- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Asszociációs játék. :)
- "Egyszerű" Ügyfélkapu+ regisztráció
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Mindent a StreamSharkról!
- Milyen mosógépet vegyek?
- Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- Konvektor korszerűsítés - Computherm KonvekPRO felszerelése Q7RF szobatermosztát
-
LOGOUT.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
Csak a kettő között az a különbség, hogy ha egy karbival van baj (dugulás stb, más nem nagyon szokott lenni) akkor azt egy óra alatt rendbe lehet vágni (leszerelés, tisztítás, visszarakás), míg egy befecskendezős rendszerbe egy gyakorlott szerelőnek is beletörhet elsőnek a bicskája, hogy hol keresse a problémát.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
blu79
addikt
válasz sityupityu #64998 üzenetére
- persze hogy figyelek , most bármikor bármi elromolhat, pl munkatársamnak a karbis SRje ott áll már kb 1.5 éve a grázsban , nincs szikra..... mondtam én már megnéztem volna, hát hogy nincs kedve.... érdekes, pedig tuti menne vele, egy másiknak meg szintén problémája van a karbissal, azt is el kéne vinni valahová megnézetni.... ugyhogy gondok bárkivel előfordulnak, nekem van egy jó ismerősöm aki ha valami van megnézi
¯\_(ツ)_/¯ = G-sync 165Hz ips 1440p « Ahogy a programozók készítik programjaikat, az első jöttment harkály lerombolhatná az egész emberi civilizációt »
-
Topikgazda
-
mumtaz
senior tag
válasz hoby36 #64991 üzenetére
Lehet AC pumpa, lehet kompresszor probléma, nyomástartó szelep, tömítetlenség. Nekem pl. Egy nyamvadt tömítés miatt csak pár másodpercre indult be, mert az első pár fordulatban nincs benzin befecskendezés. Ilyenkor hozza létre a levegő nyomást. De mivel a levegőt magasabb nyomáson eleresztette a tömítés miatt, ezért csak arra volt elég levegő, hogy egy kicsit beinduljon.
Ezeknél szinte bárminek a hibája képes ugyanazokat a tüneteket produkálni.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Nem írt semmit, hogy lenne bármi tuning.
És ha a légszűrőre gondolsz akkor mint korábban írtam, az alsó és középkategóriás tuningnál az égvilágon semmi értelme sincs a direkt szűrőknek. Tisztán parasztvakítás az egész. A high end szint az, ahol valóban van mérhető-érezhető hatása is ezeknek a légszűrőknek.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
válasz sityupityu #64971 üzenetére
Gondoltam van ott tuning, ha már nagyobb karbi került fel.
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
SLYM
veterán
ja még annyit akartam kérdezni, hogy ezekre a motorokra nem kell műszaki ugye? adásvételi, tehát magyar okmányok vannak, kötelező biztosítást kötöttem, de a műszakit most nem vágom. illetve cseréljem le benne az olajat? vettem 2 liter T2-est, úgy olvastam ez kell bele
[ Szerkesztve ]
-
hoby36
senior tag
Hellotok!Adott egy injektoros Gilera Runner.Elindul,de kb 5 másodperc és leáll,akár hányszor elindítom.Lehet ez benzin szivattyú hibától,vagy másra tippeltek?Köszönöm.
A logikában semmi sem véletlen!
-
Topikgazda
-
blu79
addikt
válasz sityupityu #64988 üzenetére
Gondolom mindenki így csinálja mert én csakis így mérem
Lényeg a lényeg annyira azért nem kell félni a DiTechtől....[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯ = G-sync 165Hz ips 1440p « Ahogy a programozók készítik programjaikat, az első jöttment harkály lerombolhatná az egész emberi civilizációt »
-
Topikgazda
válasz sityupityu #64987 üzenetére
Azt elfelejtettem írni, hogy természetesen fogyasztást mi is szigorúan csak a teli tank utáni rátankolás alapján mérünk a pontosság kedvéért.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
"Az enyém jobban is gyorsul meg több a vége picivel megnèztük"
Hm. Én pont az ellenkezőjét tapasztaltam eddig. Mégpedig hogy a karbisok jobban mennek. Mindegy, ez sok mindentől függ, hogy hogyan gyorsul egy robogó, illetve mennyit megy végre.
Egyébként nem csak a meghibásodás miatt nem nagyon ajánlják a DiTech-et, hanem mert eléggé meg van kötve a kezed is általa. Egy ilyen robogónál már egy rezonátor felhelyezése miatt is akadályokba ütközhet az ember, míg egy karbis változatnál gyerekjáték belőni a motort, de ha kell még egy karbicsere sem egy nagy durranás. Lehet szabadon variálni, "legózni" a beállításokkal amit egy DiTech-el nem teszel meg.
Visszatérve a fogyasztásra az egyik ismerősnek van egy 2009 vagy 2010-es (nem emlékszem pontosan) SR-je, anno újonnan vette még. Többek között az én ajánlásomra (is) a karbis változatot választotta. Közel 130 kiló és még így sem volt sosem komoly gondja a fogyasztással. Tavaly kicsit felhúztuk a motort egy rezonátorral--nagyon jól sikerült, meglepő, hogy még alatta is milyen jól megy--de még így, felhúzott motorral és az ő súlyával is is öt liter alatt van a fogyasztása. És hát nem kicsit jobban megy, mint amikor a kereskedésből el lett hozva.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
csiziktomi
senior tag
Sziasztok! Esetleg nem tud valamelyikőtök egy szerelőt ajánlani Győrben,aki ért a kinai 1p139QVM motorhoz?Ment és most nem indul.Cserélve lett az autómata szivató(igaz ha gyújtást adok a motorra nem tudok kimenő áramot mérni) .Mert azt mondták ez a baj.Esetleg tudja valaki ,hogy van ezeknek a motoroknak biztosíték táblájuk?(Mex Torino -4T)
-
gabe_
őstag
válasz Rico45 #64970 üzenetére
Nekem 100-as Ciak van, a variátor szerintem nagyjából megegyezik az f12-vel. Tavasszal lemértem, 8,8gr-os görgők vannak benne (eléggé kopottak, így vettem tavaly ősszel). Annyira nem vagyok megelégedve vele, kicsit lomhán indul meg, a jövő szezonra akarok venni valami könnyebbet.
Sovány szakácsban sose bízz!
-
blu79
addikt
válasz sityupityu #64980 üzenetére
Nézd , amióta megvan az SR50 azóta mindig írom mennyit megyek és tankolok bele. Tényleg! Ilyen 260-70km megyek 4.3-4.5l 100as benzinnel. Van szerelő ismerősöm e ő ellátott néhány tanáccsal ... és ő mondta hogy mikor javított SReket sokan panaszkodtak hogy csináljon valamit a fogyasztással mert sokat eszik a motor.... és van még 2 SRes ismerősöm és mikor beszéltünk a fogyasztásról meglepődtem milyen hamar kiürül a tankjuk.... ezek mind karbisak.... Az enyém jobban is gyorsul meg több a vége picivel megnèztük....
Na most nem azt mondtam hogy mindegyik 5l eszik de van olyan is... gyárilag 3-4l írt... a karbisra.....¯\_(ツ)_/¯ = G-sync 165Hz ips 1440p « Ahogy a programozók készítik programjaikat, az első jöttment harkály lerombolhatná az egész emberi civilizációt »
-
SLYM
veterán
Honda Lead lett belőle, komoly 40 pénzért, 7k-ért még egy bukót is sikerült hozzá szerezni (XL-eset a kb S-es fejemre) . Apám hozta haza a gépet, neki meg kicsit nagyobb a feje, mint az enyém, de ha fullra meghúzom a csatot, akkor nekem is feszes tud lenni. egy Érd-Ercsi távot simán kibírt a motor, meg mentem 2-3 kisebb kört a városban. dehát szokni kell még a vasat, azt hiszem legutóbb úgy 17 éve motoroztam. mindenesetre kellemes illatú kék füstje van, működik az összes index és ég minden lámpa, és bár estek már vele nem egyszer, néhány műanyag burkolatelemet dróttal és plusz csavarral műtötték össze, a kilóméter óra nem mér, az önindító nem működik, mert nincs benne akksi és annyi retek volt rajta, hogy szerintem direkt féltették nehogy víz érje a gépet, hátha szétfossa tőle magát, egészen pofás kis szerkezet. "van benne akarat"
itt épp apám magyarázza, hogy működik a fékkar [link]
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
"az enyém 2 alatt van"
Persze.
Azt azért te sem hiszed, hogy ekkora fogyasztáskülönbség van a kettő között?
Amelyik karbis öt litert eszik az nem normális fogyasztás. Meg hát egymás mellé tenném menettulajdonságban is a két fajtát jól beállítva.[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
blu79
addikt
- szia, nekem DiTech van, nagyon tetszik , tudom sokan köpködik, de van 1-2 titok és nem döglik olyan hamar be az injektor mint sokan hiszik. A karbis akár 5L benzint is megeszik, az enyém 2 alatt van .
¯\_(ツ)_/¯ = G-sync 165Hz ips 1440p « Ahogy a programozók készítik programjaikat, az első jöttment harkály lerombolhatná az egész emberi civilizációt »
-
csiziktomi
senior tag
Sziasztok! Sajnos? vettem egy mex torino robogót.Kellene hozzá egy csomó alkatrés (ha nem most akkor késöbb).Olvastam az itt említett 1p39qmb motorról írtakat.Csakhogy nekem 1P39QVB a motorszám.A kérdésem az lenne ,hogy passzolhat az enyémre a másik automata szivatója?
-
KisTé
tag
Na mai nap is mondom megyek egyet, kulcsra nem reagál de rúgásra egyből beindul, műszerfal ugye digitális teljes megőrülés villog minden aztán elmegy motor jár felpörög aztán normálisan visszaesik alapjáratra, kijelző elmegy majd visszajön....leszarom elindulok....útközben előzgetek..indexelek index kijelző beragad a műszerfalon is meg beragad amúgy is az izzónál is, mondom fasza aztán minden ami kell másik index is beragad, ajjaj csak érjek haza...sikeresen megérkeztem megúsztam. Motor leállít, aztán betolom, kicsit később gyújtást ráadom semmi......rugdosom rugdosom semmi el se indul most már....valaki tudja mi romolhatott el ????
-
Topikgazda
válasz csemeteim #64957 üzenetére
Azt még megértem, hogy a kínait le akartad cseréni, de a 12-esnél (ha ez a gyári méret) minek vettél nagyobbat?
(#64958) body007 A gyári légszűrő simán elbír még nagyobb karbit is. Nem ez a gond. Hanem az a másik dolog amit Te és gabe is ír, egyszerűen rá kell állítani a karburátort a motorra.
(#64960) siti Csak az egészen magas robogó tuning szinten van bármi értelme is a direkt szűrőknek illetve az airboxoknak. Ha nem ezen a szinten van a motor akkor semmi értelme sincs ezeknek, soha nem lesznek jobbak egy gyári légszűrőnél, sőt, inkább csak rosszabbak. Lesz egy erős "torokhangja" a motornak, a felesleges többletlevegő miatt amit átenged (ami nem kevés) szegényebb lesz a keverék amitől sz@rabbúl megy és túlmelegszik a motor ezért jóval nagyobb főfúvóka kell, és ráadásként kb hetente lehet takarítani. A tuningolt robogók kb 80-90%-nál csupán optikai szerepet töltenek be ezek a direkt szűrők, elenyésző az a szint ahol valóban van értelmük.
"és nagyobb henger és nagyobb kipufogó irányába indulnék el."
Ez alatt mit értesz, vegyen másik hengert a karbihoz? Milyen az a nagyobb kipufogó?--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Rico45
őstag
Sziasztok! Valakinek van esetleg Malaguti f12 100-as robesza?
Mekkora görgőket érdemes bele tenni?
Most a gyári 6,5-ről 7,5 ös van benne.de még mindig nem az igazi.
40km/h-nál csinál egy olyant mintha csúszna a szíj,aztán megindul."Ne dobáld Tasmakkal a Yaskatirt!"
-
rwin5
őstag
Ez egész "korrekt" csak nem tudom mekkora baja lehet, de mivel robogóból indulok ki olyan óriási nem lehet, az idomok viszont elég szépek, milyen hibalehetőség okozhatja a leírtat? Lehet felhívom holnap, hogy megnézném, úgyis utánfutóval akarnám elhozni a leendő robogót. [link]
-
rwin5
őstag
válasz Rivaul #64963 üzenetére
Ezek az fb-s csoportok rosszabbak, mint egy zsibvásár, beléptem 3-ba is, mindenki ajánlja az alkatrészeket, kommentben meg mindenki venni akar, de szerintem 10%, ha komoly vásárlási szándékkal ír.
Yamahánál maradok szerintem annál a két típusnál amit írtam, ha lesz viszonylag közelben, max 80-90km akkor lecsapok rá.
-
Zin
őstag
honda nes 125 4t....önindító jeladó csere volt azota nem megy jobban 60nál a moci...mi lehet a baj ?
░▒▓█.:Itt a tél! Lassan lehet Core i-zni:.█▓▒░
-
rwin5
őstag
Ősszel be van dögölve a robogó eladás piac? Kölökkoromban szerettem nagyon a robogókat, de szerintem 3-4 éve nem ültem két keréken (a biciklit leszámítva ) Most úgy néz ki, hogy lesz egy új melóhelyem és kb 500-800 méterre lenne/lesz és akarok venni egy robogót, meg kisebb ráfordítással otthon barkács szinten lecserélném kipufogót meg egyebet.
Régen nagy fanja voltam yamahanak, ott mbk booster, bws most is ebből válogatnék, de össz találtam a neten országszerte 16 eladót?
Milyet volna érdemes nézni? Sokat nem akarok vele menni így nem hiszem, hogy kellene nekem vízhűtés, főleg ezek a régebbiek érdekelnek (nem az áruk miatt) akkoriban elég jó volt az alkatrészellátás hozzájuk, de láttam most fb-n, hogy ott is van több nagy csoport.
szerk: az lemaradt, hogy 50ccm-ig keresek
[ Szerkesztve ]
-
válasz csemeteim #64957 üzenetére
tippek jönnek: nagyobb átmérő de ugyan annyi levegő: lassabb áramlás a karbiban és egyszerűen nem porlaszt mert nem kapja fel a benyát. nagyobb légszűrő (direkt szűrő tuning és sport felirattal) és nagyobb henger és nagyobb kipufogó irányába indulnék el.
plusz lehet másik ezer dolog is (fúvóka, benzinszint, de ezeket vegyük jónak)Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
-
csemeteim
tag
Sziasztok
Vettem egy Tun'R 17.5 ös karburátort a régi kínai helyett.
Felszereltem de csak dadog nem akar felpörögni olyan mint ha állandóan menne a szivató vagy kevés levegőt kapna.
Van valami ötletetek , új szivatót is kapott.
Visszatettem a régi 12es karbit és prímán pörög.
Hol lehet ahiba.
Köszi -
SLYM
veterán
értem. hát első körben olyan motor kell ami működik, olyan nagyon más nem érdekel igazából. ha esetleg elromlik utána, akkor maximum ránézünk, aztán ha nem tudjuk megjavítani, akkor vatera, 0 forint, licit, mint az előző. de azért ha nem a gyújtással kell valamit szórakozni, akkor megoldjuk mi is, az alkatrész beszerzés az a viccesebb a dolog persze. szóval érted, olyan nagyon nem hat meg, hogy ha széthullik, ezért írtam az 50.000-es limitet. meg hát küzdeni szeretnénk . de azért már nem a szétrohadt, beállt motorú hulladékokkal, annyira nem vagyunk jók sajnos. ahogy nézegettem ebben az ársávban csak lelakott műanyag robogók vannak, vagy 1-2 értelmes babetta, amiket aztán szépen el is visznek. eddig 5-re érdeklődtem, 4 kelt el, 1 nem válaszolt. ehh
[ Szerkesztve ]
-
Godmax
tag
Sziasztok!
Talán érdekel valakit, elhoztam a DT-t a Tábori szervizből.
Nagyon szép munkát végeztek! A motor erős, ugrós lett, de semmi tuning, a gyári 50-es lett javítva.
Hónolták a hengert, új japán dugattyú került bele, felújították a kormánycsapágyat és tisztították a forgattyús házat. Munkadíjjal összesen 40k. Szerintem ez rendben van. Vagyis ha fel akarod újítani a motorod én ajánlom őket! -
Pete55555
addikt
Suzuki Katanámon jelenleg egy Mikuni karbi van. Erre akarok venni kézi szivatót, az autómatába nem bízok. (beindítom, 5 mp-ig pörög mint az állat, aztán meg le akar fulladni)
KÉPEKTud valaki linkelni ehhez való kézi szivatót? Nem kell bowdenes, elég a sima kis csappantyús.
...Szeretem leracsniztatni...
-
blu79
addikt
válasz mumtaz #64946 üzenetére
Szia, a kilóméterórát én tettem bele, vettem egy elsőkereket gumival ,km spirál , óra es 1 első lámpa ez 5k volt... . Ez első kereket át kellett küllöznöm mert amit vettem annak rozsdás volt a felni, de a küllők épek voltak és jobbak mint az enyémen. Így az én felnimre cseréltem. Sima ügy volt. Az ülés az veleményem szerint is egy 210 babetáé, erre vettem azt az anagyot 800ft és újráhúztam . Az én lámpámat felújitottam és beletettem az órát a másikat meg eladtam 1500ft-ért . Nagyon tetszik ez a kismotor. Sokan megszólítottak már az utcán és mondták milyen jól néz ki, sokan megnézik, és ámulnak állapotáról... vittem már veterán kiállításra is
siti ez nem épp úgy van ahogy leírtad és gondolod, több mint 2 évet jártam vele dolgozni és 1 tűszelepen és gyertyán kívűl semmit nem szereltem rajta
[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯ = G-sync 165Hz ips 1440p « Ahogy a programozók készítik programjaikat, az első jöttment harkály lerombolhatná az egész emberi civilizációt »
-
addikt
válasz petersonal #64939 üzenetére
Szerintem ha leszeded / szétszeded az első lámpa burkolatát ott megtalálod. Ez szigorúan csak tipp
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
másik irányból közelítsd meg a kérdést: van e hozzá leírás, ha bármit meg kell csinálni rajta? és ha igen akkor japán vagy emberi nyelven? milyen közösség érhető el ha segítség kell? (pölö mi itt vagyunk, a távdiagnosztika mesterei, akik képernyőn ismételt adásban tudjuk küldeni az energiát ha nem indul pöcre, vagy van olyan klubja ahol egy hétvégi találkozó során meg lehet ejteni egy motorgenerált). Alkatrészek beszerezhetőek? ebay, külföld, postázás vagyonokért, vagy a sarki boltból össze lehet rakni egy vadi újat. érdemes e pénzt és időt borítani bele? egy babetta +50e ráköltése után is egy 12e babetta marad, de megéri e azt a pénzt pusztán a hobbi? Tetszik e nektek, vagy csak olcsó legyen? (a felgyújtom az egészet, vagy nem baj ha esik szét mert olyan szép a két véglet ugye) és ez után keress márkát és típust.
a volt szocialista gépekért is lehet rajongani, de ezek azért voltak régen olyan jók, mert nem volt más. Amikor jönnek nekem a régen minden jobb volt meg bezzeg a zsiguli, aha, akkor miért nem jársz azzal minden nap? na ugye. olyan legyen a végén, amit ha csak évente egyszer vesztek elő, akkor is fülig ér a száj. a vigyortól. de a babetta? hááát véleményes
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
Sziasztok. Azt szeretném kérdezni hogy 2008-tól nézegetünk Aprilia sr 50-es robogót . És látom hogy használtan vannak 20-25e futással rendelkező példányok. Ezeknél ez már soknak tekinthető vagy ha nem, mennyit képesek elmenni rendes karbantartással?
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
mumtaz
senior tag
Csak most nézem, hogy benne van a kilóméteróra. Anno egyetlen 207-est sem lehetett kapni kicsiny hazánkban, amiben volt. Csak a műanyag fedlap volt a lámpán. 25 évvel ezelőtt a 207-esemre végül a Táborinál vettem egyet spirállal és meghajtóval együtt.
A tiéden viszont a nyereg mintha nem a 207-esé lenne. Formára inkább már a 210-esé. Mondjuk kényelmesebb is. Az viszont tetszik, hogy a gyári tankdugó van rajta. :-)
Feltörnek az emlékek. Emlékszem, mikor nagyapám nekem adta az egyik 207-esét, akkor adta hozzá "forgalminak" az eredeti Keravill-os nyugtát is. 4200Ft-ról szólt. 3db 207-ese és 3db 210-ese volt és minden újonnan vette. Soha nem adta el egyiket sem. Az egyik 207-es egy szerelőnél ragadt (soha nem adta vissza), egy másik került hozzám. Egy 210-est unokabátyámnak adott, amit hazavágott, végül az került hozzám.
A maradék háromról nagyapám 2003-as halála utáni sorsáról nem tudok. -
mumtaz
senior tag
Nem csak hiányos. A 210-eseken - akárcsak a kései 207-eseken - a hátsó telókon krómozott rugó van. Ilyen csőszerű cucc a telón a korábbi 207-eseken volt. Biztos szétment az eredeti és ezt kapták.
No meg kérdéses, nem hegesztették-e össze a második fokozat tárcsáját, ahogyan az szokás. -
SLYM
veterán
egy ilyen tökéletes lenne nekem. ki is néztem tegnap előtt egyet 40-ér, mire eldöntöttem, hogy felhívom lekerült a hirdetés. ami meg fent volt még tegnap is 25-ért kulcson, tehát közel hozzám, az meg már elkelt, hiába volt fent a hirdetés. következő célpont ez lesz [link]. amúgy ennek nem hiányzik a motorjának a burkolata, meg ott középen a lábtartó?
[ Szerkesztve ]
-
petersonal
tag
Sziasztok!
Piaggio typhoon-hoz (50 2T) keresek szerviz manuált. Interneten ilyen kezelési útmutató (user manual)okat találtam (kb. 74 oldal), de ennél bővebb leírást keresek. Konkrétan index relét szeretnénk cserélni, és a helyét / módját keressük.
-
KisTé
tag
válasz sityupityu #64934 üzenetére
Megvettem kipróbálásképpen, kedvező ára van és a tanusítványok alapján tökéletes, majd kíváncsi vagyok Én is de szerintem hibátlan lesz!
-
SLYM
veterán
sziasztok. tavaly nyáron vettünk apámmal egy komart, hogy majd felújítjuk mi magunk unalmas perceinkben. ez majdnem sikerült végül is, mikor eladtuk a következő tulajnak már csak a gyújtást kellett megcsinálnia és lett egy fasza motorja 12k-ból, amit nekünk sosem sikerült beindítani. jó buli volt kb 50k-t beletenni, meg vagy 50 óra "melót", hogy aztán be se induljon
de legalább most már tudjuk, hogy nem nekünk való a veterán jármű, ennyire nem értünk ezekhez, így azért olcsóbb volt a tapasztalat, mint ha helyette egy VW bogarat újítottunk volna fel, ami eredetileg tervben volt.na de most megint elkapott az érzés, hogy kéne valami fos. a sztori még mindig az, hogy az itthoni dízel alfák jók, szépek, erősek, de hát dízelek, a rotakapát, fűrészt, permetezőt (motoros XD) pedig mégse túráztathatjuk mindig, szóval kéne valami kismotor, ami benzinnel megy. jogsi még mindig csak B-s van, szóval 50 ccm a max. használni nem nagyon használnánk, évente jó ha 100 km-ert menne, a lényeg, hogy lehessen csinosítgatni, mosogatni, buzerálni és hát na, legyen finom benzin szaga, hogy ha megy. tehát működjön is, ha úgy van tudjak menni vele egy 3 kilométeres kört a városban, vagy ha lábon haza tudnám hozni az lenne a legzsírkirályabb
szóval felcsaptam a használtautót, beállítottam a motor részt, hogy max 50k és ercsihez minél közelebb legyen. ha valakinek van kedve ajánlhat valamit nekem az eladók közül. ti melyiket vennétek? köszi
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Redneck #64933 üzenetére
A szabványa szerint tökéletesen megfelel egy átlagos, nem nagy teljesítményű és fordulatú kétütemű motor kenéséhez. Az más kérdés, hogy milyen melléktermékek keletkeznek illetve rakódnak le esetlegesen az elégése során egy szintetikus olajhoz képest. Egyébként nem rossz márka, emlékeim szerint pár éve jelent meg itt nálunk. Legalább is én régebben nem találkoztam vele. Négyütemű olajat vettem már tőlük.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Redneck
nagyúr
Ezt nem tudom milyen olaj, de én a helyedben valami márkás sima 2T olajat vennék, ha nem tuningolt a motor.
Például Repsol Scooter 2T-t, vagy Castrol Power1 2T-t. A lényeg, hogy ne Racinget, az magasabb fordulatra van gyártva.[ Szerkesztve ]
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
KisTé
tag
Azt meg tudja valaki mondani, hogy ez a típusú motorolaj :
jó-e Yamaha Jog ZR Evolution-hoz, mert mindenhol ilyen szintetikus meg félszintetikusokat mondogatnak most ez mitől rosszabb ha rosszabb ???
-
forandor
tag
válasz csemeteim #64928 üzenetére
Üzem meleg állapotban sem? Ha húzol neki gázt akkor sem?
Lassan teker az önindító? : Gyenge akku.
Teker mint állat? : Feszstab, gyújtás elektronika (alaplap), valahol erre van a hiba. Elöregedett kábelek, csatlakozók (kontakt hiba)...Nekem pl. kb. 7V-ot ad le a feszstab (alapjáratnál magasabb fordulaton), max fordulaton talán összejön 11-12V-is, mert az akkut kb. addig tölti. Még nem néztem utána mi a ludas, de indul a gép önindítóról is (ha nem állt előtte sokat, elejti a benzint). Szintén fekvő mina.
-
csemeteim
tag
Sziasztok
Van egy Malaguti F12 vizes robogóm.
Csak rúgásra indul, ha indítózok semmi szikra merre keressem a hibát.
Köszi -
dugynok
senior tag
Nincs valakinek elfekvőben egy automata szivató, 18mm-es fészkü?
-
Godmax
tag
-
agent_k
őstag
Nem akarom reklámozni őket, mert csak ettől a szezontól kezdve hordom hozzájuk a motort. Amit eddig igértek vagy mondtak az mind ki lett cserélve vagy meg lett javítva. Van a motoromnak egy kartonja abból látszik, hogy eddig mit csináltak vele. Kapok számlát és garanciát. Máshol meg nem. Zoli a tulaj meg jó fej. Eddig csak jó tapasztalatom van velük.
Szerintem hívd fel őket aztán majd mondják, hogy foglalkoznak vele vagy sem. De szerintem fognak. -
KisTé
tag
válasz agent_k #64922 üzenetére
Elevenmotor-os tapasztalataid vannak ? A robogót vinném oda szervizelni majd igaz ez Yamaha Jog ZR Evolution...az meg eléggé olasz robogós szervíznek tűnik. Semmit nem tudok a robogókról azt se tudom ez milyen blokkos meg hol lehet hozzá alkatrészeket kapni. Most olyan mint a svájci óra meg megy mint a golyó, de fent akarom tartani ezt az állapotot ezért kéne átnézetni, hogy minden oké is maradjon!Tegnap is 80al csapattam vele azt még menne, egy 50estől ez elég kemény !
-
KisTé
tag
Budapesten egy jó korrekt robogó szervízt tud valaki, nem lehúzós nem kokány szerelős fasza helyet ?
-
mumtaz
senior tag
-
KisTé
tag
válasz huniross #64911 üzenetére
Nagyon köszi! A másik meg, hogy ehhez a típushoz alkatrészeket főleg burkolatokat lehet valahonnan szerezni? Mindent a legutolsó csavarig, illetve melyik 2T motorolajat használjátok melyik a legjobb legolcsóbb? Mire kell egy ilyen robogón odafigyelni mennyire szervízigényes miket kell cserélni meg pesten hova viszem szervízbe és mennyi időközönként? Na most aztán jó sokat kérdeztem, de azért érdekelnek ezek a dolgok mert mentem egy párat a robogóval és baromira tetszik !
-
huniross
tag
Én a netről szedtem le azt, ami legelőször az utamba került. Két példányban nyomtattam ki, azt töltöttük ki a vásárláskor.
A biztosítást a netrisken kötöttem, így senkinek se kellett megmutatni sem. Gyakorlatilag, ha nincs adásvételi, akkor is köthetsz biztosítást. A biztosítót csak az érdekli, hogy fizess. Az viszont lehet, hogy ha okozol valami balesetet, akkor oda vissza kiforgatnak mindent, ilyen tapasztalatom szerencsére nincs.
Természetesen segédmotorról beszélek, amit nem kell átíratni. -
vagy az íróboltos indigós 4 példányos, vagy egy netről letöltött kinyomtatott saláta. nekem ez utóbbi volt, de mivel okmány irodába nem kellett beadni, egy példány készült ami nálam van.
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
üszök
őstag
válasz sityupityu #64904 üzenetére
Mint ez a kamu Akrapovic.
Volt ilyenem,60 $ körül van Alin,de tompítóval is úgy üvöltött a 250-en,hogy gyorsan el is adtam."Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
Topikgazda
-
nálam az alváz szám volt csak beírva adásvételibe. és biztosításhoz asszem csak egy nullát írtam be.
van motorszám is, de az meg a variátoron volt, a véghajtáson, kb olvashatatlan (alu találkozik a sós lével, vagy lopottat vettem). tehát nem magán a blokkon.Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
KisTé
tag
Sziasztok!
Segítsen valami szakértő!
Eladnám ismerősöm robogóját, Yamaha Jog ZR Evolution 50cm3 , de az adás-vételi kér alvázszámot is meg motorszámot is, minden 50-esnek van alvázszáma is és motorszáma is illetve az adás-vételin mindkettőnek kötelezően szerepelnie kell-e???
Illetve hol találhatóak ezen a típuson, mert biztosan nem tudom mivel nem értek hozzá!!??
Ahol ülök a térdem alatt a vázon szembe találtam egy számot : SA16J-764358---talán alvázszám???
Illetve a hátsó keréknél a blokk tetején ezt : A125E-764431---talán motorszám???
Na ebbe kéne segíteni aki tudja!
Köszönöm!Üdv.