Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Öregszem
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- Szólánc.
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Digitális Állampolgárság Program
-
LOGOUT.hu
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz Dave946 #43694 üzenetére
Hát nem érkezett meg neked, akkor miért igazolnád le hogy megjött? A meg nem érkezett dispute-t próbáld és szállítási probléma, visszament az eladóhoz. A szöveges részhez írd be hogy még kézbesítési kísérlet sem volt a te címedre.
És esetleg ezt a képet tedd oda hogy semmi olyan nincs írva a két dátum közt hogy eljuttatták volna hozzád és 15 munkanap amíg rendelkezésre áll a küldemény átvétel a sikertelen kézbesítéstől, nem pedig 5 naptári nap, de nem volt olyan.
Ugye lakás címre volt címezve?[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Dave946 #43692 üzenetére
Hibás az adatbázis, nem bizonyított hogy elért idáig, hiába látszik hogy Maygar Posta bejegyzés ők azt igazolnák le hogy nem került a kezelésükbe. Ez még Hollandiában elkavarodhatott. És nem jók az általőános nyomkövetőben a bejegyzések, az MP nem így könyveli. Az egyik holland postás küldeményemet is átvitték Hollandiából Belgiumba majd onnan Hollandián keresztül jött ide. A tiéd is mit keresett Belgiumban, amikor a holland posta a szállító?
De a folyamattal gond van:
05 Sze 2020 00:11 A bejövő küldemény átvétele a kicserélőben Nemzetközi Posta Kicserélő Központ. Megérkezik
11 Sze 2020 09:45 A küldemény feldolgozása folyamatban Nemzetközi Posta Kicserélő Központ Megy az OLK-ba kézbesítésre
Nincs semmi bejegyzés kézbesítésre vonatkozóan, de 5 nap múlva amikor ennél több nap a megőrzés küldik vissza
16 Sze 2020 08:37 The item cannot be delivered and will be returned PostNL - Netherlands Post
16 Sze 2020 08:37 A küldemény előkészítése nemzetközi szállításra Nemzetközi Posta Kicserélő Központ Ez nem jó így.
Nem a te hibád hogy nem lett kézbesítve, sehol nem írnak kézbesítési kísérletet és kiértesítést az átvételi lehetőségről így neked nem lett eljuttatva és mivel visszaküldték neki az árú nála van vagy lesz, a pénzt vissza kell adnia mindenképp.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Dave946 #43688 üzenetére
A Magyar Posta adatbázisában nincs nyoma, a többinél az van hogy visszaküldve, de az nem derül ki hogy ez valójában Budapest és Magyar Posta vagy valami más, hiába van MP írva
Holnap esetleg felhívhatod a Posta Ügyfélszolgálatot, talán mondanak valamit.
Kérd vissza a pénzed az eladótól lehet a következő lépésHa megnézed egy már kézbesítettet látod hogy valami nem stimmel az előzőleg látott bejegyzésekkel, nem úgy írja a Magyar Posta
-
pibácsi
senior tag
Köszi a választ, itt szoktam belépni, ahogy írod. Azóta többször bezártam az oldalt( a böngészőt nem) és ujranyitottam. Most úgy tűnik, megjavult. Egyelőre jó. Úgy rémlik, egyszer már kínlódtam ezzel a jelenséggel, de amióta a megadott oldalon lépek be (régebb óta) nem találkoztam vele.
Megjegyzem a tanácsaidat, bár ne legyen rá szükség.
Köszi mégegyszer: Pibácsi -
Topikgazda
válasz pibácsi #43679 üzenetére
Igen volt ilyen másnak is voltak ötletek, de volt akinek megjavult magától is. Írom a felsorolást.
Itt lépj be.
Töröld az az Ali kezdetű sütiket a böngészőben és a böngésző gyorsítótárat.
Legyen új ip címed az Internet csatlakozó eszköz újraindításával.
Lehet hogy a reklámblokkoló vagy a böngésző fordítómodul okoz problémát.
Másik böngészőt használj.
Használd a mobil app-ot. -
Dave946
tag
LT219187740NL
Ez lenne száma. Nem is értem, számomra az jön le magyar posta meg sem kapta.
[ Szerkesztve ]
SOD
-
Dave946
tag
Bocsánat nem tudtam előbb csatolni képet. Tudnátok segíteni mi lehet a gond és hogyan tudom orvosolni? Köszönöm szépen előre is
SOD
-
Dave946
tag
Nem tudtam feltenni a képet egy pillanat
SOD
-
Dave946
tag
Sziasztok. Rendeltem alirol ilyen még nem fordult elő eddig.
SOD
-
pibácsi
senior tag
Volna egy kérdésem: be vagyok lépve az Alira, nézegetem a rendeléseimet, de keresni nem enged, mindíg az OPS jön be. Viszont, ha végighúzom és betölt, akkor egy szerverhibát ad ki. Nem tudok keresni. Érdekes módon a rendeléseimet viszont előadja, csak a keresésre ad OPS-ot.
Mit tudok tenni. Úgy gondolom, nem rontok el semmit, ugyanúgy csinálom, mint már több éve. Úgy rémlik, volt már ilyen OPS-olás egy időben.
Várnám segítő válaszotokat. Üdv. Pibácsi -
Topikgazda
válasz Baltazár123 #43672 üzenetére
Ez nem az mennyiség amire lenne mennyiségi korlát. Ez 14,1 $, nálunk Magyarországon ilyen érték vám és áfamentes rendelhető meg, így semmiféle korlátozás nincs.
-
UzziVp
tag
válasz Baltazár123 #43672 üzenetére
Nyugodtan kérd egy csomagban.
-
Baltazár123
senior tag
Üdv, egy kérdés. Van valamilyen mennyiségi korlát a vásárlásra? Vennék 6 db-ot ugyanabból a játékból, kis méretű viszonylag, 7cm-es kis elektromos halacska. Zacskóban küldik és 1,7 USD darabja. Jó lenne egybe rendelni nem megbontva a postaköltség miatt. 3,9USD a postaköltség, nem szívesen bontanám több csomagra. Van ezzel kapcsolatban tapasztalat bárkinek?
-
Topikgazda
válasz Voice24 #43670 üzenetére
A változás az állandó, megint más szállítja és az lekönyveli most ezeket is. A vonatos szállítás is több országon keresztül jön így van tranzit ország mert több helyen átrakják.
A bejegyzések átemelése a nemzetközi adatbázisból a kódok alapján történik az XX kód az egységképző érkeztetése. De még az is lehet hogy igaz. A Magyar Posta nyomkövetője is ír valamit meg az általános nyomkövető is, lehet keveredés. Nézd meg mindkét helyen.
De az MP-nél az számít amikor átveszik.[ Szerkesztve ]
-
Voice24
őstag
Lehet, hogy sokszor leírtad, de nekem eddig a CN-es csomagok, amik érintették Vilniust, soha nem így jöttek. Az szokott megjelenni kínaiul, hogy megérkezett a célországba, Litvánia, Vilnius, utána pedig már csak Budapest szokott lenni a következő állomás, Vilnius előtt meg vagy Brest vagy Dosytk szerepelt. Nekem soha nem volt ilyen CN-es csomagoknál a Vilniusi bejegyzés előtt, hogy egységképző meg NPKK, ráadásul Magyar Posta megjelöléssel. Te magad is írod, hogy az összes nem CN végű csomagnál így van, én meg írtam, hogy az enyém China Postos, azaz CN-es.
-
Topikgazda
válasz Voice24 #43666 üzenetére
Tényleg annyiszor írtam már amikor megérkezik egy tranzit országba a küldemény akkor bejegyzik hogy megérkezett majd onnan egy újabb küldéssel jön Magyarországra. Tipikusan az összes nem CN végű nemzetközi postai azonosító esetén így van. Az hogy a vonatos CN-nél is most láthatóan könyvelik az útvonalon ezt az függ a logisztikai partnertől aki szállítja, vagy beírják a postai adatbázisba vagy nem.
-
Voice24
őstag
Na, erre varrjon gombot, aki érti:
Az október 7-i bejegyzés nem célországot, hanem konkrétan budapesti érkezést ír, ami után elvileg magyar postás bejegyzés van, nem is egy, mindjárt kettő, mégpedig logikus sorrendben. Erre mi szerepel a legutolsó bejegyzésben? Igen, jól gondoltátok, Vilnius, Litvánia.
Ha valaki érti, szóljon nekem is.
Természetesen China Post Registered Air Mail a szállítási mód, ami nálam már a kerülendő kategóriába kerül lassan... -
Debilon
addikt
üdv!
Aliról egy termék, ha Spanyol a feladás, és Euro-business Parcel a szállítás, akkor az jó eséllyel nem lesz ÁFA köteles, jól gondolom? rákeresve, ez elvileg GLS szállítás lenne
erről lenne szó:
[link]Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
fairi
addikt
Én kaptam vissza 6000-et is sérülés miatt. Küldtem képet róla, mennyi visszaküldeni, magyar posta ad ajánlatot.
lehet a kereskedőknek a kínai állam fizeti a posta egy részét, de nekünk nem. Magyar posta app letölt, átállít angolra, kérsz egy árajánlatot és screenshot. Irod te szívesen visszaküldöd, de az több lenne mint a termék ára. és mivel nem működik, igy full refundot kérsz. -
-
chopin42
addikt
Dispute, részletesen leírod a problémát, videót arról, hogy nem működik, full refundot kérsz, aztán megvárod, míg az ali dönt. Nekem eddig még mindig a javamra döntöttek, igaz, bizonyítottam is rendesen az igazam. Az más kérdés, hogy az eladók, mikor rájöttek hogy igazam van, elkezdtek rinyálni, meg kuponokat felajánlani, ha visszalépek. A nagy lóf...!
Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
Voice24
őstag
Miért kellene a 80%-át lenyelni, főleg egy nem működő termék esetén? Én múltkor egy fürdőszobai mérleget rendeltem, ami a leírása szerint összekapcsolható telefonon egy appal, azaz "okosmérleg". Ehhez képest amit kaptam, nem rendelkezik bluetooth-al, ergo nincs telefonos kapcsolat lehetőség, de ezen kívül okosnak mondható, mert előre bevitt személyi adatok alapján a mérés után mindenféle mutatókat számol. Tehát működik, használható, csak eltér a leírásban lévő adatoktól. Így én a 4800-ból 2800 forintot kértem vissza, 2-3 perc alatt elfogadta az Ali, természetesen termékvisszaküldés nélkül.
[ Szerkesztve ]
-
storm4
aktív tag
-
psg5
veterán
Sziasztok!
Egy 4000.-Ft-os webkamera nem működik és eladóval azt egyeztettük, hogy visszafizeti ha visszaküldöm. Az rendben, hogy fizeti a visszaküldést, de jól tudom, hogy Magyarországról Kínába nem tudom úgy feladni, hogy a címzett fizet? Valahogy 7-8k-t nem fizetnék előre szállításra. Ilyen kis értéknél mi a gyakorlat? Fogadjam el hogy bebuktam vagy mégis lehet portósan feladni?
F.K.T.
-
ecaddsell
aktív tag
A szituációt jól mutatja, hogy a minap vettem 1 cuccot ami free shipping volt China Post Registered Air Mail-el és felárért lehetett választani Ali std shippinget.
Na mondom ez kell nekem, végre van valami olcsó szállítási alternatíva és lehet még gyorsabb is.
Ugyanúgy NL végű lett a tracking (90 napos szállítási védelmi idővel, szóval ha karácsony előtt ideér akkor már nagyon jó), de mondjuk legalább felárat nem fizettem érte...
Azaz vsz. baromi sok csomag megy át rajtuk és lehet kevés az emberük hozzá.
Minimális az esélye, hogy a mostani rendelések karácsonyig ideérnek, mivel mindenki aki képben volt, hogy mi a helyzet már erre számítva előrébb hozta a rendelést (bár lehet pont e-miatt november elején a szokásosnál is jobb akciók lesznek).xy.zsolt
Valaki elgépelte, ennyi.[ Szerkesztve ]
-
-
luciferk
senior tag
-
Lucho7
tag
AliExpress kupon bármire!!
29$ - 4.52$ kupon: AEFS6 -
Suineg
senior tag
Magyarul ha sérült küldemény érkezik, akkor (jegyzökönyv készítésével együtt) célszerű a tartalmat a szállító jelenlétében ellenőrizni, és akkor átvenni ha minden rendben és sérülésmentes.
Másik verzió: nem átvenni a sérült (leragasztott) csomagot, amit feltehetőleg nem az eladó ragasztott le. -
Topikgazda
válasz KutyiHU #43640 üzenetére
Az amit látsz. Kérdezz rá az eladóra, de te hamarabb megtudhattad mint ő. Szokott ilyen lenni, sérült a csomagolás vagy nem megfelelő, az adott konténerben amiben a többi csomaggal volt került tiltott dolog, hiányzik a kiviteli okmányy, ekkor nem engedik tovább, hanem visszaküldik. Küldi újból kiküszöbölve a hibát.
-
mrzed
senior tag
válasz ecaddsell #43637 üzenetére
V/, ecaddsell:
Köszönöm az információkat.
Azért az már probléma, ha már az eu-ban is gond az, hogy elvégezzék a munkájukat. Ezek is ali std shippinges cuccok, bár a korábbi tapasztalatok alapján megrendeléskor is a post nl-re kattintottam volna. Viszont úgy néz ki, hogy ma már ez nem annyira nyerő. -
ecaddsell
aktív tag
Tavaly az Ali std shipping sebességben nyerő volt.
Idén nekem mindből Holland postás lett és annyi ideig állnak a hollandoknál, mint tavaly a teljes szállítás ideje.
Gondolom a kisebb gondjuk is nagyobb mint ezeknek a kis értékű (kis hasznot hozó) cuccoknak a gyors szállítása...
Bár nem érint, de nem hiszem, hogy erre van energiájuk, hogy csomagokat vonjanak össze. Ilyet csak a helyi postán csináltak eddig amikor összegumizva kaptam meg őket. -
mrzed
senior tag
Sziasztok!
Az utóbbi 1,5 évben volt valami változás a holland postás szállításban? Régebben nagyon sokat rendeltem ezzel a szállítási móddal, akkor úgy volt, ha Hollandiába ért, akkor 1-1,5 héten belül megkaptam. Viszont most van olyan csomagom, ami már 10 napja dekkol ott. Direkt egy hét alatt szétszórva rendeltem több cuccot, hogy még véletlenül se találkozzanak a vámon. Nem én lennék az első, akinek több csomagot összevonva vámolnak. A csomagok szép lassan utolérik egymást, úgy járok, hogy egyszerre ömlesztik majd az országba. Annak idején mindig az eu-s belépési pontig volt nyögvenyelős a szállítás, onnan már gördülékenyen ment. Most meg pont fordítva van. -
Topikgazda
válasz Ciccuka #43631 üzenetére
Miben? Annál nincs rész teljesítés, csak az egész és ekkor vissza kell küldeni a megvásárolt dolgot ha a kereskedőtől a pénzt elszedik
Nem egészen az a helyzet hogy átverte a kereskedő, hanem az hogy szállítás közben ellopták egy részét, itt a szállító is jegyzőkönyvvel elismerte a sérült küldemény kézbesítését.
Más kérdés hogy nem biztos hogy át kellett volna venni, mert akkor megy vissza a feladónak aztán mivel a vevő nem kapott semmit a pénz visszajár, a hiányzó dolgot meg bokszolja le a szállító és a kereskedő. -
luciferk
senior tag
Szevasztok, ma egy nem túl kellemes emailt és sms-t kaptam, hogy a csomagomat vám eljárás elé állították, és a kitőltött egyszeri import vámkezelési megbízási dokumentumot el kell kűldeni a postaimport email címre. A csomagom értéke szállítási költséggel együtt 11,367Ft volt ami talán még belefér a vám és áfa mentességbe? és ezt a mentességet külön kérni kell, vagy a vámosok tudják már, hogy ilyen összegnél eltekinthetnek vám/áfa fizetési kiszabásától?
-
Topikgazda
válasz Payaba #43629 üzenetére
Én sem azt írtam hogy ő a felelős, hanem azt hogy neki van joga a kártérítést kezdeményezni, lerendezni a szállítóval mivel ők kötöttek szállítási szerződést.
A szállító a felelős ilyenkor, így a kereskedő nem vállalhatja át azt.
Nem keverendő a két dolog, neki fizettél és ezért a károdat ő téríti meg, de nem felelős érte. De annyit meg kell tenni hogy az ő kárpótlása érdekében a szállítótól kapott bizonyítékokat megkapja.[ Szerkesztve ]
-
Payaba
tag
Én sem értem...
szeptember 29-én zárta ÚJRA az Ali, hogy jár a visszatérités, erre a kereskedő ma megint berakta a szállítólevelet, elutasítva a visszatéritést. Most megint az Alira várok, hogy mit fog lépni.
A Magyar GLS-el lepecsételtettem a jegyzőkönyvet (az Aliexpress kérése volt, holott a GLS szerint nemzetközileg is el kell fogadni a jegyzőkönyvet pecsét nélkül is) és a lepecsételt jkv-t feltöltöttem fotókkal együtt, mint bizonyítékot.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Payaba #43625 üzenetére
Az eladónak kell a jegyzőkönyv alapján a szállítóval rendezni a kártérítését, neked meg már oda kellett volna adni a hiányzó dolog árát. De ezt a jegyzőkönyvet el kellene neki juttatni mert nem tud intézni semmit. Vagy van olyan lehetőség hogy átadja a jogot neked.
Ha már 2* neked adtak igazat, akkor nem világos a dolog, az AliExpress döntését csak egyszer lehet megfellebbezni a vevőnek és az eladónak is, így nem egészen értem.[ Szerkesztve ]
-
Payaba
tag
válasz Payaba #43273 üzenetére
Sziasztok,
van egy Alis vitám már 3 hete. Vettem 2 db telefont spanyol raktárból szállítva, de a csomag sérült volt, amiről a GLS futár adott egy Kárjegyzőkönyvet. Nos, kiderült hogy feltépték a csomagot és az egyik dobozból kivették a telefont, majd az üres dobozt visszatették a csomagba.
Ezért indítottam egy vitát, hogy kérem vissza a kifizetett összeg felét. A kereskedő nem hajlandó fieztni arra hivatkozva, hogy ő sérülésmentesen és megfelelő súllyal adta fel. Minden alkalommal a súlyra hivatkozik. Nekem meg van egy lepecséltelt Kárjegyzőkönyvem + fotóim a sérült csomagról.
Az Aliexpress is közbelépett már 2x új javaslatot tett, lezárva a vitát, nekem adva igazat, de a kereskedő újra és újra berakja a szállítólevelet a súllyal és erre hivatkozik, hogy a súlya meg volt a csomagnak, tehát elutasít.
Kérdésem: ki a felelős a szállításért? (mert az egyértelmű, hogy Spanyolország és Magyarország között lopták ki a csomagból a telefont.)
Ez a vita meddig fog így tartani? Mire számíthatok? -
Compika
aktív tag
Nagyon szépen köszönöm megtaláltam, én az androidos appban kerestem, akkor erről a kettőről kel csinálni képernyő képet és ezt kell mellékelni a nyomtatványhoz és elküldeni a postának és más nem is kell.
Compika felhasználónak 10 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon!
-
z2solti
tag
Sziasztok!
Most először egyik termékem fennakadt a Vámon. A problémám az, hogy a postázási cím ( a munkahelyem címe )eltér a lakcímemtől. Most a nyilatkozatra melyiket írjam? Azt ami a csomagomon van vagy ami a lakcímkártyán szerepel? -
Topikgazda
válasz Compika #43617 üzenetére
Tényleg leírva az Összefoglalóban a 7. pontnál. 22 € a vám és áfamentes határ, de mivel azt az áfát ami nem éri el a 10 €-ot azt elengedik ezért addig számoljuk, ebben a hónapban az épp 34,06 € vagy 39,86 $ vagy ha forintban fizetted akkor 12400 Ft.
A böngészőben belépsz az AliExpressre és az My Orders menüpont, a listában megkeresed az adott vásárlás,t annál az Order id után van egy View Detail link, arra rákattintaszA megjelenő képernyőn jössz lefelé amíg ezt nem látod:
Az Order a szürke mert az az aktív, a mellette lévő a Financial fül, rákattintással váltasz
[ Szerkesztve ]
-
lacoka55
aktív tag
Sziasztok lehet hogy ez most rosz kérdés de mennyire lehet megbízni egy most indult üzletben ? tegnap volt egy rendelésem nem néztem az üzlet adatait utólag visszanézve kevés rendelés és nulla vissza jelzés viszont ma kaptam egy emailt és látom hogy feladta vagy hamarosan feladja átadja a szállítónak RE139210643CN [link]
-
Topikgazda
válasz Compika #43615 üzenetére
Konkrétan le van írva a teljes folyamat az Összefoglalóban. Kaptál értesítést hogy vámeljárás alá vonták? Mert addig semmit nem kell csinálni.
Ha sms-t kaptál akkor pár nap múlva megérkezik a nyomtatvány is ajánlott levélben de nem kell megvárnod.
Fizetned nem kell semmit, (forintban 12400 Ft a határ), csak kitölteni a nyilatkozatot meg néhány képet, pdf-et csinálni és e-mailben elküldeni. 5 perc az egész, mi alól akarsz kibújni? Más nem csinálja meg helyetted.Az Öfból:
Vámeljárás alá került küldemény esetén a teendők
Ha vámeljárás alá kerül a küldeményünk, amelyről kapunk egy sms-t ilyesmi szöveggel: Az ön részére RS××××××NL azonosítóval küldemény érkezett. További információk: magyar posta, vagy ajánlott levelet kapunk ebben a témában, illetve a nyomkövetésnél a Magyar Posta oldalán ez olvasható: Küldemény információ: Vámköteles küldemény NAV regisztráció / Under postal customs procedure (futárcég értesítője jöhet telefon és e-mail-n is) az alábbiakat javasolt beküldeni:
Az AliExpress vásárlás (az Orders listában) View Detail-ja-nak Order és Financial fülére kattintva a mindkét képernyő, olvasható formában, a bankkártyás fizetés tranzakciója, ezek lehetnek képek vagy pdf-ek, Magánszemély Vámkezelési nyilatkozat kitöltve, kinyomtatva, ezután aláírva, személyazonosító igazolványszám megadása kötelező, beszkennelve vagy képként.
Ha a küldemény értéke az Áfa elengedéses kategóriába esik, lásd feljebb, akkor az említett vámmenteskénti eljárás kérelem is csatolandó.
Az űrlapon az A postai vámkezelés jelölendő, ha a meghatározott érték alatt van a küldemény végső ára akkor persze az itt szereplő összeget nem számolják fel. Ha a többi felsorolásból illik rá valamelyik akkor természetesen azt jelölni.
Ezeket e-mail-ben postaimport@posta.hu e-mail címre küldeni.[ Szerkesztve ]
-
Compika
aktív tag
Sziasztok! Rendeltem egy autos kamerát 9000Ft volt de megakadt a vámon, olvastam az össze foglalót de pontosan mit kell tennem és milyen dokumentumok kellenek az alitól, ha valaki csinált ilyet az segítene nekem.Még annyi hogy ezalól nincs valami kibúvó?
Compika felhasználónak 10 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon!
-
lacoka55
aktív tag
Sziasztok volt e gy vásárlásom Oct. 01 $ 12.08 az állapot még mindig Extend Processing Time megy egy issza számlálás 11 nap 05 óra 31 perc 19 másodperc .miért nem adja fel vagy töröljem a rendelést ? [link]
-
Vibalazs
tag
Hali!
Sikerült a 2 napja rendelt termékre rányomnom, hogy már meg is kaptam.
(pedig nem az volt kiválasztva, telefonon)Ezt valahogy vissza lehet vonni? Vagy mi ilyenkor a teendő?
-
Sátán44
addikt
Sziasztok!
Egy P20 Pro tokot szeretnék vásárolni, tud vki kupont az olcsosításhoz?Kis bohóccal is lehet nagy cirkuszt csinálni... :-)
-
vandor01
őstag
válasz UzziVp #43604 üzenetére
es ez mar sokkal jobb tulmutat a galaxy-n sajat fejlesztsu 4D-es 6kameras galxy!
CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."
-
vandor01
őstag
válasz vzoli1987 #43589 üzenetére
Lehet nem sokara nekunk is csak az AZSIA fizetesi modszer lesz! "COD" leszoktatnak minket a kartyahasznalatrol osdi avit dolog ..... de majd a "COD" az lesz a legjobb
CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."
-
PZoli76
csendes tag
Na,nem kellett törölnöm a kártyát,mert nem jegyezte meg, így csináltam egy új fiókot, rendelésnél kérdezte a kártyát,el is mentette, és rendben lement a rendelés... Még kicsit megtartom a régit,hátha megjavul,rengeteg mentett kedvenc van,meg csomó pontom, reménykedem,hogy esetleg helyreáll... Nagyon köszönöm a segítséget!
-
Topikgazda
válasz PZoli76 #43599 üzenetére
A kártyaadatot törlöd ésa azután az új fiókhoz hozárendelheted, de azt írtad hogy nem fogadja el és nem jegyzi meg. Annyit tegyél már meg hogy ezt megcsinálod és csak ezután próbálkozol másik kártyával.
1. Az AliExpress mobil app-ban törlés: (ez törli az Alipayről is és a böngészős felületről is)
Belépés után
A bal felső sarok 3 vízszintes vonalat megérinteni,ekkor lesz elérhető
a My Wallet
vagy My account és My Wallet ott a
My Credit/Debit Cards lejjebb a menüben és
az adott kártyánál REMOVE
Ha semmi nem jön össze akkor új fiókot csinálj és ha ebben a régi fiókban már nincs semmi függőben lévő vásárlás vagy visszatérítés akkor törlés. Nem lehet visszaállítani, de ha valami hiba van vele akkor értelme sem lenne, lehet hogy hibás az adatbázisban a fiókod. Az AliExpress ügyfélszolgálat is ezt javasolná.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- PlayStation 5
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Asszociációs játék. :)
- Világ Ninjái és Kódfejtői, egyesüljetek!
- Sorozatok
- Gyúrósok ide!
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Lassan állítjuk a fát, és a hardverek is be vannak csomagolva
- Hardcore café
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest