Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • huskydog17

    addikt

    Egy kis plusz technikai infó a Talos Vulkan leképzőjéhez (a linkelt forrás Dean Sekulic, a Talos Vulkan leképzőjének fejlesztőjétől származik)

    Egyelőre a Vulkan leképző egy wrapper-en keresztül történik és a rajzolási parancsok nincsenek még párhuzamosítva, ez utóbbi fejlesztés alatt van. A Croteam korábban próbálkozott D3D11 alatt is a párhuzamosítással Deferred Context segítségével, de az finoman szólva is szinte használhatatlan, túl sok idő ment rá és szinte alig hozott valamit sebességben. (Deferred Context-ről Abu sokkal többet tud mesélni, anno az Ubisoft pont ebbe a zsákutcába hajtott a Watch Dogs-sal)

    Az utolós és egyben legnagyobb lépés, ami értelemszerűen a legnagyobb sebességbeli előnyt is hozza, az a motor teljes áttervezése, de ez sok időt is igényel.

    #14244 daveoff: Nem lehet rögtön tökön rúgni a nagy stúdiókat, lassan kell őket idegesíteni! :D

Új hozzászólás Aktív témák