Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#62751) dunc válasza ilyen_85 (#62750) üzenetére


dunc
nagyúr

Figyelj 2011 utáni autót vegyél, az újabb motorost, 4 millióba patent újszerűt tudsz venni, de 3.5M be is! A km minél kevesebb legyen, szervízelése alacsony ha véletlen van valami, ha megvan a kiszemelt (ek) akár privátba is linkleheted. (ez a márka amit nagyon ismerek, sok ment át a kezemen, baráti körbe, saját részre)

(#62752) tboldi válasza dunc (#62748) üzenetére


tboldi
nagyúr

Lassan 6 éve hajtok egy Dajcslandból származó autót. Van vele baj? Nincs. Hát akkor? :D ;]

(#62753) dunc válasza tboldi (#62752) üzenetére


dunc
nagyúr

Na azért nem ez az álltalános, hidd el a külföldről behozott autók nagy része szemét, és szinte mind tekergetve van! Én majd eldöntöm mit ajánlok, és mit NEM!
"Van vele baj? Nincs. Hát akkor?" :))

(#62754) tboldi válasza dunc (#62753) üzenetére


tboldi
nagyúr

A magyar autók legalább ugyanakkora szemetek. :DDD

Amikor magamnak kerestem, 6 hónapig tartott, mire találtam egy olyat, ami megfelel (ez lett a német Honda), anyumnak meg 4 hónapig kutattam (egy magyar Lanciát sikerült venni). Nem szabad kizárni valamit a származása alapján, ha pazar az állapot, le kell csapni rá.

[ Szerkesztve ]

(#62755) dunc válasza tboldi (#62754) üzenetére


dunc
nagyúr

Persze! Hát nem a Német teker! :R És persze a kereskedőket is kerülni kell!
Ha én veszem meg háztól a Hanstól akkor más a dolog! De a srác HA-tón keres.

[ Szerkesztve ]

(#62756) tboldi válasza dunc (#62755) üzenetére


tboldi
nagyúr

A Jazz-t én az első magyar tulajtól vettem 2017 elején, ő meg kereskedőtől 2015 októberében, ekkor lett forgalomba helyezve is itthon.
Halmozottan hátrányos helyzetű az autó. :D

(#62757) tboldi válasza ilyen_85 (#62747) üzenetére


tboldi
nagyúr

Én viszont támogatom a Sportot, tucat Swiftből annyi van, mint a fene, ezzel egy kicsit ki lehet tűnni a szürkeségből, már csak a magasabb felszereltség miatt is. 217k km meg nem kifejezetten sok, ha gazdája is volt, nem csak tulajdonosa. Évi átlag 29k km annyira azért nem kirívó.

[ Szerkesztve ]

(#62758) dethroner válasza ilyen_85 (#62747) üzenetére


dethroner
veterán

Tököm venne ennyi pénzért 2 ajtós kocsit :D

A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!

(#62759) tboldi válasza dethroner (#62758) üzenetére


tboldi
nagyúr

Én imádnám, 194 cm vagyok, majdnem minden autóban koppanásig hátra kell tolnom az ülést, úgy viszont a B oszlop kicsikét útban van, mert a háttámla általában egy vonalban van vele, de némelyik típusnál akár amögé is kerülhet. Ezzel szemben pl. anyum Ypsilonjába/-ból sokkal könnyebb be és kiszállnom.

illusztráció 3 ajtóra - illusztráció 5 ajtóra

[ Szerkesztve ]

(#62760) TommyY2 válasza Kolondrum (#62746) üzenetére


TommyY2
tag

Nagy valószínűséggel csak azok érintettek, amelyeknek az EcStar 5W-30 SM volt a gyári olaja. Többek közt az enyém is érintett.

Végre letelt a 3 év garancia és megkaphatta a régóta kiszemelt Eco-Lite 5W-30 olajat.

TommyY

(#62761) dethroner válasza tboldi (#62759) üzenetére


dethroner
veterán

Lehet a japánok kisebb mérete is okozza ezt.

A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!

(#62762) tboldi válasza dethroner (#62761) üzenetére


tboldi
nagyúr

Az európai 5 ajtósokkal is ugyanez van többnyire.

(#62763) szabonagyur válasza DarkByte (#62718) üzenetére


szabonagyur
félisten

Az megvan, csak nem találja az autót :/

Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB

(#62764) zzz03 válasza TommyY2 (#62760) üzenetére


zzz03
őstag

Ma voltam 3 évesen ugyanúgy ecstar 5w30 ment bele (2019 s-cross K14c). Azt mondták az való bele. Visszahivasról meg majd kapok levelet aztán akkor megcsinálják. Érdekes :W :DDD

[ Szerkesztve ]

(#62765) ilyen_85 válasza dunc (#62751) üzenetére


ilyen_85
senior tag

Köszönöm szépen a segitséget! :R

Még egy kérdés azért, melyik az újabb motor? :D Az 1.2 Dualjet (K12B)?

Külföldi autó témához: engem annyira nem zavar, illetve ha lesz végre kiszemelt, akkor mindenképp felfogadnék valami szakit, hogy vizsgálja át az autót.

Az AutoRevizor néven tevékenykedő szaki pl. 25 eFt-ért vizsgálná át, ennyit nekem megér.

#62757tboldi
Az emlitett autó hirdetésében egész kis mese van arról, hogy miért olyan magas a megtett km. Illetve van szervizkönyv is szépen végig pecsételve.

Azért gondoltam, hogy max egy átvizsgálást kérek rá és meglátjuk mi igaz az egészből. Egyébként én hihetőnek érzem, hogy valaki 50km-re jár munkába, azért ez No.-ban nem olyan hihetetlen. (bár én nem vagyok rutinos autó vásárló...)

Ettől eltekintve egy kicsit zavar a magas km. (Persze lehet hogy ez a valós és a többi hirdetésben pedig vissza van tekerve a km óra...)

[ Szerkesztve ]

(#62766) DarkByte válasza szabonagyur (#62763) üzenetére


DarkByte
addikt

Hmm. Én mondjuk nem azonnal próbáltam az app-al összekötni, kb. 2 órára rá. Autó se volt nálam mikor kértem a regisztrációs lapot, csak útba esett a szalon gyalog, elég volt a forgalmi.

Fiókot regisztráltam a lapról a nagyobb QR kóddal indítva (egy webhelyre visz), aztán az Android QR kóddal Google Play-ből app-ot le, előző részen megadott név/jelszóval belépni, gyújtás után fent a vészhívó mellett a zöld LED ne világítson, azt megvárni és kb. összetalált egyből a befejező lépésnél.

[ Szerkesztve ]

(#62767) dunc válasza ilyen_85 (#62765) üzenetére


dunc
nagyúr

Én a 2011 től gyártott 1242 köbcentis motorra gondoltam. A pénzedért valódi alacsony kilométer futású autót tudsz venni, mindenképpen biztosabb MOn újonnan forgalomba helyezett autó. Átvizsgáltatás alap! Itt egy magánszemélyes, kis km MO.n újonnan forg. helyezett. 3 misi. Erre a motorra gondolok.

(#62768) TommyY2 válasza zzz03 (#62764) üzenetére


TommyY2
tag

Nem tudom, hogy helyileg hol voltál, meg mennyibe került?
Gyertyát cserélték? Levegőszűrő volt cserélve előtte (nekem nem, de a két évesen még a pollenszűrő se, csak a fékfolyadék).

Todom, hogy szervize válogatja (mikor, mit cserélnek ki, esetleg csak papíron), csak kérdés, hogy mit fog szólni a biztosító, ha probléma lenne a motorral? Pl. ha 3 évesen nem volt gyertya csere, pedig le van írva a szervizfüzetben.

Valószínű, ha több helyről is kértem volna árajánlatot, lett volna olyan, ahol önszántukból nem akartak volna gyertyát cserélni (ilyenkor gondolom a szerviz kiskapun keresztül megoldotta volna az esetleges "garanciális" javítást), így olcsóbban megúsztam volna (nem 131000Ft-ért).

Mindenesetre jó érzés, hogy minőségi olaj (Dexos1 Gen3, API SP) került az autóba (aztán remélem, hogy nem lesz semmi baj) gyári szülőkkel, munkadijjal együtt, mindössze 40000Ft-ért.

Én nem fogom elkapkodni a visszahívást, megvárom még, hogy kiszivárogjon, pontosan mi is a probléma, illetve valóban az olaj okozta-e?

Egyébként megérne írni egy hivatalos levelet a Suzukinak, hogy mi a belevaló olaj, mivel a mi szervizünk állítja, hogy hivatalos papírjuk van arról, hogy 0W-16 kell bele.

TommyY

[ Szerkesztve ]

(#62769) zzz03 válasza TommyY2 (#62768) üzenetére


zzz03
őstag

45.000 Ft volt. Olaj + szűrő, pollen szűrő. Levegőt nem kellett. Gyertya csere se jött szóba. Mondjuk 30k km sincs a kocsiba. Helyileg Zalaegerszeg.

(#62770) TommyY2 válasza zzz03 (#62769) üzenetére


TommyY2
tag

Hát, igen. Kár, hogy nem kértem több helyről ajánlatot, oda lehet, hogy én is elvittem volna, nincs messze (+ levegő szűrővel lett volna max. 55-60eFt + egy év garanciával).

Nálunk csak a munkadíj lett volna 35eFt hozott anyaggal (és akkor még kérdéses a további garancia).

TommyY

[ Szerkesztve ]

(#62771) ilyen_85 válasza dunc (#62767) üzenetére


ilyen_85
senior tag

Remek, a motort akkor eltaláltam, tegnap éjszaka végig néztem kb az összeset. Az általad linkelttel annyi a gond csupán, hogy baromi messze van tőlem :) (280-300km) de én is néztem azt az autót.

Köszi a segitséget :R

(#62772) dunc válasza ilyen_85 (#62771) üzenetére


dunc
nagyúr

A jó autóért érdemes egy napot rászánni!

[ Szerkesztve ]

(#62773) Gyöször válasza ilyen_85 (#62771) üzenetére


Gyöször
senior tag

300km hol van messze? 1200km re van egy gép amire licitálnék, ha végre kinyitnák a tetejét és lőnének a beléről egy képet, hogy jó-e nekem. Alkatrésznek lenne. 40ezer forint. Szállítással 300ezer.

ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.

(#62774) Qtya123


Qtya123
őstag

Nekem ez a TPMS lesz a mumus.

Járt valaki az alábbihoz hasonlóan? Mi lehet a gond?

Hidegen (reggel 8 fok és onnan indulva kb 700 méter a kút) beallitottam a kerekekben a nyomás 2.5 bar-ra. Comfort módban van a TPMS.

Mászkáltam vele úgy jó 3 hetet, általában 247 és 256 psi között írta ki, attól függ milyen idő volt.

Most mentem vele fel azóta először pályára, úgy 100 km megtétele után service tpms. A tempó mindvégig 150 km/h volt.

Ahogy lassítottam, hogy kimenjek egy pihenőbe, már el is múlt a hiba. Megállva 2 kerékben 257 másik kettőben 268 és 268 psi volt. Jól felmentek pályatempó és a meleg idő hatására. Folytattam az utat 150nél egy idő után megint hiba. Visszavettem a tempót és kis idő után elmúlt. Utána újra beálltam 150re, úgy 15 perc után megint hiba. Lassabb tempó, megint jó.

Mi a tök ez az alternatív sebességhatároló? :DDD

Mi a gond? Túl nagy a nyomás a kerekekben és arra is jelez?

(#62775) Jadro válasza Qtya123 (#62774) üzenetére


Jadro
veterán

Ezt a comfort módot hol lehet állítani/ellenőrizni a módot?

Samsung Galaxy S23 8/128 Green

(#62776) 2ozzmexy válasza Qtya123 (#62774) üzenetére


2ozzmexy
aktív tag

Felfelé is nyivakol, amúgy adattáblán van adat melyik beállításnál mennyire kell fújni...
A comfort 2,3bar ami ~230kPa, tehát a 268 már sok. :R

"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."

(#62777) szabonagyur


szabonagyur
félisten

TPMS részletekben nem mutatott ma semmilyen értéket, de amúgy hibát sem dobott rá, ilyenkor mi baja?

Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB

(#62778) Franky74 válasza Jadro (#62775) üzenetére


Franky74
tag

A műszerfal jobb oldali kis rúdját nyomva kell tartani, bejön egy menü. Ott a rúd jobbra- balra forgatásával megkeresed a TPMS részt. A rúd benyomása az ok. Ott lehet állítgatni. Ha rosszul írom, a többiek kijavítanak.
A menű angol nyelven van, nem értem miért nem lehet magyarra fordítani?? Nem Mo-n gyártják?

(#62779) ncc1701 válasza Franky74 (#62778) üzenetére


ncc1701
veterán

Örülj neki, h nem japó a nyelve. A szoftvert tuti nem magyarok írják, angol meg eléggé világnyelv.

(#62780) Jadro válasza Franky74 (#62778) üzenetére


Jadro
veterán

Így megvan köszi! Nem tudtam hol keressem, abban a menüben már jártam, megtalálom köszönöm!

Samsung Galaxy S23 8/128 Green

(#62781) Qtya123 válasza 2ozzmexy (#62776) üzenetére


Qtya123
őstag

Köszi, akkor jól tippeltem, hogy felfelé eltérve is lehet hiba.

Nehéz amúgy belőni, mert ugye század pontossággal mér a szenzor, aztán a mutatós pumpák meg össze-vissza tudnak csalni. Rádugod, mutat 2.3 bart. Bele sem fújsz, csak leszeded és újra rádugod, erre mutat mondjuk 2.4 bart. Mégegyszer eljátszod ezt, akkor meg mutat 2.1-et.

Apámnak Swiftjéből kivettem a gyári szivargyújtós pumpát. Hajszál pontosan belőttem minden keréken, hogy 2.3 bart mutasson a mutató. Mentem vele 1 km-t, megállok csekkolni a műszerfalon. Erre 218 és 221 között volt mind a négy.

(#62782) Gyöször válasza Qtya123 (#62781) üzenetére


Gyöször
senior tag

Felfelé nem hiszem, nyáron nekem volt, hogy 2,9et mutatott egy normális menet után. Nem nyivákolt rá, bár nekem eco ban szokott lenni, hogy ne laposodjon el a történet.

Lehet inkább elszédültek a jeladók :-)

ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.

(#62783) Qtya123 válasza Gyöször (#62782) üzenetére


Qtya123
őstag

Lehet trágya az utángyártott szenzor. De nem értem mi nem tetszett neki 150nél, mert többször is használtam már így.

(#62784) 2ozzmexy válasza Gyöször (#62782) üzenetére


2ozzmexy
aktív tag

Ez a Vitaramé:

Szerintem ecoban a 2,9 még okés, de itt Qtya-nak 2,3 helyett volt benne 2,7 durván, érzed a difit?

Én ilyenkor nem panikolok, a bimmert is atrakom ecoba aztán elhallgat a TPMS. (Annál nem kell atnyúlni a kormányon a menübe lépéshez, a Vitaraban nem csinálnám 150-nél...)
Itt említeném meg hogy a 4,2 a mankókerékre vonatkozik! De ha ti is viszitek a gyári kompresszort mindenhová akkor tök8, megállsz és beallitod ha rosszak az értékek.

"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."

(#62785) 2ozzmexy válasza szabonagyur (#62777) üzenetére


2ozzmexy
aktív tag

Hogy nincsenek mért értékei, csak akkor mér ha forog a kerék és nem 3mm/évvel...
Elindulsz, mész vele 1-2 utcát és lesz adat. Alapvetően EU egy biztonsági funkció, az egy kényelmi szolgáltatás hogy veled is megosztja a fedélzeti számítógép a nyomás értékeket, a régebbiek esetén 3 állapotú a lámpa, nem világít, sárgán világít vagy villog. (Minden oké, defekt/alacsony abroncsnyomas, hiba)

"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."

(#62786) 2ozzmexy válasza Qtya123 (#62781) üzenetére


2ozzmexy
aktív tag

Igen, jól agyaltal ugyanis túl kemény abroncson autózni ugyanolyan veszélyes mint lapos abroncson.

+/- 0.1-0.2 bar szokott a tolerancia lenni. Comfortban 220kPa alatt szokott balhezni és 2,6 felett.

"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."

(#62787) Qtya123 válasza 2ozzmexy (#62786) üzenetére


Qtya123
őstag

"Comfortban 220kPa alatt szokott balhezni és 2,6 felett."

Ez hasznos infó, amit nem tudtam és emlékezetem szerint a használati útmutató könyv sem írja ezt így le.
Köszi! :R

(#62788) Gyöször válasza 2ozzmexy (#62784) üzenetére


Gyöször
senior tag

Nekem is ugyan ez a matrica van az ajtóban. Ez az általában eco ban szokott lenni, ezt nem jól fejtettem ki. Úgy történt, hogy vagy abban volt vagysem, mert most ahogy bejött a hűvös reggel, elmentem 15kmet gond nélkül, beálltam a parkolóba, és ahogy művészkedtem be 2 autó közé még valami csipog is. Miffene: tpms. Áh jó semmi gond ecoban van átteszem komfortra. Na még az egy művészet volt, hogy a sárga képernyő mikor engedi benyomni a menüt. Nézem és komfortban van. Akkor került elő a gyári pumpa.

Mert tavaly ugyan így jártunk, akkor 60kmre mentünk nagy trélert húzva, első őszi hűvös reggelen sima 70-80 km/h val. Mikoris 30kmnél feltűnt mintha befogna a futón a fék. Úgy is volt, de ahogy lassítottam, hogy megállok valami falusi belső utcában leakasztani a kölcsön futót és megtologatni, akkor tette a tpms hibát a képembe mikor már csak épp gurult a kocsi. Akkor áttettem komfortba, ezzel meg is javult, csak szerintem úgy is maradt igencsak egész télen meg most nyáron. Mint most kiderült.

Ezt azért írtam le, mert nekem eddig 2x szólt de mindig csak mikor épp megálltam volna. Így hűvös kezdetekor nem mentem pályán, szóval nincs tapasztalat, hogy 150nél szólna-e.

ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.

(#62789) Qtya123 válasza Gyöször (#62788) üzenetére


Qtya123
őstag

Egyébként néha kíváncsiságból rá szoktam nézni milyen értékeket mutat és elég jelentős különbség tud lenni mondjuk 8 fokos környezeti hőmérséklet és 21 fokos között.
Simán 0.2 bár, vagy több is a különbség.

De látod, pályán is hogy meg tud emelked. Lehet elgondolkozom azon nem-e érdemes gázzal feltöltetni az abroncsokat, annak nincs ekkora ingadozása és nem lenne ez. Nem tudom szemfényvesztés-e, vagy van értelme.
Úgy tudom 1000 Ft/kerék körül van az ára, szóval drágának nem drága.

[ Szerkesztve ]

(#62790) blakey válasza Qtya123 (#62781) üzenetére


blakey
titán

Nem lehet hiba, az alsó határt figyeli, a felsőt nem. Comfort-ot használok, a beállított nyomás 2,5 bar, soha nem jelzett ha felment 2,7-2,8-ra, korábban 2,6-tal használtam, onnan tudom.

*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

(#62791) 2ozzmexy válasza Qtya123 (#62789) üzenetére


2ozzmexy
aktív tag

Ugyan nem nekem irtad, de kisegitelek: 4S abroncsod van? A gáz is jó, de igencsak tularazott (szerintem). Ugyebár általános hatodikban voltak fizika órán a gáz törvények, ha csökken a környezeti hőmérséklet csökken a nyomás, fáznak a molekulák, osszebujnak. :DDD minden gáz molekulái másképpen fazosak mint a nők, a levegő fazosabb mint a nitrogén amivel töltik. Amúgy a levegő 66%-a nitrogén. ;)

Személy szerint én ki sem veszem a pótkerék öbölből a kompresszort, az utazik velünk. Kb 1-2 havonta ránézek tankoláskor a kereknyomasokra, ennyi, nekem ez megér 8000 forintot évente ha tényleg ezer/kerék. Nyilván a napi első elindulás előtti ellenőrzést senki sem csinálja meg, de éppen ezért került bele a tananyagba.

"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."

(#62792) Qtya123 válasza blakey (#62790) üzenetére


Qtya123
őstag

Akkor már tényleg nem tudom mi van... :DDD

Ma beállítom úgy, hogy hidegen 235 legyen. Úgy van neki mozgástere lefelé is 220-ig, meg felfelé is úgy 260-ig.
Aztán ha elkezd sírni pályán 150-nél ennek ellenére is, akkor lehet az van, hogy az utángyártott tpms szenzorok ilyen gagyik, hogy bizonyos sebesség felett, bizonyos centrifugális erő felett megbolondul.

Mondom, az volt a fura, hogy lassítás után nagyon hamar elmúlt a hibajelzés, szerintem olyan gyorsan nem tud csökkenni a hőmérséklet.

Lehet ennek a vége majd gyári szenzor lesz. Ilyen utángyártott van benne jelenleg: [link]

Bár nagyon vicces, hogy apám 2019-ben 160e Ft-ért vette a Swiftre a márkakereskedésben a 4 dabar yokohama téligumit, 4 új acélfelnin, 4 gyári tpms szenzorral.
Most meg 36.000 Ft 1 darab gyári szenzor ára....: [link]
Márkakereskedésben 38.500-at mondtak múltkor. Annyi, mint egy normális gumiabroncs ára.

Ja és természetesen ezekből is kezd hiány kialakulni. Nesze neked mindennel telepakolt autó ugye, amiről pár napja itt beszélgettünk.

[ Szerkesztve ]

(#62793) Vigneau válasza Qtya123 (#62792) üzenetére


Vigneau
félisten

Ezért "szeretem" a direkt TPMS-t - én hülye ennek pont nem néztem utána 2019-ben. Még erre is költeni kell. Pl. a franciák meg indirektet használnak, oda meg jó bármilyen szelep. :U

Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...

(#62794) tatararpad válasza Qtya123 (#62787) üzenetére


tatararpad
őstag

Szintúgy S-Cross Comfort mód 2,8-on, semmi hibajelzés.

(#62795) Qtya123 válasza Vigneau (#62793) üzenetére


Qtya123
őstag

Kollégám audija is indirekt. Suzuki is indulhatott volna ebbe az irányba a majd 40e Ft-os elemes sz@rok helyett.

Ja Facebook csoportba meg rendszeresen jelennek meg az olyan hozzászólások, hogy jelzett az alacsony nyomás miatt és hiába fújtak bele mondjuk annyit, hogy 230-240 legyen, nem tűnt el a jelzés.

Aztán mentek a megoldások, hogy van akinek ez, van akinek az segített. Pl többen írták, hogy úgy múlt el, ha túlfújta 3 bar körülire, ment vele kicsit és visszaengedte. Agyrém.

(#62796) TommyY2 válasza Qtya123 (#62795) üzenetére


TommyY2
tag

Úgy tudom, hogy komfort módban 2.0 bár alatt jelez, ami teljesen jó is.

Nekem egyszer régen volt gázzal felfújt kerekem, azzal csak annyi a gond, ha az ember időnként korrigálni akár a nyomáson (márpedig kell), nincs mindig kedve elvinni gumishoz, inkább otthon nyom bele egy kis levegőt (legalábbis én lusta voltam elvinni).

Ha nem lenne itthon a garázsban kompresszorom, biztos, hogy vennék egy hordozható akkusat.

TommyY

[ Szerkesztve ]

(#62797) tatararpad válasza TommyY2 (#62796) üzenetére


tatararpad
őstag

Nekem is van egy Xiaomi hordozható kompresszor, sajnos leengedni nem tud, de ezen az egy dolgon kívül nyomásállításokra mindig elég volt, ha meg teljesen fújni kellene ott az autós kompresszor a csomagtartóban. Én sem érzem ezt akkora nyűgnek, persze ha a benzinkúton kilógó seggel gugolva kellene mindig csinálni, nem kényelmesen a garázsban, akkor lehet én is máshogy éreznék.

[ Szerkesztve ]

(#62798) blakey válasza Qtya123 (#62792) üzenetére


blakey
titán

Először is, nem hidegben vagy nagy melegben érdemes beállítani, persze ha nincs más lehetőség, akkor meg kell tenni, de mostanság du. 5-6 óra között, árnyékban már jól be lehet állítani. Az ideális hőmérséklet 16 fok körül van. Több tényezője is lehet annak, hogy nálad bejelez, egyik, hogy merülőben vannak az elemek, előfordulhat, hogy túlhevül az érzékelő, vagy az utángyártott TPMS nem annyira jó. 5 év alatt nálam csak egyszer jelzett be, amikor új abroncsok kerültek fel, akkor is az első 5-700 méteren. Idén, amikor új abroncsok kerultek fel, egyáltalán nem jelzett.

[ Szerkesztve ]

*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

(#62799) Qtya123 válasza blakey (#62798) üzenetére


Qtya123
őstag

Nemrég állítottam be, 17 fokban. 230 230 230 232 az eredmény.
Holnap pályázás, meglátjuk mi lesz.

Nem tudom, hogy merül-e az elem, szerintem akkor nem csak nagyobb sebességnél vergődött volna a tpms szenzor.

Nemsokára felteszem a téli kerekeket, elvileg azokban gyári szenzor van, meglátjuk azzal hogyan muzsikál.

Úgy látszik nekem ez a TPMS a keresztem. Pedig de be volt harangozva, hogy ezek a típusú utángyártottak milyen jók. Annyira, hogy az egyik pár hónap után meghalt. A suziminnes srác adott egy másikat. De ugye kerék/gumi le-fel.

(#62800) ilyen_85 válasza Vigneau (#62793) üzenetére


ilyen_85
senior tag

Hehe pont hétvégén olvastam a tpms-ről, ebben egész jól leirják a lényeget. A direkt tpms drágább, de pontosabb és gyorsabb.

Egyébként a Swift-ekben hány szenzort lehet csatlakoztatni az autóhoz egyszerre?

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.