-
LOGOUT.hu
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
PZoli76 #43599 üzenetére
A kártyaadatot törlöd ésa azután az új fiókhoz hozárendelheted, de azt írtad hogy nem fogadja el és nem jegyzi meg. Annyit tegyél már meg hogy ezt megcsinálod és csak ezután próbálkozol másik kártyával.
1. Az AliExpress mobil app-ban törlés: (ez törli az Alipayről is és a böngészős felületről is)
Belépés után
A bal felső sarok 3 vízszintes vonalat megérinteni,ekkor lesz elérhető
a My Wallet
vagy My account és My Wallet ott a
My Credit/Debit Cards lejjebb a menüben és
az adott kártyánál REMOVE
Ha semmi nem jön össze akkor új fiókot csinálj és ha ebben a régi fiókban már nincs semmi függőben lévő vásárlás vagy visszatérítés akkor törlés. Nem lehet visszaállítani, de ha valami hiba van vele akkor értelme sem lenne, lehet hogy hibás az adatbázisban a fiókod. Az AliExpress ügyfélszolgálat is ezt javasolná.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Synology NAS
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Ukrajnai háború
- Politika
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest