- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- bitpork: Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- sziku69: Szólánc.
- Aggregátor gondjai, örömei, és elmélkedései
- Chosen: Canon 5D II - portrézás 2025-ben
-
LOGOUT
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
piaggionrg
újonc
válasz
nyogo83 #74194 üzenetére
Hát nem egyszerű a dolog menetközbe hallom jobban akkor meg nem tudom nézni
sztenderen annyira nem hallatszik. Azon a teljesítményen ahol előjön nem is igazán tudom sztenderen tartani mert elmászik minden fele. Nagyon remélem nem a főtengely környékén valami mert ott minden új 5-600 km van mindenbe. Hátul viszont a hajtást még egyszer se bontottam meg.
-
nyogo83
Topikgazda
válasz
body007 #74197 üzenetére
Tok jo amugy, hasznaltam mar parszor, de igazabol csak ellenorzesre.
Ennyiert lehet kapni rendes hagyomanyos "lekattanos" nyomatekkulcsot, ami sokkal jobban "visszajelez", ha elered a beallitott nyomatekot.Tudom ajanlani a neha Lidl-ben/Aldiban kifoghato nyomatekkulcsot, valami 9k korul remlik. Ilyen adapterrel utanaellenorizve szinte alig merheto a pontatlansaga. (Pl 90Nm-nel +/- 1 Nm korul volt).
-
Ez mi fasza cucc
-
Boci23
csendes tag
Sziasztok!
Egy Benelli 491 sport (minarelli motoros),vízhűtéses robogóval kapcsolatba lenne kérdésem.
A levegőszűrőn elég sok olaj látszódik,szépen folyik le az oldalán. Gondolom nem normális jelenség. Kérdezném,hogy mi lehet a hiba?
Nem vagyok szerelő,motor sincs régóta nálam.
Valakinek valami ötlet?Köszönöm!
-
nyogo83
Topikgazda
válasz
piaggionrg #74193 üzenetére
Ez igy ennyibol nehez lesz, mertmi nem halljuk honnan jon a hang illetve milyen jellege van
Nem tudod abszolut behatarolni hogy honnan jon?Elsore azt mondanam, valamelyik csapagyad a hajtasnal, igy latatlanba/hallatlanba
-
piaggionrg
újonc
Sziasztok!
Megint találtam magamnak mit csinálni a gépezeten. 40-50 km/h felett sípoló/visító hang hallatszik. Hátulról hallom és nem szélzaj mert sztenderen is próbáltam. Más tünetem nincs de ez elég zavaró. Alapból is nagyon hangos a robogóm (70-es henger sportkipufogóval) de ha még mellé visítok is az fantasztikusAmit nagy bontás nélkül lehetett ellenőrizni már átnéztem de a hang nem változik. Hajtóműolajat lecseréltem. A hajtásba 500 km van (variátor+szíj). A variátor lapátja nem a legjobb állapotú de annak lehet ekkora hangja? Esetleg még a hajtómű fogaskerekeire gondoltam hogy szétszedem megnézem de az elég nagy munka. Ötlet?
-
KTMHobby3
tag
válasz
molnarpeter #74191 üzenetére
Így van, ahogy írod, ha valaki készül egy hosszabb leállásra. Legtöbbször azonban nem így történik. Ha nálam 3 hónapnál hosszabbra sikeredik a leállás, le szoktam ereszteni a régi benzint, ami nem is baj hogy van, alkatrész mosásra sajnálnám a frisset. 1-2 liternél többet még nem kellett leengednem, késő ősszel nem szoktam teletankolni a motort.
-
válasz
nyogo83 #74189 üzenetére
Az enyém kézi szívatóval (melegítve, már visszatolva) is darál pár méteren. Konstans gázzal gurulok és egyszercsak megindul (abba marad a dara). Aztán ha üzem meleg már tökéletes, csak "hidegen" csinálja. Fogalmam nincs miért csinálja
Mintha sokat kapna és nem bírja eldolgozni...
-
nyogo83
Topikgazda
válasz
Casoli #74187 üzenetére
Normalis, mert azt jelenti, hogy a szivato meg nem zart vissza teljesen.
Automata szivatoja valogatja, melyik motornal hogy viselkedik. Volt olyan robogom, ami teljesen ugy viselkedett, mint amit leirtok, ha nem vartam 3-4 percet inditas utan. De volt olyan, aminek inditas utan fel perccel mert lehetett huzni, nem volt semmi baj.Mindig ugy csinalom, hogy amikor indulok, beinditom aztan addig jar amig elrakom a lakatot/lancot, felhuzom a kesztyut, bukot, elszoszmotolok. Amikor mar az alapjarat visszaalt normalisra, akkor nagyjabol mar el lehet indulni.
Amugy az, hogy az alapjarat visszaal normalisra meg nem jelenti azt, hogy a szivato teljesen visszament, ilyenkor meg az elso par nagyobb gazfroccsnel elofordulhat a daralas/fulladas, ami ennek a jele.
-
KTMHobby3
tag
válasz
janinitez45 #74168 üzenetére
Szia!
Ha a 3 éves benzinnel akarod elindítani, kicsi az esély rá hogy sikerülni fog. Én 1,5 éves benzint meggyújtani sem tudtam, csak úgy hogy vattát dobtam a benzinbe, de fekete füsttel égett. Lecseréltem a benzint, azonnal indult. A mostani etanolos benzin, hosszú idő után, megromlik. -
Norbika88
senior tag
Üdv!
Érdeklődnék hogy rossz automata szivató okoz olyan problémát, hogy hideg indítás után az első 50-100 méteren darál a motor, nem tud kipörögni? Utána szépen húz.
Pöccre indul hidegen, de van hogy felpörög 4-5000-es fordulatra, ilyenkor ha nem indulok el vele akkor annyira megszívja magát, hogy gáz adásra befullad.
Melegen szép az alapjárat, nem fullad.Variátort, szíjat, görgőket cseréltem, kuplungharangot is. Sajnos a kuplungot, kontraszt és kis rugókat nem tudtam még cserélni, be kell szereznem egy 38-as dugókulcsot. Ez hidegen daráló probléma a csere előtt is megvolt.
50ccm / 2T
-
mumtaz
senior tag
Nekem mázlim volt, mert aki mögöttem jött a csattanás után azonnal félre állt és megadta a nevét és telefonszámát, ha esetleg tanúskodni kellene mellettem. De a károkozó elismerte a történteket és fizetett a biztosító, csak keveset. Mármint érték szerint fizettek rendesen, csak a magam szempontjából volt ez kevés, hisz 600000-ben volt az autó tavaly. De ezt ugye nem lehet a biztosítónak felróni.
És ez nem kis csattanás volt. A jobboldali hossztartóm eleje úgy elment, hogy a bölcső tartócsavarját is átrántotta magán a bölcsőn. -
-
siti
őstag
válasz
mumtaz #74162 üzenetére
ugyanez történt velem is, szemből piroson jött át, én balra kanyarodtam és végül én lettem a hibás, hogy balra kanyarnál nem adtam elsőbbséget, mert részemről telizöldnél mindegy hogy szemből min jön át.... csak lámpa és sárvédő sérült, meg két bónusz ugrott. de azóta is bennem van a méreg, hogy nem vertem jobban az asztalt, hogy piroson jött át, bár max a szemből jövő is kap bírságot és senkinek se fizet a biztosító...
és akkor holnap elkezdem a robogó szezont én is.
idén karbit is pucoltam, ahogy kell két év után olyan patyolat tiszta volt, hogy meglepődtem én is. Fúvókákat azért átfújtam, ha már szétszedtem. -
nyogo83
Topikgazda
válasz
janinitez45 #74172 üzenetére
Akkor ott valami a karbiban nem okes vagy a fuvokaknal, vagy a tuszelepnel.
Mert ha a karbiba eljut a benzin, viszont a hengerbe nem, akkor tul sok lehetoseg nincs, hogy hol akad el.Szet kellene megegyszer szedni es rendesen atnezni. Osszerakass utan keverekcsavart 1,5-re tekerve kifele okolszabalykent be kellene indulnia. Utana majd lehet allitani a kevereket.
vtechhun: en nem aggodnam tul egyelore a dolgot. Hosszabb allas utan nekem is van robogom amibol ilyen idoben kiparolog a benzin a karbibol es kell neki jopar rugas mire beindul.
-
vtechun
veterán
válasz
janinitez45 #74174 üzenetére
Értem.
Mitől lehet ez? Valami csavar laza a karbiban? Vagy mi miatt szokott ilyen lenni?
-
nyogo83
Topikgazda
válasz
sityupityu #74170 üzenetére
Jobb ketszer mint egyszer se.
-
vtechun
veterán
Sziasztok!
Kymcoo Agility 50 4T
kb. 8-10 nap állás után nagyon nehezen indul. Csak rúgás működik egyébként. Ötlet, hogy mi miatt lehet? Esetleg eltűnne a benzin a karbiból?
-
Repsol600
addikt
válasz
janinitez45 #74168 üzenetére
Karbiba eljut a benzin? Vákumos csap meg szokott dögleni ezeken. Esetleg csövet nézd meg ami megy a karbiból csapra nem-e repedt ki és ezért nem tud vákumot csinálni.
-
válasz
janinitez45 #74168 üzenetére
A karburátorban van benzin? Lehet, hogy nem működik a benzincsap rendesen.
szerk: Basszus...Nyugo, én ezt már nem törlöm. 6 mp lemaradás
-
nyogo83
Topikgazda
válasz
janinitez45 #74168 üzenetére
" benzin van"
Inkabb ugy irnam, gyanus hogy benzin nincs. Nezd meg, hogy a karburatorig eljut-e a benzin. Nem tudom, hogy ez ejtotartalyos-e, de vagy vakumos benzincsapja van vagy vakumos benzinpumpaja.
Meg kellene nezni, mert lehet a benzincsap leragadt az allasban. A benzincsapra megy egy vakumcso (egy megy a tankbol eg egy megy a karbihoz, a harmadik a vakum), azt meg kellene szivni, addig emig el nem indul a benzin a karbi fele.
-
janinitez45
tag
Sziasztok !
Van egy CPI Oliver robogóm 3 éve letettem most akarnám használni de nem indult be .Szikra van , benzin van , karburátort kimostam minden furatot át fújtam levegővel . Mégis csak úgy indul be hogyha a levegőszűrőnél benzint adok neki ! akkor is csak kb 15 másodpercig jár a motor . Hol lehet a hiba miért nem jut benzin a hengerbe ? Kérlek benneteket segítsetek ! -
flegga92
senior tag
válasz
perge666 #74159 üzenetére
Nekem sem tetszettek, mert hogy néz má' ki, aztán mentem a Scarabeoval egy karikát és azt érzem, hogy le kéne cserélni a Cygnust
Annyival komfortosabb, hogy nem érdekel a kinézete. Szívem szerint egy Honda Innovát vennék, de jelenleg van jobb helye a pénznek. Garázssoron van egy ilyen egy idős úrnak, mindig ódákat zeng róla. -
Tamás9x
őstag
Van valahol egy átlag fogyasztási lista 50-500ccm-ig? 4T
tudom plafon amennyit adok neki, de a gyári értékek érdekelnének tól-ig ha van iylen. -
mumtaz
senior tag
válasz
sityupityu #74160 üzenetére
Mire célzol? Az autóra?
Ez még Február 28.-án történt. Mentem be melózni. A szemből jövőknek piros volt én meg balra kanyarodtam. Egy gyökér (más másnak nem tudom nevezni) szemből a busz sávon áthajtott a piroson, miközben onnan a másik két sávban mindenki állt. Nem is láttam meg az álló autóktól, csak amikor már késő volt. Olyan 45 fokos szögben kapota el az autóm jobb elejét.
Sírtam is miatta, mert ezt az autót csak tavaly júliusban vettem motorhibásan és az ugyanilyen autómból raktam át a motort (amiben csak 36000Km van most) ebbe a bordóba. 600000 Ft körül volt ez a tavalyi mutatvány mindennel együtt. Erre jött ez a gyökér vagy 70-el.
Február óta morfondíroztam, hogy mi legyen. Másik autót értelmes állapotban nem tudok venni. Ezzel a bordóval semmi baj nem volt, viszont a biztosító ugyebár nem sokat fizetett, mert 20 éves. Próbáltam eladni is a régivel együtt (mert az is meg van még motor, meg néhány alkatrész kivételével), de sajnos az egész autóért akartak adni 30-at. Nem mentem bele. Amennyi pénzem meg van, abból vagy ezt csináltatom meg, vagy maximum találok egy hasonlót, a saját bajaival meg rozsdával együtt.Most jutottam el arra az elhatározásra, hogy inkább megcsináltatom. Mert egyébként tényleg jó állapotban van - a törést leszámítva - és előttem egy mozgássérült emberé volt 15 évig. Vigyázott rá. Én is szerettem ezt is, meg a régit is, ami 2007 óta meg van, csak megette a rozsda.
A motort viszont 2012-ben vettem vatta újan. Pontosabban egy gyárilag újjáépített motor a Lutoni GM gyárból. Tehát 0km-es volt. Ami benne van, azt én tettem bele.
-
-
válasz
Tothgera30 #74154 üzenetére
Nézd meg, hogy nincs-e kopás a variátor bronzperselyében illetve magában a csapszegben, nem kotyog-e. Mondjuk ennek az ellenkezője is okozhat hasonló jelenséget, ha valamiért kicsit szorul a csapszeg.
Görgőben javaslom a hagyományos dr pulley-t, a létező legkeményebb görgő. Ha netán valamiért megint hasonló dolog következik be, akkor nem lapolódnak(nem kopnak) olyan könnyen a görgők mint más gyártónál.(#74157) mumtaz Hogy történt?
-
perge666
veterán
válasz
Tothgera30 #74158 üzenetére
Ezért most biztos sokan meg fognak szólni,de az hogy néz már ki?
Nem vagyunk egyformák,nekem nem tetszik,de neki meg lehet pont a stílusa.
-
-
mumtaz
senior tag
válasz
perge666 #74127 üzenetére
Tegnap összehoztam a szállítást, mert céges Partnerrel jöttem haza. Hát nem volt egyszerű a helyzet, hogy beszuszakoljam a jetforce-ot.
. Anno vittem már benne a piros Jetforce-omat is, de azon nem volt szélvédő. És, mivel utoljára két éve vettem le róla, jól berohadtak a csavarok. Mindegy, befért.
Bevittem a melóhelyemre az összes alkatrészemmel együtt, aztán vagy most hétvégén bemegyek buzerálni a gépet, vagy jövőhéten majd meló után.
Most minden egy kupacba jött, mert közben meg az összetört autómon is megszületett a döntés, hogy javítva lesz, ami szintén nem lesz kis beavatkozás.Szóval lesz itt meló dögivel, csak így a Jetforce-omon most csak a motor lesz megcsinálva, pedig az idomokon is lenne javítani való, csak idő nem lesz rá, mert valamivel mászkálnom kellene végre.
BKV-t nem nekem találták ki, hogy minden nap 2 és fél órát töltsek azzal, hogy elmegyek melózni meg hazajövök. -
Geresics
addikt
Köszi mindenkinek a válaszokat, továbbítottam azokat!
-
Érdekes talány vette kezdetét a mai napon. Tehát nekiálltam görgőt cserélni múlt héten. 4,8gr-ról, kerek 6gr-ra váltottam, mivel teljesen gyári motornál úgy éreztem feleslegesen sokat pörög. Szóval megtörtént a beavatkozás, látványosan jobb lett, két kis rövid kört tettem a motorral tesztelés révén. Másnap jött egy vevőjelölt, ő is kipróbálta, frankón húz, minden rendben. Majd egy hétig hozzá sem lett nyúlva. Erre mai napon felvirradt, és robogóra pattantam. Melegítés után első gázadás után felpörgött, szépen húzott 10-15km/h-ig, megtorpant, majd (bármilyen nemű gázállásra) lassan, erejét összeszedve tovább gyorsult végsebességig. Végül szétszedtem, kikaptam a görgőket, és mint ha a felületük megkopott volna. Az a tippem hogy "megtapad" a variátorban, és nem tud kicsúszni rendesen. Esetleg milyen más megoldás lehetséges?
-
Tamás9x
őstag
válasz
sityupityu #74144 üzenetére
Köszönöm, igazából bővíteném egy kicsit a hengert, mert a kopás az kopás, gyűrű csere nem képes csodákra egy idő után.
Idő közben megjött az olaj hűtőm, felpakolom és csinálok egy nagyobb felbontású képet -
zozyk
addikt
válasz
molnarpeter #74151 üzenetére
-
válasz
energy4ever #74149 üzenetére
Nem rossz a Zip, de azért más kategória a kettő. Jóval nagyobb robogó az SR, a futóműve meg szerintem a legjobb az ötvenes robogó kategóriában, véleményem szerint jobb az aerox-nál és még talán a runner-nál is. A Zip-et meg minden tekintetben fölülmúlja.
Ha a kényelem extrán számít, akkor meg a runner viszi a prímet, ő a legnagyobb. -
-
válasz
Tamás9x #74138 üzenetére
Ez sok mindentől függ, lehetnek változóak a lépcsők a pluszos dugóknál a különböző típusok között. Az sem mindegy, hogy mennyit kell levenni belőle (sima kopásról vagy esetleg sérülésről van-e szó).
Megy az összefoglalóba a gépsárkányod (nagyon klassz lett), de jó lenne egy teljes méretű képet felraknod mindenféle keret nélkül, hogy ki lehessen rakni nagyba is ha valaki jobban meg akarja nézni.
-
perge666
veterán
válasz
Geresics #74139 üzenetére
Szia.
Én vettem lassan 2 éve új Sendát,és elégedett vagyok vele,csak az ára elég borsos.
Esetleg ha automatában gondolkodol,akkor valamivel olcsóbban 600K körül szerintem még kapni Aprilia SR-t,azis bitang jó gép,több mint 5 évig énis nyúztam egyet,csak tankolni kellett,és 50-es létére erős,pörgős volt. -
macilaci78
nagyúr
válasz
Geresics #74139 üzenetére
A topikban kettőről tudok, egy Sedna és egy Keeway (?) márkáról. A lényeg, hogy az előbbit 8-900k környékén vették, az utóbbit 300k környékén, újan, garival, mindkettőhöz van szervizháttér, alkatrészutánpótlás és nem a Kínában billegő dzsunkán gyártott minőségben.
Ha Budapest belterületén akarod használni és pénz nem számít, akkor az elektromos robogó is alternatíva lehet: kivehető akku, lakásban is tudod tölteni, árban összemérhető egy új márkással (Yamaha, Honda, stb), van ezekben már 60+ km hatótáv is.
-
Geresics
addikt
Sziasztok,
ha valaki zsír új 50-es robogót szeretne venni, akkor mi a legjobb választás Budapestre?
Gondolom legyen kerékátmérő a szar utak miatt, és erősnek is illene lennie, hogy azért tudjon indulni lámpánál?
Pénz-ékszer nem számít, de fontos, hogy új legyen, legális, és lehetőleg megbízható (bár szervizköltségek sem számítanak)!
Köszi! -
Rivaul
addikt
Egyébként igen. Kifejezetten szeretek autót, motort, fűnyírót és minden ilyesmit szerelni. De laptop, tv egyebeket is. Kikapcsol általában. De itt minden vastagon ragacsos olajos volt, nah ezt nem szerettem. Nem is tudsz szerelni mert nem látod ki kivel van, de takarítani meg rendbe szedni nincs se időd se energiád, főleg mert nem fizetik meg. Egy volt a kérés, minél kevesebből de menjenek legalább a próba körre.
-
Phvhun
őstag
Sziasztok,
Régebben láttam lehetőségeket arra hogy 10k+fa környékén tudjak bérelni 50-es robogót 1 hétre, de ezek most eltűntek.
Tudtok erre valami megoldást? (mindegy hogy mennyire leharcolt, csak menjen)
Köszi
-
perge666
veterán
válasz
spanglee001 #74132 üzenetére
Na ez jó hír.
-
spanglee001
addikt
Régebben volt szó az 1 szezon alatt futott 10k km-t michelin winter city grip ami szét repedt. Ma szolt vissza a kekhold hogy a michelin visszaigazolt kapok új gumit . De vissza is adtak volna a vételárat
-
-
Rivaul
addikt
Kész vagyok életem első kínai robogó szerelésével. Egy igazi csótány volt. Mindenhol olaj sár, széttört hajtás, minden gumi és műanyag széttördelve. Indulni sem indult. Egy Kreidler rmc E. Bele ment 3 hetem de üzembiztosan ketyeg és motorozható. Viszont nem értem hogy mi a bánatnak csinálnak robogókat ahelyett hogy öntözik a rizsföldeket
Mindenesetre jó kis tanuló meló volt. Már csak kettő van belőle itthon ami ugyan ilyen állapotban van
-
nyogo83
Topikgazda
válasz
energy4ever #74126 üzenetére
Az egy eleg vastag gumiszonyeg. Vinonal az egyfajta plusz merevitest illetve sulyelosztast csinal, mert nem tul vastag a taposo muanyag idom.
-
mumtaz
senior tag
válasz
perge666 #74106 üzenetére
Itt nincs senki ismerősöm.
Újpesten laktam szintén panelban. Viszont ott meg volt az az előny, hogy a ház előtt rendes többsoros parkoló volt és akkor még ott állt az autóm, amibe a kiszerelt dolgokat be tudtam pakolni, míg a blokkot felvittem a lakásba javítani.
Itt Újpalotán a ház közelében nincs olyan hely, ahol ott merném hagyni leponyvázva a blokk nélküli vázat. Ráadásul szinte mindent fel is kellene hozni, mert most nincs autóm, ahová be tudnék pakolni.Simán felhoztam volna az egész gépet, de túl nagy a lifthez. Hiányzik 20 centi, hogy be lehessen rakni. Itt sajnos a lift is kicsi.
Garázst is nézegettem, de nem éri meg, olyan horror áron adnak ki garázsokat egy hónapra. Pár napra meg nem adnak ki.
Sajnos lehet, hogy marad majd az, hogy haza kell jönnöm a céges autóval és bevinni a munkahelyemre és ott az udvaron bütykölni. Csak azt azért sem szeretem, mert itthonról nem tudok mindent becipelni. Meg jön az, hogy esetleg valami kis apróság itthon marad, ami viszont kellene és eléggé macerás hazajönni érte, vagy arra a napra lőttek a szerelésnek. -
válasz
molnarpeter #74119 üzenetére
Az én évjáratomnál külön van a kettő.
Hétvégén már akartam volna vele foglalkozni,de nem jött meg a csomag
Így jövőhétre marad a nagy szerelés. -
nyogo83
Topikgazda
válasz
#50433536 #74121 üzenetére
Kicsit vilagosnak tunik, de 4T-nel annyira azert nem annyira latvanyos az ozbarna gyertyakep mint 2T-nel.
CV-s vagy siktolattyus a karbi? Subertut nem probaltad feljebb venni? Pedig nagyobb hengerhez ha csak minimalisan is, de szerintem utana kellene menni egy kicsit a fofuvokaval.
Nekem most 125-os blokkon 150-es henger van, fofuvoka egy picivel lett nagyobb, az alapjarati maradt (vissza is durrog neha motorfekre, de nem annyira gaz). -
#50433536
törölt tag
Sziasztok!
Egy kis segítségre van szükségem. A két éves 4T robogóm most lett átépítve 70ccm-re, vettem hozzá egy Polini tunung szettet. Henger, hengerfej, dugattyú és variátor tárcsa plusz görgők. Ez volt a szettben. Tényleg sokkal jobban megy. A karburátor az eredeti maradt, mert 16-ra volt szűkítve a torok átmérője, de a karbi gyárilag 18-as, ami általában 70-80-as motorokhoz van. A szükitőt/távtartót felfúrtam 18-ra és kész.
A levegő csavarral beállítottam a legmagasabb alapjárati fordulatot, majd egy nyolcadot vissza, meleg motornál. Mentem vele 200km-t és kiszedtem a gyertyát, ami így néz ki:
Ez nem túl világos színű szerintetek?
A főfúvókákat is váltogattam, kisebbre-nagyobbra, kipróbáltam a gyorsulást és a meredek kapaszkodást. A gyári főfúvókával egyértelműen sokkal jobban megy, mint a más méretekkel, ezért az maradt benne.
Előre is köszi!
-
nyogo83
Topikgazda
Ma vegre en is eljutottam az egyik felujitas vegere
Kb pont 1 evvel ezelott csajomnak 60k-ert vettunk egy motorhibas, hamlo fenyezesu, itt ott tobb darabban repedezett/torott idomu Vinot.
Aztan szepen aprankent ahogy melo mellett jutott idom ra, blokk komplett felujitas/hajtas szinten, karbi, elektromos rendszer, muanyag elemek kijavitasa/ragasztasa, regi festek eltuntetese/gitt/fenyezes. Ma fel
napom volt, gondoltam vegre osszerakom, lassuk mi az ami meg hianyzik.Sajnos arrol nincs kep mikor elhoztuk, csak mikor mar nekialltam a maradekot a vazig lecsupaszitani
Ez pedig a mai allapot. Gyorsan meg pont amikor elkezdett szemerkelni az eso, mentem egy kort vele.
Ami meg hatravan: az ulest ujrahuzni (huzat mar megvan), de amig meg muhelyben volt, meg sokszor melosruhaba mentem vele tesztkort, nem akartam. Krom elvedo csikok az elso idom eleire. Elso gumi csere, illetve valoszinu hatso rugostag csere.
Raadasul nem csak Mumtaz elvetemult: en is a lakasban (konyhaban
) ujitottam fel a blokkot, mivel a muhely messze van a lakhelytol, es csak estenkent volt idom vele foglalkozni. Annyi konnyites volt, hogy "csak" a blokkot kellett felvinni.
Ja, kb 70k volt az osszkoltseg ami rament, ebben a festekektol kezdve minden benne van.
-
nyogo83
Topikgazda
Pedig nezik bizony ha nem szabvanynak megfelelo "kupak" van csak a fejeden.
A HD-sek kulon allatfaj, azt is buntetik ha megallitjak, csak maximum bevallaljak a stilus miatt.
Ami sisak nem er a ful vonala ala, az kozutra nem hasznalhato, meg nem is szokott a megfelelo ECE tanusitvannyal rendelkezni.
Kulfoldon, pl Amerikaban nem is kotelezo a sisak (azert is jarnak a HD-sek ott olyanban amiben).
Zin: sajnos a teleszkop kromszar semmilyen motorhoz/robogohoz nem olcso
-
Zin
őstag
válasz
energy4ever #74109 üzenetére
Igen a krom szár kell, meg 2 deci olaj és 1 uj szimering.39.500-atmondtak Honda Centerben.1 db annyi.Vicc...
-
energy4ever
addikt
válasz
csurgoi #74112 üzenetére
Annyira, hogy engem 2szer allitottak meg, es mindketszer szemelyi igazolvanyt kertek, mert nem tudtak, hogy robogora kell jogositvany...
Szerintem aztse tudjak mik ezek a szabvanyok.
Kresz/jog szerint kozuton becsattolt bukosisakot kell viselnie a motoron/smkp-n utazo szemelyeknek. Ennyi.
Nyilvan egy sapka nem megfelelo, se egy munkavedelmi rohambili, de ami bukosisaknak nez ki kivulrol, kizart, hogy valaha az eletbe belekotnenek! -
csurgoi
aktív tag
válasz
macilaci78 #74111 üzenetére
Robogóra szeretném :
Mennyire nézik ezt a megfelelőséget a rendőrök? -
macilaci78
nagyúr
válasz
csurgoi #74110 üzenetére
Ez attól is függ, hogy mire akarod használni. Bringára, elektromosra, amire jogsi se kell, arra a sisak sem feltétlenül kötelező, oda mindegy.
Mellesleg a sisak magánvéleményem szerint nyugodtan mehet a felhasználható igénye szerint, a te fejed, nyugodtan szétcsaphatod. -
csurgoi
aktív tag
A búkósisakra vonatkozó ECE 20.05-ös szabványt mennyire kell komolyn venni?
Kigugliztam és azt írja, hogy amelyik sisaknak nincs meg ez a minősítése azzal nem vehetünk részt a forgalomban.
Szerettem volna beszerezni egy könnyű, nyári, félsisakot a kínai piacról, de ott csak olyan van ami az amerikai DEA szabványnak felel meg vagy annak se.
Viszont itthon is van olyan forgalmazó (insportline.hu) amelyik olyan sisakot forgalmaz, ami nem felel meg az EU-s szabványnak. -
energy4ever
addikt
Ha jol latom 2000-2006 kozott gyartottak, es a gyartonal mar elfogyott szavatossagi garis teleszkopja ezekhez... [link]
Uj nem lesz ezek alapjan. Ha meg lenne, akkor szerintem egy ilyen dragabb, mint egy egesz motor hasznaltan.Szerk: ha csak a becsuszoszar kell, az meg rendelheto gyartotol. Kb 60ezer ft.
-
Zin
őstag
Honda Nes 125 4t-hez keresek balos teleszkop szárat.
-
huniross
tag
Nálunk a kilencedikre felvittek egy zongorát, csak kitartás kérdése.
Az én esetemben az asszony lenne a sarkalatos pont, tuti nem engedné meg. Sőt, meg se merném kérdezni.
Egyébként, hol tartod a mocit? Nekem emiatt kellett vennem egy garázst, ott tudom javítgatni is. Itt két éjszakát nem bírná ki az utcán, tuti ellopnák.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Automata kávégépek
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- PlayStation 5
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen autót vegyek?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Egy szenzor, két zoomkamera: újraírta a Huawei a mobilfotózás történetét
- Ford SYNC 3 infotainment rendszer teszt
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Amazfit Balance - ár-érték egyensúly
- További aktív témák...
- Eladó 4 db Achilles Winter 101 téli gumi 225/40 R18 92V XL
- Új Catler TC 9010 prémium konyhai robotgép 1400 W - 2 év bolti gari!
- Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTD 8v 120Le 2009 ÁRCSÖKKENÉS, amíg a kiszemelt megvan
- Gyeon Q2 autó kerámia bevonatok TOP Áron! + ajándék
- Új Ctek D250TS premium 12V/24V auto akkumulátor töltő 10A/200Ah - 5 év bolti garival! -
- BESZÁMÍTÁS! ASUS ROG Zephyrus GA403UV Gamer notebook - R9 8945HS 16GB RAM 1TB SSD RTX 4060 8GB WIN11
- 119 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 (48 hónap garancia!) (ELKELT)
- Országosan a legjobb BANKMENTES részletfizetési konstrukció! Lenovo ThinkPad X13 Gen 5
- BESZÁMÍTÁS! CSAK KIPRÓBÁLT! ASUS ROG Ally X (2024) 1TB kézikonzol garanciával hibátlan működéssel
- AKCIÓ! Apple Macbook Pro 16" 2019 i9 9980HK 64GB 500GB Radeon Pro 5500M hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged