- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- shadowkidhu: SFF Itthoni labor
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
-
LOGOUT
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
nyogo83
Topikgazda
válasz
mokus1 #75127 üzenetére
Ez egy CV-s karburator, az alatt a kupak alatt fedig a vakumos tolozar membranja van.
Ha ott nem tomit rendesen a kupak, akkor nem tud normalis kialakulni a membran folotti terben, emiatt a tolozar se tud rendesen felemelkedi -> nem gyorsul, nem porog ki a motor rendesen.Remelhetoleg nem lukasztottak ki a membrant
-
energy4ever
addikt
válasz
mokus1 #73815 üzenetére
Passz. En igy tudom, hogy igy vannak ezek. Direkt utana kerdeztem mindennek ehhez erto ismerosnel, hogy kesobb ne legyen olyan amibol problema van.
Amugy meg, volt olyan, hogy haverom ment az egyik choival, en a masikkal. Rendor igazoltatott, odaadtam a papirokat, kerdezte mindket motor az enyem, mondtam, hogy igen. Nem szolt erte semmit se. Hozzatennem azt is, hogy annyira nem ertettek a dolgokhoz, hogy nemis jogsit kertek, hanem szemelyi igazolvanyt. -
válasz
mokus1 #73753 üzenetére
Nekem van egy 180-as 4T runnerom de az teljesen egyenletesen gyorsul egészen a végéig. Óra szerint 145 a vége (az a nagyon max), de abból mínusz 15-öt le kell vonni a valós sebesség ismeretéhez. Nagyobb sebességhez közeledve (pláne 100 fölött) nyilvánvaló, hogy nem olyan gyorsulása lesz mint ötven alatt, de egyébként teljesen egyenletesen gyorsul. Se 90-nél se pedig máshol nincs semmi lyuk benne. Igaz mondjuk, hogy rögtön amikor megvettem egyből rálocsoltam a hajtásra vagy 60 ezret, mentek bele a malossi cuccok. Amúgy idén még elő sem vettem szegényt.
(#73757) Bib "Megfogadtam egyszer, hogy csak olvasó maradok"
Miért, mi a baj?
(#73765) mumtaz Ez jó...
-
nyogo83
Topikgazda
válasz
mokus1 #73772 üzenetére
En hagynam a francba. Lehet piti dolog is a visszajelzo mogott(olajnyomas szenzor), de ez alapjan "Elvileg csak akkor gyullad ki ha 40+kmert mesz vele" komolyabb problemara utal.
Ez akkor jellemzo, ha hajtorud/fotengely csapagy kopas van.
Melegen a higabb olaj es kopas miatt a hajtorud/fotengely csapagynal megnovekedett hezagnal elmegy az olajnyomas.A masik pedig maga az olajpumpa hibaja, de mire oda eljut a hiba, hogy alacsony olajnyomast jelez, valoszinu mar a tobbi mechanikus alkatresz is kapott a "jobol". Az olajnyomas gombak altalaban 0,3-0,5Bar alatti nyomasnal jeleznek, pedig alapjaraton minimum 0,8-1Bar koruli olajnyomasnak kellene lennie.
-
-
perge666
veterán
válasz
mokus1 #73495 üzenetére
Na igen,ezekből szoktak indulni a viták.
Az enyém full gyári,hivatalos szervízbe szedték ki a fojtást,meg a vakcsövet levágták és behegesztették.
75-80 a vége óra szerint,GPS-el gondolom 70 körül megállna,és 3-3,5-ből kijövök.
Bár én általába nem húzom csutkán a szarvát,megvigyázom vagyis próbálom. -
-
-
nyogo83
Topikgazda
válasz
mokus1 #73475 üzenetére
Az egyik amit mondtam, mikor a hianyzo csatlakozot kerdezted
Az az automata szivato.
Ha anelkul is indul, akkor tuti hogy tonkrement es inkab lehuztak eladas elott es a kevereket eldusitottak hogy induljon nelkule is.
A fogyasztasod is azert lehet kicsit magas (bar nekem volt 50-es amivel sikerult 4-4,5-et megetetni, igaz huztam neki rendesen.Sajna arrafele nem tudok szerelot, viszont Balogh Ricsit tudom ajanlani, o otthon van az olasz gepeben, illetve a Scarabeokban. BH Motor neven van szervize a regi Szentendrei ut fele. [link]
Telon erdemes egyeztetni vele, mert elkoltoztek, de csak par epuletnyire. -
nyogo83
Topikgazda
válasz
mokus1 #73401 üzenetére
Az olaj nagyreszt ott a legszurahazon van, illetve a mellete levo csovon. Ki kellene szedni a legszurohazat/legszurot, es az egeszet fektisztitoval elpucolni, meg ott ahol meg latsz. Utana mar latszodna, honnan jon.
A stekker konkretan passz, de ott amire tudok gondolni hogy csatlakozhatna : olajszint visszajelzo, automata szivato(at van esetleg alakitva manualisra). Ha megnezed, hogy hany darab es milyen szinuek a vezetekek, akkor talan konkretabbat tudok mondani.
-
JoinR
őstag
válasz
mokus1 #73292 üzenetére
Van 100-as 2T, az 50-es manualjából lehet tudni (sok helyen említve van a 100-as, mert 90%-ban ugyanaz).
A km-óra meg évjáratfüggő szerintem, nekem 100-ig volt skálázva (90 volt az utolsó szám), de neten tényleg találni 80-asat). Nekem óra szerint 78 volt a max amit ment (10-et nyugodtan le lehet vonni), de ha teletankoltam, akkor a 70-et se érte el
Szélárnyékban egyszer sikerült 88.. -
válasz
mokus1 #73264 üzenetére
Azért arra a 95km/h-ra mérj rá GPS-el, garantálom hogy elég brutálisan csal a sebességmérő.
#73266 energy4ever: Letöltesz egy alkalmazást, ami képes log-olni, telefont beállítod, és a szokásos útvonalat letudod. Még mértem Garmin Fenix-el is, az kicsit pontosabb talán, mint a telefonok érzékelője.
-
-
Skymiskolc
csendes tag
válasz
mokus1 #73195 üzenetére
Szia, nekem van egy benelli 491 ac-m. Tavaly ősszel vettem, fekvő minarelli, gurtner karbival, ami Miskolcon ismeretlen fogalom, kb. két hét volt szerezni hozzá fúvókát(előző tulaj 12es karbiba 76osat rakott) . Futóműve 110kilóval kicsit gyenge, fékek megint nem a legharapósabbak, de bárhová elvisz, csak nem egy versenygép, nálam 4 liter körül eszik 64 es fúvókával. A linkelt robogóról hiányzik a dekniről egy műanyag dekor elem, illetve a kipufogóról a hővédő műanyag de egyébként jónak tűnik(100at adnék érte max). Motorikus alkatrész filléres mint bármelyik minarelli, az első telók lehetnek drágák azt érdemes megnézni, km óra hajtót én 9500ftért vettem hozzá szóval az is elég húzós.
-
perge666
veterán
válasz
mokus1 #73191 üzenetére
Szerintem simán lehet venni 100K-ból 1 szezonos motort,sőt többet is elmehet,csak itt nagyok az igények.
Gondolom nem csillivillit szeretnél.
Motorikusan legyen jó.....Ha nem vagy nagy súlyú,simán jó lehet a kiskerekű robogó is,de ahogy írták a kátyúkra nagyon figyelj.
100 alatt elég jó ilyen kismocikat lehet venni : Yamaha Jog,Honda Dio,de 100 körül már van Yamaha BWS,MBK Booster,vagy akár az Aprilia SR-ből a legrégebbi az Old SR,nekem volt ilyenem is,nagyon jó gépek és ezek már úgymond nagyok. -
-
kcsa
veterán
-
h1n1_900
senior tag
válasz
mokus1 #16496 üzenetére
Na akkor a focus már nem is izgat sajnos
Kevés a sebesség. Szeretem tartani városban is a tempót és rakparton általában gyorsabb ahol minden nap járok.Szerinted egy 125ccm runner bevállalaható 50-nek? Vagy nagy a lebukás esélye? :S
Ezen morfondírozok. Aerox-ban már sok a kilóméter (23k) és enni is eléggé szeret.Vagy melyik az a 125-s robogó ami nem annyira feltűnő? Sajnos a hangjukról elég könnyen felismerhetőek.
Illetve a 125-ös 4T runner felejtős?
-
válasz
mokus1 #16443 üzenetére
Jó, nekem digitálisan méri, te arra gondolsz? Én 4 csíknál húzom neki, addig nem, jó ez így. Illetve az olajozás kérdésre rátérve erre még tavasszal állíttattam rajta, így több olajat kap, persze a Morininek az volt a baja hogy túl kevés volt az olaj és megrágta a főtengőt, gondolom Piginél ezt kiküszöbölték, de még módosítva is lett rajta. Így gondolom ez plusz mennyiségű olaj (még ha minimális is) jobban hűti, ezért a legnagyobb kánikulában is autók között állva sem megy fel a felétől jobban. De nekem most ilyen időben vagy 1,5-2km-t menni kell hogy feltolja 4 csíkra. Persze ha megállok és hallgatom akkor érezni az alapjáratén hogy szépen ketyeg (mármint befecsisen), de azért nem akarom kínozni, magának megkíméli az ember.
-
DigitXT
félisten
válasz
mokus1 #16379 üzenetére
A Jánoshegyi út különösebben nem izgalmas, gödrös,
viszont behajtani szabályosan nem is nagyon lehet rá.
(Dobogókő máris izgalmasabbnak hangzik - de ahhoz
meg már szvsz hideg lesz. Persze jól felöltözve: akár.)Szerk: ha már szerpentin, itt el lehetne szórakozni.
-
runner 125
nagyúr
válasz
mokus1 #16377 üzenetére
Nem ismerem azt a környéket, de mindenesetre vigyázz. 10 fokban sokkal több idő kell, h a gumi elérje üzemi hőmérsékletét. Nem beszélve a nyirkos, párás időjárásról, ami egyszerre jelentkezik az útburkolaton is.
gabo
Erre sem tudok pontos választ adni.
Az tuti, (még újságban olvastam), h az új NRG viszonylag sok helyen volt fojtva, köztük a hézagológyűrű, görgők és a karbi.Nyilván ahhoz, h kicsit tempósabb gyorsulást érjünk el, ki lehet próbálni egy nagyobb fúvókát, s görgőkkel is lehet játszani. Egy biztos; szerintem szart egyik műhely sem fog kiadni a kezei közül. Úgyhogy mielőtt eltolod jól memorizáld a végsebességét és a gyorsulását. Majd szerviz elvégezte után, - de fizetés előtt - hajtsd meg.
leroyclub
Érdekes kérdés.
Az út járhatóságát neked kell ismerned - nyilván egy nagy városban jobban pucolják, mint egy faluban, így előbbi esetben nagyobb szerencséd lehet.
Viszont az is egyértelmű, h hóban baromi könnyen megcsúszik egy beton keményre dermedt robogó gumi.
Ha, bevállalod valóban érdemes fűtött helyen tárolni a motort, s minden indulás előtt járatni, mivel minden motor a hidegen való gyilkoláskor sérül a legjobban.
Illetve magadról sem feledkezz meg - öltözz be normálisan. Ilyen időben leginkább a térdízületek kapják a legnagyobb 'terhelést', úgyhogy a helyedben elgondolkodnék egy - a motorra elejére rögzíthető "zsákon", ami alá frankón be lehet rakni a lábat.De, továbbra is ott a B alternatíva - kerékpár.
-
V.Stryker
nagyúr
-
DigitXT
félisten
válasz
mokus1 #16091 üzenetére
Azért bátor ember vagy, de nem feltétlen kell ezt másnak is javasolni:
"egy rendőr mellett is elhúztam ugy 100 körül". Láttam én már "sünt",
ami ilyen manőver után kapcsolta is be a villogót, az embert meg le.Mármint a nyilvánvaló közlekedési szabályszegésről beszélek, éppen
nem gyorshajtónál láttam, de más esetben* már nem egyszer... Pl. a
bátor emberünk épp a "sün" előtt kanyarodott be balra, parkolóhelyre.
Csak épp a záróvonalon keresztül. Villogó fel, sün melléáll, és büntet.*: mondjuk autóst a buszsávban rendszeresen elkapnak, akár menet
közben is, nem csak akkor, amikor direkt kiállnak ezt ellenőrizni...
(Vagy motoros kollega mesélte, hogy "rászóltak" a motoros rendőrök,
hogy oké, hogy a sínen megy, de mintha nem lenne olyan sárga...)
-
válasz
mokus1 #16064 üzenetére
Neki egy 125 4T bőven elég lenne, de úgy is 250-est vagy 400-ast rakok majd alá hogy ha esetleg egy kis túrát akar megejteni akkor ne nyöszörögjön a kis negyedliteres.
#16066 B-L-A-C-K: Tetszik, de ahogy írtam, nálunk is csak állna, főleg egy 650-es, az túl nagy, sokat kajál, fenntartása sokba lenne, faternak meg napi 15km-t járkálni kicsit abszurd, amit amúgy sem tesz meg, mert féltené. Amúgy fater haverjának egy 2007-es 650-es Burgonyája van, ő külföldre is túrázgat vele.
-
válasz
mokus1 #16045 üzenetére
Pontosan, egy Typhoon X vagy Stalker lenne, persze újonnan. Ez az NRG lényergében ugyan az mint az új Runner. Igen, a futóműve is ugyan az, gondolom macskakövön nagyon rossz lehet, én ha megyek vele akkor csak tükörsima asztalon használom, oda nagyon jó, feszes, kanyarokba úgy be lehet tolni íven hogy én is meglepődöm.
-
válasz
mokus1 #16043 üzenetére
Azaz, de faternál van, ő használja, vagyis inkább nem, mert jó a buszközlekedése a munkába és "azon a rossz úton" nem karja használni, így ha lecserélné, mindenképpen egy olcsóbb tereprobogó jellegű lenne helyette. Nem árulom, csak fent van, ha megfizetik, vihetik. Igen, a PureJet erősebb 1-1,5 lóerővel.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
mokus1 #15991 üzenetére
Ja az más, nekem 2004-es körüli elég lenne, vagyis árban még drágák az ujjak. Tegnap néztem pont volt egy jó 2004-es 4t ár alatt sürgősen eladó sportkipufogóval, tuning mentes 175 ezerért...
Képen elég pöpec volt, mondjuk ettől függetlenül lehet volt baja de megnéztem volna. Csak mára már el is kelt...
runner 125: Én is kicsit fostam már mikor kezdtek rám szállni...Faterom motorjával is járkáltam párszor, azt meg nem is élveztem mert a zsarukat hesszeltem feszt. (Motor Suzuki Burgman 650-es)
-
runner 125
nagyúr
válasz
mokus1 #15989 üzenetére
Tipikus önigazolás.
Eddig szerencséd volt, vajon később is az lesz?!Te sem és más sem - mivel tapasztaltam - nem tudod elmagyarázni, h ez jó és frankó így motorozni. Badarság.
Nem lehet úgy - pláne egy 200-assal, amiről messziről lerí, h nem 50-es - biztonságosan, élvezettel menni egy ilyen géppel, h egyfolytában a jardot figyeled, elengedsz minden fehér autót, ráfékezel ha rendőr jön szemben. ..Aztán jön a gyomorgörcs, ha motorosrendőrrel találkozik az ember..., stb.
S, akkor még nem volt szó az esetleges balesetről, amiben könnyen elővesznek hibásnak, ha kiderül a turpisság - még, ha nem te okoztad, akkor is.Éppen elég barom van az utakon, akiket _ ki kell védeni_ , nem még erre is figyelni.
Ilyenekre nekem nincs gondom. Múltkor is elmentem bnőmért, felpattant, aztán mentünk hozzám. Városban utolértem egy rendőrautót, figyeltek a tükörben, mint állat, körforgóban mögém jöttek és ennyi volt.
-
runner 125
nagyúr
-
runner 125
nagyúr
válasz
mokus1 #15979 üzenetére
Más kérdés, h az ilyen 50-esnek adagoltakat én meg sem nézném, de Ti tudjátok.
..csak azért írtam, h linkeld be, mert óriási kamusorozat megy a Runner-eknél, pláne a felsőbb köbösöknél.
Pl. ez is egy 180 VXR és nem 200.
Volt még egy is, amit kiemelve hirdettek 2004-es 200-asnak, és frankón 2001 körüli 180-as volt az is. De, már valszeg valakit átqrt vele.
Ezek alapján könnyen beazonosítható.
ZAPC14000 Runner 50
ZAPC362000 Runner50
ZAPC361000 Runner 50 Purejet
ZAPM07000 Runner 125 FX 2T
ZAPM08000 Runner FXR 180 2T
ZAPM24000 Runner VXR 200 4T
ZAPM242000Runner VX 125 4T
ZAPM241000 Runner VXR 180 4T -
runner 125
nagyúr
válasz
mokus1 #15973 üzenetére
A fordulatot a gyertya alá kötött jeladóval méri, így könnyen beszerelhető.
_
A 200-asnál nem feltétlen szabad ennyire érezhetően imbolyognia, mivel ott már dupla rugóstaggal ül a blokk a vázban. Egyenesfutása milyen volt?
Kérdés mennyit futhatott.
Az olajat pl. nyugodtan ellenőrizheted úgy, h egy fehér papírra a tiédből mintát veszel, majd abból is, és tökéletesen össze lehet hasonlítani a színét. - De, előtte nyilván kérdezd meg mikor volt rajta olajcsere. Így egyszerre kiderül a turpisság.Runner-nél tipikus arra utaló jel, h minimum 40.000km-t futott már, az a markolat erős kopottsága. Össze tudod hasonlítani a bal oldalival. Illetve a lámpakapcsoló (és a többi kapcsoló) kopása is erre utalhat.
Mielőtt megvesztek valamit, azért ide linkeld be.
..nekem nem véletlenül van 180-asom.
Vegyes fogyasztása 4,2 liter - de folyton érezteti veled a nyomatékot. Szóval, ha vegyesben eljársz 3 literrel a 200-assal (100-110-es utazó), akkor én azt mondom, h nekem megér + 1 litert a 180 2t.Az egyetlen egy bökkenő csupán, h ebből kifogástalant, gyárit már gyakorlatilag esélytelen találni.
Ezt tegnap rakták fel, színben ugyanolyan, mint enyém. Bár ez még fotókról is karcosnak tűnik és az anagy FOX matrica is sérülést takar.
-
runner 125
nagyúr
válasz
mokus1 #15970 üzenetére
Blokk ugyanaz teljesen, a hátsó áttétel más a nagyobb felni méret miatt.
160? Az 'icsa, az én 180-asomnak 200 a vége.
..hagyjuk már, h menne 160-at egy 200-as 4t, kizárt.
Jó, ha a valós vége 120km/h.Lehet, Koso a neve, 35k környékén mozog, de nagyon búcsús desing, rikító kék és kamukróm páros.
-
runner 125
nagyúr
válasz
mokus1 #15827 üzenetére
Esetleg még a Majesty / Leonardo vonal, bár azokkal könnyű befürödni, pláne az import példányokkal.
róland
A sorrendet te magad állítottad fel, egyértelműen ezek közül az AGV-k a legjobbak.
Nekem a "Cytilight" szimpatikus lenne.
mod.
Ráadásul van benne napszemüveg, vedd azt.
-
r-chee
őstag
válasz
mokus1 #15720 üzenetére
Én nyitott bukós (no plexi, vagy már letört) embereket látok sokszor robogóval. Szemüveg nélkül natúrban. Mindig meg is jegyzem magamban, hogy "öreg, neked is majd belemegy valami a szemedbe, aztán vagy jobbra térsz le a sávodból, vagy balra". Utóbbi nem épp szerencsés, ha szemből jön valami.
-
runner 125
nagyúr
válasz
mokus1 #14707 üzenetére
"Fojtatlan" alatt a rezó dobokra gondolunk, de szerintem 50-esre nincs sok értelme, pláne gyári karbival.
Úgyhogy vegyél rá egy egyszerű gyárit.Tévhit, nem Yamaha blokkos, hanem Yamaha _másolat_ , csupán olyan apróságokbanˇˇ különbözik, mint a fele olyan vastag és minőségű főtengely, hajtókar...
Egyébként a 3KJ Jog-okról koppintották, csak hosszítva lett a blokk.
-
-
runner 125
nagyúr
válasz
mokus1 #14684 üzenetére
Ha, az első eset áll fent, akkor a főtengely - hajtókar elvileg nem károsodott, így kell a hengernek egy fúrás, illetve egy új dugattyú. Ezt munkadíjjal együtt szerintem max. 15k-ból megúszod.
Viszont rosszabb esetben új főtengely is kell, ehhez számolj hozzá egy 20-ast. -
runner 125
nagyúr
válasz
mokus1 #14682 üzenetére
Keverék / olajzás rendben volt? Ha, a berugókar is beállt, akkor az könnyen előfordulhat, h gyűrű / zéger törést szenvedett. (Jobb esetben, rosszabb esetben besült.)
Először le kell venni a deklit, s megnézni, h nem a fogasív szorult-e meg, ha ott ok minden, le kell húzni a hengert.
salieri.
Ha, automata szívatós előfordulhat, h az adta meg magát. Ezért célszerűbb manuálist használni.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T430 - i5-3GEN I 16GB I 256GB SSD I 14" HD I Cam I W10 I Garancia!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 9800X3D 32/64GB RAM RX 9070 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Intel i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Bomba ár! HP ProBook 430 G3 - i5-6GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 13,3" HD I Cam I W10 I Garancia!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 4500 16/32/64GB RAM RX 6500 XT 4GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest