Aktív témák
-
vtomi
tag
-
AMD Power
titán
F1: Visszavonják a szabálymódosítást!
Végre egy jó hír.
-
proof88
addikt
válasz
Peat;) #35595 üzenetére
Ok, hülyeséget írtam, belátom.
Viszont az tényleg igaz, hogy ez a rendszer tud produkálni olyat, hogy túl hamar eldőlhet a vb cím, és akkor megint ott tartunk, hogy nem lesz elég érdekes az f1.
A pontozást is értem, de lehetne máshogy számolni a pontokat akkor, ha pénzügyről van szó. Mert így egy kalap alá van véve mindenki a 8. hely után. -
-Mike-
addikt
Marad a régi pontrendszer.
-
Peat;)
veterán
válasz
proof88 #35591 üzenetére
Ez azért nagyon gáz, nem tudtok egy példát sem írni ami kicsit is megállná a helyét.
"Szerintem nem ezért. Hanem azért, mert hülyeség. Más módja is lehetne az előzésre serkentésnek, mint ez. Mert tegyük fel, hogy az elején mindenki vb akar lenni, aztán amikor van akinek van 5 aranya, lehet több embernek is, van akinek meg 1 sincs, az hova akarjon előzni? Ez megint olyan, mint hogy a 15. helyen vagyok, minek előzzek meg akár 3 embert is a futam végén, ha ugyanúgy nem kapok érte pontot... nem is értem, miért nem kap mindenki pontot. Az utolsó kapna egyet. Csak az kapna 0-t, aki nem fejezi be a versenyt... így minden egyes pontért lehetne küzdeni."
Az éremrendszer az első helybe szól bele. A második és vb harmadik hely között már nem számít ilyen módon a győzelmek száma, onnantól ugyanolyan az elbírálás mint tavaly. Ezzel megbukott már az egész példád.
Arról nem is beszélve, hogy pontrendszerben a példádat beillesztve még esélytelenebb lenne az üldőző szerepe. Mivel éremrendszerben ha valaki szerez egy győzelmet addig a a többi a vb 1. hely szempontjából semmit sem, ez szerinted túl nagy előny. Míg pontrendszerben szerez 10 pontot ugyebár, így van az, hogy egy győzelem előnye az üldőző szemszögéből a legrosszabb esetben a pontrendszerben 5! futamig tarthat ki (tehát ha az addig vezető mindig második), éremrendszerben ez meg 1!. Akkor mi dől el hamarabb?A hátrányt sokkal könnyebb csökkenteni éremrendszerben. Nyerni kell hozzá.
Az meg hogy mindenki kapjon pontot..pont hogy csökkentené a motivációt a hátul lévő csapatoknak. Nézz meg egy futamot ahol a kiscsapatok szereztek pontot..értéke van az egy pontnak is, pénzügyileg is és más értelemben is. Ha mindenki kapna akkor ez elveszne és csak a mennyisége számítana a pontnak.Végig kéne gondolni és utána írni. Oké én elfogult vagyok, de mellette normális érveket tudok felhozni...ellene meg megy a hasracsapva kifakadt túlzó, valóságtartalmilag nulla mondatok a pilóták és fórumozók részéről is. Eddig. Bizonyára vannak kikezdhető részei a rendszernek, de annyi közel sem amennyi indokolná azt a felháborodást ami most megy. Igazság szerint szerintem a bevezető szervezet és személy a fő gond, ha egy szimpatikus arc vezeti be lehet hogy 180 fokkal másképpen reagálná le mindenki...
[ Szerkesztve ]
-
copin
őstag
idén már új pontozás lesz?
-
Motion_Blur
félisten
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
proof88
addikt
válasz
Peat;) #35588 üzenetére
Ezért tojtak be a pilóták, mert (...) támadni kell ami pozícióvesztéssel is járhat, vagy balesettel. Nos szerintem aki szerint ez nem fér bele az f1-be adja át a helyét más pilótáknak.
Szerintem nem ezért. Hanem azért, mert hülyeség. Más módja is lehetne az előzésre serkentésnek, mint ez. Mert tegyük fel, hogy az elején mindenki vb akar lenni, aztán amikor van akinek van 5 aranya, lehet több embernek is, van akinek meg 1 sincs, az hova akarjon előzni? Ez megint olyan, mint hogy a 15. helyen vagyok, minek előzzek meg akár 3 embert is a futam végén, ha ugyanúgy nem kapok érte pontot... nem is értem, miért nem kap mindenki pontot. Az utolsó kapna egyet. Csak az kapna 0-t, aki nem fejezi be a versenyt... így minden egyes pontért lehetne küzdeni. -
Motion_Blur
félisten
Norbert úr nagyon pesszimista:
"A téli program teljesítése után úgy gondolom, hogy a mezőny utolsó harmadában sorakozhatunk fel a rajtrácsra. A technikai csomagunk nem tökéletes, így előrelépéseket kell tenni. Ez eltarthat az első európai futamig vagy tovább."
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
-=Sziszi=-
aktív tag
válasz
Peat;) #35588 üzenetére
A több pontkülönbség az első és második hely között meg "megbukott" Schumi által, így most ezt próbálják.
Az még mindig jobb volt mint az érmes rendszer. Így még nagyobb különbség lesz az első és a második között függetlenül, hogy menyi pontot kapnak. Aki győz annak jó, a többiek meg mintha a pályán se lettek volna, mert nem kerültek közelebb a VB címhez.
Másrészt az érmes rendszer is bukott volna a Schumiéria idején. (Akkor mindegy volt a pontszabály, olyan nagy volt a fölény)[ Szerkesztve ]
"Pár évvel később azért a Doom, Wolfenstein 3D már szerves része volt a közoktatásnak is." - Dilikutya
-
Peat;)
veterán
válasz
Nowhereman #35581 üzenetére
A pilóták és a fórumozók is csak szélsőséges eseteket hoztak még fel. Példát nem, mint ahogy wildrain (köszi) utánanézett kiderült miért: mert nincs sok igazán, illetve egy darab van.
Én azt mondom 20 évente legyen mormogás, de a pilóták a győzelemért menjenek a pályára. Amennyiben eddig is azért mentek volna most miért menne a nagy panaszkodás?
Igazság szerint fáj leírni
de Hamiltonban láttam egyedül azt, hogy még másodikként is támadott, az összes többi pilóta már taktikázott...tavaly év végére meg ugye Hamilton is beállt a sorba. Ezért tojtak be a pilóták, mert nem a másik hibájára fognak építeni, nem arra hogy a következő futamon majd ő lesz elől, nem arra hogy vagy a boxban előz vagy bukik 2 pontot...hanem arra hogy támadni kell ami pozícióvesztéssel is járhat, vagy balesettel. Nos szerintem aki szerint ez nem fér bele az f1-be adja át a helyét más pilótáknak.
A csapaton belüli sorrendben sem értek egyet, mégpedig azért, mert ha belegondolok a pontok alapján sokkal biztosabb alapra lehet helyezni a vb harcot. Pl. aki az első 8 futamon 20 ponttal többet szerez mint a csapattárs, arra már lehet építeni, hiszen nehéz elbukni ekkora előnyt. Azonban az új rendszerben ha nyer valaki 4 futamot az első 8 versenyen, míg a csapattárs csak 1-et, még mindig nincs eldőlve, hiszen könnyedén befogható a vezető, akár 3 futam alatt és ehhez csak annyi kell hogy második helyezett legyen az addig vezető. Pontnál ilyen esetben 6 pontot faragna az üldöző...akkor melyik is a korrektebb/izgalmasabb? Szerintem pont hogy a kötött pontrendszer az amihez jobban lehet tervezni és ez által számunkra unalmasabb évadot kialakítani.
A több pontkülönbség az első és második hely között meg "megbukott" Schumi által, így most ezt próbálják. Tény, hogy pl Alonso féléknek ez baromi nagy hátrány, hiszen kis mértékben mindenképpen elértéktelenedik a kiegyensúlyozottság, de nincs olyan rendszer aminek ne lenne hátránya. Én meg Alonso fan vagyok mégis lenyelem
-
Ricardo
titán
válasz
-=Sziszi=- #35586 üzenetére
Kiváncsi vagyok mi lesz a vége ennek a huzavonának. Remélem nem mi (nézők) isszuk meg a levét
-
-=Sziszi=-
aktív tag
Vissza a régi szabállyal[link]
Jó a kép a cikkben
Kár hogy a fele társaságot nem ismerem.
"Pár évvel később azért a Doom, Wolfenstein 3D már szerves része volt a közoktatásnak is." - Dilikutya
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #35565 üzenetére
Ennyi...
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Bermi
aktív tag
válasz
[CS]Blade2 #35582 üzenetére
gratulálok a Williamsnak, ők is és a meki is sokat fejlődött a hajrában.
F1.....
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
Nowhereman #35581 üzenetére
Ilyen nem történhet meg. A szponzorok miatt kötelességük a pályán lenni, amíg csak lehetséges. Nem azért vannak a logo-k a kocsin, hogy a garázsba legyen letakarva.
-
Nowhereman
őstag
válasz
#70869248 #35555 üzenetére
S ha bele gondolsz, milyen az, ha valaki mondjuk egy versenyre kihúzott autóra épít, a következőn motor- és váltócsere után el sem indul. Így mondjuk elindul 9-en és mondjuk nyer 6-ot akkor már jó esélyel vb., holott a futamok felében el sem rajtolt!!!!
Utánam a kondenzcsik!
-
menin
tag
válasz
hunnylander #35579 üzenetére
Ezt már megtette korábban
-
biker
nagyúr
válasz
hunnylander #35576 üzenetére
szerintem ásít
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Oliverda
félisten
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
Hamilton: A kiegyensúlyozott teljesítménynek kellene döntenie
"Úgy gondolom, hogy ez szégyen, ami a Forma-1-gyel történik. Nehezen hihető, hogy ettől a döntéstől majd sokkal élvezhetőbbek lesznek a futamok a lelátókon vagy otthon a tévék előtt helyet foglaló szurkolók számára, pedig ennek kellene az elsődleges szempontnak lennie"- kezdte Hamilton, aki ezúttal igen kritikus hangot ütött meg a Motorsport-Total.com-on.
"Mindenestre várjuk, meg, hogy miként alakulnak majd a dolgok. A Forma-1 a motorsport csúcsa, ezért szeretjük ezt a sportágat. Mindannyiunknak azért kell dolgoznunk, hogy az F1 meg is őrizhesse ezt a státuszát."
Trulli: az új szabály megöli a Formula-1-et
"Olyan, mintha a Formula-1 öngyilkosságra készülne, és más versenysorozat után kell néznünk. Ezzel az új pontrendszerrel már az évad közepén eldőlhet a bajnoki cím sorsa. Ebben a rendszerben több a rossz, mint a jó."
"Helyes, hogy javítani akarnak a shown, de nem szabadna megsérteni a Formula-1-es alapelveket." - vélekedik Trulli.Schumacher "elképesztőnek" nevezte az új szabályokat
„Számomra elképesztő, hogy ilyen későn adták ki őket a szezon előtt, mivel a korábbi években, amikor a többség - jó oknál fogva - szabályváltozásokat akart, mindig az volt rá a válasz, hogy nem lenne lehetséges ilyen rövid idővel a szezon kezdete előtt. Nem tudom elképzelni, hogy ezek a változások javára válnak a Forma-1-nek, különösképpen ami az új pontrendszert illeti. Nem látom értelmét, hogy esetleg egy olyan világbajnokunk legyen, akinek kevesebb pontja van, mint annak, aki a második helyen végzett, noha az jó döntés, hogy a futamgyőztes helyzetét megerősítik. Általánosságban arra kell törekednünk, hogy a Forma-1 a motorsport csúcskategóriája maradjon és technológiai szempontból is a legmagasabb szinten folyjon a verseny."
Die Börni, die Max!!
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz
hunnylander #35572 üzenetére
Az én értelmezésem szerint is, csak arra lettem volna kíváncsi hogy gV barátunk honnan veszi olyan biztosra hogy a Williams-nek nem sokat jelent a jelenlegi spec diffúzor.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
hunnylander
őstag
válasz
Oliverda #35570 üzenetére
Értelmezésem szerint, ezen az összevetésen mindenkitől csak egy etap van. A legjobbja.
A lényeg, hogy a BGP a hosszabb etapok tekintetében a jerezi mezőny fölé magasodott. A többiek meg közel egy szinten vannnak.
Bár Lewis autóján ekkor még nem volt az új beam wing, se a legújabb diffúzor, se az új kipufogókivezetés stb.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Tudomásom szerint a Williams bemutatása óta csakis überdiffúzorral ment. Nem tértek vissza egy szimplábbra.
Míg a BGP uralkodhat egy überdiffúzorral, mert más területen is kifinomult aerodinamikailag, addig előfordulhat, hogy a Williams csak a sereghajtó kategóriából léphet a középmezőnybe a diffúzorával. Ez így is fejlődés és előny, és káruk lesz a betiltásából.
Az nem szükségszerű, hogy akinek csodadiffúzora van az már le is körözi a nem-csodadiffúzoros autókat.
www.HunnyF1.com
-
Oliverda
félisten
"amúgy Rosberg köridejeit elnézve nem jelent nekik semmi előnyt ez a megoldás"
Ezt mégis mi alapján szűrted le?
Btw, százalékosítva a diffúzor az autó tapadásának legnagyobb részét teszi ki. Kb. 40%ot.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
gV
őstag
válasz
Oliverda #35566 üzenetére
remek, akkor ez az év sem fog botrány nélkül indulni
amúgy Rosberg köridejeit elnézve nem jelent nekik semmi előnyt ez a megoldás szal simán lehet h brawn autók nem (csak) emiatt ilyen gyorsak, pláne h sam michael szerint könnyen lemásolható míg ross brawn szerint az ő megoldásukat nem is biztos h letudják másolni és ezt biztos nem azért mondta, mert betiltásra fog kerülni -
Oliverda
félisten
Az FIA szerint vitatható, de szabályos a Brawn GP diffúzora
"Whiting kijelentésével az ügy azért még nem nevezhető lezártnak, a csapatok minden bizonnyal majd hivatalos panaszt nyújtanak be az Ausztrál Nagydíjon az említet három istálló autója ellen, így az FIA nem kerülheti el a szabálycikkely pontosítását."
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
hunnylander
őstag
A legjobb 10-körös etapok összevetése.
www.HunnyF1.com
-
Oliverda
félisten
Most pedig majd szépen pontosítani fognak a szabályon Briós és Dominka (meg esetleg még a Red Bull + Toro) kérésére, szal akkor mehetnek majd a kukába ezek a diffúzorok. Volt már példa hasonló esetre.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
gV
őstag
válasz
Oliverda #35560 üzenetére
az úgy volt h Charlie Whiting közölte h betiltották [link] majd később valóban szabályosnak találták, de nem azok akik korábban az ellenkezőjét mondták [link], ennek ellenére végülis nem használhatták szal ugymond Charlie "szava" döntött akkor is és ezért gondolom most is, vis engedni fogják ezeket a diffuzorokat
-
lenox
veterán
válasz
Motion_Blur #35543 üzenetére
Szerintem meg sokkal jobb lenne a 9-6-4-3-2-1, akkor lehetne legalabb egyszeruen regebbi eredmenyekhez hasonlitani, max a pole-ert adnek meg 1-et. Persze ez mar regi otlet.
-
-
wildrain
addikt
válasz
Peat;) #35542 üzenetére
Én nem emlékszem olyan esetre amikor a több versenyt nyerő pilóta elbukta a vb címet jelentősebb lemaradással.
Egészen 1989-ig kell visszamennünk, ha ilyen esetet keresünk. A tavalyit ugye kilőhetjük, mert ugyan elbukta Massa, de nem jelentős lemaradással.
1989-ben viszont Sennának 6 győzelme volt Prost 4 győzelmével szemben, de a végelszámolásnál elbukta, mert a sok (6) kiesése és a japán kizárása után (miközben Prost 3-szor nullázott) 21 pont hátrányt szedett össze, valamint akkor még élt a szabály, hogy csak a 11 legjobb eredmény számított bele a vb eredményébe.
Ez kerek 20 éve volt, egészen eddig visszakövetve végig az nyert, akinek a legtöbb győzelme volt, vagy voltak egyenlőségek, amikor a pontszám döntött.Nem mondanám, hogy rossz ez a rendszer, de azért mégis inkább úgy kellett volna megváltoztatni, hogy jobban jutalmazzák az első helyet, nem pedig úgy, hogy csak azt veszik figyelembe.
-
biker
nagyúr
válasz
Peat;) #35542 üzenetére
A következő versenyzők nyertek a pontrendszer miatt VB-t EGY, azaz 1db futamgyőzelemmel:
Mike Hawthorne - 1958
Keke rosberg - 1982ezen kívül 3-an nyertek 2 futamgyőzelemmel
Az a pontrendszer szélsőséges esete.Ez a számolás meg ennek a rendszernek a szélsőséges esete
mint látod, minden előfordulhat
Továbbá Senna, Hakkinen és D.Hill 8, Mansell 9, MS pedig 9-11-13 győzelmet tudott egy idényben maximum.
Rajtuk kívül senki többet. Alonso is csak 7-et
(a VB-címük évében nézve!)Kevés esélyt látok arra, hogy legyen ebben a mezőnyben egy mansell, senna vagy ms kaliberű ember, aki 9-et nyerne, és elunnánk a végét.
inkább attól félek, hogy 4 mázlis esős versenyes győzelemmel lehet VB-t nyerni, esetlegElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
#70869248
törölt tag
válasz
Peat;) #35542 üzenetére
Az elejét így valahogy gondolom én is, bár azt is megértem hogy mindenki sarkosítva fogalmaz hogy derüljön ki mitől is tartanak.
Sztem is faxság, bár tragédiának nem tartom..max változtatnak még rajta. Sztem alapvetően azért faxság mert lassan kezd úgy kinézni ez az idény mint egy nagy kondér boszorkányleves,..bele még ezt, meg bele még azt (békaszőre+gilisztaköpet..stb), aztán vagy királylány lesz vagy egy többszáz méteres kráter. Kicsit sok már, és szokatlan ennyire közel a szezonkezdethez ekkora horderejű döntést hozni.Tavaly ugye Massa azzal az 1 Spa-i 'győzelemmel' állt jobban, szal engem ez sem idegesít...inkább az, hogy egy ennyire felborult szezonban kell ezt a pontrendszert bevezetni. Valmint engem igen is idegesít, ha egy csapaton belül hamar el kell döljön a versenyzői alá/fölé. Az hogy sok helyen már most eldőlt meg nem tud érdekelni...mert nálam már egy csapat is sok. Teszem azt Massa vs Kimi, ...nem hinném hogy már most eldőlt a Ferrari-nál az 1-2. Viszont most valaki mellé fel kell halmozni a futamgyőzelmeket...és sokkal kevesebbet ér a kiegyensúlyozott versenyzői felállás. Mert eddig az volt hogy lehetett pontot rabolni egy pl. Ferrari 1-2-vel a többiektől, de most minden a futamgyőzelmek összehordása alá lesz rendelve. Valmint egyre inkább megéri a versenyzőknek összetörni a másik autóját ami megint nem tetszik. Meg még sok mindent gondolok erről, arra kényszerítik a csapatokat hogy olyan dolgokkal taktikázzanak ami nem feltétlen a versenyzés, ki kell nézni azokat a pályákat ahol az autójuk jó..oda kell koncentrálni, a többi hétvége akár mehet a levesbe, a futamgyőzelem számít.
-
Motion_Blur
félisten
A Ferrari marad ennél az alap diffúzornál?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Ijk
nagyúr
válasz
Oliverda #35548 üzenetére
Szerintem aki a legtöbb versenyen teljesített körrekordot, az kellene, hogy a világbajnok legyen, hiszen ha nem is konstans, de ő a leggyorsabb versenyző
Lehetne küldeni az ötleteket a FIA-nak a pontrendszerről, és amelyik borítékban a legtöbb bélés van mellette az nyerne.
Mellesleg jövőre kötelezővé tenném a biodízel használatát, az évben 1x cserélhető 200 lóerőben maximalizált motorokkal, tekintettel a gazdasági és környezeti válságra, így legalább megmaradna az olaj az éjszakai futamok világítására./人◕ ‿‿ ◕人\
-
Oliverda
félisten
Hát ha Hamilton ezzel a rendszerrel is VB lesz mondjuk úgy hogy 5 győzelemmel meg 60 ponttal, miközben a második helyezettenk 4 győzelme lesz és 100 pontja akkor tuti kukázzák a rendszert.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Ijk
nagyúr
válasz
Motion_Blur #35543 üzenetére
Szerintem a FIA-nak meg kellene várni az utolsó futam végét, és akkor meghozni a döntést a ferrarinak legkedvezőbb pontrendszerről
(Annak ellenére, hogy nem vagyok Hamilton drukker, érdekes, hogy pont azután akarnak a pontrendszeren változtatni, hogy Felipe borotvaélen bukta el a vb-t.)/人◕ ‿‿ ◕人\
-
Motion_Blur
félisten
Elég sok helyen olvasom az alábbi pontrendszerről szóló fejtegetéseket:
15-10-7-5-4-3-2-1
Ezt kellett volna bevezetni szerintem már tavaly is, akkor így alakult volna a VB:
FM 133
LH 130
KR 94
RK 89
FA 73
NH 68
HK 61Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Peat;)
veterán
Ezek a számok tökéletesek azok számára akik életükben nem néztek f1-et. Amennyiben a valóságot nézzük meg akkor látható, hogy mit jelent az új szabály. A valószínűségi mutatók nullázásával sok minden állítható, pl, hogy csődbe megy a szerencsejáték zrt mert minden lottószelvényvásárló nyer.
Az fárasztó lenne hogy a cikkíróknak össze kéne szedni az elmúlt mondjuk 10 év eredményeit. Míg, ha ilyen hangzatos nyilatkozatokat vágdosnak be, ők a janik.De most komolyan, nem kéne tisztázni miről megy a vita? Én nem emlékszem olyan esetre amikor a több versenyt nyerő pilóta elbukta a vb címet jelentősebb lemaradással. Amennyiben meg nem jelentős a lemaradás (10 pont körül) akkor szerintem korrekt, ha annak adják aki többször volt első. De ezek szerint rosszul emlékszem, és mint múltkor most is valószínű, hogy hiába kérem: példákat, aki ráér tényleg összeszedhente pár évet.
A taktikában is csak látszólag lesz hátrány ez a rendszer, pont hogy merészebb taktika kell majd. A csapaton belüli verseny meg most is eldőlt sok helyen, ne hülyüljünk már..
[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
biker
nagyúr
válasz
Carpio #35538 üzenetére
index szerint ezt is mondta
"Kilenc futam után már lehetne egy világbajnokunk, aki a többi versenyen már nyugodtan fagyizhatna. Vagy mondjuk egy pilóta négy GP-t megnyer, a többin rendre kiesik, és 40 ponttal végez. Egy másik ugyanakkor háromszor diadalmaskodik, 14-szer másodikként ér célba, 142 pontot gyűjt, mégsem lehet világbajnok. A nézők aligha fogják ezt megérteni."Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Pá
addikt
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Carpio
tag
A legnagyobb télben tanultam meg, hogy legyőzhetetlen nyár lakozik bennem.
-
Oliverda
félisten
Kova: 1:17:946
Mondjuk szerintem sanszos hogy ez is Q2-es benzinmennyiséggel született.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
-
wildrain
addikt
válasz
#70869248 #35530 üzenetére
Hát ha jól telezabálom magam, akkor lesz mit a szemükre hánynom.
Egyébként meg nagyobb az átlagos elhízási arány náluk, mint nálunk, úgyhogy lehet, hogy amúgy is lenne mit a szemükre hánynunk (ilyen téren).
Montoyát meg korábban támogatta valami gyorskajáldás cég, volt reklám is, amiben talán még versenyzés közben is hamburgert evett. Vagy boxkiálláskor? Mindegy, a lényeg, hogy látszik is, hogy meg van hízva. -
"B"
tag
nem rossz az..ha tankolva is van 1.20 alatti vagy környéki az ideje
sztem..
"You are nothing with out your robot-Nothing!"-The Robotfan
-
attisx
addikt
K. Nakajima: 1:17.494
Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D
-
#70869248
törölt tag
válasz
wildrain #35529 üzenetére
Persze tom hogy az államokban van, lehet hogy tévedek is...viszont ismerek itthoni arcot napi 3lityi kólafogyasztással (kettő nekem is megvolt/bár akkor még ezerel lógtam a házfalakon).
Persze gondolom Motion nem komolyan mondta, ezért nem érvelek ilyenekkel hogy Monty sportol mint gép, kóla nem igen hiszem hogy előfordul nála.
Viszont nem hinném hogy lenne mit az Amik szemére hánynunk SuperSizeMe ideoda. -
#70869248
törölt tag
válasz
Motion_Blur #35522 üzenetére
..hát lehet hogy itt Magyarországon több kólát isznak az emberek. Én meglepődtem hogy Újzélandon a kólának alig van ára (3liter kb.240ft), míg mondjuk a tej jóval drágább (3liter 480ft körül van) pedig aztá újzéland tele van tehénnel de rendesen...és nem is igen láttam kólát nyakló nélkül vásárló embereket, sörcsomagok igen..meg gyümölcslevek ezerrel, és persze tej.
-
proof88
addikt
Én el tudom képzelni őket, legalább egyiket a 2 közül a dobogón az első futamon... nem tudhatjuk, mit hoz az 1. futam, vagy bármelyik.
Szeretjük a F1-et, főleg az utolsó váratlan körökben.
Mondjuk komolyra fordítva a szót, szerintem lehetnek stabilak egész futam alatt...csak ne legyen túl nagy roncsderbi már az elején...
mondjuk kíváncsi leszek, hogy törnek majd az első szárnyak...
Meg nem ártana, ha 2009-ben már általános dolog lenne az a sisak kamera, ami Kimi sisakján volt (DC-é túl alacsonyan volt, Kimiét meg asse tom, hogy mikor láttam, talán teszten?).[ Szerkesztve ]
-
biker
nagyúr
én már beállítottam a DVD-t felvenni a futamot, meg a qualit, mert lehet, épp a kórházban leszek.
szerintem fel is veszem az összeset, legyen mit nézni télenkíváncsi leszek, ki mit hoz az első futamon.
Szerintem mondjuk nem lesz Brawn-ból 2 autó az első 5-ben. Gyorsak, de egyikük sem, és a csapat sem olyan masszív, hogy ne hibázzanak 1-2 szer a futam alatt, és a gyorsaság elenyészik mondjuk egy stabilabb versenyző mellett.
szerintem okoz majd meglepit Alonso, vagy Kubica akárElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
hunnylander
őstag
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #35521 üzenetére
Burger meg a kóla megtették a hatásukat
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
wildrain
addikt
válasz
#70869248 #35516 üzenetére
Én teljesen kizártnak tartom, hogy valaha visszajön. Nem az a fajta, aki segget csinál a szájából, és nem is szarakodott megmondani, hogy megutálta az F1-et. Ahhoz valami nagyon radikális változásnak kell történnie, hogy őt viszontlássuk, de amíg a technikai háttér ilyen hangsúlyos, addig ő nem jön vissza, ebben biztos vagyok.
-
D@ni88
addikt
válasz
Motion_Blur #35515 üzenetére
hát, elnézve nagyon szép keskeny lett a Mclaren hátulja is, akár csak a Ferrarié
-
JColee
őstag
válasz
Motion_Blur #35515 üzenetére
-
Motion_Blur
félisten
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Bermi
aktív tag
válasz
hunnylander #35511 üzenetére
Te ezt látod? vagyis észreveszed, mikor nézegeted a tesztről készült képeket?
vagy olvastad és akkor találod meg, utána?
nem úgy volt, hogy nekik is lesz überdiffúzorjuk és majd ezen a héten teszteli, vagy csak reméltük?F1.....
-
Motion_Blur
félisten
Létezik olyan kép, amin teljesen látszik Kimi bal alkarján lévő tetoválása?
hunny: thx, Kovi 18.2-je azért nem rossz, bár ha jól néztem hosszabb stinten csak 1:20 fele amit tudnak..
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #35507 üzenetére
Nincs überdiffúzor, a Meki maradt a teljesen szabályos egyszerű megoldásoknál. Azon a képen a tegnap beújított (finomított, a két szélén, ívelt részek) diffúzor van.
Ma egy új beam winggel (zöld nyíl) és új kipufogókivezetéssel (piros nyíl) újítottak.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
#70869248
törölt tag
válasz
JJános #35506 üzenetére
JJanos, ahogy írtad 59 vagy...minek akarod ennyire a fiatalokat? Én megmondom kerekben nem annyira csípem ezt a nagy fiatalodást különböző kategóriákban. Igen is tud valaki 'öregen' is parázs csatákat vívni...elég megnézni egy BTCC futamot mondjuk Mansell-l közel 50évesen).
Nézd meg Hamilton-t, mindjárt mélyvíz...és persze nem is csinált mindent tök jól akár a médiában, akár sportdiplomáciában. Vagy nézzük meg kisPiquet...nem biztos ám, hogy ennyire nem tud villantani, na de most már rajta van a teher hogy 'talán nem is való az F1-be'...és ez megviseli.
Én bírom az 'öregeket'...bírom a fiatalokat is, na de nézzük meg kit-kire cserélünk le. Én is tudnék neveket ajánlani az F1-be, de ha eltellik néhány év az sem baj, ...nem a kor miatt nem előznek ezek a srácok, állítom hogy jobban tudnak előzni mint sok fiatal...több megoldást ismernek egy szitura pályánként. Azért pl. a Gp2 futamban több előzést is láthatsz..de az előzések 'minősége' elég alacsony...sok a koc, vagy törés, meg a szerencsétlenkedés is. -
Peat;)
veterán
válasz
hunnylander #35451 üzenetére
Na persze, bizonyára pont a pilótáknak fog tetszeni az hogy kockáztatni kell minden futamon
. Ők sem hülyék, még szép hogy a taktikázási lehetőség megnyírbálására harapnak.
Rosberg reagálása érthető..őt nem érinti egyáltalán, idén biztosan nem.
Button nem tudom mit pampog a 9 győzelemmel...a pontos rendszerben aki tud 9 győzelmet szerezni az 99%-ban vb lenne. A pontkülönbségek is csak hasraütések, vagy mondjon nekem valaki a 90-es évek után olyan esetet, hogy a legtöbb győzelmet szerző pilóta úgy nem lett vb, hogy nagyobb mértékű lemaradása volt pontokban..Ez a medálrendszer kb 10 pontos differenciát tüntet el...a 10 pontos taktikázós részt, kizárólag az első két hely között. Kinek mi jön be, első évben mindenképpen megdobja a hangulatot szerintem.[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
JJános
addikt
válasz
wildrain #35505 üzenetére
Én nem vártam Barikától Vb-t, és tudom, hogy jó pilóta.
Csak azt, hogy amikor Sumi kiesett, szerezzen minél jobb helyet.
Azt vártam volna el, semmi többet. Csak amikor Sumi 110 pont körül járt, akkor Barika 55-nél. Ez is cáfolható, mert emlékezetből írom. Meg persze ebben benne van, hogy nem ugyanazt a kocsit kapta.És nem B. Sennát vártam a helyére.
Nem is ismerem, és Senna sem volt a kedvencem. Csak egy fiatal pilótát szerettem volna látni helyette.2007-05-06 óta itt!
-
wildrain
addikt
válasz
JJános #35500 üzenetére
Még annyit. 37 éves. Ha jól tudom összesen van 9 futamgyőzelme. Hány évig volt a Ferrarinál? Kb. 4. Ezalatt összesen 9 futam?
Igen, 9 futamgyőzelmet tudott összehozni 5 év alatt. Ugyanazzal tudnám magyarázni, mint azt, hogy miért nem sikerült igazán közel kerülnie a vb győzelemhez. Az egész csapat Schumacherre koncentrált, ő csak annyi figyelmet kaphatott, amennyit egy második számú pilótának érdemes volt adni. Persze ezzel lehet vitatkozni, de azért ebben a témában mondjuk érdemes átgondolni, hogy mennyi technikai problémája volt a futamokon Schumachernek és mennyi Barrichellonak az együtt töltött évek során. Jól mutatja ez, hogy kinek milyen szerelőgárda jutott, meg azt is, hogy az új, nem teljesen megbízható cuccokat ki járatta be... És akkor ilyen körülmények között várod el tőle, hogy vb legyen - ahogy b-type is írta - minden idők egyik legjobb versenyzője ellen, akit mellesleg teljes mértékben kiszolgál a csapata.
Volt egy cikk az a5-ön a pályafutásáról, amiben leírták (és példákkal, statisztikákkal bizonyították), hogy ő volt Schumacher legerősebb csapattársa. Pl. amíg mások közel sem jártak ahhoz, hogy megverjék őt időmérőn, Barrichello nem is egyszer tette ezt meg. A versenyen pedig neki volt a legkisebb átlagos lemaradása.
Szóval nem volt ő olyan rossz pilóta, és a tavalyi évből kiindulva még mindig tud harapni, remélem, hogy idén is lesz rá lehetősége. Persze Buttont valószínűleg nem fogja megverni, de lebőgni sem fog, ebben biztos vagyok.Szerk: És (b-type-pal egyetértve) hozzáteszem azt is, hogy egy olyasvalakit szeretnél a helyén látni (Bruno Sennát, mert ő érkezett volna a Hondához a helyére), aki eddig nem sokat mutatott fel, és csak a neve okozta hátszéllel jutott el ilyen gyorsan az F1 küszöbére). Még ha arról lenne szó, hogy egy Hamilton-féle előélettel bíró újonc nem juthat be miatta az F1-be, akkor érteném, de így...
[ Szerkesztve ]
-
Carpio
tag
Szvsz, az a baj ezzel a Brawn GP-vel, hogy lúzerek a pilótái. Ha bármelyik is vb címet nyer megeszem a kalapom!
A legnagyobb télben tanultam meg, hogy legyőzhetetlen nyár lakozik bennem.
-
!Overdose!
őstag
válasz
!Overdose! #35499 üzenetére
Még 11 kör volt hátra amikor megelőzte Buttont!
Nem kötözködés képpen, de Buttont nem Fisi, hogy az utolsó körben előzzék meg!
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
Aktív témák
- PowerColor RX 6600 XT 8GB GDDR6 FIGHTER Eladó!
- HP ProBook 6475b : AMD A6-4400M / 8GB DDR3 / HD 7520G / 256GB SSD
- PowerColor RX 6600 XT 8GB GDDR6 HELLHOUND Eladó!
- iKing.Hu - Samsung Galaxy S24 Ultra - Titanium Black - Használt, karcmentes állapotban
- iking.hu - Apple iPhone 14 Pro - Silver 100% Akku - Használt, karcmentes állapotban - 3 hó gari
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest