Mert a sok BUZI akkor is használja, amikor nem indokolt...
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
Mert a sok BUZI akkor is használja, amikor nem indokolt...
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
A ködzáró fényre sem emlékszel? Meg az indexelésre sem?
deicide: így van!
"és persze teljesen indokolatlanul hiszen teljesen sík a talaj, szal nem gurul el sehova."
Ezzel alapjába véve semmi baj, csak pont szemtanúja voltam egy esetnek pár hónapja. M3 bevezető, Szentmihályi uti kereszteződés. Mellettem állt egy Lanos közvetlenül a lámpánál, seggbecsapta a mögötte jövő(kicsit elszámitotta a féktávot sztem), nem egy nagy sebességgel, de ahhoz pont elég volt hogy keresztül lökje a kereszteződésen.
Isteni szerencséje volt hogy pont 2 autó között rongyolt át a keresztforgalomban.
Ha féken állt volna, akkor max ha 1 métert tudja előrébb tolni kb
Miért, cicafiú, csak nem Te is ködlámpa fetisiszta vagy?
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
ködzáró fény? életemben most hallom először. de biztos úgy volt. Nem flameháborút akartam, csak jönnek a dolgok és leírom
(#27903) nyogo83 jó persze mindig van kivetél. de konkrétan én olyan esetekre gondolok mikor hosszú kocsisor a lámpa utána és mindenki tapossa a féket. De már bebizonyítottátok hogy csak nekem érzékeny a szemem (este szokott zavarni) illetve hogy mindenki lába olyan kipihent, hogy nem kell pihentetni.
velem meg olyan volt, hogy nem léptem a fékre, és gurultam hátra. Közben néztem a térképet, mappát, hova is kellene mennem. (papír térkép tudjátok... nem google maps)
érzem gurulok hátra, fékre rátapos. nézek a tükörbe mögöttem két srác röhög és köti be magát.
[ Szerkesztve ]
A ködlámpánál is van olyan, hogy alap ködlámpa és ködfényszóró? Hasonlóképpen, mint a hagyományos lámpánál van tompított és van távolsági fényszóró. Ugyanígy van a ködlámpánál is vagy csak egy féle ködlámpa van?
a hatályos kresz ködfényszórót, illetve hátsó helyzetjelző ködlámpát ismer, aztán ezt ki hogy szereti hívni
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
http://auto.indavideo.hu/video/Remi_Gaillard_-_Traffipax
https://logout.hu/bejegyzes/guga/az_utolso_kivansag.html
Ez nagyon beteg.
„A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin
Brutal.
Azért mikor a vonat elsuhan mellette kapja rendesen az oldalszelet.
BANZAII
Miért van az hogy bizonyos autó este képtelen követési távolságot hagyni Csak engem b.sz fel?
.
Olyankor meg lassabban kell menni, had robbanjon fel a szarhazija.
Ha nagyon benne van a seggedben,akkor elég ha többször felvillantod a féklámpát. Nem kell fékezni,csak annyira lépj a pedálra hogy a lámpa világítson. Nekem ez működik minden esetben,de csak akkor ha indokolatlanul közel van a tempóm ellenére.
Ha átlép egy bizonyos veszélyességi határt, akkor leveszed a lábad a gázról. Aztán hagyod, hadd menjen, előzzön, akármit csináljon.
A büntetőfék etikailag magyarázható, jól esik az embernek, hogy "akkor szard össze magad, ha így vezetsz", de veszélyes. Ha túl jól sikerül, akkor neked jön, és még ha a KRESZ szerint vétlen is vagy, kell neked egy összetört kocsi és egy ügy egy marhával?
Szerk:
Nekem azt árulja el valaki, hogy mit kell csinálni az olyan autóssal, aki 2x2 sávos főútvonalon indokolatlanul és a megengedett legnagyobb sebesség alatt használja a belső sávot. Értsd: a külsőben nincs senki, ő meg megy 70-et a belsőben.
Ha rávillogok, dudálok, indexelek, az nem érdekli. Ha jobbról előzném, az szabálytalan lenne, és mért én szabálytalankodjak az ő hülyesége miatt? 5let?
[ Szerkesztve ]
Semmit, én simán előzöm ezeket jobbról.
<tRucKdriFteR>
Előzz jobbról. Soha nem láttam még rendőrt jobbra tarts be nem tartásáért büntetni. Fölösleges villognod,nem fogja fel hogy külső sáv az nem teherautó sáv vagy egyéb.
MasterMark: most mondta hogy a sebességhatás alatt megy, ő viszont előzne de nem tud
[ Szerkesztve ]
De ha jobb sávban nincs senki, akkor te miért is mész a belsőben?
Möhe: Jobbra tartás alapelv nem? Akkor ha megy a jobb oldalt most nem tök mindegy ki van a belső sávban?
[ Szerkesztve ]
Switch Tax
1., azért megyek a belsőben, mert meg akarom előzni, és ez ugyebár szabályosan úgy néz ki, hogy én megyek gyorsabbként a belsőben, ő a külsőben. Talán ésszerűbb lenne a helyzettel foglalkozni, ahelyett, hogy rajtam keresed a fogást...
2., Marhára nem mindegy, ugyanis városon kívül vagyunk. Lakott területen abban a sávban mész, ahol akarsz, mert az párhuzamos ELHALADÁS. Lakott területen kívül viszont ilyen nincs, ELŐZÉS van, a KRESZ pedig szigorúan tiltja a jobbról előzést.
Szerk:
Nem is a büntetés miatt kérdezem, persze, elmegyek mellette jobbról - bár ma a rendőr azért büntet, amiért akar.
Azért kérdezem, mert találkoztam már olyan esettel, mikor rávillogok, hogy ki kéne menni a belsőből, megyek utána vagy 10-15 másodpercet, semmi, majd mikor elkezdem jobbról előzni, akkor meglátom, hogy felvillan a jobb indexe és elkezdi húzni a kormányt. Az ilyen ember ugyanis sem belső, sem külső tükörbe nem néz.
[ Szerkesztve ]
No Offensive
Mostmár értem. Sorry
Switch Tax
Értelmező olvasás! Sebességhatár alatt megy a belső sávban az előtte haladó.NEM mindegy hol halad. Menjen a külsőben ha az útviszonyok azt lehetővé teszik,és nem kanyarodósáv az aminek hiszi a mazsola amiért nem ott megy.
Igaz, először azt nem írtam konkrétan, hogy lakott területen kívül
[ Szerkesztve ]
Gyorsítás, lassítás, semmi nem használt, tisztán lehetett volna előzni is. Félelmetes az ilyen. Nem értem mi játszódik le a fejben.
.
Ha ködben megyek és jön szembe kocsi, akkor le kell kapcsolni a ködlámpákat vagy maradhat?
mod. #27925) Möhe De, nem vakítja a szembejövőt?
[ Szerkesztve ]
A kérdés adott,ha van köd nem,ha nincs akkor minek kell a ködlámpa?
szerk: Nem vakít,csak a köd alá világít be hogy a látási viszonyokat javítsa. De sok kocsin olyan magasan van a ködlámpa hogy értelmetlen a használata.Tejködnél "gyengébb" ködben értelmetlennek látom ezen lámpák használatát. Ha kicsi a köd tudsz menni rendes tempót,nem veszed észre a ködlámpa nyújtotta plusz fényerőt,csak ha lassan mész.
Kivételt képeznek a bazári ledsorok minden körülmény között,nem csak okádékul mutat,de a legidiótább dolog a 3 küllős alufelni óta.
[ Szerkesztve ]
Kösz a választ! Akkor kis ködben, ködlámpával nem is kell csökkenteni a sebességet, mert plusz fényerőt ad a ködlámpa? Az a ledsoros lámpa nem tudom micsoda, de láttam már kocsikat szemből, amin sárga színű kerek lámpa, plusz fehér lámpa is volt a gyári lámpái mellett.
Miért kellene? Magad határozod meg a sebességedet a megengedett határon belül úgy hogy indokolatlanul nem tarthatsz fel senkit. De azért a saját magad és autód képességin belül maradj.
Itt van pár minta az idióta ledsorra:
a sok lámpás az valahogy így nézett ki?
[ Szerkesztve ]
Igen, hasonló lámpák voltak, gondolom a sárga színű volt rajta a ködlámpa. Ez a ledsor, lehet, hogy még zavarja is a szembejövőt. Nem vakítja el, de gondolom zavaró tud lenni.
Ködben akkor lehet 50-nel menni lakott területen, ha nincs olyan sűrű köd. Kösz!
Nem értem miért ne lehetne menni úgy ahogyan azt máskor is ,annyi különbséggel hogy van egy kis köd. Ezt úgy is meg fogod látni a forgalomban,hogy a többiek mennyire "tolják" neki.
Friss jogsid van?
Itt eléggé kivesézték a kérdést, de nem lettem okosabb....[link]
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
Tudtommal (anno így magyarázták) csak akkor előzés, ha sávot váltasz. Ha, te mész folyamatosan a külsőben, és a belsőben valaki lassabban megy, akkor ha jobbról elmész mellette, az csak elhaladás, nem előzés.
Most az a stájsz, hogy előzés, ezzel van teli a net....
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
az nem előzés. sávváltás. párhuzamos közlekedés tudod. a KRESZ csak a cikázást bünteti.
Amúgy meg: jobbra tartást sem ismerik az emberek. azzal indokolják a belső sávot, hogy majd (5-10km múlva) nekik ebben a sávban kell lenniük lekanyarodás miatt...
tudtommal: lakott területen kívül kötelező. lakott területen belül ha van legalább két sáv akkor is. NEM?
Szóval nem előzés. Nekem szimpatikusabb a külső sáv és amúgy is jobbra tartás van hogy ne akadályozzuk a forgalmat. ÉS ha más a külső sávban vagyok haladok.
M3-as(befele pestre): vicces, hogy a külső sáv az ami mindig legjobban halad (kivétel ha van ott egy busz). Én mindig a külső sávban haladok végig. nekem nem ciki a külső sáv... csak haladjunk!
engem tegnap egy másik marha paráztatott be.
Egyirányú utca párhuzamos közlekedésre alkalmas. ő a külső sávban, én a belsőben gondoltam megelőzöm úgyis lassít. erre a barom balra akart bekanyarodni. gyorsan ráléptem a gázra és inkább eltűntem onnan. Ugye nem kell magyaráznom mi volt a szabálytalan, és közveszélyes? picsába már hogy az emberek többsége nem tudja hogyan közlekedünk egyirányú utcában. Remélem máskor egy kamion/busz fog elmenni mellette és ...
[ Szerkesztve ]
Lakott területen kívül, ha nincs összefüggő kocsisor, akkor mindenképp előzés. A jobbra tartás mindenhol, mindig kötelező az egyirányú utcát kivéve balra kanyarodáskor.
Az egyirányú utcákkal meg.... a biciklis jön szembe, holott csak akkor tehetné, ha erre külön táblája van, de nincs. Az előtted menő autó behúz balra, és jobbra kanyarodik, a másik jobbra húz, de balra kanyarodik, a harmadik középen van, index nincs, és fingod sincs, merre kanyarodik. Mindeközben te balra húzódsz, mert balra fogsz kanyarodni, de a balról melletted lévő parkoló kocsisorból az egyik utas kicsapja az ajtót.
Láttam már olyat, hogy nem két sávos egyirányúban egy autó beállt jobb szélre, a másik mellé erőszakoskodott bal szélre. Aki bal oldalon volt, az jobbra indult el, aki jobb oldalon volt, az balra indult el, mindketten index nélkül, és koccantak.
nem kellene mindenkinek jogosítványt adni.
a bringások meg forduljanak fel. Csak azt képesek hangoztatni : nekik mindent lehet, a bicajhoz nem kell jogosítvány és nem kell ismerniük semmilyen szabályt. tisztelet a kivetélnek. Az is nagyon bosszantó mikor ott van a bicikli sáv, de nem... ő menő és az autóúton megy, holott tök üres a neki kijelölt út, minőségbeli problémák sincsenek vele, de ő inkább akadályoztatja az autósokat. Mert ugye bicajost illik nagy ívben kikerülni. Nekem az oktatóm mondta mindig, hogy bicajost ha lehet úgy kerülünk ki, hogy ha eldől (mert sok benne a pia) még a kalapja se érhessen a kocsinkhoz.
"Lakott területen kívül, ha nincs összefüggő kocsisor, akkor mindenképp előzés."
Szerintem nincs igazad haladás. Amúgy meg kit érdekel? még ha tilos is senki nem fogja betartani se betartatni.
Pl: ha felmegyek egy autópályára és a belső sávban megyek 90-el akkor ha mindenki betartja a szabályt akkor senki nem előzne meg? ugyanmár... jó engem megbüntetnek forgalom akadályoztatása címén a másik több száz autóst meg mert jobbról előzött? lószart. ha nekem üres a külső sávom akkor megyek saját tempómban. és nem fog érdekelni hogy a belső sávban valaki csak 20-al megy. egy gyors helyzetfelmérés hogy lehet e balesetveszély azért totyog-e vagy csak benzint akar spórolni mert éppen olyanja van, aztán padlógáz.
Ismerek olyan biciklist, akit pont ezért büntettek 20k-ra....
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
Az egyirányú utcában szembejövő bicajos a kedvencem,meg amelyik a sáv közepén kacsázik. A KRESZ oktatást már gyalogos szinten is oktatni kellene az iskolában. Legalább annyira legyen már tisztában az úton átkelni szándékozó,hogy a határozottan tegye meg azt amit szeretne,ne tétovázzon és utolsó pillanatban "ugorjon" le a járdáról.
nekem meg bárhol kedvencem az a bicajos aki előttem szenved én nem tudom megelőzni mert szemben folyamatosan jönnek. ő ugyan le tudna húzódni, mert földes rész van az út mellett de ő ezt nem teszi, oké megértem. viszont idegesíti hogy 30-al jövök mögötte, de továbbra sem húzódik le. hátranéz. ennek mi is a következménye? hogy kb fél vagy egy métert még beljebb jön... ez ilyen öngyilkos bicajos mód. ha még el is veszti az egyensúlyát akkor meg én leszek a hibás hogy átmegyek rajta. és mikor nagy nehezen több percnyi szenvedés után megelőzöd... jön egy piros lámpa, neki muszáj ugye a lámpához menni... vagyis szépen elgurul mellettem. és minden kezdődik elölről.
Ha egy kereszteződésben ahol nekem zöld van, és jobbról mondjuk jön egy mentő aki szirénázik és én nem veszem észre időben, ő meg siet, és összeütközünk, akkor ki lesz a hibás?
BANZAII
Bunkózzatok le,de én nem adok helyet magam mellett egy lámpás kereszteződésben (ha jobbra akarok fordulni) jobbról érkező motorosnak ,bicajosnak,hogy megint elém kerüljön egy zöld lámpás elindulásnál,hogy ismét *ophassak. Jobbról előzni ugye megint tilos elvet követve.
MaciG: Fater mentős,de mindig őrjöng hogy miért nem képes lassítani egy kereszteződésben a mentő. Ha úgymond elé kanyarodnál ki (ő mozog egyenes útvonalon) akkor már kacifántosabb a dolog,még úgy is szerintem hogy ott a mentőnek piros jelzése van.Ez 5 pálcás kérdés.
[ Szerkesztve ]
Csak akkor haladhat át a piroson, ha meggyőződött róla, hogy megadják neki az elsőbbséget.
<tRucKdriFteR>
A mentős. tudtommal. hiába villog hiába szirénázik úgy kell megközelítenie a kereszteződést, hogy abból baleset ne legyen. Persze szokott lenni... sajnos.
múltkor is láttam olyan helyzetet, hogy piros a lámpa, egy autó áll, mögötte a mentő villogva szirénázva. És az autó csak áll mert, nem tud arrébb menni, és PIROS a lámpa.
(#27940) Möhe: nem bunkózlak le. Csak gondolj bele, hogy ha köcsög a bicajos és mégis megelőz utána, akkor ... eléggé megtudja keseríteni az életed. és teljesen szabályosan. És hagyjátok már ezt a jobbról előzést! egy nyomvonalú jármű simán elmehet melletted. kivetél vasútátkelő zebra meg egyéb állatságok.
[ Szerkesztve ]
Ez így van,de mi van ha az a kereszteződés ehhez hasonló,annyi különbséggel hogy a villamos a mentő,és az a főútvonal.Az indexelőnek van zöld és a többinek piros? Itt ebben az esetben azért kevésbé fog lefékezni a mentős mint egy 4 irányú kereszteződésben,szvsz.
Drenadar: épp ezért nem adok neki helyet magam mellett,ha jobbra akarok kanyarodni,úgy is felhajt a járdára a zebránál,a másik oldalon meg lemegy az útra a zebránál
[ Szerkesztve ]
Akkor nyilván egyszerűbb a helyzet, de ha a főútvonalon sor áll a pirosnál( mert épp nem csak egy kóbor mentő jár akkor arra), és a mentőnek közben a sort is kerülnie kell, akkor már megint más a helyzet . Volt egy videó a youtube-on, amiben pont ilyen volt, és majdnem csatt lett belőle.
<tRucKdriFteR>
Én úgy tudom, hogy a megkülönböztető jelzéseit használó járművel szemben mindig elsőbbséget kell adni. Tökmindegy, hogy milyen színű a lámpád, át kell engedni. Ha piros van, akkor pedig behúzódsz a kereszteződésbe a piros ellenére annyira, hogy el tudjon mögötted férni a mentő.
Attól még a mentőnek is figyelnie kel, hogy ne menjen beléd, ha nem muszáj. Ha zöldnél összeütköztök, mindketten felelősek vagytok. Aki átment a zöldön, azért, mert nem adott elsőbbséget, a mentő pedig mert enm győződött meg arról, hogy a közlekedés többi résztvevője az akadálytalan továbbhaladást lehetővé tette.
I am having fun staying poor.
annyiban javítanálak ki, hogy a KRESZ engedi azt, hogy ha piros a lámpád de mögötted jön a megkülönböztető jelzéseit használó jármű akkor megfelelő körültekintéssel átmehetsz a piroson. nem csak a kereszteződésbe mehetsz be hanem átmehetsz rajta. hogy utána el tudd engedni a megkülönböztető jelzéseit használó járművet. ez persze csak akkor igaz ha nem tudsz félre húzódni stb.
Nah azt elfelejtettem említeni,hogy persze ha már van 3-4 autóból álló sor ,borul a bili. Mindenképp lassabban kell átmennie a kereszteződésben a mentőnek.
De amelyik nem veszi észre a megkülönböztető jelzéssel közlekedő autót ,ami jól láthatóan felé közeledik és így balesetet okoz,vagy komolyan hátráltatja annak haladását,annak ott helyben elvenni a jogsiját és a szeme előtt kettévágni.Plusz egy komoly büntetést még a nyakába varrni.
és kasztrálni meg vasálarcot rátenni és kiutasítani az országból, sőt az egész EU-ból... nem?
elég nehéz nem észrevenni a mentőt, de elég sokszor előfordul. Volt egy youtube videó mentős necces helyzetekről. és elég hosszú volt a videó... most meg nem keresem
Ha egyre gondolunk akkor nem elérhető most az a válogatás.
#Möhe: Azért sok esetben nem olyan egyszerű észrevenni , meg lehetne még sorolni jópár körülményt, ami miatt biztonságosabb az, ha a megkülönböztető jelzéseit használó jármű megfelelő körültekintéssel közlekedik, neki ez nem okoz gondot.
Jelenleg a pór nép minimum 60%-nak a közlekedési szabályok betartása és a normális közlekedés nehezére esik, megelőzésként deportáljuk őket először?
<tRucKdriFteR>
Egy olyan kocsit ami minden irányba kéken villog és k#&v@ hangosan szirénázik ,és többségében nagyobbak mint az átlagos autók (mentő, tűzoltó kocsiról már nem is beszélek)amit nem vesz észre, az megérdemelne egy rendes büntetést is. Ez erősen vezetői hiba,nem környezeti. Vagy csak én látom így?
szerk: elismerem az éremnek 2 oldala van,de azért egy megkülönböztető jelzésű járműnek is be kell tartani a KRESZ-t,de ő eléggé felhívja magára a figyelmet ahhoz hogy ha mégis meg kell szegnie a KRESZ-t azt úgymond nyugodtan tegye.
[ Szerkesztve ]