Hirdetés
- Vissza a jövőbe film Peabody fészere baki.
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Asszociációs játék. :)
- DVB-T/T2/C+FM+DAB USB tuner stick
- Gépház az asztalon. Soha nem fogom ezt megérteni.
- Készíts képet az igazi nevedből!
- Milyen mosógépet vegyek?
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
-
LOGOUT.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
vtechun
veterán
tervezem, hogy tavasszal veszek egy Kymco Agility 50 -et, amugy valaki megtudna nekem magyarazni, vagy esetleg magyar nyelvul leirast adni, hogyan mukodik a robogok valtoja, aszem vario a neve.
[Szerkesztve] -
vtechun
veterán
válasz pini1020 #1340 üzenetére
keeway és kymco nem egy kategória, nem kicsi motorgyár a kymco, és nem is gagyi, attól, hogy olcsó attól még lehet jó, én csak mások tapasztalataiból sejtem, hogy nem lehet rossz. Az sem rossz pont, hogy 30% részesedése van a Honda-nak a Kymco-ban. Szal attól, hogy eddig erről a márkáról még nem nagyon lehetett hallani, attól még lehet igazán jó. De majd kiderul, ha megveszem.
-
vtechun
veterán
Majd mindenképpen beszámolok róla, ha megvettem. Egyébként az gáz, hogy a boltból kb 50 km lenne mire hazaérnék vele, saját kerekén gáz lenne rögtön így indítani? természetesen kiméletesen mennék vele, olyan 40-el. Egyébként lenne itt helyben is (Nyíregyháza) , de itt van 12000 ft üzembehelyezési díj, míg Mátészalkán nincs. Szal lehet Szalka lesz belőle, ha más nem, hazahozzuk teherautóval. Szóval fő kérdésem az lenne, hogy vajh nagy gond lenne-e ha kezdetnek egyből 50 km-t tennék meg vele? a válaszokat előre is köszi
Egyébként a Kymco egy tajvani motorgyár. Ez a tipus meg állítólag megbízható, olcsó, stb. Szal nem tűnik olyan rossz vételnek. Magyar képviseletük :
[link]
[Szerkesztve] -
vtechun
veterán
Kymco Agility 50, 4 ütemü léghűtéses . Jajj de jó lesz már Amúgy régen egyszer voltam olyan elvetemült, hogy -24 fokban robogoztam felul 7 reteg ruha, lent 3 nadrag de jo volt Várom már nagyon a kcisikét, lehet ugyjovok hogy telerakom atankot, ha esetleg nem lenne tele, es akkor majd legkozelepp is ha teletankolom akkor megnezem mennyi kellett bele, és akkor kiszamolom, hogy mennyi volt a fogyasztasa. Elvileg keveset fogyaszt.
-
vtechun
veterán
Valakinek van ilyen Kymco Agility 50-e? Tapasztalatok?
-
vtechun
veterán
dehogy gondoltam meg magam, csak nehezen bírom kivárni a jövőhét csütörtököt, amugy nem nagyon izgatnak a műanyagok, legyen a moci üzembiztos és takarékos más nem nagyon számít, főleg a külső nem...
-
vtechun
veterán
ezüst - sztem, amúgy meg ha már borulásra kerül a sor, akkor sztem majdnem mindegy milyen műanyag. De ismétlem legfőkébben a gazdaságossági tényezők miatt esett a választásom erre a robira... Meg persze nem is nagyon hallottam róla rosszakat, azt meg nem akarom, hogy már gyárilag annyira kilegyen élezve a motorja, hogy meghaljon nekem 2 év után. Volt nekem anno 1983-as öninditós Honda Aero robogom, azzal is mentem 20-30 ezer km-t mindenféle olajjal és benzinnel meg max gumit cseréltem rajta De persze a Kymcot jobban szeretném karbantartani... De ezt sem szeretném ha a garanciális szervízért elkérnék a motor árát, mert ez is nagy divat lett az utóbbi időben a 3-5 éves autogaranciák idejében
-
vtechun
veterán
5 literes (a felhajtható háttámla alatt van), egy masik fórumon beszélgettem gyerekkel akinek ilyen van, azt mondta, hogy folytással ment 53-at anélkül max 67-et de 1/3 -2/3 gáz között. Szal lazán. Egy 120 km-es távon nézegette ezeket az adatokat. Az tény, hogy nem egy teljesítménybajnok, de legalább takarékos. A Yamaha Aerox az egyébként sztem más kategória, 2 ütemü , és jóval drágább. Az biztos, hogy annyival nem jobb, mint a Kymco.
[Szerkesztve] -
vtechun
veterán
a gyerek az írta, hogy 67 volt a max , de dimbes dombos területen mérte, ez max gázzal volt, 1/3-1/2 gáz volt az utazó 60-65, tehat ezt erőlködés nélkül tudja tartani. Atank nyílása van a háttámla alatt, a tank nemtudom pontosan hol van, de van nekem valahol részletes műszaki rajz a gépről, majd lehet felrakom valahová és belinkelem.
-
vtechun
veterán
nemtom, nem hiszem, hogy fogok cigánykodni Így is eléggé alacsony az ár. Külföldön mindenhol jóval 1000 euro felett láttam, tehát drágább. Szóval szerintem én örülök, ha már a seggem alatt lesz Már hívtam amúgy a boltot. Ezüst színüt mondtam, lehet miondjárt felhívom, hogy le is fixáljam a dolgot.
-
vtechun
veterán
Anyám is mondta, hogy eljon velem ide nyiregyre ahol elakarnak kerni 12ezret uzembehelyzesert, hatha tud alkudni mivel vettunk ott egy autot is meg minden, de mondom en nem ciganykodom. Nem szeretek problémás ügyfél lenni. Egyébként hol laksz helyileg? mert a [link] -re kattintva láthatod, hogy hol lehet kapni adott környéken, tehát előben mindenképpen tekintélyesebb látvány sztem. Nem hittem, volna hogy ekkora. Persze ha a teljesítmény jobban számítana nekem mint a gazdaságosság akkor én sem ilyet vennék, de mivel nem így van , ezért ilyet veszek.
[Szerkesztve] -
-
vtechun
veterán
Na megvan a kicsike Nagyon öblös hangja van. Állat. Mintha lenne vagy 250-es. De kemény volt azért ilyen időben 50 km-t motorozni belefért faszául a zárt bukóm a csomagtartójába, úgyhogy az is zsír.
-
vtechun
veterán
válasz sharpapa #1470 üzenetére
tajvani nem kinai, keeway meg társai kinai, de olvasgass a honlapjukon [link] , amugy van kis akaszto, 2 fajta sztender, stb. végsebességet természetesen nem teszteltem, de volt hogy azon vetem észre magam hogy 45-el megyek, es lett volna még tartalek, de természetesen nem akarom bejáratósan hajtani annyira. Már a rendes sárvédővel van szerelve...
[Szerkesztve] -
vtechun
veterán
[link] itt van a kicsikerol egy kis izelito egy avi is van benne , amiben lehet hallani a hangját kicsit torzit de zsír
[Szerkesztve] -
vtechun
veterán
[link] na ilyen a hangja a Kymco Agilitymnek fasza torzításmentesen
-
vtechun
veterán
válasz GodHeart #1490 üzenetére
távol kelet =/= kína, a Kymco meg tajvani, nem egykutya hidd el, de majd kiderül, természetesen szétnéztem a piacon, mielőtt megvettem volna, s mivel rosszat nem hallottam róla, ezért esett a választásom erre. 4 utemu, szoval kulturaltabb, kisebb fogasztasu a motorja mint a 2 utemueknek. gazdaságosabb a működése. használt szarokat meg elvből nem veszek, igaz volt régeben egy 1983-as honda robogom, es mindenféle karbantartás/szervíz nélkül beleraktam 20-30 000 km-t De végül már megadta magát ilyen volt : Tehát olvasgattam kb 1 évig a neten a Kymco Agility-ről, rosszat nem hallottam róla, megbízhatónak, jó vételnek tűnz, és tűnik még most is. nem szabad a Kymcot mondjuk a Keeway-jel összekeverni.
[Szerkesztve] -
-
vtechun
veterán
a kinézet nem minden... meg nem is egy kategória a Keeway a Kymco -val.
golyani nekem elvileg azt mondtak, ingyenes lesz a folytáskivétel, de majd kiderül, 5x hívtam fel ezt a boltot mielőtt megvettem volna. Szerintem én voltam az első Kymco vásárlójuk. Remélem ezt valamivel jutalmazzák De amúgy tökéletesen elégedett vagyok a mocival. Az idő is jó mostanában Tegnap is mentem vele 60 km-t -
vtechun
veterán
na tankoltam 3.adjara, mostani es elozo tankolas kozotti fogyasztas most bejaratosan 2.06 liter/100 km Fasza Csak idegeseit hogy hatso kerek sztenderen ugy forog mintha excentrikus lenne, ugy ertem hogy felfordulat fasza konnyu utana meg nehezen fordul nemtom, hogy ennek ilyennek kell-e lenni...
-
vtechun
veterán
-
vtechun
veterán
Hi! Vazze 1,79 volt a moci fogyasztasa 100 km-en Pedig annyira nem kimélem. Meg még bejáratós De fasza lesz úgy érzem
-
vtechun
veterán
Fogyasztásban mondjon valaki olyat ami kevesebbet eszik mint az enyém Biztos van olyan Legutóbbi 193 km-en átlag 1,8 liter evett 100 km-en Igaz még bejáratós, meg nem is megy többet 50-nél. de akkor sem rossz kis cucu. Egyébként Kymco Agility 50 -ről van szó.
-
vtechun
veterán
válasz golyani #1701 üzenetére
Természetesen tudom, mivel még bejáratós, így semmmiképpen sem. Csak mivel jobbminőségű így kiméli a motort jobban sztem. Meg vannak benne bizonyos adalékanyagok is így bejáratósan semmiképpen sem hátrány
GodHeart: miért ártana neki a Shell V Power Racing benzin? Végiggondoltad mielőtt ezt írtad? Az semmivel sem rosszabb mint egy 95-ös. Tehát nem árthat. -
vtechun
veterán
ismétlem, nem a nagyobb teljesítmény miatt tankolok bele olyat, hanem mert az ugymond egészségesebb a motornak, pláne egy bejáratósnak, mert vannak benne bizonyos adalékanyagok. És mivel ez az első önálló keresetemből megvásárolt járművem, ezért szeretném minél tovább élvezni.
Tigi:
én elsősorban a gazdaságosság híve vagyok azért vettem azt amit vettem. Mert egy éve olvasgatok róla szóló fórumokat és nem nagyon hallottam még rossz tapasztalatokat róla. Tavaly ebből a tipusból adták el legtöbbet az országban. Az Amerigot a masik kettovel nem szabad egy lapon emlegetni. Nem egy kategoria. Az biztos, hogy a Piaggio nagyobb név mint a Kymco. De e Kymco se most kezdte az ipart. Több mint 35 éve gyárt motorokat /robogókat. Az a Piaggio meg a törpe kerekeivel ne mondd már, hogy jol nez ki. A Kymcon meg hattamla is van, ha már olyan öreguras vagy
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- Telekom mobilszolgáltatások
- Macska topik
- Netflixesedik a YouTube, AI gyárt rá videót
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen