Mit volt ez, meg mit kell megzsíroznom, hogy ne legyen baj?
Más. Múltkor elszörnyedtem a hátsó difi olaján, hogy milyen trutymi volt benne. Akkor eldöntöttem, hogy az osztóműben is kicserélem, nehogy az is kakis legyen. Először ki kellett találni valami kulcsot amivel ki bírom nyitni a beöntö szintjelző csavart. Ezt abszolváltam fajinul. Aztán meg kentem a hajamra kb 2-3 deci olajat mert ezt még senki nem nyitotta ki, de annyira túl volt töltve, hogy buggy lett meg folyt fél óra múlva is.
Najóvan, végülis örültem neki, hogy nem jártam elégtelen olajszinttel. Aztán leengedtem, örültem mert a leeresztő csavar mágneses és nagyon pici trutyi volt csak rajta. Kár volt bántani.
Kapott új olajat, de nem tudtam eldönteni miféle gyári tuning ez a túltöltés, így hát előkerült az emelő és érzéssel de túltöltöttem én is.
Szerintetek? Hagyjam a megemelt olajszintet, vagy eresszem ezt is a hajamra?
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.