Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz PZoli76 #43599 üzenetére

    A kártyaadatot törlöd ésa azután az új fiókhoz hozárendelheted, de azt írtad hogy nem fogadja el és nem jegyzi meg. Annyit tegyél már meg hogy ezt megcsinálod és csak ezután próbálkozol másik kártyával.
    1. Az AliExpress mobil app-ban törlés: (ez törli az Alipayről is és a böngészős felületről is)
    Belépés után
    A bal felső sarok 3 vízszintes vonalat megérinteni,ekkor lesz elérhető
    a My Wallet
    vagy My account és My Wallet ott a
    My Credit/Debit Cards lejjebb a menüben és
    az adott kártyánál REMOVE
    Ha semmi nem jön össze akkor új fiókot csinálj és ha ebben a régi fiókban már nincs semmi függőben lévő vásárlás vagy visszatérítés akkor törlés. Nem lehet visszaállítani, de ha valami hiba van vele akkor értelme sem lenne, lehet hogy hibás az adatbázisban a fiókod. Az AliExpress ügyfélszolgálat is ezt javasolná.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák