Hirdetés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- RetepNyaraB: kávés szöszölés, az élet, a világmindenség, meg minden.
- Gurulunk, WAZE?!
- Ismerkedés a Zyxel NSA325 v2-vel
- iRiver: Prehistorik 2 - Retró Játékpercek! 1. rész
- Algieba: Hulladéktermelés művészi szinten, mert megérdemlem
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
LOGOUT
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
forandor
tag
válasz
csemeteim #65026 üzenetére
SMKP biztosítás, amit minden velem egykorú ismerősöm baleseti adóval együtt 3000Ft-ért köt. Nem értem nekem miért 6000 (persze nem kereken, de majdnem).
4-5 éves jogosítvány, nulla baleset.
Ennyit számít ha van mellette autóra v. lakásra is biztosítás?csemeteim: a variátoron kell variálni
( szerintem: elgyengült kuplungrugó(k) )
-
válasz
csemeteim #64957 üzenetére
Azt még megértem, hogy a kínait le akartad cseréni, de a 12-esnél (ha ez a gyári méret) minek vettél nagyobbat?
(#64958) body007 A gyári légszűrő simán elbír még nagyobb karbit is. Nem ez a gond. Hanem az a másik dolog amit Te és gabe is ír, egyszerűen rá kell állítani a karburátort a motorra.
(#64960) siti Csak az egészen magas robogó tuning szinten van bármi értelme is a direkt szűrőknek illetve az airboxoknak. Ha nem ezen a szinten van a motor akkor semmi értelme sincs ezeknek, soha nem lesznek jobbak egy gyári légszűrőnél, sőt, inkább csak rosszabbak. Lesz egy erős "torokhangja" a motornak, a felesleges többletlevegő miatt amit átenged (ami nem kevés) szegényebb lesz a keverék amitől sz@rabbúl megy és túlmelegszik a motor ezért jóval nagyobb főfúvóka kell, és ráadásként kb hetente lehet takarítani. A tuningolt robogók kb 80-90%-nál csupán optikai szerepet töltenek be ezek a direkt szűrők, elenyésző az a szint ahol valóban van értelmük.
"és nagyobb henger és nagyobb kipufogó irányába indulnék el."
Ez alatt mit értesz, vegyen másik hengert a karbihoz?Milyen az a nagyobb kipufogó?
-
siti
őstag
válasz
csemeteim #64957 üzenetére
tippek jönnek: nagyobb átmérő de ugyan annyi levegő: lassabb áramlás a karbiban és egyszerűen nem porlaszt mert nem kapja fel a benyát. nagyobb légszűrő (direkt szűrő tuning és sport felirattal) és nagyobb henger és nagyobb kipufogó irányába indulnék el.
plusz lehet másik ezer dolog is (fúvóka, benzinszint, de ezeket vegyük jónak) -
forandor
tag
válasz
csemeteim #64928 üzenetére
Üzem meleg állapotban sem? Ha húzol neki gázt akkor sem?
Lassan teker az önindító? : Gyenge akku.
Teker mint állat? : Feszstab, gyújtás elektronika (alaplap), valahol erre van a hiba. Elöregedett kábelek, csatlakozók (kontakt hiba)...Nekem pl. kb. 7V-ot ad le a feszstab (alapjáratnál magasabb fordulaton), max fordulaton talán összejön 11-12V-is, mert az akkut kb. addig tölti. Még nem néztem utána mi a ludas, de indul a gép önindítóról is (ha nem állt előtte sokat, elejti a benzint). Szintén fekvő mina.
Új hozzászólás Aktív témák
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 10600KF 16/32/64GB RAM RTX 3060 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- LG 55G4 - 55" OLED evo - 4K 144Hz & 0.1ms - MLA Plus - 3000 Nits - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium
- Csere-Beszámítás! Asztali számítógép PC Játékra. I5 12400F / RTX 3070 / 32GB DDR4 / 1TB SSD
- Intel X540-T2 dual-port 10GbE RJ45 hálózati vezérlő (10Gbit, 2 port, áfás számla, garancia)
- Lenovo ThinkCentre M720s SFF / M920T tower -Számla, garancia, WIN11
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest