Tehát akkor magyarán vihetem januárban, de nem lesz pecsét. A km-re se lehet hivatkozni, hogy közel nincs benne 75e?!
[ Szerkesztve ]
Csak egészség legyen, meg térerő!
Tehát akkor magyarán vihetem januárban, de nem lesz pecsét. A km-re se lehet hivatkozni, hogy közel nincs benne 75e?!
[ Szerkesztve ]
Csak egészség legyen, meg térerő!
Attól bepecsételik, főleg neked 3 év gari volt csak.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
Dehát miért ne lenne pecsét? Ha elviszed a legutolsó sufni műhelybe, azoknak is kötelezően kell lenni pecsétnek. Az esetedben édesmindegy, mert ugye nincs garancia, de ez attól független is. A pecsét nem csak arra van, hanem, hogy te is tudd mikor voltpl az utolsó olajcsere.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
Köszi mindkettőtöknek! Az értékesítő ilyeneket beszélt a telóban, hogy "hogy gondolja, hogy majd visszapecsételjük" meg hasonlók...nem is értettem, mert a fentebb leírtak szerint részletesen elmondtam mi a helyzet. Ti megértettétek ezek szerint. Bocsi a naiv kérdésért, de az előző autómat használtan vettem és maszek szakikhoz hordtam bizonyos időközönként, nem volt tapasztalatom ilyen téren!
@KubanitoS Egyébként említed az olajcserét: ez máshol is úgy megy, hogy kapsz egy szervízlapot, aláírod és a végén csak egy egyszerű blokkot adnak és nem nevesítenek rajta semmit? A szervízkönyvbe odafirkálták, hogy olajcsere, fékbetét stb., de a sarki gyrosos komolyabb számlát/blokkot ad, mint ők.
Csak egészség legyen, meg térerő!
Mondok jobbat. A 4 ajtós skodánkban sem volt hátul ablakletekerő kar
[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
Ha már nincs gari, akkor minek viszed márkaszervízbe? Ha van megbízható szerelőd, vidd hozzá, ugyanúgy bepecsételhet.
Nekem Szolnokon tételes szamlát nyomtattak. A kedvencem az "apró alkatrészek" nevű tétel volt, nemtom, hogy 2 vagy 5 ezerért. A polgármesterrel röhögtünk rajta, hogy ilyen nincs. Vagy ráírod a számlára, hogy kifúrtunk egy régi 20fillérest alátétnek 2000Ft ért vagy semmit nem írsz.
4 liter olaj és 3,3at töltenek bele.. mert annyit kell.
Itt a fórumon valaki feltöltött egy számlát, azon frankón ki volt írva, hogy 3,3L x valamennyi.
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
Én járattam be eszterga padon traktor motort frissen fúrva. Ezt most felejtsd el, hogy az melegszik. Nyáron volt és kézmelegnél nem lett több. 1000el forgattuk
A termoszt ha hozzáférsz kézzel lehet ellenőrízni fasszául. Vagy esetleg a csöveket. Mármegint a Lada jut eszembe. Megfogod az alját ketyegő hideg motornál. Ha az alja jéghideg marad a teteje melegszik akkor jó. Itt most a venti figyeléssel nem tudsz operálni, mert a kihűlő motor azt feltételezi, hogy nem zár be a termosztát, kikeringeti a vizet a nagy körbe.
De szerintem normál üzemállapot is lehet ha visszahűl kicsit. Mert a fűtőradiátor nem ingyen okádja a meleget.
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
A 3 éves garancia időig nulla túlmenetel. 3 év után van asszem az 1 hónap, 1000 km (mert azt már ugye biztosításon alapuló "garancia" ).
Emlékeztek a grand Vitarás balesetre? [link]
Ami Szolnoknál volt a Tisza hídnál novemberben?
valami miatt nekem nem tölt be semmit, azért kérdezem így.
[ Szerkesztve ]
.... .- --... -.- ..-. . -.- .-. .- ..-. - .-- . .-. -.- .-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--
Szeretnék segítséget kérni, illetve kíváncsi vagyok valaki járt-e már hasonlóan:
A jelenség a Suzuki Vitara fejegységéhez köthető, tudtam csatlakozni az usb-n keresztül a Carplay-al, minden rendben működik, de ha csak bluetooth-on keresztül telefonálok mindig nagyon halkan hallom a hívott felet, de már a kicsengés is nagyon halk, hiába tolom fel beszélgetés közben a fejegység hangerejét a maximumra, nagyon zavaró, mert a forgalomban alig hallani. Ilyen tapasztalatom az Androidos telefonnal nem volt. Kösz a választ.
a telefon hangerejét is told fel maxra, mert BT nálam is emiatt volt halk, csak én 1 hét alatt rájöttem 2016-ban mikor elhoztam a vitarát.
.... .- --... -.- ..-. . -.- .-. .- ..-. - .-- . .-. -.- .-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--
Van itt köztünk olyan, aki SX4 S-Crossból ült át Vitarába? Vagy éppen fordítva? A két autó összehasonlítására lennék kíváncsi. A motor ugyanaz, futóműben van érezhető különbség? Katalógus adatok alapján a Vitarában kisebb a hely, kisebb a csomagtartó. Olyat is hallottam, hogy az S-Crossnak jobb az összeszerelési minősége Illetve a Vitarának kényelmesebb az ülése.
A mostani faceliftes Vitara nagyon bejön, sokkal jobban mint a nálam lévő '19-es S-Cross...
16-os manuális Allgrip vitarából új 22-es Automata Allgrip Crossba. A futómű nekem egy fokkal puhább, de a vonal meg van ebben is abban is, a megoldások, egyező dolgok. Összeszerelésben sztem nem sok difi van én úgy látom. Ülés nekem a Crossban keményebb, de talán mert az új. Pár szár km után akkor is ki kell mászni belőle.
Szeretettem a vitarát, csak az 1.6-os lomhaságát nem csíptem. A lágy hybrid ugrik ha kell.
Kicsirics77 Több jó minőségű kép van itt.
Kicsirics77 Több jó minőségű kép van itt.
nincs tik-tok fiókom, de ha arra vagy kiváncsi a sofőr a saját lábán szállt ki miután a tűzoltók szétvágták a roncsot.
.... .- --... -.- ..-. . -.- .-. .- ..-. - .-- . .-. -.- .-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--
A két autó összehasonlítására lennék kíváncsi.
Én azt mondom, hogy facelift ide, vagy oda, a Vitara egy marhára elavult konstrukció. Gyakorlatilag a 2015-ös változatot toldozgatják, az S-Cross egy frisebb autó. Én egészen biztosan nem fizetnék rá, hogy egy régebbi technikát kapjak.
A nálad lévő kocsi már hybrid? Mert ha nem, akkor az is egy negatív pont a mild hybrid Vitarának, nem fog úgy menni, mint a mostani.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
Az új S-Cross futóművét tudtommal puhábbra hangolták, mivel az előzőé túlságosan pattogós volt.
Az enyém hibrid előtti verzió, még részecskeszűrő sincs
Akkor nem szabad váltani. Én csak a hátrányát látnám, előnyt semmit nem tudok mondani, csak azt, hogy új lesz…
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
Néha azért kicsikét bánom, hogy 2017-18-ban nem ugrottam bele egy olyan S-Cross-ba.
[ Szerkesztve ]
Suzuki Swift 2007
Első 2 toronycsapágy + kellékek+ munkadíj.
Szerintetek kb. mennyibe fog kerülni?
Gondolj egy számra, szorozd meg kettővel, és még annál is több
Szerintem itt a munkadíj lesz a nagyobb tétel, de javítsatok ki, ha nem így van. 50-80K környékére tippelek.
Ez is partog ha benéz a guminyomás 2.4-2.5 fölé. Úgy rendesen használba ahogy mennék ha engedné a forgalom, olyan oattogós, hogy egy nagyobb púp az úton odébb raktja az autót kanyarban. Most ebben a hidegben ahol 0 - -3 fok körül 2.3 a nyomás, fogjuk rá jó. Persze 50-el nem pattog.
tboldi nekem hűlt minden autó motorfékre, ha sokat gurult így. Logikus, hiszen nincs befecskendezés, a kerék forgatta a motort, a vízpumpát, a levegő hűtötte a motort vissza.
[ Szerkesztve ]
Két dolog nem lesz: olcsó és gyors...
A minőségben csak reménykedni lehet, ez nettó szivatás.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
Marad minden a régiben, majd csukott szemmel fogok járni, ha nem látom nem piszkálja a fantáziámat
Akkor nem sokat változott az elődjéhez képest
Nekem Barum Polaris 5 van fent télen, brutális mennyivel komfortosabb a nyári Contihoz képest. Ez is rengeteget számít.
A KYB toronycsapágy okés, bár az elvégzett munka minőségére még akkor is lehet panasz.
Üdv! Ma mennék időpontot kérni nem márkaszervízbe, ahogy fentebb beszéltük. Fel is villant az olajcsere lámpa. Ez ilyen időszakos jelzés? Mert 8e-t megy kb. az autó évente és nem hiszem, hogy ennyire indokolt lenne.
Csak egészség legyen, meg térerő!
2021 es Vitarában naptári 1 év elött nekem is világított 7 000 km nél is . Ezek szerint figyeli a dátumot is a kocsi.
Én is így jártam az egy éves swiftemmel. Fel is hívtam a szervízt de mint megtudtam ez csak a szervízre figyelmeztet.
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
Dátumot is nézi. Ha 1 nappal is túlléped, ugrott a gari.
Nem garis már, 2017-es Vitara. Tavaly dec. 15-én volt legutóbb olajcsere. A 2001-es Swiftemben 11-12e után cseréltettem mindig.
Csak egészség legyen, meg térerő!
Van a menüben egy oil change opció, azzal lehet ki tudod törölni. én olajcserekor meg nyoktam nyomni, de nekem még sosem szólt. 17nyári scross. Most idén nem nyomtam meg, kíváncsi vagyok 15ekmnél szólni fog-e. Naptári napkor nekem valamiért nem szól.
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
Nos végre nekem is megjött ez a gumi csík vagy hogy hívjam a műszerfal és a szélvédő közé.Kimentem le is teszteltem még macskaköves úton is.Most már tényleg nem zörög a műszerfal.
Viszont rohadtul zörög valami hátul macskakövön.Gondolom vagy a kipufogó ver fel vagy esetleg a csomagtartó lehet.Scross.
[ Szerkesztve ]
Dobsz egy linket lsz. mit rendeltél?
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
Ezt ajánlgatják facebookos fórumban: [link] Ahogy nézem az alis verziót, szállítással harmad annyiba kerül árban, viszont febr. 17-re érkezhet meg.
Nekem is kellene rendelni, mert elkezdte a zörgést sajnos.
Samsung Galaxy S23 8/128 Green
Köszi mindkettőtöknek, jó nekem az alis.
És csak bedugom ahogy a kép is mutatja a kis pálcával és ennyi?
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
Csak az utókornak: zenelejátszás 64 gigás SD kártyáról, exFAT fájlrenfszert nem ismeri fel, NTFS-nél kereken minden 10. másodpercben egy pillanatra kihagy a zeneszám. FAT32-n tökéletes, csak ehhez kétfelé kellett partícionálni a kártyát, mert a FA32 max 32 gigabyte. Scross 2021 facelift előtti.
De ha kétfelé particionálod a kártyát, akkor a felét nem fogja látni a fej, nem igaz?
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
Igen, nem látja. Elvileg parancssorból lehet formázni FAT32-re 32 GB-nél nagyobbat is, de nem volt kedvem kivárni a folyamat végét hogy mi lesz mert hosszú volt, a particionálás gyorsabb volt. Az NTFS alatti akadást és az exFAT hiányát pedig nem tudom hova tenni, Nokia 3310 szint kb. ez a fedélzeti. Az SD kártya amúgy Samsung volt, arra nem gyanakodnék.
19-es swift könyve is említi, hogy csak FAT16/32 a támogatott, igaz.
A könyvben nem szerepel, de neten vannak arra információk, hogy 8-32GB közötti SD kártyát ismer fel a fejegység, és gondolom pendrive esetén is ez a helyzet.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
Valószínű az az oka, hogy a gyártó szart az exfat támogatásra. Mivel a Linux kernelbe 2019-be került be így nem foglalkoztak vele. Pedig csak előnye van a fat32-vel szemben.
Szerintem agyig elég 32GB, ezért én nem foglalkozok vele.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
Nem is neked kell vele foglalkozni, hanem a gyártónak.
Erdekes. Apam is ezt mondta penteken mikor utaztunk egyutt a Crossomban (2021 facelift elotti), hogy puhabb a futomuve mint a Vitara-e (neki az van, 2020-bol). Mindketto lagy hibrid, csak az enyem GL+ az ove meg GLX.
Üdv!
Pár napja meghalt a km jeladó, cseréltem, most mar írja rendesen a fogyasztást, számolja a km-t, gép szerint is megy a sebesség élő adatban, csak a km mutato nem mozdul! Létezik hogy az is meghalt? 2005-ös swiftnél tehetek simán bele másik oracsoportot, a km állás jó lesz ECU szerint? Vagy ezeknél nem lehet csak úgy simán óracsoportot cserélni?
Xbox Gamertag: Zsolesz85HUN
Javítottam ilyen óracsoportot. A forrasztás megreped mint mondjuk a focusnál.