- Szólánc.
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Asszociációs játék. :)
- "Egyszerű" Ügyfélkapu+ regisztráció
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Mindent a StreamSharkról!
- Milyen mosógépet vegyek?
- Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
-
LOGOUT.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Drakoo
tag
Megoldódott Ki kellett pucolni a karburátort Hallod jobban megy mint új korában még a hangja is "durcább" Mondjuk az aksim is le volt merülve :S
A modern mũvészetet épp olyan nehéz megérteni, mint a cselekményt követni a betũlevesben.
-
Micsurin
nagyúr
Rendben köszi majd körül nézelődők mert jó lenne valami nagyobb a következő szezonra! Lehet van velük probléma de szépek!
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
huniross
tag
válasz sityupityu #64197 üzenetére
20 körül a főtengely, 20 körül a munkadíj, plusz a csapágyak, miegymás. Itt hegesztésben elég profi volt a 'mester', co-val rendesen, két helyen odafogatta.
De tényleg nem lehet veszíteni rajta, megpróbálom flexxel óvatosan leszedni, mivel csak azért kell megbontani, hogy a görgőkhöz hozzáférjek.
Előfordulhat, hogy csak az anya ment tönkre és inkább tönkretették az egészet, minthogy vettek volna másik anyát? Erre nem is gondoltam. Biztos voltam benne, hogy a tengely menetnek lett vége és úgy született ez a megoldás, ami nem megoldás, viszont eladásra tökéletes. Innen üzenem a 'mesternek', vagy a felbujtójának, hogy nőljön köröm a tökére.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz huniross #64193 üzenetére
Ebbe már a főtengely ára is benne van?
(#64196) üszök Én is találkoztam már hegesztett megoldással, de sajnos ott oka is volt a dolognak.
De nem rossz ötlet, hátha menthető lenne neki és nem kéne ez miatt szétszedni. Már ha eleve nem főtengelyes. Ezt nem tudjuk.[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
üszök
őstag
válasz benceman00 #64195 üzenetére
Találkoztam már én is ilyennel de hálistennek a mester béna volt és a főtengelybe nem olvadt bele az anyag,így az elektromos kerékkulcs egyből lepattintotta. Sok helyen hamarabb akad egy trafó,vagy co mint egy sűrű menetes anya. A feletted írónak mondanám,hogy egy flexel csak megkapirgálnám az anya végét hátha javítható csere nélkül is a hiba.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
huniross
tag
Viszont reményeim szerint lesz egy tip-top robogóm, amit még évekig használhatok. Esztétikailag nagyon rendben van a korához képest, a vásárláskor 40 ezret eleve hozzágondoltam, hogy rendbeszedjem teljesen. Főtengely csere mondjuk nem szerepelt a tervek között.
-
huniross
tag
válasz sityupityu #64192 üzenetére
40-50 a főtengely csere, de gondolom mikor szétszedik lesz még ez-az, ami kiderül. Így jártam sajnos.
-
Topikgazda
válasz huniross #64191 üzenetére
"Most főtengely cserére írakoztam fel a szerelőnél"
Robogó szerelésnél kb ez a legdrágább művelet. Nem lesz olcsó.
Persze ha úgy érzed, hogy nem menne, akkor nincs is más választásod. Ha nincs tudás-gyakorlat, szerszám stb, akkor neki se állj.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
huniross
tag
válasz sityupityu #64190 üzenetére
Köszi a választ. Én is meg akartam nézni, de az előző 'mester' lehegesztette a főtengely végén lévő csavart, ami a variátort tartja. Gondolom megszakították a menetet és így oldották meg. Most főtengely cserére írakoztam fel a szerelőnél, mert annak nagyon nem mernék nekikezdeni a garázsban. Ha szétszedik remélem megtalálják a bajt is.
Ráadásul a középsztender gumi ütközője elveszhetett az idők során és nekiütődött mindig a deklinek, ami kilyukadt. Ha valaki Aeroxot vesz és nincs a sztenderen a gumi ütköző, feltétlenül nézze meg a dekli alját, valószínű lyukas lesz.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz huniross #64184 üzenetére
Mióta csinálja ezt? Szét kell szedni a hajtást mert ott valami nagyon nem oké. De minél hamarább! Láttam már horror állapotban lévő variátorokat amik mehetettek is a kukába. De nem csak az első variót hanem mindent, a hátsó szíjtárcsát is át kell nézni. Egy biztos, meghajtásproblémád van.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
-
üszök
őstag
válasz Micsurin #64182 üzenetére
A 25kw fojtott verzió, asszem Német piacra készült. Találkoztam múltkor ilyennel panaszkodott a csákó,hogy nem nagyon akar menni. A Ducatik nem a megbízhatóság mintaképei,elég szervizigényesek.
http://prohardver.hu/dl/faces/own/sityupityu.gif
sityupityu
(őstag)
Ez lehet igaz,nem végeztem kutatásokat az ügyben,viszont találkoztam már olyan NGK CR7EB-vel amiről letekerhető volt,és olyannal is amiről nem."Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
huniross
tag
Sziasztok! Yamaha Aerox 50 ccm olyan gond lenne vele, hogy hidegen remekül megy, viszont ha bemelegszik, 40-nél nem megy többet. Ha megállok és várok kicsit, akkor megint megy rendesen (80 km/h), egészen addig, amíg le nem lassítok 40 alá. Innen megint nem lehet visszagyorsítani, úgy megy, mint egy csiga. Ilyenkor annyira nem megy, hogy induláskor nyélgázon vissza lehet tartani a motort erőlködés nélkül és szinte meg kell lökni, hogy eliduljon. Olyan, mintha a fordulat olyan alacsony maradna, hogy a kuplung sem tud fogni. Ha lejtőn sikerül átlendíteni a 40-es holtpontján, megint megy rendesen, míg vissza nem kell lassítani 40 alá, vagy meg nem kell állni. Ha valakinek van valami ötlete, megköszönném.
-
Topikgazda
válasz adriano18 #64178 üzenetére
Az egyik ismerősöm, aki egy ilyen motort használ közel olyan magas mint te, viszont mázsa fölött van jóval. Ő elvan vele. De lehet, hogy neked nem felelne meg. Rá kell ülni és kipróbálni.
(#64180) üszök "Van olyan is amiről a durung letekerhető."
A gyertyák döntő többsége szerintem olyan amelyikről le lehet tekerni. Ezért is írtam, hogy eldöntheti, hogy melyik fajta pipát választja.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Micsurin
nagyúr
SV 650 25kw az fojtva van ugye? Rs és Mito is degeszre van 11kw okmányokkal.. még ha csúnya dolog is... 6 literhez és dugó cseréhez semmi kedvem jövő nyáron A2 és egy fojtott monster akkor... az a baj az elmúlt fél évben azonnal megjött az étvágy ...
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
üszök
őstag
válasz adriano18 #64178 üzenetére
"Akkor már csak az lenne a kérdésem, hogy egy 194 cm magas férfi hosszú lábai el-e férnek ezen az Sr 50-esen (vékony testalkattal) ?"
Szerintem nem. Állandóan bele fog akadni a kormányba minden szűkebb fordulónál.
Micsurin
(PH! addikt)"Lenne értelme?"
Nincs.
Fogyasztás 6 literről indul,6000 felett kell tartani a fordulatszámot,hogy menjen rendesen,és kitudja előtted már hány "hülyegyerek" tekerte ki a szemét. Szerintem bele se fér az A1-be van vagy 15-16 kw legalább papíron is.
A2-be már egész jó motorok beférnek,400-as több féle is van,Létezik SW 650-nek is 25 kw verziója."Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
üszök
őstag
válasz Narancs #64170 üzenetére
Szerintem igen. Lehet jobban jársz egy bontott gyári csappal,mint egy már újkorában is áteresztő Kínai szeméttel. Menet közben is kapja onnan a benzint,ez hatással van a fogyasztása is és a menet teljesítményre is.
tween
(őstag)
Kétféle gyertya vég van,vékony 4-es körüli menettel és a vastagabb egy durunggal a végén. Van olyan is amiről a durung letekerhető. Vedd le a pipát,és nézd meg milyen van benne. Nemrég raktam linkeket is ide a kinézetről ha van kedved keresd vissza lesznek képek.[ Szerkesztve ]
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
Micsurin
nagyúr
Ha 125 4T-ről váltanék kihegyezett 125 2T (Mito vagy Nsr pl) milyen költségekkel számoljak éves szinten ? Dugó, olaj stb, tényleg csak 16.000 km és dugó csere? Lenne értelme? Vagy várjam ki a maradék egy évet és A2 és pl egy gsf 250? Gondolom a mostani 3l/100km-t dupláznám ...
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
adriano18
tag
válasz sityupityu #64177 üzenetére
Alkudni fogok az biztos. Akkor már csak az lenne a kérdésem, hogy egy 194 cm magas férfi hosszú lábai el-e férnek ezen az Sr 50-esen (vékony testalkattal) ? És köszönöm a választ
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz adriano18 #64173 üzenetére
Ajánlott típus, de ezt az árat én sokallom érte.
Az áthangolt karburátorba sok mindent nem kell itt beleképzelni, a főfúvóka valószínűleg egy számmal nagyobbra lett cserélve a sportcső miatt. Gyárilag ezzel a méretű karbival van szerelve.(#64176) gabe_ Annyit lehet variálni, hogy lehet olyan pipát is választani, mint ami az autóknál használatos.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
gabe_
őstag
Semmi extra, ha bemégy egy autósboltba, és kérsz egyet 50-es robogóhoz. Fognak mutatni szerintem 2-3 fajtát, ha kell kábelt is adnak mellé. Megveszed amelyik tetszik.
Én mikor vettem robogómat, utána nemsokkal kicseréltem a gyertyát is, és csodálkoztam, hogy lerázódik a gyertyapipa. Hát ami gyertya benne volt el volt görbítve a vége, azért nem esett le. Az új gyertyán persze egyenesen állt, arról le is rázódott 100 méterenként, mert az előző tulaj ahelyett hogy kicserélte volna a párszáz forintos pipát inkább elgörbítette az érintkezőt...
Sovány szakácsban sose bízz!
-
thEndeR
aktív tag
válasz sityupityu #64166 üzenetére
Igazabol eszembe sem jutott, hogy valaha is megallitanak a varoson belul, ezert benne hagytam. Rosszul gondoltam.
-
zoltanz
nagyúr
válasz adriano18 #64173 üzenetére
Nekem volt már ilyen kis kerekű robogóm sokáig. Maradok 16 col körül.
Sajnos nálunk (Veszprém megye) olyan rosszak az utak, néhányszor majdnem eldobtam.
Pl éjszaka nem láttam meg időben egy rosszul kivitelezett csatornalefolyót (gödör), épphogy korrigáltam, ha elestem volna mögöttem meg egy teherautó ki is vasal.[ Szerkesztve ]
-
adriano18
tag
Sziasztok
Szeretnék venni magamnak egy Aprilia Sr 50 motort. Ezt néztem ki magamnak: [link]
Erről mi a véleményetek, megéri? Illetve rosszat mondó-e az, ha sport kipufogóval, áthangolt karburátorral adják el?[ Szerkesztve ]
-
tween
őstag
A gépsárkány állandóan ledobálja a gyertyapipát, de nem tudom milyent kell vennem. Fekvő minarelli. Van valami típus, vagy univerzális?
-
-
Rico45
őstag
válasz nyogo83 #64148 üzenetére
Szia!Megnéztem és nem folyik,tehát jó a csap.Plusz levettem a karbit is hogy megnézzem zár-e rendesen.Az is jónak tűnik!
De reggelre megint szivárgott a légszűrőből is meg pici a kipu/henger csatinál is. Igaz már nem olyan nagy mennyiségben.
Nem értem ezt.
Vagy maradjon így ?
Minden robeszomnál ez van.Ugyan ez :-)[ Szerkesztve ]
"Ne dobáld Tasmakkal a Yaskatirt!"
-
Topikgazda
válasz thEndeR #64159 üzenetére
Így már értem.
A hátszelednek köszönhetően szerintem így kilátásban sem volt a közlekedés felügyelet.Egyébként attól függetlenül, hogy hozzányúlhatott volna e a rendőr vagy sem, mi a bánatnak hordasz motoron gépkönyvet magaddal?
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
nyogo83
Topikgazda
válasz rolcsi099 #64163 üzenetére
Szerintem mindegy
Igazabol mint emlitettem, nagyon sokmindent nem befolyasol az esetedben amig full szintetikus olaj es megvan a megfelelo JASO illetve API jovahagyasa.
Nem ettol fog hamarabb tonkremenni a motorod.Ha valami kihegyezett 125cm3 2t 30Le koruli mocid lenne (Mito Evo, Aprilia RS, stb) akkor azt mondom korultenkintobben lenne erdemes olajat valasztani.
[ Szerkesztve ]
-
rolcsi099
csendes tag
válasz nyogo83 #64162 üzenetére
Olvastam hogy mindegy de most költöttem 130 at a motorra és nem szeretném szétvágni legalább 10 év után amúgy az enduromhoz melyik érné meg jobban? repso sintético vagy a scorter? mert az első cross motorba az utóbbi robogóba ajánlót vagy nem ? Én szívesen venném a moto 710 et de 4200 + 1300 ft os + posta szerintem drága
-
nyogo83
Topikgazda
válasz rolcsi099 #64161 üzenetére
Szerintem tokeletes a Mannol, Eni, Castrol vagy a linkelt Repsol az olajok kozul(2-2500huf kornyeke), ha kicsit tobb felesleges zsetonod van, akkor pl Repsolbol valami dragabb vagy Motul, de nem nagy kulonbseg lesz nalad a ketto kozott.
Nem akarok nagyon vitat nyitni a 2T olajokrol, de egy nem kihegyezett 50cc-es ketutemube amig nem faradtolajat ontesz, nagy gond nincs.(tehat nem valami noname parszaz forintos olajat)
Pl haverom evek ota epres Ipon olajat hasznal, a robogoban boven van mar vagy 40k km, kompresszio okes, teljesitmeny szinten, gondja semmi. Ezt is csak azert hasznalja mert megszokta, hogy valamennyire semleges szaga van ettol az olajtol a fustnek.
[ Szerkesztve ]
-
rolcsi099
csendes tag
Lenne még egy kérdésem
Milyen olajat használjak?
https://alkatreszek.hu/repsol_2t_sco_i ilyen van most jelenleg de azt mondja a szerelőm hogy váltsak
http://www.arukereso.hu/motorolaj-c3678/motul/710-2t-4l-p47004065/#velemenyek
Szerintetek?
Rieju MRX 50 sm be kellene -
thEndeR
aktív tag
válasz sityupityu #64152 üzenetére
A gépkönyv benne volt a "kesztyűtartóba" amibe a rendőr benézett és kiszúrta, egyből elkezdte olvasgatni (nem tudom miért nem vettem ki ) . A szomszédom, aki rendőr segített intézni a dolgokat, Ő járt utána, hogy mit mondjak amivel jobban járok. Igazából ezt is a szomszédom intézte, a rendőrségtől nem is telefonáltak, hogy mikor menjek be, megkérdezte tőlem, hogy mikor érek rá felhívta azt aki kihallgatott megérdeklődte, hogy neki is jó-e ez az időpont és ennyi volt. Ő mondta, hogy miket vegyek magammal.
-
rolcsi099
csendes tag
Remélem valaki tud segíteni. Ma haza hoztam a motorom a szerelőtől, és mikor be toltam a garázsba hallottam hogy a fék súrolt. Ez azért van mert 2 hetet ált vagy más gondja van? Remélem nincs nagy baja mert most költöttem rá 130 at.
-
zoltanz
nagyúr
Vettem használtan egy Aprilia Scarabeo 50-et (2005-ös 8000 Km) Mit érdemes átnézetni rajta (szezonra felkészítés)?
Kompresszió alacsony úgyhogy kap új dugógyűrűket, lecseréltem az olajakat (Repsol 2T ISO L-EGD), a szerelő megnézi a szíjat és a hozzá tartozó görgőket, gyertya, légszűrő csere. -
Topikgazda
válasz benceman00 #64155 üzenetére
Nekem ez a véleményem és meggyőződésem. Ezek nem a máltai szeretetszolgálat, hogy bármit is emberileg mérlegeljenek. Higgyél nekem.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
benceman00
tag
-
Topikgazda
válasz benceman00 #64153 üzenetére
"Ők is emberből vannak és ha látják a megbánást enyhítő körülmény lehet."
Ó, hidd el, hogy ez egy hülyeség. Semmi ilyesmi nincs náluk. Kamionozok, baromi sokat vagyok az úton, tudom, hogy mit beszélek.
Itt az van, hogy egyszerűen nem tudtak mit tenni. Csak a miértjére vagyok kíváncsi, ezért is érdekelnének a részletek amiket kérdeztem tőle.[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
benceman00
tag
válasz sityupityu #64152 üzenetére
Szerintem jól tette, hogy beismerte. Ők is emberből vannak és ha látják a megbánást enyhítő körülmény lehet.
Persze nagyon nem mindegy kik bírálják el az ügyet, mert vannak akik azt élvezik ha alávághatnak másoknak.Üdv, ASZPi
-
Topikgazda
válasz thEndeR #64143 üzenetére
Én örülök, hogy megúsztad, de azért biztos tanultál belőle.
De egyet nem értek. Mi a francnak adtál nekik gépkönyvet és minek ismerted el, hogy 150-es?
Mert én nem adtam volna nekik semmit. Vagy súgott valaki, hogy mit tegyél, hogy hogyan jársz jobban?
Egyébként tök érdekes, hogy nem rendelték be a motort. Ez azután dőlt el, hogy beismerted a dolgot, vagy már előtte?Amúgy simán el tudom képzelni, hogy mivel nem történt semmi baleset a megyei közlekedési felügyelet elküldte őket a bánatba, hogy nincs ilyesmire idejük és kapacitásuk.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
mumtaz
senior tag
válasz mumtaz #64150 üzenetére
Azért én sem vagyok teljesen ép. Tegnap este még le kellett "ugranom" Csabdiba meló után. Tehát XI. kerület >> Csabdi >> Haza Újpestre. Az előző hozzászólást az út szélén állva Biatorbágy és Budaörs között írtam, mikor megálltam pihenni.
Robogóval éjszaka 96Km aláöltöző gatya nélkül hideg és párás időben, legalább két számmal kisebb jólláthatósági mellényben. Királyság. :-D[ Szerkesztve ]
-
Rico45
őstag
Sziasztok!
Malaguti f12 robogóm van.Tegnap tele tankoltam ,és este azt vettem észre,hogy a kipufogó és a henger találkozásánál csepeg a benzin. Ez mitől van?Karbi gond?
Volt ilyen régebben,de akkor a légszűrőből csepegett.
Választ előre is köszönöm!
"Ne dobáld Tasmakkal a Yaskatirt!"
-
nyogo83
Topikgazda
válasz thEndeR #64143 üzenetére
Gondoltam, hogy csak azt fogjak, kevesebb papirmunka.
Ha joindulatuak akkor altalaban ezzel letudjak, pedig lathato hogy ha mindent komolyan vennenek, akkor minimum egy korlatlan motoros jogsi ara vagy egy rendszamos robogo kijonne a buntetesbol
Arrol ne is beszeljunk, ha mindez neadj isten egy balesetnel/koccanasnal derul ki... -
thEndeR
aktív tag
válasz nyogo83 #64142 üzenetére
Engedély nélküli vezetést hozták fel, ez 70k plusz motoros jogsitól eltiltás 3 hónapig kb. Azt mondták, hogy második alkalomra rám vernék azt is, hogy nincsen rajta rendszám, erre egyébként 150k-t mondott a csaj. A biztosításra nem szóltak semmit. Egyébként nem akarok előre inni a medvebőrére, de ha minden jól megy megúszom egy ejnye-bejnyével.
[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
Topikgazda
válasz thEndeR #64141 üzenetére
Arrol mondtak valamit, hogy milyen szabalysertes miatt ronak ki rad buntetest? Engedely nelkuli jarmuvezetes, gondolom. Azon kivul mas?
Mert nem akarok rosszindulatunak tunni, de egy ilyen esetnel a kovetkezok jutnanak eszembe:
- ha nincs jogsid ra, akkor engedely nelkuli jarmuvezetes
- biztositas ha 50-eskent van ra megkotve, akkor gyakorlatilag nincs ra ervenyes KGFB
- mivel a motor rendszam/muszaki/atiras stb koteles, igy egy szabalysertes az atiras miatt, egy a muszaki hianya miatt, es meg a joisten tudja mi a kapcsolodo szabalysertes.Legalabbis ha jogsi nelkul egy papirok nelkuli autoval elkapnak, akkor a fent emlitett sok sok szabalysertest koveted el.
- engedely nelkuli jarmuvezetes 35k-70k (ha nincs semmilyen kategoriara jogsi, akkor 45k-90k)
- jarmunek lejart vagy nincs muszakija 30k-60k
- atiras elmulasztasa 30k talan
- nincs ervenyes biztositas 5k-100k -
thEndeR
aktív tag
Ma voltam bent a rendőrségen, jövőhéten küldik a papírt a büntetésről. Végül nem nyúltunk a motorhoz, mivel azt nem is küldték el vizsgálatra. Csak az adásvételit és a gépkönyvet kellett bevinnem.
-
mumtaz
senior tag
válasz benceman00 #64135 üzenetére
Minek bontsam le? Nem az idomba akadok be. Eleve kicsit terpesztve ülök, hogy egy vékonyabb bigét, ha elütném, simán ki tudna elégíteni orálisan, ha pont jó szögben érkezik.
-
mumtaz
senior tag
válasz benceman00 #64118 üzenetére
193 cm és 115kg. Nekem a Jetforceon is ki kell tenni a térdemet, pedig az nem kis robogó. Mondjuk tényleg megszokható. Sport robeszen meg nem néznek hülyének, inkább csávónak. Vagy mindkettőnek, de pont lesz@rom.
Ezért kérdeztem is korábban, hogy nincs-e valami bevált ötlet egy kis kormány emeléshez.[ Szerkesztve ]
-
-
m3tr0
őstag
válasz benceman00 #64129 üzenetére
Ezek a nagy kerekűek nem tetszenek, kivéve a Sport City-t de az meg nincs 50-esben.
Yamaha Slider, Suzuki Katana, esetleg BWS, ezeket néztem.
-
m3tr0
őstag
Srácok,
budapesti városi szaladgálósnak milyen robogót érdemes venni, 183 centi magas vagyok, 77 kg.
Csak 50 köbcentis jöhet szóba,csak legális megoldás.
Kistestűt nem szeretnék(amim eddig volt de vidéken használtam, Jog 2JA, Benelli 491).
Keret: 120.000 Ft, de ha van jó elmehetek 150-ig is.
Igazából a 11. ker. és a 3. ker között használnám,oda-vissza végig mennék a rakparton meg a szentendrein ha tudok. (autóval hazafelé egy idegbaj)Ötletek?
(BKV-t kihagynám, 1 óra az út...)Köszi
[ Szerkesztve ]
-
Pete55555
addikt
válasz sityupityu #64125 üzenetére
Yep, nálam is ez van.
Hűvösben 75 a vége, melegben 70.
Viszont: Indulásnál kicsit felpörög, fog a kuplung, elindul a motor lassan, majd jobban felpörög a motor, és elkezd normálisan húzni. Ez mitől lehet? Kuplung hamar fogna ? Esetleg nehéz görgő?
...Szeretem leracsniztatni...
-
Topikgazda
válasz benceman00 #64124 üzenetére
Észre lehet venni 2 t motoroknál, de én pont a fordítottját tapasztaltam. Hűvösebb időben jobban megy a 2t motor. Anno cross-nál is ezt figyeltem meg.
Nekem nem hayabusám, hanem egy k8 ezresem van, de én ott nem tapasztaltam semmi változást miután elérte az üzemi hőfokot. De más nagy köbcentis 4t-nél sem. Persze ettől még létezhet.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
benceman00
tag
válasz body007 #64123 üzenetére
Robogónál nem hiszem, hogy észreveszed a levegő oxigéntartalmát.
Van pár hayabusás ismerősöm és egyszer felmerült ezt a kérdés, ott állítólag érezhető különbség.
Mekkora távokat jársz a mocival? Én arra tippelnék, hogy simán csak hamarabb melegszik be a gépezet.[ Szerkesztve ]
Üdv, ASZPi
-
addikt
Most ebben a száraz időben nagyon hasít a kis gépezet, ez mire enged következtetni? Ha párásabb a levegő több levegőt kap? Vagy hogyisvanez?
[ Szerkesztve ]
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
üszök
őstag
válasz sityupityu #64115 üzenetére
Nagyjából le is írtátok miért nem jó,én még az életveszélyes kis kereket tenném hozzá,a fincsi magyar utakon. Nem tudom próbáltatok e már Zip 2-t azon a 178 centimmel simán be tudtam fordítani a kormányt tornázás nélkül,és nem sokkal nagyobb motor mint a Jog,Dio.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
Topikgazda
válasz body007 #64116 üzenetére
Igen, erős alászedésnél valóban nálam van-volt ez a probléma, de ahogy mondod, megszokható. Ezért is írtam, hogy embere válogatja.
(#64118) benceman00 Van 1-2 100 pluszos haverom. Köztük van 130 és 140 (ö két méter fölött van) kilós is. Nekem is van szívem, őket azért én sem ültetném már fel rá. Mármint a motorral nem szúrnék ki.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
válasz benceman00 #64118 üzenetére
mindenen el lehet férni, csak akarni kell
link[ Szerkesztve ]
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
benceman00
tag
válasz sityupityu #64115 üzenetére
Én 190 magas vagyok és 100 kiló. Kanyarodni csak úgy tudok kis robogóval ha kifordítom a térdem. Ha beüt a gebasz és hirtelen el kell kanyarodnom akkor bajban lennék kis motorral
Múltkor páran raktak ki képet/videót a saját gépükről, csatlakozom itt az enyém.
Üdv, ASZPi
-
addikt
válasz sityupityu #64115 üzenetére
Én is 183 vagyok és 80+ kiló de semmi bajom a dio-val. Mondjuk ha nagyon alá kell szedni a kormányt akkor a térdemet ki kell fordítanom, de megszokható
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
Topikgazda
Miért nem?!
Bár valóban kihagytuk, hogy ezek kis testű robogók, viszont a kérdező sem emelte ki, hogy az ilyenek ki lennének zárva. Majd ezeket olvasva ő eldönti.
Én 184 centi és 87 kiló vagyok de nem okozott gondot a velük való közlekedés. Viszont volt tőlem alacsonyabb cimborám aki képtelen volt menni az ilyenekkel a bevallása szerint, annyira kényelmetlen volt neki. Embere válogatja ezt.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz enginev3.0 #64105 üzenetére
"Jog vagy dio"
Szerintem ezek közül bármelyik.
Ha dio, abból 100-ért már egy AF-34 vagy 35-ös is kijön méghozzá jó állapotban.
Én 2-3 éve vettem egy tök gyári 34-est eredeti katalizátoros csővel, patika állapotban gyári fényezéssel 90 ezerért. A fényezése gyakorlatilag szinte hibátlan volt még. Ez volt a legjobb gyári dio amit valaha vettem. Persze ilyet ki is kell fogni. A gyári katalizátoros csövet le is mentettem róla, megvan még mindig.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
kokov
tag
válasz enginev3.0 #64105 üzenetére
A Yamaha blokk tovább marad erős a gyári 60-as tiltással szerintem. Kinyírhatatlan. Enyémben lassan 20k km van és harap ugyanúgy, mint régen. Az előző tulaj viszont sokkal többet tud rontani egy motoron, mint amennyi előnye a Yamahának van egy Hondahoz képest, szóval így feltéve a kérdést, hogy 100k-ért jog vagy dio az rá a válasz, hogy tökmindegy. Gyári legyen szerintem arra menj rá. Ha minden full gyári és szépen húz mindkettő jó lehet, de a Suzuki se rossz amúgy. Kollégám egy sepia-t nyúz, az is bírja a kiképzést, de már a kipufogó kirohadt neki a tövénél, cserélnie kellett. Nem tudom mennyire elfogultság, de azért a Yamaha az Yamaha, bár tény, hogy egyszerű szerkezetek ezek, szóval olyan égbekiáltóan nagy különbségek nincsenek. Százért már az előző tulaj többet számít, mint a gyártó.
-
nyogo83
Topikgazda
válasz enginev3.0 #64105 üzenetére
Honda Pantheon?
Abbol 50-es nincs csak 125-150-250, 100k-ert meg papirok nelkuli epkezlab 125-os sincs belole. -
tween
őstag
válasz sityupityu #64102 üzenetére
Szépen hűsölt a fűzfa mellett a motor, rokon lány meg ráültette a 4 éves kislányát. Mivel felegyenesítették a motort, a másik oldalra eldőlt, pont egy beton peremre a kipufogóval.
-
addikt
válasz enginev3.0 #64105 üzenetére
dio
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
-
kokov
tag
válasz benceman00 #64067 üzenetére
Meg is kötöttem, tényleg faék egyszerű volt. Egyből generált is a végén ajánlatot pdf-ben.
Allianz biztit online fel tudtam mondani, persze így a felmondó nyilatkozatot a rossz weboldal miatt buktam, de az Union24 nem kérte a kötéskor csak a régi kötvényszámot, szóval eddig semmi gond.(Böngészőben nekem tiltva van az előugró ablak, az Allianz oldala meg abba generálta volna a nyilatkozatot. Ritka értelmes informatikusuk lehet., ez a cég is csak lopni tud, gondolkozni már nem..., mindegy legalább odamásznom nem kellett felmondani. Ez is valami. Most már persze azt írja az előugró ablak engedélyezése után, hogy ezt a szerződést már töröltük, szóval felmondó nyilatkozatom az nincs, hiába engedélyezem a webhelyükre az előugró ablakot. Ez a hajó már elment. Le van szarva. Á soha többet nem szerződöm ezekkel.)
(#64103) enginev3.0
Szerintem vegyél öreg Yamaha-t, azoknak jó a blokkjuk, beindul, megy, olajat adagolja, szóval a lényeg megvan. Úgy értem ha berúgod és szép fehéren füstöl, jól húz, alap dolgok okésak a kiprobálás során akkor egy Yamaha olyan óriási meglepetést nem fog dobni. Nem csillivilli legfrissebb divat , de egy karbidugulás vagy szívócsonk kirepedést leszámítva sok minden nem tud úgy megszívatni, hogy otthagyjon valahol. 100-ból én inkább a megbízhatóságra mennék rá, mint a csicsára. Egy öreg Jog simán lehet jó 100-ért.
[ Szerkesztve ]
-
Sziasztok
100k-ig milyen olcsóbb robogot?
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
-
Topikgazda
-