Hirdetés

2024. május 9., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Star Citizen

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-07-21 15:06:57

LOGOUT.hu

Az OFF-topic használata kötelező! F.A.Q. új játékosoknak!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#43211) Menthirist válasza devast (#43210) üzenetére


Menthirist
veterán

a 2.6-ban komplett rebalance lesz. És biztosan nem lesz még jó, tehát alakítva lesz a jövőben is. Foglalkozva van vele, meg volt is, csak nem volt elsődleges prior, és mint említettem, sok dolgot akkor lehet kibalance-olni, ha már több hajó is van, illetve többszemélyesek. Kell a változatosság hogy legyen mi között balance-olni. Attól függetlenül pedig hogy később többféle módon lehet majd testre szabni és eltérni az "átlag" iránytól, még vonhatnak le hasznos következtetéseket arra vonatkozóan hogy mi mennyire befolyásolja az egyensúlyt, és mire kell figyelniük amikor a jövőben ilyen kiegészítőket készítenek. Vagy egyáltalán milyen eszközökkel lehet megfelelően kezelni ennyiféle dolgot (ezért is készítettek erre dedikált tool-t a designereknek) Ebbe is bele kell ám gondolni.

A multicrew hajók egy olyan dolog, ami miatt sokan befizettünk. Mert ilyen fajta játékban normálisan megoldva nem igazán volt még, és adni akartunk neki egy esélyt hogy legyen. Az hogy az első körös scannelés megosztotta a népet, teljesen rendben van, mivel a van lehetősége mindenkinek elmondani a véleményét, szemben egy normál fejlesztésű játékkal, ahol a végén szembesülnél csak azzal hogy szar.

Az hogy te mit vagy képes elképzelni vagy mit nem, teljesen lényegtelen. Nekik kell tudni elképzelni. Mi meg már elképzeltük hogy mit szeretnénk. Reméljük lesz egymáshoz köze. És nyugi, többen közülünk szintén lehúztak jó pár évet mmo-kban. Egyszerű? Persze hogy nem az, ezért nem nagyon próbálkoztak még vele. És? Ráadásul a multicrew nem arról szól hogy mindenki egymáshoz képest egyenrangú játékmechanikai elemet végez. Arról szól, hogy baráti társaságban üvöltötök egymással hogy valaki szaladjon le a gépterembe megjavítani az átkozott hajtóművet, miközben a többiek a toronyból próbálják visszaverni a támadást, és fenemód élvezitek. Arról szól hogy valaki segítséget kér a távoli világűrben, és ti odamentek haverokkal. A multicrew a közösségről szól. Arról a tartalomról amit a játékosok maguk visznek bele a játékba, nem az amit a játék tálcán kínál. A játék egy homokozó, csak az eszközt adja meg, amivel a játékosok élnek annyira amennyire tudnak és akarnak. Erre jó példa hogy már most, a játék jelenlegi állapotában is sok izgalmas és jó élményről lehet olvasni pl redditen. Vagy esett meg velünk is. Szóval nem feltétlen lesz olyan izgalmas játékmechanikailag a pajzsokat állítani mint toronyból lőni vagy repülni valami nagy hajóval. De az hogy ezt haverokkal csinálod egy vészhelyzet közepén, már izgalmassá teszi sokaknak majd az élményt.

"Szinte mindent lecserélnek kezdve az animációktól, unified rig, UI , mobiglass, stb holnap reggelig lehetne sorolni, hogy mi az amit már mutogattak."
A unified rig már ingame működik, ezért ingott a fejed eddig, ennek a csillapítására tették most bele az új "lengéscsillapító" rendszert. A UI-on és mobiglason persze hogy alakítanak a visszajelzések alapján. De az is éppúgy csúsztatás hogy minden animációt megint le akarnának cserélni. Javítanak ott ahol kell, sok más helyen meg már most is elég jó, vagy javítanak amikor idejük és szükségük lesz rá. Mert foglalkozni, javítgatni akarják a játékot, nem kidobni egy állapotban, adni hozzá 3 patchet és készíthetik a következőt. Ezt kellene már észrevenni, hogy ez egy olyan játék, aminek egyrészt a fejlesztésében már az elejétől fogva jelen vagy, tehát tapasztalod, milyen változásokon megy át természetszerűen minden játék, csak más játék esetében te már csak az utolsó 20%-ra ha belecsöppenhetsz. Másrészt pedig mivel már korai fázisból van beleszólási lehetősége sokaknak, alakítható a rendszer, ami megintcsak változtatásokat indukál. De most komolyan az a szar hogy figyelembeveszik a játékosok tapasztalatait?

Az meg hogy bugos most, bugos volt és bugos is lesz, na bumm. Kijött a Mafia 3, és első nap 7 perces videót vágtak össze a durvábbnál durvább bugokról, mást sem hallani hogy 30 fps lock, itt szar, ott szar, stb. Pedig az egy kiadott és papíron végigtesztelt játék, faék egyszerűségű mechanikával. Itt is óhatatlanul vannak és lesznek bugok, mert sokkalta összetettebb minden rendszer, és az egymással való együttműködésük, de amikor normál játékok képtelenek a földön tartani sima npc-ket, meg vizen kezdenek járni, ahhoz képest az hogy itt fizikai gridek közti átmenetkor is relatíve egyben van az anim (nekem legalábbis még nem voltak olyan összenyomódós bugjaim mint amit páran szoktak linkelni redditen), az azért nem kis dolog. Szóval ha valamit nem lehet tőlük elvitatni, hogy ahhoz képest hogy milyen piszok bonyolult rendszerbe foglalják össze a játékot, úgy hogy minimális a csalás (ami a játékfejlesztés megkerülhetetlen része), ahhoz képest azért még mindig haladnak. És fejlődnek. És oldottak meg olyan dolgokat, amiket programozóként lehetetlennek tartottam még 2-3 éve. Még mindig van 1-2 ilyen dolog (pl a már említett szerver architektúra), de amilyen őrültek, még azt a lehetetlent is behúzzák.

[ Szerkesztve ]

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Star Citizen
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.