Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
gabe_
őstag
válasz forandor #64648 üzenetére
A kép alapján nem tűnik durvának. Gyerekkoromban, mikor még nem volt jogsim és csak földutakon motoroztam, az első simsonommal olyan bozótos helyeken jártam, hogy a mai fejemmel oda gyalog se mennnék be...
(De szép is volt... Tiszta seb voltam az ágaktól, meg egyszer 19 darab tüskét szedtem ki a két kerékből miután hazatoltam a defektes motort az akácosból... Akkor nem voltam vidám, de az idő mindent megszépít)Sovány szakácsban sose bízz!
-
Redneck
veterán
válasz forandor #64845 üzenetére
A vízhűtéses blokk is átmelegszik.
Egyébként kicsit "fogd meg a söröm amég beveszem a kanyart" típusú ez a mondat.Persze ettől még működhet rendesen. Eddig is működött nem?
Mondjuk én nem vagyok a berhelés híve.Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
-
rwin5
őstag
válasz forandor #65015 üzenetére
Anno meg akartam csinálni kismotor után korlátlan köbcentire a jogsit, de pont akkor emelték fel a korhatárt 25 élet évre, most meg már betöltöttem, de valahogy annyira már nem vonzz a motor gondolata, inkább egy 50-es kis robogó, de az tény, hogy egy 125-ös jobban menne, de külön most ezzel nem akarok foglalkozni, de akkor tévedtem. Jó lesz egyelőre szerintem valami kisebb robogó is nekem
-
siti
senior tag
válasz forandor #65110 üzenetére
és akkor ne feledjük, smkp max 40km/h-vall közlekedhet. a 45 a tervezési sebesség, hogy legyen egy is tartalék kielőzni a lovaskocsit.
Kresz 26. §, d pont.
azt tartsd be és sok szerencsétFüle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
mumtaz
senior tag
válasz forandor #65228 üzenetére
Ha nincsenek referencia értékek, akkor azért sokat mem ér az ellenállás méregetés.
Mérj inkább feszültséget az akkusarun alapjáraton és emelt fordulaton. Nézd a különbséget, valamint fordulaton gagyi multival 14V körüli feszültséget kell mérni. Ha nem változik, illetve megegyezik az akku feszültségével, akkor van gáz. -
KisTé
tag
válasz forandor #65261 üzenetére
Sajna nekem műszerem sincsen meg nem tudom mi hol van nem értek hozzá nem szedtem még szét soha. Nemrég vettem majd jövőre nekifekszek mindennek csak nagyon jó lenne tudni, hogy ennyire szar akkuval vettem vagy maga a feszültségszabályzó vagy más tette-e tönkre az akksit mert ugye nem akarok majd párhavonta akksit vásárolgatni. Szívesen megmérném csak nem tudom mit hogyan
-
Topikgazda
válasz forandor #65314 üzenetére
A régit ne rakd vissza és ne is pótold mással! Én vennék egy szettet az adott típushoz. Azért jó, hogy ha szettet veszel, mert ha rendelkezel különböző vastagságokkal akkor ki lehet választani azt, ami a megfelelő préssáv eléréséhez szükséges.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
flegga92
senior tag
válasz forandor #65383 üzenetére
Köszi a részletes választ!
Holnap megméregetem mit mutat. De amúgy valószínű kuka lesz az akksi, mert pár cellában már minimum alatt volt a sav szintje (persze utólag pótoltam). Arra most elég, hogy az irányjelző, féklámpa, helyzetjelző alapjáraton is rendesen világít. Fesszabra is rámérek majd. Nem tudod merre található? (Ülés alatt a kis idom mögött a láb tartónál?)Az önindító működött rendben működött, aztán egy nagyobb állás után nem ment. Az a baj hogy meg sem tekeri, csak a szerintem a bendix húz be ha van ezekben egyáltalán, nem értek annyira hozzá.
A spirállal kapcsolatban ma azt vettem észre, hogy a km számláló rendesen megy, csak a sebesség mutató nem.
-
Debilon
addikt
válasz forandor #65410 üzenetére
szerintem ezzel együtt kell élni (elektronikushoz lenne a speedohealer)
egy 50-esnél nem tök mindegy, hogy mennyit mutat? persze, értem, hogy jó lenne ha pontosan mutatna meg stb, de ha tudnád is korrigálni, hogy pontosan mutassa a sebességet akkor meg lehet, hogy a megtett távolságot mutatná rosszul ez meg még rosszabb szerintem a tankolások közti távolság számítása miatt
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
Debilon
addikt
válasz forandor #65413 üzenetére
minden jármű sebességmérője csal +ban valamennyit, van amelyik a sebesség növekedésével többet (főleg autóknál van így) van amelyik konstans módon 5-8-10 km/h-t de a távolságot attól még jól méri
nem kell vele foglalkozni, hogy mennyivel mutat többet
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
flegga92
senior tag
válasz forandor #65427 üzenetére
Régen én is azt tankoltam bele, de aztán a tanknyíláson láttam, hogy min 98-ast kell(ene) beletankolni. Aztán jártam azzal, majd hogy megszűnt 100-assal járok. Régebbel Shell most OMW. Nekem 95-el döglődik főleg amikor meleg van és amit te is írtál, üzem melegen nem gyorsulást is kicsit kompenzálja. Fogyasztása is csökkent minimálisan. Földúton én is sokat járok, elég jól bírja.
Ez a kattanás jelenség nálam is megvolt már 10 éve is amikor megvettem (ekkor már 10 éves volt a gép). Legutóbbi nagyszervizen megemlítettem, plusz néha lent ragadt a berúgókar. A szerelő cserélt ékszíjat, görgőt, variátorrugót, meg mondtam, hogy akkor a berúgókar visszahúzó rugót is cserélje. De nem kellett szerencsére, elég volt bezsírozni azóta kattanó hang sincs. Dekni leszedésénél vigyázz, a csavarok rendesen be vannak szorulva, a fej meg elég puha, én már le sem tudom szedni sima imbusz fejjel. Próbáltam volna újat szerezni, de sehol nem találtam, valaki nem tudja hol lehetne beszerezni?
-
flegga92
senior tag
válasz forandor #65435 üzenetére
Ja igen, lehet hogy a kézikönyvében olvastam, de a lényegen nem változtat. Akkor tuti, hogy a zsírozás majd neked is megoldja.
Köszi a csavar linket de sajnos ezek semmire nem valók mint ahogy sityupityu is említi. Én is visszautasítottam a boltban mert érzésre is nagyon rossz anyagból volt. Ha szét lesz szedve megpróbálom csavarboltban pótolni. -
dtsdexter
csendes tag
válasz forandor #65494 üzenetére
Szia. Köszönöm, igyekeztem olvashatóvá tenni, bár jó alapot adott hozzá a valóság is
Szóval olajból én állítólag jót használtam hozzá bár valóban volt előttem pár tulaj, utolsó akitől vettem, régi barát, ő megjárta a vele a Balatont az M7-esen ... Nem állt meg csak 3-r tankolni Szóval kapott sokat ez a motor. Úgyhogy marad az első 2 lehetőség, karburálással biztos voltak gondok, mivel egyszer hozzá nyúltam (később rá jöttem hiba volt) az olaj adagolás szintén nem pontos, főleg az elején nem volt az, amikor azt mondták max 5 liter ... jó porzott a tank, de én azért bele nyomtam azt a 6.5 öt ... (igen megkerestem az órán az OEM Hitelesítés dátumát, 2 hónapos volt ) A "kéményt" nyár végén égettem bár nem prüszkölt eléggé lehet kevés volt a benzin, sok minden nem is jött ki belőle.
Új feszültségszabályozót, biztosítékot és házat kapott, bár azóta nem mértem, majd ha össze raktam meglesem.
Membrán már rég van hozzá új, csak még nem raktam be, most meg a hengerszetthez kaptam pluszban karbon membrán lapokat de szerintem marad a fém a későbbi meghibásodás miatt.
Humm köszi, érdekes kis táblázat áttanulmányozom
Köszönöm a válaszod. Szép estét
Ui. Bakker elfelejtettem megnézni a méreteket. Holnap este megpróbálom. De tényleg addig jó lenne tudni, hogy milyen blokkos ... fekvő ... álló ... elektromos
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
dtsdexter
csendes tag
válasz forandor #65502 üzenetére
Aprilia amúgy is sokat csal, bár le lett már forgatva a 100-es órája. Gondolom az jelent valamit. Ám valóban segédmotorral se pálya se fő út, mivel a legkisebb megengedett sebességet sem tarthatnád hivatalosan vele. Jelzem a rendőrök ritkán foglalkoznak azzal ha 60-al is mész robogóval vagy 50-el lakott területen. Aki nem ért hozzá azért nem foglakozik vele, az új motorok meg már mind gyárilag többet mennek 40-nél, ha jól tudom.
Az hogy mennyire idióta azaz ő dolga, én most rendbe hozom, és remélhetőleg ennyi pénzért jó társam lesz melóba meg kisebb nagyobb utakra.
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
Topikgazda
válasz forandor #65654 üzenetére
Én nem értek ilyennek a megépítéséhez. Van komolyabb töltőm is amivel mindent lehet tölteni. Mindent be lehet állítani rajta, töltési karakterisztikát is teljesen egyénire lehet szabni, a különböző akkuknak a programját el lehet menteni benne.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz forandor #65657 üzenetére
Igen, nem volt olcsó darab.
Régebben modelleztem egy darabig, azokhoz meg egy ImaxB6-ot használtam. Az is elég nagy tudású, és ahhoz képest szerintem nem is olyan drága. Meg is tartottam, bár már nincs modellem. Másra is lehet használni.[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
nyogo83
Topikgazda
válasz forandor #65654 üzenetére
Persze, lehet labortappal is akksit tolteni, regen se voltak mikrokontrolleres toltok, hanem neked kellett beallitani a toltesi aramkorlatot fixen.
De azt mondani, hogy a legjobb, azert felrevezetoPersze ha egy olyan labortapot epitesz, amit be lehet programozni az alabbi toltesi karakterisztikara, akkor egalban lesz egy kb 5k-ert kaphato AutoXs toltovel.
Van labortapom, sot akar meg epithetnek is microcontrolleres toltot ami tudja ilyen vagy akar szabadon valtoztathato karakterisztikaval tolteni az akkut, de ennyi penzert nem allok neki.
Talan 10 eve poenbol nekialltam volna, mikor sok volt a szabadidom -
Topikgazda
-
siti
senior tag
válasz forandor #66146 üzenetére
pont ez a lényege, hogy nagyobb lukak, kisebb ellenállás, több levegő. több levegő mellett több benzint lehet elégetni, nagyobb teljesítmény. csodák nincsenek, por is több fog bemenni.
nekem egyik fele piros, másik fekete. a fekete oldala kb mint a hagyományos.Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
dtsdexter
csendes tag
válasz forandor #66253 üzenetére
Mivel én nem értek az elektronikához csupán gyönge próbálkozásaim voltak így a következő tanácsot tudom adni: 1, veszel egy új bontott kábelt; 2, Veszel egy gyári új kábelt; 3, árban kettő között elviszed villamossági szakemberhez.
Miért?
A hiba oka lehet:
1, csoki vagy több csoki érintkező hiba, vagy oxxidáció.
2, lehet sérült vezeték, égett vezeték, égett és/vagy tört vezeték
3, lehet CDI, Feszszab, akkumlátor állapot
4, lehet kapcsoló hiba vagy ebből adódó kontakt hiba
5, lehet földelés hiba,
6, lehet zárlat 1 vagy több fogyasztón
7, lehet pólus hiba
8, vagy a felsoroltak közül több, akár az összes egyszerre.Nem a kedved akarom elvenni de sajna ez tény.
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
dtsdexter
csendes tag
válasz forandor #66261 üzenetére
Sajna ez az elektronika egy vicces tudomány, minden fele "dzsal az amper"
Helyes . Még mielőtt kikapod a szimeringeket, a "nyers" főtengelyt picit érdemes megmozgatni. Ha lötyög lehet nem csak szimering probléma lesz, hanem a csapágyak is kezdenek elkopni. Az még egy nagy szívás. Ha nem akkor öröm és boldogság
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
siti
senior tag
válasz forandor #66265 üzenetére
csapágy a deknibe kuplung végébe: motoros bolt: 4200Ft, csapágy bolt 1800Ft made in Japan. csapágytól félnetek nem kell. mondjuk mire kiszenvedtük, asszem mindenkit szidott unokaöcsém, akinek bármi köze van a pizzához.
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
Topikgazda
-
F1r3b1rd
tag
válasz forandor #66469 üzenetére
Köszönöm választ, hétvégén majd szétszedem !
Közben egy újabb hibajelenség ütötte fel a fejét:
Az egyik kereszteződésnél még ment az index, a következőben már semmi.
Az aksi nem mai csirke, tervben is volt a csere. Hiába töltöttem 12 órán keresztül, az önindító meg se nyikkant vele(12,4V-ot mutat a multi direktbe rámérve).
Az aksiról próbálva hallani h a relé kap áramot, de nem kattog mint rendesen hanem szünet nélkül kerreg.
A régi piaggiomnál ha kikötöttem az aksit, akkor működött az index menet közben, ennél nem megy. Ez márkafüggő megoldás, vagy kicsapott vmit az aksi? -
F1r3b1rd
tag
válasz forandor #66474 üzenetére
Most tettem bele egy új aksit, pöccre megy minden. Bolt-szervízes srác azt mondta h a kymconal csak aksiról megy az index, nincs közvetlenül bekötve mint a lámpák.
Átalakításhoz szükséges vmi extra biztonság beépítése ( Biztosíték, stb)?
Vagy elég ha kikeresem hogy melyik kábelről kapja az áramot az első meg a hátsó lámpa és ott megcsapolom? -
mumtaz
senior tag
válasz forandor #66587 üzenetére
Itt Jetforce-nál annyiban "szerencsésebb" a helyzet, hogy a franciák ennél a robogónál gyakorlatilag szinte csak annyita tartottak meg (pár más átlagos robogó kialakítás mellett), hogy két kereke van és ráülve kell menni vele. Csodálom, hogy a gázmarkolat a jobb oldalon van.
Szóval itt a hűtés szempontjából a hűtő nem a tipikus homlokidom mögött van, hanem teljesen lent a kerék mögött a hasidom közelében. A meleg levegő pedig lefelé jön ki a hasidomon keresztül. Elég sok helyet hagytak és a hűtő mögött nincs semmi, tehát szabadon áramlik a levegő és a hűtő mögött van legalább 10 centi, mielőtt a levegőt elvezető járat elkezdene lefelé fordulni. Tehát ott egy ventilátor bőven elfér.
Ebay-en láttam elviekben gyári ventillátort 50-es jetforce-ra, de szerintem 50-esen nincs is ventillátor. 125-ösön van, de ott picit nagyobb a hűtő is.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- iPhone-t használók OFF topikja
- Full-size AT form factor gépház restaurálása.
- Óvodások homokozója
- Mobil flották
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Feltörték a PROHARDVER!-es regisztrációmat! (vagy elvesztettem a belépési emailcímemet)
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen