-
LOGOUT.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
AndrewTdi
addikt
lol
senki nincs itt
akkor indulok tovább
-
Bati0501
őstag
Igen,a kivágás elég furcsa,olyan mintha mondjuk körfűrésszel vágták volna le...
Am lehet,h hülyeség,de ha nincs rajta bukósisak,akkor lehet,h a feje elsiklott volna a "busz"-ha tényleg ez volt-mellett. -
SzlobiG
félisten
válasz runner 125 #37894 üzenetére
Szerintem is fake eleve túl nagy "szelet" van kivágva belőle már a fejét kellett volna érnie.
-
runner 125
nagyúr
válasz Bati0501 #37891 üzenetére
Vagy 10 helyen már, de szerintem fake.
Eleve a kopás iránya és mértéke szerintem kivitelezhetetlen bármilyen nagy tempójú esés során.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
AndrewTdi
addikt
kicsit kések
-
Bati0501
őstag
De rég jártam már felétek.
Ezt láttátok már?[link] -
AndrewTdi
addikt
na látom nem vevő a társaság a dologra.
akkor még utoljára megemlítem, hogy ma délután 3 kor oda fogok menni a hősök terére, várok ott kb 15 percet. akinek van kedve, jöjjön oda.(ha valakinek nemjó, vagy korai, vagy késő, esetleg írja meg mikor / hol lenne jobb.
nullahathúszkilencháromnégynyolckilencnégynyolc
-
urbi73
senior tag
válasz urbanjozsi #37884 üzenetére
Ez engem is érdekelne , mostanában egy pár napja ,a mérő szerint túlmelegszik a motor . Persze amíg jó idő van én sem szeretném darabokra szedni , csak valami részleges megoldás érdekelne engem is . Ez a slaggal átmosás nem tűnik rossz ötletnek ,pláne ha némi vízkőoldót is raknánk bele .( Elméletileg nem marja szét a tömítést ) Pár hónapja mikor megvettem én is csak deszt vizet raktam hozzá . Szezon végén úgy is darabokra szedem . Viszont nekem már a tartályban is elég xarul néz ki a víz , így 100 % hogy le kel cserélnem .
-
-
SzlobiG
félisten
válasz urbanjozsi #37882 üzenetére
Addig bőven megteszi ez is nem gány megoldás ez ha nem nyomja ki a vizet. .
-
válasz urbanjozsi #37880 üzenetére
gány,részleges megoldás.
2db APC BE-700GR szünetmentes tápegység eladó + Varta 12V 44Ah (EN350A) akku. 2.5 éves.
-
urbanjozsi
senior tag
Ki lehet úgy tisztítani a vízrendszert, hogy nem bontom szét az egész motort?
Amihez hozzáférek: vízpumpa, kiegyenlítőtartály teteje.
Arra gondoltam, hogy lekötném a vízpumpáról a csövet, ekkor leengedném a vizet. Slaggal a tartályon keresztül kitisztítanám a csöveket(ezt megtudom?).
A henger, és a vízpumpa közti részt megtudnám ilyen módon? -
AndrewTdi
addikt
na akkor lesz valami holnap srácok?
tegye fel a kezét az aki benne van holnap egy kis összeröffenésben.
nomeg szóljon aki nincs itt és nem látja. -
hermanyi
addikt
Siet a moci De az Audi sem rossz
Aláírás (nem kötelező megadni - minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
Debilon
addikt
válasz urbanjozsi #37874 üzenetére
felesleges ha jó állapotban van, 1 hónapra sem szoktam kikötni
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
válasz urbanjozsi #37874 üzenetére
csak télen.
2db APC BE-700GR szünetmentes tápegység eladó + Varta 12V 44Ah (EN350A) akku. 2.5 éves.
-
sifu91
aktív tag
-
urbanjozsi
senior tag
Nyaralás miatt 1 hétig nem használom a mocit.
Az akut ki szoktátok kötni ennyi időre? -
Tothgera30
Ármester
"...nem azon agyalnak, hogy az 1800-as vagy a kétezres cruiseren lesz-e nagyobb farkuk. Tudják, hogy kicsi, nem félnek ezzel évezredek óta együtt élni..."
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Indul a nap!
http://www.kephost.com/images4/2013/7/27/a1_2013_7_27_mef7b7iqjy.jpg2db APC BE-700GR szünetmentes tápegység eladó + Varta 12V 44Ah (EN350A) akku. 2.5 éves.
-
DigitXT
nagyúr
válasz urbanjozsi #37865 üzenetére
Ha már ennyire szétkapod ne feledd lecserélni a hengerfejtömítést.
-
golyani
őstag
válasz sifu91 #37864 üzenetére
nekem elkezdett csepegni az aeroxon a lendkerék fedélnél a víz valahol 18-19 ezer km tájékán. szétkaptam láttam tengely berágódott a szimeringnél aztán ott elkezdett szép lassan szökni a víz. rendeltem egy asszem motoforce felújítószettet. szépen összeraktam azóta 5000km van benne, piros fagyállóval bekeverve.
-
sifu91
aktív tag
válasz urbanjozsi #37865 üzenetére
mondjuk én csövet nem cseréltem, és nem vettem le a hengerfejet sem. A méreteket holnap megírom neked, ha elfelejteném akkor küldj egy privátot.
Ad astra per aspera.
-
urbanjozsi
senior tag
Az információ hatalom, úgyhogy jöhetnek a méretek
Akkor összegzem: hűtés kompletten le, henger, hengerfej le. Hűtő, kiegyenlítő átmos, henger megtisztít, cső csere, vízpumpa felújít. Van még valami egysége a hűtésnek? -
sifu91
aktív tag
válasz urbanjozsi #37862 üzenetére
Szerintem tuti, hogy nehezebben forgatja a lapát ezt a trutymót mint a vízet, és a hűtése sem a legtutibb.
Én vettem vízpumpa felújító készletet mert elkezdett csepegni, 3000ft beleraktam nem csepegett, aztán mondom veszek én bele normális csapágyakat meg szimeringet, mert nem győzött meg ennek a csomagnak a minősége. 1200ft volt 2db csapágy+250ft a szimering. A kínai szar szimering 1 hetet sem ment szétszakadt. Nem éri meg a készletet megvenni, ha kell leírom, hanyas csapágy, illetve szimering kell, mivel ugyanez a blokk van az enyémben is.[ Szerkesztve ]
Ad astra per aspera.
-
válasz urbanjozsi #37860 üzenetére
A komplett vízpumpa rendszer fel lett újítva. Lassan elfolyt a vizem, nagyon lassan. Láttam én, hogy néha után kell tölteni, de nem érdekelt. Na ezért. Neked is vajon miért nem volt feltöltve?
2db APC BE-700GR szünetmentes tápegység eladó + Varta 12V 44Ah (EN350A) akku. 2.5 éves.
-
sifu91
aktív tag
válasz urbanjozsi #37860 üzenetére
De még nekem is Olyan szép barna trutymó volt benne, tuti sima vízzel nyomatta a srác. Hűtőt lekaptam, ecettel jó kimostam, plusz a csöveket is, már nem sáros, és a hűtése is sokkal jobb lett. Bár csak deszti víz van benne jelenleg.
Ad astra per aspera.
-
válasz urbanjozsi #37854 üzenetére
Ami nekem volt. Rozsda színű víz: sima víz használata, szivárgás a rozsda miatt bla bla. Most rózsaszínű a vizem. -17 fokra bekeverve céges kiemelkedően jó minőségű desztízzel.
[ Szerkesztve ]
2db APC BE-700GR szünetmentes tápegység eladó + Varta 12V 44Ah (EN350A) akku. 2.5 éves.
-
mumtaz
senior tag
válasz Tothgera30 #37805 üzenetére
K3!? Az olyan, mint a Mito, csak kicsiben.
MITO-m volt. -
urbanjozsi
senior tag
válasz runner 125 #37855 üzenetére
Ez is felkerül a téli cserelistára Csövestől, folyadékostól, tartályostól.
Le akartam fújni a hűtőrácsot.............. Hát az csak a a komplett első idom levétele után lett volna lehetséges Pedig szereztem kimondott "lökhárítófestéket", amivel gyári, ""gumis-pöttyös" hatás elérhető
-
runner 125
nagyúr
válasz urbanjozsi #37854 üzenetére
Vízkő, vagy bazi régi hűtővíz. Valami gyökér lehet rendesen csapvizet rakott bele.
Eleve a kiegyenlítőn kell, h legyen MIN és MAX szint. Addig kell tölteni a hűtővizet.
De, ezek után én lecserélném az egészet."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
urbanjozsi
senior tag
Gondoltam egyet, és megnéztem a kiegyenlítő tartályt.
Ameddig le tudtam nyúlni az ujjammal, nem éreztem, hogy lenne benne folyadék. Töltöttem hozzá desztvizet, aminek az lett most az eredménye, hogy a hőfokom kb 1 egységnyivel lejjebb van, ugyanazon használat mellett, mint eddig. Ezek szerint nem sok lehetett a rendszerbe
Az mire utal, hogy a kiegyenlítőtartály rozsdaszínű belülről? -
Rico45
őstag
-
golyani
őstag
Goldfren S3 alég jó csak elfogy tőle a tárcsa egy idő után . konkrétan gyári brembo majd utána goldfren s3 kb 9-9 ezer km-t ment mindkettővel és kopás határ alatt volt a tárcsa. most grimeca tárcsák és ferodo AG betétek vanakn. eleinte nyikorgott, de egy múltkori esős menet után elhallgatott. és jóól fog
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz molnarpeter #37850 üzenetére
Ha így folytatódik, pár év és itt is hasonló utak lesznek
szerk.: utánaolvastam az evolvenskulcsnak. A fene se gondolta hogy ez akkora találmány (nem jártam régi járművekkel, ez nekem új ), és nem voltak képesek gyárilag ilyet gyártani...
[ Szerkesztve ]
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz huszi.gyb #37848 üzenetére
DDR Qualitätsprodukt?
kcsa: én is azt tervezek beszerezni előre, ha aktuális lesz, szerencsére fater csak a hátsót használta inkább, annak a helyére meg vagy megkapja az elsőt, vagy újra lesz ferodoloztatva (van egy kipróbált hely, Wartburg hátsó pofát csináltak már, azzal nincs probléma), de még az is bírja egy darabig. Előre egyébként tervezek elkövetni evolvenskulcsot, szimpatikus cucc.
-
kcsa
veterán
válasz molnarpeter #37847 üzenetére
EBC van nálam is. A mindenféle *fren* felejtős eddigi tapasztalatom alapján.
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
huszi.gyb
senior tag
válasz molnarpeter #37847 üzenetére
Köszi, most bontott gyári van benne (van egy donor gépem... vagyis már csak volt).
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz wolfnet #37845 üzenetére
Épp felújítás alatt volt. Most már van fék, de ronda
De tervben van, hogy beleöntök évek alatt 2-3 taliga papírpénzt, és újrakrómoztatom, meg kap még egy fényezést, meg blokkbontást, mindent. Aztán lesz egy szép gépem amivel csak jó időben, kimegyek veteránozni Meg van a szépsége...www.dongosofor.hu
-
molnarpeter
nagyúr
Gumi témára: nálam Heidenau, vagy Metzeler.
[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #37842 üzenetére
Az első fékes pontatlan. Pontosítok: Tény, hogy felejtsük el a durva első féket.
Belecsattanósra is volt példa. Simson Schwalbe 1971 félig felújítva már (új fényezés...) de első fék még nem volt. Elvitt a Golf áramlat (VW Golf II) Poros volt az út, de nem látszódott rajta, csak ha nagyítóval nézted (kocc után megtettem ) Tapadás szar volt, én meg repesztettem vagy 40-nel
Szerencsére kb 15-20szal csúsztam ki a Golf elé, ami haveromat már kikerülte, (szintén Schwalbe, szintén csak hátsó fék, szintén kicsúszott) viszont előre jött annyit, hogy engem elkapott... Protektoros kabát, neked mutattam a nyomokat szerintem. 1-2 karc, kis vérzés, plusz nagy szív vérzés a fényezésért... (Ha a motorért nem fájt volna úgy a szívem, és meg lenne videón, akkor tetszett volna. Pont akkoriban kezdtem el gondolkodni azon, hogy kaszkadőrködni kéne )
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #37841 üzenetére
Tény, hogy kanyarban felejtsük el az első féket.
A pontosítás kedvéért: lehet kanyarban is első féket használni, HA a gép
nincs nagyon bedöntve és a tempó nem túl nagy, tehát bőven van tartalék
a gumiban. Többször futottam bele olyan szituba, hogy tempósan (60?)
kanyarodok az Egér úton, erre látom, hogy vaze, piros a lámpa... És meg
kell állni. Komolyabb hátsó fékre meg csak a hátulja menne ki. Szóval ott
is kombinálva, ésszel kell fékezni, figyelni arra, hogy a fékezésre a motor
fel fog egyenesedni, tehát kanyarodni még kevésbé tudsz majd stb.Amúgy meg érdemes elkerülni az ilyet, ha ismert beláthatatlan kanyar van:
lehet csak szabályosan kéne menni és mindjárt sokkal rövidebb a fékút.csak olyan "ismerkedést".
Abszolút tudom támogatni. Ne élesbe kelljen rájönni, mik a határok. Pl. ha
valaki soha nem nyelezte le a motorját, majd előzés közben jön rá, hogy a
nyelezés sem hoz már akkora gyorsulást, mint amire számított, stb.volt már mindegyikre példa.
Belecsattanósra is?[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #37840 üzenetére
Már a szerkesztésre nem tudtam szerkesztéssel válaszolni
Tény, hogy kanyarban felejtsük el az első féket. És egyenesben meg lehet úszni, ha megcsúszik az első kerék. De a jó magyar utakat ismerve biztosan nem lesz erő, ami hatna a kerékre csúszásnál (nyomvályú, kátyú...) Szóval ha nem muszáj nem kísérleteznék vele
Mindegy, hogy kocsi, motor... Gyakorlatot akarok szerezni az adott vassal... Sym-mel is az volt az első, amikor ráérősen robogózgattam, hogy kivittem olyan helyre ahol nincs forgalom, és erős fékezés, gyorsítás, hátulja megcsúsztatása... Nyilván nem 100-ról, meg ne driftvideora való mutatványt képzeljetek el, csak olyan "ismerkedést".
Utolsó szerk-re válasz: Tudom, volt már mindegyikre példa.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #37838 üzenetére
nehogy az csússzon meg, mert ott vége a mutatványnak
Na igen, max. a tapadáshatárig érdemes, mert onnan kezd érdekessé válni a szitu. Szerk: viszont ha nyíl egyenes a féktáv, akkor meg lehet úszni a megcsúszást kis mázlival. Kanyarban sajnos olyankor lefekszik a moci, ahonnan már nem nagyon lehet visszahozni, ezért kanyarban a legkevésbé sem ajánlott az első féket buzerálni, főleg, ha az ember tapadáshatáron fordul. Nade közúton meg nem fordulunk úgy, és le van tudva a gond.Hogy gyakoroljam.
Ez egy kiváló ötlet. A vészfékezést kifejezetten érdemes forgalommentes helyen gyakorolgatni, mert ha tényleg szükség van rá, akkor életet menthet. Vicces, vagy sem: élesben közel sem triviális, hogy mennyi tapadása van még az embernek. Ha már egy picit ráérzett a gyakorlás hatására, az lehet a különbség a simán megállt, a lelassított, majd kikerülte, és a kicsit lassított, majd nagyon belecsattant végkimenetelek közt.[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
Ez a baj, hogy pontosan nem tudom. Nincs itt a vas, hogy leolvassam a gumiról, neten meg mindent írnak.
Köszi, nézem is
DigitXT: Simsonnal trükköztem ilyet porban, miután összetörtem... Hogy gyakoroljam. Előtte meg bringával. Hát... Vicces volt
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #37834 üzenetére
Azért ne úgy képzeld el, hogy mint az állat ki-be járt a kezem
Csak amikor csúszik, engedem vissza, hogy ne sírjon, lehetőleg, lassan forogjon. Az elsőt is húztam rendesen (de persze nagyon ügyelve, hogy nehogy az csússzon meg, mert ott vége a mutatványnak )Nem is az az elvárásom, hogy hátsóval meg tudjak állni. De a SYM-nél annyira könnyen megcsúszik, hogy a múltkor haverokra is a szívbajt hoztam. Ment előttem kocsival, én meg kb 5-10km/h-ról olyanokat fékeztem, mintha 50-nel akarnék belecsattanni
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
nagyúr
válasz Rico45 #37832 üzenetére
"Olyan kéne ami esőben is kiváló!"
VS.
"Én esőben ezt a mocit nem használom."Amúgy nem te mondod meg a felhőknek, ha úton vagy, hogy most inkább ne...
Ha esőben kifejezetten sz*r egy gumi, én tuti nem vennék olyat, mert általános
használatban balesetveszélyes: nyilván monszunban nem indul el az ember, de
azért az időjárás előrejelzés sem olyan pontos, hogy ne kaphassa el egy zápor.huszi.gyb: az logikus, hogy a hátsó könnyebben csúszik, mert féktávon a motor
súlya az első kerékre terhelődik, tehát ha egyszer komolyan meg akarsz állni, ott
a hátsó fék felejtős, érdemes fokozatosan visszaengedni, az elsőre ráerősíteni.
(Korábban írtad ezt a "paraszt ABS" kifejezést, ahhoz nem akartam hozzászólni,
de az kifejezetten nem egy jó megállási stratégia, hogy a hátsót rángatod...)[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #37829 üzenetére
SYM-en nekem is csúszik a hátsó... Kegyetlen könnyen, annak ellenére, hogy nehéz. Utassal már tapad. (Lehet túl kemény? ) Na mindegy, kibírom. De nem nehéz brutálisnak tűnő csikorgást kihozni belőle
Visszatérve: Ezen az oldalon ezeket találtam. A pontos méretét nem tudom, talán 120/70R10. De ebben sem vagyok biztos, csak ezt olvastam. Dio-ba elvileg 90/90-nél nagyobb nem megy bele. Ezt megint máshol olvastam. A szerelési útmutatóban ez nincs benne
@(#37831) korpicschess: Köszi, nézek.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
Rico45
őstag
Marad a pirelli!
SzlobiG: persze látom :-) De ő azt írta hogy esőben nem jó! Azt nem mondta hogy amúgy szárazon is szar!
Én esőben ezt a mocit nem használom."Ne dobáld Tasmakkal a Yaskatirt!"
-
DigitXT
nagyúr
válasz Rico45 #37827 üzenetére
De hát most írta, hogy szarul tapad, és megbánta, hogy azt vette.
Nehogy már esztétikai szempontok alapján vegyünk gumit, LOL...huszi.gyb: nekem egyik gyártó sem mond semmit a linkelt listából.
Mondjuk az is igaz, hogy ez semmit nem jelent. (A Continental elég
jó nevű márka, aztán mégis van robogó gumija, amit sokan szidnak,
lásd a mellékelt ábrát.) Btw. ma nekem is megcsúszott a hátsó egy
erőteljesebb hátsófékre: beengedtem egy buzukit félig szándékosan.
(Valójában rámhúzta, aztán megköszönte, de hát én jó fej vagyok...)[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #37825 üzenetére
Hát... Nem is gondoltam, hogy a vételár 2/3át gumira költeném... Azok már sport gumik voltak...
A kérdésem pont arra vonatkozik, hogy milyen gyártótól lenne érdemes nézegetni, esetleg van-e valami bevált. Nem szeretnék horror+áfát rákölteni, de 5000Ft-on nem fog múlni a biztonságomJa igen, és mintázatra milyet? 99% Bp aszfalt, néha esőben is. (Munkába azzal járok, ha elkap-elkap...)
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
Rico45
őstag
válasz runner 125 #37823 üzenetére
Én azt ami a tiéden van lehet azt választom ! Esőbe nem nagyon megyek amúgy sem,csak ha elkap pont!
Tetszik a mintázata nagyon!
"Ne dobáld Tasmakkal a Yaskatirt!"
-
AndrewTdi
addikt
akkor vasárnapra beszéljünk meg valamit. miccótok?
-
-
huszi.gyb
senior tag
válasz runner 125 #37823 üzenetére
Ha már gumi téma... Tact-ra is kell lassan (legkésőbb tavasszal, mert repedezett már).
Kérdés: Milyet vegyek rá? Néztem 5000-25000ig /db természetesen.www.dongosofor.hu
-
-
DigitXT
nagyúr
válasz Rico45 #37819 üzenetére
Lehet, hogy csak olcsó húsnak... Keress rá a típusra. Nem nagyon dicsérik.
-
Rico45
őstag
Srácok ez jó fajta gumi lehet a runeszra?
Elég jó ár nem?[ Szerkesztve ]
"Ne dobáld Tasmakkal a Yaskatirt!"
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #37817 üzenetére
Á, tudok ám olyan leheletfinom gázt is adni, hogy csak 100-200-zal növelem a fordulatot, és akkor pont jó. Egy a gond, amikor bemelegszik a hajtáslánc, akkor szerintem a többi rugó is gyengül, így erőszakosabban akar menni a ketyere magától előre: határozottan rángatni kezd nagyobb gázra (miközben ugye satulok a fékkel). Nem az igazi így, na. De már érkezik az új kuplung. Csak tudnám pontosan mikor. Igazából attól nem félek, hogy a kuplung kopik, azon aggódom, hogy nem ám a rugó nélküli pofa lekopik vasig, és összekaristolja a harangot...
Gumicseréről jut eszembe: 35900-nál, tehát lassan 12000 km-rel ezelőtt kapott új papucsokat a gép, szeptember 8-án lesz ennek 3 éve. Mind a két paraméter alapján kezd reklamálni a proggi, hogy esedékes lesz a csere. Ennek mennyire kell hinni? Gyári ajánlások ezek, de igazán nem volt gyilkolva a masina (városi használat leginkább), szóval a profilmélységben vajmi kevéssé látszik még kopás.
Szerintetek? Nem fogok cserélni most, az tuti, csak kérdés, hogy inkább írjam át a proggiban, hogy majd 16000-nél szóljon, vagy mi az általános csereperiódus? (Tudom, ez gumitól is függ. Vmi Bridgestone van rajta, délután megnézem pontosan, hogy mi, ha valakinek az mond valamit.)
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz Kolondrum #37797 üzenetére
nem akarom azért húzni a szarvát, hogy más után loholjak
Most erre "degec mód" válaszoljak, vagy normálisan?Megpróbálom a kettő közt. Pont azért jó a nagyobb gép, mert
nem bináris gáz van rajta, középtartományban is motorozható.
Ergo: nem feltétlen kell gyorsabban menni a nagyobb motoron.
---
A találkára: holnap valsz' nem leszek (de ma megint bejöttem
a géppel), családilag megyünk a Balcsira, kocsival. Vasárnap
nem tudom a programot, de még bármi lehet. Nexusra amúgy
kíváncsi lennék (tényleg pici a csomagtartója?, stb.), azonban
ilyen más mögé ülős száguldozásban nem feltétlen bíznék.Utoljára Safety Hungary tréningen ültem más mögött motoron,
és az a más az egyik oktató volt - aki az aszfaltot karistolta a
motorkával egyébként. Volt benne aszfaltsimi kesztyűben, stb.
Az egy élmény volt. Rövidgatyában, polóban, kesztyű nélkül
viszont nem kerülnék közelebbi kontaktusba az aszfalttal.
Amúgy előre kellene megbeszélni valami útvonalat, mert meleg
ide vagy oda, ha megyünk országútra is, akkor csak beöltözöm.
(Viszont amúgy preferáltabb lenne egy ilyen gurulás, uis a Maja
jelenleg menni tud, de megállni nem szeret -> menne és fullad.) -
wolfnet
tag
válasz SzlobiG #37814 üzenetére
Rómától Székesfehérvárig tudom diktálni az üzemanyagárakat! (3 napos adat). Olaszországban autópályán 2.10 a benzin és 1.9 a dízel, városban 1.8 a benzin, 1.6 dízel, Szlovéniában autópályán 1.5 a benzin, 1.3 a dízel, Magyarországon m7 450-460, itt helyben 410-430 között.
Privátban érdeklődj! :)
-
huszi.gyb
senior tag
Most értem a végére a hsz olvasásnak...
A találkozóban benne vagyok. SymbianOS: nemsokára újra 50-essel
Viszont ma indulok Győrbe a SYM-mel. Még vettem gyorsba' ma egy térdvédőt, mert a gatyát a t.km se fogja felvenni. A bőrkabát alatt is rohadokwww.dongosofor.hu
-
kcsa
veterán
Ha nincs valami halaszthatatlan programom (ami egy kétéves kislány mellett előfordul ), akkor engem is érdekel valami happening. Figyelek, hogy mi lesz
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
AndrewTdi
addikt
válasz Rico45 #37800 üzenetére
vagy akér mi, Pest környékiek leszervezhetjük pici motorzás gyanánt, hogy lemegyünk balcsira.
bogyo: jaja, olvastam mire készülsz, tuti jó hangulat lesz. és jó kis teszt neked meg a kecskének.
remélem valami már összejön ebből a kis phs r robogós minikoccbólha meg valakit az fusztrál, hogy alattam 460ccm van, akkor megyek apósom Cagiva K3 50es szöcskéjévrl.
[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz AndrewTdi #37799 üzenetére
Nekem is motoros programom lesz a hétvégén, de teljesen máshol: ebéd után indulok Orfűre, a Suzuki Savage találkozóra. Jó bulinak tűnik és meghívtak - OFF - motorommal együtt...
3 nap, 2 éjjel sátorral, teljes túrafelszereléssel, napközbeni rövidebb túrákkal. Egyúttal technikai főpróbának szánom a jövő évi - szintén sátorozós - erdélyi körutamhoz. Kiderül, hogy mi hiányzik még a felszerelésből, és mi az, amit tök fölöslegesen cipelek. Mivel egy komplett DSLR fotóscuccot is viszek hátizsákban (tanktáskaként felkötve), így fel leszek cuccolva rendesen, mint egy málhás öszvér...Jó gurulást nektek is!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
Új hozzászólás Aktív témák
- OTP Bank topic
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest