- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Szevam: Mennyire tipik Z-gen viselkedés? Tipizálható-e egyáltalán?
- ldave: New Game Blitz - 2025
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Yutani: YRHA - Yutani Retró HAngkártyái: IBM mWave
- Flashback: Építsünk PC-t akciós alkatrészekből, lassan. upd: 05.28
- sziku69: Szólánc.
Aktív témák
-
Pá
addikt
Én azt nem értem, a KERS bevezetésével miért nem emelték meg a minimumsúlyt mondjuk 625kg-ra. Máris nem lenne miről beszélni és mindenki beszerelné.
Aztán 1-2 év múlva vissza lehetne térni a mostanira, amikor már jobban kiforr. -
#70869248
törölt tag
válasz
wildrain #34496 üzenetére
?
hát ez az Wild' hogy nem mindenkire uazok a feltételek vonatkoznak...persze egyfelől kétségtelen igazad van, egyformán sz@r a fejlesztési feltétel, másfelől viszont ne mkötelező bevetni a KERS-t...és innen már nem egyformák a feltételek. Mondhatnád hogy miért nem hisz akár senki ne vesse be...de ez így egyfelől vicces, másfelől akik komoly fejlesztést tettek bele azok be akarják venni..azért lett.
..ha egy csapat (vagy több) megteheti, hogy nem veti be, hanem profitál a mások bajában..legyen az megbízhatatlanság,..KERS-re vonatkozó szabálymódosítások..kevesebb-több mp, kijelző ledek a pályamunkásoknak..stbmittomén hisz ez kiforratlan még, szemben az ő KERStelen autójának jóval kevesebb problémájával, megoldott (könnyen megoldott) balanszával...majd kibekkelve futamokat akár pontelőnyt is gyűjthet...vagy kibekkeli az egységes KERS-t, és akkor megkapja a KERS-t minusz fejlesztési költség, minusz évközi toldozások, minusz versenyző ill pályamunkás elégetése mindegy ugy is érted....plussz jó helyezés a tabella-n.
Mert jelenleg így néz ki...és ezért nem egyforma a helyzet sztem. -
wildrain
addikt
válasz
#70869248 #34494 üzenetére
Ez az "oldd meg" kategória. Mindenkire ugyanazok a feltételek vonatkoznak, mindenkinek kihívás. Nincs ezzel semmi gond.
A fejlesztési költségek meg a KERS kifejlesztésével együtt is csökkentek. Ha jól emlékszem Theissen mondta, hogy nem volt olyan nagyon drága a fejlesztés. A használhatóságot ugye jelenleg a súlyához kötik, legfeljebb azt is lejjebb tornásszák idővel. De jövőre úgyis növelik a felhasználható energia mennyiségét, a tömege meg talán csökkenni is fog, vagy marad ugyanannyi, és akkor már több tapasztalattal is rendelkeznek az egészről, így biztosan kifizetődő lesz használni.Én személy szerint nagy ívben lesz@rom a költségcsökkentést. Addig, amíg olyan szabályok nem lesznek, amik zavaróak a versenyzésre, addig nyugodtan be is tilthatják a tesztelést, a szélcsatornákat, stb. Egyenautók ne legyenek (még részben sem), mert az már tényleg zavaró lenne a versenyzésre. Még az egyen-KERS is hülyeség, remélem nem lesz olyan, mert akkor felesleges belerakni, ha mindenkinek ugyanaz van.
De az, hogy ki mennyi pénzt (sokat vagy keveset) költ el a fejlesztésre, versenyzésre, teljesen hidegen hagy. -
#70869248
törölt tag
ááá nem mondanám azt hogy semmit nem ér, jó dolog a KERS. Csak ebben a környezetben most nem feltétlen. Nesze csinálj KERS-t, de közben Slick gumi, de közben kisebb leszorítóerő, meg kevesebb teszt..meg @&#..
Lehet csinálni jó KERS-t még gyorsan és pénznél is, ha a környezet állandó marad és kiszámítható.
De a oké csináltam KERS-t..müködik, a szélcsatornában megnéztem hogy hűtöm majd...aztán kiviszem a pályára, és kiderül hogy az első slick-k miatt (kombinálva a kisebb hátsó leszorítóerővel) elmászik a hátulja..elmelegszik a gumi, viszont nics ballanszom mert a súlyát elspóroltam a KERS-ben, azt meg nem rakhatom akárhova..
...
..ja és mindeközben már csak két kört mehetek a pályán, meg majd még egyszer valamennyit az első futam előtt.
Sazl ez ám az ideális fejlesztési környezet -
Nekem az a bajom ezzel,hogy kitalálnak valamit majd istenítik,és a végén kiderül semmit sem ér.És pont aki ezt favorizálta az kezd benne kétkedni?
-
#70869248
törölt tag
válasz
!Overdose! #34486 üzenetére
Nagy a ködölés a KERS-l kapcsolatban...kiváncsi vagyok hány csapat jön kétféle (KERS ill KERStelen) autóval az idénnyitóra.
Sztem is hátrány egyenlőre...és tök nem tudom elképzelni, hogy pl. a McLaren hogy fogja megoldani, itt van ez a slick generálta hátsó gumi melegedési probléma, amit a KERS-t elkötelezetten használni akaró csapatok nagy fejvakarással fogadhattak, és most igyekeznek tűzoltással orvosolni (érdekes diffúzor pl.).
Nem tudom mennyire hagyták rugalmasnak a KERS elhelyezését az autó középpontját tekintve...az én elképzeléseim szerint kb. semennyire nem lehet már ebben az időszakban. Mindenesetre a Ferrari elképzelése elég ééérdekes...lehet mondani.
Így első lépésként azt mondanám, hogy a KERS nélküli autók szinte biztosan verni fogják a KERS autókat Melbourne-ben (véleményem szerint). Szerintem ott a jó balansz fontosabb mint az a rövidtávú lódítás amit a KERS tudni fog, nem nagyon látok olyan részt ahol a plussz 60-80LE-t úgy lehet rászabadítani a tapadásra hogy az előnnyel segít...ha pedig beleveszek némi 'taktikai' koszfelhordástmás csapatok részéről. akkor akár sehol .. szembeállítva mondjuk Monza-val, ahol a Parabolica kijáratánál ráengedhető KERS tól akkorát az autón, hogy az az egyenes szakaszon üt-ver(het) egy KERStelent.
De az biztos, hogy hosszabb távon nagy hátrányba kerülhetnek azok akik nem vetik be mindjárt Melbourn-ben...az hogy a szerzett KERS tapasztalat és a várható eredmény milyen aránypárt alkot...na az okozhat némi fejtörést a csapatoknak...pláne azoknak akik jól állnak.
...és akkor még a biztonság, megbízhatóság..egy esetleges SC alatti melegedés, leállítás-újraindítás....egyébként sirály lenne ha SC alatt 'kisütnék' az autókatSzal nehezen tudom elképzelni, hogy pl. a McLaren mitől lesz jó (hát még a Force India), a Ferrari-t is kicsit esetlegesnek látom, a Toyota sem hinném hogy jól állna igazán, sőt én méga Williams-ben sem látok hűhát,...a Renault nagy köd..ha csak ők lennének azt mondanám hogy gyengék, de a Red-Bull miatt nem mondhatom.
Az egyetlen akikről azt gondolom, hogy igazán erősen állhatnak KERS-ben az a Bmw.
Az ő eddig mutatott fejlesztési felfogásuk-útjuk, illetve az ahogy a tavalyi év végén már nem akartak/kellett energiákat fektetni az azévi autóba...mind-mind azt sugallják nekem legalábbis, hogy ők magával a KERS-l igen jól állnak....viszont a Slick és a ballanszprobléma az csak tesztelésen tettenérhető, az pedig felrughat mindent a holdra, ha nem tudják hőfokon tartani a hátsó gumit egy futamon. -
JColee
őstag
főleg ilyenek után
Mosley srác egy kicsit elszállt -
!Overdose!
őstag
válasz
JColee #34484 üzenetére
"Mosley megkérdőjelezte a járművek kinetikus energiáját a hajtásláncba visszatápláló berendezés hasznosságát is, mivel a 25-40 kilós eszköz előnyeit elnyomja a módosuló súlyelosztásból fakadó hátrány. "A ballasztok alkalmazása több időt hozna a konyhára, mint a KERS használata" - vélekedett az elnök."
Erre most sikerült rájönni???
-
JColee
őstag
Az FIA önkritikát gyakorolt a gumikopás miatt
"Mosley megkérdőjelezte a járművek kinetikus energiáját a hajtásláncba visszatápláló berendezés hasznosságát is, mivel a 25-40 kilós eszköz előnyeit elnyomja a módosuló súlyelosztásból fakadó hátrány."
-
Oliverda
titán
válasz
Depression #34482 üzenetére
Már ha ott lesz a rajtrácsony... bár ma már olyat is olvasni lehetett hogy ő lesz és nem pedig Senna.
-
Depression
veterán
válasz
Motion_Blur #34478 üzenetére
Pedig Ő volt az örök második. Szerintem ideje már elsőnek lennie. Mindig hozta azt, amit elvártak tőle. Idén tuti, hogy neki fogok szurkolni.
-
Bermi
aktív tag
válasz
Motion_Blur #34478 üzenetére
-
wildrain
addikt
Ennek a USF1-tulaj Peter Windsornak szája az már van.
A leendő pilótáiról kérdezték:
Sokkal valószínűbbnek tartja azt a felállást, hogy egy rutinos F-1-veterán és egy feltörekvő amerikai tehetség foglalja el a versenyzőüléseket. Előbbire Rubens Barrichellót említette példaként, aki hondás tapasztalatai révén azt is tudja, hogyan nem szabad F-1-es istállót működtetni.
Nem semmi duma.Gyanítom, hogy az öreg Rubens szívesen beülne, habár ez neki egy év kiesés után lenne, de ha tényleg náluk versenyezne legalább egy évet, akkor nagyon komoly futamindulási rekordot produkálna a pályafutása végére.
-
Pá
addikt
válasz
#70869248 #34470 üzenetére
Nekem egyáltalán nem bökte a szemem, hogy a Mekinél kezdett Hamika.
Ha jó, akkor miért ne? És utólagosan már bebizonyosodott, hogy jó döntés volt.Sztem pont azzal a gondolkodásmóddal van a probléma, hogy csak azért mert ez keveseknek jön össze elsőre, mindenkinek kell pár évet szenvednie előtte. Pl ha én lennék olyan jó, mint Hamilton, akkor nekem sem lenne kedvem két évet szenvedni egy utolsó csapatnál, csak azért mert pl Alonsonak kellett...
Amúgy nem olvastam végig a hszed, valószínűleg tök másról szól csak a második bekezdésre reflektáltam.
-
D@ni88
addikt
válasz
hunnylander #34467 üzenetére
ez melyik kocsi? mert sztem nem meki
mert akkor az olasz zászló ott fent nem stimmel
vagy így volt "megtervezve" a papírokon amit találtak
-
#70869248
törölt tag
Ne hogy azt hidd, hogy ez csak másoknak nem stimmel...vagy csak neked..
Szerintem aki szereti ezt a sportot, annak szinte majd mind megbökte a szemét, hogy Hamilton McLaren-ben kezdte az F1-t.
Csak tudod ki ha nem ő?...és ezt most azért írom, mert az F1 előélete a legjobb. Most sem..és egyébként bárki jön a következő két évben, neki sem lesz annyira eredményes előélete mint Hamilton-nak.
Az más kérdés, hogy általában az F1 drukker onnan kezdi el megmérni a versenyzőt, hogy az az F1 mezőnybe kerül. Oké, azt mondom hogy még ebben sincs nagy hiba, mert a kategóriaváltás nem gyenge...általában ezért is 'jó' kiscsapatban kezdeni, mert nem vagy mindjárt a világ szájában.
Na de itt mindjárt ott volt, bejött ide megtámogatva ezzel a szinesbörű hype-l, ami már sokaknak nem tetszett, mert ugye inkább a teljesítménye segítsen egy versenyzőt, ne a hovatartozása...vagy akár a neme. Aztán mit láttál? ....hogy Alonso nem tud elhúzni töle, nem hogy nem tud elhúzni, de bukik vele szemben. Ilyen általában nem igen van, tuti betámogatják Hamilton-t Alonso ellenében....
Na de mindeközben kiesik a valóság egy darabja, hogy mindez azért nem könnyű, ..nem könnyű mindjárt McLaren-ben kezdeni 2× világbajnok csapattársaként, majd egyszercsak jobb pozícióba kerülni mint ő. Ebben Alonso-nak sem kis része volt szerintem..sztem soha nem lett volna szabad Lewis-t abba a helyzetbe hoznia, hogy esélye legyen a tabellán elé kerülnie, mert onnan már igen valóban elgondolkozik a csapat, hogy hiába fizetek rengetek pénzt ennek, és hiába 2× világbajnok (és kétségtelenül az egyik legjobb), de nézd már az elvileg tanulóévét töltő, elvileg a jövőt megtestesítő Lewis akár még befutó is lehet...
és ezt nem lett volna szabad, mert ehez viszont Hamilton-nak túl sok, (elsősorban a addigi teljesítményére alapuló), magabiztossága van sok mindent nem csinált jól, és még most sem talán, de kicsit hamar szakadt rá a minden.
Elvileg még mindig tanulnia kellene, egy kisebb csapatban (még mindig)...hisz nála még tesztpilótáskodás sem volt.
Mindjárt az első évében megtolta Alonso-t, és el tudta bukni a Vb-t.....nehogy azt gondold hogy ez egyszerű dolog(!),..elvileg még ha tolták volna Lewis-t Alonso ellenében, még akkor is mellé vissza kellett volna fogni szándékosan Alonso-t hogy egyáltalán legyen esélye vele szemben. Alonso tudását kisebbíted, ha azt gondolod, hogy őt lenyomni egyszerű..pláne nem egy futamra kivetve...egy kétszeres VB-nek egy újonccal szemben, elvileg talán egy gyors körön el lehet bukni, ha pont annak kijön, neki meg nem...de nem egy teljes futamon. ...és aztán még több futamon.
Egy idő után talán, de sokáig egy logikus érv sem szól az mellett, hogy az egyik versenyzőjüket tolják a másikat nyomják, ........Hamilton egy akár elbukható jövő (bár Alonso sem öreg), Alonso meg 2× VB sok pénzért akinél nem nagyon van jobb a mezőnyben.
Oké az év felétől már minden baj volt, de Alonso-t R.D. nem azért hozta, hogy majd jót veszekedjenek -
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #34467 üzenetére
Háttérben ott a jó 1997-es Jordan.
-
hunnylander
őstag
Srácok, ne melegedjetek!
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #34464 üzenetére
Sminkelt? Jah, biztos minden verseny előtt kirúzsozzák és bepúderezik az orrát.
-
Bermi
aktív tag
válasz
Dragbajnok #34453 üzenetére
komolyan veszi a BBC, Colthard-ra kiváncsi leszek, mint szakértő. remélem az időmérők alatt is ott lesz és nem csak a futamokon a stúdióban.
valószínűleg több érdemi infót fogunk Tőle megtudni, mint Dávid Sándor-tól(#34459) dokar: ez inkább kínos, mint elismerés
-
dokar
addikt
hát ezen hatalmasat röhögtem: Hamilton a melegek kedvence forrás: vezess.hu
na ez egy jó példa arra, hogy miért ne legyen senki híres -
Pompi
nagyúr
válasz
Dragbajnok #34453 üzenetére
"Hogy a BBC online közvetítése hivatalosan az egész világról, vagy csak a brit domainekről lesz elérhető, arról nem adtak tájékoztatást, de proxy szervereken keresztül bizonyára mindenkinek módjában áll majd nézni, ahogy eddig, az ITV műsorát is."
Ha ennyire tudják, hogy az ITV-t is látta aki akarta, akkor minek korlátozzák. Már ha jogilag megoldható (jogdíjak stb.).
-
zed1983
őstag
válasz
Dragbajnok #34453 üzenetére
Kurva jó lesz
Az itthoni TV-től ne várd, inkább a Celeb, meg a Győzike show a favorit -
válasz
hunnylander #34450 üzenetére
Nézd nem az arcberendezése zavar,azzal nincs gondom.
Mikor bekerült az F1-be azt hittem csöndes szerény gyerek,de nem az,söt inkább nagyképü.
Aláírom,hogy szegénysorból származik és most a tehetségével sokkra vitte,de ha belegondolsz ha valaki bekerül a Forma 1-be lehet bármilyen nagy tehetség a legalacsonyabban kezdi.
Ha megnézed bármelyik világbajnokot,hogy milyen lent kezdték és fokozatosan évek kemény munkájával jutottak fel a csúcsra.Neki meg rögtön a segge alá tették a mezöny legjobb autóját.Kérdezem hol a szamárlétra?
Ugye,hogy 1007.ben nem világbajnok azt ö barmolta el,és hogy tavaly az lett az meg szerencse kérdése,ha a Toyotás srác nem bénázik akkor megint elbaltázza a VB címet.
Amit Briattore mondott róla helytálló "nyomás alatt hibázik"
De ahogy gondolom öt kedveled és ez így van rendben,nem lehet mindenkinek ugyanaz a kedvence,ha én nem is szeretem Hamilton azért ne ítélj el,mert te sem szerethetsz minden pilótát.
Ha azt írtam nem tartom öt sokkra az így van,de tisztelem és nem gyülölöm,föleg nem a börszíne miatt.Nem számít,hogy milyen a börszíne én csak embert látok benne.Tehát ne próbáld belemagyarázni az arcomba,hogy rasszista vagyok.
Mondok egy példát a tavalyi Hungaringi futamon egy csomó angol Mclaren szurkoló között ültem,ferraris cuccban és igen jól elbeszélgettünk jókat röhögtünk,de ök sem szerették Hamilton igazán.Nem éreztem azt az elszánt arcokat ha a neve szóbakerült.
Öszintén mondom én Kimi Raikonnent szeretem neki drukkolok függetlenül,hogy milyen csapatban szerepel,de tisztelem és szeretem Alonsot is,Kubicát is,Rosberget meg egyenesen imádom,de neki egy jó autó hiányzik a segge alól.
Ha ö lett volna olyan szerencsés,hogy kap egy olyan autót mint Hamilton akkor most ö lenne a világbajnok.
Hát ennyit.Remélem nem sértettelek meg,nem tapostam a lelkivilágodba,ha mégis akkor elnézést kérek érte -
Dragbajnok
tag
Teljes körű online F-1 közvetítést ad a BBC
Ez azért nem semmi lesz.Jó lenne ha ez elterjedne és mondjuk kis hazánkban is lenne egy tvtársaság aki ezt megcsinálná. -
Bermi
aktív tag
válasz
hunnylander #34450 üzenetére
nem szeretem, se a búráját, se ahogy a sajtóban lejön, hogy viselkedik,
nálam nem 2008-ban ásta el magát, hanem 2007-ben Alonso csapattársaként.
ha kiesnek a kedvenc pilótáim, akkor nem marad más hátra, hogy antiszurkolással, azon izgulok, hogy Ő is kiessen.és nem kellene ide keverni ezt "Antropológiailag ellenszenves az afro-angol arcberendezés"
köze nincs hozzá, egyszerűen ritka ellenszenves egy fazon, nem kell belemagyarázni semmit.
és nem állítom, hogy idővel nem változhat meg a véleményem, mert egy időben Schumachert és Alonsot ki nem állhattam, de későbbi viselkedésük miatt megkedveltem őket.
-
wildrain
addikt
válasz
#70869248 #34447 üzenetére
Hát pedig (csupán megérzés szinten) szerintem idén sem lesz túl jó a Williams. Úgy gondolom, hogy a lendkerekes KERS zsákutca lesz, maga az autó pedig ugyanúgy a középmezőnybe való, ahol eddig is volt. Persze lehet egy-két villanásuk Rosberggel, de a dobogó közelében már most is túl sokan vannak.
-
hunnylander
őstag
Antropológiailag ellenszenves az afro-angol arcberendezés? Csak ez lehet, mert naivitás lenne részedről, ha úgy gondolnád ismerheted, mit személy annyira, hogy azt mondd semmire se tartod.
Ilyen pilóta nincs a mostani F1-ben. Ha a legügyetlenebb pilótát és eddigi érdemeit, eddigi és jelenlegi munkáját semmire se tartanám, hogyan tekinthetnék magamra vagy rád?
-
#70869248
törölt tag
'reggelt
Nincs szandekomban bármi nagyobb hangsúlyt adni az általam kiemelt nyilatkozatrésznek, csupán egyszerűen kellemes meglepeteskent ért, hogy összecseng a sajat akkori véleményemmel. Ismerni nem volt nehéz, de akkor ott 'lepődtem rá' igazan Hamilton-ra (első év Monaco).
Sir Frank Williams:
"Amikor először láttam Lewis-t F-1-es autót vezetni Monte Carlóban egy csütörtöki szabadedzésen, azt gondoltam, hogy tíz évente ha egyszer látunk ekkora tehetséget, Jackie (Stewarttal) és Jimmy (Clarkkal) lehet egy lapon említeni" - fogalmazott a 66 éves csapattulajdonos. - "Folyamatosan centikre autózott a korláttól. Bekötött szemmel is meg tudta volna csinálni."
a5
...azzal a különbséggel, hogy nálam nem kerültek elő ilyen nagy nevek, szerintem más is autózott ott ilyen jó ritmusban, pusztán szembeszökően piszok meggyőző volt.Egyebkent a cikk valódi lényegéhez visszatérve, Rosberg-t piszkosul sajnálnám, ha felejthető éve lenne, és ezáltal rossz tárgyalási alapja (talán romló teljesítménye is az eredménytelenség visszhatása miatt). Én igazából bírom Nakajima-t is, jó véleménnyel vagyok róla, de Rosberg-t kifejezetten nagyon sajnálnám, ő ebben a mezőnyben élbolyban kell hogy autózzon (saját vélemény természetesen).
Hamarosan jön Hülkenberg is (Willi Weber-rel nem lesz nehéz úgy gondolom), remélem Grosjean is, és kicsit meg lesz szorva a mezőny úgymond tehetségekkel ami miatt kell a jó tárgyalási pozíció egy jó ülés megszerzéséhez.. -
glutamin
őstag
válasz
Calogero #34431 üzenetére
"Ayrton Senna autójában a balesete után egy vérrel átitatott osztrák zászlót találtak: ezt lengetve akart volna tisztelegni győzelme esetén Roland Ratzenberger emlékére." Ezt wikipedián találtam Érdekes, erről eddig nem tudtam. Mondjuk Sennát mindig is nagyon csíptem...
-
hunnylander
őstag
-
PazsitZ
addikt
válasz
hunnylander #34434 üzenetére
nem szívesen adja a nevét a szerencséntlenkedéshez
Látom már kezdődik...btw. A teljes név pedig tudomásom szerint a csapat és a motorgyártóból áll össze.
[link] -
Bermi
aktív tag
válasz
!Overdose! #34438 üzenetére
még nem merek örülni Fly, elnézést Fry repülésének,
amig hivatalos nem lesz minden. -
!Overdose!
őstag
válasz
hunnylander #34419 üzenetére
Ezaz!
Végre repül Fry! Mióta várok én erre!
Vajon Senna lesz Button csapattársa? Elég valószínű nem?
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #34436 üzenetére
Ettől függetlenül én kétlem hogy nagyot tudnának előrelépni, a mezőny végén lesznek ugyanúgy szvsz, de majd meglátjuk.
Williams - Jól néz ki, és mintha egy új orrot is kapott volna.
Több kép róla. Ezzel a jóval alacsonyabb orral szerintem kifejezetten jól néz ki. Szvsz a mezőnyben eddig ez a legszebb autó így ebben a formában, de persze a többiek is jönnek majd még az új elemekkel. Hirtelen az FW16 ugrott be róla.
-
hunnylander
őstag
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #34434 üzenetére
Akkor a Force India sem Mercedes lesz? Mármint a nevében.
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #34429 üzenetére
A Leyland név leginkább kamu, poénból írhatta valaki.
A Mercedes meg nem szívesen adja a nevét a szerencséntlenkedéshez, úgyhogy szerintem nem lesz a nevük se az autón se a csapat nevében.
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #34429 üzenetére
Volt már Leyland az F1-ben. [link]
-
Calogero
addikt
válasz
JJános #34428 üzenetére
Roland Ratzenberger volt azaz osztrák srác.
-
Integra
titán
válasz
venember83 #34427 üzenetére
jelenleg tele van a net össze-vissza infókkal.. minden a levegőben lóg.
ma felmerült a ricsárdz neve is ross mellé, fry meg röpül (ez mindenképpen pozitív lenne)
és ha ez igaz, akkor lehet, hogy mégis marad a honda motor, mert nehéz lenne a merci motort időre jól beleverni és a honda most meg nem tartja kizártnak, hogy idővel vissza szálljon a csapatba főtámogatónak.. valszeg Ito santól sok függ, de ugye ő még egy ideig nem lesz góré, csak nyár elején. -
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #34426 üzenetére
Leyland-Mercedes?
Kabaré
-
JJános
addikt
válasz
venember83 #34403 üzenetére
Ez nagyon kemény!
Végig néztem ma, és gondolkodtam. 94 különösen nehéz év volt. Születésnapomon, ha jól emlékszem egy osztrák srác, másnap Senna ment el. Ez 94.04.30, és 94.05.01.
-
hunnylander
őstag
The Royal Registry of Trade Names has filed a request by a new form in Brackley for the rights to use the name British Leyland.
Forrást nem tudok, de az Atlas topikban írta valaki a fentieket.
A Kereskedelmi Nevek Királyi Jegyzékhivatala (brit 'cégbíróságszerűség') felé kérelmet nyújtott be egy új brackley-i cég a British Leyland név használati jogáért.
-
Oliverda
titán
Heidfeld: a köridők terén szinte egy szinten vagyunk
Na, ez bíztató...
-
Integra
titán
válasz
hunnylander #34419 üzenetére
hát ennyi, innentől tárgytalan...
és a honda meg bassza telibe, hogy végre úgy tűnik ross alatt építenek egy jó autót, erre belebasszák a merga motort. szégyen!!!
komolyan, ha rosszindulatú akarok lenni, akkor már csak azt tudom mondani, hogy remélem, hogy ross csodát művel az új autóval és a merci motorral, hogy japánban az ereiket vágják fel, amiért nem adtak motort... -
D@ni88
addikt
válasz
hunnylander #34419 üzenetére
és Brawn-nak ez hol éri meg? Reklámozza majd az atomfizikus szakmát?
elképzelem hogy srácok a szakma helyett, mennek majd atomfizikát tanulni -
Bermi
aktív tag
a héten mutatja be a Force India a kocsiját
és gyors linkek a lányokhoz
:
kép1
kép2(#34419) hunnylander: kiváncsi leszek, mit tud ennyi idő alatt tenni
meglepetés az A5 híre után, már kezdtem temetni a csapatot
kösz a cikket és a fordítást
-
hunnylander
őstag
From Turun Sanomat:
Honda's team will be sold to Brawn. The making of the deal was in the final stages on monday evening. The yet unnamed new team's first test will be driven on the 5th of March, either at Silverstone or Snetterton. Honda CEO Takeo Fukui's commentens on monday confirmed that the deal will be made with the former management.
Nick Fry will leave the team and move to work in a completely different sport. Brawn will have the power to shape the team as he sees fit with the money Honda has gotten from the FOM tv and advertising deals.Brawn will cut down the the team's personel dramatically. From the 770 people (personel at the start of December) to 350. Button will continue at the team but his salary will be cut in half. Button won't be getting any compensations from Honda due to his old contract tangles with Williams.
Brawn will be responsible for coordinating the merging of the Brackley built car and Mercedes engine into a working racing unit.
A Honda csapata Brawnnak lesz eladva. Az üzletkötés záró szakaszai hétfő este zajlottak. A még névtelen új csapat első tesztje március 5.-én lesz, Silverstoneban vagy Snettertonban. Honda CEO Takeo Fukui hétfői nyilatkozatai megerősítették, hogy az üzlet a korábbi vezetéssel köttetik.
Nick Fry elhagyja a csapatot és egy másik sportban fog dolgozni. Brawné lesz a hatalom a csapatot alakítani, ahogy jónak látja a Honda FOM-tól kapott (tv és reklámbevétel) pénzéből.
Brawn drámaian csökkenteni fogja az alkalmazottak számát. 770 -> 350 fő. Button a csapatnál marad, fizetése felére lesz véve. Button nem fog kompenzációt (végkielégítést) kapni a Hondától a korábbi Williamsszel valo szerződésgubancok miatt.Brawn lesz a felelőse a brackley-i építésű autó Mercedes motorral működő versenyautóvá való egybeépítésének kordinálásáért.
-
Az ami nekem kedves futam volt azt többször is megnézem,Kimi tavalyelötti vb címét a brazil futamot legalább tízszer láttam,és nem szégyellem magam miatta.Ayrton Senna 1994 Imolai futamát is sokszor megnézem a balesetet meg az egész orvosi próbálkozást és még ilyenkor is összeszorul a szívem szemem könnybelábad,és nehezen akarom elhinni.Mindig azt várom,hogy saját lábán megy vissza a boxba.
Tehát lehet megnézni sokszor mégha tudom a végeredményt akkor is izgulok -
Thrawn
félisten
válasz
venember83 #34403 üzenetére
-
JColee
őstag
A megszűnés határára került a Honda
ha megszűnik, Ross Brawn menjen szépen vissza a ferkához -
#70869248
törölt tag
válasz
wildrain #34407 üzenetére
siman
..en a MotoGp-s videoimat szamtalanszor vegegneztem mar...bar lenne eleg idom digitalizalni oket
. Mindig elvezem a jo futamokat ujra es ujra...remelem nincs semmi bajuk, ez holnaputan kiderul (mar London-ban vagyok).
Egyfelol igen, sokadjara is felfedezni rajtuk elvezheto reszleteket, ..apro mozdulatokat, szandekot. Masfelol, bar tudom a vegeredmenyt, el tudok merulni olyan gondolatokban, hogy ha itt eleg kozel kerult volna akor talan ott sikerul eloznie, es akkor ez lehetett volna, az lehetett volna.megha ez mar nem is a valosag, azert a reszletek ujragondolasa is elmeny. -
JColee
őstag
-
"B"
tag
támadó kép a williamsről
mod:csak kár hogy a fele nem látszik
-
wildrain
addikt
Egy előzésekkel, fordulatokkal teli futamot érdemes visszanézni, mert újra végig lehet izgulni, akár egy filmet, amit már láttál. Ugyanúgy, ahogy milliószor láttam már Kimi 2003-as suzukai előzését Fisichellával szemben, pedig nagyon jól tudom, mi a vége.
Esetleg felfedezhetsz apróságokat, amiket eddig nem vettél észre, megfigyelheted, hogy az egyes események, amiket a futam utáni cikkek kitárgyaltak és megvilágították az okokat, hogyan néztek ki élőben. Egy kicsit más szemmel látod a dolgokat. Nekem legalábbis erre jó, de lehet, hogy mások csak nézik és kész.
Én pl. megnéztem már a 2006-os brazil nagydíjat is többször, és a 2006-os magyar nagydíjat is. Nem mondanám, hogy ugyanúgy izgultam, mint elsőre, de azért jó volt.
-
Pá
addikt
Hogy lehet egy nagydíjat többször megnézni? Sosem értettem.
Én nagy fan vagyok, szinte mindent megteszek, hogy élőben láthassak minden futamot. De másodjára már nem tudnám megnézni, mit lehet élvezni benne ha előre tudsz mindent?
szerk: főleg, hogy olyankor már live timing sincs, ami nélkül le sem ülök a tv elé
-
Bermi
aktív tag
válasz
venember83 #34403 üzenetére
megrázó
szívszaggató
Hősök
Ez A Forma 1
Emlékezzünk Rájuk
-
Bandit21
addikt
Üdv, volt egy video a youtube-on, egy lassú Evanesence szám ment alatta, f1 heroes v vmi ilyesmi, és bár szomorú néha megnézem, most viszont nem találom,
1 ismeri-e vki?
2 be tudná-e linkelni nekem
elég hosszú 7-8 talán 9 perc is és most vhogy se f1 heroes se semmi hasonló keresőszóval nem találtam meg
Aktív témák
- AKCIÓ! Google Pixel 9 Pro 5G 128GB 16GB mobiltelefon garanciával hibátlan működéssel
- LG 65" C1 OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready!
- SEAGATE ST6000NM0034 6TB 7.2k SAS HDD, nettó 15747Ft + ÁFA, 1 év garancia
- Csere-Beszámítás! Asus Tuf Gamer laptop! R5 3550H / GTX 1650 / 8GB DDR4 / 500GB SSD
- Csere-Beszámítás! Prémium számítógép PC Játékra! I7 12700KF / RTX 3080 / 32GB DDR4 / 1TB SSD
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest