Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Öregszem
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Gurulunk, WAZE?!
- Szólánc.
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
-
LOGOUT.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Petyyyyy
addikt
válasz sziku69 #57961 üzenetére
Ez nem érv. Úgy értem...az ilyet 2-2,5 milla körül kell megvenni és akkor tudod, hogy nem egy foschtalicska a gép, hanem lehet, hogy foglalkoztak vele.
Egy idősebb barátomnak volt 2,5 dízel A4 kombájnja. Annak idején (4+ éve) négyért vette, de bármikor kifizetném azt a négyet én is érte. Rendben volt tartva és az alufelnin kívül mást nem cserélt rajta. Nyilván olajcsere megvolt, de annyi. Pedig az a jármű kapta az ívet rendesen, de nem állat módjára hidegen vagy ilyesmi. A két év alatt semmilyen hibája nem jelentkezett, pedig tiptronic volt.Meg kell hagyni viszont, hogy nekem is tetszenek a 74kW 1.6 Astrák, méghozzá egyre jobban. Pillanat alatt elérik az üzemi hőfokot, nincsenek dízel háklijai, ergo egyértelműen jobb választás városban, meg főúton. Cserébe lehet, hogy egy hazaúton a pályán kiskanállal vájnám ki a saját szívem a szokatlan magas fordulat és hanghatások miatt. Ahogy érzed is: legalább 1.8 vagy 2.0 kell benzinből.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest