- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Meggyi001: Nyilvános wc-k.....még mindig hiánypótló...
- Meggyi001: Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- KRTLPC: Ki és hogyan élt túl? Volt ám fennakadás
- Rap, Hip-hop 90'
- Gurulunk, WAZE?!
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
Nowhereman
őstag
válasz
hunnylander #35388 üzenetére
csak annyit tennék hozzá:
innen kezdve a csapatokon belül az egyik pilótának, azaz a fél mezőnynek Rubens Baricello lesz a neve azaz véletlen se nyerhet a csapttárs elött!ha valakinek ettől izgalmasabb lesz...
-
SaNyEe
aktív tag
Néztem ma a híradót, s foglalkoztak az F1-el kicsit, mármár kezdtem is elfelejteni, hogy van ilyen sport
.. najó nem, szval mi ez a marhaság, hogy a futamgyőzelmek alapján lesz valaki VB?
Na mindegy is, már nem csodálkozok semmin, lassan többször módosítják az F1 szabályzatot mint a magyar jogszabályokat és alkotmányt
Sztem azok voltak a jó idők mikor az első helyen célbaérő versenyzőt jóval több ponttal jutalmazták mint a másodikat. Ugye a jó régi 10-6-4-3-2-1 pontozás, persze annak is volt hátulütője, hogy a kiscsapatok nemigen tudtak pontot szerezni, de még az is messze jobb volt mint ez a baromságVagy szól valami érv mellette, csak nem látom a fától az erdőt?
-
venember83
nagyúr
válasz
emre33 #35387 üzenetére
Mert eddig mi volt, ha a második lemaradt harminc másodperccel? Nem kapcsolt takarékos üzemmódba, hanem ledolgozta 5 kör alatt a hátrányát? Ugyan.
deicide: Ha valaki kilencszer győz 11-12 futam alatt, akkor már lefutott a bajnokság nézők szempontjából is. Ha ez előfordul, az a szabálymódosítás nélkül is unalomba fullasztja a bajnokságot.
-
Oliverda
félisten
válasz
hunnylander #35395 üzenetére
Áhhh...én már látom előre ahogy Briós és Dominika kézenfogva futnak az első időmérő vagy verseny után az FIA-hoz hogy ezeket a diffúzorokat tiltsák be. Persze valahol megértem őket, főleg Brióst, mert anno őket sem kímélték amikor hasonló eset állt fent az ellensúlyos lengéscsillapítójukkal kapcsolatban.
Ha ez megvan akkor három csapattal már előrébb lesznek.
-
deicide
veterán
És ha valamelyik pilóta mondjuk a 11-12. futam környékén megszerzi a 9. futamgyőzelmét, akkor utána rajthoz sem kell állnia? Spórolhatnak rajta milliókat...az emberek meg le sem ülnek megnézni a versenyt...
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #35390 üzenetére
Norbi bá sem konkrét, és ő sem tudhatja előre. Én egyharmadot tippelek, vagyis az első 5 futamon csak hatalmas mázlival csúszhat be valami dobogós eredmény. Az a hat futam is közel van az egyharmadhoz, úgyhogy Norbi bával azonos véleményen vagyunk.
Ha a BGP diffúzorát nem tiltják be, építeniük kellene egy MP4-24B-t egy überdiffúzorral, és akkor esetleg a szezon második felében már lehetne kaszálgatni, ha addig körbeverés lesz a többiek között, akár még 3-5 győzelem is elég lehet a címszerzéshez.
A BMW szakembere úgy látja, hogy nagyon egyben van az élmezőny, szóval óriási körbeverések is lehetnek, csapatok között és belül.
-
Motion_Blur
félisten
Lehet fogadni az első versenyre, oddsok:
Ausztrál GP:
Button 3.50
Raikkönen 5.50
Massa 6.00
Barrichello 6.50
Hamilton 7.50
Kubica 8.50
Alonso 9.50 -
Oliverda
félisten
válasz
hunnylander #35388 üzenetére
Ennél jobban én sem tudtam volna megfogalmazni ezeket.
1 évet adok ennek a marhaságnak. Börni meg nevezzen be a következő olimpiára ha annyira érmezni akar. Hülye vén f@sz.
-
JColee
őstag
[link]
érdekes, bár így az első etap nem lesz olyan izgalmas
fos chrome -
attisx
addikt
Azért arra kíváncsi leszek, hogy a most éljenzők évvégén is tartani fogják-e a jelenlegi véleményüket, ha esetleg a kedvencük úgy kap ki, hogy ugyan messze ő gyűjtötte a legtöbb pont, de az mégis csak a 2. helyre lesz elég, mert eggyel kevesebb a futam győzelme...
Van egy tippem: Masszív k*** anyazás lesz a részükről.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #35388 üzenetére
Én is egyből a team order-ra gondoltam, ahogy elolvastam a hírt. Volt, van és lesz is, csak most gyak. az fog dönteni, hogy az évad első felében ki szerez mondjuk 2-vel több győzelmet, azt kell tolni utána, ha szarabb akkor is.
"Ez a McLarennél nem nagy probléma, de az se fenyeget, hogy a szezon első harmadában győzelemért küzdjenek."
Szerintem nem csak az első harmadban:
Norbi bá:
"Egyelőre nem versenyképes az autó. A bajnoki csata miatt nem tudtunk olyan tempóban fejleszteni, mint a vetélytársak... Növelni kell a leszorító erőt, de ez nem megy gyorsan. Figyelni kell a részletekre is, így hat verseny is szükséges lehet, hogy a McLaren-Mercedes előrelépéseket tegyen."
Itt már csak a legnagyobb fanok hisznek az altatós okosságban (nem Rád céloztam), szerintem bukta az év a McLarennek, bár egy hatalmas formajavulás akár az utolsó 6-7 futamra, vagy sok esős verseny még visszahozhatja Hamiltont. De "tisztán" nem lesz itt címvédés.
"Megbízhatóság? Egy gyors de, minden második harmadik futamon lerobbanó
(ami a csapat ügyetlensége, és ez egy technikai sport és még a konstruktőrök is az egyéni címet szertik a leginkább megszerezni, mert azért jár az 1-es rajtszám) autó nyerveti a VB-t."Akár
Szerintem ez nem olyan lényeges szempont.
Szerintem ha a BrawnGP kinevez egy első számú pilótát az első futam után, és a másik beáll mögé, akkor itt az év elején szanaszéjjel nyerheti magát valamelyik. Utána már röhöghetnek, hogy esetleg a többiek lehagyják őket a fejlesztési versenyben és a keresztbeverések miatt esélyük se lesz megfogni. Csak ne birka legyen ez a pilóta -
zed1983
őstag
Na ez érdekes lesz, nem soká kiderül minden, a jövőhét vége már közel van
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #35385 üzenetére
Nekem meg komoly aggályaim vannak, mert egy igencsak pofás FOTA javaslat (12, 9, 7, 5, 4, 3, 2, 1) helyett választották Bernie javaslatát.
Team order? Mond valamit? Tiltva van, de az új érában már az első futamtól kezdve tolni kéne az egyik pilótát. Ez a McLarennél nem nagy probléma, de az se fenyeget, hogy a szezon első harmadában győzelemért küzdjenek.
Motiváció? A kevésbé jó autójú de jó pilótáknak?
Megbízhatóság? Egy gyors de, minden második harmadik futamon lerobbanó
(ami a csapat ügyetlensége, és ez egy technikai sport és még a konstruktőrök is az egyéni címet szertik a leginkább megszerezni, mert azért jár az 1-es rajtszám) autó nyerheti a VB-t.Konstans jó teljesítmény? Pl. egy gyengébb autójú pilóta hibák nélkül vezet, kihajtja a cuccot, és az győzi le aki minden harmadik futamon eldobja a cuccot saját hibájából és csak a technikai főlény az érdeme?
Motiváció egy VB esélyes pilótának pl. egy rossz rajt után, rossz kvali után? Emlékezz 8 motor. Letekerik a motort és végigsétakocsikázza a futamot motorkímélés céljából, vagy akár beleszínészkedi magát a kavicságyba.
És még folytathatnám, ha lenne kedvem.
Egy szó, mint száz: hülyeség.
Mondhatod, hogy ez a McLarennek pont kapóra jött. Talán, de ettől még elfogulatlanul nézve még mindig elég hülye egy ötlet. Elfogult válaszom: a Ferrari aggódott a leginkább a megbízhatóság miatt és a teszteken se voltak valami fényesek, szóval ez a Ferrarinak is kapóra jött.
De a team orderrel már lehet, hogy bajban lesztek.
(#35387) emre33: Motorkímélő módba kapcsol.
Ez a baj, hogy Bernie és a WMSC se gondolta végig minden szituációra kiterjedően, csak feltételezi, hoyg majd ölik magukat a versenyzők a győzelemért. Majd meglátjuk.
-
emre33
addikt
válasz
Motion_Blur #35385 üzenetére
Egy dolgot elflejtesz!
Forma 1 egy csapatverseny! Ezután mi lesz? 4 ember versenyét fogod nézni.
Ha a második lemarad pl 30sec-el, akkor az adott futamnak vége van. No izgalom..
SZAR SZAR SZAR
-
biker
nagyúr
kicsit azért gondoljuk már át, ez nem az, hogy "szar mert új"
Képzeljük el, hogy X versenyző nyer 4 futamot, van 4 2. helye, meg 4 3. helye
Y versenyző nyer 5 futamot, meg van 2 5. helye, a többin kiesik, mert béna volt.Biztos, Y a jobb???
szerintem nem....
-
Motion_Blur
félisten
Szerintem teljesen frankó ez a rendszer. Először nekem is kurvaanyázni támadt kedvem, de aztán jobban átgondoltam. Teljesen rendben van, hogy a legtöbb futamgyőzelmet arató pilóta legyen a VB. Pár kérdés azért felmerült bennem:
- az FIA hivatalosan érmek, vagy pontok alapján rangsorolja majd a pilótákat?
- a pódiumon lesz éremosztás? -
Peat;)
veterán
válasz
[CS]Blade2 #35383 üzenetére
Kösz hogy visszajöttél 2010-ből közénk elmondani hogyan fognak előzni és versenyezni.
-
[CS]Blade2
addikt
Szerintem ha egy autó kiemelkedik a mezőnyből, akkor nagyon emberesen megbukik az egész rendszer.
Egy másik variáció, hogy annyi különbség lesz a 2 élmenő között, hogy képtelenség legyen előzni, így marad a vonat.
Eddig is ez volt a probléma, hogy volt 10sec lemaradása a 2. helynek, még ha kitapossa a szemét a gépnek sem éri utol az elsőt, de még ha utol is érné megelőzni nem tudja, mert nincs annyi különbség a sebességben, hogy legyen esélye. Az új szabályok sem fognak ezen változtatni, két egyforma tempót diktáló autónál nem lesz előzés, csak maximum ha hibázik az első. Annyi lesz talán, hogy nem kell 0,5-1sec-el gyorsabbnak lenni körönként egy előzéshez, hanem valamivel kisebb különbség is lehetővé teszi majd. -
Peat;)
veterán
Brutálisan kijön a magyar mentalitás, változtatás = csak szar lehet.
Csak az első helybe szól bele a rendszer, utána a megszokott van. Mi a bánatért gond az, hogy a másodiknak és még a közelben lévőknek mostantól baromira megéri támadni?! Mostanság, ilyen fene mód jó gazdasági viszonyok között majd biztos bealszanak hátrébb a pilóták, minek az a konstruktőri cím...Na meg eddig olyan nagyon az volt a jellemző, hogy 10 pilóta harcol a vb címért? Nem értem miért kell kiakadni zsigerből, a végiggondolás helyett.
A rönyó mint fő kers ellenző meg kersel kezdi az évet. Egyelőre egyedüliként ők vehetők biztosra...fura hírek napja.
-
"B"
tag
Érdekes lesz! gondolok itt pl. ha végig vezet x pilóta és utolsó körben defekt?az "csokif@*z!(sorry
)
vagy utolsó körben előzik meg,na ott aztán lesznek harcok majd a végefele..minél több győzelem..valóban nem lehet azt mondani hogy áá jó a második hely van köztünk még így is 3 pont..nem..győzni kell.Mindenesetre fele-fele érzésem van most evvel kapcsolatban..igazándiból azt nem értem miért nem volt jó úgy ahogy volt..?mitől érezték égető szükségét ennek a rendszernek..(meg mi lesz a következő?)
Hozzáteszem hallkan sztem többen is lesznek akik azonos számú futamot nyernek majd,az izgi lesz
-
venember83
nagyúr
Szerintem is jobb ez a rendszer, nem lesz értelme taktikázni. Aki világbajnok akar lenni, az hajtson minden esetben a győzelemre.
-
Carpio
tag
Miért nem lehetett olyan nagy különbségű pontozásos rendszert bevezetni, mint ami a Moto GP-ben van?
Derogált volna lemásolni a jobb rendszert? -
Pá
addikt
Sztem meg jó döntés.
Eddig mindenkinek az volt a baja, hogy kényelmes második helyekkel lehet nyerni. Ezt kijavították, amúgy minden maradt a régiben. Sztem korrekt.A 12 pontos lényegi változás nem történt volna, csak több pontért lehetett volna vonatozni. emiatt nem lesz kevesebb harc az 1-2 hely mögött sem. Hiszen eddig sem volt esélyük VB-t nyerni mondjuk Toyota-Reb Bull és hasonló csapatoknak, mégis lapátoltak a pontokért, ez nem fog váltoizni most sem.
-
biker
nagyúr
Hát ez volt a nap híre, basszus...
0,0000 verseny lesz a 2-3-4 helyekért így
istenem, francnak a pontverseny így?
ok, hogy az 1-2 helyért öldöklés lesz, de alatta... -
[CS]Blade2
addikt
válasz
D@ni88 #35372 üzenetére
És ha mindenki kihegyezi a verdát 1 futamosra, akkor a akár Piquet is lehet VB egy 4-5 mázli győzelemmel.
Ha valami elhasználja a 8 motort, a 9.-et felesleges betenni ha a VB-ért megy az adott pilóta, mert úgysincs esélye.
Gyakorlatilag költségcsökkentés. Nem fognak elutazni az utolsó versenyekre. -
AMD Power
titán
Miért nem mennek ezek a *uzi* a jó k**** anyukba.
-
Én azért reménykedem,h hoz némi izgalmat ennek ellenére is ez az idény!
Majd év végén kiderül,h hiba volt,vagy sem! -
D@ni88
addikt
sőt, bejön az sc, és úgy nyer valaki futamot mint KisPiké, vagy akárki...
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
papi77 #35365 üzenetére
Annyi a probléma, hogy aki nem első, vagy nincs nagyon szorosan az első mögött, annak semmi értelme nem lesz sietni, mert úgysincs esélye, csak ha kiesnek előle.
Mind eddig azoknak akik 10-11.helyen voltak, már nem nagyon volt esélyük a pontszerzésre, most ugyanaz lesz a 3.-4. helyen is. -
D@ni88
addikt
[nem nagyon biztat Haug úr...]
elment Ron, most az van mint ami a Ferrarinál volt, amikor mindenki egyszerre elment, kicsit kapkodni fog mindenki... -
Qru
MODERÁTOR
Francnak van FOTA pl, ha úgy is az lesz amit Börnibácsi kitalál?! Hajrá "demokrácia"...
-
proof88
addikt
Ezt nagyon nem kellett volna ...
Felháborító ez a magaviselet... megyek az ombudsmanhoz! -
Qru
MODERÁTOR
válasz
AMD Power #35356 üzenetére
Jó pilóta, megvan rá minden esélye. Főleg ha egyenletesen jól teljesít. Úgy tűnik az autóval nem lesz gond, a motor jó, a kasztni is (lásd Mclaren, azonos motor de mégis a középmezőnybe estek vissza).
Viszont most Alonso is villantott, igaz kb üres tankkal ment.
Igen izgalmas idénynek nézünk elébe szerencsére.
Még a Williams is villanthat, BMW is, Vetteltől is várnék az előző folytatásaként vmi izmosabb idényt. Renault is feljöhet még, elvégre év végére már majdnem jó kocsijuk volt... Ferrari sem ül a babérokon (Shuminak is lesz 1-2 jó 5let a farzsebében), Ron Denis-ék is lapátolnak majd, hogy az élen lehessenek.
Régen nem ígérkezett már ilyen "színes" évad. -
RedWing
aktív tag
Futamgyőzelem alapján dől el a bajnoki cím sorsa
A Nemzetközi Automobil Szövetség bejelentette, hogy (arany) éremrendszer alapján dől el a bajnoki cím sorsa. Az a versenyző lesz a bajnok, aki a legtöbb győzelmet szerzi. Azonos számú győzelem esetén a pontok döntenek.Az FIA jóváhagyta a Formula One Management javaslatát, így minden versenyzőnek arra kell törekednie, hogy elsőként érjen célba. "Amennyiben kettő vagy több versenyző rendelkezik azonos számú győzelemmel, a bajnoki cím a pontrendszer alapján dől el (10-8-6-5-4-2-3-1)."
A második helyezettől kezdve az ismert pontrendszer szerint rangsorolják a versenyzőket. A konstruktőröknél nem változik semmi.
A WMSC nem hagyta jóvá a FOTA (12-9-7-5-4-3-2-1) pontrendszerét.
Rohadjon meg a börni + a mózli is!!!! Takarodjanak!!!!
Szerk.: LINK
-
Nowhereman
őstag
válasz
!Overdose! #35350 üzenetére
Inkább szokj le arról, hogy a falba verd a fejed, mert az árt az inteligenciádnak.
Jó nem köztudott, hanem az én megfigyelésem. Ami "köztudott", vagy legalábbis sokaknál köznépi marhanagyhitvallás hogy gmbos istencsászár, birka meg x@r, és mikor a x@r megelőzi az istencsászárt(sőt még gombos is bevallja, hogy bizony azt soxor önerőből tette) akkor az valójában nem is történt meg...
-
PazsitZ
addikt
válasz
JJános #35352 üzenetére
A teszteket megnézve én is erre a következtetésre jutottam
A tippelős listámon is csak 7. az RB -
JJános
addikt
Sajna a én autóm elmaradt.
-
Oliverda
félisten
válasz
Nowhereman #35349 üzenetére
Mondjuk a csapattársa?
-
!Overdose!
őstag
válasz
Nowhereman #35349 üzenetére
Köztudott?
Ez inkább a te agyszüleményed!
-
proof88
addikt
pff inkább kapna mindenki pontot ...
-
Oliverda
félisten
válasz
hunnylander #35341 üzenetére
1:17.844
ehhh...
-
AMD Power
titán
válasz
Motion_Blur #35340 üzenetére
Button iszonyat jól megy. Szerintem ő is élvezi..
-
RedWing
aktív tag
válasz
Motion_Blur #35338 üzenetére
Úgy legyen!
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #35340 üzenetére
Button 1.17:979
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Motion_Blur #35339 üzenetére
1.18:071 Rosberg...
Button is 1:18 félben
-
Motion_Blur
félisten
10:07
1º. Rosberg 1.18:786 10 vueltas //
2º. Button 1.19:265 15 vueltas //
3º. Hamilton 1.19:667 15 vueltas //
4º. Piquet 1.20:352 20 vueltasMa láthatunk 1:17-es időt
-
AMD Power
titán
Ma döntenek az új pontrendszerről
Na erre kíváncsi leszek...
-
hunnylander
őstag
válasz
#70869248 #35330 üzenetére
Jó reggelt, a McLaren Portimao óta módosítgatja a diffúzorát, és nagyon úgy néz ki, hogy a Ferrari, BMW, Renault csapatokhoz hasonlóan nem kíván szürke területekre tévedni vele.
Majd pont nekik néznék el, ha azzal lennének élcsapat.
A BGP, Williams és Toyota diffúzorát úgy be lehet majd tiltani, mint a pinty. Csakis azon fog múlni, hogy akarják e. Jelenleg kivár az FIA is, és vajon mire? Arra, hogy hol lesznek vele a csapatok. Ha nagyon elöl, le is fognak csapni rájuk. Pont ezért hagyta nyitva az FIA a kérdést, mert csak az első futam(ok) után lehet dönteni.
-
#70869248
törölt tag
válasz
-Mike- #35327 üzenetére
na ilyenekből azért lehet gondolkodni, hogy jó reggelt kívánok McLaren...rá teccettek jönni a diffúzor fontosságára az idei évben? Miért 12 nappal a futam előtt kell méréseket végezni a diffúzoron? Na de mindegy ők jobbant tudják,...csak úgy dobja magát, hogy a McLaren nem megy jól, többek diffúzora kimunkált, vagy éppen a szabályok határait súrolja, és akkor elkezd a McLaren is foglalkozni a diffúzorral..
-
-Mike-
addikt
Ez mi? És mi az hogy Hamilton MBE?
-
Peat;)
veterán
válasz
-XadAnuX+ #35314 üzenetére
Nem hinném hogy megint olyan évünk lesz mint tavaly, amikor a legjobb autók pilótái/csapatai többet hibáztak mint amennyit Palik Shell reklámozott.
De egy 2.-3. legerősebb autó már bőven elég lenne, hogy beleszóljon a dolgokba, jelenleg viszont én kb bmw-brawn-ferrari sorrendet látok és utána jön a renault a toyotával egyszinten. De a teszten futott km-ek alapján (viszonylag kevés) idén is olyan fejlesztést akarnak levágni mint tavaly, úgy meg bármi lehet, ha nem marad le nagyon az első pár versenyen. A brawn autók gyengéje a megbízhatóság lesz szerintem, mármint az elején, vagyis reménykedem. Tavalyi év után kijárna pár győzelem Alonsonak.
-
[CS]Blade2
addikt
Kiderül tudnak-e még Button-ék javítani..
Az reális kép lehet, hogy a Ferrari gyorsabb Renault-nál, innen pedig az is szinte biztos, hogy Ferrari is képes ilyen időre.Sőt, még szerintem mindig nem mutatták meg a valódi sebességüket.
Annyit nem hiszem, hogy megéri a Renaultnak, hogy a többiek előtt felfedje mit mennek csont száraz autóval. Ha tényleg így tett, akkor a többiek már pontosan tudják, hogy mire képes a Renault.A 3 körös etap sem féletlenül azt jelenti, hogy 3-4 körre elegendő benyát cipelt magával. Ők pontosan tudják, hogy 1kg benya mennyivel lassít az autón, innen ha időmérőre állított autóval megy 10 körre elegendő benyával, de csak 3 kört van kint, máris tudják, hogy mit ment volna 3-4-5-6-7-8-9 körre elegendő benyával. Persze biztos, hogy nem ilyen egyszerű, mert a gumit is jobban fogyasztja egy kicsivel nehezebb autó, de viszonylag elég pontosan meg tudják mondani ezeket.
-
hunnylander
őstag
válasz
Oliverda #35319 üzenetére
Új diffúzor, a széleit vesd össze a korábbiakkal. Majd ha lesz több fotó, keresek változásokat.
With sunny blue skies and hot temperatures throughout the day, McLaren Mercedes started its final test of the year with the weather perfectly replicating the conditions expected in Australia later this month.
With Lewis Hamilton at the wheel, the day’s programme began with the evaluation of a number of new, subtle aerodynamic modifications.
After lunch, Hamilton ran a series of longer runs in order to assess the new aero package’s effectiveness on tyre degradation.Hamilton, who continues on track tomorrow, set the fourth fastest time of the five runners, completing 87 laps with a best time of 1:19.513s.
-
-
Oliverda
félisten
válasz
hunnylander #35316 üzenetére
Fotókat tudsz már? A McLaren új elsőszárnya (is) érdekelne. Már ha igaz volt...
Amúgy azt olvastam hogy ma a McLaren a hosszabb etapokra koncentrált. Gondolom a Reanult-nál becsúszott 1-2 quali kör is.
-
Bermi
aktív tag
válasz
[CS]Blade2 #35313 üzenetére
hát ezt már végképp nem értem
most akkor mi van? hol az 1mp előny? a ferrari gyorsabbnak tünt a rönyónál, erre most meg annyit megy mint a BGP?
vagy Brawnék valami mást próbálnak?
szomorú, hogy még nem látok javulást a mekinél.
na mindegy van még pár nap. -
-XadAnuX+
őstag
válasz
hunnylander #35316 üzenetére
Mondom én
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
[CS]Blade2 #35313 üzenetére
Innen is látszik, hogy a többiek is képesek hozni azt a teljesítményt. A kérdéses padlólemez, és diffúzor így vagy úgy (vagy betiltják a 3 "szabálytalant" vagy engedik, és a többiek elkészítik a saját változatukat), de nem fog hozni semmi előnyt.
Az erősorrend marad a elmúlt 3-4 évben megszokott. -
-XadAnuX+
őstag
Szép jó Alonso-s napot mindenkinek!
Jaj de jó látni, hogy Lonzi átvette a vezetést.
Melbourne-ben remélem alázni fog mindenkitÜdv!
-
[CS]Blade2
addikt
Név Csapat G Köridő Km/ó Eltér Előző Kör
1. Fernando Alonso SPA Renault B 1:18.343 203.474 99
2. Rubens Barrichello BRA Brawn GP-Mercedes B 1:18.398 203.332 0.055 0.055 62
3. Jenson Button GBR Brawn GP-Mercedes B 1:18.892 202.059 0.549 0.494 12
4. Lewis Hamilton GBR McLaren-Mercedes B 1:19.513 200.480 1.170 0.621 83
5. Nico Rosberg GER Williams-Toyota B 1:19.783 199.802 1.440 0.270 123 -
G.Zs.
senior tag
F. Alonso Renault R29 1:18.343 99 pit
-
D@ni88
addikt
Alonso összetörte a kocsit...
-
Sanya595
senior tag
Sziasztok.
Nem tudom ki mennyire várja az elsö futamott,de Én már nagyon.
Egy kis vissza tekintés a 2008-as szezonra.Szerintem jól sikerült vidi.
[link]
Nézzétek meg.
Aktív témák
- Star Trek
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- Steam topic
- Tudományos Pandémia Klub
- Ingatlanos topic!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Számtech boltosok memoárjai, azaz amikor kiborulunk...
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- További aktív témák...
- OHH! Dell Precision 7560 Tervező Vágó Laptop -70% 15,6" i7-11850H 32/1TB NVIDIA A3000 6GB FHD
- Ohh Lenovo ThinkPad P15 G2 Tervező Vágó Laptop -75% 15,6" i5-11500H 32/1TB RTX A2000 4GB /1 Millió/
- LÉZEREZÉS! külföldi billentyűzet magyarra kb. 20-30p alatt!
- Lian Li HydroShift 360 LCD /3x120mm RGB FAN/ HSLCD36RB (593933)
- Lian Li Hydroshift 360 LCD /FANLESS/ HSLCD36NB (593932)
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch SE/Apple Watch SE 2 (2022)
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I7 6700K / RTX 2060 6GB / 32GB DDR4 / 500 SSD
- Magic Trackpad legújabb fajta, lightning csatlakozóval
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L390 - i7-8GEN I 16GB I 512SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- JBL Charge 6 és Xtreme 3/4 akciós áron eladó!