoli
-
MPowerPH
félisten
válasz
hunnylander #36669 üzenetére
Jah, hát az tény, hogy ez így nagyon feldobta a versenyt.
El is hiszem, hogy szándékosan lett így kitalálva, elég sokat javított a színvonalon.
Amúgy Vettel belső kamerás felvételét nézd, ott tisztán lehet látni. Hely volt bőven, csak nem fordult az autó. A kormányt teljesen eltekerte, mégis sodródott kifelé.
-
hunnylander
őstag
válasz
MPowerPH #36664 üzenetére
A gumi így lett kitalálva szándékosan, csak időmérőre jó és egy nagyon rövid versenyetapra. Mindenkinek ezzel kell taktikázni. Az egykiállásos taktikáknak lőttek; Mission: Impossible. És kétkiálláson is két hosszú kell a keményre, a lágyra meg a lehető legkevesebb.
Olvastam Bridgestone nyilatkozatokat, azt mondják nagyon jól működik a dolog, mert pont ezt akarták, hogy emiatt legyen adok-kapok. Bernie is dörzsölheti a markát, már csak az kellene, hogy ne legyen egyhangú dominancia az élen és akkor ritka izgalmas szezonunk lesz.
-
mrlujoak
veterán
Sziasztok!
Meg tud dobni valaki egy linkkel, ami a rajtot mutató videóra visz?
Barichello szerint megtolta egy Meki (elvileg Kova, mert ő volt mögötte) hátulról, és ezt az eddigi összevadászott nem jó minőségű videón nem tudom beazonosítani...
Amugy nagyon nagy gratula a Vodafone McLaren Mercedes-nek, hogy a 4. helyen intették le Hamilton-t. Jó taktika, gumiválasztás. Kovát nagyon sajnálom, kíváncsi lettem volna, hol végez Hami-hoz képest.
A megfellebbezett diffúzoros első hármasnak is gratulálok természetesen, pláne, hogy az első két helyen Mercedes motor futott be.
Gyakorlatilag a 6 Mercedes motorból 5 célbaért, 1. 2. 4. 10. 12 -ik hely, az az egy is ütközés miatt morzsolódott le...Go Vodafone McLaren Mercedes, és a Merci motorok!
mrlujoak
-
MPowerPH
félisten
válasz
hobizoli #36666 üzenetére
Szerintem nincs igazad, olvass vissza, meg ott a video is. Bejelöljem rajta az egy autónyi helyet?
Tudod F1 -ben így szoktak előzni. Ha Vettelnek jó lett volna a papucsa, akkor ott befordul, és Kubica nem tud elmenni mellette. Ennyi, nem tom mit vitázol, mikor már maguk a német kommentátorok is megmondták.
F1 -ben a kerékvetőket bőszen szokták használni, ha nem tudnád.
De bocs, Te ezt biztos jobban tudod mint a német kommentátorok. Még Vettel ezt megtetőzi egy bocsánatkérő nyilatkozattal is, az lesz ám a jó.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
MPowerPH #36661 üzenetére
Hagyjad mar ezt...vak is latja hogy semmi hely nem volt ott. Mit neztel, a cseh2-t? Vetitsd mar el hol volt 1 autonyi helye, ha kozben a kerekveton fordult, hm? Kubicanak mennyi volt a kanyar lukso iveig, 3 auto? Akkor mirol is beszelunk...? A kulso iven korbe autozni csak ennel nagyobb sebessegdiffivel lehet, meg nem igy, kintrol-bentre egybol beforulva, ahogy ez a bimmeres huje is csinalta. Kint marad a seggen a kulso iven, nem akar fudekurvagyorslenni, akkor a kovetkezo kanyarban 50m mulva meg pont belso ivre kerul. De hat ehhez huje volt.
Allitsd meg a videodat 1:09-1:10-nel, aztan kersd meg azt az 1 autonyi helyedet. Vedd le BMW szemuveged, aztan majd rajossz, hogy jajdehujeseget beszeltel, mert Vettel mar a kerekveton van.
hobizoli
-
MPowerPH
félisten
válasz
hunnylander #36663 üzenetére
Na, akk ott a pont. Inkább a szar gumi a hibás, ezzel tuti kell csinálni valamit, mert nem állapot.
-
-
MPowerPH
félisten
válasz
hobizoli #36656 üzenetére
Szerintem nézd végig újra, mert pont egy autó helye volt. Ha beszitált az autó, miért vett rövid féktávot? Meg miért kakaskodott a szar gumikkal? Na, hát azért, mert ő is versenyző...
Nem volt semmi különös, sima verseny baleset.Hol a kevés hely?[link]
Szoktál F1 -et nézni? Mert az előzések így zajlanak, pont elég helyet hagyott neki. Csak Vettel autója a kigyorsításkor már nem fordult.Vettel -t nézd belülről? Mimkor ment bele? Kigyorsításkor. Kubica egészen lehúzódott a szélére. Nem a kanyar közepén találta el.
-
Peat;)
veterán
válasz
-=Sziszi=- #36654 üzenetére
Nem azt írtam hogy semmi munkája nincs benne mint személy, hanem azt hogy ez nem a Brawn Gp munkássága, így az ő nevével szerényen.
Egyébként Japánban egy autó gyár produkált negatív üzleti eredményt, évtizedek óta először. A Toyota kedves Sziszi, akik kitartottak. A Honda nem volt rákényszerítve az eladásra, 1 évig még biztosan nem...ezért is írom hogy hülyék. De akkor másképp látjuk a dolgokat, nincs ezzel semmi gond.
-
7Heads Drago
veterán
válasz
!Overdose! #36639 üzenetére
Azzal a gumikkal? Az utolsó körben amikor Kubica még tisztán futott 1 mp adott minkettőnek és volt még hátra 5-6 kör. Biztos gyorsult volna, de csak álmaiban.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
MPowerPH #36652 üzenetére
Oreg hova vette volna el ennel jobban, ha mar fekezes kozben beszitalt a vas? Hol volt hely ha megis a kerekveton fordult? Ja telleg, meg volt 2-3m a fuvon a falig, de ezt a versenyt palyan jaccak, mert nem ugy hivjak, hogy Dakar, meg nem is ugy, hogy a somogybabodi off-road fesztival.
hobizoli
-
Peat;)
veterán
válasz
hunnylander #36650 üzenetére
Ez az előrébb van 2 centivel miért olyan divat? A belső íven Vettel volt és kész. Ezzel nem lehet vitatkozni, akkor külső íven előzzön. Nem volt külsőn, illetve csak onnan kezdte meg a manővert Kubica. Szerintem ő volt a meggondolatlan míg a másik egy dolgot csinált: tartotta az ívet. Miért fékezne be és menne a fűre ha nincs kedve?
-
-=Sziszi=-
aktív tag
válasz
Peat;) #36642 üzenetére
"elég gyanús hogy kitervelten bulizta össze ezt a csapatot magának"
Persze ő intézte el, hogy veszteséges legyen a Honda és veszélybe kerüljön a piaci helyzete ami a kiszállást okozta. Brawn kapott egy lehetőséget a Honda kiszállásával, és élni tudott vele és nem kis munka volt össze rakni a csapatot így szerintem minden elismerést megérdemel. Ráadásul, már tavaly is a csapatnál dolgozott. Szóval amikor a Hondára hivatkozol Brawnra is hivatkozol mert már ott volt ő is.
hunny:
"Vettelnek még tanulgatnia kell a nagy tétek melleti autókázást, a tehetség nem elég, a feladathoz fel is kell nőni..."Engem Schumira emlékeztet egy kicsit. Neki is voltak szép balesetei fiatal korában.
-
Peat;)
veterán
válasz
JJános #36644 üzenetére
Szerintem meg nézz körbe, hogy más versenysorozatokba ezek az "öreg és nem bírom mert csak" pilóták miket nyújtanak...az f1 sem más, itt is megállná a helyét sok "öreg" csak míg ez egy cirkusz és marketingüzlet a többi inkább szól a sportról. Én is bedőlök a marketinggépezetnek, mert ezt nézem leginkább, ez van középpontban mindenhol, de túlságosan nem kéne benyakalni hogy "öreg" (30 felett jó tudni hogy öreg valaki) = leépült tolókocsis sebesség a ringen.
-
-
D@ni88
addikt
Hamiltonnak akkora mákja volt. kezdve azzal hogy ugye 18.ról indult, mert a 2 toyota mögötte
utánna Barichello amortizált 3versenyzőt a boxba kapásból. aztán Massa, Kimi, Kubica, Vettel, és mégg a boxkiállások is csökkentették a hátrányt. és ha jól sejtem piquet is előtte volt.
lehet számolgatni
mákos volt Hamike nagyon... -
Pilács
senior tag
Trulli szabálytalanul előzött?
Kezdődik a móka
-
antonx
csendes tag
Azért az utolsó körök izgalmához nagyon kellett Button utolsó elrontott pit-stop ja (kb. 15 mp)
Szegény palikék nem vették észre , mert a ferkával voltak elfoglalva -
JJános
addikt
Ne haragudjál, de ma Barikáról ne! Csak rosszat. Még hogy rutinos. Öreg! 37 éves. Nem itt volna a helye, hanem az unokáit kellene istápolni.
És nem azért, mert Webbert eltalálta, hanem mert csak. Sose nem bírtamNapokban nézegettem 6 versenyidényben "lógott" a Ferrari színeiben, és 9 futamgyőzelmet aratott összesen. Vagyis évenként másfelet.
A mai rajtja minden volt, csak nem rajt. Egy nyugdíjas kerekesszékkel különben elrajtolt volna KERS nélkül is.
7Heads Drago: Webberről azért nem hallottál túl sokat, mert Barika még az elején megtolta. Gondolom átment "tesztbe" cegény.
-
hobizoli
nagyúr
-
Peat;)
veterán
Sajnos Alonso elment egy felderítő útra balesetnél (gyakorlatilag kiment a képről
, nemtom merre ment), ettől függetlenül jó volt, de nekem kicsit túl nagy káosz volt ez a futam és a gumi miatt számomra.
Én már tavaly is baszogattam a bridgestone-t, így most hosszan nem teszem, de ha már költségtakarékosság akkor a nálunk lévő hankook vagy milyen noname gyár is tud ilyen abroncsokat adni.Buttonnak meg grat, de asszem akaratlanul is kicsit unszimpatikus lesz a Brawn Gp számomra. Minden sikert nekik és Brawn-nak adnak és ez így nem korrekt. A Honda ha már ilyen idióta volt hogy több száz millás csapatát odaadta ingyé szinte, akkor az lenne a minimum ha megemlítenék az egykori gyár nevét...ez az ő munkájuk, a Brawn Gp munkája pedig mostantól kezdődik elsősorban. Illetve ha elfogyott a Honda 100 millája. No de mindegy, a pilóták tetszenek, csak ez a Brawn szerintem rosszabb mint Briós, elég gyanús hogy kitervelten bulizta össze ezt a csapatot magának. De a többiek jó arcok a csapatnál, Barika is egyfajta terminátor, amikor beszóltak rádión neki az kb olyan volt min egy videojáték, autód kijavítva mehetsz rombolni.
Kubica meg kicsit sokat képzelt magáról, aki f1-ben úgy gondolkodik hogy vedd el a gázt öcsi mert kiesünk, az így járhat. Ha ezt elfogadja oké, de valami azt súgja ki lesz akadva Vettelre.
Mindent összevetve: Red Bull már fejleszti a diffúzort. Vettel simán mehet a vb-ért is akár.
-
Macka
veterán
válasz
7Heads Drago #36635 üzenetére
De ott a HA..
-
!Overdose!
őstag
válasz
7Heads Drago #36635 üzenetére
Amikor Kubica utolérte Vettelt már 4 mp-re voltak Button mögött. Mellesleg szerinted Button nem tudott volna gyorsabban menni???
-
-=Sziszi=-
aktív tag
válasz
Csabee. #36636 üzenetére
Nem hülye csak versenyző vére van
Egyiküket sem hibáztatom. Go Vettel
BMW001: Ha nem kapják össze magutak, akkor vége a sikerszériának ami a Brawn-Todt korban volt. Én csak Kimit sajnálom, mert megint csak szenved mint a Mekinél annó.Kimi kicsit olyan mint Button, "rosszkor rosz lóra". Button szerencséje, hogy Brawn a csapatfőnőke, így VB esélyes lett.
-
MPowerPH
félisten
válasz
-=Sziszi=- #36634 üzenetére
Így van, egyet értek. Kimi -nek meg az újabb balf@szkodása miatt kell gratulálni, mert adva volt a 4. hely legalább. Kubica és Vettel kiesésével meg sima 2. hely.
És azt is meg kell jegyezni, hogy a Ferrari nem hogy lassú, de még megbízhatatlan is. Így nem tom mit várnak.
-
Csabee.
nagyúr
válasz
7Heads Drago #36635 üzenetére
Kubica hülye volt.. ő dolga, én csak Vettelt sajnálom... viszont én nekem így is tetszett a dobogó! sőőt ezt vártam az elején is!
BrawnGp 4ever
-
7Heads Drago
veterán
Button után 2 mp-re voltak Vettelék. Simán meglett volna Kubica-nak. Elkapkodta egy kicsit. A kopott lágy gumis autó elé így beállni. Szinte biztos volt hogy Vettel meg fog csúszni.
Ha befutott volna Vettel akkor leiskolázta volna Webbert. Akiről az egész futam alatt nem hallottunk semmit. Nem semmi gyerek ez a Vettel. -
-=Sziszi=-
aktív tag
válasz
MPowerPH #36631 üzenetére
Szerintem a Ferrari mint autó jól van megépítve, csak a csapat van romokban. Már bizonyították tavaly. A Mekinél meg a kocsi egy rossz konstrukció, az hogy negyedikek lettek az a szerencse a csapat egység és Hami gyorsaságának köszönhető. Így gratulálok Haminak, hogy egy tragaccsal is jó versenyt futott.
-
válasz
-=Sziszi=- #36611 üzenetére
Én sem mondtam, hogy a dobogóra elég amit mennek, de azért ha tartották volna magukat végig, az első 6-8ba benne lehettek volna. csak aztán sorba cseszték el amit lehetett
Imádkozzunk feltámadásukért
-
MPowerPH
félisten
válasz
7Heads Drago #36625 üzenetére
Nem, az túlzás lenne. Csak a 4s helyett akkor 8s -et lassulnak majd.
Kubica-Vettel, szerintem versenybaleset. Kubica sokkal gyorsabb volt, Vettelnek meg már nem fordult az autója. Ha egészségesek a gumik, ott még simán, és bőven befordul. Amúgy Kubica előrébb volt.
D@ni88: Szerintem meg szépen mennek majd lejjebb, még talán a Meki is beelőzi őket. Mert ott tudják hol a hiba, Ferkánál még azt se.
-
D@ni88
addikt
Ferrari tavaly is hogy kezdett itt, aztán év végére mi lett?
majdnem vb-t nyertek. lesz itt még felzárkózás dögivel
-
greenmukk
tag
válasz
Vazallus #36610 üzenetére
Már ne is haragudj de akkor mitöl lennél elájulva??
"Idejön Brown egy 300ft-ért megvett csapattal majd odaver minden prémium istállónak." --nekem már ez önmagában is elég ok hogy elájuljak
Ez még csak az első verseny voltebben az évben, még bármi megtörténhet,és a mai futam alapján sokkal izgalmasabb szezon elé nézünk mint pl. az elmúlt évben (legalábbis remélem)
-
hobizoli
nagyúr
válasz
laci666 #36612 üzenetére
Nem sodrodott sehova Vettel, a Kubica csukta be elotte az ajtot nem kicsit. Mit gondolsz miert ment mar le a kerekvetore is a Red Bull-l...? Mert "ki"sodrodott? Akkor nem kifele kellett volna mennie az autonak a befele helyett, hm? Vagy megis hova ment volna meg beljebb, hogy Kubica elferjen, a fure?
hobizoli
-
Boci_83
őstag
Nem akarok visszaolvasni szándékosan, de annyit válaszoljatok, hogy jó futam volt, érdemes megnézni az ismétlést?
-
MPowerPH
félisten
válasz
pappnet #36614 üzenetére
Nem csak azon múlik.
Van ott más is a tarsolyban.
Amúgy Barrichello milyen büntit fog majd kapni szerintetek? Mert a rajtnál sok ember versenyét tönkretette.
"Ferrarinál, meg nagyon kezd hiányozni Brawn meg Todt. Schumit dikert nem mondom, mert a jó pilóták megvannak."
Jah, a mostani vezetés tavaly már bebizonyította mennyit ér. Legkomolyabb fejlesztésük a boxkiállásoknál használt lámpa, felkészülési időben is egyfolytában azzal vacakoltak.
A jó pilótákról meg annyit, hogy nézd meg mit csinált Raikkonen!!Megint eldobta az autót, és tavaly is ezt csinálta. Schumi ilyet csak szökőévenként csinált, bár Ferraris korszakában még lehet akkor se .
-
venember83
nagyúr
válasz
prmcsk #36606 üzenetére
Legalább lesz hivatalos állásfoglalás, aztán akkor kiderül, hogy ki mit tud fejleszteni még a jelenlegi konstrukción. Könnyen meglehet, hogy nem tiltják be, nem akkora előny, legalábbis a vége fele úgy tűnt, hogy máshol kell keresni a lassúság okát, nem csak a diffúzorban.
-
1Room
csendes tag
Sziasztok!
Ez az évnyító elég érdekesre sikeredett. Igazából India Force meglepetésként ért. Na de ez van.
Igazából mindíg neki szurkolok és drukolok: Rubens Barrichello, tök mindegy miféle F1-autóba ül.Köszi.
üdv.
-
pappnet
csendes tag
Érdekes lenne az új befutó, ha 14.én az überdiffúzoros csapatoktól elveszik a mostani helyezésüket:
1. LH
2. Alonso
3. Buemiez komoly lenne
-
MPowerPH
félisten
válasz
-=Sziszi=- #36611 üzenetére
Azért Hamiltonnál lehetett látni, hogy jól működött, azért tudott olyan sokat előzni. És a belsőből is látszott, megindul az autó mikor pöckölget.
-
laci666
senior tag
válasz
hobizoli #36603 üzenetére
Utólag végig gondolva meg az ismétléseket megnézve szerintem nem volt hibás Vettel már nem tapadt a gumi és rásodródott Kubicára.Probálta ő szűken venni csak hát a gumi nem bírta. Kubicát se hibáztatóm de azért várhatott volna 1 kanyarral ,de ugye a verseny hevében nehéz várni.
-
-=Sziszi=-
aktív tag
válasz
Barthezz2 #36601 üzenetére
Hát szerintem a Ferrari teljesítménye nem elég a dobogóra. Nekem nagyon úgy tűnt, hogy Raikönnen csak szenved a kocsiban és nem tud mit csinálni. Remélem Malájziára összeszedik magukat.
Jövő héten még kiélezettebb küzdelem lesz. Kíváncsi vagyok, hogy a két hosszú egyenesben mennyit jelent majd a KERS, most nem számított sokat.
-
Vazallus
tag
Megmondom őszintén nem leszek elájulva ettől az évtől így az első versenyt nézve.
Idejön Brown egy 300ft-ért megvett csapattal majd odaver minden prémium istállónak. -
MPowerPH
félisten
válasz
Oliverda #36594 üzenetére
Szerintem nem kell semmilyen tévhitet táplálni. Hamilton és a Ferrarik is csak a 10. hely környékéig jók, persze ha mindenkivel minden rendben van. Most még kicsit erősebb a Ferka a Mekinél, de ahogy néztem, futamon olyan szép ütemben lassultak el, hogy nem sokra elég ez az előny. Sok mindent eltoltak a volt menő csapatok, de legalább érdekes év lesz. Már kicsit untam a régi rendszert. Button -nak kijárna egy VB, és végre Kubica is bizonyíthat. Bár az máig érthetetlen, hogy verte el ennyire Heidfeldet.
Vagy a Kers belassította, vagy egyszerűen bénább mint Kubika.
Amúgy remélem nem tiltják be a diffúzorokat, a BGP úgy is a legjobb lenne. Majd jövőre a Ferrari és a Meki is készít normális autót. Idén asszem túl nagy hangsúlyt fektettek a Kers fejlesztésére, az autót meg csak összecsapták.
-
Pilács
senior tag
Borzasztó elkeserítő, amit műveltek, Palik és társai nyomják a semmit, beszélgetnek mint én a kocsmában szoktam, semmi technikai információt nem nyújtanak, sőt benéznek dolgokat... szerintük nagyon szép amikor 10 kör után 40mp-el vezet egy csapat, és teljes lekörözés várható, hozzá teszem amikor a Ferrari dominált így, akkor az baj volt... Nagyon örülnék, ha végre normális emberek kerülnének a közvetítésbe, akik technikailag felkészültek, tudnak érdekes dolgokat mondani, hiszen sokan nem tudták követni a téli teszteket, és közben beszélhettek volna arról, adatokkal megtűzgélve.
Az új tolmács inkább ne beszélne, többet értenék az angol szövegből, mint amit az dadogott...
Az meg még egy érdekes dolog, hogy a pályabírók miért csak a Button tankolása után küldték be a biztonsági autót. Végül is alig veszélyeztették az egész mezőnyt.
McLaren-nél ha rossz is az autó, de a csapat összeszedettnek tűnik, Alonso úgyszint kihozta amit az autó tud, Ferrari komoly gondokkal küzd, rossz a csapat, BGP Red Bull Toyota és Kubikaelőtt le a kalappal, azaz összeségében mindenki előtt kivéve a pályabírókat, meg a Ferrarit (meg Palikékat)
-
prmcsk
addikt
válasz
venember83 #36559 üzenetére
A Bridgestone meg akassza fel magát, ilyen gyenge szuperlágyot készíteni.
Ezt hozza magával, ha nincs konkurencia...
Szerinted mi lesz az első három diffúzorának a sorsa, ezek után ? Szerintem vagy betiltják, vagy mindenki számára elérhetővé teszik, mert az mégsem járja, hogy a tradicionális csapatok égnek, mint a kapcagyár...
-
hobizoli
nagyúr
-
Érdekes és izgalmas egy futam volt, ha ilyen lesz az egész év, akkor tuti lesz
Nem volt lekörözés, a verseny elején úgy tűnt, hogy Button verhetetlen, a végén mégis szorult a hurok. A Barichello darált rendesen, aztán csak bemákolta a második helyet. Hamilton sem ment gyengén, a végéről feljönni 4.-nek, arról nem is beszélve, hogy Trulli a boxutcából dobogósA két ferrari hatalmas csalódás, bár nem mentek annyira rosszul...míg mentek..
Azért még nem írnám le őket, talán még összekapják magukat.
Hamilton nagyon ott volt a KERS-el, csak az a baj, hogy nélküle nem nagyon ment a szekér(bár azért csak 4. lett), körönként 6s meg közel sem elég..
Szegény Vettel megNemtudom mért kellett ott erősködni. Még egy kanyar és tiszta előzés lett volna, erre meg
A pályabírok meg nemtudom milyen futamot néztek, mire bejött az SC már nem volt miért
Na palikot meg meg sem említem... minardi
schell
olyanokat meg észre sem vesz amit kellene.. olyan szépen végigbeszéltek nem egy boxkiállást, hogy észre sem vették
Tegnap "féltem itt" hogy miről fognak beszélni, most hogy tudjuk előre a súlyokat.. hát, van itt hülyeség tartalékban neki sajnos
kiváncsi leszek, hogy hány futamon keresztül fogjuk még hallgati, hogy húú de fasza az az első szárny, meg a kers, meg a slik gumi...stb(még ha igaza is van, mert a szabálymódosításoktól izgi futamoknak nézünk elébe, de szerintem elsőre is megérti mindenki..)
Várjuk a következő futamot
Aktív témák
Hirdetés
- HP Elitebook 745 G3 érintőképernyős laptop (14FHD/I5-G6/8GB/256SSD)
- RTX 4090 / RTX 3090 videokartya hütő ventivel olcson! Dobozzal!
- Thinkpad T14s Gen4 14" FHD+ IPS i5-1345U 16GB 512GB NVMe ujjlolv gar
- HP Elitebook 840 G3 laptop (14FHD/I5-G6/8GB/256SSD/Win11)
- Eladó Samsung Odessey G6 S27DG600SU Monitor!
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch Series 9/Apple Watch Ultra/Apple Watch Ultra 2
- Telefon felvásárlás!! Huawei P20 Lite/Huawei P20/Huawei P30 Lite/Huawei P30/Huawei P30 Pro
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad Yoga 260 - i5-G6 I 8GB I 256SSD I 12,5" Touch I W10 I Cam I Gari!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest