- sh4d0w: Netflix? Ugyan, VW előfizetés!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- LordAthis: AI Kérdés érkezett - 3600 soros Spagetti kód refaktorálása és budget
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Tutti Georg: A Microsoft 2025. augusztusi biztonsági frissítései hibásak
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- GoodSpeed: Bye PET Palack, hello SodaStream
- sziku69: Szólánc.
Aktív témák
-
Oliverda
félisten
Montoya vs. MS (...és a részrehajló FIA)
-
Oliverda
félisten
válasz
MPowerPH #37169 üzenetére
Hát ezt én még nagyon nem kiabálnám el. Példának tudnám említeni az 1998-as évet ahol az első futamon mindenki egy kört kapot a 2 McLaren-től aztán betiltották az extra fékpedált meg még mittudoménmit és Májkül az utolsó futamig harcban volt a címért. A McLaren-nek pedig megvan a pénze, az ultramodern központja, emberei, VB pilótája és ezzel együtt a motivációja is. Jelenleg durván kerek egy másodperc javulásra lenne szükségük hogy az élmezőnybe kerüljenek. Ebből fél lehet a diffúzor a másik fél meg az egyék aerodinamika és futomű fejlesztések. Persze tudom hogy ez nem olyan egyszerű mint ahogy én leírtam de csak azt tudom mondani mit jópár pilóta és csapatfőnök. A McLaren-t nem kell félteni, hamar összekapják magukat. Nyilván a többi csapat is folyamatosan fejleszteni fog. Na meg lesz itt még káosz futam is bőven, illetve szerintem disznósajtéknál is be fog ütni párszor a műszaki hiba a kevés tesztelés okán.
Arra sem fogadott volna senki egy forintban sem hogy Hamilton harmadik lesz Melbourne-ben és mégis...
-
MPowerPH
félisten
válasz
fekeandras #37192 üzenetére
Vót mán, meg én nem szeretnék ilyen Baumgartner féléket látni az F1 -ben.
-
wildrain
addikt
-
proof88
addikt
Esős futam esetén a Ferraritól nem számítok sok jóra.
-
Bermi
aktív tag
válasz
hunnylander #37177 üzenetére
remélem nem marad el a futam, de ez kinézetre nem versenypálya.
sztem az esős futamokat, mint mindenki más is, de ez már úszóverseny lenne
-
D@ni88
addikt
válasz
hunnylander #37183 üzenetére
azért mondtam hogy a pályán tuti van 30cm-es víz.
mert a korlát mintha alacsonyabban lenne. De tökmind1, így nem lehet megrendezni, ha ilyen marad. Vagy szivattyúzzák, vagy kétéltűt varázsolnak a kocsikból -
D@ni88
addikt
az nem átfolyás
ott van minimum 30cm-es víz középen
legalább nem hevülne fel a motor, vízhűtés rulez -
Azért ez nem biztos, hogy hátrány lesz, hogy a ferrarinak szinte az egész kocsit ujra kell dolgoznia a diffuzor miatt. Lehet tovább tart, meg többe kerül, de a végereményben meg a diffuzoron kivül a kocsi egyéb részének módosítása is előny lehet
BMW001: hát szivattyúzni kell a vizet onnan de gyorsan, mert olyat ne játszanak, hogy elmarad a futam az idő miatt...
-
MPowerPH
félisten
válasz
hunnylander #37177 üzenetére
Atya isten. Nah, egy ilyen vízátfolyás a verseny végét is jelentené. Ha nagyon esik, akkor el se engedik a mezőnyt...
Am, így nézve izgalmas hétvégénk lesz. -
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #37178 üzenetére
Van rá esély, hogy úszóverseny lesz kényszerű befejezéssel, sötétedés miatt, esetleg időlimit miatt. Ilyen pályán nagyon lassúak lennének az idei autók, sőt lehet, hogy el se kezdenék a futamot ilyen vízátfolyások mellett. Majd kiderül, vagy beborul.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #37177 üzenetére
Faszán át lehet úszni a kanyart
-
hunnylander
őstag
Egy állítólagos mai kép a maláj pályáról.
James Allen mai blogbejegyzése szerint kegyetlenül esik/esett ma Kuala Lumpurban és Sepangban.
-
proof88
addikt
válasz
Motion_Blur #37173 üzenetére
Az a baj, hogy Kimi el szokta dobni.
-
Sanya595
senior tag
válasz
Motion_Blur #37173 üzenetére
Tavaly a szezon nyiton aszem mind ketten kiesttek ha jó emlékszem.Pont úgy kezdtek most is.Amúgy nem hinném,hogy Kimi a szerzödés elenére kiszáljon.
-
Motion_Blur
félisten
-
JColee
őstag
válasz
MPowerPH #37169 üzenetére
Tavaly hogy is volt?
Ugyanígy kezdődött a szezon, ferrari csak bénázott, stb de azért eléggé ott voltak a a többi versenyen
Persze nem azt mondom, h Malajziában nyerni fognak, de sztem jobbak lesznek mint AusztráliábanMotion_Blur csak a szokásos szezonkezdést produkálták
-
Motion_Blur
félisten
válasz
MPowerPH #37169 üzenetére
A Ferrarik nem lettek 'agyonverve'. Stratégiai hiba, műszaki hiba, vezetői hiba. De Kimi tempója nem volt rossz. Leggyorsabb körök alapján pedig nem lehet ítélkezni, mert pl. Kimi 6 tizeddel futott jobbat, mint Barrichello. És? Semmit sem jelent. Legfeljebb azt, hogy Birka ezzel a csúcsgéppel is csak balfaszkodni képes. Remélem Button most is agyon fogja verni.. (igen, tudom: Birka sérült diffúzorral hajtott)
-
MPowerPH
félisten
válasz
Oliverda #37155 üzenetére
McLaren se lesz az igazi idén, nekik még nagyobb a lemaradásuk. Mert azért legyünk őszinték, a Ferkák Melbourne -ben is a legjobb 6 -ban voltak.
Azért azt nem lehet tudni, ki hogy áll a fejlesztésekkel. Ferka lehet már nagyban eddig is erre készült, nem tudja senki.Mekinél már biztosan régen azon vannak, mert ők már a teszteken is látták, hogy nagyon nagy a baj.
Az tuti, hogy idén nem lesz Ferrari, McLaren konstruktőri és egyéni se. Nekik a tavalyi éven megy el most a VB, ők a végletekig fejlesztették a gépet, míg a többiek már az idei évre koncentráltak.
Ez van, de azért reménykedek, hogy valahogy felállnak, főleg a Ferrari. Viszont a RedBull -ok nagyon jók lehetnek, főleg ha elkészül a diffúzor.Van esély rá, hogy megeszik disznósajtékat is.
Akárhogy is, Ferkák agyon lettek verve. [link] Massa is piszok lassú volt...
-
Motion_Blur
félisten
Én a következőket várom a hétvégén:
- még simább Brawn 1-2
- Ferrarik első 6-ban qualon és versenyen is, talán dobogó
- McLarenek időmérőn 10-15 hely, versenyen Hami pontszerző
- Kubica, Vettel, Rosberg élmezőny ismétNyilván ha leesik az eső, akkor borul minden.. de ha végigmegy mindenki szárazon és nincsenek nagyobb technikai problémák, akkor tiszta képet kaphatunk végre. Azért egy épített versenypálya mégis más
Remélem Luca tudatosította Dominikával, hogy az életével játszik
-
laci666
senior tag
válasz
Oliverda #37160 üzenetére
És honnan tudod,hogy a Ferrarinak nincs.
Hát csak egy baj van,hogy ez a McLaren überdiffúzor nélküli autók között is elég hátul kullog.
Nem gondolom hogy az überdiffuzor annyit dobna rajta,de legyen igazadÉn meg azt remélem,hogy Ferrarinál is kitalálnak valami okosat
De meg várom a Maláj gp ott kiderül minden. -
Oliverda
félisten
válasz
Motion_Blur #37162 üzenetére
Pompi: Rám meg rajzolj egy McLaren szemüveget plíz.
-
Pá
addikt
válasz
Oliverda #37155 üzenetére
Brawn állítólag azért dobbantot a Ferkától, mert hiányzott neki a kihívás.
Még pár ilyen verseny és akár vissza is jöhetne, hasonló logika alapján.#37160: az a baj, hogy a mekinek az überdifi által hozott +0,5mp is kevés lenne
bár szerintem is magukhoz fognak térni szép lassan -
Oliverda
félisten
válasz
hunnylander #37156 üzenetére
Az nem lenne rossz...
-
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #37150 üzenetére
De a mézet meg hamisíthatják, úgyhogy bezárult a kör.
Hajajj, de még mennyire, hogy hamisítják! -
MPowerPH
félisten
Ferrari bajban lesz...
Az ilyen megkésett újratervezés nem kecsegtet túl sok jóval.Még az is lehet, hogy nem nyernek vele semmit... Hihetetlen amúgy, hogy mások nem gondoltak erre a lehetőségre. Már rég tudták, hogy ez előnyt fog jelenteni, előbb el kellett volna kezdeni dolgozni rajta.
Régen a Ferrari mindig kihasználta a szabályok nyújtotta kiskapukat, de elment az összes ész a csapatból, így már ennek az időszaknak is vége. A mostani vezetés meg lerombolja azt, amit Brawn, Todt, és Schumacher együtt felépítettek hosszú idő alatt.Oliverda megelőzött, mert én még szöveget is írtam a linkhez.
-
Oliverda
félisten
-
hunnylander
őstag
válasz
brownus #37148 üzenetére
Nanemá'
Étkezési cukorként (szacharóz) a cukorrépából előállított répacukrot vagy a cukornádból előállított nádcukrot ismerhetjük. Ezekből több termék készül, például a kristálycukor, porcukor, kockacukor, illetve különböző édességek tartalmazhatják. Európában ennek előállítása a legolcsóbb, ezért ez a legelterjedtebb. [link]
Mondjuk a méz az tényleg jó cukorhelyettesítő, főleg, hogy sokat teázok. De a mézet meg hamisíthatják, úgyhogy bezárult a kör.
-
JJános
addikt
Amúgy nekem tetszene, hogy M.Sumi beszálljon a Brawn GP-be.
Vinne egy kis manit, és tartalékpilóta lenne, ami azt jelentené, hogy nyugodtan várhatnám, hátha Barikának mumsza lesz, és akkor a "mestert" újra egy ütős autóba látnám! Akár VB is lehetne.
Ezt nem csinálná utánna senki! -
brownus
veterán
válasz
hunnylander #37147 üzenetére
míg a cukrok természetes növényi anyagok - a fehér kristály cukor az egyik "legtisztább" kémiai anyag a világon, köze nincs a nádhoz... fehér méreg, tessék helyette gyümölcs vagy barna cukrot vagy mézet használni
/persze napi 1-2 kanál nem mennyiség, pl. ha valaki a reggeli kávéba tesz egy keveset/
napi egészségügyi tanácsunkat hallották
-
hunnylander
őstag
válasz
wildrain #37145 üzenetére
Az üdítőitalokat két kasztba lehet tenni, 1. amiben van szintetikus sz@r és 2. amiben nincs. 1-est kerülöm, a 2-es elmegy, ugyanis aromákat gyümölcsökből is szoktak kivonni, és a természetes aroma és természetazonos aroma nem egy kategória, utóbbi a szintetikus, ami nem látott gyümölcsöt, az előbbi a kivonat. Úgyszintén az édesítőszereket jobb elkerülni, míg a cukrok természetes növényi anyagok, csak nem kell túlzásba vinni, ha valaki túlsúlyos.
A gyártó lelkiismeretén is sok múlik. Vannak cégek amelyek törekednek a minőségre, és a gyárigazgató is nyugodt szívvel fogyasztja saját terméküket. Mindemellett keringenek olyan hírek a köztudatban, hogy pl. kozmeikai cégek igazgatóasszonyai nem kenik terméküket a képükre, és engem meglepne, ha Mateschitz nagy Red Bull fogyasztó lenne, ugyanis láttam róla egy gasztrónómiai témájú dokumentumfilmet, a fickó hihetetlen nagy ínyenc és rajong a minőségi italokért és ételekért. Nem sok esélyt látok rá, hogy ebbe az ízlésvilágba passzol az energiaital, ami jelentős szintetikus anyag forrás és egyes összetevőiről horrorisztikus történetek keringenek.
-
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #37143 üzenetére
Akkor már nyugodtan egy kalap alá veheted az összes üdítőitalt. Tulajdonképpen az összes ilyen itókának nagy része víz, meg még annyi, hogy "finom" ízt érnek el valamilyen módszerrel, tök mesterséges anyagokból, általában titokban tartott recept alapján. Gondolj bele, mi köze pl. a Fantának a narancshoz, mint gyümölcshöz, vagy miből van pl. a Sprite, meg a kóla? Aromákkal, állagjavítókkal, színanyagokkal csinálnak egy tök "természetellenes" italt, amit a nép vedel, mint a gép.
Mondjuk ettől én még nem rühelleném az energiaitalgyárosokat, mert az is csak egy üzlet. Senki nem kényszeríti az embereket, hogy megigyák, és különben sem bizonyított (bár szerintem is valószínű), hogy ártalmas az egészségre.
-
brownus
veterán
válasz
hunnylander #37143 üzenetére
mos' mér? ha van a sok hülye aki issza?? egésseggükre...
most nézem, hogy gombos futotta a legtöbb azaz 20 leggyorsabb köröket. utána meg vettel 12-vel, szép.
-
wildrain
addikt
válasz
Nowhereman #37141 üzenetére
Hát ha hinni lehet az a5 értesüléseinek, akkor eléggé hatékonyan terjeszkedik:
A napilap értesülései szerint a 2006-ban alapított Candyglobe forgalma tavaly meghaladta a 15 milliárd forintot, 2007-es árbevétele 2.3 milliárd forint volt.Meglehetősen hatékonynak találom a 650%-os bevétel emelkedést 1 év alatt.
-
Nowhereman
őstag
válasz
hunnylander #37139 üzenetére
Ebben az egészben az a groteszk, hogy a Hell még magyarországon sincs ott minden boltban. Ha pedig az energiaital pepsiévé akar válni, akkor a hatalmas reklámfogás hatékony lerohanó terítés nélkül nem fog hatékonyan kamatozni...
Magam részéről sok sikert nekik. -
Nowhereman
őstag
válasz
JJános #37107 üzenetére
Ha továbbra is ilyen tempóban építi lefelé a versenyzési szinvonalát nem is kell neki egy Frantz Tost féle mocsadék, hogy kitegyék a csapatból.
Ez a Tost két kiállásossal szopatja szegény Bourdaist, és amikor az ennek ellenére pontot szerez, azt nyilatkozza a saját pilótáról, hogy nem érdemelte meg. Nem ismerem személyesen a fószert, de ezek fényében szerintem Speed egy baromira békés fickó lehet, ha csak beigérte neki a verést - és nem küldte meg franciakulccsal a tagot...
-
hunnylander
őstag
válasz
wildrain #37138 üzenetére
A szponzori támogatás reális lehet, a pilóták Hell-es feliratú flaskákból 'szürcsölnének', még az autón megjelenő reklámfeliratot is el tudom képzelni, a Williamsnél akár lehetnének is az egyik főbb szponzor de a fő(bb)szponzor ott is leginkább az AT&T és Philips maradna még az RBS távozása után is.
De tekintettel, hogy a Hell eddig is kacsingatott a technikai sportok felé, teljesen nem minősíteném kamunak, de a Brawn GP-nél jelenleg igencsak sok pénzt kellene kicsengetnie a leendő főszponzornak, és Branson nem is csak ebben gondolkodik, hanem a felvásárláson is. Na arra meg már végképp esélytelen a Hell / Candyglobe Kft. "The net worth of Virgin Group LTD as of September 2008 is £5,010,000,000."
-
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #37137 üzenetére
Egyértelmű. Számolgattam én is, hogy ha a teljes bevétele 65 millió dollár, akkor a 20 millió dollár, amit a főszponzori szerződésért kellene kicsengetni, valószínűleg legalább részben hitelből lenne csak meg, vagy az idei árbevételnek nagyon meg kell ugrania. És akkor még ha vetélytárs is akad...
főleg, ha az a Virgin lesz, akkor a Brawn már esélytelen is.
Ettől függetlenül a Williams még reális cél lehet, habár a főszponzorság ott sem egy egyszerű dolog. -
hunnylander
őstag
válasz
wildrain #37136 üzenetére
A vicc az, hogy az A5.hu is főszponzori szerződést emleget. LOL, Branson biztos összefossa magát az ijedtségtől, hogy majd rálicitálnak.
Ügyes reklámfogás. Ugyanazt csinálják amit Branson még az év elején. Nem tagad és tárgyalgat, még hazudniuk sem kell nagyon, de, hogy a Hell tuti nem lesz a Brawn főszponzora, azt már most megmondom neked.
Branson nyomulni akar a Clean Fuel projektjével a Forma-1-ben, nem fogja engedni, hogy egy mitugrász közép-kelet-európai cég elhappoja előle a zsíros fazekat. Mellényzsebből kivágja ennek összvagyonát.
Ha ez a magyar cég komolyan gondolja, akkor meg kell jelennie a dolognak a brit sajtóban is, és még az is messze lenne attól, hogy rálicitáljanak egy Virgin Group szintű birodalomra.
-
wildrain
addikt
válasz
[CS]Blade2 #37134 üzenetére
A tegnapi hírek hogyan lennének április 1-jei átverések? Nem ismerik a naptárat a szerkesztőségek? És ez a 90% is erős túlzás, általában 1 db kamucikket szoktak alkotni, nem pedig 10-ből 9-et.
-
gV
őstag
-
[CS]Blade2
addikt
A tegnapi, és a mai hírek 90%-a Április 1. átverés. Ezeket nem kell komolyan venni.
A hivatalos az, amikor bejelentik az illetékesek, hogy ez és ez lesz. Nem az, amikor egy kis sz*r újság beírja, hogy hivatalos, mert ők úgy tudják.
Névtelen hírforrás, és hivatalos, na hagyjuk már...
-
RedWing
aktív tag
válasz
hunnylander #37129 üzenetére
Van egy olyan érzésem, hogy a mai nap folyamán lesz még 1-2 hasonlóan "valósághű" hír...
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #37129 üzenetére
Szerintem úgy van ahogy írod
-
Oliverda
félisten
-
-Mike-
addikt
A youtube-on akartam pár f1 szösszenetet megnézni de fejjel lefelé van az egész.ápr 1)))))
És akkor még elmagyarázza hogy mi a megoldás)))) link -
hunnylander
őstag
Höhö.
A poén az lenne, ha nem is ők találták ki, de komolyan vették más újság áprilisi tréfáját.
-
"B"
tag
igen most olvastam csak hogy mik a tervek 2010től bye bye Kimi..?
nem akarok evvel foglalkozni egyenlőre,de azóta azon jár az agyam hogy akkor most Alonso vagy nem Alonso vagy valami új "gyerek"..és mindez már most így év elején..mi lesz a végefele..?
BGP:Én nem festeném át,hagynám a "céges" fehér autó dizájnt
-
hunnylander
őstag
-
hunnylander
őstag
válasz
wildrain #37125 üzenetére
Korábban dobták be a köztudatba, hogy április elsején kamuzhassanak rá egy megerősítést.
Maximum egy kis matrica lesznek az autón. Szép lenne, hogy a patinásabb brandjeink mellett pont egy ilyen lötty képviselné az országot, már a Red Bull is sok. Meg lehet a világ véleménye erről a régióról, csak annyit tudunk mint az osztrákok, áruljuk a moslékot, mert nekem az összes az.
-
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #37124 üzenetére
Ez nem mai hír, már tegnap elkezdett terjedni. Ráadásul egyébként sem lenne jó, mert (szerintem) túl hihető. Az április 1-jei vicchírekben mindig vannak égbekiáltó logikai bukfencek, különben nem alkalmas áprilisi tréfának.
-
hunnylander
őstag
válasz
Ricardo #37122 üzenetére
Ugye azt senki sem gondolja, hogy főszponzorok lesznek a festésbe való beleszólással?
Emlékeztetnék mindenkit, hogy április elseje van és ezt a 'kapitalista-imperialista' (by Hofi) gazdasági világban ingyenreklámra is szokták használni, mert felelősségrevonás nélkül lehet kamuzni.
-
Pilács
senior tag
Mondjuk inkább támogathatná Talma csapatát, hogy legyen neki második motorja... Sokkal több értelmét látnám ott a Magyar támogatásnak... Igaz lehet, hogy támogatja, csak én tom rosszul...
-
wildrain
addikt
válasz
Motion_Blur #37099 üzenetére
hivatalosan is elhagyja a Száguldó Cirkuszt
Hogyan lehet nemhivatalosan elhagyni?Mivel a hír forrására nem írhatták, hogy hivatalos, ezért az elhagyásra ment rá ez a jelző.
-
MPowerPH
félisten
Nesze neked RedBull.
Hell...
Ha megtámogatják a BrawnGP -t, érdemes lenne az autó színét is megreformálni.
-
kapcs-ford
őstag
válasz
!Overdose! #37087 üzenetére
Sokkal korektebb de nem értek hozzá annyira... nekem profibbak ajánlották akik hagyták a bwint a fenébe...
[link]
Itt kérdezz rá, na nem mint ha mind profi lenne és úgy olvasom mindenre képse, hogy alájuk reggelj...(Persze ha betfair-re akarsz reggelni akkor csak szólj és mindketten kaszálunk rengeteget.
)
-
-Mike-
addikt
Nem, Kimi lágyon, mögötte Rosberg , Rubensz kemény keveréken.
-
#70869248
törölt tag
válasz
Peat;) #37093 üzenetére
Én spec. nem tudok semmilyen 100milláról a Honda-tól. Amennyire én tudom a 2009-s év nevezése van kifizetve, és márciusig (idénnyitóig) kaptak pénzt a Honda-tól.
Semmi több. Ezzel együtt elestek a FOM pénzektől mint új csapat..az is valami 20milla euro. Ezen problémáztak egy ideig, hogy futhassanak a Honda utódjaként.De copy/paste:
"
Noha kiszáll mögüle, a Honda most megpróbálja értékesíteni az istállót, hogy az angliai Brackley-ben található központ létesítményei, valamint a Forma-1-ben jártas humán erőforrás ne vesszen kárba. Csakhogy a jelenlegi gazdasági helyzetben jelképes áron sem lesz könnyű eladni az alakulatot, melynek a fenntartása több mint 200 millió dollárba kerül évente."Ez egy nyilvánosan rendelkezésre álló adat. Úgy 150 millió angol fontnak felel meg, ami kimondottan a fejlesztési költségeket takarja, nem beszélve a versenyeztetésről, az ugyanis további jelentős kiadás" - árulta el Nagy. - "A 200 millió dollár tehát még kevés is, ha a működési költségeket is hozzávesszük. Pontos összeget nem tudok mondani."
A Honda sportprogramjának vezérigazgatója, Nick Fry állítása szerint ő és a csapatfőnök Ross Brawn máris három befektetővel tárgyalnak az istálló eladásáról, amelyek közül legalább az egyik közel-keleti, valószínűleg dubai érdekeltségű - jóllehet, ezt nem erősítették meg. Ha december végéig nem sikerül legalább nagyvonalakban megegyeznie valamelyikkel, a csapat kilátásai végképp borússá válnak, a Honda ugyanis csak jövő márciusig lesz hajlandó kifizetni a számláit. És a kiadásokat már addig is visszafogják: hiába épített már idén is mindent a 2009-es szabályváltoztatásokra, így többek között a hibrid rendszer, a KERS bevezetésére, az alakulat téli felkészülése most csorbát fog szenvedni. Fry elárulta, hogy a következő két, Jerezben megrendezésre kerülő tesztre sem utaznak el.
[link] -
Oliverda
félisten
-
manutdzoli
senior tag
válasz
!Overdose! #37097 üzenetére
Remélem nem igaz.Maradjon még legalább 2-3évet.
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #37109 üzenetére
Aha.
Fogalmazzunk úgy, hogy egyedi ízlése van.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #37108 üzenetére
Necces
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #37106 üzenetére
Döfi.
-
JJános
addikt
válasz
hunnylander #37105 üzenetére
Több finn forrás szerint, hivatalos.
-
Motion_Blur
félisten
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #37099 üzenetére
Bezony. Már csak az f1-live.hu-t és a vezess.hu-t várd meg és akkor lesz teljesen hivatalos.
-
Ricardo
titán
válasz
!Overdose! #37097 üzenetére
A Blikk vagy a Bors nem írta meg?
-
AMD Power
titán
válasz
!Overdose! #37097 üzenetére
Ez szerintem kamu.
-
simonzé
addikt
válasz
!Overdose! #37097 üzenetére
Ez aztán egy igazi független hírportál. F1ferrari.hu... najóvan.
Aktív témák
Hirdetés
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- RAM topik
- Rekordokra vágyik! Kezünkben az Asus ROG Matrix GeForce RTX 5090
- SSD kibeszélő
- Synology NAS
- Horgász topik
- BestBuy topik
- Diablo II: Classic és Resurrected
- További aktív témák...
- Asus ROG Strix Flare II Animate Gamer Billentyűzet - Magyar kiosztás
- Lenovo 14 Ideapad 3 FHD LED Matt i3-1115G4 4.1Ghz 8GB 256GB SSD Intel UHD Graphics Win11 Garancia
- Acer, notebook, laptop, Ryzen 5 5500u, 16gb ddr4, 1tb ssd, 15.6 col
- Eladó 3. generációs I7-es számítógép
- ASUS ROG STRIX 850W 80 PLUS Gold - Garancia 2033.05.04
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte Aorus B450 R7 5700X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB ZALMAN I3 NEO 650W
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 mini 128GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3195, 95% Akkumulátor
- BESZÁMÍTÁS! Cooler Master Masterliquid 360L CORE vízhűtés garanciával hibátlan működéssel
- HIBÁTLAN iPhone 14 Pro 256GB Space Black -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3234
- 15,6" Dell Latitude laptopok: E6540, E5550, E5570, 5580, 5590, 5500, 5501, 5510/ SZÁMLA + GARANCIA
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest