- "Egyszerű" Ügyfélkapu+ regisztráció
- Asszociációs játék. :)
- Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- Fűzzük össze a szavakat :)
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Konvektor korszerűsítés - Computherm KonvekPRO felszerelése Q7RF szobatermosztát
- Szivat a ONE. Digi és követeléskezelő (Második rész)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Digitális Állampolgárság Program
- Mindent a StreamSharkról!
-
LOGOUT.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Predator2
addikt
Helló
Játszadozom a motorozás gondolatával. B kategóriás jogsim van 2007-ben szereztem. 1.5dci Clio2-m van 82HP.
B125-re gondoltam kezdés képen, motor híján még soha nem motoroztam. Nézzétek el, ha butaságot írok/kérdezek.Elsősorban az árakra lennék kíváncsi.
Átlagosan szerintetek mennyi lehet a jogsi, egy olyan egyénnek aki nem motorozott még?
~180cm vagyok és 70kg. Motoros öltözék/védőfelszerelés?
Illetve milyen motort ajánlanátok+ár? Tetszenek a kis túra motorok.Higgadt természetű srác vagyok, nem versenyeznék vele, terepre se vinném. Aszfalton járnék vele.
Tapasztalatokat is szívesen olvasok.
THX
[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
nekem még odébb van az első gurulás, addig is, miután elolvastál minden okos írást hogyan vegyél motort, robogót, itt van még egy példa újszerű robogóm sötét bugyraiból (újszerű, he, 15 éves volt mikor vettem....)
foghíjas berúgó racsni, (jobbra az utódja). mindig is nyikorgott, gondoltam idén bezsírozom, de az nem lett volna elég.Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
rwin5
őstag
Erről tud valaki valamit mondani? Elég sok pótalkatrészt lehet kapni hozzá, lehet megvásárolnám.
-
-
Atomgeszi
nagyúr
Tapasztalatból mondom, hogy sisakot próbálj a fejedre a boltba, ne netről rendelj. 30-ból már lehet kapni jobbakat, beépített napszemüveggel.. Nem tudom helyileg hol vagy, de nagyobb városokban azért akadnak üzletek ahol lehet őket próbálni és elég nagy készlettel rendelkeznek.
Más:
HJC bukóra akarok választani a tiszta(alap) plexi helyett valami másikat. Pinlock(páramentes alap lesz)
Az itt [link] található táblázat szerint, mit jelentenek ezek, hogy Smoke - Anti Scratch ( ez füst színű plexi és nem karcolódik? ) . Dark Smoke - Ez sötét füstös? Amber pont nem megy rá a kinézett bukóra , és akkor vannak az RST kategórián belül a színesek.
Nekem egy ilyen ezüstös adná a legjobban, de a smoke Anti Scratch-en is elgondolkodtam, tudja valaki, hogy melyikek milyenek, valakinek tapasztalat velük?Köszi!
[ Szerkesztve ]
Eladó gyönyörű, kitűnő állapotú audiophile hangfalszett https://hardverapro.hu/apro/elac_carina_audiophile_5_0_szett_3/
-
denko
senior tag
sziasztok,
most jelentkeztem 125ös jogsira. Még még nincs motor de tervben van minél elöbb vásárolni.
Kérdésem: Sisakot még a gyakorláshoz érdemes vásárolni?Illetve van valami jól bevált sikat 30 k körül? Akár külföldről.
OLvastam tesztet hogy az aldin / lidles nem igen jó. -
Topikgazda
válasz Micsurin #65990 üzenetére
Nagymotort nem szerelek (ahhoz a szinthez kevés vagyok) motorozásról/stílusról meg nincs kedvem diskurálni idegenekkel. Azt a fajta motoros stílust képviselem amit sokan nem igazán tolerálnak hanem inkább elítélnek amit mondjuk pont lesz@rok. Nem járok hatalmas távokat motorral, nem túrázok, hanem inkább 2-3 órás "gőzkiengedés" szokott lenni. Az én motorom egyébként sem arra való, és nem is arra vettem. Most őszintén, kivel és mit beszélgessek abba a topicban? Még ha szerelném őket akkor az megint más lenne.
A robogókban is csak a tuningolást élvezem, nem munkába járásra használom azokat sem.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Micsurin
nagyúr
válasz sityupityu #65988 üzenetére
A másik topikban mége nagyon szoktunk látni téged.
Ready onlyban mindig ott vagyok de sehol semmi.1000-es K8 hmm, azzal még meg is értem.
Mik / melyik volt az a bukó ?
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Atomgeszi
nagyúr
Egy 10 éves HJC bukóm van, amit ideje lenne lecserélni, mert. 1. gyári plexi van rajta, ami karcos már eléggé.. 2. Ahogy számolgattam az új plexi 7 ezer, de akkor már legyen ezüstös kívülről(ami megint plusz 2-3 ezer), hogy ne lássanak be a sunákok nyáron ahogy bámulom őket. 3. Akkor már pinlockot is szeretnék, mert télen az idegösszeomlásig tud kergetni a párásodás, pinlock + 10.. 4. Ez még nem napszemüveges verzió. Szóval cakkpakk 20 lenne az új plexi és akkor még mindig nincs napszempám.
Amúgy zárt bukó, bogárhálóval, annak idején 25k-ért mérték, a legkényelmesebb volt a boltban, szóval választottam ezt.
Szóval a kritérium: napszemüveges, pinlockos páramentes, legyen ezüstös a plexije. Mit tudnak még ezek a mai bukók?
Olyan 40-50ig szánnék rá maximum. Esetleg olcsóbb lehet.
Pécsen esetleg tud valaki egy üzletet ahol fellelhetnék ilyeneket?Eladó gyönyörű, kitűnő állapotú audiophile hangfalszett https://hardverapro.hu/apro/elac_carina_audiophile_5_0_szett_3/
-
Topikgazda
-
Micsurin
nagyúr
válasz sityupityu #65986 üzenetére
és feltétlenül drágábban. ?Nem feltétlenül?
Akkora tempót akkor se diktálnék ha a 180 nem a kisvas vége lenne.
Első körben formára választottam eddig bevált, esetleg majd ha váltok pár 2-3 év múlva az SV mellé már dukál majd valami komolyabb.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Topikgazda
-
Micsurin
nagyúr
válasz sityupityu #65984 üzenetére
Nekem olyan 110-120-ig nem zavaró a zaj, 130 felett viszont tényleg hangos. Ott sípol a szemüveg gombja vagy nem tudom.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Topikgazda
-
Topikgazda
-
Micsurin
nagyúr
válasz sityupityu #65980 üzenetére
Én szeretem kényelmes és viszonylag csendes a Givi Sniper után.
Az MT után meg pláne.[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
dtsdexter
csendes tag
válasz csongi #65979 üzenetére
Persze, csak ha tönkre megy menet közben az olajpumpa ... pikpak oda ég a dugattyú ezért sem használom, marad a benzinbe való kevergetés. Amint lesz egy kis időm talán hétfőn akkor kibontom az egészet a fenébe. Olyan anomáliák jelentkeztek, hogy sírni tudnék. Behúzom a féket, felkapcsol a lámpa, meg a műszerfal világítás ... szóval vannak gondok, marad a komplett csere. Már kapcsolási rajzom van, kábelek vannak, csak a régi csatlakozókat kell kicserélnem, ill javítanom.
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
Topikgazda
-
Micsurin
nagyúr
válasz sityupityu #65975 üzenetére
Egy ilyet fúrtam meg....!
Közel voltam közben az agyf...hoz.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
dtsdexter
csendes tag
válasz csongi #65976 üzenetére
Hát a 2T olajnak a tartálya amiből gyárilag adagolná az olajat a benyához, már évek óta le van kötve. Még tavaly mikor voltak gondok a világítással, keresgéltem a hibát, és valamiért késztetést éreztem, hogy az olajvisszajelzőre is rá mérjek. Stabil 24V-n állt a feszültség mérő 12V-s rendszeren meg ne kérdezd, hogy a bánatos pics*ba létezhet. Én sem tudom, nem is jöttem rá ... most viszont még a tartályt is kiszedtem szőrőstől-bőrőstől. Azóta kapott új gyújtótrafót, gyújtásalaplapot, feszültségszabályozót, CDI-t ... Nem mértem még rá de gondolom azóta rendbe jött még ha teljesen le van kötve.
(Nem feszültség mérő, csak fáziskereső 12-400V-ig. Multit csak most vettem nem rég)
[ Szerkesztve ]
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
Topikgazda
-
dtsdexter
csendes tag
Srácok egy olyan kérdés (meg nagyon az elején említettem, 24v feszültség volt az olaj visszajelzőben) most lekötöttem teljesen, meg a tartályt is leszereltem. Szóval ez okozhat problémát?
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
Micsurin
nagyúr
válasz nyogo83 #65972 üzenetére
Akkor 16, annyi rémlett bőven két hetet jártam, úgy, hogy tényleg mindennap voltam vezetni.
A1 két éven belüli A2-vel érdekes állat faj még... 2 rutin 4 forgalom és vizsga. Bár ott feltételezik tudsz motorozni.Btw van valakinek esetleg olcsón kormányvég tükre? Leszeretném dobni őket a kormányról a szélre!
@sityupityu: Meglett fúrva végül a sisak, az állnál lekaptam a zárszerkezet takarót, és a burkolaton keresztül a talpat felfúrtam, észre nem venni mert ment rá vissza a burkolat... Mivel 150-nél az M3 becsületét vesztette és a csuklópánton ami a sisak szíjra ment fityegett az SJ.....
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz sityupityu #65951 üzenetére
Kis kymcom belezve, sport szűrővel és mokolt kipufogoval és a karbit hozzáállítva az én 80 Kg és 180 magasságommal tudott óra szerint 128-130-at. (Haverom kis Ciberéjénél azért kövérebbet tudott) Na ne tudd meg az GPS szerint mennyi volt..... Minden csak nem egészséges nekik a 100 feletti tempó....
Inkább vennék a helyében egy combosabb 250-est. Én is a kamionok, előzés stb emiatt ültem 7hónap és 12.000km után át, mivel nagyon harmat volt a 125-ös 4T váltós szerkezet, az" új párommal" jóbban vagyunk... a kis 250cc V2 vígan megy 120-130-at, ha meg nagyon leforgatom 12-13.000-ig akkor a 175-180 még megcsípi óra szerint.
A1-nél meg nem 1-2 óra van.... akkor van annyi ha B125-re megy. Rendes A1-nél rendes szép számú óra van, csak rutinon 11 ha jól emlékszem.
Forgalommal nem kéne riogatni nem para... szabályosság... Nekem is csak a tempóra kellet figyelni, mert vagy elaludt az oktató vagy rep rajtra késztettem a kis CG-t ha a sajátommal mentem oktatásra anno. ( 8 vs 14 ló akkor nagyon nagy eltérésnek tűnt ! )
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
nyogo83
Topikgazda
B125-nel 6 gyakorlati ora van, nem ketto. Ezt elfelejtettem kijavitani az elozo valaszban.
Ha jol remlik akkor elso ket gyakorlati oran palyan bohockodas ment, a maradek orakon meg 2-3 kor a palyan, utana irany a forgalom.
Siman bejartuk joparszor a vizsgautvonalakat es kifejezetten felhivta a figyelmunket az oktato minden apro lehetseges szopatos pontra, amire vizsgan figyeljunk.
Tisztaban vannak vele, hogy az a 6 ora gyakorlat nagyon keves es intenziv(foleg ha nincs forgalmi tapasztalatod motorral), szoval mindent megtesznek hogy tisztessegesen felkeszitsenek.
Nekem nem kellett plusz orat vennem a vizsgahoz, pedig elotte 2-3 evvel kezdtem aktivan robogozni varosban.Szerk:
Ja es B125-nel ha jol remlik, akkor egyedul vizsgaztatnak, nem parosaval mint nagyobb kategorian.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Én egy csajjal vizsgáztam anno korlátlanra. Viszont nagyon ügyes volt. Egy baj volt csak vele, a 650-es bandit-ot képtelen volt kitolni a tárolóból mert volt egy kis emelkedő a garázs előtt. Ezért ha úgy jött ki, hogy velem együtt volt forgalmi gyakorlaton akkor egy helyett két motort tolhattam ki. Nem volt 60 kiló sem a csaj.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
üszök
őstag
-
freelanced
addikt
válasz nyogo83 #65964 üzenetére
Köszönöm !
Na igen, sajnos nincs tapasztalatom vele. És attól félek, hogy a 36.000-ből könnyen lesz, 70.000 vagy ki tudja
Az a baj egy óra 3.500 Ft tehát lehet, hogy jobban megéri az A korlátozott, ami több ugyan de több gyakorlati alkalom van benne.Az a baj motorral még nem nagyon mentem forgalomban, autóval igen, de gondolom azért eltér a kettő, meg hát valóban eltelt már idő a jogsi óta
Amúgy kb. hány gyakorlati órából lehetne biztosan megcsinálni? Tíz már elég lehet?
üszök
Most látom csak
[ Szerkesztve ]
Gentleman, you had my curiosity, but now you have my attention.
-
üszök
őstag
válasz freelanced #65963 üzenetére
Hát ha motorozni sem tudsz,és vezetési tapasztalatod sincs egyéb kategóriában akkor bátor úgy neki menni. Ha van forgalmi tapasztalatod,de nem tudsz motorozni akkor is.
2 óra van az oktatásban szerintem, amiből az egyik a rutin a másik a forgalom.
Ha viszont pót órát kell venni jó párat akkor már majdnem a korlátlan áránál vagyunk,amiben van rendes oktatás mindenhez.
Az sem mindegy kivel vizsgázol párban. Tőled sokkal jobb,vagy sokkal gyengébb sem jó.amúgy nem nagy dolog a forgalmi vizsga csak szabályosan kell tudni közlekedni. Ami ugye az emberek 90 százalékának nem megy.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
nyogo83
Topikgazda
válasz freelanced #65963 üzenetére
Szerintem siman teljesitheto, ha normalis vizsgabiztost fogsz ki(ertsd, nem kot bele az elo faba is).
Az elso gyakorlati oran csak fogod majd a fejed, hogy az oktato 5 percenket lebasz alap dolgokert, de ha odafigyelsz, a masodikon mar szinte hiba nelkul tudsz menni, ha van forgalmi tapasztalatod robogoval/motorral.[ Szerkesztve ]
-
freelanced
addikt
Egyébként a 125-ös jogsinál a forgalmi vizsga tapasztalat nélkül mennyire teljesíthető a két óra gyakorlattal?
Jól gondolom, hogy többnyire semennyire, és plusz órákra lesz szükség?
Gentleman, you had my curiosity, but now you have my attention.
-
üszök
őstag
-
Topikgazda
Az a baj, hogy a vizsgáztatás az ugyanolyan szigorral fog történni, mintha egy nagyobb kategóriára vizsgáznál. És ugye a vizsgaközlekedés mint tudjuk baromira nem ugyanaz mint az a hétköznapok során szokott lenni. Én kamionosként dolgozom, de ha mellém ülne egy vizsgabiztos az tuti, hogy elkaszálna C-E kategóriából, hiába ez a munkám már évek óta. Nagymotornál szintén bukás lenne, ha mögöttem jönnének kocsival. Hiába vagy te rutinos közlekedő, a vizsgára rá kell hangolódni, hogy minden egyes apró szabályt be tudjál tartani (még ha hülyeség akkor is) menet közben. Az ezekre való felkészüléshez kellenek az órák.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Solad
addikt
Épp ez a lényeg, nem akarok egy halom oktatást, nem akarok extra költséget, szimplán vizsgázni és jogosultságot szerezni.
Van pár tízezer kilométer robival a seggem alatt ötventől százhuszonötig, szimplán mist mér benőtt annyira fejem lágya hogy jogsival szeretném megülni a nagyrobogót nem pedig ötvenesnek "hazudva"
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
dtsdexter
csendes tag
Ez gyors volt, úton haza fele, indexelek balra, egyszer csak be akad az index, motor le áll. Se berugásra, se önindítóra nem indul ... pörög pörög néha elkapja de nem hajlandó menni ... ez van újabb 6 napig nem lesz időm ránézni
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
Tigi
őstag
-
dtsdexter
csendes tag
válasz sityupityu #65953 üzenetére
erre sajnos egyenlőre meg nem tudok ra cáfolni bejáratos a kicsike kényelmes tempóban fel gázon közlekedek/nék vele ha nem dolgozok mint most
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
freelanced
addikt
Üdv !
Kicsit gondolkodtam, úgy tűnik hanyagolom az 50-es motort.
A 125cm3 illetve 250cm3 ligában milyen motorokat ajánlanátok azon a Yamahán kívül amit írtam?
Gentleman, you had my curiosity, but now you have my attention.
-
Solad
addikt
válasz sityupityu #65951 üzenetére
Tegyük hozzá hogy autóval sem megyek 90 fölé a hármason
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
Topikgazda
-
dtsdexter
csendes tag
Ma kihoztam a vasat ... fuzu isteni volt ujra menni. Es akkor jöjjön az apró betűs rész 😂😂
Haaat ooo íze elfelejtettem legutóbb meghúzni a kipufogó blokk felőli részen a csavart (így azért nehéz elkerülni a rend éber oreit) egy picit zajos .
Másik érdekesség pedig vezetékhez nagyjából nem is nyúltam, fékezéskor felkapcsolódik a lámpám, ellenben a lámpa kapcsolata egyáltalán nem reagál. na mind1 majd intézkednek menetközben, helyzetjelző helyett.
Annyit javítottam rajta, hogy a duda kábelét kötöttem a kapcsolóba, azt pedig a lámpára :😂😂 legalább elölről lássanak utol úgysem ér senki 😂😂... esküszöm, gyári főnök ;)
-
Topikgazda
-
csongi
veterán
válasz Ex3ms1 #65948 üzenetére
A ket fel blokk rendesen illeszkedik? Forgattyus hazban minden rendben?
A huvely dugattu viszonya biztos jo? Nem ovalis a henger? Gepimunkanal el lehet cseszni, de akar a bepreselesnel is . Gyuruk biztos jol vannak felrekva?
Jah, es a hengerfejet nyomasprobaztatnam, meg akkor is ha nem latszik rajta semmi, illetve sikolni sem artana.
Es a karaoster nagysagat is be kell hezagolasaal is allitani.[ Szerkesztve ]
-
Ex3ms1
csendes tag
Sziasztok!
Van egy Honda NSR 125-ös motorom, amivel nem tudok mit kezdeni, az a gondja hogy sehogyan sincs kompresszió. Perselyezett henger + meteor dugattyú. Nem régen lett perselyezve kb 1000km szenvedtem bele azóta. Jelenleg 8 bár hidegen 7,9bár melegen, ami nagyon kevés. 5.-ben már semmi ereje nincsen, ha ki húzatom 4.-ben 5.-ben éppen csak meg bírja tartani a sebességet. 6.ban meg szépen lassan lelassul 60-ig és csak azt bírja tartani, gyorsítani esélytelen.
A henger jelenleg le van véve, szinte hibátlan, 53,99mm furattal. Gyűrű hézagot nem mértem, de majdhogy nem össze ér. Dugattyú "cuppanós"...
Elnem tudom képzelni mi baja van... Valakinek ötlete?
-
Topikgazda
-
nyogo83
Topikgazda
Azert kell minimum 1 gyakorlati ora a forgalomban, mire "visszaalakul" az ember kozlekedese vizsga kompatibilisse
Nem kozlekedek minden KRESZ szabalyt megszegoen, de azert mas amikor beleszokik az ember a "normalis" hetkoznapi kozlekedesbe es mas amit elvarnak vizsgan.
De ezt leszamitva nem nagy kaland a vizsga ha van mar minimalis gyakorlatod. -
Tigi
őstag
Sziasztok
Mindenkép kell órákat venni, nem elég a B-s jogsi 125-ös robihoz?
Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
-
freelanced
addikt
Árban majdnem ott vagy mintha A2-re mennél, ott viszont egészen 35kW-ig nézelődhetsz.
Na meg persze ha elmúltál 24 ott a korlátlan is.
Ugye az A1-nél kevés gyakorlati óra van ( Ha jól tudom kettő) míg a másikban 17.
Nagy valószínűséggel az A1 mellé még venned kell plusz órákat amivel majdnem ugyan ott vagy árban mintha nagyobbra mennél.
Ha minden igaz ezek, de majd a tapasztaltabb topiklakók kiegészítik.
Röviden, nem éri meg.
Gentleman, you had my curiosity, but now you have my attention.
-
Solad
addikt
válasz sityupityu #65937 üzenetére
Mi szol ellene?
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
Topikgazda
-
gabe_
őstag
Biztos rá akarnak majd beszélni, hogy ne B125-öt csinálj, hanem korlátlant...
Szerintem ne hagyd magad, vegyél egy 125-öst.
Mindenesetre én a Malaguti Ciak master 125-öt ajánlom, nagyon jó kis gép. (Én a kistesóját használom) Nagykerekű, így az úthibákat jól viseli.Sovány szakácsban sose bízz!
-
Solad
addikt
Sziasztok!
Tanácsot kérek
Korábbi 50-es robogómat ellopták ősszel, így most újat nézek. Mivel nyáron gyakorta fogom megtenni a Miskolc-Gödöllő távot a hármason páromhoz, és nem akarok mindig kocsival menni így az 50ccm kilőve. Terveim szerint csinálok egy B125-ös vizsgát (egyáltalán létezik még ez a gyakorlat? ), és valami 125-ös nagy/túrarobogóban gondolkodom.
Mik lehetnek az ajánlott típusok, és mi az az árkategória amitől van értelme elkezdeni nézelődni?
Köszönöm!
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
Topikgazda
-
F1r3b1rd
tag
Elsősegélycsomag kötelező még a robogókba?
Most láttam meg hogy lejárt a szavatosság januárban, nem akarom hogy megbüntessenek érte. -
freelanced
addikt
Az a baj formára nagyon tetszik a YBR 125. Ez pontosan melyik forma amúgy? Lehetséges, hogy más márkából találok ilyet? Jobban tetszenek ezek a kicsit retrobb formák.
Amúgy ruhára mennyit érdemes szánni, mivel kalkuláljon az ember?
Gentleman, you had my curiosity, but now you have my attention.
-
KisTé
tag
válasz freelanced #65930 üzenetére
Egyáltalán nem szezonfüggő a jó vétel figyelni kell meg el kell menni személyesen rengeteg helyre, az egyéni igényektől függ ki mit akar. 120at megy kb, ami bőven elég de mehet többet is ha tényleg jól karba van tartva. YBR 125ből nehéz találni, nem tudom mennyi a kereted de én CBR125öt ajánlok, vagy ha kényelmes kell akkor CBF125 de ezek drágábbak picivel, robogóból meg a PCX125-150 nagyon jó, ismerek 60ezret futott makulátlanokat ha normálisan szervizeled rengeteget bírnak.
-
freelanced
addikt
Üdv!
Köszi a válaszokat!
Nekem nagyon szimpatikus. Van esély rendes motort találni május táján is amúgy? Mert gondolom kicsit olcsobbak még ilyenkor de addigra fene tudja mi lesz. Egy ilyen mennyit megy amúgy?
Gentleman, you had my curiosity, but now you have my attention.
-
KisTé
tag
válasz freelanced #65927 üzenetére
Az nagyon jó kis motor, ha vigyázol rá csak olajat cserélsz azt szuper eljárogatós egész rendesen megy is én ajánlom ha találsz belőle egy szép példányt nem bánod meg!
Valaki meg tudná mondani, hogy ebben a régebbi típusú Baotian 50 4T robogóban milyen blokk van :[ Szerkesztve ]
-
dugynok
senior tag
válasz freelanced #65927 üzenetére
Motoros topicba keresd persu-t , sok motorral van tapasztalata. Úgy tudom, hogy az ybrahimok megbízhatók, nem véletlenül postásmotorok. DE! Sok függ az elöző gazdáktól...
-
freelanced
addikt
Üdv!
A Yamaha YBR125-el van tapasztalata valakinek? Milyen gépezet? Ajánlott?
Gentleman, you had my curiosity, but now you have my attention.
-
csongi
veterán
Sziasztok!
Simson 50-est szeretnék 12V rendszerre átalakítani. Van valahol egy jó leírás hogyan kell? -
dtsdexter
csendes tag
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
Atomgeszi
nagyúr
válasz BossBoss #65922 üzenetére
Egyedül az első fényszórójuk a gyengepont..
F12-F15 ugyanaz, csak a burkolat más.
Vizes minarellit nézzél, az hátul is tárcsafékes 2004 körüli, mint amilyen nekem van. Az már ráncfelvarrt, digitális, kicsit más az idomzat is. Szerintem azok a legszebb F12-esek, Én is azért vettem olyat
Meg nekem F15 nem jött be, nagyon robosztus kinézet. De havernak F15 van, teljesen megvan vele elégedve.Eladó gyönyörű, kitűnő állapotú audiophile hangfalszett https://hardverapro.hu/apro/elac_carina_audiophile_5_0_szett_3/
-
BossBoss
őstag
válasz Atomgeszi #65920 üzenetére
Igen a lámpát olvastam F15-né, hogy szar, de akkor 12-nél is. Meg a hátsó dobféket nem szerették. Amúgy csak jót olvasok róluk. Méretre is kb egyformák. Annyi, hogy F15ből nem találok nagyon 2005 utánit. Nem gyártották már vajon? F12-ből vannak sokkal újabbak is. Na majd megnézek párat mindkettőből. Alapvetően tudod mi a difi a 2 között?
-
Atomgeszi
nagyúr
válasz BossBoss #65918 üzenetére
F12 és F15 is jó. Ugyanaz a fekvő minarelli blokk van benne. Digitálisnál még az óracsoport is megegyezik, gondolom Én, mert, ha lehúzom a sarut, megkérdezi, hogy F15 vagy F12.
Nekem F12 van, a fényszóróját utálni fogod a sötétben,mert sokat nem lehet látni ezzel a két kis gyári foncsorral. De szerintem F15-ben is ugyanez a két kis foncsor van. Amúgy megbízható technika.Eladó gyönyörű, kitűnő állapotú audiophile hangfalszett https://hardverapro.hu/apro/elac_carina_audiophile_5_0_szett_3/
-
Zin
őstag
TOP megbízhatóbb 4T robogok listája létezik valahol?
░▒▓█.:Itt a tél! Lassan lehet Core i-zni:.█▓▒░
-
BossBoss
őstag
Üdv Urak!
Hosszú idő után úgy alakult , hogy autóról váltanék robogóra. Illetve mellette. A kérdés, hogy ki mit tud ajánlani? Egy nagyobb testű 50-esre gondoltam. Ismerősőmnek van egy Malaguti F15-se. Az tetszik és jókat olvastam róla.F12-es mennyivel kisebb(rosszabb)? Illetve ebben a kategóriába mik az ajánlott típusok?
Köszi a segítséget!
Keret kb 200-300k.
-
Atomgeszi
nagyúr
Köszi mindenkinek, körülnézek.
Sajna így, hogy le van merülve csontra, még szivárgó áramot sem tudok mérni.
Eladó gyönyörű, kitűnő állapotú audiophile hangfalszett https://hardverapro.hu/apro/elac_carina_audiophile_5_0_szett_3/
-
Atomgeszi
nagyúr
Igen. Amikor nem volt benne akksi akkor nem is ment, csak a digitkijelző mindent mutatott és csak darált
De egy ilyen halott akksival is megy, csak egy minimális töltést tudjon felvenni.Netről akksi rendelés ajánlott?
Eladó gyönyörű, kitűnő állapotú audiophile hangfalszett https://hardverapro.hu/apro/elac_carina_audiophile_5_0_szett_3/
-
Atomgeszi
nagyúr
Igazából Én teljesen el lennék akksi nélkül, úgyis mindig berúgom.
Viszont mivel digitális a motor, ha nincs elég fesz, akkor meghülyül a digit kijelző és nem akar hajtani a motor...
Menetközben tölt annyit a generátor, hogy ne legyen baj, de pl. kereszteződésnél egy féklámpa elviszi a teljes energiáját, ami miatt dadogva tudok kimenni csak. Szóval ez így eléggé zavar.
Akksi töltőm sincs, hogy megpróbáljak rátölteni. Bár szerintem felesleges. Már fél évesen is szarakodott az akksi.. bezzeg mikor visszavittem, hogy csináljon vele valamit. ÉRDEKES MÓD JÓ VOLT.. Hazamentem utána megint elvesztette a töltést.. Aztán hol jó volt hol nem.
Ezeknek ennyi lenne az élettartamuk?Eladó gyönyörű, kitűnő állapotú audiophile hangfalszett https://hardverapro.hu/apro/elac_carina_audiophile_5_0_szett_3/
-
Atomgeszi
nagyúr
Úgy 4 évvel ezelőtt vehettem a 2004 végi digitális LC Malaguti F12-mbe valami piros akksi, talán bika van rajta.. Na szóval nem sokat bírta. Valami jobb akksit keresnék aminek nem tesz be 3-4 év , hogy ennyire tönkremenjen.
Ki mit ajánlana?Eladó gyönyörű, kitűnő állapotú audiophile hangfalszett https://hardverapro.hu/apro/elac_carina_audiophile_5_0_szett_3/
-
Telda
addikt
Hali!
Rakott már fel valaki fekvő vizes minára DR hengert?
Az lenne a kérdésem hogy a hengerfejen lévő egyik lyukat le kell dugózni a kapott csavarral? -
freelanced
addikt
válasz sityupityu #65904 üzenetére
Köszönöm a válaszokat !
Igen tudom, csak kíváncsi voltam milyen alternatívák vannak.
Jogositvany nélkül.
Egyelőre megtenné az 50-es is azert szeretnék nagyobbat ( persze ez csak az egyik) mert nem a legjobb ha az embert letolják az útról 90-nél.
Gentleman, you had my curiosity, but now you have my attention.
-
Topikgazda
válasz freelanced #65901 üzenetére
Most egyébként motorra van 300 ezred, vagy motorra és jogsira együtt?
Én már a múltkor ajánlottam bevált típust váltósba kezdő 50-nek.
Ha meg robogó felé kacsintgatsz, akkor azt tudom mondani amit feljebb is írtak, vagy az Aprilia SR-t, vagy Yamaha Aerox-t ajánlanám. Szerintem a két legjobb 50-es robogó (persze ez csak az én véleményem). Ami fontos, hogy mindenképp karbist vegyél.[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Debilon
addikt
válasz freelanced #65901 üzenetére
én ajánlanám a Kymco Super9S-t, vagy ha váltós "sport" 50-es kell, akkor Aprilia RS50 amiről tudok
mennyit mennek? motortól, meg sok mindentől függ, de szerintem egy gyári 50-es mindenféle mókolás nélkül (csak a fojtások kiszedésével) olyan 50-70 között valahol
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
Repsol600
addikt
válasz freelanced #65901 üzenetére
Sportból Aprilia RS 50 volt nekem, ezek elég jók, illetve most van egy Rieju RR 50 supermotom, ez se rossz és viszonylag olcsón lehet találni. Bontott cuccok is vannak ha kell viszonylag olcsón.
Robogóból bővebb a választék, nagyon sok fajta van, viszont ezeket annyira nem ismerem inkább váltós párti vagyok. Aprilia SR, (karbis) Yamaha Aerox amiket olvastam hogy dicsérik. Nekem jelenleg egy Kymco Dink van ez jó nagy testű ezzel sincs különösebb gond. Típustól függően 60-80 km/h átlagban. -
freelanced
addikt
válasz Repsol600 #65900 üzenetére
Üdv !
Annyira nem vagyok válogatós igazából mindegyik forma tetszik szinte. Egy kettőt már ajánlottátok de azert kíváncsi lennék mik vannak még.
A vespán kivul amugy milyen robogó jöhet még szóba? Ezek az ötvenesek mennyit mennek amugy?
Koszi
[ Szerkesztve ]
Gentleman, you had my curiosity, but now you have my attention.
Új hozzászólás Aktív témák
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Elemlámpa, zseblámpa
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Politika
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Gitáros topic
- REpont és hulladékgazdálkodás
- A Telekom is beszáll a használtpiacba
- Tőzsde és gazdaság
- További aktív témák...
- ÚJ Besen BS20 Smart 11-22kW elektromos autó töltők GARANCIÁVAL, számlával, készleten
- Eureka Mignon Specialita 17NX
- ÚJ! Newskill Valkyr fekete gamer, irodai szék
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette"- Regular - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával
- SZINTE ÚJ, GARIS, 2024 SENCORE S70 400W EROLLER