Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
Nem egészen értem. Nem azt írta. DE ezzel annyi a dolgod hogy becsomagolod majd ráragasztod a a csomagra és vagy a GLS ügyfélszolgálaton megrendeled háznál történő felvétellel vagy leadod egy csomagfelvételi pontjukon. Annyi a gond hogy a pénzt csak akkor kapod meg ha a címre megérkezik és azt visszaigazolják.
-
Atilla001
senior tag
Üdv. Várható hónap elején valami akció vagy ilyesmi a bazáron kívül? Érdemes várni? Köszönöm.
Védd a természetet!
-
Topikgazda
válasz Atilla001 #75954 üzenetére
Nézd már meg az alábbi részt az Összefoglalóban, egész évre benne az akciók és az adott hónapra kuponok ( a hónap előtti link: AliExpress Promo Code and Coupon May 2024).
12. Az AliExpress 2024 évi akcióinak listája ezen a linken olvasható.
Az akciók magyar idő szerint 09:00-tól indulnak az adott napon.
Itt szoktak megadni az adott hónapra érvényes kuponokat, promóciós kódokat is.[ Szerkesztve ]
-
pibácsi
senior tag
Kérné a segítséget. Tegnap este rendeltem egy tételt, de szeretném lemondani, stornózni, de a rendelési oldalon telálható "deleted orders"funkcióval nem lehet törölni, nem csinál semmit. Még az van kiírva: Collected by courier. Hogyan tudom stornózni. Két tétel van rajta, de csak az egyiket szeretném. Ha másként nem megy, akkor mind a kettőt és a másikat majd később ujra rendelem. Volt már korábban, hogy sztornóztam, de azt fogadta és vissza is küldte a pénzt.
Előre is köszönöm a választ. -
Topikgazda
válasz pibácsi #75956 üzenetére
Ezt sajnos nem igazán tudod. Ez már a szállítási állapotba tartozik. Én egy ilyen állapotú vásárlásnál 3 hétig semmit nem tudtam csinálni, a végén dispute nélkül visszaadta az AliExpress a pénzt mert ennél tovább nem jutott a dolog.
Másnál meg csak elindították pár nappal később.
Cancel order lenne egyébként. -
pibácsi
senior tag
Köszi a választ. A cencel order már máskor működött, a pénzt is vissza adták idővel, dehát most nem látok ilyet sehol. Hát akkor várok, meglátom, mi lesz. Ha leszállítják, akkor így jártam, nem nagy összeg (4.000.-Ft), de akkor is a pénz az pénz.
Írtam az üzenőn az üzletnek, várom a választ, idővel az is megjön. -
Directors
senior tag
Sziasztok!
Ennek a késnek a szállításával lehet szerintetek bármi probléma ?
[link]A hamis barátok olyanok, mint az árnyékunk: miközben sétálunk a napsütésben, szorosan velünk tartanak, de azonnal elhagynak, amikor árnyékba érünk.
-
-
Topikgazda
válasz Directors #75961 üzenetére
Semmi nem tiltja a behozatalát magánszemélyként. Konyhakéseket vásároltam itt az AliExpress-en, damaszkuszi pengés 18-24 cm pengehosszal. De nem szaladgálok vele az utcán ha valahova vinni kell mert máshol főzök akkor a bőrtokban és táskában viszem. Néhány ismerősöm meg kardot vett, de ő sem hadonászik vele az utcán.
Ez a jogszabály nem tiltja a beszerzést: 175/2003. (X. 28.) Korm. rendelet a közbiztonságra különösen veszélyes eszközökről.
Ez a kés is dobozolt és becsomagolt.
Persze van olyan eladó aki hivatkozik arra hogy nem küldhet ide, de rosszul tudja.[ Szerkesztve ]
-
kbyte1024
veterán
Én meg s simán rendeltem duraluminium baseballütőt
Csak a halott látja a háború végét. - Platón
-
dzf007
aktív tag
Legutóbbi rendelésem CNG...azonosítót kapott..Ebből lett itthon EO...
-
Rick4
félisten
Sziasztok, kicsit kacifántos a történetem. Vettem egy citroen kijelzőt egy éve egy eladótól, megjött, beraktam, volt egy pici halvány csík, visszakértem 40%-ot, megkaptam. Most vásároltam egy ugyanolyat, de másik érkezett, nem azonos a csatlakotó, 10 pin helyett 6+3 pin. Jeleztem, az eladó azt mondta, kompatibilis, tudtam, hogy nem az, mert van olyan kijelzőm is, működik, csak sokkal világosabb a kép, de mondom belepróbálom, és küldöm neki a fotót, erre indításkor kis füst, digitális műszeregység kuka, onnan csak fehér kép van az addig jó kijelzővel is.
Megírtam mindent, hogy mi legyen, erre letiltott a chat-en.
Dispute-ot nyitottam, rossz termék, nem működik, eltérő a csati, counterfeit product, mert ő original-ként kínálta, és az eredeti cikszámmal, miközben egyik se passzolt a valósággal, leírtam szépen mindent, fotó, stb, elküldtem, megjött, hogy a fele vissza, vagy küldjem, és akkor az egész vissza, de különben is, a counterfeit nincs bizonyítva. Oké, videofelvétel indít, itt a gép előtt végigmutogattam az előző vásárlás, kicsomagolós videot, idei vásárlást, a kicsomagolós videot, mutatva a különbséget, majd kimentem a kocsihoz, a videot tovább véve kivettem a meglévő kijelzőt, végigmutogattam mindent, beraktam ezt a másikat a rossz műszerrel, stb stb, látszik minden, kaptak kb 1 óra anyagot gdrive, yt linkekkel, plusz a weboldalra is feltöltve. Pár nap műlva visszajött, oké, visszadják a pénzt, de a counterfeit akkor sem áll meg.
Ekkor lehet elkövettem egy hibát, mert ugyan rányomtam, hogy elfogadom a teljes visszatérítést, de utána mégis küldtem az állításomat igazoló anyagokat, amiből látszik, nekem van igazam.
Erre megint jöttek, hogy a fele visszajár, újra elküldtem mindent, anyagok, linkek, videok képek feltöltve, tisztán látszik minden, elmagyaráztam, hogy nem fogom visszaküldeni, mert ha az eladó megtagadja a csomag átvételés, az aliexpress sose fogja látni, hogy delivered, azaz sose fogja a pénzemet visszaadni.Ma lezárták azzal, hogy a pénz felét megkapom, más opció nincs, az appeal rész meg érdekes, bejelentkezni se tudok, nem engedi a rendszer a google jelszókezelőből kimásolt adataimmal a bejelentkezést, így elég nehéz lesz fellebbezést benyújtani, ilyenkor mi van?
Próbáltam chrome-on, firefoxon, chrome-on inkognitó módban, kikapcsolt pi-hole blokkolással, sima google dns-sel, sehogyse megy, a weboldal szerint nem jók az adataim a belépéshez.
[ Szerkesztve ]
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
baly81
aktív tag
Urak! Abban segítsetek legyetek szívesek, hogy a visszaküldéses sztorinak mi a folyamata. Korábban csináltam, de már nem emlékszem rá...
Indítottam egy refundot, amit el is fogadtak. Azt a választ kaptam, hogy teljes összeget visszakapok, ha visszaküldöm, és a Refunds résznél láthatok egy feladó címkét. (Vagy ha ez nem jelenik meg, akkor küldjem vissza saját költségen és keressem meg az eladót.)
Még nem fogadtam el a felajánlott visszaküldés és visszatérítés opciót, de nem is látom a címkét a menüben. Ez csak azt követően jelenik meg, ha elfogadom, vagy már most is látnom kellene?
Köszi![ Szerkesztve ]
Ne mássz fára, ha nem tudsz úszni, mert elüt a villamos!
-
Rick4
félisten
válasz baly81 #75972 üzenetére
Lejjebb eggyel írtam én is, ilyet alapból nem fogadok el, ugyanis van egy rés a pajzson, amennyiben a feladó megtagadja a csomag átvételét, sosem fog a státusz deliveredre váltani, azaz ssoe fogod visszakapni a pénzt, majd valamikor visszaérkezik a cuccot, és ezzel le is zárul az ügy. És ezt az ali sem tudja befolyásolni, nem tudnak a dologgal mit kezdeni.
Azaz szerintem gondold át, hogy jó-e ez ebben a formában.49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
Topikgazda
válasz baly81 #75972 üzenetére
Mostanában hetente írom.
Amit látsz Help szöveget az nem egészen ránk vonatkozik.Dispute oldalon látható ha van ingyenes visszaküldés,
Return method
Free ReturnItt kell megadnod az e-mail címedet amire küldeni fognak egy GLS címkét, ezt ráragasztva a elvárt módon becsomagolt dolgodra át kell nekik adni, vagy a cmden felveszik ha azt a GLS ügyfélszolgálatnál megrendeled vagy egy GLS csomagponton feladod, ez ne csomagautomata legyen.
Természetesen nem látsz semmit mert ez egy előre fizetett szállítási címke lesz, a te feladási adataiddal, nincs olyan hülye aki csak úgy publikussá tenné. Ezenfelül nekik is és neked is el kell fogadni az erre utaló döntést.
Másik eset ha nincs ingyenes visszaküldés akkor neked kell kifizetni. 2 kg-ig a Maygar Posta a legolcsóbb, Kínába 500 g-ig ~ 6870 Ft 501-2000 g-ig 15515 Ft elsőbbségi, ajánlott, tértivevényes levél küldemény. 2 kg felett csomag és nagyon drága. 2.001-3 kg 22600 Ft, 3.001- 10 kg 36600 Ft.
Kétséges hogy ezeket az árakat ki fogják-e fizetni neked. -
Topikgazda
-
Rick4
félisten
Hm, ez jó hír, bár ritkán fordul elő, de pár éve amikor még ezt nem tudtam, elment nyomkövetéssel, és ott ugyanúgy látszott, hogy delivery attempted, majd másnap ismét delivery attempted végül visszajött, de az alit nem hatotta meg..
Klasszikus értelemben meg se kell tagadja, beteszik a postára egy értesítővel, és sose megy érte, hiszen látja, ki a feladó..[ Szerkesztve ]
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
baly81
aktív tag
-
Loretta511
friss újonc
Sziasztok! Teljesen új vagyok itt, életem első Aliexpress rendelése miatt regisztráltam, nagyon zöldfülű vagyok még! Kérlek segítsetek nekem!
Május 5-én rendeltem Apple Watch-hoz szíjakat, amit egyből ki is fizettem persze. Azóta vártam, hogy történjen valami, de semmi. Ma ránéztem a rendelésre, és azt írja a státusznál: "Expired Your order has been closed". Ez mit jelent? Fel akartam venni a kapcsolatot az eladóval, de csak robottal lehet beszélgetni, ahogy észrevettem, meg mindenre egy track oldalt ad be, de hát nincs is még szállítási azonosítóm sem. Mit tudok tenni, hol vannak a dolgok? Várjak még? Köszönöm szépen! Nem tudom mi hogyan van... -
Debilon
addikt
válasz Loretta511 #75978 üzenetére
kb azt, hogy fel sem adta, a pénz még nem ment vissza?
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
Topikgazda
válasz Loretta511 #75978 üzenetére
Ha nem adják fel a feladási időben akkor a rendszer lezárja a vásárlást és visszakapod a pénzed. A lezárás dátumától számolt 2-7 munkanap szokott lenni mire a bankszámládon megjelenik, ez az idő a bankodtól is függ.
-
zeon.hu
nagyúr
Másnál is ragadnak be csomagok ismét?
Expressone."16 Máj 2024
08:10
Package arrived at facility of the local delivery company"#?*@&!
-
pibácsi
senior tag
Kérdezném, hogy mit jelent az, hogy "Collected by courier". A fordítást ismerem, de ilyen még nem volt nálam. Most két tételemnél is kiírta. Nem történik semmi. Nincs az, hogy "Awaiting delivery". és ezzel együtt Track jelzés sincs. Egyáltalán vették a rendelésem az üzletbe?
A rendeléseim között ott van, de vissza szokták jelezni, hogy feldolgozás alatt. Oda van írva az is, hogy "Choice" és az üzlet neve, de még ilyen jelzésem sem volt.[ Szerkesztve ]
-
Rick4
félisten
Ma sem tudok belépni oda, ahol egy appeal-t tudnék kezdeményezni, ugyanúgy rossz jelszó vagy felhasználónév, miközben jók az adatok..
Lenne lehetőséged frissíteni ezt a linket, vagy legalább rápróbálni, téged beenged-e a saját adataiddal?
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
-
jojoando
senior tag
válasz Directors #75959 üzenetére
Pontosítsunk! Eladótól függő a küldése. 3-4 szer rendeltem késeket, minden eladó a kezét teszi rá hogy minden rendbe lesz aztán vámoláson átmegy, ezután a reptéren vagy felveszik a terméket, nálam többször visszaküldték az eladónak. Csak "ÖREGEBB" eladótól érdemes ilyeneket vásárolni az új nekem többször nem érkezett meg.
-
Rick4
félisten
A biztonsági csúszka elhúzható, a weboldal felhasználó- jelzszó hibát ír. A chaten beszéltem valakivel, elmondtam, mi a bajom, tisztán látszik, hogy elfogadtam a teljes visszatérítést, majd egy nappal később töltöttem felé még más bizonyítékokat. Elvileg ma már intézkedik...
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
pibácsi
senior tag
Most rákerestem az Aliexpress "Choice" szállításra. Ez elviekben - ahogy le van írva - gyorsabbá teszi az árú szállítását, hamarabb megkapom. Már pár hete kaptam egy ilyen tételt, tényleg hamar jött és símán lehetett rendelni. Most viszont, hogy beakadt ezzel a "Collected by courier"-el valahogy csalódott vagyok. A leírásban nem ez szerepelt. Megértettem " V/ Topikgazda" válaszát, úgyhogy várok, csak nem értem hogy akkor hol gyorsult fel a rendelés. Még csak vissza sem jelezték, hogy fogadják. Az Ali igen, mert elfogadta a pénzem, de a szállító nem. Üdv. Pibácsi
-
PuffyDog
tag
válasz PuffyDog #75808 üzenetére
A csodás AliExpress Supportról:
Volt egy elég nagy értékű rendelésem, rossz címre szállították ki, elveszettnek lett nyilvánítva a csomag. Chaten mindent szépen leírtam nekik, jegyzőkönyv becsatolva, nyomkövetés, emailek, az eladóval történő beszélgetés szintén becsatolva. Úgy másfél órát beszéltem velük. Közben milliószor megkaptam, hogy ő a fél életét itt tölti, nagyon érti a munkáját és mindent dokumentál, a Higher Team pedig egy másik világ, ők aztán minden problémát megoldanak. Hogy én mennyire fontos vásárló vagyok, hogy ő nem csak Support, hanem ember is és vásárló is, teljesen megért. Tehát a szokásos sablonokat végigkattintgatta. Másfél óra beszélgetés arról, hogy mi történt a csomaggal. Körülbelül 30 kép becsatolva. Az előző 10-12 CASE ID becsatolva. Oké, ő érti. Hiszem vagy sem, mindent megfog tenni azért, hogy visszakapjam a pénzem. És tudjátok mi történt? A beszélgetés végén beugrottak a rendeléseim. Kiválasztottam azt, amelyik eltűnt, erre visszakérdez, hogy mi a probléma a rendeléssel?
Az hogy a rendelés számával kezdődött a chat, az, hogy másfél órán keresztül majd leestek az ujjaim annyit írtam és mi a baj vele. Komolyan ezek pénzt kapnak ezért? Néhány itthoni ügyfélszolgálat is ezen a szinten van. Na aztán mivel már van vagy 10-12 case belőle és minden case után a nagyrabecsült Higher Team megkeres emailben (AEbuyerservice@aliexpress.com). Furcsa mert egyszer azt írják, hogy Please dont reply this email, néha pedig választ várnak rá. Igen, az emailre. A Chates semmirekellő tudott küldeni printscreent az email válaszomról.
Szóval kérte a már 13. case-ben a Higher Team, hogy 48 órán belül válaszoljak. Újra leírtam mindent. Csatoltam mindent. Odaírtam azt is, hogy melyik nevű csatolmány mi. Körülbelül 2 órán belül válaszoltam. 3 emailt küldtek egyszerre ugyanazzal a szöveggel, a biztonság kedvéért ment mindháromra válasz. Erre mit írtak vissza bő 3 nap után? Azt, hogy mivel nem kaptak választ emailben 48 órán belül, ezért lezárták ezt az ügyet. Vegyem fel újra velük a kapcsolatot, ha gond van.
Komolyan kérdezem, ezek vakok vagy ennyire alultápláltak agyilag?
El kell jutni odáig, hogy maximum 1-2 dolláros vackokat rendelhetünk?
Ja és ez az 5. hét, hogy megy az ügy. Sose lesz vége.=>> Ha sokáig nem írok ne haragudj, biztos oka van! K&H vagy Gránit Bank számlát nyitsz? Mindkettőnél 50 000 Ft bónusz jár! Írj még ma, és segítek! <<=
-
RBJ
addikt
Nekem van katyvasz a fejemben? A choice és kosár nalam kavar. Pl ott a choice a terméken de nem oda rakja
Hanem külön kosárba. Két vásárlási lista van.Ubuntu / Realme GT2 / Fitbit charge 6 / Gaggia Classic / Xbox Series S
-
PuffyDog
tag
Szerintem azért, mert van a főoldalon a Choice 3 from US $2.99 és ott 3 terméket kell külön válogatni. [kép]
Viszont ha csak a keresőben felül rákeresel valamire és szerepel ott a Choice [kép] , akkor azokat a végén egy kosárba teszi [kép].
=>> Ha sokáig nem írok ne haragudj, biztos oka van! K&H vagy Gránit Bank számlát nyitsz? Mindkettőnél 50 000 Ft bónusz jár! Írj még ma, és segítek! <<=
-
Corleone33
aktív tag
Az mitől van hogy pl egy terméken sunshine savings van feltüntetve, pl 7000 forintért, de amint kosaramba beteszem a régi árát számolja a kedvezményes ár helyett?
Hogy konkrét példát is mutassak:[link]
Kosárban:[link]
[ Szerkesztve ]
"Az ember választ, a rabszolga engedelmeskedik" (Andrew Ryan, Bioshock)
-
Topikgazda
válasz Corleone33 #76001 üzenetére
Ne csak kép hanem link is és ne USD legyen már. mennyi az ár ha az első van jelölve? Bár link nélkül csak találgatás minden.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz PuffyDog #76003 üzenetére
Az USD az alap deviza itt, az a fix, a többi devizát folyamatosan változó nem baráti árfolyammal váltják, ráadásul még az összeg nagysága alapján is változik. Ezért egy 08:00-kor készült képen más forint összeget látok mintha 11:00-kor nézem az AliExpress-en. Alapból is minek fizessek többet?
-
detroitrw
addikt
Sziasztok!
Nyitottam egy disput-ot, (70$-os cucc) 05.17.-en es meg mindig nem reagalt az aliexpress (waiting for aliexpress's feedback)
Az a baj,hogy kozbe tobb bizonyitekot is sikerult szereznem, hogy az adott termek hamis, de amig nem reagal az ali addig nem enged tobb/kiegeszito informaciokat megadni.Mennyi idon belul szokott az ali dontest hozni?
Mig nem hoz dontest ki lehet valahogy egesziteni a reklamaciot?Elore is koszi az infokat
-
Topikgazda
válasz detroitrw #76005 üzenetére
"Hamis" akkor küldd vissza és visszakapod a pénzed szokott lenni az ítélet a részükről, hogy megtartsd és visszaadják a pénzt az nem megy.
A gond az hogy a kereskedő nem tudja hogy hamis, mert esetleg a beszállító őt is becsapta, szóval ez a hamis dolog téma azért nem olyan egyszerű. Nálunk sincsenek kötelezve arra a kereskedők hogy teszteljék, ellenőrizzék a termékeket.
De egyébként sem akarod megtartani mert hamis, így eleve mehet a visszaküldés dispute is.
Összefoglalóból:[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- HP OMEN Gamer Tervező Vágó Laptop 15,6" -40% Ryzen 5 5600H 16/512 RTX 3060 6GB FHD 144Hz!
- Intertek CM-118-A1 filteres kávéfőző
- Philips Senseo HD 6553 /59 /f párnás kávéfőző.
- Új Asus Rog Strix G15 Gamer Tervező Laptop 15,6 -30% Brutál Ryzen 7 6800HS 16/512 RTX 3050 FHD 300Hz
- HP OMEN Transcend 14-fb0796ng - ÚJ 14" OLED GAMER notebook - Intel Core Ultra 9 185H, 32GB, RTX 4070
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen