Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bambano

    titán

    válasz JanR #27361 üzenetére

    a fogyasztás egyrészt az autó tömegétől, másrészt a jobb cipőd méretétől függ elsősorban, másodsorban bejátszik a gumi is.

    lehetne úgy közlekedni a gts-sel, hogy 100 kilométeren kifogyjon a tank benzin. meg lehet normálisan is.

    az tény, hogy városban nem kevés a fogyasztása, de az inkább a tömege miatt van, nem elsősorban a motor miatt. nekem most éppen 9.3 az átlagos fogyasztásom, de ennél lehetne jobb is, meg volt már rosszabb is.

    a hengerfejet meg úgy lehet gyorsan meggyilkolni, ha jól megkergeted és rögtön leállítod. mint a turbót. ha hagyod lehűlni, több esélyt kap a túlélésre.

    a legutolsó érvem pedig az, hogy nem azon kell aggódni, hogy mennyit eszik a 3.2-es, hanem azon, hogy a 2.0-hoz *KÉPEST* mennyit eszik és ez neked megéri-e a plusz erőhöz képest. Mert persze, elborzasztó, hogy esetleg benyel 11 litert, de lehet, hogy ugyanott ugyanígy hajtva a 2-es meg benyel 10.5 litert. és akkor mi van...

    a dízellel sem úgy kell összevetni, hogy húúú, eszik 11 litert, a dízel meg 5-öt, hanem úgy, hogy a dízel 800 rugóval drágább újkorában, használtan is sokkal, a benzin gyakran olcsóbb, mint a gázolaj, először ki lehet számolni, hogy mi a birtoklás teljes költsége, ha nem romlik el semmi. utána ki lehet számolni, hogy a lendkerék, a porlasztócsúcsok, a befecskendező szivattyú, stb. stb. javítása mekkora tétel, és úgy hogy néz ki a tco. és akkor kiderülhet, hogy a dízelt olcsóbb tankolni (mert az, én ezt nem is vitattam soha), a benzinest meg olcsóbb fenntartani (összköltségét nézve).

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés