Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Teszla_

    senior tag

    Na szóval, ő lett az autóm :)
    Egyébként tényleg jó vásár volt, hiába volt drágabb az átlagnál és hiába van benne 385000km. Az egyik szerelőtől vettem onnan, ahová a másik két autót is hordjuk, nála volt már 8-9 éve. Tavaly többet költött rá, mint amennyiért vettem. A sors fintora, hogy tavaly egy ismerősömnek ajánlottam, aki nagy Opel fan, de neki nem kellett :) Szinte teljesen ki lett lakatolva, a jobb oldali A oszlop tetején van csak rozsda, de az azért nem lett megcsináltatva, mert ahhoz ki kellett volna venni a szélvédőt, valamint a jobb hátsó ajtó ablak mögötti "rúd" rügyezik egy picit. Le is lett fényezve, új a tetőkárpit (nekem nagyon tetszik a sötét/világos kombó), újak az első lámpák és ködlámpák, lengéscsillapítók, rugók, fékek, motor felújítva, sötétítve az ablakok, stb., stb. Még olaj/vezérlés csere se kellett, előbbiben van még 7000km, utóbbiban 20ezer. Műszaki decemberben volt. Ez tényleg a beleülsz és mész kategória. Egy szimering ereszt csak minimálisan, azt majd vezérléskor cseréljük, mert 1500ft-os alkatrészért fölöslegesnek találta bontani azt a részt, amit vezérlésnél amúgy is kellene. A tempomat tényleg nem gyári, így kuplungra nem is kapcsol ki, de fékre, gázra, gombnyomásra igen. Ami még nem gyári feature, az a pöccintésre négyet villogó index, elakadásjelző és az index+kanyarodásra világító ködlámpa, mint a mai autókon :)

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés