Hirdetés
- RIOS Gépház: Frissültek a felhasználói adatlapok, beállítások, fórumos aláírások
- bambano: Bambanő háza tája
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Meggyi001: Vegán? Nem vegán?
- t72killer: Egy gyors töltőteszt
- Real Racing 3 - Freemium csoda
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kalandor: Te mennyit költesz havonta kajára?
-
LOGOUT.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Petyyyyy
addikt
válasz
sziku69 #57961 üzenetére
Ez nem érv. Úgy értem...az ilyet 2-2,5 milla körül kell megvenni és akkor tudod, hogy nem egy foschtalicska a gép, hanem lehet, hogy foglalkoztak vele.
Egy idősebb barátomnak volt 2,5 dízel A4 kombájnja. Annak idején (4+ éve) négyért vette, de bármikor kifizetném azt a négyet én is érte. Rendben volt tartva és az alufelnin kívül mást nem cserélt rajta. Nyilván olajcsere megvolt, de annyi. Pedig az a jármű kapta az ívet rendesen, de nem állat módjára hidegen vagy ilyesmi. A két év alatt semmilyen hibája nem jelentkezett, pedig tiptronic volt.Meg kell hagyni viszont, hogy nekem is tetszenek a 74kW 1.6 Astrák, méghozzá egyre jobban. Pillanat alatt elérik az üzemi hőfokot, nincsenek dízel háklijai, ergo egyértelműen jobb választás városban, meg főúton. Cserébe lehet, hogy egy hazaúton a pályán kiskanállal vájnám ki a saját szívem a szokatlan magas fordulat és hanghatások miatt.
Ahogy érzed is: legalább 1.8 vagy 2.0 kell benzinből.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest