- bambano: Bambanő háza tája
- Gurulunk, WAZE?!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
- Chosen: Canon 5D II - portrézás 2025-ben
- Kempingezés és sátrazás
Aktív témák
-
Integra
titán
válasz
hunnylander #34997 üzenetére
ez van sajnos, ők se gondolták volna ezt. szar ügy, de a honda függetlensége mindennél fontosabb és hogy a lehető legtöbb munkahelyet is megtartsák.
motogp büdzséjét is visszafogták, egy pillanatig azt hittem, hogy onnan is kiszállnak mint gyári csapat.
pedig mi örültünk volna a legjobban, hogy végre sikerül újra, ennyi év szívás után..
de mondjuk az autó és a váltó az honda, lehet ezeknek drukkolni
azt se bánnám ha aki kimegy, az bgp és honda zászlót együtt lengetne, hogy így tiltakozzon a hondánál, hogy cserben hagyták őket. még ha meg is lehet érteni..
csak durva, hogy pár motorra se tellik, érthetetlen valahol
kinyírják a sportot a márkából, ugyanakkor lehet hogy az nsx mégis lesz, mert az american honda beszólt, hogy kinyírják az acura sportos imázsát is, ha nem térnek észhez.. ettől függetlenül nem hinném hogy jövőre visszatérnek gyári motorokkal. -
wildrain
addikt
Én inkább hollandról angolra fordíttattam, de így is vannak meredek dolgok. Pl. a "pit" szót, ahogy nálad is, itt is "kernel"-nek fordítja, de a legdurvább az volt, hogy percekig nem találtam Massát a sorban, míg egyszer csak rájöttem, hogy "F. Bulk" lett belőle.
Egy pillanatig elgondolkodtam, hogy nem is hallottam, hogy új pilótát próbálnak ki a Ferrarinál.
-
Motion_Blur
félisten
Rosberg 1:19.970-el vezet, Hamilton is kigurult a pályára: 1.25:265, majd 1.22:143
-
hunnylander
őstag
válasz
-Mike- #34995 üzenetére
Ja, és 4 szélcsatornával és egy kazal pénzzel. A japók tényleg villantani akartak, csak aztán a krízis hirtelen kirántotta alóluk a talajt, és nincs mese a túlélésért a drága hobbit fel kellett függeszteni, pedig micsoda reklámjuk lehetett volna, ha végre top csapat lettek volna (esetleg szorozd meg egy Senna névvel a Honda nevet; függetlenül, hogy mennyire tehetséges, egy topautóban a Kissenna se a sereget hajtaná). Bárcsak vártak volna, hogy megláthassák, mit is hagynak veszni hagyni.
Úgy tudom nekik is meg volt engedve, hogy feljavítsanak a motoron, akárcsak a Renaultnak.
-
-Mike-
addikt
válasz
hunnylander #34993 üzenetére
Impresszív, bár talán ők kezdték el a leghamarabb a 2009es kocsi építését, így számomra nem meglepő eddig ez az eredmény.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #34993 üzenetére
Aztakurva...
-
hunnylander
őstag
-
G.Zs.
senior tag
Google Translate hollandrol magyarra:
R. Barrichello Izom GP BGP 001 1:22.365 +1.234 7 gödörAsszem egy picit meg finomitani kell ezen.
-
Bermi
aktív tag
válasz
Motion_Blur #34986 üzenetére
remélem sokat nem csúszik, nagyon várom a mai időket.
(#34981) hunnylander: Brió nyafogása, ebből még lesz valami, folytatódik a diffúzot ügy
-
AMD Power
titán
válasz
!Overdose! #34989 üzenetére
Jó lenne ha ebben az évben Button lenne a VB.
és a Brawn, mert angol csapat Mercedes mocival.
-
hunnylander
őstag
válasz
PazsitZ #34984 üzenetére
Ezt ti találtátok ki ebben a topikban, én csak követtem a trendet. Egyébként a második kedvenc csapatomat becézhetem.
Nekem szimpatikus a fapados kis csapatuk a disznósajt rakétával.
Amúgy idén már 3 kedvenc csapatom van. Az FI, mert a kasztnit kivéve minden McMerc, és a Brawn, mert angol csapat Mercedes mocival.
-
Motion_Blur
félisten
Elég nagy a köd Barcelonaban, a helikopter sem tud felszállni, elképzelhető hogy kicsit halasztják a mai tesztet.
-
PazsitZ
addikt
Még 2 db RB5 vs STR4 összehasonlító kép [link] [link]
Mi ez a "Disznósajt"
? Valaki fordítana, lemaradtam a topikban. Ez amúgy nem sértő? Rémlik még régről pár kifakadás, hogy kit hogy lehet szólítani...
BrawnGP nem tudom mit csinálhat, de nem akarom elhinni, hogy ennyire jók.
RB-ben negint semmi reményem, lehet az STR is bealázza a többi csapatról nem is beszélve.
Meki meg altat, nem tudom elképzelni, hogy ennyire visszaestek volna.
-
30z.Samu
félisten
válasz
Motion_Blur #34932 üzenetére
Hogy az Istenbe tudta így ott hagyni? KERS?
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #34979 üzenetére
Annyit szerintem nem, a Meki a beállításokkal is el van még maradva. Alig használják pár napja a közel végleges aerót. (Első szárny, top body, floor, szabályos hátsószárny). Pl. az eddig látott 09-es hátsó szárnyak nem is voltak szabályosak.
(#34980) D@ni88: Ez az új "top body".
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #34977 üzenetére
És doubledecker.
Most olvasom, hogy Briatore már nyafog is ezek ellen, lehet, hogy az ő konstrukciójukhoz egy nagyon nehezen lenne koppintható, és időbe is telne. Briós lehet, hogy be fogja panaszolni az überdiffúzoros autókat.
-
D@ni88
addikt
válasz
Motion_Blur #34977 üzenetére
na de itt más a motorborítás a kipufinál a mekinél, régen ott ilyen szürkés félkörbe votl a kipufogó...
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #34978 üzenetére
Kérdés, hogy az überdiffúzor hoz-e legalább 1,5 - 2 sec-et
-
hunnylander
őstag
válasz
D@ni88 #34975 üzenetére
Nem most másolják, már rég kész lehet. Olvasd el a Sam Michael nyilatkozatot. Két csapatot látott a mezőnyben, akik autójáról az látszik, hogy már az első tesztek előtt terveztek bevetni egy überdiffúzort, csak a végletekig titokban akarják tartani. Ha tudták volna ezt, akkor ők is titokban tartják a magukét, és így nem ihletnek meg más csapatokat.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #34972 üzenetére
-
Nowhereman
őstag
válasz
hunnylander #34966 üzenetére
lehet, hogy az elmúlt 2 szezonban valójában ezt az autót fejlesztették, és ez megmagyarázza azt a két elcseszett szezont is...
-
D@ni88
addikt
válasz
hunnylander #34972 üzenetére
hát ha igaz, hogy a Brawn-éknak van a legjobb diffúzorjuk, akkor úgy érzem hogy láthatjuk majd ezt a Mekin is
maguktól nem tudnak kocsit alkotni
Bermi: nem, nincs infóm, de hunny hangoztatja azt hogy altatnak. persze altatnak de nem ennyire
ennyire nem jó színészek. Nem rontják el a tesztjeiket direkt. Ebben biztos vagyok! Ettől függetlenül elő 4csapatban vannak sztem
-
Bermi
aktív tag
válasz
D@ni88 #34970 üzenetére
"Mind1, a Mclaren altat mint az Óvónéni" van valami infód? link pls
egyébként, úgy legyen
de szvsz az első pár futamon dobogó is nehéz lesz, bár hamilton piszok gyors, így Neki be-be csúszhat pár 3. helyMOD: #34972) hunnylander, ja ők még mennek tesztelni, elkerülte a figyelmem, pedig volt róla szó, így már a fenti állításomaban se vagyok biztos
-
Nowhereman
őstag
válasz
Motion_Blur #34938 üzenetére
nem elhinni, elképzelni kell...
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #34968 üzenetére
Nem igazán altatnak, csak még nincs kész a csomag, kell még az az 5 tesztnap.
Részletekbe nem mennék bele, ott van az Atlas-on a véleményem az MP4-24 topikban. Várunk egy új diffúzort, mert az nem fair, hogy a Disznósajtnak van a legkirályabb. Pont egy olyasmi hiányzik a Mekiről, és azért küszködik a tapadással. A mostanit csak az összehasonlító munkákra tarthatták meg, és Portimao után le is lett butítva a 2008-as szárnyhoz. És ezt az Autósport szakmai cikkeit író illető (Craig Scarborough) írta egy premium cikkben (mármint az infill elemet).
További optimizmusért olvasd el Ron Dennis ma publikált nyilatkozatát.
-
D@ni88
addikt
válasz
Motion_Blur #34968 üzenetére
Mind1, a Mclaren altat mint az Óvónéni, a Ferrari meg csutkán járatja a gépét.
Amúgy Massának csak valami 5 körös etapja látható csak, vagyis abból nem lehet következtetni... Sztem -
Bermi
aktív tag
kevés szó esik az utóbbi évek másik nagy csalódást keltő autójáról, pedig: stabilan erős középmezönyben autózik már a sokadik teszten a Toyota, lassan beérik a sok pénz és sok év?
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #34967 üzenetére
McLaren? Mi a helyzet velük? Próbálj objektív lenni
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #34965 üzenetére
Kihagytak belőle egy boxkiállást, egyértelmű. De attól még jó idők, de még Button übereli.
Már én is néztem, de így már nem lehet hova tenni, hogy konkrétan mely körök a versenyszimuláció. Button délelőtt nyomta le a GP-jét, úgy tudom.
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #34964 üzenetére
mod: a minimum súly alatti trükközés meg poénnak elmegy
Van jobb ötleted? Csalni az a legkézenfekvőbb. Az autó súlyelosztása nagyon jó, a KERS se kavar bele, és ilyenkor a ballaszt egyrésze csak azért kerül az autóba, hogy meglegyen a minimum súly. Beállítást finomítani nem kell sok ballaszt, ha ideális a súlyelosztás alapból. Ha nem lenne tiltva, az autók sokkal könnyebbek lennének a mai technológiák mellett.
-
Motion_Blur
félisten
Felipe Massa today very impressive stints
Massa brutál erős volt az extrém hosszú etapon (is)
36 körös etap azért nem gyenge
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #34958 üzenetére
"Én csak azt kérdezem, hogy a Ferrari kedvelői tartanak e a Brawn-tól (az autótól)?"
Persze. Ha a Force Mercedes tolná a 1:20-as hosszú stinteket, tőlük is kéne gazolni. Én csak reménykedem, hogy ez valami álom és Melbourne-ben felébredünk, de lehet, hogy egy BGP első sorral és sima kettős győzelemmel nyit az idei szezon. És most lehet jönni azzal, hogy ez csak teszt, és hogy nem számít... de ez egyszerűen nem igaz. Meg lehet nézni a tavalyi versenyen milyen etapokat tolt az eleje fullos aeroval, és miket megy Button. Hihetetlen..
mod: a minimum súly alatti trükközés meg poénnak elmegy
-
D@ni88
addikt
válasz
hunnylander #34953 üzenetére
Amúgy Massa full full, azaz Palik szerint nyakig tankolva, hóna alatt is benzinnel tette meg az etapot.
massa in the race simlation with full tank of fuel and after pitstop started the 19 lap stint in 1:24 and dropped to 1:23 before the red flag of rbrviszont a BGP001 lehet hogy versenytempót csinált, de nem biztos hogy teli tankkal, lehet hogy 3 kiállásos taktikát próbálták! Míg A Ferrari tolta teli tankkal, és a 19 kör után még bőven volt benne anyag.
Ezt is bele kell venniés ha ezt nézzük, nem is olyan nagy a lemaradás ferrari részéről
-
Pá
addikt
válasz
hunnylander #34958 üzenetére
Mi nem tartunk senkitől.
De figyelünk mindenkire, aki veszélyt jelenthet. Szvsz a BGP jó lehet a szezon elején. Akár nagyon jó is, hiszen tényleg volt idejük is meg erőforrásuk is tavaly óta kikalapálni egy ütős kasztnit a merci motor meg adott. Viszont szép lassan le fognak maradni, főleg ha a többieknél elkezd rendesen működni a KERS. Szóval hosszú távon nem veszélyesek.A Merci meg éppen fordítva.
-
hunnylander
őstag
A fogalmazás nem utal "csak"-ra, sőt arra utal, hogy más 'Ferrarinál gyengécskébb' csapatok szurkolói drukkolnak ezért, kivéve a Disznósajt szerelmeseit.
Én csak azt kérdezem, hogy a Ferrari kedvelői tartanak e a Brawn-tól (az autótól)?
(#34956) Oliverda: Nade kérem szépen, ha az autó szabályosan produkálta a mai eredményeit, akkor itt fönnforgás van.
Akkor a szezon legnagyobb kérdése az lesz, hogy Button vagy Barrichello.
Mint utaltam rá a BGP alázta a Ferrarit versenytempóban, megtankolva.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #34953 üzenetére
Annyira csak nem hülye Ross hogy egy egész teszt hetet elszórakozon egy szabálytalan autóval. Jó, megcsinálták hétfőn a PR kört, de gondolom nem ártana valami érdemi munka is amit majd hasznosítani tudnak a versenyhétvégéken. Persze lehet hogy teljesen szabályos az autó és akkor már hallom is Gyulát meg Lacit ahogy hitetlenkednek hogy ez meg hooogy lehet kéremszépen?!
-
Pá
addikt
válasz
hunnylander #34953 üzenetére
De miért csak a Ferrarisok?
-
hunnylander
őstag
Most őszintén, a ferrarisok drukkolnak e azért, hogy ma a BGP trükközött egy minimum súly alatti autóval, ugyanis ezt olvasom Massa mai versenyszimulációjáról:
massa in the race simlation with full tank of fuel and after pitstop started the 19 lap stint in 1:24 and dropped to 1:23 before the red flag of rbr
Hát ez édes kevés lenne a Disznósajtos rakéta ellen, mert az 23 körös stinten (szintén a kötelező GP szimuláción, amit az FIA előírt a tesztekre) 1:20-1:21-es köröket ment konstansan és a kvali szimje se volt piskóta.
-
Bermi
aktív tag
válasz
-=Sziszi=- #34950 üzenetére
kát sorral hátrább, de a másik videón jóval később indul és mégis elhúz mellette (rögtön az első a listában jobb oldalt), de végül is mindegy, legyen úgy
de nagyon jó volt látni, rajt feeling kicsiben
-
Pilács
senior tag
Jaj de várom már az első időmérőt! Erősen mennek az altatások sztem a Mclaren részéről, semmi sem biztos... de jó lenne már okosabbnak lenni, melyik gép mire képes.
-
Bermi
aktív tag
válasz
Motion_Blur #34932 üzenetére
állva hagyta
-
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #34945 üzenetére
Ha lement az ausztrál futam, azt is tudni fogjuk, ki lesz a világbajnok.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #34945 üzenetére
Ja. Lehet hogy disznósajtos bótitöpörtő barátunk annyira nem is bánta hogy kiszállt a Honda. Így az ölébe pottyant bagóért egy jó csapat meg egy jó autó.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #34942 üzenetére
Én már várom a pofára esést azoktól akik a mezöny közepére netán végére várják a McLaren-t a tesztek alapján.
-
-=Sziszi=-
aktív tag
Nagy meglepetések lesznek itt kéremszépen
Erős Brawn GP, gyengélkedő Mclaren és még kitudja mi van ott a háttérben. Izgalmas szezon lesz az biztos. Annak örülnék, ha nem csak 2 csapat versenyezne a VB címért, hanem mondjuk ez a négyes:
-Ferrari
-Mclaren
-BMW
-Williams.
A Brawn GP-nek meg egy mázlis győzelem meg jópár pontocska. Tudom bilibe lóg a kezem
Go Button Go KimiÜdv Szisz
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #34938 üzenetére
4 szélcsatorna, végre jól bekalibrálva.
Newey is nyafogott ellenük, és a Honda kezdte a leghamarabb és a legnagyobb elánnal a 2009-es autó munkálatait.
(#34938): Ha Sanyi bát gyengébb napján ötvözöd Czollner Gyulával, kapsz egy James Allent.
-
Motion_Blur
félisten
-
Integra
titán
válasz
hunnylander #34926 üzenetére
megnyugodtam
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Nowhereman #34936 üzenetére
Én ezt az egészet nem tudom elhinni. Ilyen nincs.
-
laci666
senior tag
válasz
RedWing #34916 üzenetére
Miért tudott valamikor
Ez csak vicc volt,szerintem azért száll el a vassal mindig,mert ő jobban szereti az autó hátulját használni míg Kova lágyabb stílusban vezet.
És mivel úgy néz ki hogy valami nagy gond van hátsó traktussal ezért nem fekszik Hamiltonnak.
De ez szerintem már a korábbi teszteken is lehetett tudni,hogy nincs rendbe valami mert állandóan a tavalyi szárnnyal mentek,de sok nagyokos azt mondta hogy nincs jelentősége mert a tavalyi szárny úgy van beállítva leszorító erőbe mintha az idei lenne.Hát úgy néz ki mégse olyan mert az idei szárnyal sehol sincsenek. -
Nowhereman
őstag
válasz
Motion_Blur #34848 üzenetére
mondjuk a Beawn fiokákon kivül Heidfeldet és Webbert is elégé aqlacsony eséllyel taksálták. Kovalainen 1:15-e pedig állatira húzós volt! Kovának kb 1 mp-cel gyorsabb verda és Hamilton év közbeni kihullása kellene. Ezekre külön-külön is kicsi az esély, habár Hamilton még jól összetörheti magát a szezonban, ha így folytatja!
-
Pá
addikt
válasz
!Overdose! #34924 üzenetére
Nah, csak meglesz a vb cím Barikának.
-
JJános
addikt
BERNIE elvállt.
Á, amúgy is egy fejjel magasabb volt! -
Motion_Blur
félisten
-
laci666
senior tag
válasz
Motion_Blur #34919 üzenetére
Nemtom minek takarják le azt az ócska vasat biztos óvni akarják a többieket nehogy lemásolják
Mester meg nem hit a fülének amikor mondogatták,hogy valami gáz van a Mekivel és inkább saját szemével is meg akart győződni róla. -
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #34927 üzenetére
Ami azt jelenti, hogy a BGP 001 'alázni' fog minimum az év elején, vagy...
...a minimum súlyhatár alatt van, szponzorcsalogatás nemes céljából.
(#34927) Motion_Blur: Ott kiélhetem anglomán hajlamaimat és nem kell fordítanom.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
!Overdose! #34924 üzenetére
És ami a legszebb, hogy Button utolsó 20 körös etapjában minden kört 1:21 alatt teljesített
hunny: látom atlason aktív, és töretlenül optimista vagy
-
bt infó
tag
válasz
!Overdose! #34924 üzenetére
Norbert Haug hivatalosan is megerősítette bajba a Mclaren
A mei teszten Reikonenn volt a leggyorsabb az autója elromlott -
!Overdose!
őstag
Végeredmény:
1.J. Button Brawn GP BGP 001 1:19.127 124 pit
2.F. Massa Ferrari F60 1:20.168 +1.041 109 pit
3.R. Kubica BMW Sauber F1.09 1:20.217 +1.090 109 pit
4.T. Glock Toyota TF109 1:20.410 +1.283 99 pit
5.F. Alonso Renault R29 1:20.863 +1.736 107 pit
6.S. Vettel Red Bull Racing RB5 1:21.165 +2.038 102 pit
7.N. Rosberg Williams FW31 1:21.324 +2.197 89 pit
8.G. Fisichella Force India VJM-02 1:21.545 +2.418 97 pit
9.S. Buemi Toro Rosso STR4 1:21.569 +2.442 140 pit
10.L. Hamilton McLaren MP4-24 1:21.657 +2.530 82 pit -
30z.Samu
félisten
válasz
Motion_Blur #34919 üzenetére
Még mindig kilátogat a versenyekre?
-
Oliverda
titán
válasz
!Overdose! #34920 üzenetére
Vagy pályabírónak készül...
-
!Overdose!
őstag
válasz
Motion_Blur #34919 üzenetére
Nagyon kíváncsi a mester...
-
Motion_Blur
félisten
-
RedWing
aktív tag
válasz
Motion_Blur #34910 üzenetére
Vagy Hamilton felejtett el vezetni, vagy tényleg ennyire irányíthatatlan a gép?!
Kovalainen egyszer sem szállt el a héten. Nem? -
Motion_Blur
félisten
Update: 15:44
1.J. Button Brawn GP1:19.127 101 pit
2.F. Massa Ferrari 1:20.168 +1.041 61
3.T. Glock Toyota 1:20.410 +1.283 99
4.F. Alonso Renault 1:20.863 +1.736 81
5.S. Vettel Red Bull 1:21.165 +2.038 74
6.R. Kubica BMW 1:21.201 +2.074 71
7.N. Rosberg Williams 1:21.407 +2.280 85
8.G. Fisichella Force 1:21.545 +2.418 59
9.S. Buemi Toro 1:21.569 +2.442 72
10.L. Hamilton McLaren 1:21.657 +2.530 58 pit -
!Overdose!
őstag
válasz
Motion_Blur #34910 üzenetére
Mostmár egyre biztosabb vagyok benne, hogy valami nagy gáz van a McLarennel és Hamilton erőlteti, de nem megy.
-
wildrain
addikt
válasz
Motion_Blur #34910 üzenetére
Még a végén sajnálni kezdem őket, úgy húzza őket az az ág...
-
wildrain
addikt
-
wildrain
addikt
válasz
Motion_Blur #34906 üzenetére
Szeva' Jenson! Mit szólsz, hogy felére csökkentették a fizetésed?
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #34906 üzenetére
Na, most lebuktál. Rubens-et és a mestert üdvözlöm.
-
Oliverda
titán
válasz
D@ni88 #34422 üzenetére
"Nehéz volt. Nem tudom eléggé megköszönni a Mercedes-Benznek. Valójában a Ferrari és a Mercedes is rendkívüli támogatásáról biztosított minket, de kiderült, hogy a Mercedes motorja könnyebben illeszkedett a kasztninkhoz, mint a Ferrarié. Amikor erről karácsony körül megszületett a döntés, a Mercedes-Benz emberei fantasztikusak voltak és támogatták a projektet. De az alkalmazottaink érdeme is, hogy véghez vitték mindezt. Ha megnézik az autót, úgy tűnik, mintha azt a motorhoz tervezték volna"- mondta a brit, aki azt is elárulta, hogy a váltó viszont saját tervezésű, de az új erőforrás miatt természetesen kellett rajta alakítani.
Aktív témák
Hirdetés
- Intel Core 2 Quad Q9550 2.83GHz LGA775 Processzor
- Bomba ár! Dell Inspiron 7400 - i7-1165G7 I 8GB I 512SSD I 14,5" 2K I HDMI I Cam I W11 I Garancia!
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U758 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I HDMI I 15,6" FHD I W11 I Garancia!
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 4500 16/32/64GB RAM RTX 3060 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- MikroTik CCR1009-7G-1C-1S+ Cloud Router
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged