Controlsban külön tudod tenni a két motor vezérlését. RB-n soha nem repültem vele ott nem tudom milyen menekülés válik be. SB-n nincs piros karika a gépem körül ott könnyebb elszökni. Ott ha valaki mögé beállsz akkor a koncentrált tűzerő, miatt biztosan le kell szedni, ha észrevesz és van energiád akkor spuri. Nekem ez bevált vele, bár nem repültem sokat ezt a gépet. Ha lesz US megint akkor lehet gyakorlom sokat én is.
P400 és P39 jó gép, de nem kell velük horizontálisan fordulózni. Lehetőleg erőltesd a vertikálist.
Illetve 350 IAS alatt nagyon vacakul fordul az fölött egészen kezelhető, persze a konstans fordulózást nem kell vele erőltetni. Japánok ellen meg semmiképpen sem szabad.
SB-n kicsit fel kell trimmelni az orrát kb. 7%-al és akkor nem esik bele lapos dugóba sem olyan könnyen. Ezt a tippet Drebil ismerősöm adta. Örültem is neki.
Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA