Új hozzászólás Aktív témák

  • M_o_g_y_i

    őstag

    válasz sziku69 #55415 üzenetére

    Ez nem tudom mikori gyártás (nyilván nem olyan masszív, mint anno a keleti autóké), de mondom nekem nem tűnik pillekönnyűnek. :N
    Amiket tapiztam, azok könnyebbnek tűntek. :K (emlékeim szerint, bár ugye az érzékek becsaphatják az embert) :o
    Nekem annyi elég ezzel kapcsolatosan, hogy a szél ne borítsa majd föl. :N :DDD

    MÁS

    OBD-olvasó szerint 13,8-13,9V a töltésem, az akksi nyugalmi feszültsége meg assz'em 12,4V körüli, ez nekem kicsit soványka, nem? :F
    Igaz az autó indul pöcc-röff, ez így volt kemény mínuszokban is, tehát lehet csak a kábelezés vesztesége miatt alacsonyabb az ideális 13V körülihez képest? :U
    Most sajnos nincs nálam a multiméter, hogy rámérjek az akkunál, csak eszembe jutott mit látok OBD alapján. :))
    A másik egyre erősödő gyanúm, hogy hamarosan futómű-beállításra kell vinnem a verdát, mert elkezdett "kúszni" az autó, az egyenestől kicsit el-eltér jobbra, ezt eddig nem vettem rajta észre ill. nem csinálta :(
    Kerékdőlést mondott egy kedves ismerősöm, hogy azt nézessem meg, remélem csak ennyi a baja tényleg, de az meg most mitől ment el, amikor kerülgetem serényen a kátyúkat, és a téligumi felrakásakor még szépen futott egyenesen? :F

Új hozzászólás Aktív témák